Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#257133) .LnB


.LnB
titán

Balatonkör

Reggel 6 előtt kezdtem, Balatonszemesen. És Keszhely fele indultam. Vagyis kerültem, nem is kicsit. :) Stravára és ide is belinkeltem a képet, hogy mit vittem magammal. Ezen felül belsőt, defekt matricát, és némi szerszámot. Terveztem pumpát is. De azt otthon hagytam, nem a szálláson, a Balatonra se hoztam el. És ezt olyan 70km után vettem észre, amikor lenéztem, és nem volt tott a kulacs mellett. :)

Térjünk is rá az eltévedésre, eltévedésekre. Igazából jól ki van táblázva minden. Szerintem azért tévedtem el, mert nyomtam 30km/h körül mindig. És lenézel kicsit az órára, és már is elhagysz egy kereszteződést, ahol le kellett volna fordulni. Ilyen kis eltévedés volt pár. Mert néhol eléggé kacskaringós a kijelölt út. Szóval nem egy ilyet néztem be. Elsőre nem tűnt fel. A nagy eltévedésnél viszont nem tudom mi volt. Követtem a táblát Keszthely fele. Aztán egyszer csak földúton mentem, egyre jobban be az erdőbe. Pár km után volt egy tábla. Baromi megtévesztő, mert rá volt írva, hogy Keszthely. Csakhogy az már MTB jelzésű volt. Ami érthető is az erdőben. Imadkoztam, hogy ne kapjak defektet. Mikor kijöttem egy faluba, Google maps-szal próbáltam helyre navigálni magam. Az nem vált be, mert még mindig távolodtam a Balatontól, ezért Waze-zel sikerült visszamennem a bringaútra. Durva 20-30km-es kitérő lehetett.

Na de hagyjuk is az eltévedést. A célom 8 óra alatt lett volna. Így 8:36 lett. Szóval a kitérő nélkül sikerült volna.

Próbáltam végig 30km/h körül menni. Ha engedte a forgalom, ez ment is végig. Emelkedő északon van egy-kettő. De nem túl hosszúak. Én egyáltalán nem éreztem meg őket. Forgalom reggel 10-ig kb nem is volt. Lehetett haladni. Aztán akkor kezdett el feltűnni, hogy egyre többet előzök, és többen jönnek szembe. És ez egyre sűrűbb lett később. Főleg nagyobb városokban. Például Balatonfüred nagyon durva. Ott nem lehet haladni. Közvetlenül a tömeg mellett/között megy a bringaút. Egyébként pozitív volt a tapasztalat másokkal. A legtöbbször tök figyelmes volt mindenki. Volt aki bíztatott is. Rengeteget előztem. Egy valaki küzdött, nagyon kanyargós úton alig volt hely, ahol el tudtam menni mellette. És volt egy valaki, aki húzatta magát. Vagyis próbálta, de leszakítottam. Nem bírta 32 fölött a tempót. Egy srác előzött meg a 233km alatt. Nyilván Pinarello-val, Sky mezben. De erdekes volt mert mentem mögötte. És néztem, hogy ő nem követi a bringaútat, én meg ugye követtem. Szóval volt helyismerete. Aztán megelőztem Siófok előtt valahol. Aztán Siófok után ment el mellettem. Köszöntünk, rendes volt..

Az út minőség vegyes. De én inkább jónak értékelem. Sok helyen (főleg északon) vannak gyökerek keresztbe a bringaúton. Egy részük le van marva, hogy szintbe legyen. De nem sok. Ezért neha volt meglepetés közel 30-cal. Na meg közbe jöhetnek is szembe, mikor eldob egy ilyen pukli.. Ahol jó, ott viszont tengely marha jó a bringaút. Két sáv, végig felfestve, és elsőbséggel. Erre azért figyelni kell, hogy hol van nekem és nekik elsőbbségük. A 233km alatt csak egyszer ütöttek el. Az is ilyen nonszensz szitu. Full látható voltam..

Kutakat én alig talaltam az első 100km-en. Biztos be is néztem, de volt, hogy már nagyon kevés viszem maradt a 2x0.7-es kulacsokban. A boltok meg 10-11 körül nyitnak. Erre se voltam felkészülve. De szerencsére nem volt gond. A kaját óránként terveztem, ez kicsit elcsúszott, de nagyjából az óránkénti szénhidrát bevitel megvolt. Az energiaszeleteket én annyira nem éreztem meg. De kellettek, legalább a szilárd állaguk miatt. A gél viszont zseni. Az rendes boost volt minden alkalommal. Minimum egy órára. Többet nrm mertem betolni. Az azért veszélyes is lehet. :)

Összességében én nagyob simának éltem meg. Nem terhelt meg fizikálisan. A legnagyobb bajom az volt, hogy eltévedtem és nem lett meg 8 óra alatt. Ettől függetlenül semmilyen szempontból nem egy nagy cucc. A legtöbbször még a Balatont se látod. Egyetlen helyen van wow érzés, amikor a magasparton mész, és lelátsz az egész tóra. Az marha szép. Az időjárás okés volt. Nem volt vészes szél. Meg nem is lehet arra varni, hogy szélcsend legyen. Ezért nem is foglalkoztam vele. Volt szembeszél persze, de szerintem északi szél lehetett, mert nagyon kevés ideig mentem pofaszélben.

Az átlag 27.1km/h lett. Higyjétek el, hogy ennyi kanyar, lassítás, kerülés melett ez is csoda. És tényleg, ha lehetett így is 30km/h felett mentem. Még a vége fele is.

Megcsináltam. Lehet, hogy majd meg fogom még valamikor. Eltévedés nélkül illene. De most már nem izgat annyira ez az egész. Dobogókőre bármikor jobb élmény felmenni. Nem beszélve a pilisszántói falról! ;)

Tanács másoknak?! Nem is tudom. A legfontosabb a táplálkozás. És ez nem vicc. Az a kulcs. És nem érdemes kapkodni. Én kapkodtam. Kapkodnék legközelebb is a 8 óra miatt, de nem érdemes. Ja és inteni, köszönni másoknak felesleges. Ha a 20%-uk visszaint, bólint, akkor sokat mondtam. :)

Ui: telórol írtam, utálok így írni. Ha tele lesz hibával, akkor bocs. ;)

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.