Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#88651) azbest válasza martonx (#88650) üzenetére


azbest
félisten

Ha valamilyen külterületről jársz, akkor lehet tényleg ritkán jár busz. A belvárosban viszont még a nyári menetrendben is 15 perces idők vannak, normál munkarendben pedig vannak vonalak ahol 5 percenként. A 2es vili most is 10 percenként jár napközben.

[ Szerkesztve ]

(#88652) martonx válasza azbest (#88651) üzenetére


martonx
veterán

Rókusról :D 1-2-es vonal közelében lakok. Eddig mindösszesen kétszer akartam villamossal menni, mindkétszer végül gyalog hamarabb hazaértem. 15 perces menetidők nap közben teljesen irreálisak. Szegedről beszélünk, 15 perc alatt aki nem Dorozsmán lakik, az hazasétál. 1-2-es villamosok ráadásul faszán egymás után mennek, nehogy már 5-7 perces váltásokkal érkezzenek. :D
Éjszaka el tudok fogadni 10 perces várakozást, nap közben abszolút elfogadhatatlan.

Én kérek elnézést!

(#88653) ShadowX válasza SirRasor (#88648) üzenetére


ShadowX
őstag

Én inkább attól tartok, hogy ugyanaz lesz a sorsa, mint a többi uszodának. Le lesz foglalva gyakorlatilag egész napra a sávok nagy része az úszóknak, vízilabdásoknak, mélyvízi búvároknak, vízisielőknek, hidroplánoknak, stb. A mostani uszodákban is 2 sáv szabad. :W

Pedig nekem is 3 perc sétára lenne és jó lenne használni.

(#88654) macilaci78 válasza martonx (#88650) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Szeged élhető város, én is azt vettem észre, hogy elsétálni valahova kb annyi idő, mintha épp lekéstem volna a buszt és a következővel megyek.
Budapesten van közösségi bringa, roller, robogó, autó, de a zömét szidják. A bringa tömör gumis, kényelmetlen, a rollert egyes kerületek talált tárgyként kezelik, a többit az útban hagyják anagyeszű júzerek, vagy a szolgáltató, a robogósok morálja olyan, amilyen, az autó percalapú számlázása a pesti forgalomban nem épp praktikus.

A tömegközlekedés szerteágazó, de centralizált, egymásra épülő, a nagy távolságok viszont megkerülhetetlen. A metró jár 5-8 percenként, a lakóövezetekbe a buszok már esetenként 30-40 percenkentént...

Szép lenne a Széchenyi teret faltól falig gyepesíteni, de nem tudom elképzelni, hogy a Városházán kötött esküvőhöz a pár 500-100 métert gyalogoljon, vagy a bíróságra a vádlottat sétáltassák az utcán bilincsben.

Nem mondom, hogy rossz az, ami most van, de nincs olyan ötlet, amivel ne lépnénk valaki tyúkszemére.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88655) sarkanyolo2 válasza martonx (#88650) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

Én mint a tömegközlekedés napi használója, úgy gondolom rendben van, bár nem a 7-8 közötti csúcsban járok.

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ /LG OLED55A13LA / Kanto YU6

(#88656) tisn válasza SirRasor (#88648) üzenetére


tisn
addikt

uszni ta'n 700ft-ert lehet most. (voltam 2x, de nem emlexem)

(#88657) martonx válasza macilaci78 (#88654) üzenetére


martonx
veterán

Szeged élhető város - a mérete miatt. Direkt nem Pesthez hasonlítottam, pedig van bőven összehasonlítási alapom. Csak ötleteltem, hogy mit hogy lehetne jobbá tenni, nem mondom, hogy én tudom egyedül a tutit.

Én kérek elnézést!

(#88658) macilaci78 válasza martonx (#88657) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A kerékpáros közlekedés mindenhol probléma:
- kerékpárutak mennyisége (nem mindenhova jutsz el bringával)
- kerékpárutak minősége (szar állapotú útpadka, járda, átkelők)
- kerékpárosok morálja (, mert azért ez is megér egy misét)
- autósok morálja
- gyalogosok morálja (előszeretettel szeretnek vonalban haladni és adj király katonát játszani)

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88659) Jinxb1rd válasza macilaci78 (#88658) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Semmi gond a bicajutakkal. Ezt csak a lusta emberek mondják, akik nem is bicikliznek. 11 éve bicajjal közlekedek, nekem miért nincs bajom vele?

We are only Stardust...

(#88660) Rimuru válasza Jinxb1rd (#88659) üzenetére


Rimuru
veterán

Mondd hogy ez nem szegedi tapasztalat.
szabadkai ut?
moravarosi krt-vasarhelyi-tovabb a szakasz vegeig?
kossuth lajos sgt?
kalvaria sugarut (ennek a nagykorutol belvaros fele vezeto szakasz kivetel, itt csak sugarutra kikanyarodni keszulo autosok nem szeretnek figyelni)?

ezek csak a nagyok, soroljam tovabb? :DDD

[ Szerkesztve ]

Vigyázat, csalok!

(#88661) tisn válasza Jinxb1rd (#88659) üzenetére


tisn
addikt

Semmi gond a bicajutakkal.

jaja kalvarian kifele maty er fele kicsit nem figyeltem, hogy lepesben az otpimalis helyen guruljak at -> hatso kerek defekt. nagyon vidam dolog volt... otvar szar nemelyik bicajut minosege.

(#88662) macilaci78 válasza Jinxb1rd (#88659) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Rég jártam arra bringával, de a József Attila sgt a Novoteltől a Tarján Bisztróig még mindig baktató a kereszteződésekben? A gyalogosok még mindig nincsenek tekintettel a sárga vonalra, illetve hogy melyik oldala az övéké? A belvárosi híd északi oldalán még mindig több a gyalogos, mint a kerékpáros? A Dugonics téri kerékpárúton szoktak még parkolni? Petőfitelep felé a töltésen tartják már a 30-as sebességkorlátot? Leszorít az autó, a busz? Egy barátom kormányába a gyalogos nyúlt bele és rántotta el, mert szerinte nem a járdán kell tekernie...

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88663) Cyrin válasza tisn (#88645) üzenetére


Cyrin
addikt

Termál? Öregasszonyokat nézni, amikor a szue-ban egymást érik a tangás s3ggek? Most ez a divat ahogy láttam...:D

(#88664) martonx


martonx
veterán

Nagyon szubjektív, hogy ki mivel elégedett, ki mit érez rossznak :D Van aki szerint a szegedi tömegközlekedéssel semmi gond nincs, a nép látványosan mégsem eléggé használja ergo arra szavaz, hogy nem jó, hiszen ha jó lenne többen használnák. No persze ez se igaz, mert indiában meg a buszok tetején is lógnak, és szemlátomást elégedettek vele.
Ugyanez igaz a szegedi bicikli utakra is. Van aki szerint faszák, miközben Szegednél optimálisabb biciklis paradicsomot elképzelni se tudnék, mégis ehhez képest alig látni bicikliseket a városban. Ergo a nép szerint is szarok a bicikliutak. :D Persze itt meg Kínával lehetne példálózni, ahol meg bicikliutak sincsenek, mégis mindenki vígan bicajozik mindenhol.

Meg kell őrülni :D A magyar elégedetlenkedést kellene lecserélni :D

Én kérek elnézést!

(#88665) martonx


martonx
veterán

A soha el nem készülő tramtrain pedig végül faszább lesz, mint valaha :))
https://index.hu/belfold/2020/07/02/tram-trail_mav_hodmezovasarhely_szeged/
Ráadásul sűrűbben fog járni, mint valaha :))

Szerintem ha még 10 körforgalmat építenének Szeged - HMVHely közé, az javítaná igazán a közlekedést, és csökkentené a zsúfoltságot az utakon.

Én kérek elnézést!

(#88666) Jinxb1rd válasza macilaci78 (#88662) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Kezdj el újra bringázni és meglátod. Komolyan nem tapasztalom ezeket, régen volt benne igazság, de rengeteget javult a helyzet.

Meg egyébként van egy olyan szuperképesség, hogy bringával bármerre tudsz menni. Szóval ha egy út überfos, akkor csak megnézném a párhuzamos utcákat.

[ Szerkesztve ]

We are only Stardust...

(#88667) macilaci78 válasza Jinxb1rd (#88666) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A párhuzamos utcák jellemzően 30-as övezetben vannak, a jobbkéz szabállyal meg az a gond, hogy az autósok zöme azt sem tudja zsigeri szinten, melyik a jobb keze. Volt olyan napom, hogy háromszor akartak elcsapni ilyen kereszteződésben, ha a mára javult helyzetben csak egyszer, annak még nem fogok tapsikolni.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88668) nap válasza Jinxb1rd (#88666) üzenetére


nap
addikt

Persze, sokkal jobb a helyzet a néhány évvel ezelőttihez képest, rengeteg új kerékpárút épült, kerékpársávok kerültek kijelölésre, de ha a nagykörút vonalán haladnék, marad a járdázás, vagy a nettó életveszély a versengő autósok között.
Autós szemmel dühítő szeged közlekedése, de kerékpáros szemmel egyenesen siralmas.
A hirtelen megszűnő kerékpárutak (kerékpáros közlekedésre kijelölt területek), melyek életveszélyes helyzeteket teremtenek, a sárga festékkel járdából varázsolt kerékpárutak, vagy a kedvencem, a TTIK előtti kanyar, a polírozott csatornafedelével, a kanyart a kerékpársávon át levágó autósaival. Külön köszönetet érdemel a városfejlesztés, a "szabványos" faltól-falig fekvőrendőreivel, mely minden érintett, autós, motoros, kerékpáros, és az ott lakó emberek számára is orgazmus közeli állapotot eredményez.

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#88669) solena


solena
tag

Bakker, gyertek át vásárhelyre, akár autóval, akár kerékpárral közlekedni, visszasírjátok Szegedet:DDD Bringások többségének még annyira sincs fogalma a kreszről, mint általában (éppen ezért egynémelyiket nagyon szívesen felzavarnám Pestre egy hétre tekerni, és ha túlélte, visszajöhet), gyalogosok lazán flangálnak a kizárólag bicikliseknek készült úton, pedig van járda is.
Hmvhely, a körforgalmak városa, ahogy megfogalmazta nem is tudom, már melyik humorista. És az még hagyján, de vagy szimplán szar az út, vagy fel van túrva:DDD Futóműelállítódás az első néhány kilométeren garantált:DDD

Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare

(#88670) ShadowX válasza martonx (#88664) üzenetére


ShadowX
őstag

Mondjuk azt hozzátenném (amellett, hogy alátamasztom, hogy a kerékpárutak többsége tényleg vacak) hogy mióta ilyen fene jól megy mindenkinek ebben az országban azóta egy családon belül két főre 2-3 autó is akad és hirtelen ellustultak az emberek mert mindenhová autóval akarnak menni.

Fun fact: van itt egy család a tömbben, 2 felnőtt, 2 gyerek (akiknek már van jogsi) és 3 autójuk van. A parkolóban állnak a kocsik miközben a garázsuk tele lomokkal. Über fair amikor parkolót keresek. :) Bicikliből is van nekik 4 főre 5db a tárolóban, de az utóbbi 1 évben csak én nyúltam hozzájuk, hogy arrébbtegyem őket amikor felsöpörtem. Szóval a kerékpárutak minősége és a kerékpárosok mennyisége nem 100%-ig hozható összefüggésbe. Divat lett autót tartani megint és akár 500 métereket is autókázni.

A kerékpárutak minőségéhez pedig...hát a legjobbak a keresztirányú, 5-10cm széles repedések amik teljes széltében ott vannak az úton. Olyanokat szoktam anyázni, hogy még Kecskeméten is hallani néha. Extrém veszélyes. Ugyanúgy, mint az is, ahogy nem tud a magyar padkát építeni. :W Aknatető szindróma.

(#88671) Cyrin válasza solena (#88669) üzenetére


Cyrin
addikt

kíváncsi leszek ha elindul a tramtrain, mi lesz ott...

körforgalom meg azér van annyi, hogy a mindegyikben lehessen egy szobor az udvari szobrásztól...

(#88672) Jinxb1rd válasza nap (#88668) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Senki se készerít. hogy a nagykörúton haladj, belső íven egyébként is sokkal gyorsabb

We are only Stardust...

(#88673) solena válasza Cyrin (#88671) üzenetére


solena
tag

Durvánsok baleset. Az emberek jelenleg arra vannak rászokva, hogy a síneken parkolnak (főleg a Bajcsyn), és amikor elindulnak a próbakörök, akkor vajon hány miatt fog állni a villamos, akár a körforgalom kellős közepén, mert valami paraszt a sínre parkolt? Meg, azok az autósok, akik a villamosközelkedés miatt nem mernek Szegeden vezetni, egyenesen rettegni fognak:DDD Kemény és sírvaröhögős lesz az első pár hét-hónap, ebben biztos vagyok:DDD

A körforgalmakkal nem lenne gond, ha:
- ésszerű helyre tennék, ahol indokolt
- és normális méretűek lennének. Egy tisztességesebb méretű simán bajban van, amikor visszafordulózik a Kossuth térre menő körforgalomban a Tóaljon, nem egyszer láttam, főleg ha a vaksi autós meg a seggébe ül, és éppen tolatna a busz, mert simán meg nem fér el.

Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare

(#88674) nap válasza Jinxb1rd (#88672) üzenetére


nap
addikt

Ja, csak ha a körút két pontja között van dolgod, akkor roppant vidám kitalálni merre is menj, mert ugye sok szakaszon nincsen párhuzamos utca.

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#88675) Jinxb1rd válasza nap (#88674) üzenetére


Jinxb1rd
addikt

Ha bicikliznél, akkor rájönnél.

Két pont között a legrövidebb út az egyenes, ott meg már bicikli út van. :DDD

[ Szerkesztve ]

We are only Stardust...

(#88676) martonx válasza Jinxb1rd (#88666) üzenetére


martonx
veterán

Tegnap este is bicikliztem. Voltak szakaszok ahol sírni tudtam volna, és inkább az autóutat választottam. Nyilván erre lehet azt válaszolni, hogy biciklivel bárhol mehetsz (már ahol nem tilos, mint pl. járdák, meg bicikli út melletti autóutak, Tisza Lajos krt stb..), de ettől még a tény tény marad, hogy szarok a bicikliutak. Plusz hiszem, hogy ez nem sima hitvita, hanem ha megnézzük, hogy miért nem bicikliznek többen Szegeden, akkor a siralmas bicikliutak a válasz.
Ha rajtam múlna Szegeden a közlekedést minden erőmmel a biciklizés felé tolnám (autó utak lezárása, szűkítése, cserébe elsőrangú bicikli út hálózat, tárolók kiépítése). Bérbiciklik mindenhová telepítése. És nem a pesti elvetélt bubi koncepció, hanem a kínai filléres bérbicikli koncepciót hoznám be, mint pl. Prágában.

Én kérek elnézést!

(#88677) prohardverx válasza azbest (#88651) üzenetére


prohardverx
friss újonc

"lehet tényleg ritkán jár"
Igen az ördög a részletekben lakozik.
Mindig vannak emberek akinek teljesen jó mert 2x használják egy nap amikor a többi ember nem. Akkor kezd kiérződni a probléma, ha tényleg használni szeretnéd a tömegközlekedést Szeged egész területén és egész nap.

Én régebben lábat, tömegközlekedést és kerékpárt használtam mert nem volt autóm.
Most is láb/tömegközlekedés/kerékpár/autó kombót használok tehát van fogalmam mindegyikről.

- Ha több mindent is el szeretnél intézni egy nap, akkor sok sikert ahhoz, hogy egy teljes napod ne menjen rá ha a tömegközlekedést választod. Vagy valamit esetleg szállítasz is.
Régebben pl. Szeged egyik végéből a másikba egy járattal el tudtál elég gyorsan jutni, de most az átszállás miatt esetleges ez a dolog és tovább is tart az utazás. Ami tök jó ha van feleslegesen elpazarolható időd. Persze lehet mondani, hogy hát tervezgess előre, csak valójában semmi köze hozzá másnak, hogy az idődet hogy osztod be. A tömegközlekedésnél realítve más osztja be az időd. (Mindig tudd, mi hova mikor megy, mikor csatlakozik, mikor változtatták meg stb. Ha elnézted, lekéstél így jártál.)

- Az is bebizonyosodott a járvány miatt, hogy nem jó, hogy az emberek egymás nyakán tömörülnek (surprised pikachu face - ez jávány nélkül is gáz, meg egyértelmű).
Többnyire ezeketet a járatokat, útvonalakat, kerékpárutakat azok tervezik akik az adott eszközt nem használják csak valami irányelv alapján dolgoznak.
Tehát aki teheti és szeretné az idejét maga beosztani és haladni is ha kell, nem szereti ha random arcok taknyolják tele a kapaszkodót/járműbelsőt vagy tüsszögik teli a járművet meg állnak a nyakadba, nincs kedve a napon/járművön aszalódni az ha teheti megfizeti az autót minden költségével együtt.

- Probléma szerintem még, hogy előbb akarják azt, hogy te kezdd használni a tömegközlekedést aztán az majd jobb lesz mert többen használják. Aztán általában nem lesz jobb. Akkor fogod használni, ha az jól működik. Feleslegesen nem fogsz pénzt ölni bele, hogy majd egyszer jó lesz. Az önkormányzat sem akar, akkor te miért tennéd?
Persze ki lehet tiltani a belvárosból az autókat csak akkor illene valami "működő" alternatívát biztosítani.

tl,dr
Szeged tömegközlekedése valójában szerintem jónak mondható.
De tapasztalatból mondom, hogy ha valamit/több dolgot el szertnék intézni időben és gyorsan akkor autóval fogok menni hiába drágább.
Ha rettentően ráérek vagy 1 vonalat kell használnom, mert felszállok-leszállok-ott is vagyok vagy inni akarok, akkor meg a tömegközlekedést (persze ha éppen nem heringesdoboz).
Járványhelyzet miatt meg inkább kerékpár.

[ Szerkesztve ]

(#88678) veze válasza martonx (#88676) üzenetére


veze
őstag

nem inkább a motort?? :D

(#88679) martonx válasza prohardverx (#88677) üzenetére


martonx
veterán

"Ha rettentően ráérek vagy 1 vonalat kell használnom, mert felszállok-leszállok-ott is vagyok vagy inni akarok, akkor meg a tömegközlekedést" - de pont itt jön be az, hogy annyi idő alatt simán hazasétál az ember, mintsem, hogy megvárja, míg mondjuk délután 6 (hűha de extrém késői időpont ez) után megjöjjön a következő villamos.

Én kérek elnézést!

(#88680) martonx válasza veze (#88678) üzenetére


martonx
veterán

Ne is mondd, talán majd hétvégén végre lesz motorozás! A bicikli jót tesz a térdemnek, meg amikor 12 órát ülök egy székben, akkor jól esik mozogni, nem pedig átülni másra.

Én kérek elnézést!

(#88681) nap válasza Jinxb1rd (#88675) üzenetére


nap
addikt

Ja, te vagy Kozsó állapotban vagy, vagy csak nagyon jó környéken szoktál tekerni.

Igen tudom, olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó bicikliút. ;)

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#88682) ShadowX


ShadowX
őstag

Autókárpitot ki hogy szokta tisztítani? Nagyon ráférne már, de nem tudom belevágjak -e egyedül (és ha igen mivel) vagy vigyem el valahova. Régen emlékszem volt itt valaki aki ezzel foglalkozott, de az istenért sem találom a privátunkat. :F

(#88683) nap válasza ShadowX (#88682) üzenetére


nap
addikt

Proper kolléga munkahelye foglalkozik ilyennel.

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#88684) csoszogi


csoszogi
tag

Én Szegeden vagyok már 1993 óta. Előtte egy kisvárosban (35000fő laktam) ahol semmi tömegközlekedés nem volt. Bicajjal mentünk árkon bokron. Ahogy láttam az utóbbi X évben, sokat fejlődött Szeged több szempontból is. Bejutni a belvárosba azért azt elég könnyű tömegközlekedéssel, főleg arról a helyekről, ahol sok ember él egy kupacon. Ez sokat javult az utóbbi időben, 93 óta meg rengeteget. Más országok városaiban is hasonló a helyzet, kertvárosból ritkábban járnak a buszok.
A klinikákig is el lehet jutni tömegközlekedéssel, sok troli stb..
A belváros meg keresztülsétálható 15 perc alatt. Ha ügyet intéznél több helyen, tényleg jobb a bicaj, jó lenne a bérbicaj a belvárosba.
Viszont a bicikliutak szerintem is hagynak némi kívánnivalót, ezen csak az autósok kárára lehetne javítani, viszont abból tényleg egyre több van. Mindegy mikor megyek, rengeteg autó van mindenfelé. De több a robogód is.
Másrészt: tényleg nem lehet szabályosan eljutni egyik pontból a másikba kerékpárral. Elég csak megnézni a Bertalan hidat, kész agyrém. Erre mondják, ott a Belvárosi híd. Oké 5 perc plusz és szabályos. Akik megrajzolták az utakat, nyilván ezt tartották szem előtt, de pont aki meg bicajjal akar menni, az meg azt, hogy 5 percet spórolna. De szabályosan nem tud. És igen gyalogos autós bicajos motoros egyik se különb a kressz szempontjából. Az a csoda, hogy csak ennyi baleset van.

Mivel Szeged csillagos elrendezésű, azért elég könnyű megtalálni a "kertek alatt" vezető, alacsony forgalmú kis utcákat, ami bicajjal rendesen abszolválható. Nyilván itt is bejátszik az időfaktor, ami plusz 5-10 percet jelent a távolság függvényében. Előny a kevesebb ember kevesebb autó.

[ Szerkesztve ]

(#88685) ShadowX válasza nap (#88683) üzenetére


ShadowX
őstag

:R Valóban, köszi.

(#88686) -Tsaba- válasza ShadowX (#88682) üzenetére


-Tsaba-
tag

Azt hiszem már volt téma, én a miszterkárpit-sal csináltattam anno.
De jelenleg inkább bérelnék gépet (nem kell tőle megijedni, csak a tető, meg az ajtó kárpitokra kell vigyázni mert azt könnyen leszedi), persze csak ha szereted az ilyen apró, pepecselős, sokáig tartó munkákat (esetleg nem csak a kocsit, hanem szőnyeget, és az ülő garnitúrát, ágyat is). Szerintem hamarosan innen fogok bérelni...

[ Szerkesztve ]

(#88687) azbest válasza ShadowX (#88682) üzenetére


azbest
félisten

Videó van ilyenről, ami elég részletesen megmutatja, hogyan csinálják. [link]
Viszont megfelelő célszerszámok nem biztos, hogy mindenkinél vannak otthon.

(#88688) ShadowX válasza azbest (#88687) üzenetére


ShadowX
őstag

Valami egész elképesztő, hogy 1,4 millió feliratkozója van egy olyan csatornának, amiben koszos autókat takarítanak ki. :D

(#88689) macilaci78 válasza prohardverx (#88677) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Robogóval még gyorsabb. :K A bejáratban parkolhatsz, én egy hátizsákkal és a lábamnál elhelyezett zsugor ásványvízzel letudtam a heti bevásárlást például. Még úgyis jobban jöttem ki idővel, mint kocsival, hogy két cím közt hazamentem lepakolni.
Pesten is itt a robogó, van kocsi is, bringa és BKV. A robogó időjárás- és teherfüggő, a kocsi érzékeny a forgalomra, a bringa hatótávja limitált, mert hát Budapesten vannak távolságok és Szegeddel ellentétben emelkedők is, a BKV meg olyan, amilyen.
Tavaly novemberben vett 10-es gyűjtőnek most értem a végére... Általában 2 db 10-es gyűjtőt és 10 db átszállójegyet szoktam venni, ez 11.300 Ft és 2-3 hónapig elég télen is, míg a havi bérlet 9,5k. Oké, olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy a munkahely sétatávon belül van.
A kocsit meg csak indokolt esetben vesszük elő a városban, nem is tapsikol a pár km-es etapoknak a TDI. Ma 65 km-t csavartam bele, pedig csak a belső kerületek közt mozogtam. Robogó nem volt opció a pakk mérete miatt.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88690) sarkanyolo2


sarkanyolo2
őstag

Bárkinek 42-es Fila egysoros görkorcsolya, gumi/szilikon típusú kerékkel? 5000 forintra gondoltam, netes piacok alapján fair price. :D

[ Szerkesztve ]

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ /LG OLED55A13LA / Kanto YU6

(#88691) Ted_Beneky válasza ShadowX (#88688) üzenetére


Ted_Beneky
senior tag

A múltkor volt valahol, hogy a legnézettebb csatornák egyike egy Kindertojást kicsomagoló/felbontó csatorna :)

[ Szerkesztve ]

Csillagkaput a Csillag térre!

(#88692) ShadowX válasza Ted_Beneky (#88691) üzenetére


ShadowX
őstag

A legjobban kereső youtuber pedig egy kisgyerek aki játékokat tesztel. :) Azt hiszem pályát tévesztettem.

(#88693) fecus


fecus
őstag

A múltkor került szóba a Napfényfürdő Aquapolis. Jól olvasom, hogy a legdrágább a belépő az ilyen létesítmények közül?
Nooormális??

"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi

(#88694) totya694 válasza fecus (#88693) üzenetére


totya694
őstag

Olyan 3-4 éve voltunk a szikin nekem akkor az mart be,hogy 40 vagy 50%-os kedvezmény volt
a szegedi lakosoknak.Az árat már akkor is sokaltam...

Üdv:Attila

(#88695) Cyrin válasza fecus (#88693) üzenetére


Cyrin
addikt

szegeden minden a legrágább, nem újdonság...

(#88696) totya694 válasza Cyrin (#88695) üzenetére


totya694
őstag

82-83-ban még a Sziki sem volt drága ;]
Az igaz,hogy az óta nem is csináltak szinte semmit (na jó a medence hátsó falát elbontották és oda hordtak egy csomó homokot)

Üdv:Attila

(#88697) pachito


pachito
őstag

Üdv!

Szegeden van valakinek tapasztalata programozó képzéssel kapcsolatban? Szívesen tanulnék de nem tudom merre érdemes elindulni, melyik sulit érdemes kifogni, melyiket kerülni, stb. Főleg hétvégi/délutáni képzés érdekelne, sajna meló mellett nem férne bele a nappali.

Köszönettel :R

(#88698) macilaci78 válasza pachito (#88697) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Programozó... Ez ma már túl általános. Mit szeretnél kezdeni vele? Vagy milyen programnyelvekre gondoltál?
Levelező tagozat belefér?

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88699) Kalandor


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Sziasztok!
A jövőben kérjük a topikban meghirdetett termékeket-szolgáltatásokat mindenképpen a Hardverapróra feltölteni és onnan lehet belinkelni a topikba, köszönjük!

(#88700) totya694


totya694
őstag

Akkor lenne is egy eladó irodai újszerű gépem [link]

Üdv:Attila

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.