Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#31051) Kornel válasza yaneez (#31048) üzenetére


Kornel
veterán

Swift sportom is valószínűleg így vitték el, a jó kis kulcsnélküli indítás... :(
Blue 16, vagy pajzs, ezek közül lehet válogatni, 160 vs. 110k.

(#31052) yaneez válasza PeterPH (#31049) üzenetére


yaneez
csendes tag

;)
Még annyit, mikor körbenéztem az autót úgy tűnt mintha egy kéttenyérnyi felületen hologramos lett volna a fényezés. Remélem rosszul láttam, de átadáskor alaposan át fogom nézni ismét.
Mit lehet ilyenkor tenni azon kívül hogy szóvá teszem. Orvosolható a probléma vagy ha nem kérjek árengedményt?

(#31053) yaneez válasza Kornel (#31051) üzenetére


yaneez
csendes tag

Köszi, ennek utánaolvasok majd.

(#31054) Kornel válasza yaneez (#31052) üzenetére


Kornel
veterán

Sajnos nekem az indigo kék hologramos rendesen. De néztem több ilyen színt élőben utana, mind ilyen volt.
Nálam kapott egy kerámiat, előtte egy finom polirt, így már alig látható.

(#31055) yaneez válasza Kornel (#31054) üzenetére


yaneez
csendes tag

Ezt saját zsebből álltad vagy a szalon javította? Egyáltalán érdemes emiatt harcolni az átadóval?

[ Szerkesztve ]

(#31056) Kornel válasza yaneez (#31055) üzenetére


Kornel
veterán

Én a szalonban nem vettem észre, munka után rohantam átvenni.
Én a helyedben átnézném rendesen.
Saját pénzből csinaltattam, kerámiák úgyse raknak rá a szalon pénzén :)

(#31057) Motion_Blur válasza Kornel (#31054) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Gyárilag volt hologramos? :Y

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#31058) kisza25 válasza yaneez (#31052) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

az ázsiai autók fényezése elég spórolos, sokszor 80 mikron a 4 réteg (alapozó, szín 2x + lakk)
a kia is ilyen a nem metál annyiból jobb, hogy ott csak 2 réteg van és úgy 80
bezzeg a skodanak 150-180 volt, na az nem is sérült

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#31059) Kornel válasza Motion_Blur (#31057) üzenetére


Kornel
veterán

Igen.
De most már direkt nézem az új autókat, ezekkel a vízbázisú festékkel nem tudnak hologram mentes fényezést csinálni - és ez főleg a sötét és fekete színeknél nagyon feltűnő, egyedül az opel és a VAG talán, bár érdekes, mert az audik is hologramosok.
Az enyém meg majdnem feketébe hajló kék, sötétben feketének látszik.
Ez úgyse garanciális ügy, úgyhogy el is engedtem, mondom, így már minimálisan látszik csak.

Krisztiánnak mutattam a múltkor, még kerámia előtt, de nem nagyon látta, hogy miről beszélek, pedig én látom.

[ Szerkesztve ]

(#31060) yaneez válasza kisza25 (#31058) üzenetére


yaneez
csendes tag

Hmmm. Elég bosszantó. :(((
Mindenesetre futok egy kört, aztán majd meglátjuk mi sül ki belőle.

[ Szerkesztve ]

(#31061) tboy93 válasza Kornel (#31041) üzenetére


tboy93
nagyúr

Úgy jött ki a lépés, hogy 7k után cseréltem az opelben, abból is full fekete olaj jött ki. Legalább lebegteti a szennyeződést és nem engedi lerakódni :K Egyébként egyetértek, max 10k km, főleg turbós vasnál.

(#31062) Kornel válasza tboy93 (#31061) üzenetére


Kornel
veterán

Így van, ennyi.
Most 4000 km körül cserélem.

(#31063) Danex válasza Tom1939 (#31034) üzenetére


Danex
addikt

(#31034) Tom1939

BC szerint 6L, ami eddig 5 volt, de szerintem a valós fogyasztásom e felett lesz, majd szombaton lesz újra tele tankolva akkor tudok pontosan mondani.

(#31038) Tom1939
Hát akad jó néhány emelkedő, majd utána közvetlen lejtő, az S7-es út meg egy pokol Krakow közelében, 70-es táblák kb alig 1km-ként ha nem gyakrabban, minden helyi megy 110-el, de mivel nem ismerős a hely, ország sem ezért ugye betartós volt számomra.

8-9 óra felé már a dugók is előjönnek, szlovákban nagyon sok az útfelújítás most.

(#31039) Sza_Sa
Meg vagyok vele elégedve, pontosabban teszi a dolgát :) egyetlen idegesítő pontja van, hogy az 1L-nél pont 50-51km/h-nál van a váltópont, így ha olyan van az ember előtt akkor ott kapcsolgat.

De a régi 1996 opel Vectra is 52-nél váltott, meg a 2011 Jetta is, ez ilyen egyezményes faszság lehet vagy nem tudom.

(#31064) Tom1939 válasza Danex (#31063) üzenetére


Tom1939
őstag

Köszi az infót! Ekkora autóval hegyen, völgyön át az nem szörnyű. Még a 7 liter sem lenne az :)

(#31065) Sza_Sa válasza kisza25 (#31058) üzenetére


Sza_Sa
senior tag

Annakidején körbemértem az enyémet, 100-130 mikron volt elemtől függően, ha még jól emlékszem. De ha kell, megmérem megint aztán beírom az eredményeket.
Nálam inkább narancsos a fényezés, de ez ilyen más consumer gyártó sem tud sokkal jobbat.

(#31063) Danex
Egy kicsit okosabb lenne a vezérlés, nem csinálná. Ha nincs nyomaték, hagyhatná magasabb fokozatban. 5 éve volt egy rövid ideig egy e60 bömösöm 7-es váltóval, az meg tudta oldani a kapcsolási pontok átfedését.

[ Szerkesztve ]

"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."

(#31066) Danex válasza Sza_Sa (#31065) üzenetére


Danex
addikt

Hát ugye a Jetta egy 7sebességes DSG volt így azt már nem mondanám nagyon butának, ott még az is ott volt, hogy 52-nél 6. sebesség és etesd a kettőstömegűt az 1150-es fordulattal.

És ugye itt is az a helyzet, hogy az 5. sebesség 50 alatt már valahol 1200fordulatnál lehetne keresni és a Jettával ellentétben nem is dízelről van szó.

Persze elhiszem, hogy lehetséges meg van is ilyen, de pl a VW Arteon is beváltja úgy a sebességet, hogy 1100-1200-as fordulatig visszaessen az RPM

[ Szerkesztve ]

(#31067) Sza_Sa válasza Danex (#31066) üzenetére


Sza_Sa
senior tag

Az amit írsz, hogy beváltja a magasabb fokozatot, az ok, bár tény, a fogyasztáson kívül nem tesz jót semminek. Én az oda-vissza váltásra gondoltam.

"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."

(#31068) AMD Power válasza Kornel (#31044) üzenetére


AMD Power
titán

Köszönöm az infókat. Figyelni fogom.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#31069) Kornel válasza AMD Power (#31068) üzenetére


Kornel
veterán

Próbálj ki egyet, ha lehet közvetlenül egy Ignis és egy Astra és egy Fiesta után.
Szerintem ezek közül az Astra és a Liana az, ami mind méretben, mind összességében a legjobb vétel lenne ilyen áron.

(#31070) AMD Power válasza Kornel (#31069) üzenetére


AMD Power
titán

Az lesz majd. Köszönöm! :R

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#31071) Luck Dragon

Sziasztok, van itt olyan személy aki rendelkezik Kizashival? Lenne pár kérdésem. Köszönöm szépen előre is.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#31072) Kornel válasza Luck Dragon (#31071) üzenetére


Kornel
veterán

Eddig még nem tudunk róla.
De sose tudni ;)

(#31073) Luck Dragon válasza Kornel (#31072) üzenetére

Nagy kár. Mi tegnap kaptunk egyet kipróbálásra. Viszont ez nem CVTT váltós sem 4WD, hanem hagyományos hat fokozatú 2WD-s.
És e felől lett volna kérdésem. De így tárgytalan.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#31074) Kornel válasza Luck Dragon (#31073) üzenetére


Kornel
veterán

Na és milyen, mesélj.
Kíváncsi vagyok.

(#31075) dedike válasza Kornel (#31074) üzenetére


dedike
addikt

Meguntad a Cross-t? :Y ;] :P

Jó szerencsét!

(#31076) Kornel válasza dedike (#31075) üzenetére


Kornel
veterán

Ahh.
Kevés lenne turbo nélkül a kizashi.
Meg újan nem is kapni :P

Előbb is valami auris próbálkozott padlózva előttem maradni, gondolom 1.33 benzin lehetett, szerinted mire ment? ;]

(#31077) Luck Dragon válasza Kornel (#31074) üzenetére

Persze, nagyon szivesen megírom. De csak este felé lesz rá időm.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#31078) Luck Dragon válasza Kornel (#31076) üzenetére

Túl sok tapasztalatunk még nincs vele, de eddig.

Az autó megjelenése szép, bár más színben jobban eltudnám képzelni. A motor egy 2.4-es benzines ami 170 pacis. De sajnos ezt nem érezni, nincs valami nagy nyomatéka, igaz bőven felül múlja az Astrámét.
Szépen fekszi az utat , menet zaj lehetne kicsit kisebb. Fék hatása is lehetne határozottabb,de az is lehet hogy cserések már. Csomagtér viszonylag nagy ,csomagtér nyílása is jónak mondható de egy babakocsi az feladhatja a leckét. Hátul utazó "kettő főnek" kényelemes ,még a nagyra nőtt embereknek is egyaránt.
Négy fővel nagyobb csomaggal ,klímával váltott vezetéssel autópályán 8,5-9/100. Városban 14L körül mocorgott a fogyasztása. Hatos váltó nagyon szépen teszi a dolgát, legnagyobb sebesség talán 140-ha volt, addig gondolkodás nélkül húzott.
Ha nagyon szőrösszívű lennék akkor a legnagyobb negatívumot azt tudnám felhozni hogy egy bizonyos fordulaton a műszerfal vagy mögötte berezonál a műanyag ,aminek alapból ebben a kategóriában lehetne szerintem jobb is. Lásd J Astra, Focus. Kezelő szervek gombjai is olyanok mint a Fiatomnak,gondolok itt a bal kéz felől eső ködlámpa kapcsolókra, nagy, egyszerűen nem illik a középkonzolhoz. A kormány fogása jó.

Összességében tetszik az autó, bár ha jól tudom ettől vannak jobban felszerelt változatok, és a 4wd-vel szerintem szuper kis gép lenne.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#31079) t1 válasza Luck Dragon (#31078) üzenetére


t1
addikt

Ém 4WD CVT-set vezettem, imádtam :R

(#31080) Luck Dragon válasza t1 (#31079) üzenetére

Ha jól tudom kis hazánkban pont ezzel az egy felszereltséggel adták és ezis a legnagyobb. Benne van a CVT és a 4WD.
Milyen volt maga a váltó,tudnál írni pár sort róla? Szervízzel csak BP-n foglalkoznak vele?

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#31081) t1 válasza Luck Dragon (#31080) üzenetére


t1
addikt

Anno ezt írtam róla:

Az eltöltött 800km alatt csak pozitívan tudok róla nyilatkozni, a motor teljesen elég hozzá dinamikusan mozgatja a kasztnit fogyasztása se volt annyira vészes automata létére 9.1l/100km lett a fedcomp szerint az átlagom ebben volt sok város autópálya haladós menet is szóval minden. Maga a váltó elsőre furcsa volt, de 1-2 óra után megszoktam, és eléggé dízelesen tartotta a fordulatot 130km/h = 2500rpm, városban is normális kezeléssel 1500-at se forgott a motor, a manuális része szerintem gyenge nagyon lassú inkább ’D’-ben használtam. Féke teljesen normálisan fogott megszokást igényelt. Futómű teljesen jó volt, kicsit feszesebbre van hangolva, de szépen elnyelte az úthibákat, talán a 18-as téligumiknak volt egy kis hangjuk ( Falken ) amúgy az utastérben nem zörgött csörgött semmi. Helykínálat hatalmas 180cm/130kg vagyok simán elfértem magam mögött minden kézre állt kifejezetten jó volt a vezető ülésben ülni ezt főleg a rengeteg állítási lehetőségnek és nagyszerűen működő ülésfűtésnek, köszönhettem, a tükrök hatalmasak, lehet rendesen tolatni velük, de parkoló radar is jól működött talán annyi, hogy a lökhárító alá nem pásztázik, így hamar fent lehet akadni egy padkán, mert eléggé alacsony az orra. A forgalomban érdekes mód senki nem akart letolni sőt, állandó jelleggel figyeltek lestek milyen autó ez, nagyon sok ember megnézte, mert nem sűrű látkép az utcán. Hogy legyen negatív dolog is , talán az egyik az lenne, hogy se a motortér, se a motorháztető belső fele, se a csomagtartó alja nem volt rendesen színre fújva ilyen barnás színű volt és éppen csak beleködölve egy kis piros színnel. A másik meg a bőrülés… 1 éves volt a kocsi 30.000km –el adtam vissza és a vezető oldal combtámaszán már repedezett a bőr…
Összességében ha ilyen tehetős lennék hamarabb bevállalnám újonnan a Kizashit mint egy 320i BMW-t, vagy egy A4 –est vagy egy Volvo S60-t. 9.000.000 ftos ára ellenére még így is 2-4.000.000 ft-al olcsóbb a vele egy kategóriájú kocsiknál és messze nem olyan unalmas a formája és megszokott mind a többinek. Talán egy rendes kijelzős navit beletehettek volna a sima mátrixos kijelző helyére.

(#31082) Luck Dragon válasza t1 (#31081) üzenetére

Amint olvasóm sok a hasonlóság, az pedíg meglepő hogy szinte 9L-ből el volt a váltó. Köszönöm szépen a segítséget. :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#31083) t1 válasza Luck Dragon (#31082) üzenetére


t1
addikt

Igen nagyjából egy 600-700km átlaga ez és volt nyomkodva is neki szerintem nem vészes, városban (Veszprém) sokszor 11-12l mutatott. Amúgy még mindig nagyon elfogadnám :R

(#31084) Luck Dragon válasza t1 (#31083) üzenetére

Az a baj elég szegényes a választék hazánkban, de nem lehetetlen vállalkozás. Csak türelem kell majd. :)

Mi észak Magyarországon plusz Szlovákiában "hajtottuk "meg.

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#31085) AMD Power válasza Kornel (#31074) üzenetére


AMD Power
titán

Utána néztem annak amit mondtál. ABS kocka és a váltó problémának. Nem egyszerű. :Y

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#31086) Kornel válasza AMD Power (#31085) üzenetére


Kornel
veterán

Nem hát...
Bár az ABS kocka hiba egyértelműen a felelőtlen magyar felhasználók hibája, bár ugye itthon nem kapsz 10 év feletti, végig vezetett szervizkönyves autót, ahol ellenőrizni tudnád, hogy megtörténtek-e időben a fékolaj cserék. Egyébként nem csak a Suzuki érintett, ugyanezt az egységet használják Polo esetében is pl.
Liana azért átlagban mentes az ilyen hibáktól, bár az meg jobban rohad, mint a magyar Suzukik, de azért vételkor az hozzáértő számára viszonylag könnyen kiszűrhető.

Más:

Estére remélhetőleg meglesz a 1840-es SW ;)

(#31087) AMD Power válasza Kornel (#31086) üzenetére


AMD Power
titán

Ahogy olvasom ez az ABS kocka nem csak Suzuki betegség. :W :W

Ügyfeleink eddig a következő hibajelenségekről számoltak be:
Suzuki Swift 2005: Beesik a fékpedál, fékolaj folyik az ABS kockából.
Suzuki Alto 2006: Vészfékezéskor beesik a fékpedál, egyébként működik a fék.
Suzuki Ignis 2006: Légtelenítés és főfékhenger csere után is lent fog a fék, beesik a pedál.
Suzuki Ignis 2006: Váratlanul elmegy a fékhatás, lent fog a fék, beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2005: Az autó beindítása után lassan beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2005: Rendszertelenül beesik a fékpedál, indokolatlanul elindul az ABS motor.
Suzuki Swift 2005: Rossz, csúszós vagy egyenletlen úton beesik a fékpedál.
Suzuki Swift 2006: ABS kocka olajfolyás, beesik a fékpedál.
Suzuki SX4: Erős fékezéskor keresztbe áll az autó az úton, bal hátsó fék nem kap fékolajat.
Chevrolet Spark: Beesik a fékpedál, felpuhul a fék
Chevrolet Lacetti: Felpuhul, lent fog a fék, az ABS tömb ereszti a fékolajat
Ford Fiesta 2006: Folyik a fékolaj, beesik a fékpedál

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#31088) Kornel válasza AMD Power (#31087) üzenetére


Kornel
veterán

VW Polo is ide tartozik.

Viszont mégegyszer, ez nem gyári hiba, hanem a karbantartási terv teljes mértékű figyelmen kívül hagyása.
Ezekben legtöbbször egyszer sem volt fekolaj cserélve...

(#31089) pjen válasza Kornel (#31088) üzenetére


pjen
félisten

Ha vissza olvasol fórum társ is írta,a szervízben nem cserélték a fék olajat,rámértek semmi baja.A fék olaj víz tartalmát egy refraktó méterrel mérik,ha a forráspontja jó,nincs benne víz.Én cserélgetem,de nem vagyok biztos benne,hogy ez segítség.A váltó csapágyat is az olaj csere hiányára fogja a gyár,a szervizek szerelők egészen mást álítínak.Ezt nem vita indítónak szántam,csak kétkedésemnek adtam hangot, :)

[ Szerkesztve ]

(#31090) sandró60 válasza AMD Power (#31087) üzenetére


sandró60
addikt

Igaz én nem Szuzukis vagyok(Ford C-Max),de ide is illik amit most linkelek.Fékolaj Teszter
Az én történetem
A harmadik szerviznél megállapították,hogy "vizes" a fékolajam.A szerelő mutatta,hogy a mérőműszernél a három ledből a piros ás a sárga jelzett.Akkor kicserélték.Most 10 éves autómnál ezelőtt 2-évvel cseréltettem újból,mert közben vettem egy ilyen fékolaj tesztert és ugyanúgy jelzet.
Ajánlom mindenkinek,hogy ne sajnálja az egyszeri kiadást.Akár,hogy nézzük az autónál a legfontosabb a fék jó működése.
Amúgy családban van egy Swift-ha jól írom :D

[ Szerkesztve ]

(#31091) Kornel válasza pjen (#31089) üzenetére


Kornel
veterán

Az ABS kocka hiba a rendszeresen meghatározott időnként cserélt fékolaj esetén nem áll fenn.
A meghatározott időt nézd meg a felhasználói kézikönyvedben.
Nem rámérés, szemrevetelezes, stb., hanem CSERE.
Nálam most a kézikönyv 2 évenkénti fékolaj cserét ír elő.
Nem méretni fogom, vagy gondolkozni, hanem cserélni.

Amennyiben jobban tudod, hogy milyen szervizintervallumokra van szükség az adott Suzuki típusok esetében, akkor kérlek jelentkezz Esztergomban, hogy megoszd velük ezt :R

(#31092) Danex


Danex
addikt

Na itt a fogyasztás.

Az alsóban tankolás Miskolc - Krakow - majd a lengyel határ.
Sajnos visszafele Nowy Targ irányában akkor dugó volt, hogy 60km-t vagy 2-2,5 óra alatt tettünk meg ami biztos nem tett jót a fogyasztásnak.

A felső pedig a lengyel határtól végig a szlovák pályán Tiszaújvárosig Miskolcon keresztül. kb végig 130-al, néha játszadozva 160ig :U

Összességében tette a dolgát, olyan nem fordult elő, hogy ki kell nyomni a klímát vagy 5ezren forgatni, hogy tudja tartani a sebességet 1-1 emelkedőn.

DE. Azért lehetett érezni, hogy ez a dimbes dombos környezet nem igazán az övé, tehát azért agressziv vezetéshez már taposni kellett volna a szemét főleg így 4 fővel. Szóval 1.4T vagy valami dízel biztos otthonosabban érezte volna magát.

Kornel
Majd írj mi volt a SW-vel, szóltak, hogy elérhető vagy mi?

(#31093) Kornel válasza Danex (#31092) üzenetére


Kornel
veterán

Úgy ismered a suzukit, hogy ilyen gyorsan elérhető lenne?
FB csoportban szerezték valahonnan, bővebb infók csak délután lesznek, de a srác már tegnap felrakta, videót is rakott fel.

Más:

Ezt szerintem érdemes megnézni: [link]

[ Szerkesztve ]

(#31094) SirKero válasza Kornel (#31086) üzenetére


SirKero
őstag

Azt,hogy a Liana jobban rohadna mint a többi Suzuki cáfolom. Az enyémet 12 évesen adtam el és egy gramm rohadás nem volt rajta :N Gyakorlatilag költség mentes volt a 12 év alatt csak a kopó illetve a lefutott kilométernél cserés alkatrészeket kellet vennem hozzá.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#31095) Kornel válasza SirKero (#31094) üzenetére


Kornel
veterán

A hátsó sárvédő ívek alatt megáll minden, tipikusan, mint az F Astra-nal, ezért belülről fog kilyukadni, atrozsdalni. Ezt pont mire észreveszed, már csak lakatos munkával javítható. Több példányon is ugyanígy, ugyanitt rozsdál, az, hogy a tiédnél még nem jelentkezett láthatóan, nem jelenti azt, hogy ne létezne ez a "hiba". Egyszerűen rosszul van megmunkálva ez a rész, ami bemegy oda dzsuvat, sár, só, azt nem lehet kiszedni, és szépen fokozatosan elrozsdal ott a fém. Az új autókon ezért van a műanyag sárvédő ív borítás, mert alatta úgy van kiképezve a fém, hogy ne tudjon ott semmi nem oda való megállni.
Ezen kívül tízen X évesen az alvázo is szépen elkezd látszani a felületi rozsda, bár ugye linkeltek itt magyar swiftet is, amin ugyanígy volt.

(#31096) pjen válasza Kornel (#31093) üzenetére


pjen
félisten

Azért kiváncsi leszek ezeknek a javítási költségeire.Rossz példa:kettőstömegű,porlasztó csúcs stb.

(#31097) Kornel válasza pjen (#31096) üzenetére


Kornel
veterán

Kettostomegu a suzukiban nincs, a magasnyomású meg a második tulajdonos gondja szokott lenni általában.
Normális üzemanyaggal 10 évet nevetve el kell menjen.
Ha meg is hibásodnak, általában üzemanyagra, vagy tervezési hibára visszavezethető.

[ Szerkesztve ]

(#31098) pjen válasza Kornel (#31097) üzenetére


pjen
félisten

Tljesen igazad van,csak ez a tervezési hiba b@ssz@ a csőröm.Egyébként a videóra írtam és az sem kifejezetten suzuki fejlesztés. :)

(#31099) Luck Dragon válasza Kornel (#31097) üzenetére

"Kettostomegu a suzukiban nincs"

Itt most melyikre gondolsz pontosan, az új scross vagy vitara?

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#31100) Kornel válasza pjen (#31098) üzenetére


Kornel
veterán

Van bőven mindenhol tervezési hiba, ebben a felgyorsult fejlesztés ciklusokban talán elkerülhetetlen is, igazából a szabályozóknak kellene tenni valamit ez ellen.

A videót azért linkeltem, mert egyértelműen az új boosterjet motorok működését mutatja be, az ECU-tol kezdve, a szelep összenyitáson át minden stimmel, nyilván a befecskendezőt kívülről pont nem látni, hogy milyen márka, de a motor körül elég sok Bosch részegység van, jelentsen ez akár jót, akár rosszat.

Luck Dragon: egyik benzinesben sincs a Suzukinal, csak a MJET dízelekben.
Véleményem szerint az 1.4T-be már szükséges lett volna a kettőstömegű lendkerék.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.