Jó lesz az 4 évesnek is.
Tudom nem matek fórum...
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
Jó lesz az 4 évesnek is.
Tudom nem matek fórum...
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
Májusban elmúlt 4 éves.
Tehát több, mint 4 éves.
Tudod, augusztust írunk.
Egyébként érdekes vagy, az ember annak ellenére segítene neked, hogy egy igazi tenyérbemászó stílusú, kötekedő példány vagy, és utána is folytatod a bohóckodást.
Megkértelek már párszor, hogy ne szólj hozzám, gondolom nehéz értelmezni ezt a kérést.
Ha nem is ment az évenkénti kőtelezőn lecserélték az olajat,végeredményben egy új autó.Azért én megpróbálnék alkudni,hátha.
Aha. Akkor a te logikád szerint a 2 hete átvett vadonat új autóm 1 éves.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
Képet!
Nyilván akkor 0 éves.
A baba egy éves koráig hány éves? Autó ugyanez 4 az szerintem is, nem 5. De ez tényleg csak kotekedes
[ Szerkesztve ]
4év 3 hónap, 3Ft-ról 5-re kerekítünk, tehát 3hónapról is 5-re így 4év 5 hónap, ami már majdnem 4,5év. 0.5-ről meg megint felfele kerekítünk és így már 5 éves. Troll matek
De amúgy is állapotot veszünk így, kb abszolút eltekinthető részlet
[ Szerkesztve ]
Akkor nézzük azt, hogy egy 4,25 éves!!! autóért az újkori árának a 80%-át elkérni mennyire reális.
Arról ne is beszéljünk, ennyi pénzből milyen BMW-t lehet venni a szomszédnak.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Egyáltalán nem ezt mondtam.
Én se vettem A6-A8 5xx-7xx és egyéb pénztemetőket, pedig egész fiatal és jó példányok kijöttek volna már ennyiből.
Szinte gyári,főleg ha garázsban volt.
Nem is mondtam, hogy ezt mondtad, csak általában ez szokott lenni a legnagyobb érv. De sajnos az a helyzet, hogy marha drágák a nem túl régi Suzukik, mert egyrészt nem sok van belőlük, 2008 után rendesen visszaesett az eladás ugye, az a kevés, ami meg van, többségében ex-cégautó, szóval az a pár magánszemély eladó kis túlzással annyit kér érte, amennyit nem szégyell. Én is néztem 2010-es SX4-et, 1.6 GS 4WD, de hát 3,5-ért...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
3,5m nagyon sok egy SX4-ért, azért most nem mondom mit lehet venni..
iPhone 6S SpaceGray
bimmert, mi mást
Én ezt nézném meg: link
Egyébként pedig megtoldanám és kihoznék egy újat, mert nincs akkora difi itt árban. Bár az fapadabb felszereltségileg.
Akár azt is, Alfát, Volvert is.
iPhone 6S SpaceGray
Adjuk el a Suzuki-kat, és vegyünk bimmereket.
Még hozzá egy tűzoltóautót
[ Szerkesztve ]
Szerintem egyik sem alternatíva olyannak aki Suzukit akar. Pl én sem vennék soha se bimmert se alfat. A bmw alapból taszít, legfőképpen a tulajok miatt, a másik simán csak #szarolasz...:'DD
[ Szerkesztve ]
Én speciel vennék volvot, de nem tartom még olyannak az anyagi helyzetemet. Azaz full fapadot és túl kicsit nem veszek csak azért hogy volvo legyen (azt is újként venném). Talán majd következőre
Párom 10 évig BMW szalonban dolgozott, elzavarna ha bömöst mernék venni.
Més que un club!
Suzuki Splash-t érdemes venni?
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
Klíma nélküli autot szerintem már ne. Szörnyen fakadnak tűnik a linkelt típus.
És inkább 1.2-est néznék. Vagy Honda Jazz-t.
Érdemes.
1.2 GS-t.
Megy is, 5-6 között elvan bárhol, praktikus is, kicsit instabil, de leülteted, és király lesz.
-30 mm H&R fasza bele, csak Pesten sok helyen leér
Tboldi: miért akarsz rozsdaboglyát ajánlani?
[ Szerkesztve ]
A rozsdásodás leginkább a külföldi példányokon jellemző (de melyik nem rohad, amelyik onnan származik), és amúgy nagyobb, kényelmesebb a fenti Splash-nél, vagy a korábban linkelt Swiftnél. Illetve a Jazz sem arról híres, hogy minden sarkon bedöglene.
Az enyém is Dajcslandból való és volt is egy kis felületi rozsda rajta, de egyáltalán nem volt vészes. Még időben kijavíttattam, nem volt szükség vágásra/hegesztésre, csak a hátsó kerékíveket kellett festeni, plusz került rá alvázvédő is. [link]
(Előtte kép nem készült direktben a sárvédőívekről, de az első képen valamennyire látszik, hogy csipázott.)
(#31377) Kornel: Korábban linkelt egy Swiftet (2011-es vagy '12-es volt talán?), ami 2M felett volt, egy 2009-10-es Jazz abba is belefér. Ott már nincs akkora különbség árban/korban.
Egyébként nem akarom senkire rátukmálni, csak megjegyeztem egy kíséretében.
Még annyit, hogy fél év alatt eddig egyetlen be nem tervezett javítás volt az autón, beállt a bal hátsó féknyereg. Új dugattyút és egy felújítókészletet kapott, valamint a fékfolyadékot így muszáj volt újra cserélni. Munkadíjjal együtt 34k-et fizettem.
[ Szerkesztve ]
Amíg veszel 1,3-ba egy fasza 2008+ évjáratú kisebb de megbízhatóbb és olcsóbban fenntartható Splash-t, addig ennyiért veszel egy kinti 2003-as, nagyobb, de drágább fenntartású Jazz-t.
Lehet mérlegelni.
Meddig járattátok be az autót?
Az első 1000 km alatt nem vittem 3000 fölé a fordulatot, de ma elcsábultam és a tök üres négysávoson kb 2 km hosszan megzavartam úgy 180-ig... most rendesen lelkiismeretfurdalásom van.
Ezer km óvatos, de érdemes változóan terhelni, hogy egyenletesen kopjon össze a henger és a hengerfal.
Utána én fokozatosan terheltem először maximum 3500, majd 4000 RPM-ig.
3000 km után már többször elrúgtam neki, hadd forogjon, és most 4000 km-nel cseréltettem egy olajat.
Nem véletlen a turbós suzukikba a gyári dízel olaj ajánlás, olyan fekete olaj jött le 4000 km után, hogy csak néztem. Dízel olaj jobban lebegeti a kormot, ez kell is majd, jó lesz ez az ECSTAR F9000 C2 5w30.
Szerintem 10.000-nél többet menni egy cserével kockázatos lehet a turbóra nézve.
[ Szerkesztve ]
Szándékomban áll nekem is korábban cserélni.
Remélem ez az egyszeri rövid állatkodás még belefért...
[ Szerkesztve ]
Baja nem lesz.
Én így fogom cserélni: 4-14-24 és így tovább.
[ Szerkesztve ]
Én 7500 kilométerenként tervezem egyelőre ( a gépkönyv ír ilyen verziót is) .
Én azt sajnálom tőle, 10-et ki kell bírnia egy csúcsminőségű olajnak.
Persze 7,5K sokkal jobb neki.
Van szerencsém hosszabb időt eltölteni egy Verso 1.8 Active Trenddel. Ami így néhány nap vegyes (Toyota és Suzuki) használat után elmondható, az az, hogy a földön van az állam, és még mindig keresem...
Ég és föld a két autó. Mindkettő közepes felszereltséget képvisel ugye (a kettő nagyban fedi egymást, mikor átadta a kereskedő tiszta Suzuki feelingem volt), de a Cross egy ócska, igénytelen fapad a Versohoz képest. Nem csak kívülről, de belülről is. A felár pedig kb. 1,3 millió... (4,8 és 6.1)
Ha megtehetem, három év múlva nem Suzukit fogok venni...
Mondjuk egy biztos: a Verso jóval többet fog kérni kaját, ha 8-ból megáll, büszke leszek magamra (mondjuk ezt nem nekem kell tankolnom)...
Jó szerencsét!
6,1-be ideadják?
Furcsállnám.
Nézek is egy hahu-t.
Vagy B verzió, nem kifutó véletlenül?
Aurisokat nézegettem, 7-8M volt egy normálisan felszerelt, ehhez képest a nagyobb Verso furcsán olcsónak tűnne ennyiért.
Mod: valóban jó áron vannak, meglepő: [link]
Mondjuk a 8+ literes fogyasztás erősen hangzik, a 6,5 vegyesemhez képest.
[ Szerkesztve ]
Ha azt nézem, hogy az utóbbi időben az összes Toyotát "rendberakták" kívülről, akár kifutó is lehet, de ezt így nem jelentette ki senki. Sőt, a 6.1-ben benne volt a váltózár+riasztó kombó is...
Meg volt valami flottakedvezmény is, s persze nem kellett csak az üzembe helyezésért, meg a rendszámért fizetni hatvenegykétezret pluszba.
Pont olyan egyébként, mint a második hirdetésben lévő.
Jó szerencsét!
Azért a mostani GL+tol messze áll felszereltségbe.
Mármint milyen messze?
Mert pl. a belsejét nézve a mostani ugyanaz, mint az enyém, az meg összehasonlításban nem igazán nyerő...
Jó szerencsét!
Felszereltségről volt szó.
Linkeljem az extra listát?
Tudom miről volt szó, Aha. Kíváncsi vagyok, mi változott.
Jó szerencsét!
Hmm dízel olaját rakták a kocsidba? Az f9000 5w30 a turbó benzines olaja... Baja biztos nem lesz de én nem tenném senkiébe se
Most linkeljek, vagy elhiszed amit mondok?
K14C elsődleges gyári ajánlása az F9000 C2 5w30 dízel olaj.
És a link: [link]
Egyébként működési elvét tekintve közelebb áll a dízel motorokhoz, mint a régi szívó benzinesekhez.
Közvetlen befecskendezés magas nyomáson, megtolva egy turbóval, a kipufogóm már tiszta korom.
[ Szerkesztve ]
te kérted hogy ezt tegyék vagy ők maguktól tették bele?
ez az oldal mindenre ezt a c2 olajat hoza ki elsőnek, még a 14 éves wagoneremre is, az m16a-ra is a k12-re is
[ Szerkesztve ]
Én kértem, mivel ez a gyári ajánlás.
Ezek azt se tudják, hogy merre vannak fejjel előre.
"Kimért" hordós habzó olajat raktak volna bele, mondtam nekik hogy megy bele a gyári ajánlású dobozos olaj.
Szerinted rossz olajat ajánl bele a gyár?
Gondolj bele, legalább annyi kormot kell lebegtetnie az olajnak, mint egy dízel motor esetében.
Teljesen mindegy, gyár szerint is ez való bele, valakinek válaszoltak is.
Lényeg, hogy kell majd jó sok kormot lebegtetnie, szörnyű hogy kormol.
[ Szerkesztve ]
tudom, brutál mód megégetik az olajat ezek a turbósok, ott lehet a gond h a gyári suzuki olajat kb egy éve cserélték le erre az ecstarra, valamikor akkor vagy előtte jelent meg az 1.4 turbó a manual is ezt az olajat ajánlja?
A manual nem nagyon konkretizál, nincs most előttem, lent van, de majd megnézem, meg megkeresem a márkatársnak írt suzuki választ a kérdésre.
Egy biztos, a TSI nem kormol így.
Ez semmivel nem több a Versonál...
...és belülről hiába a legjobb, akkor sincs minőségérzetre sehol. S véletlenül sem vagyok a Suzuki ellen, hiszen leírtam már néhányszor, hogy ez már hanyadik, s azt is, hogy sorjában a swiftől mindegyik sokkal jobb volt az előzőnél, és Ebből következik, hogy az boosterjet is a sima szívótól.
Gyere, nézd meg, ha erre jársz!
(De utána ne hivatkozz rám, ha az újabb autócsere miatt b@szogatni fognak...)
Jó szerencsét!
Nem kell többé szívó.