Asszem látom a horpit.
Karosszériás szerintem aprópénzből (10-nél nem hinném hogy több) kihúzza, a felületet pedig előtte nedves ronggyal töröld át, hátha.
[ Szerkesztve ]
Asszem látom a horpit.
Karosszériás szerintem aprópénzből (10-nél nem hinném hogy több) kihúzza, a felületet pedig előtte nedves ronggyal töröld át, hátha.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Sziasztok!
Van itt olyan akinek ez az új Balenoja van? Esetleg mondana véleményt? Még az is lehet hogy egy ilyen típusra váltanék (1.2 GL).
Párom szüleinek ilyen van lassan 1 éve ők nagyon dícsérik, utaztam is benne de azért jó lenne ha más is mondana róla valamit.
Més que un club!
Más világ a VTI-hez képest, az biztos.
Az tuti.
De nincs mese most már praktikusabb, újabb, családiasabb autóban kell gondolkodnom. Amúgy jó hogy mondod, ki kell vennem az aláírásból mert már eladtam bő 1 hete.
Més que un club!
Itt biztosan szívesen segítenek.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
1.4T Scross vagy Vitara.
Abban legalább élet is van, a VTi után érdekes lenne az 1.2 szívó.
Azok már árban kereten felül vannak. Eddig nem is gondolkoztam új autóban csak ma jött egy lehetőség erre a Balenora. Mivel apósjelöltéknél van nagyjából tudom hogy megy. Kinőttem már abból hogy nyomjam neki, csak szeretnék kényelmesen A-ból B-be eljutni. Ha állatkodni akarok arra ott az országútim aztán önerőből szaggathatom az aszfaltot.
Més que un club!
(#30709) Motion_Blur válasza Napfénysüti (#30708) üzenetére
Esetleg megnézhetnéd az új Kia Rio-t is, én meglepődtem hogy mekkora beltere van. Formára is rendben van
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
A motor nagyon jó, keveset fogyaszt, méretben a B és C szegmens közé esik ugye a Baleno, nekem belül nem tetszett, de ez szubjektív.
(#30711) roberto211 válasza Napfénysüti (#30708) üzenetére
Jó téged újra látni.
Eladtad a vti t? Szegény. Pedig gondolom kiszolgált rendesen
Mennyibe ment el ha nem vagyok indiszkrét ?
Látod látod egyszer minden út a Suzukihoz vezet
De hogy Honda után is ezt nem gondoltam lsd kornelka most te is
Amúgy nekem formára talán a legjobban nekem is a baleno jön be. Nagyon eltalálták kívülről
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Őszinte leszek, ez a kalaptarton és a hátsó rendszámtáblan kívül kussba van, na a Honda azt hagyjuk.
Akinek volt ufo tudja miről beszélek.
Én csak egy régi egyszerű 6g hecsibe ültem.
Jójó de nem éreztem h sokkal több lenne mint egy 1.3 16v suzi. (Régi ).
Menetteljesitmenyre meg abszolút. Lehet csak 75lovas volt de kifejezetten lomha. Ülések mondjuk jók voltak ,hely volt bőven ,de ennyiből ki is merült. . Lehet a 90lovas jobb lehet nincs sok tapasztalatom hondaval.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kalaptartóra alulra fel kéne rakni a elsősegélyt vagy a tűzoltó-készüléket így talán nem pattogna.
Kell rá egy súly valóban, de az is sokat segít, ha bútor alá való öntapadós filcből vág oda pár darabot, nekem gyakorlatilag azóta csendben van.
Csinálok majd fényképet.
Motortérben a hővédő pajzs nem rezonál?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Menet közben nem hallani abszolút.
Magát a motort se, elég jó lett suzukihoz képest a hangszigeteles.
A honda azert volt vagy 8-10 eves, a suzukid uj. Majd par ev mulva kiderul, csendes marad-e az scross vagy a magyar utak hatasara ugyan ugy nyikorogni fog-e itt-ott.
Ez így van.
De ne feledd a 8 gen UFO ujan is ilyen volt, olvass nepiteletet.
Maradt abból a filcből valamennyi? Ha ráérsz augusztus közepén-végén meglátogatnálak tanulmányút (mit hova hogy kussban legyen) keretein belül az új géppel és felvásárolnám teljes áron
[ Szerkesztve ]
(#30721) Napfénysüti válasza roberto211 (#30711) üzenetére
Páromnak bakancs Swiftje van, szoktam vezetni azzal is elvagyok. 400-ért ment el mert már rozsdásodott meg a fényezése se volt a toppon.
Amúgy mindenki furán néz rám hogy a VTi után miket keresgéltem. Nyilván fura lesz 160Le után egy sokkal gyengébb autóba ülni de én a Hondával se állatkodtam soha, nem voltam egy hülyegyerek mint sok márkatárs sajnos.
Més que un club!
Most lehetett, vagy tán még lehet az Aldiban kapni, bútor csúszásgátló. Kerül vagy 400 forintba egy csomag. De szinte az összes barkácsáruházban találsz ilyet.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Természetesen segítek, szólsz, és megmutatom.
Napfénysüti: nem hiszem el, hogy nem fog hiányozni a power. Tegnap 3000 km után elkezdtem 3000 rpm felé nyomni, nagy sleeper lesz ez az Scross, olyat lép.
M_AND_Ms: az került a rendszámtábla alá, a kalaptarto alá jobb a filc.
[ Szerkesztve ]
Filc is van a csomagban.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Az SSS-ben a napellenző zizeg kicsit, hogy ezzel mit lehetne csinálni, nem tudom.
Külön csomagban lehet.
Majd ránézek, hogy milyen nagyságú.
Csinálok képet róla, hogy mit alkottam .
(#30727) roberto211 válasza Napfénysüti (#30721) üzenetére
Régi swifthez képest még jó ár is volt az a 400e Hat igen annak az a legnagyobb átka a rozsda. 10bol 8 szétvan rohadva. Ha nem lenne ilyen gyanítom minden negyedik autó megint régi swift lenne ..
Nekem most egy 2006os gombóc 3D swift van 1.5gs be. Imádom az tény
Ezután sss lesz szerintem vagy valami újabb suzi. De érdekes nekem specko vmiert nem csorog nem zörög sehol. De lehet majd fog ugye előző tulaj pályázott vele inkább
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
No, akkor ezt is megtaláltam (thx. Kornel), november óta használok egy glx 1.4 T s-crosst.
Eddig minden ok, a szokásos apróságok nálam is megvannak, mint pl. a kalaptartó zörgése, szemüvegtartó ciripelése és néha a b oszlopnál hallható hang.
Ezekből a kalaptartóra született megoldás, vettem Tesa Moll Multi Protect-et, szinte láthatatlan.
Egyébként a szűkebb család első Suzukija, van mindenféle kocsink, olasz, japán, német. Néztek is mikor megvettem, valahogy a Suzuki az ember fejében a szuperolcsó kiskocsit jelenti, ez meg se nem kicsi, se nem low budget.
Ha egy negatív és pozitív dolgot kellene kiemelnem, akkor a pozitív a magas építés lenne, a negatív meg a csapnivaló belső műanyagok lennének Már ránézésre karcolódnak. Persze bőven van még pro és kontra is,de később is kell valamiről írnom
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Hamarosan vinnem kell a Swiftemet első éves szervizre. Az lenne kérdésem, hogy ilyenkor mit cserélnek és mennyi lesz a várható szerviz díj?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
A mitre megtalálod a választ a kezelési útmutatóban.
Köszi
(#30732) wertigo1984 válasza roberto211 (#30650) üzenetére
Nagyon baba igy.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
Olaj, olajszűrô, ha kéred akkor levegő és pollenszűrő. Kb 25-30kba fog kerülni
PH! addikt since 2004
Hello!
Irtam korabban, hogy csak 5. sebesseg fokozatban zörög a valto.
Most felvettem videora, hatha igy tobbet ad vissza.
Valto olaj full.
Kuplung benyomasnal nincs semmi kulonos hang, csak 5. fokozatban csinalja.
(#30735) roberto211 válasza wertigo1984 (#30732) üzenetére
Thanks bro. Lesz ennél még szebb
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Az autóm a 100-es Shell benzint egy check engine-el hálálta meg
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
A P0420 hibakódot nekem minden tankolás után belöki, szóval szerintem nekem koszos lehet a tank, vagy a fene tudja. Már baromira idegesít, hogy a telefonnal bohóckodjak hibatörlést hetente...
szoftverhiba csak
Szinte napra pontosan 2 éve volt ilyen utoljára: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Köszönöm a tájékoztatást.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
(#30741) roberto211 válasza Motion_Blur (#30736) üzenetére
Nincs mese ,elkell adni. Itt a vég.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
1.3?
Igen.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Akkor normális jelenség, meglepő lett volna ha nincs.
Próbáld meg kicsit megküldeni az autót, de nem sok esély van rá hogy meggyógyul.
Vakdugózni kell tenni a lambda tudjafenehanyas szondát és akkor jó lesz.
Nyelestengelycsapágy volt már cserén vagy nálad nem jött elő a hibája?
[ Szerkesztve ]
Nálam nem jött még elő a hiba (184.000 km).
Check engine eddig 3x volt a 7 év alatt, mindáromszor kialudta, kíváncsi vagyok!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
1.5 nel is ugyanúgy előjöhet a lambda problem ez tudtommal nem motortipusfuggo.
Ami nem jöhet elő elvileg az a váltóprobléma ,ami az 1.3 nal viszont igen.
Hiába küldi meg. Anyám 1.5 at nál előjött megint. 2 hónapig tart neki a hibakódtorles. Utána megint előjön
Pedig ne tudd meg mennyire kikormoltam de sz@rt nem ért.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Mi a hiba kód?Ha P0031 érdemes cserélni a szondát,meghálálja az autó
Nincs OBD-m
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Venni kell egyet, bár vigyázni kell, a sok kínai között még a hamisat is hamisítják, na az nem is működik...