Miért, eszi?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Danex
addikt
Amíg nem eszi én nem váltanék.
Motion_Blur
félisten
Nyugodtan válthatsz, mert a Sustina az egyik legvékonyabb olaj, én is azért használok 5W40-et.
12e km után a nívó kb. 80%-on van, pedig azért voltak 150-160-as terelések most pályán nem egyszer.
Olajcsere előtt is meghajtom rendesen, mert legutóbb januárban volt olajcsere, -10 fokban, és előtte csak kb. 2km-t mentem városban melóhelyről a szerelőhöz. Nem tudott rendesen felmelegedni az tuti.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Danex
addikt
Amúgy akkor ha jól értem az Acea C1 lenne a legjobb olaj amit belerakhatnánk a motorba?Ű
Mert akkor az Acea C fajtánál minél kisebb a szám annál szigorúbb a szabályzás és csökkentett a "szemét" tartalma, az A/B-nél meg minél nagyobb és ott az A5/B5 a best.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Ahogy én értelmezem az ACEA C2.
Csak válaszol az olajdoki.
Most megnéztem amúgy tüzetesen, 3,6 liter körül töltött az enyémbe is a "jóember".
Maximum szint felett van egy picivel a nívón a szint, de még nézegetem majd.
Ha úgy van leszivok 1-2 decit jövő héten.
Danex
addikt
Mert megtaláltam azt az egyetemi kutatást amiből kiszedted a képet, és ott azt írta a srác, hogy minden C az C1-en alapul, csak a C1-ben van a legkevesebb szulfát stb.
Ahogy az A5/B5 -nél a legkisebb súrlódási ellenállás.
Castrol C2 spec
Castrol A5 spec
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Olvastam én is.
Viszont a C2 lebegteti legjobban a kormot, nem?
Danex
addikt
Sajnos nem értek a lovakhoz, a specifikációból nekem annyi jön le, hogy hidegben az A5 arányaiban jobban ken. Viszont a C2 kevesebb szulfátot hamut tartalmaz ami valamivel tisztább égést jelent, viszont talán a szulfát meg a kémiai korrózióban segíthet.
Harkovz
aktív tag
Vagy még a 0w-30 -ra gondoltam.A Sustina ára elég húzós,igaz évente egyszer kell csak.
Kornel
veterán
5w30 sustina is jó.
Közel van viszkozitasban a 0w20-hoz.
roberto211
őstag
Srácok felkeltem s úgy ébredtem,hogy kell nekem egy swift gti. Vagy egy épített gti.
Már nagyon régóta gondolkozom rajta de ezzel álmodtam hogy 8500as fordulaton zúzok valami autó ellen , fej fej mellett vagyunk s akkor szúrtam a harmadikat
Tehat kell nekem egy... Inkabb gti be ölöm a pénzem mint a nőkbe Gti legalabb mindig velem van nem csak pár órára ..
Csak megfelelő gti t alapnak valasztani nem lesz egyszeru. Kint aranyárban mérik itt meg ritka. De a projektet elindítom
Kornel: Nekem azt mondta a szerelőm hogy LM olaj már mérföldekkel jobb mint az eneos. Most ebbol mi igaz meg mi nem ki tudja. Swiftbe ezert toltettem Lm toptec 4200at.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kornel
veterán
Aztán betalálsz egy chipes TDI-t, és sírás lesz, mikor lenyom?
Nem tudom mennyit szánsz rá, de 1M körül jó Clio sport is van már, kicsit többért colt CZT, ennyi simán el fog menni egy Swift GTI-re is.
Egyébként a LM tényleg a legjobb olaj, LM top tec 4300 igencsak jó.
[ Szerkesztve ]
roberto211
őstag
Nezegettem ezeket a clio sportokat is meg colt czt de passz.. vhogy nem tud a szívemhez nőni első látásra úgy mint pld a swift széria Pedig tudom h jó autó de nem tudom..
Tudom hogy lesz mindig erősebb nem ezmiatt veszem..
Maga a projekt,az élmény,adrenalin miatt.. Hat meg azert rosszul sem megy valljuk be
Ami bejonne talan a yaris.sport
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kornel
veterán
Yaris TS nem nagy szám, Swift sport szint, 9 mp környéke.
Clio sport jóval keményebb, 7 mp körül van, typeR-ekkel van pariban.
Colt CZT-ben pedig rengeteg tartalék van a turbónak hála.
roberto211
őstag
Na jooo.. Mondjuk ez a 7mp azért elég szimpatikus lehet megbírja magát szerettetni mégis a clio sport
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kornel
veterán
Gondold el, építgetsz egy GTI-t, belemegy millió(k), aztán egy mezei családi autóval otthagylak (S-cross 1.4T).
SirKero
őstag
Kíváncsiságból megkérdeztem én is a hírhedten rabló Suzuki varrónál és ott is 40-45 000 forint közötti árról beszélt Hozzá kell tennem,hogy anno a Lianához is 45k magasságában akart kulcsot másolni ha jól emlékszem
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
roberto211
őstag
Miert , hany lovas az az 1.4t?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
tboldi
nagyúr
140, de már kb. 2000-es fordulat körül ott a 220 Nm.
Egyébként elég 1,6 millió és 43 ló is lenyomni egy Swift GTi-t, kb. 5-6 mp a százas sprint.
(#31570) Kornel: Már lassan egy éve, hogy vezettem az 1.4T-t, nem emlékeztem annyira. De a lényeg, hogy 2000-nél már biztosan megvan.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
140 PS
220 Nm
8,5 környékén meglépi a 100-at.
tboldi: 1500-tol megvan az.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Mondjuk jó lesz az 8,9-nek is: [link]
roberto211
őstag
Jo hogy mondtad clio sportot. Most ezt kineztem magamnak. Ez a 170 lo, meg sportos kinezet elegge tetszetos
Sztem tenyleg ez lesz
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kornel
veterán
Ezt nézem tegnap, hogy bármikor megvenném magamnak.
bajnokpityu
félisten
harmadáron meg ott egy oktáv 1.8tsi. chippel 200ló 300Nm. 7.2sec. és még ki is néz valahogy,meg pakolni is lehet bele de akár golf, leon, akármi is lehet. árban azért jóval közelebb vagy a stift gtihez.
de úgy általában a vag csoport autóit úgy is lehet emlegetni, hogy kb bármely benyásuk erősebb,mint amiről papirt adnak. 1.8tsi gyári adata 8.2s chip nélkül, 7.7s a linkelt oldalad alapján mérve, 2 személlyel chippel meg 7.2 alattam. nem túl jó lábbal.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
dnelb
veterán
persze, csak a hot hatch nem erről szól hogy egyenesbe mit lép. hidd el pályán taknyosra szopatna egy jól osszerakott gti. lasd sq7es videó, 900nm aztán a fele olyan erős autók verik mert kiesik a kanyarbol.
az octavia szintén nem egy kategória.unalmas.. almát körtével
[ Szerkesztve ]
bajnokpityu
félisten
ez igy igaz.de azok a jól összerakott GTIk meg nem valók a közútra.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
dnelb
veterán
én meg holnap megyek proexhez, megnezzuk mit tudnak
Kornel
veterán
Ez sem feltétlenül igaz.
Clio sport azért kemény hot hach.
dnelb
veterán
és hol kapcsolodik a clio sport ahhoz amire válaszoltál ?
Kornel
veterán
Nem tudom, aludtam
Lényeg, hogy ha GTI helyett Clio sportot vesz, rosszul nem jár
Pályán meg hányszor jaszkarizol?
Hungarian van az igazi verseny
[ Szerkesztve ]
dnelb
veterán
ahhh nagyon rossz mostanában a hungária minősége sokkal rosszabb mint 1 éve volt, mi lesz itt télen...
r14 /70 kell
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Swift sporttal meg civiccel én is ezt mondtam.
215/55 R17-el már egész simának hat
dnelb
veterán
lehet te nem érzed, attól még a futómű igen
Kornel
veterán
Lehet.
Viszont a ballonosabb gumi jobban is csillapít.
roberto211
őstag
Meg a savoya-szerémi fele a 6ostól. Ott mindig hány racsinger betalalja az embert. Utalom a hatost de neha csak ezert megyek itt
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Kornel
veterán
Ott mindig mérnek.
Hungarian szerencsére ritkán.
Bár haladni is nehezebb, a sok tunyát kerülgetni.
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Swift3-m van és tegnap este kigyulladt a guminyomás figyelmeztető jelzés
Ma ellenőriztem mind a 4 kereket, de 2,2 bar megvolt. 2,5-re fújtam őket, de továbbra sem alszik ki a lámpa. Lehetséges, hogy meghibásodott az egyik tpms szenzor?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
roberto211
őstag
Tudom.. Anyam swiftjevel ott mértek be 158al mikor parkettaztam gyerekhez be a kórházba. Kikuldtek 45ezres csekket.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Padre81
csendes tag
Sziasztok, megjártam a szervizt. A szervizvezetővel beszéltem, teljesen korrekt volt a hozzáállás, illetve a 0W20-as olajról sem változott az álláspontja, de mondta, hogy természetesen az 5W30-as olajat fogják betölteni. Kijött, megnézte az olajszintet, de szerinte jelentősen nem volt felső nívó felett, mondjuk ez relatív. Amit a betöltendő olajmennyiségről mondott, az meglepett. Azt mondta, hogy a hivatalos Suzuki szervízportál szerint (amihez minden szerviznek van hozzáférése, és kb piktogrammokkal lépésről lépsére leírja még az olajcserét is modell és motor válaasztás után) az olajmennyiségek tételesen: olajteknő: kb 3.1 liter, olajszűrő: kb 0.2 liter, és egyebek, kb 0.6 liter, azaz összesen 3.9 liter. Ezt nekem is megmutatta a monitoron, meg nyomtatott egy screenshotot. Kérdeztem, hogy mi az hogy egyebek, illetve leállítás után az egyebekben azaz olajvezetékekben, szelepeket kenő történetekben, turbónál lévő olajjal mi történik? Mert ha lefolyik az olajteknőbe ahol 3.1 liter olaj van akkor ott hogy fér el? Az volt a válasz hogy nem folyik le minden olaj, hogy indítás után egyből legyen fent is kenés. Mondjuk ez azért érdekes, mert akkor elvileg nem lehetne az összes olajat leengedni cserénél, de váltig állította hogy 3.9 liter ment most is bele, szóval le kellett jönnie minden olajnak. A főnökével egyeztettek, és azt mondták, hogy szerintük nincs miről jegyzőkönyvet írni, mert nincs kimutatható meghibásodás, illetve a lejött olaj is tiszta, nincs benne kopásra utaló nyom stb. Ezen felül az autó garanciális, illetve az ügyfél számlával tudja bizonyítani, hogy a szervíz milyen és mennyi olajat töltött bele, mindkét alkalommal. Azt, hogy miért nincs leírva a 3.9 liter a kezelési útmutatóban nem tudta megmondani, de az ő bibliájuk nem az, hanem a hivatalos serviceportal.suzuki.eu/manuals weboldal.
Kornel
veterán
Apja fszat már.
3,3 liter a feltöltési mennyiség, 3,9 liter az első száraz feltöltés, sose fog annyi olaj lejönni a motorból.
Nekem a vadbarom 3,6-3,7 litert töltött rá, utánad néztem meg a flakonomba mennyi maradt...
Ma leszivtam belőle 1 deci körül, még így is a maximum felett van egy picivel, majd még nézegetem.
Ja és lényeg, hogy biztosan nem való bele a 0w20, se a használati utasítás, se a suzuki gyári olaj keresője szerint sem.
Padre81
csendes tag
holnap reggel indulás előtt megnézem az olajszintet. Minden esetre még várok egy hivatalos visszajelzést a Suzukitól. Annyit már írtak, hogy megkapták a kérdést, de mivel a gyárban nyáriszünet van várhatólag augusztus végén tudnak többet mondani:
Tájékoztatjuk azonban, hogy az esztergomi gyáregység éves nyári leállása miatt illetékes osztályunk dolgozói szabadságon vannak, így ügyének kivizsgálását leghamarabb 08.28-án tudják megkezdeni.
Legalább hátha valaki műszakilag jártas fog reagálni.
Danex
addikt
0W20-as olaj is teljesítheti a C2, A5/B5 szabványokat, viszont üzemi hőmérsékleten közel 15-20%-kal vékonyabb mint az 5W30-as olajok, amit nem tudom, hogy nagy terhelésnél nem jelentheti azt, hogy szimplán elfolyik és így megszakad a filmréteg.
Tarill
őstag
3.9 a száraz feltöltési szint, az a 0.6 benne marad a hengerfejbe,olajjáratokba nem folyik le olajcserekor csak motor bontása után kell kalkulálni azzal a mennyiséggel, nálam 3.3 olajjal mindíg maximum egybe nem ment bele több. Mindegy az a pár deci plusz nem fog gondot okozni de azért egyszer csak jól tölti valaki fel valszeg a gyár azt fogja mondani a 0w20-ra hogy nem elsődleges olaj ajánlás de egyszeri alakom nem fog gondot okozni blabla de ha kapsz választ azért írd majd meg most legalább jó olaj került bele.
Kornel
veterán
Kíváncsi vagyok én is a válaszra.
A legnagyobb probléma, hogy még a belerakhato olajok között sincs a 0w20.
Tarill: szervizes vagy amúgy?
[ Szerkesztve ]
Tarill
őstag
A motor mechanika kenését biztosan megoldja az is egyedül a turbó miatt necces, de ha annyira nem bírta volna az olaj azt a hőterhelést akkor szerintem már megállt volna a turbó, szar kenéssel pillanatok alatt berág a tengely a csapágyba. Ha 8500 at kibírt nem lesz gond maximum nagyon hosszú távú élettartamba mutatkozik majd meg
Kornel: igen
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Ment PÜ
Tarill
őstag
Motion_Blur
félisten
Ez alapján a C2-es nem igazán való benzinesbe
Köszi amúgy
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Kornel
veterán
Érdekes, ezek szerint 1.4T-be nem a dízel olaját ajánlják, szemben az ECSTAR olajkeresőjével.
Kérdés, hogy akkor az F9000 C2 5w30-al rosszat tettünk-e a motornak?
[ Szerkesztve ]
Tarill
őstag
hát itt nincs benne tényleg de folyamatban van a dolog próbáltuk ma elérni a gyárat emiatt de ugye tényleg szabin vannak leálláson nem vagyok olajmérnök de alapból a dízelekbe jobb minőségű olaj kell, jobban adalékolt szerintem jó bele, sőt még jobb is mint a sima 5w30
Kornel: rosszat biztosan nem tettél vele, itt olvastam én is először ezt a felvetést eddig nem nagyon volt ilyen kérdés de engem is érdekel a dolog és hát belegondolva még jó is a dolog
[ Szerkesztve ]