Pont ugyanolyan sötét, mint a Vitara
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Pont ugyanolyan sötét, mint a Vitara
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Akkor nem értem mihez viszonyit, a feltett képen sem sötétebb, mint a Vitarán.
(#30153) tboldi
Pont olyan sötét, teljesen jó a gyári.
Nem konkrétan a fólia lett fotózva, de szerintem jól látható.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Nem, a külön felrakható fóliákhoz képest nem annyira sötét, a 2 típus gyári sötétítése szerintem egyforma.
(#30148) Kornel: És nem ég ki a retinám, ha valaki fényszóróval jön mögöttem.
(#30151) M_AND_Ms: Érdekes, nekem nem tűnt ennyire sötétnek a Suzukik gyári fóliája.
(#30152) blakey: Biztos, nincs a közelemben sem Vitara, sem S-Cross, csak a tesztvezetéskori emlékeimre támaszkodom. A Jazzen viszont nem volt semmi, úgyhogy...
[ Szerkesztve ]
így van.
Elég sötét, nem látni be 5 cm-ről.
A retinám meg nem égeti ki semmi, a belső tükör automatán sötétedik
így néz ki élőben kb:
[ Szerkesztve ]
Ebben teljesen igazad vagy csak annyi, hogy nagyon ritkán gyártanak automatát és kötve hiszem, hogy a kereskedők is felhalmoznának belőle. Nekifutottam a történetnek vagy kétszer háromszor az elmúlt 6-8 hónapban mert sokat vacilláltam, hogy mi legyen, de szinte mindig hosszú várakozási időt mondtak az automata miatt.
De persze bármi lehet...
Mindenki piros autót linkel?
a belső tükör automatán sötétedik
11 évvel ezelőtt még nem nagyon volt elterjedt a kisautókban. Amúgy is elég elbaszott az LS felszereltség a Jazznél. Automata digitklíma van, meg fűthető külső tükrök, de csak 2 hangszóró az első ajtókban (vettem is 2 bontottat hátulra).
[ Szerkesztve ]
jah jah teljesen más
Köszönöm a válaszokat, pénteken megnézem élőben is. Napos idő volt, a Vitara meglepően jó volt a szememnek, aztán lehet, csak azért tetszett ennyire, mert hátul ültem, no stressz.
Köszi, ez jó hír. Egyet kipróbálok valahol.
Legjobb autó.
Csak casco kell rá.
Én is attól tartok, hogy nyár vége lesz ebből.... Csak 1 kereskedőben bízom, hozzá megyek, tőle rendelek.
Oda kell menni ahol van készleten, és olcsó.
Pont ugyanazt kapod mindenhol.
Nem kézműves élelmiszer ez...
Szervizbe meg oda viszed ahol neked szimpatikus, eladni mind ugyan azt adja.
[ Szerkesztve ]
Azt írtam, hogy az scross ablaka pont olyan sötét, mint a vitaráé. Ugyanis ez volt az eredeti kérdés, és nem a mindenféle egyéb fóliához képest
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
De ha nem rendelsz, akkor minden újranekifutásnál csak hónapokat fognak mondani. Minden kereskedő az igények alapján tervez előre.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
És ha figyelmesen elolvasod, én is ezt írtam az elején, hozzátéve azt, hogy szerintem (!) milyen más fóliához képest.
szerk.: Habár visszaolvasva nem teljesen egyértelműen fogalmaztam. De ez lett volna a lényege.
[ Szerkesztve ]
Pontosan mire lenne szükséged? Szabin vagyok de utána nézek.
Azt kipróbálta már valaki,hogy az üzemanyagszint jelző lámpa kigyulladása után mennyit lehet még menni vele?
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Semennyit, az összes modern benzines autóban az üzemanyag hűti a AC-t, gondolom nem akarod, hogy idő előtt tönkremenjen.
Ezt nem mondod komolyan,hogy nem lehet közlekedi az autóval ha kigyullad az üzemanyag szint lejző lámpa Az csak egy figyelmeztetés,hogy ideje tankolni szerintem.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Általánosan elmondható, hogy kb 5 liternél kezdenek világítani.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Plusz ha csak nem túrázni meg az ember a senki földjén ,hogy szükség legyen a teljes tankra akkor ugyan annyi az 5ezerért tankolás féltanknál is mint a világító lámpánál , azon a 20kg üzemanyaggal meg nem fogyaszt sokkal többet
Bocs a szarkasztikáért, mutert tankol így, hogy inkább majdnem lámpáig hadja majd arra tankol 5K-t hetente, mint sem teletolná és akkor ráér 2-3 hetente tankolni, összességében ugyan annyiba kerül.
SirKero
plusz amit Kornél is mond, hogy hűtési szerepet is szokott betölteni, turbósnál meg már ugye nagynyomású rendszer van, valszeg jobban is melegszik. Ilyen dolgokkal lehet azt a plusz kilométert összeszedni az alkatrészeknek hosszútávon (sok-sok év, nagy futásteljesítmény)
[ Szerkesztve ]
Lehet, mindent lehet.
Érdemes megnézni a legutóbbi TC videót (mesterkurzus 2.), ugyan pont erről nem beszélnek, de sok érdekes dolog van benne.
Egyébként optimális esetben mindig legalább negyedig legyen a tank. Egyszer ugye hűti az AC-t, ami a tankban van, kétszer pedig az idő során folyamatosan lerakódó dzsuvat, vizet sem fogja felszívni, és rosszabb esetben az injektorokat eltömíteni.
De mindenki azt csinál, amit akar, én ennyit megteszek a sok munkám árán megvett autómért.
[ Szerkesztve ]
Az említett videó: [link]
Izaura helyett ezeket nyomán a TV-ben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Most néztem meg, szerinted mennyire érdekelte asszonyt?
Azért az EGR (és a közvetlen befecskendezés) okozta kokszolodasok, és az abból adódó motorkárok elég durvák.
Reméljük a suzuki új, EGR nélküli megoldása tartós és hibanélküli megoldás lesz.
[ Szerkesztve ]
sportban egész pontosan 4.6l van ilyenkor elozoben azért 7-8l jobb volt..
amúgy ez is zavar hogy a suzukikban a mutató se pontos, full tank, megyek 100kmt 90el es még mindig maxnak jelzi...
[ Szerkesztve ]
Jah, közös filmnézés helyett nálunk is ez lett
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nem szoktam ötezerért tankolni én sem. Tele tankolok majd amikor világítani kezd a lámpa újra tele tankolok. Csak kíváncsi voltam,hogy ha úgy adódik a helyzet akkor mennyit lehet még menni vele. A Lianával így jártam 12 évig gond nélkül. Érdekesség képp Székesfehérváron ahol a kocsit vettem egy csoda kútnál tankoltam az elsőt mert a 47 literes tankba ( amiben valamennyi volt is ) sikerült 48 litert tankolnom
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Nyugodtan csináld így, csak jeleztem mire érdemes figyelni.
OK
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Pont az EGR saját kezű pucolásán gondolkodom, csak kicsit visszatart, hogy esetleg valamit szétbarmolok, viszont egy szerelő nem biztos, hogy olyan precízen kitakarítaná, mint én.
szerk.: Azért ha nem is túl sok, de van némi szerelős tapasztalatom, hála egy 125-ös ETZ-nek.
[ Szerkesztve ]
Nekem sikerült egyszer Bp-Debrecen autópályarészen porzó tankkal lejönni a pályáról hajnal 3-kor koncertről haza, nem volt vicces.
De ha km-ben kérdezed: 80 km-t jöttem világító tankolást jelző lámpával (II.-es Swift 2005)
Utána pedig az első kúton tankoltam 45.07 litert
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
80 at már én is mentem kettes Swift vel égő lápával.Gusztávnál mikor átvettem,még el is magyarázták,hol a legközelebbi kút.Oda menjek mert messzebb nem megy el.
az komoly, tekintve hogy 45ös a tankja
Elvileg valamennyivel túl lehet tölteni.
Nekem szalonból kihozva 44,1 litert sikerült tankolnom a 42 literes tankba a pár 100 méterre lévő kúton, el is kerekedett a szemem rendesen. Azért nem kéne ennyire spórolni a szalonoknak, szerintem nem azon az 5 liter benzinen fog múlni a haszon...
Ha megvárom a tankolást jelző lámpát akkor 38-39 litert tudok beletenni.
Egy darabig felírtam az adatokat itt: [link]
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
hát én nem tölteném túl. én ugye mindig fullra tankolok, nyáron akkorát tágult az anyag hogy kifolyt a kocsi oldalán de réginél ugye az E betű középső száráig lehet lemenni.
Tomics : basszus, a hszed ébresztett rá hogy 42es a tankom, nem 43 akkor viszont lámpavillanás után csupán 3.6l van a sportban eszerint nálad kicsit több
[ Szerkesztve ]
Az már a betöltő csőben lesz.
Amúgy manapság a kompjúter számol, így literre nehezebb megmondani, de általában 80 hátralevő km-nél szokott elkezdeni világítani a sóherlámpa. A Peugeot olyan diszkrét egész kijelzőt elfoglaló benzinkút szimbólumot tesz ki ilyenkor folyamatosan, hogy nem is akarod kipróbálni, hogy mennyit megy még ilyenkor a kocsi.
A szalon egy deci üzemanyagot sem tölt az autóba (valószínűleg nem is lenne egyszerű jövedéki termék tárolása/értékesítése), 0 kilóméteres autót a gyárban beletöltött naftával lehet elhozni.
Így igaz,nem tölt bele,de szerintem kivesz.
[ Szerkesztve ]
Dettó, kezdetektől:
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
A miénkbe kb 3 spriccnyi ablakmosó volt pont esős időben... persze kerülőúton mentünk rokonokhoz utána amin éppen felújítások voltak és jól felverték a piszkot... folyadék nélkül alig láttunk ki
Uj auto atvetelre ket kannaval kell menni. Egyik kezedben 5L benya, masikban 5L ablakmoso
Legközelebb az lesz
Amúgy a héten szereltem be a sofőroldali szőnyeg fogantyúját... már érdekelt miért van az a zacskó hátul
Nem a szalon spórol. A szalonban nem töltenek bele semmit.
Amúgy, -ahogy azt a gyárlátogatáson láttuk- a gyártós egyik -és még csak nem is az utolsó- állomásán töltik fel, valószínű automatikusan mindig ugyanannyi üzemanyaggal
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Sziasztok!
2003-as, kb. 150 ezer km-t futott, 16 szelepes Swift nagyon eszi az olajat, hidegindításkor füstöl. Érdemes kipróbálni valamilyen adalékot, vagy csak a felújítás segíthet?
[ Szerkesztve ]
Mit össze nem szüttyögtök. Ezelőtt 19 évvel is a következő kútig volt elég az üzemanyag az autóban, viszont eddig akár hol vettem (Dorog, Tatabánya, Komárom (innen 3x)) az új kocsit, mindig telelökték ablakmosóval, kérni sem kellett.
Bár így visszagondolva, ez utóbbi lehet, hogy a vonóhoroghoz volt ajándék....
(Azt még én sem próbáltam, hogy világító lámpával meddig megy még... )
Jó szerencsét!
Szelep szár simmeringet nézték,esetleg olaj lehúzó gyűrű törés is lehet.150000km az nem sok,vidd szerelőhöz.
Kérdés, hogy a 150 az valóban annyi-e?
Jó szerencsét!