Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#30301) blakey válasza Motion_Blur (#30300) üzenetére


blakey
titán

Én most úgy csináltam hogy mosás, utána CarPro TRIX (gyurma helyett), második mosás, szárazolás, prémium wax (Collinite 915). Ez jóval olcsóbb megoldás és ha 2-3 havonta újrawaxolod, folyamatosan egyre erősebb lesz a hatása.
Most hasonló megoldáson vagyok én is, annyi különbséggel, hogy én elviszem a kozmetikába és szépen megcsinálják.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30302) Tigi válasza t1 (#30283) üzenetére


Tigi
őstag

Jól látom, hogy azok WagonR dísztárcsák? :)

Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!

(#30303) t1 válasza Tigi (#30302) üzenetére


t1
addikt

Azok lennének? Nem tudom ezzel vettük a kocsit :)

(#30304) tboldi válasza Tigi (#30302) üzenetére


tboldi
nagyúr

A miénken 6 ágú van, de lehet, hogy az M13A előttieken ilyen (vagy hasonló) van. :)

(#30305) Halo


Halo
senior tag

Holnap megyek a GL+-os Vityóért! :)) :DD

Az első olajcseréig, meg aztán is... mennyire kell vigyázni a motorra?
Nem vagyok egy motorgyilkos amúgy - 2000nél váltok a régi Swiftnél...

Első új autóm - még biztos kérdezek lámaságokat - bocsika :)

Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro

(#30306) szabonagyur válasza Halo (#30305) üzenetére


szabonagyur
félisten

Aztán vigyázz rá, ma láttam egy PCB rendszámút nullára amortizálva :(

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#30307) tboldi válasza Halo (#30305) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nem vagyok egy motorgyilkos amúgy - 2000nél váltok a régi Swiftnél...

A túl alacsony fordulat sem jó. :N

Persze nem azt akarom mondani, hogy forgassuk el tiltásig (főleg nem egy még hideg motort), de nyugodtan maradhat 2000-nél a fordulat, nem kell elváltani, hogy aztán 1100-1200-on küszködjön a motor.

A WagonR-ünk pl. - hogy ne mindig a Jazz-zel jöjjek :D - 4. fokozatban kb. 55-tel megy 2000-nél, és nem szoktam 5-ösbe rakni. :)

De hogy a kérdésre is válaszoljak, manapság már nem igazán kell a motorokat bejáratni, de a biztonság kedvéért az első pár ezer km-en még ne nyúzd annyira, valamint lehetőleg ne menj huzamosan konstans fordulatszámmal.

[ Szerkesztve ]

(#30308) dnelb válasza tboldi (#30307) üzenetére


dnelb
veterán

7000rpm alatt nem váltunk!!! :K

;]

amúgy vpóóver racingel 1.1 literrel csökkent a fogyim, rohadt érdekes :D most ment bele a 2. full kíváncsi leszek :D

[ Szerkesztve ]

(#30309) blakey válasza Halo (#30305) üzenetére


blakey
titán

Használd úgy ahogy szoktad, nem lesz semmi gond, pár eze km után meg úgyis feloldódik a tiltás, mert ugye gyárilag le van szabályozva a motor.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30310) pjen válasza blakey (#30309) üzenetére


pjen
félisten

Erről nem is tudtam, a 2006 ban vett Swift-em nem volt.

(#30311) dnelb válasza pjen (#30310) üzenetére


dnelb
veterán

nincs is. ezen videók alapján legalább is : SSS sx4

(#30312) kisza25 válasza tboldi (#30307) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

De hogy a kérdésre is válaszoljak, manapság már nem igazán kell a motorokat bejáratni, de a biztonság kedvéért az első pár ezer km-en még ne nyúzd annyira, valamint lehetőleg ne menj huzamosan konstans fordulatszámmal.
csak 1-2 percet járatják gyárilag a motorokat, szóval az első 1000-2000km-en én nem hajtanám csak max 75% 4-5ekm után meg olaj csere

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#30313) tboldi válasza blakey (#30309) üzenetére


tboldi
nagyúr

Lennél szíves erről konkrétabban írni (vagy akár más, aki a közelmúltban vett új Vitarát vagy S-Crosst)? Egy link is megfelel. :B

Soha nem hallottam még ilyenről semmilyen gyártó esetében, hogy le lenne szabályozva egy motor az első néhány ezer kilométerén. Persze nem zárom ki egyáltalán, hogy van ilyen, de furcsállom, főleg közlekedésbiztonsági szempontból (mondjuk egy előzés közben ha "elfogy az erő", az okozhat meglepetést).

(#30312) kisza25: Köszi a kiegészítést! Gondolom, annak szántad, mert én is leírtam, hogy ne pörgesse revlimiten. :)

[ Szerkesztve ]

(#30314) Tomics


Tomics
addikt

Én a swift-nél az első 3 ezer km-ig nem pörgettem 3500 felé. Aztán utána fokozatosan terheltem tehát pl. 1000-km-enként 500al növeltem a maximum fordulatot amikor a helyzet úgy kívánta.

Ha 2000-nél elváltod az nagyon nem jó mert alacsony fordulaton jobban szenved a motor mint magason. (dugattyúkra, hengerfalra, hajtókarra sokkal nagyobb terhelés jut). Szerintem az ideális 2500-3500 tartományban használni, feltéve ha számít Neked a fogyasztás is, alatta semmiképpen sem. Amúgy is 3500 felett lódul meg igazán. Ez nem diesel. Néha ki kell pörgetni a lelkét is mert a Suzuki motorok szeretik/kívánják és semmi bajuk nem lesz tőle (üzem meleg és bejáratott motor esetén) ráadásul kipucolja a lerakódásokat elkerülve az esetleges későbbi katalizátor hibakódot.
Ha folyamatosan alacsony fordulaton használod lomhább lesz a gép és tele lesz lerakódással.

Ha hosszú távon tervezel az autóval ezt javaslom Neked is. Meg fogja hálálni. Ha első autó akkor azt is megjegyzem hogy az előírt olajcsere periódust tartsd be és minőségi olajat tegyél bele. Ha 15000 km az előírt akkor ha teheted 10000-ként cserélj. (az első olajcserét akár hamarabb is megteheted, mert amíg összekopnak az alkatrészek több szennyeződés jut az olajba) De ha sokat használod hidegen (városban pár km-es szakaszokon) akkor 7-8000-ként. Hidd el megéri. A motor kopásának 70-80%-a abban az 5-10 percben következik be amikor még nem üzem meleg a motor. Az enyémben már 75000 van és olyan mint új korában.

[ Szerkesztve ]

PH! addikt since 2004

(#30315) M_AND_Ms válasza tboldi (#30307) üzenetére


M_AND_Ms
addikt

Miért árt a konstans fordulat egy új motornak?

Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

(#30316) Tomics válasza M_AND_Ms (#30315) üzenetére


Tomics
addikt

Egyenletes terhelést kell kapnia minden (hétköznap használt) tartományban, hogy úgy kopjon össze az összes alkatrész a motorban. Az ECU is tanul, nem mindegy hogy milyen értékeket tanul meg az elején. Ha egy azonos fordulaton használod sokáig utána nem fogja jól kezelni az addig nem használt tartományokat.
Egyébként meg nem csak a motor, az autó összes forgó, mozgó alkatrésze jó ha minden tartományban bejáratódik, az esetleges garanciális problémák is könnyebben jönnek elő.

[ Szerkesztve ]

PH! addikt since 2004

(#30317) Kornel válasza M_AND_Ms (#30315) üzenetére


Kornel
veterán

Nem egyenletesen kopik össze a hengerfal és a dugattyú.
A felhasználói kézikönyv ki is tér rá, hogy az első 1000 km-en kerüljük a folyamatos, egyenletes fordulatszámot.

Többieknek:
Egyébként illik bejáratni egy új motort, az, hogy padon jár 2-3 percet, semmit sem jelent.
Én személy szerint 1000 km-ig nem forgattam 3000 rpm felé, most már néha el-el küldöm neki 4000-ig, most járok 1800 km-nél.
Az első olajcsereig (4000 km-nel akarom) szerintem fokozatosan kitolom 5000-re (nem állandóan, csak néha, amikor van rá alkalom), és utána friss olajjal már bejáratottnak tekintem majd.

Az alacsony fordulatszámon való használás pedig érdekes dolog, nyilván egy EGR szelepes szívó motornal meg lehet indokolni, hogy miért nem jó, de az EGR nélküli turbo motornal szerintem semmi hátrány nem fog abból származni, hogy felváltva 1500-ra esik vissza a fordulatszám, mert pont nyomaték maximum van már itt, egyáltalán nem erőlködik a motor, lerakódások pedig az EGR hianya miatt nem lesznek elvileg.

(#30318) Tomics válasza Kornel (#30317) üzenetére


Tomics
addikt

Hát nem tudom, állandóan nyomatékcsúcson használni szerintem nem a legjobb ötlet. Pont volt erről egy cikk totalcaron, érdemes elolvasni:[link]

PH! addikt since 2004

(#30319) pjen válasza tboldi (#30313) üzenetére


pjen
félisten

Pedig volt.Csak érdekesség képen.Vettem az átkosban egy MZ motort,na az le volt szabályozva.Az első 1000km en.De ott is csak a súber volt lezárva.

(#30320) Kornel válasza Tomics (#30318) üzenetére


Kornel
veterán

Szóval akkor ne használjam 1500-4000-ig :DD
Egyébként az automata váltó is ebben a tartományban használja, nem véletlenül.
Itt lesz az optimális teljesítmény/fogyasztás arány, itt nem erőlködik a motor.

(#30321) Danex válasza Kornel (#30317) üzenetére


Danex
addikt

Szerintem a főtengely nagyobb terhelést kap ,ha 1500-ról akarsz kigyorsítani, mint ha egy pörgősebb fordulatról indulnál.

(#30320) Kornel
Valóban ott a takarékos, de nyomatékmaximumról beszéltél ami padlógáznál van, cruise-olni persze ,hogy jó az alacsony fordulat.

Viszont az is tény, hogy faluból kigyorsításkor jobban megéri ~2ezerről gyorsítani kipörgetni 3500-ig, majd akkor visszaváltani, mint sem egy magas sebességi fokozatban, nyomatékból lassan küldeni neki.

[ Szerkesztve ]

(#30322) Tomics válasza Kornel (#30320) üzenetére


Tomics
addikt

Igaz, rosszul fogalmaztam. Arra gondoltam, hogy ha 1500-tól elérhető akkor lehetőleg ne azon a környéken legyen huzamosabb ideig és mondjuk ne nyomj egy padlót innen. De lehet hogy nem lesz annak semmi baja, én csak azt írom le amit olvasok az okosabbaktól :)

Meg az is igaz hogy turbós autóm még nem volt, de nem is nagyon szeretnék olvasva a népítéletet. Remélem azért a Suzuki tartósabb lesz mint egy TSI.

[ Szerkesztve ]

PH! addikt since 2004

(#30323) blakey válasza pjen (#30310) üzenetére


blakey
titán

3. új autóm a mostani, előző kettönél is lehetett érezni, hogy valamitől dinamikusabb a motor néhány ezer km után, a mostaninál is elég érzem, hogy valami azért még nem 100, de vannak jelek, hogy jobb lesz, ezt a gyanúmat a szomszéd is negerősitette illetve az autóján is érezhető, kb. 2e km-nél mondta, hogy jobb lett a kereskedésben 5e-t nondtak, ezért nem írtam konkrét km-t.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30324) blakey válasza tboldi (#30313) üzenetére


blakey
titán

Nincs mit linkelnem, saját illetve mások tapasztalatai, de a kereskedésben mondták, hogy 5e km-nél minden korlátozás feloldodik, ilyet tapasztaltam előző két autómnál is, ráadásul nem Suzukik voltak. Nem vitának szántam és nem is szándékozom ezen tovább pörögni, mindenki használja ahogy jónak találja, én tudom hogyan kell használni, nem kell parázni egy új autótól, nem kell hímes tojásként bánni a gázpedállal de nyilván nem kell 7e-s fordulaton sem használni, a normál vezetés stílus bőven megfelel.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30325) Kornel


Kornel
veterán

Egyébként mit korlátoz Sw-esen?
Mert fordulatot nem...

(#30326) blakey válasza dnelb (#30311) üzenetére


blakey
titán

Nem a fordulatszám van leszabályozva, netán a végsebesség hanem váltáskor a lendületesség nem olyan, mint kéne, tehát finomabbak a váltások közötti gyorsítás, stb., de részemről nem szeretnék ebbe jobban belemélyedni. Tudom mit érzek vezetés közben és tudom, hogy milyennek kéne lennie.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30327) Kornel válasza blakey (#30326) üzenetére


Kornel
veterán

Nálam nincs ilyen, ha nem váltok elég finoman, még azt is érezni, hogy üt egy jót a fix lendkerék, elkelne bele kényelem szempontjából a kettős tömegű lendkerék.

(#30328) blakey válasza Kornel (#30327) üzenetére


blakey
titán

Mint írtam, oké. 3 autó esetében is ezt tapasztaltam valamint mások is ezt mondták anélkül, hogy konkrétan rákérdeztem volna, megemlítettem, hogy érezni lehet az autó lendületén, hogy még új és egyből jött a válasz, hogy X ezer km után már minden frankó lesz. Nem szeretnék ebből semmilyen vitát generálni, nem ér annyit, használjátok és kész. Lehet, hogy nálad is van csak épp nem érzed vagy másképp jelentkezik,. Előző autómat 9 évesen adtam el makulátlan esztétikai és múszaki állapotban, nem bántam hímes tojásként a gázpedállal az elején illetve ott is éreztem, hogy bizonyos km után sokkal jobb lett a vezethetősége, stb, dinamikusabb lett az egész. Használjázok és kész, nem lesz semmi gond.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30329) kisza25 válasza Kornel (#30317) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

mondjuk nem csak a kilométert kell nézni, mert amíg az olaj nem lesz cserélve nem érdemes növelni a fordulatot, mert az olajban már benne lesz a fém forgács. Szóval max 70-75%ig használni a fordulatot és 2-3e km után ledobni az olajat.
Régen amikor nem voltak egyáltalán megjáratva a motorok 1000km után le kellett dobni az olajat.
Nekem egy 1,2 12v skoda fabiam volt amit én járattam be. 5700 volt a max fordulat, 3500-4000 rpm fölé nem mentem vele.
Az első olajcseréig, mint egy villanyfűrész olyan hangja volt.
A bejáratás szerintem jól sikerült, mert 5-6,5 liter között fogyasztott és egyenletesen húzott, hiba nélkül mentem vele 70e km-et, úgy hogy rendszeresen el kellett forgatnom 5500-5700-ig, hogy haladni is tudjak vele és a három henger ellenére többen megjegyezték milyen szép kis morgós hangja van. 175 km/h-ig ment 5700-as max fordulaton(sík terepen:D) 3 személlyel is sikerült ezt abszolválni :P

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#30330) pjen válasza blakey (#30323) üzenetére


pjen
félisten

Én mondjuk 20000 körül éreztem a Swift et,hogy most már jól megy,de ez nem tiltás,addigra áll össze a motor.

(#30331) wertigo1984


wertigo1984
őstag

Urak!

2006-os 1.5-os benzines Swiftbe milyen olaj kell? 58 ezer koruli km van benne.
:R :R

(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."

(#30332) pjen válasza wertigo1984 (#30331) üzenetére


pjen
félisten

5W30,Bár ha elviszed szervízbe és rá bízod,valószínűleg Castrol 10W40 et öntenek bele.Azzal sincs semmi baja.

[ Szerkesztve ]

(#30333) wertigo1984 válasza pjen (#30332) üzenetére


wertigo1984
őstag

Nagyon szepen koszi. :R

(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."

(#30334) Halo


Halo
senior tag

Tegnap elhoztam, sikerült is mára közzel négyszázat beletennem... muszáj volt menni. Ez van.

Ami furcsa: negyedik, ötödik sebesség. Ezeket mintha két "fokozatban" venné. Nem "csúszik" be könnyedén, hanem üres után mintha még két "kattanással" jutna csak be sebességbe. Ez normális? Be kell kopnia?

Száznál is húz...még oda lehet lépni :) persze nagyon nem hajtottam, csak haladtam jobban egyszer-kétszer.
Imádom a tempomatos részt... ahogy gyorsítok, lassítok hüvelykujjal... :)
Olyan hangokat hallok zenékben, amiket eddig csak fülesben. A 18 éves Swift ilyet nem tudott, gyári "cuccal" :)
Jó a klíma, be is aludtak a gyerekek rendesen.
Kár, hogy a hátsó üléséknél nem lehet állítani az öv magasságát, így még megmaradt a magasító/gyerekülés a kicsinek. (Vagy nem vettem még észre hogy lehet... :) )

Tuti a fogyasztás. 5,5 körül klímával. A benzines motornak kicsit hörgős, dízeles hangja van. A lanchajtas miatt?

A lejtmenetes elindulást még nem néztem, az a Zasszonynak kell majd. Kitapasztaljuk.

Nagynak nagy. Cucc is fér belé. A parkolást még nem forszíroztam "szorosra", inkább nagyobb, szabadabb helyet kerestem. Még szokom a méreteket. :)

Most jöttem haza, eladtam az előző Suzut. Hááát...ég és föld a kettő... azt is szerettük, de ezt is nagyon fogjuk :)

Mirrorral még nem volt időm tökölni, majd mesélek, Honor 8 mire megy vele.

Gl+ Vityo, PFN-es rendszám :)

Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro

(#30335) dedike válasza Halo (#30334) üzenetére


dedike
addikt

Használd egészséggel! :C

A Swiftemet anno az 5. napon vittem 1000-es szervizre... :DDD

Jó szerencsét!

(#30336) blakey válasza Halo (#30334) üzenetére


blakey
titán

:C Sok balesetmentes kilométert kívánok.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30337) air válasza Halo (#30334) üzenetére


air
nagyúr

Semmire nem fog menni a mirrorral, mert a Honor 8-ban nincs. :(

[ Szerkesztve ]

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#30338) biker válasza Halo (#30334) üzenetére


biker
nagyúr

Gratula
Honor8 nem megy, kollegamnak is azt vettunk, cumi :(
Huz az 120rol is megfelelo fordulaton :)

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#30339) blakey válasza Halo (#30334) üzenetére


blakey
titán

Ami furcsa: negyedik, ötödik sebesség. Ezeket mintha két "fokozatban" venné. Nem "csúszik" be könnyedén, hanem üres után mintha még két "kattanással" jutna csak be sebességbe. Ez normális? Be kell kopnia? - ilyet nem érzékeltem, szerintem csak szoknod kell a váltót valamint ennek is be kell kopnia valamilyen szinten.
Olyan hangokat hallok zenékben, amiket eddig csak fülesben. A 18 éves Swift ilyet nem tudott, gyári "cuccal" :) - én sem nevezném rossznak a gyárit, főleg egy kis állítgatással de azért jobb is lehetne.

A fogyasztás majd később fog beállni

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30340) Kornel válasza blakey (#30339) üzenetére


Kornel
veterán

Zenéhez: nem rossz, de a magasak hiányoznak, érzésre a hangszórók cseréjével nagyot jó minőséget ki lehetbne hozni belőle.

(#30341) blakey válasza Kornel (#30340) üzenetére


blakey
titán

Megfelelö beállítással némileg kompenzálható, nekem már nem hiányoznak, elég sokat vacakoltam vele. Cserével minden jobbá tehető de számomra az autó a vezetésről szól és nem a zenehallgatásról. Nagyon sokat olvastam erről is, sokkal rosszabb kép alakult ki bennem de szerencsére nem annyira rossz a valóságban, az is előfordulhat, hogy más hangszórók kerültek bele az idei modellekbe, mint a korábbiakba.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30342) Kornel válasza blakey (#30341) üzenetére


Kornel
veterán

Lent van a kocsiban a felhasználói kézikönyv, tehát nem tudom idézni, de le van írva benne a hangszórók frekvencia tartománya, a magas fájóan hiányzik, persze én is beállítottam úgy, hogy élvezhető, de az igazi megoldás a hangszórók cseréje lenne.
Pár tízezer forintból megvan, aki hallja, hogy nem az igazi, annak megérheti.
Egy biztos, hogy a Hondaban sokkal szarabb hangszórók voltak.

(#30343) Danex válasza Kornel (#30342) üzenetére


Danex
addikt

Kár, hogy nincs ismerősöm a témában, zenéknél egy kis plusz mély jó lenne, de ahogy mondjuk Balázsék elkezdenek beszélni, ott meg már nagyon rossz a méllyel. Gondolom szigetelni kéne az ajtókat is, hogy ne legyenek nagyon dobozok.

(#30344) Kornel válasza Danex (#30343) üzenetére


Kornel
veterán

Igen, azt sem ártana.
Szerintem 50-bol megáll egy közepes minőségű hangszóróval, és szigeteléssel.

(#30345) blakey válasza Kornel (#30342) üzenetére


blakey
titán

Létezik magassugárzó (is) ami tudtommal nálad megvan (vagy nincs :F) pl., Illetve be is lehet köttetni. Amit olvasol az a középsugárzó frekitartományára vonatkozik. Nem tudom te mit állítgatál de én beállítottam úgy, hogy tényleg nem hiányoznak a magas hangok, legalábbis autóban nem. Tudom mit kell hallani, ezért írom. Sokféle hangzás van akár márkán belül is nem, hogy a különböző márkáknál eltérő legyen a hangzás és a csillapításon is sok múlik. Amúgy meg tényleg eltérő hangszórók is lehetnek egy adott típuson belül is.
Ha valakinek fontos a jó/jobb hangzás az áldozzon rá némi pénzt és szakemberrel szépen meg lehet oldani, egy jóminőségű DAC sem árt, csillapítani is kell az ajtókat, stb.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30346) Kornel válasza blakey (#30345) üzenetére


Kornel
veterán

Elvieleg van magassugárzó is, kérdés milyen minőségű.
Nem csak nekem tűnt fel, hogy hiányzik a magas hangok dinamikája, más is egyből megjegyezte.
Összességében egy közepest ér a hangrendszer a jelenlegi formájában az autóban, a Hondaban pl. 5-bol 2 pontot sem adtam volna a gyári hangra.
Nálam most nem prioritás ez, de 1 éves távlatban van realitása, hogy megcsináltatom.

(#30347) blakey válasza Kornel (#30346) üzenetére


blakey
titán

Ha nálad van magassugárzó és annak ellenére sem jó akkor ott valami nem kerek. Nekem "megvan hozzá a fülem", tudom mit kell hallanom, ennek ellenére írom, nem hiányzik a magas, de állítgatni kell és a módokkal is játszadozni kell, a legtöbb mód hallgathatatlan számomra.
A fejegységeden milyen verziószámú rendszer fut? Enyémen 850-es.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30348) blakey válasza blakey (#30347) üzenetére


blakey
titán

Amúgy én "csak" Opel, Nissan és BMW beépített gyári hangrendszereihez tudom hasonlítani, Nissanba vacak még úgy is, hogy van magas- és mélysugárzó is, nekem ott minden olyan hiányos, nem túl jó a szigetelés, zavaró hallgatni bármit. Opelekben általában egész használható a rendszer, BMW-ben meg jó, nem is kell állítgatni ahhoz, hogy hallgatható legyen.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#30349) Kornel válasza blakey (#30347) üzenetére


Kornel
veterán

Szívesen megmutatom, meghallgatod.
3/5 pont véleményem szerint.
Vannak jobbak és rosszabbak is, nyilván ár érték arányban nem rossz.

(#30350) blakey válasza Kornel (#30349) üzenetére


blakey
titán

Én 10-es skálán szívesebben osztályozok, mert szerintem az 5 kevés, nyilván arányaiban véve nagyjából összhangban van a te eredményeddel de 10-es skálán egy erős 7-est adok, tehát inkább 3/4.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.