Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#31401) Kornel válasza dedike (#31400) üzenetére


Kornel
veterán

Mazda is már jön a skyaktiv turbóval.
:P

(#31402) Tarill válasza Kornel (#31397) üzenetére


Tarill
őstag

Kifele lehet nem, de önmagát belül rendesen telerakja jameg 0 tól az első 30 ezres szervizig 2 liter olajat eszik, a suzuki turbósai nem eszik az olajat fura...

(#31403) Kornel válasza Tarill (#31402) üzenetére


Kornel
veterán

Az volt furcsa, hogy este sötétben amikor valami erős fényszóróval jöttek mögöttem, mintha halvány kormot (nem smoke & charm) láttam volna magam mögött padlóra, de a kipufogót elnézve ez lehet tényleg így van.
Olajat ne is egye, meg az égéstér és a szelepek is maradjanak tiszták :C

(#31404) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Azért kíváncsi leszek hogy fog kormolni 50-100-150e km múlva. Rosszabbodik-e a helyzet, vagy ez a normál üzem és beáll.

Mindenesetre jó hogy leírod.

Nálam céges 1.5 dci 90e km után nem kormol, pedig én is néztem este tükörben. A másik céges, 1.9 dci, 340e kmel, na az konkrétan smoke & charm :DDD mondjuk ott van csipsz is ;]

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#31405) Kornel válasza Motion_Blur (#31404) üzenetére


Kornel
veterán

Kormol az is, csak a DPF megfogja.
Aztán 100-150k km után meghal, mint most az egyik céges Transit esetében.

(#31406) Tarill válasza Kornel (#31403) üzenetére


Tarill
őstag

háát közvetlen befecskendezés... majd kiderül mennyire rakódnak le a szelepek

(#31407) tboy93 válasza Tarill (#31402) üzenetére


tboy93
nagyúr

Konszern autot ingyen se, haver 3 eves 1.4tsi jettajaban most doglott meg a dsg, kemeny 67k km van az autoban :W vicc

(#31408) Danex válasza Tarill (#31406) üzenetére


Danex
addikt

Elvileg sehogy, hisz úgy hírlik nincs EGR, hanem a szelepvezérléssel oldják meg.

(#31409) Kornel


Kornel
veterán

(#31410) Danex válasza Kornel (#31409) üzenetére


Danex
addikt

Tehát dízelbe való olajat kaptál, csak ha muszáj akkor éppen helyettesítő olajnak is elmegy :F

(#31411) Kornel válasza Danex (#31410) üzenetére


Kornel
veterán

Én kértem bele, az ECSTAR oldalán egyértelműen ez az ajánlott.
Ha jobban lebegteti a kormot, akkor már nyertem.

(#31412) a_tesz válasza Danex (#31410) üzenetére


a_tesz
Korrektor

A dízelbe nem 0W-30 az ajánlott eszerint? Egyébként a legtöbb modern turbós motorba a C2-t javasolják, üzemanyagtól függetlenül, pont a lebegtetés miatt, hogy annyi korom képződik.

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#31413) Kornel válasza a_tesz (#31412) üzenetére


Kornel
veterán

Feltettem a kérdést a TC Olajdokinak is.
Egyébként nem is csak a turbó miatt keletkezik a sok köröm, hanem inkább a magas nyomáson való közvetlen befecskendezés miatt.

(#31414) Tarill válasza Kornel (#31409) üzenetére


Tarill
őstag

ami viszont tréé és hosszú távon nem tudom mi lesz belőle (remélhetőleg semmi) az a 2.9l olaj meg a 3.3 :Y minimum +1l t kéne mindeggyikbe az az 1.0t azt a 2.9l olajat olyan szinten terheli nincs ideje meghűlni kicsit "pihenni" annak az olajnak aki itt is el játsza azt hogy jajj kicsit elfelejtettem az olajcserét jaj belement 40ezer nem fogja kibírni mint egy régi swift

(#31415) Kornel válasza Tarill (#31414) üzenetére


Kornel
veterán

3,3 liter ja.
Teljes üres feltöltés 3,9 liter lenne, ez az első feltöltés.
Igazából ennek fényében mindenképp a 10.000 km-es olajcserét preferalom, a legjobb olajjal.
Olajdoki remélhetőleg megmondja a frankót a kérdésemre.

(#31416) Danex válasza Kornel (#31415) üzenetére


Danex
addikt

Mondjuk az olajdoki múltkor azt javasolta nyugodtan menjen 30K-t a longlife olajjal mert így kevesebb olajjal szennyezzük a környezetet...

(#31417) Kornel válasza Danex (#31416) üzenetére


Kornel
veterán

Amiben részben igaza van, mert 200k-t még úgyis elmegy, az utána lévő gondok már valószínűleg nem nálad fognak jelentkezni.
Azért a minősítések terén eléggé képben van, elég sokrétű kérdést tettem fel, hátha kapok érdemi válaszokat.

(#31418) tomi5244


tomi5244
őstag

Üdv, szerintetek programozható valamilyen módon az ablakok felhúzása központi zárral? Ha pl. 2x nyomom meg a zárást, akkor felhúzza őket. Francia autóknál már gyárilag van erre példa. Horror összeg lehet? :) 2016-os swift

[ Szerkesztve ]

(#31419) air válasza tomi5244 (#31418) üzenetére


air
nagyúr

Egy 5-10eFt-os modult kell beépíteni.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#31420) a_tesz válasza Kornel (#31413) üzenetére


a_tesz
Korrektor

Pontosan, illetve a kis fordulaton való üzemeltetéstől, de az új turbós motorok ugye ugyanígy működnek. De a legújabb szívók is...

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#31421) Kornel válasza a_tesz (#31420) üzenetére


Kornel
veterán

Ennyi.

(#31422) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Megvolt a nyaralás egy tankból, 6.3-ra jött ki a mért fogyi.

640km:

60% autópálya: fele 120km/h, fele 140-150km/h
30% közút 100-110km/h
10% város

2 személy + csomagok, kílma végig

/M13A Swift, 195-ös gumikkal/

Elégedett vagyok, bár szerintem az 1.4T is tudná ugyanezt egy Scrossban :B

mod: kb. 80%-on van az olaj a pálcán, kicsit több mint 11e km van benne, szerintem 12 körül le is dobom. 5W30-at azért megette a nívó feléig, ezt nem csipegeti (Sustina 5W40)

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#31423) SirKero


SirKero
őstag

A telefonra érkező sms üzeneteket fel tudom olvastatni a központi kijelzővel de csak angol nyelven :W
Ezen lehet állítani vagy az őszre ígért frissítés lesz rá megoldás?

Más: Ezekről a cuccokról van valakinek információja? Hol lehet beszerezni mennyiért a garanciát érinti-e stb.
[link]
[link]
[link]
[link]

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#31424) M_AND_Ms válasza SirKero (#31423) üzenetére


M_AND_Ms
addikt

"A telefonra érkező sms üzeneteket fel tudom olvastatni a központi kijelzővel de csak angol nyelven"

Ha akarod németül is felolvassa, csak állítsd át a nyelvet ;)

"Ezen lehet állítani vagy az őszre ígért frissítés lesz rá megoldás?"

Magyarul jelenleg nem tud, de a köv frissítésről azt beszélik, hogy ezt megoldja: magyarul olvas (SMS), ért (hangvezérlés) és beszél (navi)

"Ezekről a cuccokról van valakinek információja? Hol lehet beszerezni mennyiért a garanciát érinti-e stb."
Beszerzésről talán itt:
Email us if you have any questions !!!
batrudrag@gmail.com

[ Szerkesztve ]

Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

(#31425) tboldi válasza SirKero (#31423) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nem tudom, hogy a garanciát érintik-e az ilyen LED-es cuccok, de a hatóságok nagyon “szeretik”, főleg, ha még E-jel sincs bennük. :D
Egyébként azt hiszem, az Osramnak van road legal LED-es ködlámpája.

(#31426) tboldi válasza tboldi (#31425) üzenetére


tboldi
nagyúr

Meg is van. Ez minden további nélkül használható közúton.

szerk.: Most nézem, a videóban Valeo ködlámpa szerepel, nem valami kínai izé, szóval valószínűleg azzal sincs gond ilyen téren. De a többi lámpával/izzóval óvatosan!

[ Szerkesztve ]

(#31427) air


air
nagyúr

Xda Suzuki topikjában megjelent egy új 1840-es firm.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#31428) Kornel válasza air (#31427) üzenetére


Kornel
veterán

Kösz, valószínű most szedtem le.
Most flash-eli egy Scross csoport tag, remélem ez már működik rendesen.

(#31429) tboldi válasza air (#31427) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nem gondoltam volna, hogy az XDA-n ilyesmivel is foglalkoznak. :)) Hamarosan jön a CWM, meg a custom ROM-ok. :D

(#31430) air válasza Kornel (#31428) üzenetére


air
nagyúr

Ugye ne kezdjek el pattogni, hogy nem hozzád szóltam? ;] :P

[ Szerkesztve ]

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#31431) Kornel


Kornel
veterán

Egyébként nem tudom vegyek-e egy Mi6-ot, ha azzal sem megy az AA majd, akkor szép lenne.

Air: ahogy gondolod, a segítő hozzászólásokkal szerintem semmi gond nincs.

[ Szerkesztve ]

(#31432) Kornel


Kornel
veterán

Amúgy ez van meg most nálam is, várom a fejleményeket a márkatársnál.

(#31433) air válasza air (#31427) üzenetére


air
nagyúr

Drive link

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#31434) air válasza air (#31427) üzenetére


air
nagyúr

Index fórumon azt írják, hogy májusi v850-es verziójú Vitara fejegységre felment, és minden működik.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#31435) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Olajcserénél lényeg hogy üzemmelegen csinálják meg, vagy kihűlt motorral?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#31436) Kornel válasza air (#31434) üzenetére


Kornel
veterán

Ha az Android auto is működik, akkor pezsgőt bontok.
:C

Motion blur: üzemmeleg motor lenne a cél, hogy minél több régi olaj lejöjjön.

[ Szerkesztve ]

(#31437) air válasza Motion_Blur (#31435) üzenetére


air
nagyúr

A meleg olaj viszkózusabb, könnyebben kifolyik.Kevesebb szennyezett olaj marad a motorban.

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

(#31438) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Köszi!

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#31439) Thome válasza air (#31419) üzenetére


Thome
addikt

Ez az R-Con2 elég szimpi az automata ablakfelhúzással + a riasztáskor automata felhúzással.

Pajzzsal összeköthető ez vajon valahogy, hogy annak a roasztásának hatására húzza fel?

(#31440) tomi5244


tomi5244
őstag

Fél év alatt cirka 7ezer km (mármint ezzel az autóval), ma pedig sikerült egy oszlopot elkapnom. :U Jobb tükör. Gyöngyház kék. Kb akkora mint egy százas. Hogy tudnám én ezt rendbe tenni/tetetni?

(#31441) Kornel válasza tomi5244 (#31440) üzenetére


Kornel
veterán

Kevertess gyári színt spray-be, maszkold körbe, és finoman ködöld be.
Utána szépen össze lehet polirozni.
Ha van energiád meg ügyességed meg lehet otthon is oldani, ha nincs, akkor fényező megoldja.

(#31442) CoolBoy323


CoolBoy323
nagyúr

Megint vilagit a check engine lampam...

Szombaton ugyis megyek szervizbe (feket nezetem meg, neha karistol, es nem erzem eleg erosen, nagyon kell taposni, meg a bal 1et kell megcsinalnk, nyiszorog) es kiolvastatom, es megint kiuttetem... Aztan ha megint elo jon majd, agyalok tovabb, de nem olcso tudtommal a katalizator csere :(

(#31443) Motion_Blur válasza tomi5244 (#31440) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Mivel új az autód, és feltételezem hogy nincs tele ilyen sebekkel, én újrafényeztetném a tükröt :K

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#31444) Kornel válasza CoolBoy323 (#31442) üzenetére


Kornel
veterán

Nehogy kicseréld a katalizátort.
Komolyan.
Suzuki márkaszervizbe voltál már, hogy van-e újabb verziójú az ECU SW?
De ha nincs is, és zavar a check engine, akkor a lambda 2-t bele kell tekerni egy vakdugoba, mert 99%, hogy semmi baja a katalizátornak.
Tesóm egy valóban rossz katalizátort cseréltetett ki utángyártottra egy 1.8-as Citroen Xsara Picassoban, 1 hét múlva ugyanúgy égett a check engine.
Gyári katalizátor ára pedig több száz ezres tétel is lehet.

(#31445) CoolBoy323 válasza Kornel (#31444) üzenetére


CoolBoy323
nagyúr

En is gondoltam arra, h hatha van friss sw, bar 5 eve kb volt frissites, nem tudom azota foglalkoztak e vele... Holnap kiderul...

Nem is csereltetnem :D szigszalag, es nem zavarna :DD

(#31446) Kornel válasza CoolBoy323 (#31445) üzenetére


Kornel
veterán

Tényleg csak azért mondom, hogy ne verd magad feelesleges százezres költségekbe :K

(#31447) CoolBoy323 válasza Kornel (#31446) üzenetére


CoolBoy323
nagyúr

Oke, koszi. En se hiszem h baja lehetne... 76k km van benne, csak OMV benzint kap. Es neha meg is van porgetve a kicsike...

(#31448) pjen válasza CoolBoy323 (#31447) üzenetére


pjen
félisten

Mi a hiba kód?

(#31449) Motion_Blur válasza pjen (#31448) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem nincs kiolvasója, de valszeg ez lesz: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#31450) tboldi


tboldi
nagyúr

Most már kezdem furcsállni, hogy az M13A WagonR-ünk miért nem dobott még ilyen hibakódot több mint 13 év és ~117k km alatt... :F

szerk.: És a nyelestengelycsapágy sem akar még megmakkanni. ;]

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.