Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53701) Szőrös  válasza MasterDeeJay (#53700) üzenetére


Szőrös 
veterán

"A metrón utazva lagolt látványosabban" mondom én, ha magas a latenyc akkor is ue van, az assetek nem töltődnek be időben.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53702) Malibutomi válasza MasterDeeJay (#53700) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ott valami gaz van pedig ha atesel a liften meg nem tolti be a hangarajtot

Nem kell neki NVMe drive, de velem csak akkor fordult elo ilyesmi amikor meg HDD-n volt a jatek. Esetleg meg latency problema lehet ahogy Szoros irta.

(#53703) MasterDeeJay válasza Malibutomi (#53702) üzenetére

Tervben van az nvme, azaz már megvan egy olcsó A2000-es csak riser/kártya megoldást keresek rá.
Az ajtókból meg kettőn át tudtam menni amikor már a nyitást megnyomtam rajtuk de még éppen kezdtek kinyílni.
A reclamer liftjét amikor meghívtam akkor amikor leért át tudtam olvadni rajta majd ugráva valahogy sikerült visszamenni rá, de amikor benyomtam hogy megyek fel akkor a lift felment én meg maradtam a földön tizenpár cm-ert leesve.
A hangárajtó zárva volt és hirtelen tűnt el, nem nyílott szét. De valószínű az animáció még mehetett mert elakadtam benne hiába láttam úgy hogy nincs ott az ajtó.
A metrónál látszólag nem volt hiba csak egy-egy akadás de igen gyorsan ment, azon nem csodálkozom hogy nem töltötte volna be.
De ha van valami konzol parancs arra hogy induláskor gyorsítótárazon be mindent akkor kiegyeznék egy lassab betöltőképernyőbe és nagyobb ramhasználatba minthogy menet közbe töltögessen.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53704) m0h0senator válasza MasterDeeJay (#53700) üzenetére


m0h0senator
őstag

Ha best volt akkor az általában a eu. Metronál tölt sokat én az SSD-re gyanakszom, hogy öreg picit és nem tud betölteni. Hasonló erős konfigunk van nálam is meg megreccsen mikor tölti be a következő részt.

An odyssey through the realm of consciousness.

(#53705) MasterDeeJay válasza m0h0senator (#53704) üzenetére

Rányomok egy optimalizálást defraggler-er azt tud ssd-re trim-et futtatni, talán sosem futtatam rajta. Meg lemérem mit tud, azt is el tudom képzelni hogy nem megy normálisan.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53706) Diopapa


Diopapa
addikt

Tovább üresedik a 3.11... ;]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#53707) Szőrös 


Szőrös 
veterán

Ingyenes próbaidőszak | 2950 Ősz

A hajókat a meglévő backerek is ki tudják próbálni csak aktiválni kell a kupont nekik is!

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53708) VikMorroHun válasza MasterDeeJay (#53705) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

SSD-n nem kell defrag, viszont a TRIM nagyon ajánlott. Most épp nem tudom fejből, hol tudsz utána nézni, de vannak leírások a neten, hogyan lehet bekapcsolni, ha eddig nem működött.

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#53709) TESCO-Zsömle válasza VikMorroHun (#53708) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Megtévesztő lehet, mrt kis betűvel írta. A Defraggler nem defrag, hanem egy program, ami egyebek mellett azt is tud.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#53710) MasterDeeJay válasza VikMorroHun (#53708) üzenetére

Kapott egy pcie nvme kártyát 3.0-ás 4x-es portba, benne egy A2000 budget ssd-vel. Majd ha lesz időm kipróbálom. A 480-as hyperx amin eddig volt egy őskövület valószínű rosszabb értékkekel mint egy mai olcsóbb márkás ssd.
Defraggler nem töredezettségementesíti az ssd-t hanem trim-et futtat, amelyiken nincs trim azon meg zero fill-el nyomatja végig az üres helyet. Szerencsére felismeri hogy ssd. Elég okos progi.
SC-be meg leginkább az ai crew vagy legalább a blade-ket várom mert addig a Reclamerem nekem használhatatlan. Kiegyeznék abban hogy egy rakás Ripley meg Johner ücsörögne a termináloknál és nyomkondák a gombokat, nem kell hogy szaladgáljanak azaz pet-nek egy kicsi alien mászkálhat a hajón aki nyalogatja a csöveket.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53711) Szőrös  válasza MasterDeeJay (#53710) üzenetére


Szőrös 
veterán

Most tudsz repkedni más hajókkal is ;)

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53712) MasterDeeJay válasza Szőrös  (#53711) üzenetére

Az oké de inkább az irányítás mint kapitány érdekel az egész hajójé nem pedig a repkedés. Az SC RPG-ként érdekel nem repülőszimként. Van repkedésre egy P72-esem amit majd egyszer valamire upgradelem ha felmegy az ára és találok a reclamerhez illő másik hajót. Mert ezzel a nagy döggel a fene se akar le-fel szállni, nem is arra készült szerintem. Nem tudom elképzelni hogy ne legyen fixen dokkolhatóan valami parazitahajója pluszba, a P72 bejön mint hajó de stílusban totál nem illik hozzá. Az nyelv (cutter) meg nem tudom hogy működik-e saját hajóként majd, azaz hogy le lehet vele szállni egyáltalán.
Harc is inkább úgy érdekel mint védekező, vagy gunshipként. Nem aktív támadóként. Bár kis hajókat el lehetne vele csámcsogni.
Úgy képzelem el a játékot hogy roncsokat szedek be, adok el és ha kell meg tudom védeni magam. Korábban próbáltam már pár hajót de az űrharc valahogy nem izgat. Inkább a babrálás dolgokkal. Bár korábban kukáztam egy logitech wingman extreme pro-t, azzal el lehet játszogatni és a játék is támogatja szerencsére leszámítva hogy álílthatni kell hozzá azért.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53713) TESCO-Zsömle válasza MasterDeeJay (#53712) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Akkor mi lehet nagy cimbik leszünk, mert engem meg gigászi hajószörnyek reptetése érdekelne, mint kormányos. :DDD

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#53714) m0h0senator válasza MasterDeeJay (#53712) üzenetére


m0h0senator
őstag

Reclaimer mellé mindenképpen kelleni fog védelem. Főleg, hogy egyelőre nála nagyobb roncsgyűjtő nem lesz így a szakmában a legtöbb profitot fogja hozni ami értékes zsákmány a kalózoknak.

An odyssey through the realm of consciousness.

(#53715) Szőrös  válasza m0h0senator (#53714) üzenetére


Szőrös 
veterán

Kalózok!? Micsodaaaa? Hol? :DDD

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53716) MasterDeeJay válasza TESCO-Zsömle (#53713) üzenetére

Kevés időm van játékra sajnos, így kevés a valószínűsége hogy élő játékossal tudjak együtt játszani. De ha lehet kölcsönadni így hajót vagy jogokat adni rá akkor gondolok rád mint kormáyosra.
m0h0senator
Nem tudom mennyire lesz tartós, egy két kalózzal illene elbírnia. Safe space-ben is sokan fogják összetörni a hajóikat, az játék kiadása után tele lesz roncsal a pálya.
Statjai alapján erősnek tűnik ennyi pajzsal és elég nagy generátora is van.
Nem tudom hogy kalózoknak egy rakás roncs érhet-e valamit, tekintve hogy azt el is kell vinni a helyszínről. Az a kérdés hogy képes lesz-e hajó főalkatrészeket egyben kimenteni mert akkor tényleg értékes lesz amit kiszed.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53717) Szőrös  válasza MasterDeeJay (#53716) üzenetére


Szőrös 
veterán

Nem is feltétlen a rakomány hanem maga a hajó az ami értékes lehet.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53718) MasterDeeJay válasza Szőrös  (#53717) üzenetére

Az mondjuk igaz. De ettől függetlenül szerinten nagy falat lesz a reclamer legalábbis az npc kalózoknak biztosan, a játékosoknak is azért össze kell fogni párnak hogy legyűrjenek egyet.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53719) TESCO-Zsömle válasza MasterDeeJay (#53716) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Ne tévesszenek meg ilyen szempontból az ipari hajók. Nem a pajzs és a fegyverzet miatt van C méretű rekator, hanem az ipari berendezések tápolására. Attól még maga a pajzs sima L és M. Még csak nem is egyetlen C, hogy lefedje az egész hajót, inkább raktak be 3 kicsit. Kérdés, hogy milyen leosztásban, de én azt hiszem, hogy az L a test, a 2xM pedig a két gondola lesz.

Az ágyúk is csak 2-es méretűek.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#53720) MasterDeeJay válasza TESCO-Zsömle (#53719) üzenetére

Alapkiépítésben gyenge a pajzsa méretéhez képest. Gondolom alapból csak a civil cuccok lesznek rajta. De fel lehet majd tápolni. Viszont szerintem a nagy reaktor tudja majd tápolni a pajzsokat ha szükséges, azaz ideálisan olyan pajzs kell rá ami gyorsan tölthető nagy energiával de összeségében gyengébb a max élete. Gondolom erre lesz valami variáció. Azaz úgy gondolom hogy egy két kicsi-közepes vadász nem szabadna hogy kilőjje.
Fegyverzet szerintem rendben van a hajó funkciójához képest és az is kellőképpen tápolható a reaktorral. Bár én cserélném valami gyorsabb tűzerejűre mert mozogni úgy sem tud sokat harc közben akkor legalább a találati arányt növelni gyorsabb ágyú. Vagy akkor már ballisszikus darálókkal felszerelni, lőszernek van egy rakás hely a fedélzeten, több kakaó maradna pajzsokra.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53721) m0h0senator válasza MasterDeeJay (#53716) üzenetére


m0h0senator
őstag

Nem a roncs. Hanem a feldolgozott 180SCU-nyi értékes fém majd. Sokba fog kerülni a reclaimer fenntartása és remélem a feldolgozott fém értéke is úgy lesz beállítva, hogy minimum a költségeket fedezze és akkor még nyereségről nem beszéltünk. A flottámban nekem is lesz reclaimer azért érdekel ennyire :DDD

An odyssey through the realm of consciousness.

(#53722) TESCO-Zsömle válasza m0h0senator (#53721) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Reclaimerrel a buli az lesz, ha találsz egy akkora roncsot, amit csak 6-8 fordulóba tudnál elvinni, mert akkor -elvileg- csak kinyitod a daráló utáni drop-ajtót és közvetlenül az űrbe potyogtatod az 1SCU méretű fémblokkokat, amiket mondjuk egy Cutlass vagy vmi kisebb vonósugárral megáldott hajó pakol fel az ingázó szállítóhajókra.

Te meg csak állsz és darálsz.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#53723) MasterDeeJay válasza TESCO-Zsömle (#53722) üzenetére

Hát egy közel 500 tonnás kóni befér a csomagtartóba. Egy idrist kb 80 fordulóval vinne el :DDD
Bár valószínű nagyrészt kis hajók lesznek terítéken, azokat talán gyakoribban ér baleset. Szegény npc auróra nem safe spaceben véleltlenül kekerül a darálóba crew-el együtt és a kockákban biológia anyag is lesz azt hogy magyarázom ki a kereskedőállomáson? :DDD
Nyitok majd egy hamburgerest. :DDD friss darálthús nagy vastartalommal.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53724) TESCO-Zsömle válasza MasterDeeJay (#53723) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

"Szegény npc auróra nem safe spaceben véleltlenül kekerül a darálóba crew-el együtt"

Te meg vakarózol, hogy miből javíttatod meg azt a ház méretű lyukat, amit a ledarált reaktor/önmegsemmisítő ütött a hajó oldalára... ;]

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#53725) MasterDeeJay válasza TESCO-Zsömle (#53724) üzenetére



Szokásos átmegyek mindenen bug még megvan, ami nem baj mert így megnézhetem a sok kihasználatlan helyet a hajóban.
Meg hiányzik egy textúra. Dokkoló gyűrűt néztem éppen ami fent van a tetején, talán oda lehetne ragasztani még valami hajót, mert alacsonyabban van mint a két lövegtorony.


Ja nvme-vel már nincs lag és rohadt gyorsan tölt be, sata kábel lesz a gond a korábbi kingston azért akadt be néha.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53726) m0h0senator válasza TESCO-Zsömle (#53724) üzenetére


m0h0senator
őstag

Roncs feldolgozós calling all devs-ben arról beszéltek, hogy a legvégső mechanizmus úgy működne mint manapság az autóknál. Előszőr is minden folyadékot/gázt le kell engedni a hajó roncsból. Után a drónokkal ki kell vágni a még működő értékes komponenseket (shield gen, reaktor stb) és ha ezekkel megvagyunk utána lehet bezúzni. Arról is beszéltek, hogy majd valamikor az első iterációban még csak magát a vázat fogod feldolgozni (erre jó lesz a vulture is, kevesen hiszik, hogy a reclaimer működni is fog egy kezdeti roncsgyűjtésnél) és értékesíted majd.

An odyssey through the realm of consciousness.

(#53727) Diopapa


Diopapa
addikt

Ez qr*va jó, nézzétek :DDD

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#53728) Bibgr0 válasza Diopapa (#53727) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Ez nagyon jó :-D

(#53729) Szőrös 


Szőrös 
veterán

Ide is beteszem, ne csak discordon legyen meg.
Hosszú hallgatás után CR megszólalt room systemmel kapcsolatban.elég érdekes így csináltam róla egy kivonatot (melóban, szóval nem tökéletes, eléggé szabadon fordított de a lényeg benne van:

- room system már hosszú ideje a játékban van és működik
- ez írja le a gáz mennyiségét, a nyomást, sűrűséget és hőmérsékletet és egyaránt használják hajóknál és bolygóknál
- ezt használják a player status systemhez is (oxygén lélegzéshez), atmo repüléshez, időjáráshoz, kondenzcsíkhoz és a hajók atmóba lépésének effektjéhez is

Ebből látható, hogy elég fontos rendszer

- ennek két állapota van mutable/immutable (változtatható/változhatatlan gyk véges/végtelen)
egy hajónál a room system állapota mutable (lesz majd), pl ha kinyitod az airlockot akkor kiszökik a levegő
egy bolygónál a room system állapota inmutable, a bolygó atmo ugye nem igazán fogy el
viszont jelenleg a hajók is végtelen atmoval rendelkeznek mivel nincs még life support/vent system, ezért van az, hogy ha kinyitod az airlockot/rámpát akkor nem szökik ki a levegő, viszont egyes részein ha elkezdesz fulladozni az rossz beállítás miatt van (tehát bug)

- a life support komponenseinek kezdeti megvalósítása belső terkben működik, de a hajóknál egyéb rendszerekre is szükség van (pl ventik) ennek működéséhez.
- van még pár rendszer aminek a fejlesztése folyamatban van, mint pl az interaktív pilóta fülke (lásd DCS), dinamikus tűz rendszer és "pipe" system ami az erőforrás elosztásért felel az egyes rendszerek között

- egy példa amin keresztül lehet látni, hogy működik majd az új fizikai sérülés rendszer (amin most is dolgoznak) a fent említett többi rendszerre (és a multicrew gameplay elképzelést is vázolja egyben):
Megtámadnak egy hajót, egy ballisztikus lövedék áthatol a pajzsán, kárt okozva a páncélzatban és az ott lévő power relay node-on. ez pár perc múlva elkezd hibásan működni és kigyullad.
A közelben lévő folyóson tűz üt ki emiatt de a legénység még nem veszi észre mivel a harccal vannak elfoglalva.
A tűz elkezd terjedni és több rendszert is érint. A mérnők észreveszi a riasztást több sérült alkatrészről és a hajó sematikus ábráján látja a tüzet is. A mérnök hermetikusan le akarja zárni a folyosót de az ajtók nem kapnak energiát a relay hibás működése miatt. Ekkor úgy dönt, hogy a legénység egyik tagját küldi oda, hogy oltsa el a tüzet ami lassan kúszik a powerplant felé. Ha a tűz eléri azt vagy az ammo store-t akkor lesz nagy badabumm. Tehát a hajók már nem csak akkor robbanhatnak fel ha a hitpontjuk lemegy nullára hanem akkor is ha egy fontos rendszer kritikus állapotba kerül valamilyen sérülés folytán.
Amikor a legénységi tag a folyosóra ér, ahol a tűz kitört, már kevés az oxigén mivel a tűz jó részét felemésztette és mérgező gázok szabadultak fel. Így a tag gyorsan elhúz onnét, hogy felvegyen valami védő ruhát.
A mérnök közben az energia átirányításával be tudja zárni az ajtókat így meg tudja akadályozni a tűz további terjedését. Tudja, hogy van ott egy airlock, azt kinyitva a meglévő oxigén is kiszökik így a tűz nagy része kialszik. A legénység másik tagja a védőruhában eloltja a maradék tüzet majd a mérnök bezárja az airlockot és a life supporttal feltölti levegővel a hajó azon részét. Kinyitja az ajtókat és a legénység tagja megjavítja a sérül power relayt.

- ez mind akkor lesz működőképes ha minden rendszer megcsinálnak amin dolgoznak.

Tudja (CR), hogy ezt nagyon nehéz kivárni de ígéri, hogy keményen dolgoznak rajta és és ezáltal olyan játékmechanikát kapunk ami megfelelően változatos és nem előre generált (scriptelt)

(az eredeti thread itt olvasható)

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53730) MasterDeeJay

Nem találtam meg konkrétan. Szóval azt olvastam korábban is hogy playerek álltal keltett események hoznak létre questeket.
Pl valakit kinyírnak vagy hajója ilyen olyan okból mozgásképtelen lesz. Akkor reclamerrel kapok questet hogy menjek szétszedni. De ekkor nyilván minden ami a hajóból kinyerésre kerül logikusan nem lehet az enyém mert a biztosítóé. Meg amúgy sem mert elviekben minden valakihez tartozik. De mi van akkor ha kalózt vagy olyan hajót dolgozok fel amire nem volt quest. Akkor minden amit kinyerek az enyém? Alkatrészeken lesz-e azonosító hogy kihez tartoztak? Lopott cuccot nyilván kiszerelve sem lehet legálisan eladni.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53731) Szőrös  válasza MasterDeeJay (#53730) üzenetére


Szőrös 
veterán

Sztem a hajó roncsra ez nem fog vonatkozik, csak az ép hajóra/testre de arra meg sztem nem kapsz megbízást. De ez még jóval odébb van. A salvage előtt meg kell csinálniuk az iCache-t meg a physical damage system-et, ezek meg talán év végére lesznek meg.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53732) VikMorroHun válasza Szőrös  (#53729) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

"Amikor a legénységi tag a folyosóra ér, ahol a tűz kitört, már kevés az oxigén mivel a tűz jó részét felemésztette és mérgező gázok szabadultak fel. Így a tag gyorsan elhúz onnét, hogy felvegyen valami védő ruhát."
Szerintem az űrben, ha megsérül a hajó, tűz üt ki, akkor ezzel kéne kezdeni... Meg az automatikus tűzoltó/levegő kiszivattyúzó rendszerek beépítésével.

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#53733) Szőrös  válasza VikMorroHun (#53732) üzenetére


Szőrös 
veterán

Ezt csak példaként írta CR, kezdhette volna ezzel is, igazából tök8.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53734) m0h0senator válasza Szőrös  (#53731) üzenetére


m0h0senator
őstag

A salvage v1-hez elméletileg icache meg a persistence kell, hogy ne tűnjön el a roncs a szerver memóriájából.

MasterDeeJay: roncs mezők lesznek első körben. Amit kinyersz a hajóból az a tied a te profitodat fogja növelni. Teljesen mindegy, hogy kihez tartozott. Majd a biztosítójával elintézi. Igen minden tartozik valakihez de nem egy darab tartozik. Pl van egy sabre-m csatában szétlövik meghalok, roncsot te összegyűjtöd feldolgozod. Én kelek a kórházban biztosítóval intézem a következő sabre-t.

[ Szerkesztve ]

An odyssey through the realm of consciousness.

(#53735) MasterDeeJay válasza m0h0senator (#53734) üzenetére

Az a baj hogy így esélyes a biztosítási csalás. Ez egy elég nagy balanszolási probléma. Ilyen alapon a saját roncsomat is begyűjthetem. IRL ehhez hasonló biztosításánál a biztosítóé a roncs.
Meg kell nézni hogy hasonló játékoknál hogyan is működik ez. Már ha van ilyen játékmehanika valamiben.
Vagy egy nagyobb javítóhajó megjavítja a biztosítózott hajót akkor az furcsa lenne ha az ővé lenne. Mert gyakorlatban ez azt jelentené hogy az ilyen nagyobb javító/roncsfeldolgozós hajókkal igen gyorsan meg lehetne gazdagodni.
Mert az nekem oké hogy még a fingás is realisztikus lesz, mert már lassan ott tartanak hogy ha babot eszem akkor azt is berakja konténerbe szerveroldalon és kijön belőle x mennyiségű gáz megadott szarerősséggel de alapvetően a gazdasági résznek kellene messze reálisnak lennie nem a fingnyomásnak.
Hozzáteszem tényleg várok egy világmegváltó játékot, de már nagyon messze túllőttek a célon. A gond az hogy ezt össze is kell tartani bugmentesen, és szerintem az lesz iszonyat sok munka. Most csak azt látom hogy egy brutális techdemót csinálnak.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#53736) Szőrös  válasza m0h0senator (#53734) üzenetére


Szőrös 
veterán

Az iCache gyk maga adja a persistanciát mivel minden ott lesz tárolva idővel. De a fizikai sebzés kell a roncsok szétszedéséhez asszem.

(#53735) MasterDeeJay: ilyen részletesen még nincs kidolgozva sztme, még a biztosítás sincs rendesen a játékban.

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53737) Diopapa


Diopapa
addikt

Csak egy kicsit OFF, de ti tudtatok erről? Ma próbáltam meg ránézni a Descentre (megvan Steamen), erre a weboldaluk sem él, a YT csatornájuk is régóta halott. Szóval kicsit gugliztam és ezt találtam. :((( :U

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#53738) Szőrös  válasza Diopapa (#53737) üzenetére


Szőrös 
veterán

Azt már talán valahol írták, h valszeg kampec a projektnek mert régóta nincs status update de erről nem tudtam. Kár érte

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53739) Diopapa


Diopapa
addikt

Chat :D

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#53740) Diopapa


Diopapa
addikt

B*ssza meg a Limit Theory is megdögött már 2 éve? :(((

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#53741) Diopapa


Diopapa
addikt

Yee, még egy dolog kikerült a 3.11-ből ;]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#53742) Szőrös  válasza Diopapa (#53741) üzenetére


Szőrös 
veterán

Ja, más meg bekerült, mondjuk ezt már nem szokás megemlíteni. :P Bár ez a ritkább. :O

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53743) Diopapa válasza Szőrös  (#53742) üzenetére


Diopapa
addikt

Mert zavar, hogy core-techek, meg az AI-val kapcsolatos dolgok csúsznak. De látom a hajókat kivállóan rajzolja a grafikus csapat :D

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#53744) Szőrös  válasza Diopapa (#53743) üzenetére


Szőrös 
veterán

Az mindenkit zavar :D Én az armistic zone változásnak örülök, erről már régen beszéltek és végre kezdik bevezetni, igaz még csak rest stopoknál.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53745) bladex73 válasza Szőrös  (#53744) üzenetére


bladex73
aktív tag

"armistic zone változás" Ezt kifejtenéd, hogy mit takar? A másik kérdésem az lenne, hogy valaki olvasott bármit arról, hogy ez a space station cargo deck állomások, hogy fognak működni a gyakorlatban?

(#53746) Szőrös  válasza bladex73 (#53745) üzenetére


Szőrös 
veterán

Azt, hogy megszűnik a jelenlegi fegyverkorlátozás az armistic zoneban, egyelőre a hajókra vonatkozik és csak rest stopnál de lehet harcolni már ott, csak a következményékkel számolni kell.

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53747) Szőrös  válasza bladex73 (#53745) üzenetére


Szőrös 
veterán

[Alpha 3.11 | Rest Stop fegyverszüneti korlátozások változás]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53748) bladex73 válasza Szőrös  (#53747) üzenetére


bladex73
aktív tag

Köszi szépen. Elolvastam az írást. Nem igazán értem mi a gyakorlati haszna, hogy megtámadjon valaki egy állomást.

(#53749) Szőrös  válasza bladex73 (#53748) üzenetére


Szőrös 
veterán

Nem csak állomást, azon a területen bárkit (jelen esetben ez még hajó) lehet támadni majd.
Később meg bármi haszna lehet pl ha x állomáson van vmi stuff ami valakinek kell. Akkor odamegy, kiiktatja a védelmet, az npc őröket aztán elviszi ami kell.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#53750) Diopapa válasza bladex73 (#53748) üzenetére


Diopapa
addikt

Immerisionhöz hozzátartozik. Az elején azt ígérte CR, hogy a bolygókon is lepuffanthatsz bárkit, de következménye lesz. Gondolom az fps nézetes még azért nem működik, mert az npc-ket fel kellene készíteni a letartóztatásra meg ilyesmikre, amikhez még nincsenek meg a mechanikák. Még az ősöreg EVE-ben is lehetett hisecben playerre lőni. :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.