Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54001) NomadND1 válasza cskamacska (#53983) üzenetére


NomadND1
senior tag

"Gondolom maga a Theatre of War elképzelés is hasonló elven működne némi Enemy Territory féle célpontokkal. De az is hun van. "

Elvitte a cica :D

"Titkon azért remélem hogy max 2014 körül leesett nekik hogy Crytek tákolt motorjából az életben nem lesz épkézláb MMO (pláne nem stretch goal-ok által felfújt szinten), és minimum azóta megpróbálták a legelejétől a végéig újraírni."


Betöltés közben nyisd meg a konzolt. Ott a válasz. :((
Persze a remény hal meg utoljára.

(#54002) Szőrös  válasza NomadND1 (#54001) üzenetére


Szőrös 
veterán

A konzolon csak azt látod, hogy CE volt az alap, ettől függetlenül ez már messze nem az a stock 3.7 CE amit anno 2012-ben licenszeltek aztán később megvettek. A nagy részét már rég átírták, többek között pont ezért akkora a fizikai tér amekkora (3.7 CE-ben ez max pár km volt), ezért nem látsz töltőképernyőt, ezért van 64bites kliens/szerver meg a többi amit belevarázsoltak.

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#54003) m0h0senator válasza MasterDeeJay (#54000) üzenetére


m0h0senator
őstag

Az a baj, hogy egyelőre a 4,2-n járatott 5820k-val és mellette a 32 giga 3200as ramokkal több az fps-em mint Neked. Egy ideig alapon használtam mindent (3,4en a cpu 2133 a ram) és ugyanúgy 20 fps-em volt. Mióta OC van azóta sokkal jobban kisimult a játék és lett 30 feletti fps-em. A legjobb egy 8/16os 5 ghz es proci lenne minél gyorsabb ramokkal. De nagy csodát az sem okozna, egyelőre nem kell várni még a szerver teljesítménye fogja vissza a klienseket, tehetsz alá szinte bármit.

#54001: A ToW-on 12 ember dolgozik szóval nagy prioritást nem kap. Sajnálom hogy ide jársz észt osztani miközben nem követed a projekt fejlesztését és ez látszik is a megnyilvánulásaidból.

[ Szerkesztve ]

An odyssey through the realm of consciousness.

(#54004) MasterDeeJay válasza m0h0senator (#54003) üzenetére

Igen, nálam 2.9ghz 10-20fps, 3.6ghz 25-30 ezen a helyen. Kell neki keményen az egyszálú erő.
Azaz várom a dx12/vulkant mert az biztos megdobja ugyanis BF széria meg száguld ennyi maggal.
Azt is tapasztalom hogy szépen be is lassul idővel.
Bár nem összehasonlítható de skyrim meg 4k-s 30gb textúra modokkal fix 60fps úgy hogy 4-6% a prociterheltség.

(#54005) m0h0senator válasza MasterDeeJay (#54004) üzenetére


m0h0senator
őstag

Remélem, szerintem, a megváltást a vulkan és a szerveroldali optimalizálás fogja elhozni ami az fpst illeti. Az meg legalább 2 év szerintem.

An odyssey through the realm of consciousness.

(#54006) Szőrös  válasza MasterDeeJay (#54004) üzenetére


Szőrös 
veterán

"Azaz várom a dx12/vulkant " dx12 nem lesz egyelőre, "csak" vulkan.
Itt is lehetne stabil 60 fps-ed mert alapvetően nem a renderrel van baj, a szerver fogja vissza a kliens fps-t. Anno még kis hackeléssel lehetett offline futtatni a 3.0-át és úgy megvolt a 60 fps simán PO-n rohangálva, akkor amikor online örültél ha a 30-at elérted ugyanott (mindez persze még az OCS előtt volt ami szépen megdobta azért az fps-t).
Persze a vulkán előnyeiből sokat profitálhat a játék, de inkább szerver oldalon kell ezt az egészet megoldani.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#54007) NomadND1 válasza m0h0senator (#54003) üzenetére


NomadND1
senior tag

Szójáték volt... :U

(#54008) m0h0senator válasza NomadND1 (#54007) üzenetére


m0h0senator
őstag

Ettől még a tényen nem változtat semmit. Ez meg egy szakmai fórum nem egy strandon homokozó....

An odyssey through the realm of consciousness.

(#54009) NomadND1 válasza m0h0senator (#54008) üzenetére


NomadND1
senior tag

A lapcsaládnak van szakmai fóruma, de ez a rész egy fejlesztés alatt lévő játékról szól. Kinek homokozó, kinek valami teljesen más, de mivel ez egy szabad fórum, mindenkinek lehet véleménye róla a lapcsalád erre vonatkozó szabályainak betartásával.

(#54010) m0h0senator válasza NomadND1 (#54009) üzenetére


m0h0senator
őstag

Na látod pont az ilyenek miatt lettél kidobva pár helyről. És itt meg tiltottalak. ;)

An odyssey through the realm of consciousness.

(#54011) cskamacska válasza m0h0senator (#54003) üzenetére


cskamacska
addikt

Mert ha nem a cica vitte el, akkor mi lett vele? :F

"A ToW-on 12 ember dolgozik szóval nagy prioritást nem kap. "

De akkor mi kap a lift gombokon kívül? hír - issue

ROCKFISH Games 23 embert tud felmutatni titkárnővel, fórumos trolltalanítóval együtt.
Everspace 2 várhatóan e hónapban még kijön. :R Remélhetőleg. :D

ToW elvileg pont a motor erősségét, az FPS módot lovagolná meg relatíve kevés ráfordítás mellett. De akkor már egy Crysis modot összerakni is évek kérdése?

Hogy lesz itt SQ42 ha ez sem megy? :(

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#54012) m0h0senator válasza cskamacska (#54011) üzenetére


m0h0senator
őstag

Minden más ami nem a ToW :D

A crysis-es dolgokból már nagyon nagyon kevés maradt amit nem írtak át teljesen a saját kedvük szerint. Szerintem gondolták, hogy jó lesz a ToW ballasznolni a fegyvereket jött a prowler, hogy legyen még egy dropship aztán jó szokásukhoz híven rájöttek, hogy nem olyan egyszerű, és mégis több erőforrást ígényelne mint amit arra szántak.

És igen valamiért a lift gombokat fontosabbnak tartották. Talán januárban majd ha megkapjuk a roadmapre a core tech részt többet fogunk tudni, hogy min dolgoznak.

An odyssey through the realm of consciousness.

(#54013) Szőrös  válasza cskamacska (#54011) üzenetére


Szőrös 
veterán

Kevered a szezont a fazonnal. A ToWnál a legnagyobb probléma ugyan az mint az SC-nél, a net/szerver kód, desynces az egész nem kicsit. Az SQ42 single, ott ez nem játszik.
Azt se értem, hogy jön ide az everspace2? Vagy csak szimplán játszod a hülyét és/vagy trollkodsz? Szólj ha igen mert akkor élből átugrom ezentúl a hozzászólásaidat.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#54014) cskamacska válasza Szőrös  (#54013) üzenetére


cskamacska
addikt

Az Everspace úgy jön ide, hogy aprópénzből a második játékuk jön ki januárra.

ToW-ban pont az lehetne a poén, hogy lehetne teljesen külön szerveren / instance-ban futtatni mint egy rendes Crysis Wars pályát, majd ha úgy áll a netkód, akkor rádobni valami PU bolygóra, és akkor lehetne interaktív.
De addig is lenne valami azonnal játszható cuccuk, ami nem függ a teljesen bugos online módtól, ami x idő múlva lesz kész, ha egyáltalán.

Az új roadmap szerint a SQ42 simán átlóg 2022-be(minimum! mert itt ér gyakorlatilag véget a találgatás), akkor is, ha a core tech akár holnapra elkészül, és az SC PU hirtelen teljesen használható lesz.
Ha a core tech még egy évet húzódik, akkor mindenre rá lehet dobni egy évet, úgy is, hogy így sem tudjuk mikor lenne az kész teljesen. Ha a core tech még jobban elhúzódik(értsd, nem tudják megcsinálni), akkor meg ott vagyunk ahol a part szakad. :U

Akárhogy nézem, 2022 az nem 2020 Q3. :(

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#54015) Szőrös  válasza cskamacska (#54014) üzenetére


Szőrös 
veterán

Ja és ha megnézed mi a különbség az Everspace meg az SQ42 között akkor rájössz, hogy az előbbi kanyarban sincs az utóbbihoz képest. :U
De ahogy látom továbbra sem érted, hogy ami probléma és gátló tényező az SCnél az az SQ42nél nem az.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#54016) TESCO-Zsömle válasza cskamacska (#54014) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Everspace egy 4km-nél kisebb pályákkal operáló single-player játék. Ennyi erővel írhatod, hogy a 2012-es KS-kampány óta hány millió indie játék készült el...

Egyszerűen nincs releváns összehasonlítási alap, amihez a SC hasonlítható lenne. Soha eddig nem készült ilyen léptékű AAA cím teljes mértékben közösségi finanszírozásból. Tudtommal az egyik legkomolyabb gyűjtést még a SMS rendezte, hogy kiegészítség a Project C.A.R.S. büdzséjét, de ők csak azt a hiányzó 2-3 milliót kalapolták össze, amit a kiadótól nem kaptak meg.

Nem tudod mihez mérni azt az utat, azt az evolúciót, ami aközött van, hogy egy tucat ember egy rögtönzött promó-videóval kér 500.000$-t és aközött, hogy 600+ ember, 5 stúdió, 4 kontinensen, 340.000.000+$. Becsüld meg, hány évet és mennyi fölösleges kört, promót, alfa-verziót spórolhattak volna meg, ha a kezdetektől fogva ennyien vannak, ennyi pénzzel... Nem tudod... Nincs még egy ilyen... Valszeg soha nem is lesz...

Nem tudjuk hogy magyarázni, hogy megértsék a laikusok, hogy ez nem úgy megy, hogy "most akkor a gomboknak nagyobb a prioritása". Az UI-designert és UI-programozót nem foghatod be szerver backend-et csinálni, mert nem ért hozzá. Az ipar meg nem úgy működik, hogy ha van pénz, csettintésre leakasztasz annyi szakembert ,amennyi kell. Limitált az áru az emberpiacon, bonyolult, szigorú szerződések vannak, amik gyakran azt is megközik, hogy távozás után x évig nem dolgozhat ugyanezen a területen vagy közvetlen konkurenciának.

CIG-nek például anno pokoli nagy szerencséje volt, hogy az akkor haldokló Crytek-től gyak az egész frankfurti stúdiót át tudták venni.

Szóval ja. Húzódnak a dolgok, de kérdezz meg itt fórumon pár embert, hogy is megy a programozás, ha egy nagyvállalat 300+ fogaskereke közül vagy az egyik, valahanyas szintű programozó és nem egy marék haverral csináltok egy garázsprojektet, hanem valami elképesztően nagy dolognak dolgozol egy egy elképesztően kicsi részével.

Majd kérdezd meg őket milyen az, amikor olyat kell csinálni, amire az iparág azt mondja, hogy lehetetlen...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#54017) Fred23


Fred23
nagyúr

Feltettem, 10 perc után CTD. Aztán megint.
Ez így harmatos, de mivel engem eddig nem nagyon dobált ki a játék, azt se zárnám ki egyelőre, hogy nem szereti a RAM-jaim újabb, tuningos időzítéseit.
Ha nem a RAM-okkal van baj, ha ez most ilyen, felteszem inkább az ED-t pár hónapra.

(#54018) Szőrös  válasza Fred23 (#54017) üzenetére


Szőrös 
veterán

Hol kaptál CTD-t és biztos az volt és nem pedig 30k? Az utóbbi a server crash, az megesik. CTD viszont nagyon ritkán van már.

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#54019) Fred23 válasza Szőrös  (#54018) üzenetére


Fred23
nagyúr

PU-ból dobott ki 2x, mindegyiknél lehetett volna jelentést küldeni. Nekem tulképp mindegy is, mi volt, a lényeg az, hogy nem tudtam játszani.
Ébredéskor az is érdekes volt, hogy a szobában az egyik pohár egyfolytában ugrált.

(#54020) cskamacska válasza TESCO-Zsömle (#54016) üzenetére


cskamacska
addikt

Hát, talán topikból már nem titok, hogy ha választani kellene hogy 2015-ben már elkészült, az eredetieknek megálmodott SQ42 (aminek azóta már több folytatása is lehetett volna), és ez az örökké halogatott, talán soha nem elkészülő, nagyobb-szebb-jobb, de sajnos koloncként az SC-hez csatolt SQ42 között kellene választani, akkor én merre billennék. :D

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#54021) TESCO-Zsömle válasza cskamacska (#54020) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

A játék fejlesztéséből már nem titok, hogy 3 millió ember nem ért veled egyet és ők dobták be a több lóvét. :))

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#54022) NomadND1


NomadND1
senior tag

Nem csalódtam az új roadmapben.
Az mindenképpen pozitivum, hogy az sq42-őt le akarják zárni és valamit kiadni jövő ilyenkor. Talán egy második naprendszer is lesz pár bolygóval az SC-ben, közben megint eladnak egy csomó jpg-t.

A kérdés az, hogy az ED mennyire fog odavágni nekik az Odyssey-vel. Van egy gyenge utalás arra, hogy a hajóból ki-be tudsz sétálni. Ha ezt megcsinálják és teszem azt csak a bolygók 40%-a lesz felfedezhező rengeteg játékost át fog csábitani, még ha csak korlátozottan is fogja tudni azt, amit jelenleg az SC tud.

Szurkolok az SC-nek, de sajnos benne van, hogy el fog menni mellette az idő. Az álom szép, de egy picit mintha megelőzte volna a korát.

(#54023) Diopapa válasza NomadND1 (#54022) üzenetére


Diopapa
addikt

Az eddigiekből nem fogja tudni... Azt sehol sem ígérték, hogy pl több bolygóra le lehessen szállni mint eddig. Pl a légköri landolást is ígérték a Horizons után, most arról is kuss van. Szóval lehet lövöldözni meg bohóckodni a légkör nélküli holdakon / bolygókon mint eddig. Tartalommal feltölteni egy másik dolog. Mondjuk Ha már az űrállomásokon lehet majd bóklászni, esetleg nézni a leszálló hajókat, már az is nagy előrelépés az ED-ben szvsz..

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#54024) Szőrös  válasza Fred23 (#54019) üzenetére


Szőrös 
veterán

Nem mindegy, hogy mi volt mert a ctd az más mint a 30k amiről írtam (és amire a devek találtak valami okosságot). A játék könyvtárában van egy game.log logfile, abban ctd után meg tudod nézni mi volt a kiváltó ok.

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#54025) Plasticbomb válasza MasterDeeJay (#54004) üzenetére


Plasticbomb
addikt

Hali.

En linuxon jatszom, mar amikor epp fut, s nem crashel be (neha "rossz napja" van a kliensnek),

PC: AMD R7 3800XT (Watercooled 4,4 -4,5GHz) 8 mag 16 szal, jatek talan 50% korul terheli be a szalakat.
Asus Crosshair Vii Hero Wifi
32GB DDR4 3200 CL18 RAM
VEGA64 Watercooled (1650MHz GPu 1050 MHz HBM memtimingoc 330W TDPre kiengedve, kis undervolt, de jellemzoen alig alig megy 150W koru a jatek terhelesben, s sokszor beesik 75 wattig, ami annyit jelent, hogy a GPU nem/alig kap feladatot.)
System SSD 860 Pro Sata + SWAP(hasonlo a pagefilehoz) on NVMe 970 Evo Plus
A jatek egy 980 Pro 1TB on van.

FPS: 25-30 Lorevilleben, ~55 korul Port Olisaron. Regen legalabb Quantum jump kozben fellotte a GPut maxra, 60 fpsel, most alig basztatja, es 45 FPSt produkal.

Nekem alap, hogy az elso 10 percet, 1 orat azzal toltom, hogy ossze vissza szaladgalok, hogy lehetoleg triggereljem minel tobb shader compile-jat, jellemzoen ilyenkor folyamatosan tol az NVMe SSDrol 10-100 MB/s kozott, illetve 1-25 FPS kozott ugral, amint ez lecsitult, jellemzoen mar csak jatszanom kell, ami most 25 es 55 FPS kozott alakult ma. Majd valamikor kimegyek megnezem a tobbi lokaciot is, illetve megyek banyaszni, csak elotte le kell majd csekkolnom, mit merre erdemes.

Linux info, akit erdekel:
ArchLinux 5.10.4-zen2-1-zen, Mesa 20.3.2, wine 6.0 RC1 Lutris 0.5.8

ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)

(#54026) MasterDeeJay válasza Plasticbomb (#54025) üzenetére

Akkor lényegében a gép felét sem használja ki. Megnyugodtam hogy nálam sem a gép a gyenge csak még nagyon nincs kész az optimalizálás.
Nvme-re átraktam mert nálam sima ssd-vel lassan töltötte be a textúrákat. (Kingston hyperx 480gb-ről A2000-re)

(#54027) Plasticbomb válasza MasterDeeJay (#54026) üzenetére


Plasticbomb
addikt

Nem, nem. Egyszeruen messze van meg az a pont, amikor majd jol fog futni.

En, mikor epitettem ezt a gepet, mar akkor ugy terveztem, hogy "tiered storage" kialakitast fogok hasznalni, nvme, sata ssd, sata hdd, s mindent oda rakok/telepitek amit igenyel. Van 1 1TB meg egy 2 TB Sata Samsung SSD ami gyak csak a jatekokkal van tele, mert a legtobb jateknak bizony az boven megfelel, hddt csak mitn cold storaget hasznalok (6TB, ami melle szeretnek venni egy 16-18TB peldanyt...).Sajnos SC pont az a jatek, aminek ugyan nem kell a 1,3GB iras olvasas, de a minel gyorsabb hozzaferest kedveli, S jelenleg van meg egy jatek, amit gyanitok, hogy hasonlo optimalizalatlansag miatt van a a jelenseg, hogy objektumok kb az orrom elott pattannak ki a semmibol, amit most hogy emlekeztettem magam ra, at is mozgatok az uj 1TB 980 Prora.

Gyak igy nez ki a memoria nalam:

L1-L2-L3 a CPU mellett, DDR4(ha nem feledem el, csinalok majd egy RAMDisket torrentnek), NVME (Ide kerulnek azok, ahol jol jon az nvme tempo), SATASSD (szinte mindenmas jatek/torrent), SATAHDD(torrent/porno :P ).

ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)

(#54028) MasterDeeJay válasza Plasticbomb (#54027) üzenetére

Nálam 8 csatorna miatt 100gb/s az írás olvasás, ami jól hanzik de gyakorlatban nehéz kihasználni. Még régen amikor az ssd draga volt és volt olyan fps játék ahol a gyorsabb géppel rendelkezők vitték el a limitált fegyvereket ott számított (red orchestra) na akkor volt utoljára olyan hogy használtam is aktívan. Mára játékok nem profitálnak belőle.
Torrentre ha sokszáz torrened van akkor oké, de egyszerűbb feltolni a cache értékeket az egekbe, majd a progi vagy windows elintézi.

(#54029) botiapa válasza Plasticbomb (#54025) üzenetére


botiapa
csendes tag

Általános tapasztalatok linuxon star citizennel? Körülbelül 1 évvel ezelőtt próbáltam, akkor még játszhatatlan állapotban volt. Ugyanúgy arch linux, same kernel és a lutrisos verzióval próbáltam én is.

Az operációs rendszeren is túl...

(#54030) TESCO-Zsömle


TESCO-Zsömle
félisten

Tegnap délután fél hatkor elindultam, hogy megyek egy kicsit bányászni.

Éjfél után pár perccel sikerült eljutni a barlangba... :DDD

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#54031) bladex73 válasza TESCO-Zsömle (#54030) üzenetére


bladex73
aktív tag

Kíváncsivá tettél mi tartott ilyen sokáig, és mit csináltál a barlangban?

(#54032) Diopapa válasza bladex73 (#54031) üzenetére


Diopapa
addikt

Gyalog ment Pyro-ból...

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#54033) TESCO-Zsömle válasza bladex73 (#54031) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Volt némi fennforgás, 4-5 disconnect, első alkalommal, mikor megérkeztem a barlangba, nem volt nálam multitool. Nagy előrelátón korábban vettem egyből 4db-ot, na az mind eltűnt a francba. Azok is, qmik a 3 pancél loadout-on voltak és az is, ami tartalékba... Úgyhogy mehezzem vissza újat venni...

Egyszer, mikor a batlangos küldit kerestem, az nem volt, de volt a közelben egy salbage/package retrival, azt mondom ók-ért megcsinálom, de leadás előtt kb 20km-rel, quantum után disconnect...

Egyik alkalommal, mikor megkértem és megkaptam a gekszállási engedélyt, szállok fel, nyitva ahangárajtó, látom a csillagokat, erre DURR... Csattanoo a semmin, majd a helyére bevillan a csukott hangárajtó. Próválok belőle kiszabadulni, de nem megy. Kérek újabb engedélyt, megkapom, nyílik az ajtó és azzal a mozdulattal belehúzza a hajót a falba. Kiszállok, ázeseka textúrán, zuhanok vagy 20 métert a hangárba, REKT.

sz: Az a jó, hogy a Carrack mellé járt a Pisces. Kicsi, agilis, nem fülkés, van 4 SCU raktere és 2:15 claim-elni. Felfedező hajó. A játékot fedezem fel vele.

Most a rövidtávú cél az, hogy hétvégére ki tudjak bérelni egy Prospector-t, kipróbálni a nagy bányászatot, aztán ha bejön, akkor hamar meglesz a 2m rá. Ami egyébként kb 40 napi bérleti díj, szóval nem vészes. Upgrade-eket egyelőre hanyagolom, drágák és bukom őket claim-kor.

Azt lenne jó megnézni, hogy van-e alternatívája a claim-nek. Utána lehet-e menni valahogy az "elhagyott" hajónak, hogy ne bukja az ember, ami rajta van. Bár gyanítom, hogy nem, mivel halál/disconnect esetén a felvett küldetések is offosak.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#54034) bladex73 válasza TESCO-Zsömle (#54033) üzenetére


bladex73
aktív tag

Én claim-kor nem szoktam bukni az alkatrészeket, bár nekem nincs bérelt, vagy játékon belül vásárolt hajóm. Van aki azt csinálja, hogy kilépés előtt leszedi az upgrade alkatrészeket, amikor legközelebb használja az aktuális hajót vissza rakja. Pillanatnyilag ROC autóval a legjövedelmezőbb bányászni véleményem szerint ha egyedül tolod. Egy teli ROC 220k hoz kb.

(#54035) Szőrös  válasza bladex73 (#54034) üzenetére


Szőrös 
veterán

Szerintem itt a rakományra gondol, nem a modulokra. Mert az utóbbiak valóban megmaradnak, viszont a rakomány az sajnos megy a levesbe. Ezzel egyelőre nem nagyon lehet mit tenni, ha megcsinálják iCache-t akkor marad meg a rakomány is mivel most még azt nem tárolja.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#54036) TESCO-Zsömle válasza bladex73 (#54034) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Nem tudok én semmit. :P

Láttam bányász lehetőségeknél a ROC-t, de játékon belül még nem találkoztam vele.

Illetve azt néztem, hogy a ROC tudja a legkevesebb féle cuccot bányászni, aztán jön a kézi, majd hajóval gyak bármit. Más kérdés ,hogy nem nagyon éri meg azt a bármit... :DDD

És ROC-t mivel érdemes hurcibálni? Gondolom nem csak lekéred valamelyik garázzsal bíró bolygón, aztán uccu neki...

Számomra kisebb művészet volt összerakni a Carrack csomagot.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#54037) Szőrös  válasza TESCO-Zsömle (#54036) üzenetére


Szőrös 
veterán

"És ROC-t mivel érdemes hurcibálni?" Amibe befér. :D Fricibe éppenhogy, Cuttyba már jobban.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#54038) bladex73 válasza TESCO-Zsömle (#54036) üzenetére


bladex73
aktív tag

Az hogy a ROC tudja a legkevesebbet az inkább előny mint hátrány pillanatnyilag mert csak egyszer kell szét szedni a követ, és már szedheti is fel a kocsi. Hadanite éri meg legjobban szedni. A hordozó hajóval megtalálod aztán csak le kell szállni és kitermelni. Minél több kő van egy kupacban annál jobb. Ha három darabnál kevesebb, le sem szállok. Volt olyan, hogy 14db volt egy kupacban bár az ritka. Egy teli kocsihoz kb 20db kell, de ez a kő minőségétől is függ. Ami a hajókat illeti szerintem a valkyrie a legkényelmesebb választás, persze más hajókba is befér kényelmesen, de azoknál azért van egy két apró kényelmetlenség. Sok ajtón kell átmenni mire ki be szállsz stb. A Frici max sem rossz.

(#54039) NomadND1 válasza bladex73 (#54034) üzenetére


NomadND1
senior tag

Mennyi idő megtölteni a ROC-ot? Mármint arra gondolok, hogy ha csak a hadanitra koncentrálsz, akkor sacckb. mennyi idő alatt jön össze?
Össze akarom hasonlitani a bountyval ami jelenleg 27e és kb. 10-20 perc játékidő

(#54040) PhilBrick válasza NomadND1 (#54039) üzenetére


PhilBrick
őstag

Es a Fun Factor?
Megiscsak szorakoztatobb bountyzni mind koveket keresni es banyaszni....

(#54041) NomadND1 válasza PhilBrick (#54040) üzenetére


NomadND1
senior tag

Tény, hogy szórakoztatóbb, de idővel a sok lövöldözés is unalmassá válik :)

(#54042) TESCO-Zsömle válasza PhilBrick (#54040) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Mindenkinek más a Fun. Van, aki nem lövöldözni szeret. ;)

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#54043) bladex73 válasza NomadND1 (#54039) üzenetére


bladex73
aktív tag

Itt némi szerencse faktor is közre játszik. Én 45 perces köröl is hallottam, de szerintem 1-1.5 óra az átlagos.

(#54044) NomadND1 válasza bladex73 (#54043) üzenetére


NomadND1
senior tag

Köszönöm!
Akkor maradok a bountynál, számomra jobban mégéri, mert 1-1.5 óra alatt bármikor lehet 30K és az úgy tudom 0 hasznon.

(#54045) Plasticbomb válasza MasterDeeJay (#54028) üzenetére


Plasticbomb
addikt

Ramdisk inkabb csak azert foglalkoztat neha, hogy a torrent ne irjon x*10 alkalommal ugyanazt a blockot ki, hanem, amikor az egesz lent van, egyszer, azt csokolom. Nagyon nem mozgat, annyit nem torrentezek, de ritkan van a 32GB RAM kihasznalva...

botiapa:

Egy eve is kb hasonlo volt nekem mint most, kellett neki egy kis ido, amig a shaderekkel bibelodott, aztan viszonylag szepen futott. Kicsivel jobban mint most. Valoszinuleg nemi kulonbseg a kettonk gepe kozott. :)

ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)

(#54046) TESCO-Zsömle válasza Plasticbomb (#54045) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Én néha eljátszok a gondolattal, hogy bizonyos játékokat ramdisk-be, de akkorára híztak a játékok ,hogy van, amit még 128GB RAM-mal se tudnék telepíteni... ;]

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#54047) MasterDeeJay válasza TESCO-Zsömle (#54046) üzenetére

Nem kell az összes filet behúzni ramdiskbe, ha a játék felépítése olyan akkor válogathatsz hogy mit raksz be bár kicsivel bonyolultabb mint egy másolás. Symlink/junction kell a ramdisk felé. Így régen a nagyobb játékokból csak bizonyos dolgokat rakosgattam be, pl kihagytam a videókat, intrókat stb. SC-nél nehezebb a helyzet.

(#54048) TESCO-Zsömle


TESCO-Zsömle
félisten

No, akkor én újfent elengedtem ezt a dolgot. Béreltem 3 napra ROC-ot meg Cutlass-t. Bevallom, nem csa kezt csináltam, úgyhogy mea culpa, de nem sikerült a 3 nap alatt pénzt csinálnom bányászatból. Legutóbb már a 750SCU-ig pakolt ROC-cal készültem az utolsó helyet megkeresni, mikor felszálláskor összeomlott a játék és kidobott az asztalra.

Az megelőzően változatos technikai és életviteli problémák hiúsították meg a dolgot.

A legviccesebb az volt, mikor microtech-en kiestem a vonatból. Nagynehezen sikerült felmásznom a középső sínre (maglev), hogy stílszerűen a következő vonatta lvessek véget szenvedésemnek, de még az sem sikerült, a vonat félig átment rajtam, majd magával ragadott. Ott álltam a vonat közepén, mintha eredetileg is arra szálltam volna fel.

Egy élmény volt.

A bányász-mechanika tetszik, bár az instabilabb köveknél komoly gondot tud jelentei a LAG, mert így néga 2mp-el előre kell tudni, hogy merre akarod állítani a sugárerőt.

Salvage/recovery szintén. Jó kis ízelítő, hogy mi várhat majd a jövőben, ha lessz mit (t)ennie a Reclaimer-nek. Első ilyen küldetés horrorisztikus volt, ahogy az űrben és a hajótestben "úsztak" az egykori legénység hullái.

Dogfight-ot nem próbáltam a LAG miatt.

Összességében tetszett a dolog. Nem törlöm le, mert néha jó bevágni magam egy hajóba, 10%-ra tolni a sebességet és hallgani az ambient/chill háttérzenét, miközben úszik el alattam a bolygó. De ez még nagyon nem játék.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#54049) outsidernpc


outsidernpc
csendes tag

Right Alt+ Backspace az öngyilkosság.

Interrupter - Liberum Arbitrium

(#54050) bladex73 válasza NomadND1 (#54044) üzenetére


bladex73
aktív tag

Rosszul tudod. Újra lehívod a kocsit 30k után ott ahol előtte lehívtad (Nem Claim, nem ülsz bele) és el tudod adni belőle a cuccot. Ez általában működik.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.