Hirdetés

2020. július 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-05-22 17:23:44

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47001) tom5598 válasza duvi (#47000) üzenetére


tom5598
(senior tag)

elvileg kelleni fognak ezek a nagy hajók hogy megérje messze utazni, kevesebb üzemanyag stb. szóval valahogy így tervezik a játékosokat ebbe az irányba tolni. de szerintem olyan is lesz hogy befizetsz egy útra Terrára stantonból mielőtt kilépsz, felszállsz a szállító repülőre és kijelentkezel. mikorra visszajössz akkor már ott is vagy (lenne bizto egy időzítő hogy ez az út x óráig tart)

(#47002) Stilinski válasza duvi (#47000) üzenetére


Stilinski
(aktív tag)

A kis hajóknak valszeg nem lesz akkora hatótávja, hogy ez komoly gondot okozzon. Valamikor beszéltek arról, hogy a vadászok többsége bolygók/űrállomások/hordozók környezetében tud csak üzemelni, pl. egy Hornet nem fog flottát kísérni csak úgy a mélyűrben :D
A felfedezőhajók gondolom hosszabb útra lesznek képesek, de abból a legkisebb is bejárható (Mustang Beta)

star-citizen.hu

(#47003) duvi válasza tom5598 (#47001) üzenetére


duvi
(nagyúr)

(#47002) Stilinski
Ez rendben, de a nagy hatótávolságú hajó nem egyenlő a multicrewel. Szerintem sokan fognak felbérelni npc személyzetet, tehát soloban fognak játszani a nagyobb hajókkal is. Másrészt a kis hajókkal erősen korlátozva lesz a mozgás és játékterünk, ami egyfajta kényszert jelenthet a nagyobb hajók beszerzésére. Itt lép be a képbe a vagyonszerzés sebessége, ami szintén egy sarkalatos pont a játékban (túl gyors vs. túl lassú). Az egész mondanivalóm lényege, hogy érdemes lenne figyelembe venni a műfajban szerzett tapasztalatokat és tanulni mások hibáiból. Persze ezek még mindig teoretikus elmélkedések és sok minden változhat/változik a PU megjelenéséig.

(#47004) vagabor


vagabor
(aktív tag)

Szerintem meg nem csak a bolygók miatt lesz érdemes majd lassítani, ez a játék annyira összetett lesz, az űr is tele lesz point of interest-tel, lesz egy apró roncs megállsz és hopp el is tellt egy fél óra. Aztán meg a ködök, gázfelhők, meteor övek, ezeket már önmagukban is érdemes lesz bejárni, hát még ha raknak is bele valamit. Az előttem szólónak a pálya nagyságáról meg maximálisan igazat adok, az érdekesebb dolgok a kereskedelmi útvonalaktól távol fog esni, arra meg együlésessel meg nem igen fogsz menni, kizárólag multicrew jöhet szóba ergó az unalomfaktor máris csökkent.

#Duvi
Nagyon könnyű lesz az inv a játékba, simán joinolhatnak majd a hajódra, így aki kihagyja azt a ziccert hogy a haverjával hajókázzon az magára vessen :)

[ Szerkesztve ]

Csak az nem hibázik aki nem csinál semmit.-- Bf3/4: hu_DieselX, SC: JayWalkeR_hu

(#47005) Drenadar válasza Stilinski (#47002) üzenetére


Drenadar
(Topikgazda)

És a polaris kemény egy darabot tud magával vinni aztán ha kell kiköpi magából...

Alienware 13 R3 & :) Xiaomi Mix 2

(#47006) cskamacska válasza tom5598 (#46965) üzenetére


cskamacska
(addikt)

A tldr mégis csak az, hogy feature creep miatt a töredékét tudják hozni a bejárható rendszereknek mint tervezték volt. Ez tökéletesen látható maguknál a bolygóknál is, kiadási idő nyúlik mint a rétestészta.

Nem kell ahhoz belsős infó annak belátásához, hogy ha a pályatervezők felét elküldik minecraft házakat vakolni(ami abszolút nem volt betervezve), akkor annyival kevesebb ember marad űrbázisok hegesztésére.
Freelancer anno kb addig készült és annyiba került mint egy korabeli MMO. 49 naprendszert sikerült összehozni, néhol bolygóra szállási lehetőséggel, miközben a korabeli MMO térképek kb akkorák voltak mint amit a Star Citizen egy kisebb bolygóra akar ráhúzni.

Ez persze jó, mert lehet bohóckodni majd földfelszínen is új célközönséget megragadva. Akik meg egyszerűen űrcsatáznának, azok meg így jártak. :U

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#47007) devast válasza cskamacska (#47006) üzenetére


devast
(addikt)

Ez a negatív hozzáállás... amivel vitatkozni nem igazán lehet, mert valamilyen szinten igaz.
De.... aki követi elég régóta a project-et, azt tudja, hogy itt mindig minden változik. Amit mondtak tegnap az máshogy lesz ma, és megint máshogy lesz holnap. Az ilyen ezt mondták-azt mondták -on nem érdemes rugózni... haladnak valamerre, lassan valami kézzelfogható is lesz, de úgyis át fogják még azt is dolgozni. Én valamilyen szinten pozitívnak tartom, hogy csökkentik a minimum viable product paramétereit, mert így esély van arra, hogy egyáltalán elkészüljön valamikor.

(#47008) nortsen válasza cskamacska (#47006) üzenetére


nortsen
(tag)

Töredéket hozzák annak amit terveztek, de mikorra? Mi az akadálya, hogy ezt az évek alatt bővítsék? Engem nem zavar, ha updatek formájában fog bővülni az univerzum. Ugye ez egy soha be nem fejezett játék akar lenni. Amíg a bevétel nő, addig az univerzum is fog. :)

Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani

(#47009) Diopapa válasza cskamacska (#47006) üzenetére


Diopapa
(addikt)

Most kivételesen egyetértek... Tetszik, hogy bővül a feature-lista, de akkor is valahol a Frontier-féle fejlesztés felé kellett volna elmozdulni... Tehát kiadni alap feature-ökkel és azt bővíteni. Népharag lesz, ha tényleg 5 bolygó lesz kezdésre, pedig erre minden esély megvan.. Nem értem, miért nem lehetett az eredeti tervet tartani, hogy "automatika" száll le, akkor elsőre elég lett volna a leszállóhelyeket megcsinálni. Persze lehet attól még procgen bolygó, de a többi részt ráértek volna később beletenni.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#47010) tom5598 válasza cskamacska (#47006) üzenetére


tom5598
(senior tag)

mint mondtam hely lesz még 1 rendszerben is bőven sok. az a 100 darab rendszer eredetileg meg csak pályák voltak töltőképernyővel , kb olyan mint a destiny amit max egy rossz viccnek lehet betudni (igen az elsőt megvettem meg játszottam aztán a közelébe nem mentem. egy indie fejlesztőtől várnám hogy ilyen bénaságokat csináljon nem egy multimilliárdos óriáscégtől.)
az űrállomások jól haladnak UK mindig mutatja hogy áll azok is modulárisak meg teljesen bejárhatók (több km hosszúak szóval elég nagyok) akárhogy nézzük több tartalmat kapunk, sokkal jobb minőségben csak kevesebb csillag rendszerben.

(#47009) Diopapa:5 csillag rendszer nem bolygó

[ Szerkesztve ]

(#47011) PhilBrick válasza tom5598 (#47010) üzenetére


PhilBrick
(őstag)

Kozelsem toltokepernyos palyak lettek volna. :N

De hamar mennyisegrol beszelunk, nezzetek meg a korai strechgoalokat, ott is csak par rendszer szerepel! Aztan kesobb belelkesultek, akkor jott a 100.

(#47012) tom5598 válasza PhilBrick (#47011) üzenetére


tom5598
(senior tag)

de azok. csak lett volna szép kis videó arról hogy száll a hajód mint a Destinyben ennyi.

itt a videó róla eközben te semmit nem tudsz irányítani és ugyanott lehetett volna betölteni a pályába.

[ Szerkesztve ]

(#47013) PodMAN


PodMAN
(senior tag)

Arról lehet tudni valamit, hogy az Avokádóknál landolt-e már pre-alfa 3.0 ?

(#47014) tom5598 válasza PodMAN (#47013) üzenetére


tom5598
(senior tag)

igen azt lehet tudni hogy még nem.
valszeg egy PTU kintlesz gamescomra, ha törik ha szakad a 3.0 (micsoda szóvicc :DDD )

[ Szerkesztve ]

(#47015) Malibutomi válasza Diopapa (#47009) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

5 bolygo?
5-10 rendszer volt a legkevesebb amit mondtak.
Az lehet 30-50 bolygo meg hold akar+allomasok.

(#47016) devast válasza Malibutomi (#47015) üzenetére


devast
(addikt)

Az van, hogy 5 rendszerben is gyakorlatilag végtelen számú poi-t el lehet helyezni. Én nem is aggódok ezeken a számokon, mert egyáltalán nem ezen fog múlni a project sikere....

(#47017) _Gugu_


_Gugu_
(tag)

Tudom tudom türelem rózsát terem...

[de ennek most valahogy annyira nem örülök]

Június volt az eredeti terv jól emlékszem?
:(

(#47018) devast válasza _Gugu_ (#47017) üzenetére


devast
(addikt)

Jah, sajnos ez nem jó...

(#47019) cskamacska válasza _Gugu_ (#47017) üzenetére


cskamacska
(addikt)

"I think the issue is that CR is a genius and when he estimates he assumes everyone working for him is at that level of competence. I see this happen in many workplaces where an exceptionally gifted employer will have difficulty estimating when lesser being can get a task completed."

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#47020) SkyS1gn válasza _Gugu_ (#47017) üzenetére


SkyS1gn
(nagyúr)

Meglepődtünk? Nope :DDD

[YT:https://goo.gl/Px2Pem]

(#47021) cskamacska


cskamacska
(addikt)

új Cutlass sokkal nagyobb lesz belülről

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#47022) tom5598 válasza cskamacska (#47021) üzenetére


tom5598
(senior tag)

Jó lesz! elfér bene a két bicajom :DDD

(#47023) TESCO-Zsömle válasza cskamacska (#47019) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Ez mindenkivel így van. Nagyon kivételes tehetség kell hozzá, hogy az ember képes legyen önnön szemszögéből kitépni magát és objektíven, kívülről szemlélni a világot. Innen a mondás is: "Mindenki magából indul ki." Ami az általános használatáva lellentétben annyit tesz, hogy mindenki a saját szemszögéből lát mindent. Mindenkinek ömaga a saját "kis" világának a középpontja.

"Surrender your ego, be free, be free..."

[ Szerkesztve ]

Man sorteras, komformeras, till den gråa massans träl / Accepterar, konsumerar, existerar utan själ

(#47024) cskamacska válasza tom5598 (#47022) üzenetére


cskamacska
(addikt)

lol

Akkor te is érintett lehetsz: Who else has upgrade fever?
A jó hír az hogy megfelelő intézetekben már gyógyítják. ;] :P

TESCO-Zsömle: Hát nem kimondottan ezért tettem ide :D , de ha Chris Roberts tényleg ráeszmél hogy nem félistenek a munkatársai, és hétfőn kiáll a világ elé hogy "gyerekek, a feature-ök felét ejtjük, de a játék tényleg el fog készülni", az nekem száz 3.0 megjelenéssel felérne. :R

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#47025) TESCO-Zsömle válasza cskamacska (#47024) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Feltéve, hogy azt a felét ejti, ami számodra nem fontos... Ha meg épp azok mennek ki, amikre neked is felcsillant a szemed és marad egy tucat számodra "meh..." kategóriás, akkor nem hiszem, hogy felhőtlen lesz az öröm...

Man sorteras, komformeras, till den gråa massans träl / Accepterar, konsumerar, existerar utan själ

(#47026) tom5598 válasza cskamacska (#47024) üzenetére


tom5598
(senior tag)

nem én nem költök csak ha akarok, akkor pont akartam és a fehér Nox nagyon jónak tűnt meg be is fér a cutlassba szóval beolvasztottam az aurorát.......aurorám mindig van.... :U

[ Szerkesztve ]

(#47027) cskamacska válasza TESCO-Zsömle (#47025) üzenetére


cskamacska
(addikt)

Mivel 2013-ban gyakorlatilag az elavult Kickstarter, és hangár mutogatós videók alapján vettem csomagot(na meg mert egy barát töfködött hogy mekkorajóságleszez meg nézdaztazlnreklámvideót.. azóta ő már kiszállt ;] ), így elég csúnyán meg kellene faragni a játékot, hogy a nekem tett ígéreteiket megszegjék. :B Pl ha csak a bolygó tech meg a Space, heresy!, Star Marine maradna bent, akkor néznék furán, de ezt tenné CR is, mikor pár száz fanatikus fortyogó szurkos káddal és tollas zsákokkal megjelenne a háza előtt. :DDD

Nagyon jópofának tartom a DCS-szerű klikkolgatós műszerfalat amit terveznek implementálni, szimulátor fanok meg fognak veszni érte, de ha ez egy héttel is hátráltatja a fejlesztést, akkor vágják ki, nem halunk bele a hiányába. :N

tom5598: Aurora az fontos, annak lesz haszna :K

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#47028) tom5598 válasza cskamacska (#47027) üzenetére


tom5598
(senior tag)

Darling itt procedurális városok, játékos bázisokról meg vízalatti világról beszélnek már a fejlesztők te meg azért aggódsz hogy gombnyomogatás implementálása sokáig fog tartani..... :U

(#47029) SkyS1gn válasza tom5598 (#47028) üzenetére


SkyS1gn
(nagyúr)

Az hagyján, de most már oda is nyúl a karakter nem csak külön babrálgathatod a dolgokat... nyúlás animation sokkal fontosabb mit gondolsz ;]

[YT:https://goo.gl/Px2Pem]

(#47030) macy válasza SkyS1gn (#47029) üzenetére


macy
(őstag)

Aki odanyúl kinyúl.

(#47032) tom5598


tom5598
(senior tag)

na ez is kijött végre :D

yojimbo

[ Szerkesztve ]

(#47033) SkyS1gn


SkyS1gn
(nagyúr)

Egyébként se megjelenésre számítsatok, mondták hogy ez egy elég hosszú "szolgáltatás" szerű dolog lesz, folyamatosan csinálják majd a tartalmat, ha lesz elég bevétel meg játékos akkor a tervezetten felül is amit akarnak, de az még nem most lesz. ;]

[YT:https://goo.gl/Px2Pem]

(#47034) Diopapa


Diopapa
(addikt)

Látom van akit a műszerfal nyomogatás zavar, mást más, nekem továbbra is fura, hogy senkit sem zavar, hogy CR 5 naprendszerbe akar bezsúfolni 1850259 backert....

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#47035) macy válasza Diopapa (#47034) üzenetére


macy
(őstag)

Miért fura. 7.5 milliárdan elférünk egy bolygón, akkor csak elférünk 5 naprendszerben is :)

(#47036) SkyS1gn válasza Diopapa (#47034) üzenetére


SkyS1gn
(nagyúr)

Azt az 5-öt nem a véglegesre értik, írja is a posztban.

[YT:https://goo.gl/Px2Pem]

(#47037) PhilBrick válasza Diopapa (#47034) üzenetére


PhilBrick
(őstag)

24 fős szervereken elég szellős lesz az is! ;]

(#47038) tom5598 válasza PhilBrick (#47037) üzenetére


tom5598
(senior tag)

kész a yojimbo első kiadása remélhetőleg így a server meshing is haladni fog

[ Szerkesztve ]

(#47039) Hauptmann válasza tom5598 (#47028) üzenetére


Hauptmann
(addikt)

Kicsit túlgondolják szerintem ezt az egészet, Sokszor mondtam már, de valahogy NMS érzésem van a játékkal kapcsolatban.

(#47040) Szőrös  válasza Hauptmann (#47039) üzenetére


Szőrös 
(veterán)

Pffr nms :D Hagyjuk már...abból nem lehetett valós gameplayt látni a megjelenésig.
Persze, hogy csalódtak a játékosok miután megvették és rájöttek, hogy mekkorát kamuztak a devek.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban | Start Citizen Referral kód: STAR-Y7FJ-ZQGX

(#47041) Malibutomi válasza Hauptmann (#47039) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Tavolabb nem is lehetne egymastol a ketto.

(#47042) Hauptmann válasza Szőrös  (#47040) üzenetére


Hauptmann
(addikt)

Oké, de itt is jönnek faszságokkal, pont az említett víz alatti városok. Még az eredeti tartalom sincs kész. ..:DDD

(#47043) Szőrös  válasza Hauptmann (#47042) üzenetére


Szőrös 
(veterán)

Nos a progen planet is "faszságnak" indult, aztán nagyon nem az lett.A városokat is hasonló módon akarják amúgy megoldani, bár először a felszínen. A víz alatti rész szerintem tényleg távoli terv csak.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban | Start Citizen Referral kód: STAR-Y7FJ-ZQGX

(#47044) Fred23 válasza Szőrös  (#47043) üzenetére


Fred23
(veterán)

Én a helyükben integrálnék a játékba egy editort, aminek a segítségével mi is tervezhetnénk és építhetnénk. Persze ezt teli kéne rakni korlátozásokkal, illetve akár be lehetne állítani jogosultsági szinteket feltételekkel. Gyorsabban nőne az SC világa így, az tuti!

(#47045) duvi válasza Fred23 (#47044) üzenetére


duvi
(nagyúr)

Fejlesztési fázisban ez csak káoszhoz vezetne :( Nincs stabil dev kit, amit kiadhatnának a vállalkozóknak.

(#47046) Szőrös  válasza Fred23 (#47044) üzenetére


Szőrös 
(veterán)

Minek publikus editor? Procedurálisan akarják a tartalom jó részét gyártani, viszont ehhez kell a tech. aminek a kódolása meg sokáig tart.

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban | Start Citizen Referral kód: STAR-Y7FJ-ZQGX

(#47047) Fred23 válasza Szőrös  (#47046) üzenetére


Fred23
(veterán)

Procedurálisan generált világ csak sok egyéni kiegészítéssel lehet jó, másként unalomba fullad az egész előbb vagy utóbb. No Man's Sky-ban is egyik bolygó olyan volt, mint a másik, ha voltál már néhányon.

duvi: Nagyon remélem, hogy ha nem is most, de később a játékosok is alkotókká válhatnak, szerintem jó feltételekkel nagyon nyerő lenne a közösség által gyártott kontent beépítése!

(#47048) tom5598 válasza Fred23 (#47047) üzenetére


tom5598
(senior tag)

a holdak bolygók nem proc generáltak hanem asszistáltak. designerek festik fel a biomokat azután meg POI kat raknak ide oda stb.

moddolás SC megjelenés után lesz csak.

(#47049) Szőrös  válasza Fred23 (#47047) üzenetére


Szőrös 
(veterán)

Ehh tomnak van igaza, a bolygókat progen-el csinálják de utána még a dizájnerek is dolgoznak rajta (anno progen bemutató végén is ezt demozták).
Szóval nem lesz ez sztem annyira unalmas. De elég megnézni azt, h a ship delerictel is mit csináltak az meg progenes. Ott is figyelnek arra, hogy a roncs illeszkedjen a környezetbe.
No de ezt nemsokára meglátjuk

Játékosoknak viszont én ezt ki nem adnám. Majd valamikor lesz moddolás is, talán, ott kiélhetik magukat.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban | Start Citizen Referral kód: STAR-Y7FJ-ZQGX

(#47050) macy válasza Fred23 (#47047) üzenetére


macy
(őstag)

Az emberek retardáltak, káosz lenne ha elkezdenének építgetni :D

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.