Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/molnarpeter_2.gif)
molnarpeter
nagyúr
Ezt írja a könyv ott van a trükk, hogy a GTE nem long life szervizintervallummal fut. Illetve TFSI klubban is az 5W40 van sztárolva emlékeim szerint, de pl az agresszív hidegindítások miatt jobb lehet a vékonyabb olaj - már amennyiben valaki úgy használja (azért elkerülhető dolog)... nincs igazság e világon
gyenesmartin: tökéletesen megteszi
[ Szerkesztve ]