-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Vincsaba #151378 üzenetére
1.0, 1.2 és 1.4 TSI, valamint 1.6 TDI: 100% a száraz. (a GTE-ben voltam bizonytalan; valami CVT-re gondoltam á la Prius)
2.0 TDI / TSI: mind olajos DSG.
1.8 TSI-ben szintén bizonytalan vagyok. 250 Nm-ig száraz.
(#151379) Kronk: a 4 év garancia miatt nem piszkálnám. A száraz DSG-t sem tudom, hogy mennyire komálja a 300 Nm-t.
(#151381) i-sti : "rendes tiptronic-ot kell venni!"
Ha volna... múltkor kiveséztük itt, hogy a legtöbb 3.0 TDI-be is vagy a multitronicot vagy a DSG-t teszik :/[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NBA és kosárlabda topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AutoCAD
- Ukrajnai háború
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Új tartalék ipari forrasztópáka 24V Atten Aoyue Yihua Gordak Letcon 5 pólusú dugó
- Új YIHUA 872D++ BGA SMD 2az1-ben hőlégfúvó állomás + Hakko forrasztó páka
- Kábeldob új hosszabbító 40m réz kábel villanyvezeték 4db konnektor elosztó
- Sensibo Sky wifis okos klíma távvezérlő, újszerű
- CSB GP 7Ah 12V UPS akkumulátor GP1272 F2 35W/Cell
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest