Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
- Tudástár RTX3070 16 GB VRAM-mal?
- Bemutató Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [t72killer:] Számítógép a harctérről: barátkozás egy Toughbook CF-20-al
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [enginev3.0:] FRISSÍTVE!!! Xpenology DSM 6.1 Telepítése
- [Re:] [parandroid:] KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [elektrotank:] Ti mit sportoltok? - Egy egészségesebb életmód!
- [Re:] [Algieba:] Egy szép tavaszi séta képei
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nord6
csendes tag
Ezt a topicot találtam, ami leginkább a voda megbízhatóságáról, és korrektségéről szól, tehát ide postolom kis történetem:
A régi, jó Siemens MT50-esem, már az utolsókat rúgja, ezért új készülék vásárlása mellett döntöttem. Jó pár netes teszt elolvasása után a Sony Ericsson K700i lett a nyerő, igaz kicsit drágább volt, mint amit telefonvásárlásra szántam (csóró egyetemista vagyok), de tudásával lenyűgözött, és elhatároztam, hogy márpedig nekem ilyen kell. Szétnézve a szolgáltatók honlapjain, arra jutottam, hogy sajnos már csak a Vodafone-nál kapható. Olvastam rémhíreket a vodás SE szoftver korlátozásairól, de különösebben nem zavart, hogy nem lehet mp3 csengőhangom.
Mivel tudtam, hogy a készülék kifutóban van, és már nem sok van belőle, ezért egyenesen a Vodafone központinak mondott boltjába mentem a Westendbe, gondolván, hogy ott a legnagyobb az esélye, hogy találok. Nem találtam, viszont átirányítottak az egy szinttel lentebb lévő viszonteladóhoz, ahol szerencsém volt (legalábbis akkor még azt hittem), pont kifogtam az utolsó példányt.
Boldogan indultam haza, nem bírtam ki, hogy már út közben ne próbálgassam a villamoson. Az első kellemetlenség kb. 50 másodperccel a kézbevétel után ért, ugyanis fényképezés közben egyszerűen lefagyott. A kikapcsoló gomb nem segített, így kiszedtem az akkumulátort, majd visszaraktam (ezt már otthon).
Próbálgattam rajta mindenfélét, közben 3-4-szer lefagyott. Kb. egy óra múlva annyira meghalt, hogy már semmi sem segített. Bekapcsolás után ütemesen villogott a kijelző, és semmi mást nem csinált a készülék. Kikapcsolni nem lehetett, csak aksikivétellel, azonban visszakapcsolás után ismét ugyanaz a jelenség volt tapasztalható. Ez alapján már majdnem biztosra vettem, hogy ez nem egyszerű szoftveres probléma.
Másnap visszavittem a boltba, még bőven 72 órán belül, ott azonban a boltos azt mondta, hogy ez szerinte biztos, hogy szoftveres gond, akkor pedig nem cserélik, hanem be kell küldeni szervizbe. Kulturáltan nemtetszésemet fejeztem ki ezügyben, de ő ragaszkodott hozzá, hogy ez szoftverhiba, szervizbe kell küldeni.
Megnézte, hogy minden benne van-e a dobozban, kitöltötte a szükséges papírokat, és felküldött vele az egy szinttel fentebb lévő nagy boltba. Ott a szervizes azt mondta, hogy ez biztos, hogy nem szoftverhiba, ezt helyben ki kellett volna cserélniük, de ha már szervizbe lett küldve, akkor a szabály szerint be kell vizsgálni (És mielőtt eltette, megnézte mi van a dobozban). Azt ígérték, hogy várhatóan 9, de legfeljebb 15 nap múlva küldik az értesítést, hogy mehetek érte.
13 nap múlva csipogott a telefonom, érkezett az üzenet, hogy mehetek a készülékemért. A 14. napon jókedvűen, pozitív várakozásokkal telve útnak indultam a Westend City Centerbe. Ott a jó nagy kupacból előbányászták a dobozt. Kibontotta, és megnézte mit csináltak vele. Semmit. Ugyanis nem volt a dobozban az egyik használati utasítás (kb. 8-10 oldalas kis füzetecske), és az a szabály, hogy a 72 órán belüli cseréket csak akkor lehet végrehajtani, ha mindent visszaviszek. Ezen kissé felkaptam a vizet, de a lehető leghiggadtabban megérdeklődtem a szervizestől a lehetőségeimet. Kérdezte, hogy nálam van-e a használati utasítás. Természetesen nem volt, így hazamentem érte, majd vissza. Ezután közölte, hogy most ismét vissza kell küldeni a szervizbe a telefont, újabb bevizsgálásra. Na ekkor már eléggé bekattantam. Hiába hivatkoztam arra, hogy gyakorlatilag többször átvertek. Először már magában a boltban, azonnal ki kellett volna cserélniük, de nem tették, utána kétszer megnézték, mi van a dobozban, de nem szóltak, hogy hiányzik valami, és végül azzal, hogy értesíteniük kellett volna, hogy vigyem be a hiányzó füzetet, de ezt nem tették meg. Mindezt elismerte az eladó is, hogy ezek hibák voltak, és hogy marhaság ennyit kötözködni egy ilyen kis vacak papír miatt, de ennek ellenére ő nem cserélheti ki a készüléket, várhatok még újabb két hetet, hogy visszaküldjék a szervizből, és akkor talán lesz egy használható telefonom.
Téma tudnivalók
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!