Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51) ragazzo válasza Sanyi_666 (#49) üzenetére


ragazzo
őstag

Hajrá! Biztosan jobb lesz.

Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

(#52) Coyote2000 válasza Oreg_Nene (#1) üzenetére


Coyote2000
őstag

Feltetelezem, hogy azota mar rajottel az igazsagra, ha nem, akkor leirom, hogy az en tapasztalataim szerint mi a tema:

75 MB: 6 nappal kesobb valoszinuleg atlepted a 100 MB-os hatart. VCM valoban nem hiteles, mint ahogy egyik ehhez hasonlo kliens-oldali counter sem (meg a telefonok hivasido-szamlaloja sincs szinkronban a rendszer altal szamitott idovel). VCM teveszthet a FELTOLTOTT adatmennyisegben, illetve hibasan szamolhatja egyes fajlok, csomagok meretet (ez mas programokkal is elofordul, a telefonok meg foleg szoktak ilyet csinalni, meg kepeknel, hangoknal is - kuldott/fogadott adatokkal miert ne tennek?)

101 MB: valos ertek, ennyivel lepted tul, 101-nel letilt az automata.

92 MB: az ugyfelszolgalatosok sajat rendszere nem realtime frissul, ez holtbiztos. Valoszinuleg naponta a nighjob alkalmaval, de leginkabb hetente, hetvegeken. Emiatt az a csekely kb. 9 MB kulonbseg konnyen lemaradhatott.

248 MB: mivel 101-nel letilt a rendszer, egyertelmuen teves infot kaptal, ami valoban elofurdulhat frissites alkalmaval. A ''V'' viszont jol tenne, ha ezt megjavitana, hiszen a frissites kozben megjeleno teves adatok normalisak, viszont az, hogy ezek ki is mennek a felhasznalokhoz, az mar eleg gaz!

Osszessegeben annyit mondanek, hogy nekem is van egy felesleges vodas kartyam, a tobbi topikban felsorolt szamos ok miatt (bunko, laikus boltosok es taho ugyfelszolgalat, szamos atveres (meg aprobetuben sem jelzett kibaszasok), az allitolag nemletezo (pedig nagyon is letezo) tererohiany). Vodafone suxx :P

(#53) teló válasza Nimrod (#48) üzenetére


teló
tag

A részletes számlázásnál nyilatkozni kell arról, hogy az általad hívott számok tulajdonosai hozzájárulnak a számuk részedre történő kiadásához. Na már most ez elég fura dolog, mert akit az ember felhív, valószínü, hogy ismeri, de ez a törvényi előírás a számukra, csak ez után adják ki a teljes telefonszámot.

(#54) teló


teló
tag

Sajnos a Voda valóban nem áll a számlázás magaslatán.

(#55) ragazzo válasza teló (#53) üzenetére


ragazzo
őstag

Érdekes dolgokat írsz.Én ilyennel nem találkoztam, pedig elég sok formanyomtatványt kitöltöttem az évek során. Ott csak arról kell nyilatkozni, hogy teljes részletezőt kérsz, vagy csak simát.Meg kiválaszthatod, hogy egy hónapra kell, vagy éppen folyamatosan.Ennyi

Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

(#56) teló válasza ragazzo (#55) üzenetére


teló
tag

Na akkor miért van két féle? Valami miatt csak van olyan, ami nem irja le a teljes számot nem? Lehet ma már nem foglalkoznak a törvényi előírásokkal szóban.

(#57) Nimrod válasza teló (#53) üzenetére


Nimrod
addikt

Pontosan. Ha nincs ilyen nyilatkozat, akkor csak az utolsó számok kicsillagozásával lehet ilyen küldeni.

(#58) Nord6 válasza Nord6 (#19) üzenetére


Nord6
csendes tag

Fejlemények:

23 nap után meguntam a várakozást, így most, hogy volt egy szabad délutánom, bementem a boltba. Mint kiderült, már 6 napja megérkezett a telefonom, csak ''véletlenül'' elfelejtettek értesíteni.

Kicserélték a készüléket, az új egyenlőre jól működik (igaz, még alig egy órája tesztelem).
Írtam mind a központi boltban, mind a viszonteladónál egy szép kis levelet a panaszkönyvbe, kíváncsian várom mit válaszolnak.

Végülis, alig 39 nap várakozás után meglett a telefonom. Azóta már láttam a Cora katalógusban függetlenül 42000Ft-ért(amikor vettem, még 60 volt a legolcsóbb), és újra árulja a T-Mobile is 30000-ért (A vodánál most már 40, én még 35-ért vettem). Pedig mielőtt megvettem a vodánál, direkt bementem egy T boltba, megkérdezni, hogy van-e (a netes listán nem szerepelt), azt mondták nincs. Kérdeztem, hogy nem is lesz? Azt mondták biztos, hogy már nem lesz. Kérdeztem, hogy másik boltba se? Azt mondták, a T-Mobilnál, már biztos nem. Ehhez képest most mégis van.

Tehát továbbra is azt tanácsolom mindenkinek, hogy akármilyen telefont is vesz, azt semmiképp ne a vodafonnál tegye.

(#59) Viktor0610 válasza Nord6 (#58) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Akkor mégegyszer, immáron 1283761278346189471. alkalommal leírom: az, h. a telefonod 39 nap várakozás után lett meg, NEM a Vodafone hibája, hanem a viszonteladóé/szervízé... U.ez meglehetett volna akkor is, ha a T-nél/PGSM-nél veszed meg a telcsid.
Azt, h. beírtál a panaszkönyvbe, jól tetted, majd kapsz egy (bocsánatkérő) levelet a cégtől, nekik meg a körmükre néznek.
Az pedig, h. a készülék visszakerült a kínálatba, és ezt nem tudták a viszonteladók, szintén felesleges leírnod. Pl. a PGSM-nél a 6101 most fog visszakerülni harmadjára a kínálatba, és minket (partnereket) nem értesítettek, pár nappal ezelőttig...

Ennyi....

Samsung Galaxy A54

(#60) ABDUL22 válasza Viktor0610 (#59) üzenetére


ABDUL22
csendes tag

Hali!

Esetleg leirod,hogy miket fognak tervezni forgalmazni?

by ABDUL

(#61) Nord6 válasza Viktor0610 (#59) üzenetére


Nord6
csendes tag

A Vodafone-t a felhasználók felé (elsősorban) a boltok, szervizek, márkaképviseletek testesítik meg, tehát ha azok szívatnak, akkor a voda szívat. Azt még talán elfogadom, hogy azért, mert a viszonteladó átvert, nem hibáztathatom közvetlenül a Vodafont, de az, hogy a hivatalos márkaképviseletben is többször átvertek, már tisztán mutatja a Vodafone hozzáállását a vásárlókhoz.

Egyébként régebben a T-nél is volt garanciális problémám telefonnal. Bevittem, kedvesek voltak, és egy hét múlva hibátlanul visszakaptam a készüléket.

[Szerkesztve]

(#62) Nimrod válasza Nord6 (#61) üzenetére


Nimrod
addikt

Ez teljesen egyénfüggő, hogy veled hogy viselkednek. Nálunk is van tajparaszt és sokszor szenvedünk az alvállalkozók miatt is, nem beszélve a hivatalos forgalmazókról, bár kicsit talán kezd javulni a helyzet.

(#63) Viktor0610 válasza Nord6 (#61) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nord6:
Akkor leírom a mi (Pannonos) sztorinkat.
Az ügyfél leadta nálunk javíttatásra készülékét, melyet a (nem az üzletben dolgozó szállító) kollégám elvitt egy bemutatóterembe, szervizeltetni. Kolléga elment szabadságra, elfelejtettük, h. a készülék el lett küldve, majd két hónap után (!!!) az ügyfél kérésére kerestük meg/hoztuk vissza a telefont.
Nem gonoszságból tettük, hanem mert mi is emberek vagyunk és tévedhetünk...

''... de az, hogy a hivatalos márkaképviseletben is többször átvertek, már tisztán mutatja a Vodafone hozzáállását a vásárlókhoz. ...'' - Ezt kifejtenéd bővebben? Csak mert sz.tem erre is van logikus és elfogadható magyarázat...


ABDUL22:
Erről sajnos nem tudok nyilatkozni. Egyrészt üzleti titok, másrészt (és az elsőből fakadóan) én is csak két-három nappal a bevezetés előtt ismerem meg az új árlistát...

[Szerkesztve]

Samsung Galaxy A54

(#64) Nord6 válasza Viktor0610 (#63) üzenetére


Nord6
csendes tag

Ezt kifejtenéd bővebben? Csak mert sz.tem erre is van logikus és elfogadható magyarázat...

1. Bár ez nem tudom mennyire kötelességük, de azért nem ártott volna közölniük velem, hogy márkaszervízbe is nyugodtan bevihetem (én ezt akkor még nem tudtam, azt hittem oda nem érvényes a vodás garancia), és akkor jóval gyorsabban meglesz, főleg, hogy mondtam, hogy a lehető leghamarabb kellene.
2. Ott is jó alaposan átnézték a doboz tartalmát, és mindent rendben találtak. Amikor pedig már utólag kérdeztem, hogy miért nem szóltak akkor, hogy nincs benne minden, azt mondta a szervizes, hogy nekem azt tudnom kellett volna.
3. Kérdezte, hogy miért nem vittem be a füzetet amikor kiküldték az értesítést a hiányról. Megmondtam, hogy azért, mert nem kaptam ilyen értesítést. Utánanézett a rendszerben, majd rámvigyorgott és közölte, hogy ''hoppá, tényleg nem''.
4. Amikor végül kicserélték, erről elfelejtettek értesíteni, csak azért mentem be, mert már türelmetlen voltam 23 nap után.
(Tehát három értesítésből egyet küldtek el ténylegesen)

[Szerkesztve]

(#65) teló válasza Nord6 (#64) üzenetére


teló
tag

Teljesen igazad van abban, amit leírtál.Viszont, ha elolvasod a garancia jegyen lévő tájékoztatást, ott szerepel, hogy a gyorsabb eljárás érdekében a gyártók márkaszervízébe, illetve a garancia jegyen feltüntetett stb. helyekre vigye be a meghibásodott telefont. Igaz a Voda ilyen szép piros egyedi jótállási jegyet ad, de minden egyes telefonra a gyártó vállal garanciát, így természetes, hogy a márkaszervízbe közvetlenül is be lehet vinni.
Nekem egyszer volt garanciális problémám szintén Sony telefonnal, csak annyi különbséggel, hogy a Pannonnál vásároltam. A tapasztalatom az, hogy náluk /én is az üzletbe vittem vissza a telefont, de csak azért, mert közelebb esett hozzám/ minden tökéletesen működött, igaz a telefonom visszajött ugyanazzal a hibával, csak egy softvert frissitettek rajta. Ekkor én is nagyon pipa voltam és szegény srác, aki intézte a szervízes problémákat itta meg a levét a mérgemnek, de higgadtan és türelmesen végighallgatot és ismételten elküldte a telefont a szervízbe. Ezután már soha többet nem volt gond a telcsivel. Azt meg, hogy vihetem a márkaszervízbe már az elején mondták nekem, sőt felhívták a figyelmemet rá, hogy a garijegyre, csak a szervíben töltött idő számít bele, vagyis a náluk eltöltött napok nem.

[Szerkesztve]

(#66) Viktor0610 válasza Nord6 (#64) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

1. Ezt én is csak azért mondom el, mert utálom a szervízügyeket intézni -nem szeretem a plusz papírmunkát. Ők val.sz.leg nem ilyenek. Sőt, hozzáteszem, ez neked is jó lehet, hisz' ha már ott vagy, nem kell elcaplatnod a szervízbe. Tehát, ez egy ügyfélbarátnak is nevezhető dolog.
2. A dobozokban kb. 219876432189 olyan dolog van, amit össze lehet keverni a magyarnyelvűvel (emlékeim szerint ez hiányzott, de nem is ez e lényeg), a szervízfelvevő is csak ember...
3. Az elmaradt értesítésről azért nem tudott, mert gyanítom, nem az ő dolga volt azt kiküldeni, és az esetek 99,99%-ában ki is küldik, csak pont te nem kaptad meg.
4. Erre pedig a köv. [link] rád vonatkozó része.
Ennyi. Ezeket azért írom le, mert a szervízközvetítés sokemberes munka, és ritka az ilyen fokú hibaszázalék (de előfordulhat, mint azt példád is mutatja)...

Samsung Galaxy A54

(#67) Nord6 válasza Viktor0610 (#66) üzenetére


Nord6
csendes tag

Nekem (és szerintem a legtöbb ügyfélnek) megér némi plusz mászkálást, hogy ne két hét, hanem két-három nap alatt kaphassa vissza a telefont. Ráadásul, a Westendben van SE márkaképviselet is (vagy onnan is ugyanúgy továbbküldözgetik, és annyit kell várni?), tehát nem kellett volna túl messzire mennem.
Ha két helyen nem vették észre a hiányt, akkor igazán elsikolhattak felette a szervízben is.
Én mégegyszer elmondom, nem konkértan a szervizesekre haragszom (Akik a szervizproblémás ügyfelekkel foglalkoznak a boltban, azok szervizesek egyáltalán, vagy csak épp ahhoz a pulthoz ültetett eladók?), leszámítva talán a viszonteladót, aki nélkül nem lett volna ez az egész, hanem magára a rendszerre.
Talán kicsit morbid, és teljesen más nagyságrendű példa, de ha valakinek meghal egy hozzátartozója rutinműtét közben, akkor hiába mondogatják neki azt, hogy ez a beavatkozás az esetek 99,99%-ában sikerülni szokott, csak neki nem volt szerencséje, attól még ugyanúgy haragudni fog a kórházra, és az orvosra, és valószínűleg be is pereli őket.

(#68) ragazzo válasza Nord6 (#67) üzenetére


ragazzo
őstag

A legtöb helyen csak pulthoz ültetett eladók vannak.Mindegy hogy márkaüzlet vagy viszontealadó.Őket csak arra képzik ki, hogy átvegye a telefont, meg kiadja a cserét.Konkrét szervíz nincs a voda boltokban.Mint ami van a Pannonnál vagy a T-mobile-nél.Egyébként egy utálatos dolog a szervíz, csak fogyaszótvédelmis jelentgetések meg hülye emberek paraszt módra való ugatásaival van tele.Azért írom, mert sok évvel ezelőtt mi is szervizeltünk.

Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

(#69) teló válasza Nord6 (#67) üzenetére


teló
tag

Ha Sony Ericsson gari problémád van a hivatalos szervíz
linkje:[link]

Itt nagyon rendesek.Ez szerepel a garancia jegyen is.

[Szerkesztve]

(#70) Nord6


Nord6
csendes tag

Azért nem is foglalkoztam ilyesmivel, mert 72 órás cserének indult, ezért a vásárlás helyére vittem vissza onnan pedig közvetlenül az egy szintel fentebb lévő voda márkaképviseletre küldtek. Felvittem, ott átvették, és kész. Sehol nem említették az SE márkaszervízt, én pedig nem álltam le papírokat böngészgetni. Gondoltam, ha oda küldtek, akkor biztos oda kell menni.

Nem baj, legalább annyi haszna volt ennek az egésznek, hogy ezt megtanultam.

[Szerkesztve]

(#71) ragazzo


ragazzo
őstag

Egy másik fórumon valaki felvetette, hogy mi lenne ha a voda megvenné a Panit.Kíváncsi lennék a többiek véleményére.Mert szerintem ez pénzügyileg nem elképzelhetetlen,de akkor csak két szereplős lenne a mobilpiac.Nem lenne akkor a verseny, és a voda jelentősebb szolgáltató lenne mint a magenta szolgáltató.

Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

(#72) ragazzo


ragazzo
őstag

Most vettem észre, hogy ugrottam egyet.Ennek örülök.

Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

(#73) teló válasza ragazzo (#71) üzenetére


teló
tag

Én személy szerint nagyon nem örülnék neki, ha ez az eset megesne.
Szerintem a Pannon a legnormálisabb szolgáltató a három közül. Igaz van Voda kártyám is, de a számlázásaik valami borzasztóak. A hibáikat aztán nehezen tudják helyre hozni és borzasztó hosszas az ügyintézésük. A telefonok átmahinálásáról ne is beszéljek. Tegnap pont egy volt voda telcsibe szerettem volna beállítani a Pannon wapot, de nem sikerült, és nem az én szaktudásommal volt a baj.

(#74) Viktor0610 válasza teló (#73) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Kell neked vodás telefont venni pannonos kártyához... ;]

Samsung Galaxy A54

(#75) teló válasza Viktor0610 (#74) üzenetére


teló
tag

A telefon nem az enyém, egyik ismerősé, megkért állítsam már be neki. Mivel nekem van vodás telcsim is, meg pannonos is, mondom ez nem gond. Csak a gond akkor jelentkezett, amikor ez nem sikerült. Bár gyanítom, hogy a Pannon korlátozta le a dolgot, mert egyszer felengedte, de soha többet nem.

(#76) Viktor0610 válasza teló (#75) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Mi volt a gond? Mi a teló típusa?

Samsung Galaxy A54

(#77) teló válasza Viktor0610 (#76) üzenetére


teló
tag

Ez az amit nem tudok, mert ha egyszer felengedték a Pannon wapra, akkor többször miért nem? A telója Motorola V525-ös, ami soha nem volt a Pannon listáján.

(#78) Viktor0610 válasza teló (#77) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ugyan nem V525-ös beállítás, de sz.tem hasonlónak kell lennie annak is: [link].

Samsung Galaxy A54

(#79) teló válasza Viktor0610 (#78) üzenetére


teló
tag

Köszönöm a linket, majd legközelebb megpróbáljuk.
Csak azt nem értem, ha a beállítással lenne a probléma miért engedte fel egyszer?

Amúgy néztem én is a beállításokat, mondván könnyebb sms-be lekérni, de mivel ők soha nem forhalmazták, ezért nem is található a palettájuknál.

(#80) ALI_G


ALI_G
veterán

Hi!

Hogy van ez most a vodafon-nal? AZ MMS már nem méretre fizetjük? Mert ezt látom a voda oldalán, de ez meg baromság úgy ahogy van.
Más: én voda90-es előfizuban vagyok, még van 1 évem. Ha most váltok 200-as csomagra, akkor újrakezdik a 2 évet számolni, vagy tovább ketyegek lefele?

p.s.: csak nekem nem egyértelmű ez a fos voda honlap? Mintha szándákosan úgy tervezték volna, hogy értelmes ember ne találjon meg rajta semmit. pf..

[Szerkesztve]

(#81) Viktor0610 válasza ALI_G (#80) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Aszerint változik, h. mit küldesz MMS-ban (már elég régóta így van):

MMS árak:

Hálózaton belülre vagy e-mail címre

Szöveg: 45 Ft / MMS
Kép / hang: 90 Ft / MMS
Mozgókép (videó) / alkalmazás: 144,90 Ft / MMS

Más mobil hálózatra

Szöveg: 84,90 Ft / MMS
Kép / hang: 129,90 Ft / MMS
Mozgókép (videó) / alkalmazás: 184,80 Ft / MMS


Tarifaváltásnál nem indul újra a két éved.

Samsung Galaxy A54

(#82) ALI_G


ALI_G
veterán

Ja, amin nagyon kiakadtam:
Asszem egyik vonala a vodafone-nak, hogy ügyfélközpontúak. A nagy lókakit!
Múlt héten Szlovákban voltam síelni. Kb. 50 percet beszéltem külföldről, amikor felhív a vodától vki, hogy az ügyfélszabályzat szerint én köteles vagyok hóközi számlát fizetni, amennyiben meghaladja a számlám az X % növekedést. Közölte, hogy tudja, hogy külföldön tartózkodom, és hogy adjam meg az azonosítómat. Ez még ok., de hogy 4 percen keresztül nyaggat a továbbiakban, hogy nekem 21e FT-os számlám van, és h jövőhéten fog kiérkezni, és ha nem fizetem be, akkor nem tok majd csak fogadni hívásokat. Mondom ok, addig úgy is hazaérek, befizetem. Mondta, ha be is fizetem, kell neki 3 nap átfutás. Hétfőn be lett fizetve, csütörtök van, és le van tiltva a kimenő hívásom, és az SMS küldés. Ezt most miért csinálják velem?
Felhívom őket, hogy septibe rakják vissza mert irgum burgum, hát nem azért vagyok előfizus, hogy ne tudjak telefonálni ha kell. shit beléjük.

(#83) ALI_G válasza Viktor0610 (#81) üzenetére


ALI_G
veterán

Igen, ezt talátam én is. Bár nem értem. Ha 10 megás képet küldök akkor is 90 Ft. saját hálóra? :F

(#84) Viktor0610 válasza ALI_G (#83) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Telefontól függően max 100/300 kB-ot tudsz küldeni MMS-ben.

A kimenő forgalom tíltás azért van, ha ellopják a telódat, ne tudjanak vele ''elszállni''. Ez a te védelmedben van, sajnos, jelen esetben rosszul sött ki...

Samsung Galaxy A54

(#85) ALI_G válasza Viktor0610 (#84) üzenetére


ALI_G
veterán

ok, ezt értem, de felhívtak, megadtam az ügyfél biztonsági lópikulát, vagyi hogy bebizonyatottam, hogy saját kezemben vana telefon, és nem lopták el.
felhívtam a megadott számot, vmi behajtó szám (1750), kikerestem a menüpontomat, és azt mondja, hogy a szolgáltatás adatfrissítés miatt nem üzemel. pf...jó, mondom, akko az általánosat hívom (1270). Melyik a diszpécser gombaj? eddig a * volt vagy mi, de nem adja. Most akkor melyik az?

(#86) Viktor0610 válasza ALI_G (#85) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Elég bonyolult ügyintézőt kapcsoltatni a 1270-en... :(
Én a készülékek, beállítások közt szoktam ''keresni'' -asszem a 3 - 4 - 1 menüben... :F

Samsung Galaxy A54

(#87) ALI_G válasza Viktor0610 (#86) üzenetére


ALI_G
veterán

várok a kapcsolásra. 3-4-1 volt a helyes kombináció.

mod.: közben kaptam egy kedves női hangot, most is beszél hozzám, vagi beszélne, ha tudna, mert épp a türelmemet kéri, de már vagy 2 perce.

mod2: átkapcsoltak egy másik csajhoz, akinek tán nagyobb rálátása van. a dolgokra. Ő is a türelmemet kéri :)

[Szerkesztve]

(#88) ALI_G


ALI_G
veterán

Jó, semmit se tudtak intézni. Be kell faxolni, vagy bemutatni a csekket egy vodaüzletben. A csekk csak 120 km-re van tőlem. pf, és még ha el is intézem 24 óra mire visszaállítják nekem az egészet.
azé thx Viktor0610

[Szerkesztve]

(#89) ragazzo válasza ALI_G (#82) üzenetére


ragazzo
őstag

Csak az első három hónapban cseszegetnek.

Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

(#90) ALI_G válasza ragazzo (#89) üzenetére


ALI_G
veterán

Nekem már 1 éves majdnem az előfizum. Ezt te hol hallottad?
Egyébként ma reggel már tudtam hívni, meg SMS-t küldeni.

(#91) Viktor0610 válasza ALI_G (#90) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ragazzo a Vodának dolgozik...

Samsung Galaxy A54

(#92) ÉVIK1984 válasza Viktor0610 (#91) üzenetére


ÉVIK1984
csendes tag

Helló báttyus!!!

(#93) Viktor0610 válasza ÉVIK1984 (#92) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ne égess be, h. csak ilyen hülyeségeket szólsz hozzá(m)... :D
Letagadlak!!! ;]
Kénytelen leszek kitörölni a hozzászólásaidat... :))

Samsung Galaxy A54

(#94) SlayR


SlayR
senior tag

Na nekemis van kis sztorim....
Öszel bevásároltam egy Nokia6101et előfizetéssel (Vodafone90) szépen is ment minden álomszerüen pici telszámla és még vissza se fogtam magam.... 3500- 4000 Ft.Minden rendben is volt az új évig a karácsonyi csúcsforgalomba is a legnagyobb számlá kb. 11000kp lett aminek nagyon örültem ebből persze levonták a a auciót amt anno befizettem a vásárlásnál (20.000Ft) Maradt bennem, hogy végre megtaláltam a nekem való előfizetést. Jött a január vissza a hétköznapokba mentek a telefonálások semmi extra egy,két emeltdíjas sms azonkívül semmi extra (De ez már elötte is volt). Február elején meglepetés szerüen egy hétfő délután telefon csörög Vodás telszám mire egy hölgy közli velem behajtási csoporttól telefonál...miszerint túlléptem a hóközi limitet (16ezer körüli ft.) és bekéne fizetnem 24ezret csekken vagy márkaboltba (érdekesen ráérdeklődtem, hogy ez egy furcsa húzás mivel januári számlám se jött meg még). Úgyvoltam vele mind1. mondom azt, hogy márkabolt mire a hölgyközölte feb 19.én fizessem be (Érdekesen vasárnapra esett) és közölte, ha nem történik meg lezárják a kártyámon a kimenőhívásokat mondom jól van leraktam, gondoltam csak kiküldik a januári számlát addig vagy valami. Teltek a napok kisebb beszélgetésekkel mire péntek eljött és egy hívést szerettem volna lebonyolítani amikor kiderült a kártyám lezárták és ha befizetem az összeget akkor újra működni fog.Kicsit felkaptzam a viet de eldöntöttem hétfőn megyek az ügyfélszolgálatra. Hétfőn teendőimből való hazaérkezéskor édesanyám mondja, hogy jött egy levelem a Vodafonetól...na mondom lssuk mikor kinyitottam kissé elkapott az idegbaj amikor a következőolvasom, hogy fizessek be 32.000 Ft-ot...azzal a endülettel ahogy hazaértem ögtön mentem be az ügyfélszolgálatra hosszas eszemcserém kezdődött az ottani hölgyel akinek elpanaszolván bánatom utána jártunk a dolgoknak belelesve kicsit a számlám rejtelmeibe.....és itt volt az igazi mély csalódás (de még nincs vége) nemtaláltunk semmi jelentős összegű hívást ami ekkorára emelte volna az egyenlegem de vltak érdekes dolgok pl. feb. 16.áról 17.-ére volt egy hívás beírva ami majd 5órás olt...na jó mondom.....Utána néztünk a többinek is elmondtam januári számlát se kaptam mire feltelefonált Pestre ahol közölték le se zárták még a januárt...mondom ez gyönyörű január 19.étől számlázva hol ott én decemberi számlát kaptam már 13.án ezen felül nemvonták le a kaució maradékát se..... utána mondta az ügyfélszolgálatos hölgy hogy azért mert nincs a hónap lezárva....ekkor megelégeltem kitöltöttünk egy papirt, hogy kérek részletes számlát. Na mondom talán mostmár minden rendbe jön kissé idegesen, de elöttem...Másnap jött a pofátlanság teteje...kaptam ''részletes'' számlát amin 40.000Ft volt feltüntetve amiből már levonták a kauciót....kissé eldurrant az agyam és megfogalmaztam eg ylevelet Vodafone igazgatójának amire amai napig nemjött válasz.....De persze smst ismét kaptam hogy fizessem be egy napon belül a tartozást....Márpedig ha fejre állnak akkorse fogom ez a nagy Vodafone féle előfizető szeretet????????????????
Ha ez nem rendeződik asszem búcsúzok a Vodától nemérdekl a hűég mert ez nem hűség ha lehúzzák az embert......

(#95) SlayR


SlayR
senior tag

Elnézést a helyesírási hibákért de elég nehéz volt összeszednem a történet résleteit :)

(#96) Viktor0610 válasza SlayR (#94) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Szomorú a dolog, de tisztáznod kellene, mi történt, mert ha itt puffogsz, nem oldódik meg a gond...
Meg kellene kérdezned, miből jött ki a 40000 Ft... Amennyiben jogos, fizesd be, ha nem, akkor úgyis jóváírják.

Ne új hsz.-ben kérj elnézést a helyes.hibákért.
Köszi...

Samsung Galaxy A54

(#97) sly21


sly21
csendes tag

Bocsika, hogy bezavarok más témával, de szertnék kérdezni valamit.
Tegnap voltam bennt egy Vodás üzletben és szerettem volna megtudni, hogy mennyiért csinálnak átírást! Az értékesítő egyszerűen nem volt hajlandó elmondani, hogy mennyi! Azt állíította, hogy ez majd akkor derül ki amikor csináljuk az átírást!
Ez tényleg így van?
De mégis mennyibe kerül? :F

(#98) ALI_G válasza ragazzo (#89) üzenetére


ALI_G
veterán

Ha a vodának dolgozol, akkor ez mégis miért van. Nekem márc. végén lesz 1 éves az előfizum. Amikor megkötöttem, nem kértek +pénzt biztosításnak se. És most mégis 2 napig nem tudtam hívást indítani, meg SMS-t küldeni. bnőm majnem leszedte a fejem miatta, h miért nem hívtam már fel :D há mondom bocs, de nemtok hínni :D na ez nem volt akkor vicces. inkább mérges voltam.

(#99) ragazzo válasza sly21 (#97) üzenetére


ragazzo
őstag

Kártyásról kártyásra 2500.Ha előfizut akarsz másra átíratni a 10rugó.Persze akkor az új jelentkezőnek át kell esnie a hitelbírálaton.

Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

(#100) ragazzo válasza ALI_G (#98) üzenetére


ragazzo
őstag

Ezt már én sem értem.Valóban csak az első három hónapban szoktak hóközi számlát kérni.

Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.