Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27651) Ck. válasza giigz (#27650) üzenetére


Ck.
addikt

Akkor sajnos csúnyán megvezettek titeket. Tiptronicnal 300k-bol mindent megcsinaltatsz, turbina felujitastol kezdve, szelepestol, lamellastol, tomitesestol, mindenestől.

[ Szerkesztve ]

(#27652) giigz válasza Ck. (#27651) üzenetére


giigz
veterán

Es ezt hol, ki csinalja meg? :D

(#27653) Ck. válasza giigz (#27652) üzenetére


Ck.
addikt

Mindszent, Szolnoki Robi pl.

(#27654) giigz válasza Ck. (#27653) üzenetére


giigz
veterán

Ja egyebkent nem is csak a valtoval volt baj, ha megtartottuk volna, hamarosan megint 500k ment volna ra...

(#27655) Ck. válasza giigz (#27654) üzenetére


Ck.
addikt

Ez a 2.5 TDI amiről meséltél regebben, ugye?
Sajnálom, h igy alakult.
lenyeg, h Hófehérke jól szuperál. ;)

(#27656) giigz válasza Ck. (#27655) üzenetére


giigz
veterán

Jaa, az... De annak ellenere h penztemeto volt, imadtam... :D

Az enyem most nagyon szuperal, remelem sokaig megtartja jo szokasat. :K

(#27657) eTrade


eTrade
tag

Sziasztok!

A kocsim szervóolaj szintje a minimum közelében van:
[kép 1] [kép 2]

Mivel nem tudom azt, hogy legutóbb pontosan milyen márkájú ill. típusú lett beleöntve, így nem merek ráönteni, hanem inkább teljes olajcserét végeznék. Valaki leírná hogy pontosan hol van a szervóolaj leeresztő csavar? (Mégane I PH2 1.4 16v)

(#27658) Sly189


Sly189
senior tag

Sziasztok!

Külföldi autós asszisztancia szolgáltatást keresek ( biztosítást ) lehetőleg olyat, ami nem egy egész évre szóló, ~ 1 hétre mennék külföldre.

Valakinek tipp, tapasztalat ajánlás?

Teljeskörű CASCOM van, kötelezőt is fizetem :C de ettől függetlenül szeretnék kötni.

Már jártunk úgy hogy németekél a pályáról való roncs levontatása 250 000 HUF, + hazahozni németo.ból 100.000 HUF és még nem volt javítás :D

Ezt szeretném egy csekély összeggel megelőzni.

(#27659) Sly189 válasza Sly189 (#27658) üzenetére


Sly189
senior tag

Idő közben találgattam egy két dolgot :)

Mit szóltok hozzá? : http://1drv.ms/1d0H9bY OneDrive link

Platinumra szavazok, 1 hét :)

(#27660) eTrade válasza eTrade (#27657) üzenetére


eTrade
tag

Total Fluide ATX olajat tervezek beleönteni.

(#27661) giigz válasza eTrade (#27660) üzenetére


giigz
veterán

Vajon miért folyt el a szervó olaj? Az szokott fogyni alapból? :U

[ Szerkesztve ]

(#27662) rob210 válasza eTrade (#27660) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát látod én nem találtam szervó olaj leeresztő csavart igaz túl sokáig nem is kerestem.
Levettem a csövet a pumpáról aztán ami lejött az lejött ami nem az nem.
Nagy jelentősége nincs a szervó olaj nem olyan kényes mint a motorolaj.

Ha addig nem mondja meg neked senki megnézem majd otthon a szerelésiben, de az csak délután lesz esedékes, ha hazjutok alszok végre egy kicsit.:D

Renault power

(#27663) peugeotmate


peugeotmate
őstag

Hali,
Renault 1.2 16V (75 lovas) benzines motorjával van valakinek tapasztalata? Főleg az országúti és autópályás fogyasztása illetve a megbízhatósága érdekelne egy 2007-2008-ban gyártott Renault Clio esetében.

meg

(#27664) rob210 válasza peugeotmate (#27663) üzenetére


rob210
Topikgazda

Autópályára nem ajánlom, de szerintem senki nem fogja.
Megbízható városi autó arra is van kitalálva.
Egész normálisan rángatja a clió testét, de az, hogy autópályára menj vele, nem lesz túl egészséges.
:(

Renault power

(#27665) rob210 válasza eTrade (#27657) üzenetére


rob210
Topikgazda

Na uram megnéztem a gépkönyveben sem szerepel leeresztő csavar viszont azt írja, hogy ha megbontjuk a rendszert akkor szorítsa el csőszorítóval a csöveket.
Így szerintem az a módszer van amit én is írtam cső le és kicsorog ami kicsorog.

Renault power

(#27666) SZATA válasza peugeotmate (#27663) üzenetére


SZATA
senior tag

Nekem 2001-es van, a kollégám meg most vesz egy 2008-ast. Alul kicsit nyomatékszegény, de egyébként jól megy. Nekem nyáron 6,8 litert fogyaszt városban, de "hegyet mászok" vele munkába menet-jövet minden nap és 195 széles gumi van rajta. A minimumom 6,2 volt, pálya és országút vegyesen. Pályán 130-nál már van hangja és nem kívánja a további gyorsítást.

(#27667) giigz válasza rob210 (#27664) üzenetére


giigz
veterán

Mi a gond vele pályán? Vagy arra akarsz utalni, hogy 1.2 16V 75 LE kevés lenne pályázni? Mert akkor biztosítalak róla, hogy nem kevés, tökéletes használatot biztosít autópályán is. Nekünk a családi körben volt 1.2 16V Clio Campus, 2006-os, az égvilágon semmi baj nem volt vele, aki használta, fél Európát bejára vele autópályán, mindenféle gond nélkül. 4000-es fordulatot pont ugyanúgy tudja tartani mint az 1.4 vagy 1.6 társai.

Nyilván autópályás használatra az 1.6 16V is bőven kevés, de éppen el lehet vele járni, ugyanúgy, mint az 1.2-vel.

(#27663) peugeotmate: Mint írtam feljebb, nekünk volt ilyen motorral, semmi gond nem volt vele, mentek Németországba, Franciao.-ba, erre-arra, nyilván nem lehet vele kilőni 130-nál, de a normális közlekedéshez tökéletesen elég.

[ Szerkesztve ]

(#27668) SocketA válasza giigz (#27667) üzenetére


SocketA
aktív tag

Akkor 130nal 4 szemellyel, klimaval nyomj egy padlogazt neki, majd rajossz :P

Szerintem is igaza van rob-nak. Ez alapvetoen egy varosi kocsi, nem autopalyazasra van, plane nem 1.2-es motorral.

(#27669) rob210 válasza giigz (#27667) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát én azért ezzel tudnék vitatkozni.
Az 1.2 es motort nem véletlen találták ki városi kisautókba.
Az oké, hogy a clio kis autó, volt de néz meg egy mostani cliot.

Ő 2008 asról beszélt.

Te pedig 2006-ról.

Remélem észreveszed a különbséget de ha nem jelzem neked majd 200kg.
Amit az 1.2 es nem túl vidáman vesz ha plusz kilókat aggatnak rá.
:R

Mondjuk a felszereltség is közrejátszik, de hidd el a 2008 as lomhább mint a 2006-os.
Bár én nyugodt szívvel azt se merném ajánlani.
Megbízhatóságával nincs baj, de szét fogja hajtani, ha hosszú távon pályázik vele.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#27670) Coyot válasza rob210 (#27669) üzenetére


Coyot
őstag

Arról nem is beszélve hogy a kamionok mögött fog vele szüttyögni 90el, mert nincs benne annyi erő hogy kigyorsítson a gyorsabb sávba, úgy hogy ne tartson fel senki eme manőverrel.

Má' nem

(#27671) giigz válasza SocketA (#27668) üzenetére


giigz
veterán

Nem latok olyat, miszerint azt irta volna, hogy 4 szemellyel lesz hasznalva, es azt sem tudom h 130-cal meg hova kellene gyorsitania a Clio-val.

Aki a mienket vezette, sokat ment vele palyan, es nem volt vele gondja. Van aki 75 LE-vel is tud autopalyan normalisan kozlekedni, meg van aki nem, pont.

Aki tud kozlekedni annak eleg lesz a 75 LE palyara is, foleg ha nem tartja kotelezonek a 130-at hanem 100-120-szal sem szegyell menni, es ne adj isten nem reggeltol estig palyazik, hanem neha varos es orszagut is jatszik.

Akkor leirom megint: Alapvetoen ha az utjaim legalabb felet palyan tennem meg, akkor en is torekednek a minel nagyobb motorra, de ha epp egy 1.2 16V Clio-t raknanak alam, azzal is ugyanolyan tokeletesen el tudnek kozlekedni palyan is.

(#27672) Coyot válasza giigz (#27671) üzenetére


Coyot
őstag

Nem arról van szó hogy nem tudsz vele elközlekedni, az megy egy trabanttal is. Arról hogy nem fogsz vele tudni nomrálisan haladni. 130 at nem tartod, így már bekényszerülsz a kamionok közé onnan meg ha nincs powa sose jössz ki normálisan. Elég sokat pályázom és az a jellemző hogy a 140-150 se szokott elég lenni normálisan a belső sávban végigelőzni a sort.

Persze üres pályán valóban el lehet közlekedni, de pályázni nagyon kevés az a motor, arról nem is beszélve hogy szét fogod hajtani záros időn belül.

Má' nem

(#27673) rob210 válasza giigz (#27671) üzenetére


rob210
Topikgazda

Persze a warthburgal is lehet pályán közlekedni kérdés mennyi emelkedő van.
Szerintem ezt a témát ne firtassuk, mert nincs igazad.
Nem a 130-ról elgyorsítás a kérdéses, hanem amíg eléri a 130-at.
Tudod te milyen érzés amikor a kamion tol, hogy igyekezzél már mert kifut a vezetési időből :C

Autópályás közlekedésre 1.6 100Le felett az kényelmes van benne némi tartalék és városban sem eszi meg a hajad.

Ha meg csak pályázol akkor 2.0-benzin, vagy diesel 1.5 minimum 106 lóval.
:R

Részemről ennyi leírtam az épeszű reális dolgokat ettől függetlenül mindenki azt vesz és abba ül amibe akar és amit a pénztárcája engedi.

Renault power

(#27674) giigz válasza Coyot (#27672) üzenetére


giigz
veterán

Az 1.2 16V is tudja tartani a 120-130-at, kamionokat is lehet vele elozni, sot szetmenni sem fog a motor.

De ugy latom felesleges is irnom, teljesen mast ertetek meg abbol, amit irtam.

Akkor tolem utoljara: Multheten voltam palyazni 1500 km-t, es az 1.6 16V is edeskeves.

Mindenki tudja, hogy autopalyara nem az 1.2 vagy 1.6 szivobenzin valo, de ha nincs tobb penz vetelarra, fenntartani, akkor ilyen kis motorkkal is evekig el lehet kozlekedni palyan biztonsagosan, masok feltartasa nelkul, a kocsi tonkretetele nelkul.

(#27675) Coyot válasza giigz (#27674) üzenetére


Coyot
őstag

Persze hogy tudja, de tartós pályás használatra nem jó, értem én ha egyszer egyszer feltévedsz vele pályára elmegy, miért ne menne.
De nehogy már pályára 1.2 16V-t ajánljunk mert befonom a hajam. :D Téma off

(#27674) giigz
Én pályáztam fél évig 1.4 16Ves g astrával, most 4 hónapja pályázom egy 1.9 passattal, van egy icipici különbség, pedig majd 400kg val nehezebb a passat.

[ Szerkesztve ]

Má' nem

(#27676) giigz válasza rob210 (#27673) üzenetére


giigz
veterán

Hogyne lenne igazam? Te palyaztal tobb ezer km-t 1.2-es Clio-val? Volt neked tobb evig ilyen autod es Europa szerte mentel vele autopalyan?

Lehet, sot biztos hogy a Wartburg-gal feltartanad a kamionokat, de azzal a Clio-val ami nekunk volt, soha nem tartottuk fel a kamionokat, forgalmat a palyan.

Ez puszta teny, nem most talalom ki, a tapasztalataimat irtam le.

(#27677) giigz válasza Coyot (#27675) üzenetére


giigz
veterán

Isten ments hogy valaki palyara 1.2-t ajanljon, en az 1.6 16V-t is csigafosnak tartom palyara, egyszeruen nem oda valo.

Amire en akarok ravilagitani jo sok ideje, az az, hogy ha evekig Europa autopalyain kell jarni mondjuk evente 20-30 ezer km-t, akkor sem lesz problema az 1.2-vel sem, de nyilvan hogy ha penz engedi akkor nagyobbat, de en mondjuk egy evi 10k km palya alatt biztos megelegednek az 1.2-vel.

(#27678) rob210 válasza giigz (#27676) üzenetére


rob210
Topikgazda

hagyjuk :N

Renault power

(#27679) mycso válasza rob210 (#27673) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Sőt én még az 1.5dci-t sem ajánlanám pályázásra, nem oda való.

(#27676) giigz : pedig nincs igazad, még az 1.4 16v-t sem ajánlgatnám pályázásra.
Az egy dolog, hogy tudsz 130-al haladni, de ez nem erről szól....már le is írták páran a lényeget.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#27680) giigz


giigz
veterán

1.2 16V Clio Campus-unk volt: IGAZ
Nagyrészben pályán használtuk: IGAZ
Nem tartottuk fel a forgalmat: IGAZ
Tudtunk kamiont előzni: IGAZ
Simán bírta a 130 km/h-t: IGAZ
Nem ment tönkre a motor: IGAZ
Én és még több ember ment az autóval Németo.-ba, Franciao.-ba autópályán, többször: IGAZ
Éreztük, hogy jobb lenne nagyobb motor: IGAZ
Problémát okozott az 1.2 16V motor: HAMIS

Végkövetkeztetés: Nem beszélek hülyeséget, max. nem egyezik a véleményünk. Igazából ahogy elolvastam a kérdését, azonnal láttam, hogy majd jön a komment, hogy jajj 1.2-es autóval nem lehet pályázni, aztán lejjebb tekertem, és pont ezt olvastam...

A téma részemről is le van zárva, hülye vagyok, ez van.

(#27681) mycso válasza giigz (#27680) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

De ne már tényleg nem érted??
Nekünk annó dacia tx1310 volt és használtuk pályán, mégsem ajánlom senkinek pályázásra.

Sőt, egyik barátom rendszeresen leszokott tekerni (Miskolc-Debrecen-Miskolc) távot: IGAZ
(mégsem ajánlgatok biciklit senkinek, aki országúton akar járni....)

Az alap kérdés: 1.2-es clio VS autópálya --> válasz: nem ajánlott, ennyi.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#27682) giigz válasza mycso (#27681) üzenetére


giigz
veterán

De értem, csak megint az van, hogy nem arra válaszoltok, amit írtam.

Ezzel mi a gond?

"Mindenki tudja, hogy autopalyara nem az 1.2 vagy 1.6 szivobenzin valo, de ha nincs tobb penz vetelarra, fenntartani, akkor ilyen kis motorkkal is evekig el lehet kozlekedni palyan biztonsagosan, masok feltartasa nelkul, a kocsi tonkretetele nelkul."

(#27683) rob210 válasza giigz (#27682) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az egyhatos ugyan abban az árban megy és jobban bírja a terhelést.

Renault power

(#27684) peugeotmate


peugeotmate
őstag

Azt hiszem, kicsit felborzoltam a kedélyeket, nem állt szándékomban! Egyelőre csak elméleti szinten jött szóba a Clio. Főleg városban és rövid távokra lenne használva, anyummal felváltva. Az autópályás fogyasztás azért merült fel bennem, mert néha egy-egy hosszabb túrát mennék csak vele, de ez tényleg ritkán lenne. (Ausztriába síelni, nyáron elutazni főleg Magyarországon belül. bedobni a biciklit és lemenni valahova. Ilyesmik.) Fogyasztásban mennyivel iszákosabb az 1.4-es, 98 pacis? (Népítéletet olvasgattam, de amikor valaki azzal kezdte, hogy az 1.2-es lazán viszi a 190-et is pályán, ott már letettem arról, hogy érdemi tartalmat olvassak. :D )
Az 1.6-ost főleg városi használatra már túlzásnak érzem.

[ Szerkesztve ]

meg

(#27685) eTrade válasza rob210 (#27662) üzenetére


eTrade
tag

Ha nem annyira kényes a szervóolaj, akkor most ráöntök egy kicsit és amint lesz rá alkalmam leeresztem és beleöntöm a maradékot.
Köszönöm szépen az infót!

(#27686) Sly189 válasza mycso (#27679) üzenetére


Sly189
senior tag

Mindenkinek mást jelent az autópályázás. Akinek csak annyi a célja hogy 120-130 al eldöcögjön A-B be, szerintem mindegy milyen kocsival megy, lényeg hogy ha csatt van, akkor fogjon valamit a kaszni.

Érdekes, mikor a 4000ccm közel 300 pacis Merga volt a seggem alatt én sem mentem 130 nál többet. Na jó, németbe 250 tiltásig :D

(#27687) Plero válasza Josi (#27609) üzenetére


Plero
tag

Nekem 1.9dTi Laguna 2000-es évjárat és kombi.

2000rpm - 90km/h
3000rpm - 130km/h

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#27688) imyourfriend válasza Sly189 (#27686) üzenetére


imyourfriend
őstag

Szerintem pályán a legegyszerűbb megölni a gépet. Én volt hogy mentem 1.5 dci-vel 180-at idehaza m1-en, de akkor megtanultam hogy feleslegesen nem kockáztatom az életemet holmi gyorshajtási vágy miatt. :)

(#27689) Sly189 válasza imyourfriend (#27688) üzenetére


Sly189
senior tag

Megölni? Pályázással?

Szerintem a befecskendezés, olajkenés stb szempontjából a legjobb az egyenletes tempo, pályán meg lehet tartani.

Váltásoktól is mentes, DPF kitisztul.

dCi esetén.

Szerintem egy 120-130 as folyamatos tempo nem gyilkolja a motort egyáltalán.

[ Szerkesztve ]

(#27690) imyourfriend válasza Sly189 (#27689) üzenetére


imyourfriend
őstag

Félreértettél, arra gondolok hogy pl ott van az ember alatt egy 1.4 vagy 1.5 dci és próbál vele tempósabban tekerni pl 150-160-al esetleg 170-el. Szerintem egy 1.5-ös motornak a 170 már nem túl kellemes főleg 5 személlyel, persze belülről ezt nem érezni annyira és egyszercsak baja lehet emiatt a motornak. Vagy rosszul gondolom?

(#27691) Sly189 válasza imyourfriend (#27690) üzenetére


Sly189
senior tag

Így már igen ! :)

Persze, 1.5 hiába dízel meg mittudomén, nem arra van hogy 160-170 es utazótempot alkalmazzunk. 2000ccm felett könyörögnek érte a kocsik :)

De mivel én a pályázással úgy vagyok hogy már volt egy nagyobb balesetem, és csak azért maradtam talpon, mert Merci volt a picsám alatt... nem nagyon megyek 130 fölé utazásnál. Bár a baleset sem 130 felett történt csak 100-nál.

Nem volt kellemes pörögni 4 et majd kamionba csapódni...

Pályázni tempomat nélkül már utálok, soha többé tempomat nélküli pályázást :)

KoAn még egyszer köszi :)

(#27692) mycso válasza toldy (#27501) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Szia, mi lett történet vége?

Ma este nekem is ezt kezdte el csinálni a hőmérő és egyelőre nincs ötletem, hogy mit-hol nézzek?

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#27693) giigz válasza peugeotmate (#27684) üzenetére


giigz
veterán

Ezek alapján még inkább tökéletes választás neked az 1.2-es :K

Mi is mentünk vele síelni, kirándulgatni, mint írtam korábban hosszabb (1000+ km) autópályás szakaszok, semmi gondunk nem volt vele. Nyilván 75 LE nem kell tőle csodára számítani, de a mindennapi használatra teljesen elég (lehet). :)

rob210: Nekünk az 1.2 hajszálpontosan ugyanúgy bírta a terhelést mint az 1.6.

Azt nem tudom, honnan veszed, hogy az 1.6 ugyan abban az árban van, igaz én csak a használtautó kínálatát néztem át, de 1.2-ből 2007-2008-as 23 db. van fent normál állapotú, 735k-tól 1,75 M-ig, 1.6-ból pedig mindössze 4 darab van, 1,54 M-tól 2,75 M-ig, tehát érzésem szerint az 1.6-os motor nála, ha Clio-t akar, kapásból ki van lőve.

Az 1.6 példát csak azért írtam, mert nekünk olyan a Focus, én ha igazi autópályázásra vennék autót, semmi pénzért nem vennék ilyen 1.2-1.6 szívó motorral, abszolút nem oda való. Az ő esetében, mivel alapból nem is írta, hogy csak pályára vesz autót, és utóbb kiderült, hogy tényleg csak viszonylag ritkán menne, de ha megy is pályára, mint írtam, tökéletesen lehet használni ott is, ezért egyértelmű, hogy számára az 1.2 tökéletes választás. Az 1.4 is jó lenne egyébként, nem fog többet enni minden bizonnyal az 1.2-nél, és azért csak sokkal erősebb, viszont össz. 2 darab van belőle ebben az évjáratban, 1 és 1,5 M-ért.

[ Szerkesztve ]

(#27694) rob210 válasza peugeotmate (#27684) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha így kérdezed akkor jó választás az 1.2
Nem azt mondom, hogy nem lehet vele pályán közlekedni, de városi használatra van.
A ti felhasználási igényeitekhez jó lesz.

Renault power

(#27695) mycso válasza mycso (#27692) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

No, közben hőmérő ügyben az van, hogy működik 'tökéletesen' csak kb. 6-7fokkal kevesebbet mutat a ténylegesnél.
Ilyenkor mi van?

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#27696) rob210 válasza mycso (#27695) üzenetére


rob210
Topikgazda

A szenzor jó?
Ki kell mérni.
Van valahol leírás hozzá, hogy mennyinek kell legyen az értéke.
Kis keresgéléssel megtalálod.
Ha rossz az értéke nem fog jó jeleket adni.

Renault power

(#27697) Adonimus


Adonimus
aktív tag

Sziasztok emberek!
Valakinek van tapasztalata esetleg R. Megane I. Cabriórol? A vászontetős aminek motor hajtja le a tetejét. Mennyire könnyű felfeszíteni a tetőt? Ott lehet azt hagyni éjszaka magára? Nem szokott elromlani a tető motorja vagy valami? Drága hozzájuk az alkatrész?
Jelenleg is Megane Classicom van. Nem tartom a világ legjobb autójának de baromi olcsó a fenntartása. Ezért gondolkodnék a Cabrio változatába.
Válaszokat előre is köszönöm.

adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu

(#27698) SocketA válasza mycso (#27695) üzenetére


SocketA
aktív tag

Nekem valamikor -37 fokot mutat :D Valamikor meg semmit... Sztem majd ha jon a jo ido, akkor ujra jo lesz. Nem birja ezt a kemeny telet :P

(#27699) rob210 válasza Adonimus (#27697) üzenetére


rob210
Topikgazda

Konkrétan 2 ismerősömnek van illetve az egyiknek csak volt.
Csomagtartója gyakorlatilag nincs.
A tetejét ha felfeszíteni nem is de kivágni kilehet, ezt ne tartsd szempontnak.
Ami sokkal aggasztóbb az a vászontető állapota, bazi drága ha cserélni kell a megkímélt szép állapotú viszont nagyon ritka, az ha felkerül piacra el is viszik a gyűjtők egyből.
Szvsz ha csak nem rá vagy kattanva a cabrió érzésre én a helyedben nem feccölném se a pénzem se az időm egy ilyen élményautóba.
Mert élményautónak élményautó a feelingje eszméletlen:)
:R

Szorítsatok a havernak most megyünk megvenni egy PHIIes scenicet remélem sikerrel járunk.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#27700) Sly189 válasza mycso (#27695) üzenetére


Sly189
senior tag

Biztos fázik a kocsi :) azt írja ki, ami a tényleges hőérzete. Intelligens verdák már ezek :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.