Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
AMD Power
titán
Én előtte évikig tankoltam az OMV-nél. Mondjuk tény ,hogy gázolajat. Nekem a Forensis kártya nem csak a -8Ft-ról szól hanem a baromi jó Webshoppokról is. Amúgy nem volt bajom az AGIP 95-el. De majd meglátjuk az új gépnél.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
just
aktív tag
Igenis van baj az üzemanyaggal(gázolajjal biztos) Magyarországon. Télen már majdnem kicseréltem az izzítógyertyákat amikor tankoltam mol evo-t és -10 fokban úgy indult mint nyáron. Sima gázolajjal meg csak tekert sokáig. Tankoltam már Olaszországban is meg Szlovéniában is de nem nulláztam előtte sajnos, így nem tudok fogyasztásbani különbséget mondani. Itthon a prémiumból kb ugyanaz a fogyasztásom mint a simától. Nem hiszem hogy olyan sok lenne a különbség, csak talán itthon a prémium ami kint a sima, itt meg eladják 30-40ft-os felárral.
Two things what i hate. People that can't count...
AMD Power
titán
Családosok álma: Renault Grand Scénic 2.0 dCi Aut. használtteszt
Csak kár ,hogy automata és ez a szín.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
giigz
veterán
Az OMV nem a MOL-tol veszi az alapanyagot? Akkor szerinted honnan? Leirtam mar tobbszor, nagyreszt MM 100-on kivul az OMV is szazhalombattai nyal + adalek.
Ck.: Ilyen fogyi kulonbsegeket sokan irnak, nem is lehetetlen, viszont most nem a nemet vs. magyar ua.-rol van szo, hanem altalanossagban a magyar minosegerol, ami absz. nem rossz, itt vannak pl. a kornyezo orszagok, roman, horvat, ukran, szlovak, lengyel, semmivel nincs jobb naftajuk, a kozelben egyedul az osztrak nyal lehet egy kicsit jobb minosegu, de mint mycso is irja az alap olajat tekintve el leszunk arasztva orosszal, sorra epitik a finomitokat, 1-2 ev mulva csak orosz olajat kapunk majd, es szerintem az osztrakok is.
Ettol fuggetlenul teny, hogy gazolajban talan nagyobb a minosegbeli elteres, en pl. kizartnak tartom hogy a mostani 6 lityis fogyim osztrak vagy nemet nyaltol akar 0,5 litert is csokkenjen, de majd valamikor kiprobalom mar az MM 100-at, az biztosan schwechati.
Ja meg annyit, hogy a Lukoil is lehet kivetel, ok talan magyar/roman/ukran/orosz ua.-ot arulnak. Viszont ott mar ugye a 95-os E10, tehat 5 helyett 10% etanol van benne, de ugyanolyan aron...
rob210
Topikgazda
Nem az OMV nem a MOL nyálát használja.
Mivel ők elég közel vannak hiszen az OMV Osztrák cég.
Ezért saját tartálykocsival nyomatják a cuccot.
Az egyetlen cég magyarországon aki nem a MOL anyagát használja.
Mondjuk pár forintal drágábbak is mindig, de NEKEM megéri ott tankolni.
Meggyőzni senkit nem akarok mindenki azt tankol ami neki bevállt
Renault power
giigz
veterán
Engem nem kell meggyőzni, én OMV benzint használok, de ezek szerint te nem vagy azzal tisztában, hogy az OMV is a MOL-tól veszi a sima üzemanyagot, és tesznek mellé adalékot. Csak a MM 100 az, ami Ausztriából jön.
És nem is drágább az OMV, pontosan ugyanannyiba kerül mint a MOL-os nyál, nálunk +- 2 Ft szokott lenni a különbség, néha a MOL a drágább, néha az OMV, néha meg hetekig pontosan ugyanannyi.
A benzinkutak árai az adott helyhez vannak belőve, ezért pl. két Shell kúton nálunk 1 utcányira 5 Ft-os különbség van. A kinti Shell a Lukoil mellett van, ezért csak +5 Ft a Lukoil-hoz képest, és a nagyok közül a legolcsóbbnak kell lennie, mert a Luk-hoz közel más esélye nem lenne, ezért sokan járnak oda tankolni, viszont ami bentebb van 1 km-rel, ott már megint +5 Ft, pedig elvileg Shell-Shell. Ugyanígy az összes többi, tehát amit írsz nem azért drágább az OMV mert nem a MOL-tól veszi, hanem szimplán az elhelyezkedés miatt.
Tudom, hogy osztrák cég az OMV, valószínűleg mindenki tudja, de akkor is a MOL-tól veszik a nyál nagy részét.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Itt Pesten minden OMV kút 3-4.- al drágább a Mol-nál.
17.-kerben 2 kúton néztem. Itt nálunk a 14.-ben 3 kútnál néztem.
Egyszer pedig Kispesten győződtem meg erről.
Szóval lehet nálatok lent így van de itt Pesten nem
Viszont most már utána fogok járni a dolognak mert van Százhalombattán ismerős lent a MOL nál megérdeklődöm, hogy az OMV-t is ők látják-e el.
Elég pontos választ fogunk kapni, mert a kapun dolgozik és le kell egyeztetniük minden kimenő szállítmány célállomását és hogy melyik cég és mennyit visz.
Renault power
imyourfriend
őstag
Ma beültem a Megane-ba és csodák csodájára 5.7/100km-t láttam az órán 190 km megtétele után. Majd este megkérdem ki volt az az aranylábú aki így ment a géppel. Mire hazaértem felugrott 5,8-ra de valószínűleg azért mert rohantam az orvoshoz.
gabx76
senior tag
Régi cikk, de hátha segít dönteni az üzemanyag-vitában.
Ami engem illet, szvsz nem egyértelmű, melyik kút épp milyen forrásból veszi a naftát. Láttam már OMV-s tartálykocsit a helyi MOL elosztóközpontban feltankolni...
[ Szerkesztve ]
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
komplett vezérműszíj cserének mennyi lenne a reális ára egy turbós Renault Clio esetében? 6 évenként valóban illik/kell azt cserélni?
meg
giigz
veterán
Nekem is van MOL-os ismerősöm, lassan 30 éve dolgozik ott, remélem nem ver át
giigz
veterán
Alapból az Origo-val nincs bajom, de ez a cikk egy nevetséges sz@r, gyakorlatilag értelmetlen hülyeség.
(#28474) giigz "Részben igaz amit te írsz, részben igaz amit én írok, pontosat senki nem fog mondani ezzel kapcsolatban, csak találgatások és mellébeszéd van. Mindenki mást mond."
Akkor Te miert allitod ilyen magabiztosan, hogy minden rendben van veluk?
(#28471) vallas Mindenkitol azt hallom, illetve asszem multkor a Totalcaron is volt egy dizelekkel foglalkozo cegrol cikk, Ok is azt mondtak, hogy arra kell figyelni, hogy mindig legyen a tankban. Mert ha kozel jar az ureshez, akkor osszeszedi a "piszkot" a tank aljarol, es az eltomiti/lekopotatja a fujokakat.
Szerk: Itt olvashato a cikk
"Amikor a mutató közelít a piroshoz, tessék meglátogatni a benzinkutat, nem bánják meg, semmi nem történik, ha nem száz kilométerrel később mennek tankolni, legfeljebb a kocsmában nem lehet vele dicsekedni."
[ Szerkesztve ]
Füge007
senior tag
100.000 Km vagy 5 év így van a csereperiódus!
Füge
Füge007
senior tag
Érdeke cikk! Szerintem, nem voltak ezek 100%-an tesztelve, eleinte sok gond volt az 1.5 dci-kel, de utána láss csudát ezek a problémák eltűntek, szerintem ment közben is fejlesztve lettek. Nekem 90 ezernél voltak cserélve a befecskendező fejek, azóta mentek 160 ezret gond nélkül.
Ha valakit mélyebben érdekel ez a befecskendezés téma, ajánlom figyelmébe.
[ Szerkesztve ]
Füge
rob210
Topikgazda
A 6 évet én nem várnám meg gyári előírás a max 150.000kilóméter .- vagy 5 év.
Renault power
just
aktív tag
Anyagárban kb 60 ezer lehet a készlet vízpumpával segédszíjakkal. Erre jön a legalább 2-3 órás munkadíj.
Two things what i hate. People that can't count...
tresh
addikt
+1 én pl 100ezrenként az pont 5 év átlagba cserélném Bár ha én így haladok akkor nekem ez 2-3 évre szűkül . F@szért vettem dieselt többet járok vele mint az előtt benzinessel
peugeotmate
őstag
Köszi az infót! A Renault Baumgartner 200 000 ezret mondott a vezérműszíj, vízpumpa cserére... Az egy kicsit érzékenyen érintett.
meg
tresh
addikt
Mivel óránként a díj min 8k így könnyen valós az a 200K anyag+díj
Füge007
senior tag
Elhiszem! Engem is kivert volna a víz tuti
Füge
giigz
veterán
Nos urak, az üzemanyag témától elszakadva lenne kérdésem... Itt a jó idő, most már nem menekülök meg a munka alól, a régóta halogatott autón lévő rozsdát szeretném megcsinálni, olcsóbban, mint amit szakhelyen kérnének érte, lehetőleg sokkal olcsóbban
Az én tervem szerint lecsiszolom a rozsdát, leapozózom, és az autó színkódja alapján kikevert festékspray-vel lefújom a részt, és örülök
Ez így jól van ahogy írom, vagy ennek nem ez a menete? Ami pl. kérdésem lenne, hogy ha esetleg így lenne, ahogy mondom, erre a rétegre kell-e esetleg valami lakk réteg?
Vagy úgy általánosságban mi a legjobb módja ennek?
Ja igen, van ahol csak kisebb rozsda, meg van ahol már teljesen átette magát a fémen, ott gondolom addig kell csiszolni, ameddig rozsda van, és ott a küszöbnél max. annyival kevesebb anyag lesz...
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Nekem a teljes csere 135.000.- olajjal együtt ha a renaultnál csináltatom.
A baumgartnerrel vigyázz, mert amikor vettem a mostani szekeret kértem árajánlatot műszaki átvizsgálásra.
A baumgartnernél 15.000.- + áfa lett volna, míg a renault szentmihálynál meg csak 7.500+ áfa.
Renault power
just
aktív tag
Ha Maglód nincs túl messze, akkor van egy Renault mágusunk, adunk egy számot, és kérhetsz tőle egy árajánlatot. Jól, gyorsan és olcsón dolgozik. Én 60km-ről járok hozzá, röhögve megéri.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
rob210
Topikgazda
Zolira gondolsz?
Renault power
just
aktív tag
Igen.
Two things what i hate. People that can't count...
rob210
Topikgazda
Hát én megfogadtam, hogy hozzá soha többet nem megyek.
Annyira gyökér a neje, hogy engem egy életre elüldözött lehet akár milyen jó szerelő.
Ráadásul Zoli is elég link, megbeszélt időpontok tömkelege nem volt elég arra, hogy ránézzen a gépemre és kétszer feleslegesen autókáztam ki Pestről hozzá.
Renault power
just
aktív tag
Ez mikor volt? Én tegnap is voltam, az udvar dugig autóval, mire én kihajtottam már ment be más.
Two things what i hate. People that can't count...
rob210
Topikgazda
2 éve azóta nem jártam nála.
Melója mindig sok volt, de pont ezért csak ígérget és soha nem tartja magát az időpontokhoz.
Az ilyen szerelő számomra pedig nem szerelő.
Meg azóta saját magamnak javítok mindent, úgy vagyok vele, inkább rászánom az időt mivel megcsinálni megtudom, és akkor biztos, hogy meg is van csinálva szívvel lélekkel.
Renault power
just
aktív tag
Lehet hogy azóta változott. Telefonba úgy tűnik hogy jegyzetel amikor beszélünk. Ő is megcsinálja lelkiismeretesen a munkát. Ha megtudnám akkor persze én is megcsinálnám. Így meg segítségre szorulok. Tegnap mikor ott voltam, és még az enyémet csinálta egy kollégája, épp nekifogott egy megane II-nek, azelőtt rakták le trailerről, valahonnan messziről jött kormányzár hibával, félig szét volt már bontva. Kimérte az önindítót, kiszedte a biztosítéktáblát, kicserélt egy biztosítékot és már indult is, kormánynak semmi baja. Azért vannak érdekes autószerelők az országban. Egyszer találkoznak kormányzár hibával és utána minden az. Közben telefonon megszerelt még egy autót.
De persze megértelek, velem se kellene eljátszania 2x hogy elfelejtette.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
SZATA
senior tag
Bepróbálkoztunk ma ezzel az ODB Diaggal. Sajnos nem jött össze, a Torque PRO-val nem tudott csatlakozni az ECU-hoz.
Milyen protokolon kellene / kellett volna csatlakoznia? Clio II-sök, valaki lefényképezné a csatlakozót és környékét?! Nem értem miért mondta a márkaszervizes, hogy nem eredeti. Lehet, hogy a plusz kupak zavarta meg? Mert van egy levehető kupak rajta, és van egy oldalra lehajtható, odarögzített.
rob210
Topikgazda
Hát én ezt a fajtát még nem is láttam.
Mi még a fekete doboz kék matricás verziót használtuk, mármint én és a cimborám akié az eszköz, meg ugye nekem meganeom van nem cliom, bár nem hiszem, hogy ez OBD2 nél sokat számítana.
[ Szerkesztve ]
Renault power
rob210
Topikgazda
Ma 15:00-18:00 ig totalcaros összeröffenés lesz a Hungexpón.
Renault power
just
aktív tag
Bluetooth-al próbáltátok? Mert ott párosítani kell az eszközöket és még jelszót is kér.
Two things what i hate. People that can't count...
SZATA
senior tag
Igen, BT-vel csináltuk. Ugyan jelszót nem kért, de az app kijelezte, hogy a kütyüvel létrejött a kapcsolat.
Laraxior
titán
Mentem egy kicsit mindenfelé, város, városon kívül, de nem autópályán, próbáltam a legkevesebbet kihozni belőle AVGbe. 8.3-ra sikerült leszorítani/100km
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
giigz
veterán
Na az szep
peugeotmate
őstag
Az mennyire reális, hogy egy 110 ezer km-t futott 6 éves Clio üléshuzata elkezdett kiszakadni a műbőr/műanyagoldalfal és a kárpit találkozásánál:KÉP (jobb alsó saroknál a fehér szakadásra gondolok)
Az ülések nem tűntek kiültnek, ergó olyanok voltak, ami alapján hihető a 110 ezer futott kilométer. Magánszemély hirdeti ráadásul.
meg
AMD Power
titán
Tipikus Renault-hiba 165 ezer kilométerrel: a sofőrülés oldalkárpitja már kikopott
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
laszlo168
senior tag
Az enyém 60 ezernél, 3 évesen ki volt szakadva.
rob210
Topikgazda
150ezer megane vason volt a jobb széle
Renault power
Josi
aktív tag
Megane 165 ezer, még semmi gond az üléssel.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Füge007
senior tag
Spórolnak az anyagminőséggel, ez van. Az enyém is igen kopott, holott az ülésnek nincs baja. Majd varratok rá üléshuzatot, van itt nem messze tőlem egy tag aki igen jókat csinál méretre. Az uncsitesóm Puntójába olyat csinált, hogy sokkal szebb lett vele mint anno a gyárival. Kiveszi az ülést méretre varrja rá, és meg nem mondaná senki, hogy az nem a gyári.
[ Szerkesztve ]
Füge
giigz
veterán
M1-ben 16 év és 230k km után gyakorlatilag új állapotú ülések vannak
Akkor én is
334ezer m2, semmi baja az ülés szélének.
Nekem a műanyag karcos, meg az ajtó belső keret, mert lassan vagy nem megfelelőn húzza vissza az övet és odazárom (típus hiba)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Josi
aktív tag
Modjuk én is méretpontos üléshuzattal használom vagy 10 éve.
Alatta a plüss majdnem olyan mintha új lenne.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Na srácok szombat reggel elhoztam a kocsit a szervizből, és eddig nagyon jók a tapasztalatok.
Pöcc röff, és indul egyből, jobb a hangja is, ez mondjuk lehet a tűzkarika kicserélése miatt van, és mintha érzésre kicsit fickósabb lenne.
Mivel ilyen jó gyerek volt, ma kap egy kis külső belső ápolást
Számlát még nem kaptam, de ha lesz, akkor bedobom, hogy lássátok.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
giigz
veterán
Na latod csak nem kell temetni azt az autot
Sly189
senior tag
Tudom, PS "zseni" vagyok... Csak unatkoztam, meg gondoltam megosztom veletek az új féknyereg színét Szerintem Renault Sárga lett
mycso: S4 el készítve Kezdem megszeretni
[ Szerkesztve ]