Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27951) Füge007 válasza peugeotmate (#27939) üzenetére


Füge007
senior tag

Ha vigyázol rá, sokáig elmegy. A benzines turbóknál sokszor nem lehet felújítani, ugyanis a magasabb üzemi hőmérséklet miatt, deformálódik, illetve elreped a ház. Viszont a dinamikája kárpótol, imádom a turbós autókat, sokkal élvezetesebb ilyet vezetni :D A lényeg minőségi motorolaj, időben szervizeltetni, időnként nem árt meghajtani hosszabb távon! Melegen nem leállítani, de ezt már írták előttem. 100.000.- kapsz felújítottat, garanciával, az új kb. 240 ezer körül van.

Füge

(#27952) rob210 válasza Füge007 (#27951) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát én még mindig ott vagyok, hogy nekem a dinamikakülönbséget nem éri meg a szervizszámla.
Aláírom, hogy a turbós autó nagyon jól megy főleg a változó geo-s, de amikor kileheli a lelkét akkor az addig megspórolt üzemanyag többszörösét bele lehet locsolni a kocsiba.
Én valahogy fázom a turbós kocsiktól, akár mennyire is élvezetes vezetni őket.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#27953) peugeotmate válasza Füge007 (#27951) üzenetére


peugeotmate
őstag

Hogy érted, hogy nem lehet felújítani? Motorcsere játszik ilyenkor?

meg

(#27954) giigz válasza peugeotmate (#27953) üzenetére


giigz
veterán

Turbocsere :D

(#27955) peugeotmate válasza giigz (#27954) üzenetére


peugeotmate
őstag

Közben leesett, félreolvastam, bocsi. Viszont ezek alapján nem zárom ki a turbós motorokat sem. A spritmonitoron az 1.2 Tce 100 lovas mocinak éppen hogy 7 liter alatt van a fogyasztása. Kisebb teljesítményű 1.4-es benzines konkurensek is kb ennyit fogyasztanak (6,5-7 liter között).

[ Szerkesztve ]

meg

(#27956) giigz válasza peugeotmate (#27955) üzenetére


giigz
veterán

Kizárni nem kell, viszont használtautónál veszélyesebb a turbo, mert ha saját magad megveszed újonnan, és tudod kezelni, akkor több százezer km-t is elmehet hiba nélkül, de lehet, hogy csak 40k km-rel megvéve akár 60k-nál már turbocsere lesz, mert ki lehet nyírni könnyen...

Viszont nagyon jól lehet autózni turbós kocsival, és azért annyira félni nem kell a turbótól...

[ Szerkesztve ]

(#27957) Füge007 válasza peugeotmate (#27953) üzenetére


Füge007
senior tag

Nem! Turbót cserélik ki, kompletten! Megnéztem az általad linkelt verdát, ebbe még sok sok kilométert belehajthatsz, nem is szabad ezen agyalnod!

Ezt maga a turbó, ezt cserélik, illetve a tömítéseit.

Füge

(#27958) tresh válasza giigz (#27929) üzenetére


tresh
addikt

Ecocontrol nagyon jó esős úton tapasztalat. A fogyasztás pedig gumik terén akkora ökörség mint benzines autót 30-nál 4ikbe tenni ;) Minden gumis teszt stb csak e pénisz növelés a gyártónak..tapasztalat alapján kell gumit választani és erre van pár fórum ahol igen csak ki van vesézve. Plusz a gumi-k minden autón máskép fognak viselkedni pl más felfüggesztés véget,bodé súlya stb :) Vedd meg a Fulda-t nem fogsz csalódni

(#27959) Füge007 válasza rob210 (#27952) üzenetére


Füge007
senior tag

Pedig a jövő az, hogy nem is lesz turbó nélküli autó, már ameddig kőolajszármazékokat használunk. Most már egyre több benzines is az. Persze drága a javítás, illetve a cseréje, de az autó akárhogy is nézzük csak viszi a pénzt. Így én már ezen nem is idegeskedem :D Enyémbe változó geometriás turbó van, és mikor átülök egy szívómotoros verdába, bizony rá kell jönnöm, hogy ezzel nem duhajkodhatom úgy mint az én kis méregzsákommal :D

Füge

(#27960) peugeotmate válasza Füge007 (#27957) üzenetére


peugeotmate
őstag

Egy lehelletnyit lehetne jobb áron hirdetve a verda, egybként nagyon tetszik nekem is. A turbó állapotáról egy teljeskörű átvizsgálás keretében mennyit tud megmondani egy Renault szerviz? Ugyebár illene elvinni oda a kocsit, mielőtt vásásrlásra kerülne sor.
(BP-en belül kifejezetten ajánlott Renault szervizeket tudtok mondani esetleg?)

[ Szerkesztve ]

meg

(#27961) Füge007 válasza peugeotmate (#27960) üzenetére


Füge007
senior tag

Próbálj rá alkudni! Egy szakember megmondja, hogy mi a helyzet a turbóval, mivel ez fiatal autó nem hiszem, hogy gond van vele. Nem lehet szürkés kipufogófüst, az a turbó tengelyének kopására utal, nem lehet fura hangja, viszont van egy fütyülő turbó hang az természetes. Bár sajnos nekem sincs erről tapasztalatom, hogy ennél ez milyen. Nem lehet olajfolyás a turbó környékén, egy szakember a hangja alapján, és ha ránéz már látja, ha gond van vele. Nem tudok ajánlani, mivel én vidéki vagyok, de pesti kollégák tuti mondanak jó szakit.

Nem kell félni a turbós autótól, nem mumus, csak kicsit több odafigyelés kell, és nincs gond!

[ Szerkesztve ]

Füge

(#27962) giigz


giigz
veterán

-

[ Szerkesztve ]

(#27963) rob210


rob210
Topikgazda

Na xara nem jött be.
Ki volt a felújított hátsó futómű.
2 éve csináltatta meg a tulaj, számlával igazolta ennek ellenére nem hoztam el, mert elég volt nekem beülni és máris látszott, hogy ül a kocsi hátulja.

Így most már biztos, hogy elhagyom a francia érát, pedig a kényelmét szerettem igazi nagy autós volt.
Megvan az új kiszemelt áldozat, de ha összejön csak akor írom meg, nehogy elkiabáljam mint ezt a xarát:(

Renault power

(#27964) Ck. válasza rob210 (#27963) üzenetére


Ck.
addikt

És végül hogyhogy lemondtál a további Rönókról? Egyébként még egy ugyanolyan autót, ami egy picit más, én sem vennék...de gondolom Nálad nem ez vezetett a döntéshez..

Ha márkát, típust gabonából nem is mondasz, akkor csak egy nemzetet árulj el, hogy hova nyergelsz át? Német, japán, vagy netán svéd?

[ Szerkesztve ]

(#27965) mycso válasza Ck. (#27964) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Orosz ;]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#27966) giigz válasza tresh (#27958) üzenetére


giigz
veterán

Az igazság az, hogy bármit nézhetek, a szívem akkor is a Vredestein fele húz :D

(#27967) Füge007 válasza mycso (#27965) üzenetére


Füge007
senior tag

:D :DD :DDD :C

Füge

(#27968) ThodEE válasza Füge007 (#27967) üzenetére


ThodEE
őstag

Jó Régi kép :) :C

http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink

(#27969) rob210 válasza Füge007 (#27967) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez jobban bejönne bocs.

Renault power

(#27970) rob210 válasza Ck. (#27964) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem lenne bajom a renaulttal, de 2002 es az utolsó ami szóba jöhetne mert a II-es megane nem tetszik.
A Thalia sajnos nem kényelmes lássuk be az egy clió aminek a seggére ráragasztottak egy dobozt.
A cliónak kicsi a csomagtartója és kényelmetlen( a sport kivételével).
A laguna marha nagy az nem kell.
A dieseleket kilőttem, mert nekem nem érné meg fenntartani.

Így maradt a Megane I PH II.
Ebből viszont mindegyiknek van valami baja már ránézésre, de ha tudtok 2002 esetleg utolsó szériás 2003-ast ami 550.000.- megvan akkor visítsatok.

Sajnos én nem találtam.
Jah csak klímás jó és szürke nem lehet!!!
Ha már egyszer nős vagyok neki is van beleszólása:(

Renault power

(#27971) giigz válasza rob210 (#27970) üzenetére


giigz
veterán

Szerintem ennyi pénzből nem is fogsz találni magasabb kategóriás autót, Megane 2 már nem fér bele ennyibe, japán autócsodákból ennyiért nem lesz kényelmesebb, szebb, jobb, biztonságosabb, tehát valamilyen téren biztos visszafele fejlődés lenne, németre ugyanez elmondható, csak ott egy fokkal minden jobb, viszont drágább is, tehát marad a francia, azok közül is csak a M1ph2 jön szóba, vagy a Xsara, nekem ismerősi körben van mindkettő, a Xsara is nagyon jó autó, de én biztos a M-t venném, ha 550 a plafon (vagy ez csak a vételár?), akkor M-et is nehéz lesz, nekem 1 millió volt mindennel együtt a kocsira, és mégis ezt vettem, bármi másnál már nem fértem volna bele, egy Focus-szal is kiestem volna az 1 M-ból.

Vagy a keretet bővítsd, vagy várj (amennyit a mostani kocsidra költöttél, vagy totál fölösleges volt, és fölöslegeset buksz, amit simán most belerakhatnál az új kocsiba, és akkor nem 550 lenne a kereted, hanem mondjuk 700k, ami gondolom nem kell mondani, de jobb lehetőségeket nyit meg, vagy még használod, és legalább valamennyit visszahoz a rálocsolt pénzből).

Nehéz a helyzeted, nyilván szeretnéd, hogy legyen klíma, szebb állapotban legyen, így én csak azt a tanácsot tudom adni így egyszerű átgondolás után, hogy M1ph2 1.4 16V, klímával, várva, keresgélve :K

(#27972) rob210 válasza giigz (#27971) üzenetére


rob210
Topikgazda

Uram, köszönöm az eszmefuttatás helyes ezekkel én is tisztában vagyok.
Az 550.000.- a tiszta vételár.
A többi a kocsi eladásából visszajövő összegből lesz megoldva.
Átírás vezérlés csere.

Meg van a kiszemelt autó, szerintem baba, de mint írtam babonából nem írom le.
Össze kell egyeztetnem a szerelő ismerősömmel, hogy eljöjjön velem, mert nem szeretném ha az, lenne, hogy beleszeretek egy kocsiba és nem veszek észre hibákat, egy kívül álló mindig kritikusabban nézi a kocsit mint aki meg akarja venni.

Tehát a cél megszületett a megvalósulás meg kiderül.
:R

Renault power

(#27973) giigz válasza rob210 (#27972) üzenetére


giigz
veterán

Talált? :D

[ Szerkesztve ]

(#27974) ThodEE válasza giigz (#27973) üzenetére


ThodEE
őstag

Nem lehet szürke :Y

http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink

(#27975) giigz válasza ThodEE (#27974) üzenetére


giigz
veterán

Azért linkeltem ezüstöt ;]

De egyébként tudom már, biztosan ez lesz :K :D

[ Szerkesztve ]

(#27976) ThodEE válasza giigz (#27975) üzenetére


ThodEE
őstag

Ki kell dobni belőle az automata váltót azt jöhet is a garázsba a megane mellé :P

Bocsánat nekem az ezüst-szürke-grafit a szürke kategória :B

http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink

(#27977) giigz válasza ThodEE (#27976) üzenetére


giigz
veterán

:K

Nálam így van: szürke - ezüst :)

(#27978) ThodEE válasza giigz (#27977) üzenetére


ThodEE
őstag

Érthető :R

http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink

(#27979) rob210 válasza giigz (#27975) üzenetére


rob210
Topikgazda

URAM ha írtam hogy 2000utáni gép kell akkor szerinted ezek játszanak?

Ráadásul 4,2 tiptronic?
Bántottalak én, hogy ilyen jót akarsz nekem?
:P

Renault power

(#27980) Ck. válasza giigz (#27971) üzenetére


Ck.
addikt

Ne haragudj, de ezt Te sem gondolhattad komolyan, még akkor sem, miközben írtad.
1 mihályból nem lehet kijönni más autóval, csak egy Megane 1 ph1, 1.4 8V, benzines, manuális váltós, klíma nélküli autóval?
Nem akarok vitázni, de ezzel nagyon sok laikus embert félre lehet vezetni...

(#27981) giigz válasza Ck. (#27980) üzenetére


giigz
veterán

Hol írtam én olyat, hogy 1 millióból nem lehet kijönni M1-en kívül semmivel? Elárulom, sehol.

"...nekem 1 millió volt mindennel együtt a kocsira, és mégis ezt vettem, bármi másnál már nem fértem volna bele, egy Focus-szal is kiestem volna az 1 M-ból."

Ezt azt jelenti, hogy nem lehet kijönni "csak egy Megane 1 ph1, 1.4 8V, benzines, manuális váltós, klíma nélküli autóval?"

Itt nem arra utaltam, hogy már egy klíma nem férne bele, hanem arról volt szó, amiről az egész hsz. szól, tehát újabb, magasabb kategóriás autóval már nem fértem volna bele az 1 M-ba. Tehát pl. a Megane 2 vagy Focus nem fért volna bele. Miért nem fér bele 1 M-ba? Azért nem, mert a Focus 600k lett volna nekem, átírás, biztosítás, 670k, pici hibák javításával 710, új nyári szett 770, olajcsere, vezérléscsere, szűrők cseréje 850, és kellett volna egy téli szett is, tehát legyen 920k, és akkor még nem csináltam semmit, csak megvettem az autót és nagyjából rendberaktam. Viszont én nem veszek úgy autót, hogy ne lenne tartalékban 200k, így akkor 1,12 milliónál tartanék legalább, ha a Focus-t megveszem 600-ért, ami egyrészt nagyon nem fér bele az 1 millióba, másrészt annál, mint amit én néztem, az autók nagyon nagy része rosszabb állapotban van, és nem csak ezeket a legalapabb dolgokat kell megcsinálni rajta.

Tehát még egyszer: Én, tehát én, ismétlem én nem jöttem volna ki más, adott esetben nagyobb kategóriás, erősebb autó vételével az 1 M keretből, más lehet kijönne, azt megnézem hogy, de lehet kijönne.

Ha rob megvesz egy M1-et 1.6 16V motorral mondjuk 550k-ért, arra is kell átírás, stb., az 620k, utána vezérléscsere, olajcsere, szűrők, 680k, a legideálisabb esetben téli-nyári gumi, 800k-nál tart úgy, hogy az autónak semmi baja nem volt, minden teljesen tökéletes, mintha új lenne, szalonból hozta volna ki. Ilyen a világon nincs kb. egy használtautó, főleg 10+ évesen 200k km-rel soha nem lesz hibátlan, és aki egy kicsit is tudja mi az a használtautó, félrerak ~ 200k-t tartaléknak, bármi közbejöhet, és akkor hopp, a kis Megane 1 M keretet igényel...

Remélem érthető amit írtam, ez az én véleményem, másnak meg más a véleménye.

(#27982) mycso válasza Ck. (#27980) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Mos így hirtelen megnézve a rob által adott paraméterek alapján nem sok lehetőség van...[link]
Xsara, Kalos, 307, Cordoba, Megane....a többi említésre se méltó (vagy kicsi, vagy sz@r)

Ha 2000-től nézem, akkor beesik pár Daewoo, Focus1, Fiat-ok, Almera és AstraG illetve az előbb említettek megsokszorozódnak. [link]

Akkor ez focus vagy astra lesz. ;]

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#27983) rob210 válasza mycso (#27982) üzenetére


rob210
Topikgazda

Fokusz soha.
Annak egy vicc a műszerfala nem tudnám nap mint nap azt nézni, egyszerűen a gyerekem aki 6 éves közölte apa mi ez az óvódás kriksz-kraksz:D utálom az ülését kényelmetlen. Ennyit a beltérről.
Kismillió kilóméter van bennük, és akármennyire is megbízható az 1.6-os focus motor köszönöm 300.000.felett nem veszek autót.

Az Astráról meg már ezerszer írtam, soha OPEL!!!
Még egy B vectra talán ha nagyon jó vétel lenne benzingázzal esetleg, de astrába nem ülök.

A listában egyikben sincs benne a kiszemelt áldozat, legyen elég annyi, hogy nem a használt autóról néztem, mert az mostanra a kereskedők honlapja lett sajnos, én meg eldöntöttem magánszemélytől veszek autót.
:R

Renault power

(#27984) mycso válasza rob210 (#27983) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Az új fiesta ülése, viszont meglepően kényelmes, bár keményebb a megane ülésétől, de talán jobban is tart, hosszú távon is jó. Viszont vezettem olyan 2006-os környéki fiestát is, az szörnyű volt :(

A vasak:

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#27985) rob210 válasza mycso (#27984) üzenetére


rob210
Topikgazda

Oké de azok nem is 600.000.- állnak meg:)
Az új Fiesta nekem is tetszik sőt az elég nagy is lenne mert bármilyen meglepő ezek a kocsik híznak ám rendesen.
Az új clió is elég lenne főleg a grandtour.

Egyébként én a benzin párti nagyon elgondolkoztam egy CRDI változaton 4.5 literrel elmegy csak hát nem igazán van benne fűtés én meg bazi fázós vagyok. Meg a rövid távokat se nagyon szeretné az tuti.
:R

Renault power

(#27987) Ck. válasza rob210 (#27986) üzenetére


Ck.
addikt

2 évnyi fordozás után többet nem kék, ingyé sé. Nagyon sokan szívtunk a klubban is Velük, de a szerelők 99%-a is gutaütést kap, ha meghallja a Fordot. Amikor vittem gazositani, 3 cég nem vállalta, mert Ford.
Rob, azt viszont nem bánnám, ha traktoros lennél. :C

(#27988) rob210 válasza Ck. (#27987) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én már semmit sem zárok ki ha találok olyat ami tetszik és az állapota autót tükröz nem egy talicskát beleteszem a seggem most már abba is.
Így hogy a típus megvan már csak az autót azaz a darabot kell megtalálni.
:R

Renault power

(#27989) imyourfriend válasza rob210 (#27988) üzenetére


imyourfriend
őstag

[link] Ilyen két ajtós illetve 4 ajtós példányt vegyél, [link]. Mikor legutóbb tizenéve ilyen volt itthon apunak, örültem ha beleülhettem mert egy csodás autó volt. :)

(#27990) SocketA


SocketA
aktív tag

Ajanlottak nekem egy hasznalt nyari gumit, viszont azt irjak rola, hogy 1 vagy 2 defektje volt, de profin lett javitva. Mennyire lehet erdemes megvenni ilyen gumit? Tartos az ilyen javitas, vagy csak ideiglene?

Kep1

Kep2

[ Szerkesztve ]

(#27991) Füge007 válasza SocketA (#27990) üzenetére


Füge007
senior tag

DOT száma?

Ha szakszerűen volt javítva az nem gond. Inkább az elöregedés a lényeges, ezért nézd meg a DOT számot rajtuk, ha nagyon idősek, akkor ne vedd meg őket!

A képek alapján, már nem mai "gyerekek" :D

[ Szerkesztve ]

Füge

(#27992) giigz válasza SocketA (#27990) üzenetére


giigz
veterán

Ha nem tervezed sokáig használni, akkor vehetsz használtat, minta legyen meg, + ne legyen túl öreg, egyébként gumiból csak újat, megéri a többlet kiadást.

Én most téli-nyári szettre kiad(tam)ok ~110k-t, de így legalább vadi új 8 mm-es gumi van az autó alatt, ráadásul a jobb minőségű fajtából, és ez így nekem garantáltan 4-5 évre lerendezi a gumi kérdést.

(#27993) rob210 válasza SocketA (#27990) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezek már eléggé ki vannak öregedve, én ebbe nem ugranék bele.
De van olyan használt gumi amit érdemes megvenni.
Ha nem idősebb 1-2 évnél és van rajta minta akkor azt érdemes megvenni.

Ezt ami a képen van szvsz csak drift bajnokoknak ajánlanám, gyorsan el lehet forgatni őket.
Amikor egy gumin sok ilyen kis mikro repedés jelenik meg akkor elpárolgott a szilikát tartalma és a tapadása puhasága jelentősen csökken.
Kiműanyagosodik a gumi és úgy fogsz vele csúszkálni mint kacsa a jégen.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#27994) SocketA válasza Füge007 (#27991) üzenetére


SocketA
aktív tag

Füge007: 2007-esek.

giigz: Mindig csak hasznalt gumi volt a kocsin, talan emlekeztek is, hogy tavaly is sikerult valami vacak szettet vennem, amibol vegul csak kettot hasznaltunk fel, megsem volt soha semmi bajom a tapadassal.

Es a szerelom is azt mondta, hogy O inkabb vesz egy par eves minosegi gumit, mint egy uj Tesco Gazdasagosat.
Mert ezek a Bridgestone, Pirelli meg Contitental gumit, amik a kocsin vannak, inkabb 100eFt/szett az aruk, nem 50...

Egyszer meg vett valami uj Barumot, azt mondta az elso telen jo volt, a masodik telen ment a kukaba, folyamatosan megcsuszott vele.

rob210: Neked is ezt tudom mondani, hogy en inkabb regebbi jobb minoseget veszek, mint egy ujabb vackot.
Persze, jo lenne mindig mindenbol a legujabb, legjobbat venni. De kocsibol is 10 eves kocsim van, alig megyunk vele evi 10ekm-t. Szoval a kerdes (mint tavaly, megint) az lett volna, hogy egy nyarat kibir-e (kb. 5ekm)

Nem akarok uj gumit venni ra, gondolkozom nagyon, hogy lecserelem az elobb emlitett "regebbi, de jobb" kocsira: BMW 3-AS SOROZAT 318Ci Mint egy álom

De akkor azt mondjatok, hogy ezeknek a gumiknak NEM a defeket a bajuk? Az semmit nem befolyasol?

(#27995) rob210 válasza SocketA (#27994) üzenetére


rob210
Topikgazda

A defektet úgy megjavítják, hogy azt sem mondod meg hol volt javítva, jobb helyeken legalábbis.
A baj a repedezettsége.
ezen mindig megy a vita, de egy öreg márkás gumi rosszabb tapadással rendelkezik mint egy új középkategóriás.
Pl. a 7 éves goodyear rosszabbul tapad mint az egy szezont futott Fuldám erre a nyakam teszem.
:R

Renault power

(#27996) SocketA válasza rob210 (#27995) üzenetére


SocketA
aktív tag

(#27995) rob210 Koszi, ez megnyugtatott!

Az egy eves biztos, de a 3-4 eves szerintem mar nem. Viszont nem hiszem, hogy az en 1.4-es kocsimon nagyon erzodne a kulonbseg.
Ahogy mondtam: arra a par ezer kilometerre boven megfeleltek az eddigi gumik. Csak a lyuktol feltem.

giigz is nagyon kampanyol az uj gumik mellett, de nemreg meg az elozo evezredbol szarmazo gumikon gurult :D

[ Szerkesztve ]

(#27997) giigz válasza SocketA (#27994) üzenetére


giigz
veterán

"Neked is ezt tudom mondani, hogy en inkabb regebbi jobb minoseget veszek, mint egy ujabb vackot."

Én meg újak közül veszem a legjobb minőséget :)

"giigz is nagyon kampanyol az uj gumik mellett, de nemreg meg az elozo evezredbol szarmazo gumikon gurult "

Soha nem volt előző évezredi gumi a kocsin, csak kaptam mellé, 96-os gumikat, de azt kukáztam is, a téliek viszont 2002-esek voltak, azokon jártam pár hetet, de most tél előtt vettem új gumikat, ami elég jó minőség (teszt győztes) Vredestein SnowTrac 3, nekem 60k volt a szett, de gumin nem fogok spórolni, így is annyiban van az autó, hogy spórolásról itt szó nincs :D

Mióta új gumit használok, azóta változott így át a véleményem. :) Gumiból csak újat, az ilyen 4-5 évesen levetett használtat megvenni semmi értelme, pénzkidobás szvsz.

[ Szerkesztve ]

(#27998) mycso válasza SocketA (#27996) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Nincs baj a használt gumival.
Én 2 szezont mentem a 30k-ért vásárolt conti premiumcontact-al. Esőben, szárazon, mindenhol nagyon jó volt.
Egy ilyen szett újan 100k körül van és kb. 4-5szezont menne el.
Tehát nem feltétlenül éri meg az új, csak használtból jót kell kifogni.

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#27999) rob210 válasza mycso (#27998) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez így korrekt ezt mondom én is, hogy nem feltétlen rossz a használt csak amit ő linklet az sz@r.

Renault power

(#28000) imyourfriend válasza giigz (#27997) üzenetére


imyourfriend
őstag

Egyik ismerősöm azt mondta, hogy a gumi az első évében a legjobb minőségű. Akkor szó szerint ki lehet nyomni a szemét, aztán utána csökken a teljesítőképessége.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.