Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2701) Viktor0610 válasza tc2014 (#2699) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Gondolom, számlát kért a feltöltésről. Nem hiszem, h. foglalkoznod kellene vele. Talán tévesen adta meg a címet.

Esetleg bemehetsz egy Pannon üzletbe, h. tisztázzátok, mi a helyzet -hívhatod a 1220-at is.

Samsung Galaxy A54

(#2702) tc2014 válasza Viktor0610 (#2701) üzenetére


tc2014
aktív tag

Nagymamám ezer éve ajiba kapott egy telszámot tőlem (még egy Siemens A35 készülékkel) és azt töltötte fel vagyis nem idegen kéz van a dologban. Köszi a választ! :)

(#2703) tc2014


tc2014
aktív tag

Több régi, akár már el is felejtett pannon sim van a nevemen, ezek "lemondása" hogyan lehetséges?

(#2704) Viktor0610 válasza tc2014 (#2703) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A feltöltőkártyás számokat nem lehet lemondani (nem is nagyon volna értelme), az előfizetéses számokat pedig bármelyik bemutatóteremben, partner üzletben lemondhatod. Egy személyi igazolvány szükséges, iletve a tartozások (számlák) kiegyenlítése.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#2705) Landsmann


Landsmann
addikt

Látom, valaki megint előhozakodott az Orange-os témával. Érdekes módon, már évek óta időről időre mindig felveti valaki, aminek semmi alapja nincs. Még mielőtt a Telenor megvette a Pannont, már előtte is ötleteltek egyesek. Nem jött be. Most, hogy annak idején a Telenor megvette, elcsitultak a kedélyek. Aztán mikor a nagy februári image váltásra került a sor, előtte megint szárnyra kapott a dolog. Akkor sem vált be. Nem lehetne végre végérvényesen befejezni ezt a témát? Egyesek egy több évvel ezelőtti hírt olvasnak, vagy hallanak valahonnan, aztán a jelenbe helyezi. Azt javaslom, aki legközelebb újbólk elő akarja venni a témát, némi keresést eresszen már meg a gépén és akkopr látja, hogy miylen ócska hírről van szó, de semmi konkrétum. VÉgül még egy dolog. Az a felvásárlás, amit innen-onnan hallva híresztelnek éveken keresztül, cseppet sem gyanús neki? Ha valamelyik cég fel akarná vásárolni egy másikat, az nem 3-4 éveket gondolkodik rajta, meg szellőzteti a hírt.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#2706) st.hubertus


st.hubertus
tag

Ma böngészgettem a Pannon akciós árlistáját. Összehasonlítva elég érdekes, hogy új előfizetőként olcsóbban jutok telefonhoz, ha leadok egy régi telefont, mint most, hogy lejárt a 2 évem. A SE S500i-re kemény 1 500 Forint kedvezményre vagyok jogosult, azzal a kikötéssel, hogy a 'Bónusz Programban' csak citromsárga színben választhatok telefont.

Bár egy nappal a hűségidő lejárta előtt felhívtak, hogy 3x 1 000 HUF lebeszélhető Grátisz.

(#2707) pgyafi


pgyafi
csendes tag

Ismét jó pár dolognak emeli az árát a Pannyon. Érdemes odafigyelni!

(#2708) Viktor0610 válasza pgyafi (#2707) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Sajnos, igen... :(
Nem igazán értem, nem igazán látom, merre tartunk... :U

Samsung Galaxy A54

(#2709) gardener válasza st.hubertus (#2706) üzenetére


gardener
senior tag

Nem becsülik meg a régi ügyfeleket.
De ezt más szolgáltatóknál is tapasztalom.(Pl.:Internet)

Én most fogok írni egylevelet ügyfélszolgálatnak.
Kiváncsi leszek a reakciójukra.

(#2710) Viktor0610 válasza st.hubertus (#2706) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ezt nem értem.
Milyen készülékhez számítanád be a régi telefonod? :F

Csak mert előfizetéssel, 3G-képes készülék vásárlása esetén valóban levonunk 10 e Ft-ot a vételárból, de ez a kedvezmény él a Bónusz Programban történő vásárlásokra is.

Az S500i viszont nincs benne ebben a körben, mivel nem 3G-képes.

Samsung Galaxy A54

(#2711) nakrisz


nakrisz
csendes tag

Viktor!

A Pannonline felületen elérhető hívásrészletezés is 590 Ft-ba fog kerülni?
Vagy csak ha 2-szer nézem meg 1 hónapban?

Ezt írja az ÁSZF 1. sz melléklete: [link]

Vagy akkor ezt most hogyan is értsem?

(#2712) gizda válasza pgyafi (#2707) üzenetére


gizda
senior tag

igen és nem tudom hogy csak én nem látok praktikummal árakat, mintha eltüntek volna :F

[ Szerkesztve ]

gizda felhasználónak 18 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon ! wasqda@gmail.com

(#2713) Viktor0610 válasza nakrisz (#2711) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Igen, sajnos, az elektronikus változat is fizetős lesz... :( Le is mondtam...

Samsung Galaxy A54

(#2714) stichus


stichus
tag

szerintem a havi 1xi híváslistáért díjat kérni jogilag aggályos

(#2715) gardener válasza stichus (#2714) üzenetére


gardener
senior tag

Van benne valami.
Max ha vannak költségei. Pl. nyomtatott formában postán küldve.
De, hogy csak megtekintésre hozzáférhess neten... :(((

(#2716) Viktor0610 válasza stichus (#2714) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Már miért volna jogilag aggályos? :F
Küldenek neked számlát minden hónapban, amin szerepel, mely irányokba telefonáltál? Igen. Amennyiben ennél többre volna szükséged, külön díj megfizetése mellett megteheted.

(Az más kérdés, h. miért változtattak az elektronikus változat díjmentességén... :F Biztos, pénzügyi gödörben van a cég, és ezektől az emelésektől várják a felemelkedést... :U )

Samsung Galaxy A54

(#2717) stichus válasza Viktor0610 (#2716) üzenetére


stichus
tag

van erről egy eus irányelv, azt hiszem, utánanézek. de úgy rémlik, hogy biztosítani kell, hogy havi 1x ingyenesen megtekinthető legyen a hívásrészletezés az utólag fizetőknek

(#2718) stichus


stichus
tag

sőt az unióig el sem kell menni, benne van a mai napon hatályos hírközlési törvényben is

2003: C tv.

142. § (1) Az előre fizetett díjú előfizetői szolgáltatások kivételével a szolgáltató az előfizető részére kiállított számlához csatolt mellékletben az előfizető által fizetendő díjakat külön jogszabályban meghatározott bontásban köteles feltüntetni. A hívó előfizető számára ingyenes hívások, beleértve a hatóság által „nem azonosítható hívószámként” megjelölt hívószámokra kezdeményezett hívásokat, nem jelölhetők meg a hívó előfizető számláján és a számlamellékletben.

(2) A szolgáltató az előfizető kérésére a kiállított számlához köteles az (1) bekezdésben meghatározottaknál részletesebb számlamellékletet csatolni (hívásrészletező), amely magában foglalja a díj kiszámításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokat tartalmazó kimutatást.

(3) Az (1) vagy (2) bekezdésben meghatározott számlamelléklet - egyéni előfizető részére elektronikus vagy nyomtatott, más előfizető részére elektronikus formában történő - kiadását a szolgáltató külön díj fizetéséhez nem kötheti.

(1) bekezdés igazából maga a számla (2) bekezdés a hívásrészlezetezés a (3) bekezdés pedig maga a lényeg

(#2719) Landsmann


Landsmann
addikt

Az ÁSZF-ben a díjszabásoknál ez a megjegyzés van írva a hívásrészletezéshez:
"A részletes számla igényléséről az Előfizető az egyedi előfizetői szerződésben nyilatkozik.
Bármilyen, a nyilatkozatban foglalttól eltérő számlát, részletezést, másolatot térítés ellenében
bocsátja rendelkezésre a Szolgáltató. A részletes számlát az egyéni Előfizető részére havonta
egy alkalommal ingyenesen – döntésétől függően a számla mellé nyomtatott vagy elektronikus
formában – biztosítja a Szolgáltató (ÁSZF Törzsszöveg 5.1 pont)."

Ebben az áll, hogy havi egyszer ingyen bocsátja rendelkezésre az előfizetőnek. AZ én olvasatomban ez azt jelenti, hogy megrendelhetem elektronikusan, vagy nyomtatott formában. Nyomtatott formában a számla mellékleteként kipostázzák, ez díjmentes. Viszont, ha én mégegyszer lekérem a részletezést valamilyen okból, (elhagyom, kidobom, stb) az már fizetős móka. Vistzont azt nem értem, hogy elektronikus esetén a havi egyszeri lehetőséget hogy oldják meg. (lehet, hogy sehogy) Egyébként a papíralapú havi egyszer eddig is ingyenes volt, ha újból le lett kérve, az fizetős volt. Szóval szerintem nincs itt akkora változás, mint amekkorának tűnik. A havi hívásrészletezés az előfizető rendelkezésére bocsátása valamilyen formában havonta egyszer, az az én tudtommal is uniós szabályozás, tehát alig hinném, hogy ezzel szembe menve fizetőssé tenné a Pannon.
Most megnézve a jelenleg érvényben lévő díjszabást, ez található ezzel akpcsolatban:
"Papír alapú hívásrészletezés* 360 Ft
Elektronikus hívásrészletezés* 360 Ft"
A *-al megjelölt megjegyzés szövege pedig ugyanaz, mint amit fentebb beidéztem. Magyarul, csupán arról van szó, hogy az utólag, vagy újból lekért hívásrészletezés díja az eddigi 360 Ft-ról 590-re változik.
Közben megfejtettem az elektronikus havi 1-szeri problémáját is. Nem azt jelenti, hogy havonta csak 1-szer lehet megnézni, hanem azt, hogy mindig csak az utolsó lezárt számla részletezése tekinthető meg. Tehát akinek az kell, hogy mondjuk a januári számlájának a részletezését tekintse meg, (ami alapból már nem lehet) azért kell jelenleg 360, május 24-től 590 Ft-ot fizetni.
Szóval én azt mondom, fölösleges volt lemondani a hívásrészletezést, mert ha eddig nem fizettél érte senki, akkor ez után sem fog fizetni. Csak akkor, ha az eddigi gyakorlattól eltérő módon akar számlarészletezést. (például mégegyszer lekéri a már kiküldött utolsó részletezést, vagy egy korábbi időszak részletezését akarja lekérni.)
Én így értelmezem, mert ez jön le a dokumentumokból.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#2720) Viktor0610 válasza Landsmann (#2719) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Azrt hiszem, meg fogom kérdezni a 1220-at. :)

Tudom, égő, h. pannonos alkalmazottként ezt nem tudom, de kínai nekem ez a sok csillag meg ide-oda hivatkozás... :D

Samsung Galaxy A54

(#2721) nakrisz válasza Viktor0610 (#2720) üzenetére


nakrisz
csendes tag

Ha tudsz biztosat, kérlek írd meg ide légyszíves.
Azt hiszem, sokunkat érint. De 590Ft-ot én biztos nem adok ezért a szolgáltatásért... :(

(#2722) Enjoy


Enjoy
addikt

Sziasztok!

2-3hónapja váltottam át DJUICE Mixer (hibrid) csomagra, ami ugye azt jelenti, h van egy havi keretem, ami előfizetés szerűen kipostáznak minden hónapban, s ha ezt a keretet át akarom lépni, akkor veszek egy feltöltőkártyát, s s megemelem vele az egyenlegem...

A kérdésem a következő lenne: a havi keretet felhasználhatom pl internetezésre? S ha igen, akkor milyen árat kell fizetni az adatforgalomért?
N82-n szeretném használni az AGPS-t, ami ugye egy minimális adatforgalmat generál - netről "leszippantja" az infót a gyorsabb helymeghatározáshoz...

Valamint, h mivel tudom megnézni az egyenlegemet - gondolom még mindig kell ezért a szolgáltatásért fizetni vmi minimálisat. :U

Köszönöm előre is a segítséget. :R

► més que un club ◄

(#2723) bonaparte77


bonaparte77
csendes tag

Ahoj,

Arról szeretnék érdeklődni h mi az h "ügyfélszintű jelszó"
2 sim van a nevemen és szeretném őket 1 login alatt menedzselni a POL-ban, de ezt az ügyfélszintű jelszót kéri, viszont ilyet nem találtam a szerződésben, amit meg a szerződéskötéskor azon a PIN terminálon billentyűztem be nekik (mindkét simnek ugyanaz) az nem jó neki.
Hol lehet ilyen kódhoz jutni és hogyan?

Előre is thx.

(#2724) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Enjoy:
Alapból 8 Ft/10 kB áron számlázunk, és igen, mehet a havidíjból.

bonaparte77:
Ügyfélszintű jelszòt csak személyesen, Pannon üzletekben adhatsz meg, ezzel -egyebek mellett- szinte bármit elintézhetsz a neveden lévő előfizetésekkel kapcsolatban.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#2725) Enjoy válasza Viktor0610 (#2724) üzenetére


Enjoy
addikt

Köszi szépen!
(a T/1 miatt kérdezek csak rá: Pannonnál dolgozol?) :U

► més que un club ◄

(#2726) Rick4 válasza Viktor0610 (#2724) üzenetére


Rick4
félisten

akkor ez hogy is jön ki pl 10 MB-ra? ;)

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#2727) Enjoy


Enjoy
addikt

Jah, még az egyenleg lekérdezésre is kiváncsi lennék :)

► més que un club ◄

(#2728) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Enjoy:
Igen, a Pannon egyik partnerüzletében dolgozom. ;)
Egyenleget a 172 hívásával kérdezhetsz le, 35 Ft alkalmanként, illetve a PannOnline (MyPannon) oldalán díjmentesen -regisztráció szükséges.

Rick4:
Egy mega kb. 800 Ft, a tíz mega ki sem jönne a havidíjbòl... :U

Samsung Galaxy A54

(#2729) Enjoy válasza Viktor0610 (#2728) üzenetére


Enjoy
addikt

Köszi szépen az infókat! :R
Regisztrálom is akkor magamat az említett oldalon

► més que un club ◄

(#2730) F-ECT$


F-ECT$
titán

Az egyik ismerősöm hívott, hogy Pannonos mobil internet előfizetése van, és a következő történt vele ma délután: netezés közben egyszer csak megszakadt a kapcsolat, és mivel úgyis vihar közeledett, ezért kikapcsolta a gépet. Bekapcsolás után nyomott egy Connect-et, sikeresen csatlakozott, viszont az IE-t már sehogyan sem bírta elindítani, és utána már a Disconnect-re is valamilyen hibaüzit írt (csak annyira emlékezett, hogy Failed-del kezdődött.)

Sajnos telefonon keresztül nem tudtam neki tanácsot adni, a windows újraindításán kívül, de ez nem oldotta meg a problémát. Valamilyen ötlet, hogy mi lehet a gond?

Dive ever, work never.

(#2731) Viktor0610 válasza F-ECT$ (#2730) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Első körben próbálja meg újratelepíteni a modem kezelőprogramját és/vagy nézze meg másik gépen, ott működik-e a modem.

Samsung Galaxy A54

(#2732) bonaparte77 válasza Viktor0610 (#2724) üzenetére


bonaparte77
csendes tag

Hello,

Azóta voltam pannonban, kértem is, de azt mondták, h a praktikumokat sosem fogom tudni az ügyfélszintű reg alá bevonni, mert h a rendszer nem engedi. Úh. volt egy utam az ördögnek ;]

(#2733) Viktor0610 válasza bonaparte77 (#2732) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Bocs, ezt nem tisztáztuk. ;)

Samsung Galaxy A54

(#2734) Piton válasza Viktor0610 (#2720) üzenetére


Piton
tag

Egesz veletlenul nem tudtal meg azota semmit sem errol a minden esetben fizetos lesz az elektronikus es a papir alapu is?

Kódból vagyunk...

(#2735) st.hubertus válasza Viktor0610 (#2710) üzenetére


st.hubertus
tag

Előző hozzászólásomban arra akartam kilyukadni, hogy ha nem a Bónusz Programban vásárolok telefont régi előfizetőként (Pl, ami tetszene teledon SE K500i), hanem választok egy telefont a -10 000 forintos 3G-sek közül, akkor kvázi olcsóbban jövök ki új ügyfélként. De ha jól értettelek, akkor vehetek Bónusz Programban is a -10 000-es kategóriából, tehát "összevonhatom" az akciókat.

Ez viszont jelenleg tárgytalan, mert most nincs pénzem telefonra, és lehet, hogy inkább a havi ingyen 25-percet választom :)

[ Szerkesztve ]

(#2736) Qru


Qru
MODERÁTOR

Van egy 1éves pannonál vásárolt telefon, amiben fél év után kicserélték a belsejét, mert meghalt. Most megint halódik. :( Kérdés, hogy a féléves csere után újra indul az egy év gari vagy nem? Tehát próbálkozzak a gariztatással, vagy mehet a kukába.

#nincsbennetarcsi

(#2737) ddddd4


ddddd4
tag

Lehet, hogy Orange lesz a pannonból [link]

Vodafone

(#2738) stichus válasza ddddd4 (#2737) üzenetére


stichus
tag

ha jól emlékszem, akkor 2003. óta nem indul újra, de nem biztos. :F a javításkor a jótállási jegyre rá kell írni az új jótállási határidőt, ez biztos. a javítás időtartamával a jótállás meghosszabbodik

rossz helyre ment a válasz

[ Szerkesztve ]

(#2739) Qru válasza stichus (#2738) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ok, köszi. Akkor meglesem a garjegyet van-e ráírva vmi újabb határidő.

#nincsbennetarcsi

(#2740) Piton válasza ddddd4 (#2737) üzenetére


Piton
tag

Lehet en veszem meg a pannon-t... :D :DD
Nem unjatok meg ezt leirni? Ahanyszor elirtak mar en ezen a hiren valahogy mar siman atugrom... Legalabb 5 eve hajtogatjak ezt...

Kódból vagyunk...

(#2741) ddddd4 válasza Piton (#2740) üzenetére


ddddd4
tag

Ha van annyi pénzed akkor vedd :D !

Vodafone

(#2742) pgyafi


pgyafi
csendes tag

Hívás részletezés: sokadik e-mail után ma felhívott az ügyfélszolgálat. A következőket mondták (ugye nem tekintendő "hivatalos" forrásnak..). Az üzleti ügyfeleknek az elektronikus továbbra is ingyenes lesz. A lakossági előfizetőknek kell fizetni érte, ha az előfizetői szerződés megkötésekor ezt nem kérte. Ha akkor kérte, akkor ingyen volt/lesz. Ha akkor nem kérte, de utána kérte vagy most kéri, akkor az fizetős lesz.
Ugye ez van az aszfjükben is. Szerintem ez ütközik a lentebb már beidézett eh törvénnyel.

(#2743) Viktor0610 válasza pgyafi (#2742) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Én is ezt hámoztam ki a szövegből, csak azért nem írtam le biztosra, mert érdekesnek tartottam, hogy a szerződés megkötésekor ingyenes, egyébként pedig nem. :U

Samsung Galaxy A54

(#2744) 8zabi


8zabi
őstag

a pannon most tette ingyenessé az 5 perc után 0 ft kedvezményt egész évben, mindenkinek [link]

(#2745) Landsmann válasza Viktor0610 (#2743) üzenetére


Landsmann
addikt

Én összehasonlítottam a jelenleg érvényes és a 24-étől érvényes szövegrészt az ÁSZF-ben. Szóról szóra ugyanaz mindkettő, csak a jelenlegi 360 Ft helyett 590 Ft van írva. Én már korábban kifejtettem, hogy értelmezem a korábban bejelentett "változást".

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#2746) Viktor0610 válasza Landsmann (#2745) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Szerintem úgy van, ahogy pgyafi írja... :(

Samsung Galaxy A54

(#2747) bonaparte77


bonaparte77
csendes tag

Praktikum expressz mobilnettel kapcsolatban lenne problémám. 05.04-én aktiváltattam, és 05.09-én erősítettem meg a szerződést. Elvileg arról van ugye szó, h a modemet is tartalmazó 5GB-os csomagban az 5GB net első havi díja benne van. A pannonline-on a szolgáltatásinfónál meg is jelenik az 5GB net, használni is lehet, de a forgalmi adatoknál:

Visszaigazolás előtt:

Visszaigazolás után:

Ezígymosthogy :F

PS. ofkoz "a csomagba foglalt forgalom" mező tartalma érdekelne elsősorban

[ Szerkesztve ]

(#2748) stichus válasza bonaparte77 (#2747) üzenetére


stichus
tag

szerintem a tört hónap miatt van. de ez csak egy tipp...

[ Szerkesztve ]

(#2749) bonaparte77 válasza stichus (#2748) üzenetére


bonaparte77
csendes tag

Praktikumra nem 30 naponként van a díj? Amúgy ha még törthónap miatt lenne, akkor se hiszem, hogy a május 4-én aktivált mobnetnél már csak 2730 MB állna rendelkezésre a 4000+ MB-ből (gondolom az 5GB=5000 MB átváltási kulcsot alkalmazza a pannon)
És ez nem magyarázza hogy visszaigazolás után miért feleződött meg majdnem a havidíjban foglalt forgalom.

(#2750) Viktor0610 válasza bonaparte77 (#2749) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Mivel a Praktikumosoknak is időszakra lebontva mérik a havidíjakat, nem a megrendeléstől számítva, majdnem 100% biztos, hogy stichus jól mondja.

A két érték pedig azért térhet el, mert a kártya aktiválásakor, és a kód érvényesítésekor a rendszer felé változás állt be a kártya tulajdonjogában.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.