Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14751) Landsmann válasza Roach (#14750) üzenetére


Landsmann
addikt

Legyen hozzá szerencséd. De amint én is írtam, és más is, aki közelebb ül a tűzhöz és ő maga is leírta, hogy biza a Telenor nem éppen a mobilszolgáltatók példaképe, majd idővel te is rájössz. Nem kell itt nagy dolgokra gondolni. De szép lassan ez is, az is változik, ez sem így lesz ezután meg az sem. Nem véletlenül van majdnem 20 közlemény csak ebben az évben. És ezek a közlemények nem arról szólnak, hogy olcsóbb lett valami. Nem, azt nem kell közleményben bejelenteni. Drágább, és korlátozások. Sok kis apróságból jött össze az, ami miatt nekem is tele a hócipőm. Külön-külön nem nagy dolgok, de együtt már igen. Amint látszik, igen gyakran találnak ki olyan dolgokat, ami miatt közleményt kell kiadniuk. Nem ülnek tétlenül a babérjaikon. Én, meg a többiek ezt tapasztaljuk, akik már évek óta vesszük igénybe a Telenor szolgáltatásait. Én például 1999 óta ugyanazzala számmal. Sok minden történt azóta. De ha neked csak az a lényeg, hogy menjen a net és semmi más, hát akkor igen irigyellek. Csak majd ha reklamálnod kell, meg fél óráig hallgatni a zenét, mert ügyfélszolgához nem jutsz el, meg nem hívnak vissza, hiába kértél visszahívást, majd halványodik az a fény amivel kipolíroztad magadnak a Telenort. De legyen hozzá szerencséd, nem vagyok irígy. Csak mint 13 éve előfizető, látom a cég hozzáállásának változását az elmúlt leginkább 2 évben, ami nem pozitív irányú. Az meg nem az én hibám, ha a hosszú hozzászólásomból nem jött át neked, hogy nekem mi is a problémám ezzel a szolgáltatóval.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#14752) bopeti98 válasza Roach (#14750) üzenetére


bopeti98
őstag

Ez a korlátlan böngészés meg a 100GB csak azért van igazából hogy egy átlag internetező ne vegye észre hogy nem tudnak korlátozni. Aztán ha normálisan belövik a rendszert van olyan érzésem hogy a 100GB éjszaka repülni fog.

(#14753) hamyka válasza ntomka (#14722) üzenetére


hamyka
senior tag

sziasztok

Már Bocsánat hogy ebbe bele kotyogok, de ez így ígaz aki mögöttem mondja hogy a feltöltőkártyásnál valóban nincs havídíj, nekem is feltöltőkártyás telom van, ( Sony ericsson w510i vagy micsoda, tudjátok kinyitos már kicsit öreg szegény)

előnye tényleg az hogy nincs havidíja hátránya az hogy feltöltőkártyás csomagban drágábban kapod meg a telot, de havidíjjal nem kell szenvedned, ha mindenképpen olcsón akarsz telót akkor akár kapsz 10 ft-ért is telenoréknál, csak aztán fizesd a havidíjat mint a katonatiszt :D

Ezekben azért egyet érthetünk :D

A havidíj esetleg annak éri meg aki sokat telefonál de nem biztos :D

Comodó új távlatok...........

(#14754) Roach válasza bopeti98 (#14752) üzenetére


Roach
csendes tag

A 100gb-os éjszakait 2éves hűséggel adják, am nem... szóval szerintem meg nem tünik el, vagy majd gondolod csak ezért vki(én) aláírja a hűséget és hirtelen mégse lesz? Nem látom valószínűnek. ha mégis majd itt leírom és átállok a ti táborotokba addig éljen a telenor. Nem érdekel milyen volt, az érdekel most milyen, mostantól használom. A téjéktől meg ugyanúgy kaptam folyamatosan az értesítéseket a változásokról és folyamatosan úgy, h utalt vmi paragraffusra amit nem találtam sehol mert egyszer elkezdtem megkeresni.

Egy szónak is 100 a vége, mindenkinek mások az igényei, ilyen 2,5ft kapcsolási díjak meg hasonlók idegesítőek lehetnek, ha megszoktad, h nincs aláírom. Az ajánlatok viszont mindennel együtt főleg mobilnet oldalról nagyon versenyképesek. A telefonokat is amiket adnak 2év hűséggel nagyon jó áron adják, ezt is megnéztem amikor választottam, ne haragudjatok azt meg nem hiszem, h aláíratják a 2év hűséget aztán a feje tetejére állítják a csomagot amire előfizettem. Lehet naív vagyok nemtom.

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14755) hamyka válasza Roach (#14754) üzenetére


hamyka
senior tag

Persze mindég óvatosnak kell lenni....

Ha a sebességet nézzük és az adatforgalmat akkor valóban a telenorék a legjobbak bár kitudja nah....... :U :U

Kicsit off, de még mindig mobilnetről van szó:

Rá írtam Thomékra és ők a domino csomagokat ajánják nekem, vélemény, tapasztalat róla?? vagy többet érek a telenor hipernettel? szerintetek? :U :U

Comodó új távlatok...........

(#14756) sifarr válasza Roach (#14754) üzenetére


sifarr
senior tag

Az ajánlatok viszont mindennel együtt főleg mobilnet oldalról nagyon versenyképesek.
Korábban konkrétumokat kértél, tehát jöjjenek a tények.
Több mint négyszer annyi a hangalapú előfizetés, mint a mobilnetes. Tehát a mobilozók 80 %-át a mobilnet hidegen hagyja, nem érdekli, mert nincs nekik mobilnetjük. Ők csak a perc-, sms-díjakat, nézik, azt, hogy mennyiért beszélhetnek mobilon. Ennek a résznek a Telenor jelenleg a legdrágább.

A 2,6 millió mobilnet előfizetésből 600 ezren nincs forgalmazás, tehát nem használják. A mobilnet előfizetések legalább 80 %-a hangalapú előfizetéshez kapcsolódik, azaz kombinált előfizetés (pl. okos 90) része. Ezeket az előfizetéseket mobiltelefonban használják. Ezeknél a telefonálás legalább annyira fontos, mint a mobilnet használata.

A 3 szolgáltató átlagában az átlagos adatforgalom 1 giga. A Trénél 0,86, a Vodánál 0,81. Az átlagot a Telenor nyomja fel a maga 1,5 gigájával. Ha mérni kezdik, akkor ez drasztikusan vissza fog esni a másik kettő átlagához. És fogják mérni ebben biztos lehetsz.

A magasabb adatforgalom a modemes, tabletes, azaz a külön sim-es használathoz kell. A kombinált előfizetések használóinak ezekhez képest jóval kevesebb is elég.
90 %-uknak 5-700 mega bőségesen elég.
Na, azokat a kombinált csomagokat hasonlítsd össze mindhárom szolgáltató kínálatából, amelyek ezt az 5-700 megát tartalmazzák, percdíjastól, sms-díjastól, kapcsolási díjastól és mindenestől.

Ha az összehasonlítást korrekten elvégzed, akkor utána csinálj egy rangsort a 3 szolgáltató között és írd meg ide.
Meglepődnék, ha továbbra is a Telenor lenne az első.

(#14757) hamyka válasza club1 (#14733) üzenetére


hamyka
senior tag

Már bocsánat, és nem vitázni akarok de akkor itt Szegváron mérnem Jó vodafonnak a 3 g-je?

Nah erre ki tudja a választ?? Megmondom hogy senkise tudja itt a fórumon de megmondom én!!

Ki sincs Építve Szegváron, ráadásul van valami röhely szolgáltatásuk, asszem hetijegy néven fut, és 1 giga adatforgalmat eladni 2500 ft-ért?? Nah menjenek a..........

Csúnyát nem akarok mondani, de amit csinálnak az már észbontó.........

Nem azt mondom hogy a vodafone nem jó de piszok drágák..........

idáig ahogy én láttam ez éri meg:

Telenor hipernet 84 havi 8 k-ért, 200 gb adat este napközbe 40 giga...........

Persze csak ott érdemes próbálkozni vele ahol jó és műkődik, Facén láttam sok hozzászólást hogy így tré úgy szar az egész ahogy van, de kérem, könyörgöm, mielőtt vesz valaki akármilyen szolgáltatást először nézze már meg a lefedettségi térképet hogy hogy is van lefedettsége, ennyi erővel szidhatnám én is a upc-t ,, látatlanba,, hogy így szar meg úgy kaki az egész ahogy van, de én meg nem mondom meg az igazságot hogy nálam mér szar, mér tré meg stb, aztán kiderülne hogy azért szidom mert nincs is kiépítve a hálózatuk...... ( igaz most pár mondat erejéig kábelesre gondoltam)

Ill ami még meg éri az a invitel mobilnetje:

2 giga után igaz lassítanak 384 kilobites sebességre, jó oké nem valami gyors de legalább korlátlan....... asszem külön 3000 ft............ lassítós csomagból ez éri meg :D

Visszatérve a Telenorra: csak azért éri meg mert sok adat forgalmat ad, amúgy semmit se ér mert 32/32 kilobites vagy mi sebességre lassítanak ha elhasználtad az adatforgalmadat.....

A Thoméknál lévőket annyira nem ismerem, (bár már nézegettem a csomagjaikat)

A thomos mobilnetről kérem írjon valaki :D

Nah bocsánat ha durva a hozzászólásom de van benne igazság ezt be kell látni....

Akinek jó a Vodafone 3 g vagy mi az használja azt, arról is szívesen várok véleményt....

Nem védem egyik szolgáltatót sem, egyiknél sem dolgozom, Csak mondtam hogy itt Szegváron Telenornak van 3 g je meg esetleg a Thomnak.....

Visszatérve T-homra:

Megírták nekem emailbe hogy idézem őket: ,, Szegvár nagy része 3G/HSDPA lefedettséggel rendelkezik, de ahhoz, hogy ezzel kapcsolatban részletes információkat adhassunk, kérjük, hogy válaszlevelében adja meg a pontos címét.,,

Úgy hogy én kinyomoztam hogy milyen lefedettség is van Szegváron.....

Csak azt nem vágom hogy akkor Telenorék mér mondták azt hogy Szegváron van 4g, jó oké nem 1 a szolgáltató, de ha másnak sincs 4 g-je Szegváron akkor már a Telenornak hogy lenne? Nah mind1 ez kérdéses nekem.... Majd ha esetleg lesz akcióban a hipernet 84 csomagjuk akkor ki próbálom....

[ Szerkesztve ]

Comodó új távlatok...........

(#14758) Roach válasza sifarr (#14756) üzenetére


Roach
csendes tag

Miért hasonlítanám össze őket olyan adatok alapján amik engem nem érdekelnek, rám nem tartoznak? Nincs értelme. Az sms-ről annyit, h ingyen böngészéssel egy fórumos oldalon, mint pl a ph annyit írogatsz vkivel amennyit akarsz, ha nem tetszik a facebook mert az is ingyenes. Olcsóbb percdíjak vannak, ha valakinek nagyonsok telefonálásra kell teló akkor nem állítom, h nincs jobb nem is néztem szét azon a téren, a percdíjakkal sem foglalkoztam csak a havi díj érdekelt, és az ehhez tartozó mobilnet ami kiváló.
Emellett normális sorozatletöltögetős, 720p youtube videónézegetős szélessávú mobilnetet más szolgáltató nem kínál, mint írtam ezért van tele hipernettel a környék. A problémám az, h úgy adjátok elő, h hülye aki azt válassza és odamegy de szerintem ez az egész jogtalan. Majd egy év múlva is megnézem mi a helyzet az akkor már egy éve tartó 2 szerződésemmel, tarifákkal. Minden korlát nem fog megszünni az biztos, más nem nagyon érdekel mobilinternet lévén.

Ti nem tudjátok inkább elképzelni szerintem, h milyen az amikor egyik szolgáltató sem áll szóba veled internettel kapcsolatban miután megadtad az új lakhelyed helyrajzi számát. Kell internet, mindenféle bekötés negatív, csak mobil jöhet szóba... sokkal többet számít a korlát, mint gondolnád. Lehet nem húznád le ennyire a telenort, ha ilyen helyzetbe kerülnél mint most én.

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14759) novake válasza sifarr (#14756) üzenetére


novake
tag

Ezeknek az adatoknak mi a forrása?

Egyébként ha valaki nem piackutató vagy ez a hobbija, hanem csak magának akar egy csomagot, akkor úgyis csak a saját igényeit nézi - és helyesen teszi.

(#14760) hamyka


hamyka
senior tag

Abban viszont egyet érthetünk hogy mindenkinek más és más válik be :)

béke veletek és üdv: Hamyka :)

Comodó új távlatok...........

(#14761) hamyka válasza bopeti98 (#14744) üzenetére


hamyka
senior tag

Nálam meg a Vodafone Kuka mint mondtam :D

Legalábbis azt mondták a Vodafonnál hogy Szegváron nem működik a szolgáltatásuk jelenleg :D

Nálad meg a Thome legjobb, nálam a legjobb lehet a Telenor a franc tudja :D

[ Szerkesztve ]

Comodó új távlatok...........

(#14762) tomp válasza hamyka (#14757) üzenetére


tomp
félisten

Kazincbarcika kis csóró város 28ezres lakossal. Egyedül csak a telenor ad LTE-t.
de ha másnak sincs 4 g-je Szegváron akkor már a Telenornak hogy lenne?
Miért ne lehetne? 2 külön cég, külön állomásokkal. :)

(#14763) sifarr válasza novake (#14759) üzenetére


sifarr
senior tag

Az adatok forrása az NMHH [júliusi gyorsjelentései].

Egyébként ha valaki nem piackutató vagy ez a hobbija, hanem csak magának akar egy csomagot, akkor úgyis csak a saját igényeit nézi - és helyesen teszi.
Ez igaz.
De ahhoz, hogy eldöntsd, hogy neked mi a legjobb, ahhoz össze kell hasonlítani a lehetséges szolgáltatók kínálatát.

[ Szerkesztve ]

(#14764) hamyka válasza tomp (#14762) üzenetére


hamyka
senior tag

Ehh, Telenornak van 4 g-je nem azt mondtam hogy nincs csak kérdéses hogy működne-e mert Szegvár nem szerepel a Listán, de a 3 g-n szerepel....

Thomnak is van 4 g-je de megmondták az ügyfélszolgálaton (személyesen voltam benn) hogy 4 g nem működik itt Szegváron, szal örüljek hogy van 3 g :D

Tehát a lényeg:

Elméletileg Szegvár:

3G/HSDPA lefedettségű, megfogom nekik írni a címemet csak nehogy küldjenek ide valamit :D

Comodó új távlatok...........

(#14765) tomp válasza hamyka (#14764) üzenetére


tomp
félisten

Listának nem hinnék... Egy példa:
A DC-HSPA+ listán nem szerepel Kazincbarcika. Mégis van...
Ha az üzletben elő lehet fizetni hiper 84-re akkor VAN! :) Mivel Hipernet 84-re csak azokon a településeken lehet előfizetni, ahol már működik.
Hiába megyek be egy budapesti üzletükbe, hogy hiper84-et akarok, elküldenek, mert nem lehet előfizetni budapesten.

(#14766) hamyka


hamyka
senior tag

Én legalább nyomozok hogy s mint itt a helyzet mobilnet terén, de közzbe további véleményeket várok :D

Comodó új távlatok...........

(#14767) hamyka válasza tomp (#14765) üzenetére


hamyka
senior tag

Érdekes 1 logikád van :D

Jelenleg ez a csomagjuk akcíós igaz nem 990 ft-os hanem 7990 ft a 9990 ft-os havídíjért, és 30 napos visszavétellel csak előre ki kell fizetni ill kell személyi+ köz üzemi számla......

de nem értem hogy miért kell köz üzemi számla.......... nah mind1

Majd ha lesz ez a csomag akcíoban akkor ki próbálom :D

Kicsit off:

Van itt Szegvári vagy Szentesi fórumozó? ha van kérem bújjon elő és ha van neki hipernet 84-e esetleg régóta kérem jelentkezzen nálam privibe :D

Comodó új távlatok...........

(#14768) hamyka válasza csernak75 (#13984) üzenetére


hamyka
senior tag

uha, ennyit tudtál kisajtolni a rendszerből? de legalább ez mindég meg van??

Érdekelne a véleményed!! Nekem még nincs hipernetem de lehet majd megpróbálom még nem tudom........

Írj róla :)

Ill a programot át tudod küldeni amivel az adatforgalmat méred? gondolom asztali pc-re is jó ez a program

Ui: mennyire szokott lemenni a sebesség lefele ill felfele? és te hogy használod? vagy simán bedugod a gépbe és kész??

Na csak azért kérdezem mert valaki valami elosztórol beszélt itt a fórumon, bár nem hipernetröl hanem amit a Invitel vagy ki szolgáltat, a telenoros mobilnet erősebb lenne vagy mindegyik 1 vacak?

Én mint mondtam netrádióra használnám és az zavar a legeslegjobban hogy hűség idővel kínálják, jó oké a telenornál ki is lehet próbálni, olyan kár hogy a többi szolgáltatónál nincs ilyen nagyon....

[ Szerkesztve ]

Comodó új távlatok...........

(#14769) hamyka


hamyka
senior tag

És az a érdekes hogy mindegyik program másképp méri a sebességet.........

Comodó új távlatok...........

(#14770) novake válasza sifarr (#14763) üzenetére


novake
tag

Konkrétan ezek forrása érdekelne:
"A mobilnet előfizetések legalább 80 %-a hangalapú előfizetéshez kapcsolódik, azaz kombinált előfizetés (pl. okos 90) része." - Úgy tudom, az NMHH riportban a mobilinternet egyben van riportolva.
"A kombinált előfizetések használóinak ezekhez képest jóval kevesebb is elég. 90%-uknak 5-700 mega bőségesen elég." - Magyar használati adatokat meg szűkmarkúan tesznek közzé. Ezt hol találtad?

Az összehasonlítással egyetértek, én is szoktam választani bármit veszek. De nem az országos lefedettség %-a érdekel, még csak nem is Békéscsaba, hanem ahol én használom. Az kb. 3-4 város és az azt összekötő útvonal. :)

[ Szerkesztve ]

(#14771) tomp


tomp
félisten

Lassan féltávnál járnak a jogtalan számla panasz időben...
Ráérősen csinálják...
Követelni fogok kártérítést, mivel jogtalanul károsítottak meg.

(#14772) Bone123


Bone123
HÁZIGAZDA

Nekem még mindig nem jött a júliusi számla. :F

Amúgy ha Djuice Számlás20 csomag mellé (amihez jár 100MB mobilnet) veszek egy 1GB-os egyszeri csomagot, hogy fogja számolni az adatforgalmat, előbb 100-ból, aztán 1000-ből, kombinálva, hogy? Nem akarom, h összeakadás legyen, azt' a végén a 100MB után fizessek.

[ Szerkesztve ]

(#14773) Bone123 válasza Bone123 (#14772) üzenetére


Bone123
HÁZIGAZDA

Vagyis pontosítanék. Egyszeri nagy adatcsomagot szeretnék venni meglévő számlás20+100MBnet előfizetéshez, és nem számlához tartozó havi netcsomagot váltani. Ez vhogy lehetséges? Ha nem, és muszáj nagyobb havi csomagot rendelni, a hónap letelte után vissza lehet állni az előfizetéshez ingyen járó 100MB-ra?

(#14774) Landsmann


Landsmann
addikt

Tulajdonképpen a vita egy félreértésen van. Roach egy magának minden tekintetben (a konkurens cégek ajánlataihoz képest) megfelelő díjcsomagot választott. Ez rendben van. De attól, hogy az ember talál egy megfelelő díjcsomagot, attól az még nem egyenlő azzal, hogy egy szolgáltatót mennyire tartunk jónak. Mivel Ő most lett telenoros, se rövid, se hosszú távú tapasztalatai nincsenek ezzel a szolgáltatóval kapcsolatban. Mi leírtuk, hogy az elmúlt mondjuk 2-3 évben milyen is volt a Telenor. Hosszabb távon látjuk és sajnos azt látjuk, hogy nemhogy javulna, folyamatosan romliki az ügyfélközpontúsága. Egyre inkább az az érzése az embernek, hogy az előfizetőket fejőstehénnek tekintik. Fizess és kussolj, ha reklamálsz, akkor várjál, majd szólunk valamikor. Én biztosra veszem, hogy pár hónapon belül hozzányúlnak a csomagokhoz ismét és szigorítani fognak. Főleg ha tudják mérni az adatforgalmat. Hányan leírták, hogy az adatforgalmi korlátnak még a környékén sem jártak és lekorlátozták. Azt sem hinném, hogy ezen a szokásukon alapvetően változtatnának, hiszen ezt már a régi hálózat idején is javában játszották az előfizetőkkel.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#14775) Vangelis válasza tomp (#14771) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Csak türelem.

megfontoltak nagyon :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#14776) Qru válasza Vangelis (#14775) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Te már könnyen beszélsz, megszabadultál tőlük. :D

#nincsbennetarcsi

(#14777) Vangelis válasza Qru (#14776) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Hát igen :D

Örülök is neki.

sáálalááá

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#14778) Roach válasza Landsmann (#14774) üzenetére


Roach
csendes tag

12éve használok mobilt, voltam már én mindenhol am kivéve pannon/telenor, voltam számlás meg kártyás is, a téjék ugyanazt csinálják kb mint amit te itt leírsz a telenornál, ott sajtolnak ki belőled kesst ahol tuddnak, ha vmi díjat személyesen fizetsz be akkor plusz felárat számítanak azért, h személyesen fizetted RÖHELY. Így onnan menni akarunk, én már mentem is ugye. Papíron ez jobbnak tűnik most aztán kiderül. Még egyszer megnézem jól a vodás ajánlatokat mindenképp amikor muterom is vált, szal nem volt hiába az a soksok írogatásod. :)

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14779) #35104512 válasza Landsmann (#14774) üzenetére


#35104512
törölt tag

" Hosszabb távon látjuk és sajnos azt látjuk, hogy nemhogy javulna, folyamatosan romliki az ügyfélközpontúsága. Egyre inkább az az érzése az embernek, hogy az előfizetőket fejőstehénnek tekintik. Fizess és kussolj, ha reklamálsz, akkor várjál, majd szólunk valamikor."

Ezt látom már többször írtad, és csak annyit kérdeznék, hogy van neked bármilyen más szolgáltatónál bármilyen szolgáltatásod? Feltételezem van, de akkor vagy nem volt még velük problémád, vagy szerencséd volt. Évekig voltam pl vodás, többször kellett számlát reklamálnom mért mindig véletlenül kiszámláztak olyan dolgokat is amiket nem is használtam (ügyintézés telefonon átlagosan 1 óra..), otthoni t-home tévével már többször volt gond, fél órán belül ügyintézőhöz kerülni esélytelen és még utána jön a lényegi beszélgetés. Aztán UPC ügyfélszolgálaton (konkrétan hibabejelentésen) dolgoztam és pontosan tudom milyen az, amikor 15!!!! fő veszi a hívásokat egy műszakban és egyszerre telefonál több mint 100 ember (ami elenyésző az előfizetők számához képest), na akkor próbálj meg hamar ügyintézőhöz kerülni, és gondolom a mobilszolgáltatóknál sem fényesebb a helyzet... Szóval csak azt akarom mondani, hogy ha már mindenképp szeretnéd kinyilvánítani, hogy mennyire utálod a telenort és mennyire mennék lefelé a lejtőn, azt ne erre fogd, mert ebből a szempontból egy nagy rakás f@s az összes.

[ Szerkesztve ]

(#14780) Csaba1512


Csaba1512
tag

"Tarifacsomag-váltás díja Smarttarifa Extra tarifacsomagok esetén:
A fenti tarifacsomagokról bármely más számlás (nem Smarttarifa Extra) tarifacsomagra történő váltás: 5 000 Ft."
Egy kicsit drága.

(#14781) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Nekem az volt a furcsa, hogy a 1220 9-9 es menüpontot nem is említi.

De soha senki nem is említette egy illetőtől tudtam meg, hogy ott kellett volna intéznem a felmondást.

Persze ezt is csak a legvégén tudtam meg amikor már sikerült megszabadulnom!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#14782) Roach válasza Bone123 (#14773) üzenetére


Roach
csendes tag

Az 1gb-ot csak hipernethez rendelheted(szerintem).

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14783) Shkiz0


Shkiz0
nagyúr

Na tegnaptól én is S3 tulaj lettem. :)
És csak ideadták a telót, annak ellenére hogy sokáig azt mondták hogy nem lehetséges.

[ Szerkesztve ]

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#14784) tomp


tomp
félisten

Nos kigondoltam a kártérítési lehetőségeket.
Miután visszaadják a pénzemet azon felül kérem a Hipernet 84 augusztus 8-án befizetett első havidíj egész részét vagy annak az 50%-át.
A másik lehetőség: szüntessék meg az Okostarifa 90 előfizetésemen a 2014 júniusáig tartó hűséget mindenféle kötbér felszámolása nélkül.

Ezt az ügyet addig viszem, amig nem kapok valamit. Ha kell 1évig fogom verni az asztalt. Addig úgyis lesz 4-5friss panasz...

(#14785) Bone123 válasza Roach (#14782) üzenetére


Bone123
HÁZIGAZDA

Hm. Ilyesmit a Djuice honlapja nem ír, aszerint SMS-ben meg lehet rendelni a 100MB/500MB/1GB/3GB-os csomagokat.

Amúgy ha már van mobilnetem (100MB) és SMS-ben megredelem a nagyobbat, AZONNAL megtörténik a váltás? (azaz nem órák, napok múlva, csak munkanapon stb). Vissza is lehet térni utána a 100MB-osra?

(#14786) Prien válasza tomp (#14784) üzenetére


Prien
addikt

2014 Júniusáig az övék vagy, nem szabadulhatsz ;] Lássuk csak...idén volt eddig 15 ÁSZF módosítás...akkor 2014 Júniusáig csekély 35-40 módosítás várható, amit még el kell viselned. Nem irigyellek most!

A kevés is több a semminél.

(#14787) Landsmann válasza #35104512 (#14779) üzenetére


Landsmann
addikt

Természetesen van más szolgáltatónál szerződésem. Mint írtam is korábban, az egyik vezetékes szolgáltatóból 18000 Ft kötbért vasaltam be. De nem csak velük volt bajom, több más szolgáltatóval is, talán a csúcsot az áramszolgáltató vezeti. De visszatérve a Telenorra, bizony itt is voltak furcsa számlázások. Mivel arról a telefonrólm nem használtam netet/wapot, így a Start Online vagy mi a franc (ennek is volt már vagy 3-4 neve) volt megrendelve. A Mobile E-mail szolgáltatást használtam, ami ugyebár havi 100 mega adatforgalmat ad levelezésre. Nagyon sokszor előfordult, hogy másodpercre pontosdan azonos időpontban volt GPRS WAP és Mobile Mail szolgáltatás megjelenítve a hívásrészletezőn. Ez fizikailag is lehetetlen. De a probléma ott volt, hogy a Start adatforgalma bizony leszámlázásra került. Jó, nem nagy összeg, mert havi szinten 100-150 Ft volt, de akkor is, ami nem jár, az nem jár. Megreklamáltam a számlát és jóváírták azt a 94 Ft-ot. A levélben, mintha nagy kegyet gyakoroltak volna, azt írták, hogy a további jó kapcsolat érdekében jóváírják a 94 Ft-ot. Nem azért írták jóvá, mert nem volt jogos. Kissé dühítő. De nem csak nekem volt ilyen problémám, akkoriban más is szóbvá tette itt a fórumon. Én számlás voltam akkor és ugye a hívásrészletezőn láttam a nem odavaló dolgokat. De a kártyások nem tudják így kontrollálni. Az, hogy havonta 100-150 Ft-al több egyenleget vonnak le mint jogos lenne, talán észre sem vevődik. Biztos sokan nem is vették észre. Én viszont a harmadik hónap után meguntam és inkább lemondtam a Mobile mail szolgáltatást. Nem láttam értelmét minden egyes hónapban számlareklamációt benyújtani.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#14788) alba-regia


alba-regia
aktív tag

A kiváló szolgáltatásukra jellemző, hogy napok óta esetenként elérhetetlen vagyok. Korábban is volt már ilyen, akkor egy SII-t használtam, most az új ájfónig egy Telenor OT 990-et nyúzok.

Eléggé fontos hívások maradtak el, a telefon hibájára gyanakodtam. Székesfehérvár szélén lakom, gyakran a hívások is megszakadnak (gondolom, a cellák közötti váltás nem jön össze). Az internet az katasztrófa, szinte másodpercenként vált EDGE, 3G és H között.

Röviden: nem a telefon a hibás, hanem egyszerűen megszűnik a térerő, másodpercekre nincs hálózat. A feleségem ugyanezt tapasztalja, sokszor ő sem elérhető.

Tegnap este ISMÉT írtam "kedvenc" szolgáltatómnak. Meglepve tapasztaltam, hogy pár perccel később visszahívtak, este 10 körül (nem szokásuk).

Az egyébként kedves ügyintéző ismertette a technológiai hátteret (amivel kb. tisztában vagyok), és közöltem vele, hogy ez engem nem érdekel, mert én szolgáltatásra fizetek elő, amit használni akarok, függetlenül attól, hogy mit és hova telepítenek. Tájékoztatott, hogy a közeljövőben nem terveznek errefelé fejlesztést, de ezt még megnézi a gépen. Ajánlotta, hogy 2G-n használjam a telefont. Erre mondtam neki, hogy sok helyen már a 2G hálózatokat számolják fel, nehogy már megyeszékhelyen (ahol egyébként térkép szerint tudomásom szerint van lefedettségük) a hívásokra állandóan állítgassam a telefont, majd utána a net miatt vissza...

Később írásban is válaszolt, ami kissé ki..ta a biztosítékot:
"Az ÁSZF-ben foglaltak mellett felhívnánk figyelmét, hogy a rádióátvitel korlátaira és a mobil rádiótelefon-hálózat működési sajátosságaira tekintettel nem minősül a Szolgáltatás hibás teljesítésnek, amennyiben meghatározott területeken az alapszolgáltatás elérhetősége korlátozott vagy lehetetlen – akár azáltal is, hogy a Szolgáltató egyes bázisállomásait megszünteti."

Nem minősül hibás teljesítésnek, ha az alapszolgáltatás elérhetősége lehetetlen???? Leszereltek itt valami adótornyot, nem tudok telefonálni, és ez így rendben van????

A többek által említett állandó problémát, mióta propelleresek lettek, folyamatosan tapasztalom. DE! Még van egy év hűségem, viszont a 25e Ft-os kötbért, ha be kell fizetnem azért, mert nálam elérhetetlenné vált a szolgáltatásuk (nem tudok hívást fogadni, netezni megyeszékhelyen), biztos, hogy perelni fogom őket. Ezen kívül van számos korábbi panaszom, illetve pertársaság létrehozásában is gondolkozom. Elég beleolvasni a Facebookos oldalukba. Ennyi elégedetlen ügyfél egy szolgáltatónál sincs! Alig győzik törölni a panaszokat.

[ Szerkesztve ]

(#14789) lolsorandom


lolsorandom
csendes tag

üdv,
lehet tudni, hogy a közeljövőben lesz e a telenornál sony xperia miro készülék?

(#14790) 1430 válasza Roach (#14778) üzenetére


1430
senior tag

"...a téjék ugyanazt csinálják kb mint amit te itt leírsz a telenornál, ott sajtolnak ki belőled kesst ahol tuddnak, ha vmi díjat személyesen fizetsz be akkor plusz felárat számítanak azért, h személyesen fizetted RÖHELY."

Ugye tudod, hogy a Telenor már évek óta szedi ezt a pénzt? Engedd meg, hogy idézzek a Telenor ÁSZF-ből:
"A számlás Előfizető díjfizetési kötelezettségének az alábbi módokon tehet eleget:
- postai úton (mely esetben az Előfizetőt egyszeri, számla befizetési díj is terheli, amelynek mértékét az ÁSZF 1/A melléklet III. fejezet 9.4.,valamint az ÁSZF 1./B melléklet III. fejezet 9.2. pontjai tartalmazzák) vagy
- banki átutalással,
- készpénzes fizetéssel vagy bankkártyával a Szolgáltató Értékesítési Pontjain, (mely esetben az Előfizetőt egyszeri, számla befizetési díj is terheli, amelynek mértékét az ÁSZF 1/A melléklet III. fejezet 9.4.,valamint az ÁSZF 1./B melléklet III. fejezet 9.2. pontjai tartalmazzák) illetve..."

Jelenleg érvényes ÁSZF 1/A melléklet III. fejezet 9.4.:
"Telefonszámla befizetésének díja postai úton történő befizetés esetén / telefonszámla / alkalom
127 Ft
Telefonszámla befizetésének díja a Szolgáltató Értékesítési Pontjain történő befizetés esetén / telefonszámla / alkalom
127 Ft"

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#14791) Vangelis válasza alba-regia (#14788) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Szóval akkor mégiscsak törlik!

Én meg azt hittem a facebook miatt nem láttam amit írtam.

Kitartás cimbora!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#14792) tomp


tomp
félisten

Az én panaszomat nem törlik. Az elején a 4x beírt szövegre még aktívan válaszoltak is, de a legutóbbinál már semmi reagálás. Előtte még kértek infót. Megírtam a napot órát percet és a nevemet+e-mail címemet. Megtalálták a beérkezett levelet és "gyorsítják" az ügyet...

(#14793) nggabi


nggabi
nagyúr

ma nekifutottam megint és működik a hívásrészletezőm. 2 hónap után ideje volt :D

látszólag nem változtak a díjak a DPI-ben...

"szenyor dzsíííí"

(#14794) zoli62 válasza alba-regia (#14788) üzenetére


zoli62
addikt

Sőt volt, akit le is tiltottak a fb oldalukról.

(#14795) Acheron


Acheron
őstag

Érdekes, nekem csak érzésre volt egyre kevésbé ügyfélközeli a cég, de beleolvasva a topikba, nem igazán az elégedettség pezseg...
Mindenesetre tizenegynéhány év előfizetés után eljutottam én is oda, hogy - bár egyelőre megtartom az előfizut - hosszabítani nem fogok. Holnapután leketyeg a két év, aztán kész, többet nem hűségezünk.
Ami engem legjobban zavar, az a régi előfizetők semmibe vevése. Itt van a bónusz program. (igazából nincs itt, mert lassan másfél hónapja nem érem el a Telenor online -on...) Pont ugyanannyiért tudok megvenni több mint tíz éves előfizetői múlttal egy készüléket, mint bármelyik, az utcáról beeső emberke. Az értékesítő kolléga még meg is nyugtat, hogy az én kedvezményem az, hogy emellett megtarthatom a korábbi számomat (Ezen behaltam... Nooormális??? :F :Y ) Ráadásul ugyanez a figura közli, hogy egyébként van hétezer egynéhányszáz bónuszpontom (ezt vajon hol tartják nyilván :F ),de ezt készülékvásárlásra nem használhatom, viszont remek kedvezményes SMS -ekre cserélhetem. SMS -ekre! Egy évben ha kettőt elküldök, ha nagyon muszáj.
Ezek miatt aztán szépen leépítettem az előfizut egy 90 es okosra, a lebeszélhetőt úgysem beszélem le soha, az internetet meg folyamatosan használom mobilon. Innen már csak a kártya + valamilyen net marad, ha lesz jobb, mint a mostani.
De hűség már nem lesz :(

[ Szerkesztve ]

(#14796) darvinya


darvinya
titán

Talán eljutnak az emberek oda, hogy rájönnek a hűség mekkora átverés.
12 évvel ezelőtt megtanultam.
Előfizető voltam hűséggel és borzasztó tarifával 3 hónapig.

Ha mindenki kártyás lenne akkor nem ugrálna ennyire, mert annál a bevétel a vásárló elégedettségtől függene.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#14797) Zolesz007


Zolesz007
őstag

Ez mit jelent a Smarttarifáknál: Havidíjban foglalt adatforgalmi keret belföldön (mely csökken a Facebook és Smarttarifa 3-6 esetén az email és böngészés forgalmával)

Esküszöm kiváltom a hűségem és átváltok Redbull-ra. Még az az egyetlen normális tarifa... (amúgy ez a csak azzal a készülékkel használhatod dolog hülyeség nem?)

(amúgy mióta létezik ez a számhordozás nevű dolog, azóta szerintem kicsit aggályos ez a hálón belül/hálón kívüli megosztás, dehát magyarországon mindent szabad...)

[ Szerkesztve ]

Fold 5

(#14798) Acheron válasza darvinya (#14796) üzenetére


Acheron
őstag

Nagyon jó meglátás, ez a hűség nevű kényelmi funkció (a szolgáltatónak az) komoly gátja az igazi szolgáltatói versenynek.
Sajnos nyoma sem látszik, hogy bárki is igazán versenyhelyzetet szeretne létrehozni, vagy legalább komolyan érdeklődne a tényleges vevői igények felől :(

(#14799) darvinya válasza Acheron (#14798) üzenetére


darvinya
titán

Pont ezért kell csak a kártyással törödni, mert ha függőben van a szolgáltató bevétele jobban megondolja mit tesz és mit nem tesz a vevőkért.

Ez már külföldön rég bevett szokás.
Azaz ⅔-a kártyás ⅓-a hűséges, míg hazánkban ¼-e kártyás ¾-hűséges.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#14800) Vangelis válasza darvinya (#14799) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Amióta a vodánál átváltottam kártyára, már adtak egyszer 1000ft ot és most is akarnak adni +1250ft ot ha töltök rá.

Számlásnál meg nem adtak semmit.

Jó mondjuk most csak voda-t hívok róla mert az olcsó.

De mintha ügyféközelibbek lennének.

Másik a Red Bulla tarifa tényleg nem rossz.

All-in

5 490 Ft havidíjért

200 perc belföldi (nincs megosztás)
100 SMS/MMS
500 MB adatforgalom a tarifacsomagodban foglalt adatmennyiség (a Red Bull MOBILE mobilportálon való díjmentes böngészésen túl)
Red Bull MOBILE mobilportál
Red Bull TV

engem csak ez idegesít ebben is: Kapcsolási díj hívásonként 2,50 Ft

Nem tudom nekem ez szemet szúr.

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.