Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14701) tomp válasza bopeti98 (#14700) üzenetére


tomp
félisten

No ez egy jó kérdés. Szerintem menni fog. Ha böngészőben megy kábelnettel, akkor mobilneten is mindegy. Ahogy nézem a beállításokat, a telefon a lényeg! Mivel elmenti az IMEI számot és csak 1 telefonról használható szerintem. Ami poén, hogy ha megy a telón a zene, bekapcsolom a böngészőben, a mobilon megáll a lejátszás. :DDD

(#14702) bopeti98 válasza tomp (#14701) üzenetére


bopeti98
őstag

Meg se bírom rendelni. Visszaküldik SMS-be hogy ehhez a tarifacsomaghoz nem érhető el ez a szolgáltatás. :F

[ Szerkesztve ]

(#14703) tomp válasza bopeti98 (#14702) üzenetére


tomp
félisten

Az igen! :W
Nekem sikerült okos90-re, de eléggé sokáig tartott. Az sms kb 20perc múlva jött meg. Azután beírtam a számomat a zene.telenor.hu-n majd átirányított a deezerre. Ott is megadtam. Elfogadta rögtön. Küldtek egy kódot. Beírtam és egyből aktiválódott a Premium+ :)

(#14704) Roach


Roach
csendes tag

Megérkezett a 42es mobilnet, izgatottan belőttem gyorsan és lámcsak nem működik... párszáz méterrel arrébb megy egy arcnak simán gond nélkül. A huawei hotspottal vettem meg, neki pedig az usb-s megoldás van. Ez számít? erősebb az usb-s? megpróbálom elkérni betesztelni de most nagyon elkeseredtem. :(

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14705) Prien válasza Roach (#14704) üzenetére


Prien
addikt

Hogy érted,hogy nem működik? Kiír valamit a Hotspot a kijelzőjén?

Nekem egy MF 60-as van, hátha meg lesz a megoldás...

14706: SIM kártya aktív?

[ Szerkesztve ]

A kevés is több a semminél.

(#14706) Roach válasza Prien (#14705) üzenetére


Roach
csendes tag

Sajnos igen, azt írja NO NETWORK. Érdekes mert fullon megy a 3g, meg ez a hspa+ is párszáz méterrel odébb, ahogy írtam.

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14707) Prien válasza Roach (#14706) üzenetére


Prien
addikt

Vedd ki gépen a PIN kód kérést és próbáld újra indítani. Ha aktív a SIM, akkor működnie kéne. Meg az sem mindegy, milyen régi a SIM, stb...

A kevés is több a semminél.

(#14708) bopeti98 válasza tomp (#14703) üzenetére


bopeti98
őstag

Nekem rögtön küldik az SMS-t hogy nem elérhető. :(

(#14709) Roach válasza Prien (#14707) üzenetére


Roach
csendes tag

Megpróbálom, a sim is most jött a dobozban a kütyüvel. Elméletileg vadi újnak kéne lennie.

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14710) bopeti98 válasza Roach (#14709) üzenetére


bopeti98
őstag

Szerintem még nem aktiválták :U Főleg úgy hogy ma jött meg.

[ Szerkesztve ]

(#14711) Prien válasza Roach (#14709) üzenetére


Prien
addikt

Akkor még nem aktív a kártya, nincs nagy baj, csak legyél türelmes. :) Vagy telózz a 1220-ra, hogy aktiválják, de ahhoz még több türelem kell! ;]

A kevés is több a semminél.

(#14712) Roach válasza Prien (#14711) üzenetére


Roach
csendes tag

Igen, valószínű ez lesz mert találtam egy sim érvénytelen feliratot a webes felületen. Mégis mikor szoktak ilyet aktiválni? napok?

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14713) bopeti98 válasza tomp (#14703) üzenetére


bopeti98
őstag

Már kb 10x elküldtem a ZENE szót és eddig mindig vissza írtak hogy nem elérhető de az utóbbinál már nem. :D Kb 5 perce küldtem el. Lehet hogy meguntak :D

(#14714) Szokenesz


Szokenesz
senior tag

Na nagy nehezen sikerült megrendelni a Deezert. :D 13:30kort küldtem az SMS-t... este 6kor aktiválták.. most 8ra be is tudtam üzemelni, tökéletesen működik. Nagyon tetszik. :)

(#14715) hamyka válasza tomp (#14697) üzenetére


hamyka
senior tag

1 Hülye kérdésem lenne:

Mondjuk akinek van hípernete az is használhassa ezt a deezert?

Illetve véleményt is kérnék róla aki már használja........

Teljes a káosz a deezer terén nálam :D

de ennyit felfogtam:

ez év végéig a deezer álltal generált adatforgalmat nem kell fizetni, de jövő évtől igen, ez meg milyen dolog? ejj ejj..........

Addig meg mééég módosítsák 1000x, ez a telenor esküszöm kezd olyan lenni mint a törvények hogy hiába lenne meg az összes törvény akkor sem tudnál rajta elmenni mert mindig hivatkoznának erre ill arra :D

A deezeren csak zene van vagy van videó is?

hogy miért kérdezem?

Csak azért kérdem mert ugye beszéltük a youtubét hogy sok adat forgalmat generál, ha a deezeren van videó menyi adat forgalmat generál??

Nah bocsánat ha hülyeséget kérdeztem :D

üdv és béke veled(ek) : Hamyka

Comodó új távlatok...........

(#14716) club1 válasza Roach (#14712) üzenetére


club1
veterán

Ha jól rémlik van rá jó sok órájuk (talán 72) az ÁSZF szerint.

(#14717) tomp válasza hamyka (#14715) üzenetére


tomp
félisten

Deezer-en csak zene van. Év végéig nem számolják a Deezer forgalmát, de jövő évtől igen. Azaz az internet előfizetés adatkeretéből veszik le. De remélem, hogy androidon a Deezer app https protokollt használ. Mert akkor korlátlannak veszi a rendszer. :) Mint ahogy pár alkalmazást :D Na de a Premium+ szolgáltatásnak van egy olyan opciója, hogy le lehet tölteni a telefonra a zenét. Így net nélkül is megy. :C
Tulajdonképpen egy Óriási nagy zenei tár. Nagy valószínűséggel én megtartom jövő évtől.

Deezer app :)

(#14718) hamyka válasza tomp (#14717) üzenetére


hamyka
senior tag

Akkor mobilnetesek nem használhassák?

Oké értem csak zene, mondod hogy android nekem a tablet ugrott be, van telom is de az nem androidos, legalábbis szerintem nem az :D

Ha használható mobilnettel, akkor jövő évtől felszámolják az adatforgalmat.....

Nekem még tök új ez az egész :D

Vagy ha használható mobilnettel akkor nem számolják? :D

először asztali gépemhez próbálnám meg ezt a mobilnetet ha ki próbálom :D

Aztán ha beválna akkor jönne a tablet, ha tableton használom a mobil netet akkor is számolják jövő évtől?

remélem értitek mire gondolok :D Azt is tudom hogy jövő évtől fizetős, addig meg még sok víz lefolyik a Tiszán meg a Dunán :D

Nah Kis igazítás:

Asztali pc-n van használva a mobilnet: jövő évtől számolják az adat forgalmat?

hordozható net tableten van használva: ez ugye androidos jövő évtől számolják az adatforgalmat??

[ Szerkesztve ]

Comodó új távlatok...........

(#14719) egykori


egykori
őstag

Éljen a Telenor!
Azért ezt így is lehet csinálni: 136,50 Ft/perc!!!
Íme az elmúlt havi számla, amin 24 napig ültek és gondolkodtak:

11 percnyi beszélgetés és 1 db SMS nem fért bele az alaptarifa 1-be, köszönhetően a csomagon belüli forgalommegosztásnak, a kapcsolási díjnak és a percdíj emelésnek. NAGYON ÜGYES HÚZÁS!!!

(#14720) Vangelis válasza egykori (#14719) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Tudnak élni!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#14721) Varszegig válasza egykori (#14719) üzenetére


Varszegig
veterán

:W

(#14722) ntomka válasza egykori (#14719) üzenetére


ntomka
nagyúr

A havidíj az havidíj, mindegy menyit beszélsz. Ha nem beszéled le a benne foglalt lebeszélhető keretet, az általában mindenhol a te bajod lesz. Ha ennyire keveset beszélsz jobb lenne egy feltöltős csomag neked, ott nincs havidíj. :)

ツ Headphones on - World off

(#14723) egykori válasza ntomka (#14722) üzenetére


egykori
őstag

Természetesen nem a havi díj a lényeg itt, hanem az, hogy ilyen csekély használattal sem fért bele a havidíjba. (Egyébként nem az én számlám.)
Amúgy nem tanácstalanság miatt tettem közzé (meg van a következő lépés), hanem okulásként másoknak, mert amikor a csomagra megköttetett a szerződés, nem volt sem 60-40%-os forg. megosztás, sem kapcsolási díj és percdíj emelés sem.

(#14724) Landsmann válasza egykori (#14723) üzenetére


Landsmann
addikt

Én ezért váltottam kártyásra még azelpőtt pár nappal, hogy ezeket a marhaságokat bevezették volna. És köszöni szépen az egyenlegem, az elmúlt 2 hónap alatt csak 10 Ft-al csökkent, az is roaming bejövő hívás miatt. Szóval tőlem felkopik a Telenor álla. Ha nem volt elég a havi 3000 Ft, akkor nem kapnak 100 Ft-ot sem. Ahogy olvasgatom az "elégedett" ügyfelek írásait, nem vaqgyok egyedül. Na majd kíváéncsi leszek a statistikára, hogy mennyivel csökken az előfizetői létszám, illetve a számlások aránya akártyáshoz képest. Majds az 1-2 hónap múlva nyilvánosságra kerülő NMHH adatok lesznek érdekesek. Én azt mondom, minimum 60-70000 előfizetőt veszítettek 2 hónap alatt.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#14725) Roach válasza Landsmann (#14724) üzenetére


Roach
csendes tag

Én most lettem telenoros és ahogy szétnéztem ilyen okostarifa 90-hez hasonlító csomagja nincs a többi szolgáltatónak ennyiért. Lehet jobb volt, amíg nem kellett ilyen plusz költséget fizetni, h kapcsolási díj, de ha azt veszed, h 10+ gb-ot már letorrenteztem gépen az okostarifa csomagról miközben várom, h aktiválják a hipernetet mindezt tűrhető sebességgel mert ugye a korlát az nem nagyon szuperál náluk. csinálj hasonlót másik szolgáltatónál.

Lehet jobb volt előtte, de nekem most is tetszik szal nem vagyok olyan biztos az előfizetők számának csökkenésében. Sőt.

[ Szerkesztve ]

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14726) club1 válasza Roach (#14725) üzenetére


club1
veterán

Lehet hogy csak nekem furcsa, hogy egy hálózattervezési hibával indokolod, hogy ez egy jó szolgáltató? És ha kijavítják a hibát, utáni is tetszeni fog (a 90-es évek betárcsázós netjének szintje alá lassított mobilnettel) ez a szolgáltató?

(#14727) #35104512 válasza Landsmann (#14724) üzenetére


#35104512
törölt tag

Biztos, hogy nem. Az a baj, hogy egy ilyen fórum nem reprezentatív példa, de sokan mégis ebből indulnak ki, itt csak az gyűlik össze akinek baja van (általában), a többi minek írná be, hogy nekik minden rendben van?
Amikor a voda bontási láz volt, akkor is ment a nagy duma, hogy na most aztán biztos több tízezren bontottak (ott is ez volt az ügyfélszolgálat magyarázata, hogy sok a bontás, nem győzik), aztán kijött a statisztika, és plusszal zártak..

(#14728) Prien válasza Landsmann (#14724) üzenetére


Prien
addikt

Valószínűleg jóval kevesebb lesz az ügyfél vesztés, legalábbis most még. Hiszen az esetek 90%-ában készüléket is vett a magyar ügyfél a csomaghoz, köti a hűség még hónapokig vagy egy évig és nem tehet semmit. Kicsengetni a kötbért túl drága, viszont duzzogni, mérgelődni ingyenes, így nem tudhatjuk, valójában mennyi szerződés szűnik meg mostanában...

A kevés is több a semminél.

(#14729) Roach válasza club1 (#14726) üzenetére


Roach
csendes tag

Kérlek ne haragudj de csak arról tudok beszélni amit tapasztalok, lehet az hálózattervezési hiba, vagy bármi miatt... Ha meglesz a korlát akkor is a böngészés, mail, meg még pár dolog marad gyors... szal kb a net miatt megéri 3k-ért havonta az okostarifa 90, de nem csak azt kapsz, hanem ingyen okostelefont hozzá amin használhatod vagy olcsóért egy jobbfélét mint ahogy én is tettem lol... még mindig nem értem mi ezen a rossz deal, korlát ide vagy oda...

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14730) Landsmann válasza #35104512 (#14727) üzenetére


Landsmann
addikt

Szerintem meg igen. A névváltás óta ygakorlatilag nem volt olyan hónap, hogy ne csökkenjen az előfizetői létszámuk. Na, ez most egy kicsit felgyursul majd. Nem mindenki vett náluk készülélet és nem mindenki írt alá hűségnek. Aki látja a tendenciát az elmúlt 2-3 év óta folyó ügyeket, az nem nagyon ír alá hűségnek. Állandó közlemények, módosítások, másfél, két évente csomagok lezárása, átnevezése, követhetetlen az egész és kiszámíthatatlan. Aki ezek ellenére hűséget esküdött, az jól megszívta. Aki nem, az meg könnyű szívvel hagyja őket ott, vagyvált kártyásra. Majd ezt is meg kell nézni, hogy az elmúlt évek tendenciájához képest hogy alakulnak a kártyás számok a számlásakhoz képest. Lesz még itt meglepetés.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#14731) Landsmann válasza Roach (#14725) üzenetére


Landsmann
addikt

Na, majd változik a véleméyned, amikor azt látod, hogy közlemény közlemény hátán, aztán azok módosítása, sőt a módosítás módosítása is közlemény formájában, mert ilyen is volt. Átláthatatlan katyvasz lesz, nem egyértelműek amegfogalmazások, báűr nem nehéz kitalálni mégis mit takarnak, mert automatikusan úgy kell értelmezni mindent, ahogy az ügyfélnek hátrányosabb. Kétértelmű megfogalmazások, kihagyott, elhallgatott információk, stb. Nem hinném, hogy a másik két szolgáltatónál ilyen káosz lenne. És most nem csak a számlázásra gondolok, de az azért vicces, hogy képtelenek a számlázást és az Online felületet hónapok alatt rendbe tenni. Milyen informatikusok dolgoznak ott? Jó, lehet az a gond, hogy a vezetőség által kiadott egymáésnak ellentmondó utasításokat nem egyszerű lekövetni. Most őszintén, de mi értelme volt a jelszavak 6 számosításáról a 4-re áttérni. Én még emlékszek, mikor nem számokat, hanem szót kellett megadni. Utána váltottak 6 számjegyre mindenféle értesítés nélkül. Most meg 4-re. Nekem már van annyi, hogy az isten se tudja melyik az igazi. Többek között ezt is mi a fenének pár évente átvariálni?
Nekem az az érzésem, a cég afelé halad, hogy az átlagember azt lássa, hogy ne lásson logikát semmiben. Minél inkább megbonyolítani mindent. A tarifáktól kezdve az Online felületig. Olyan szolgáltatásokat lát ott az ember, amiről az égvilágon sehol sem talál információt. Ja, és persze ezek egy része megrendelt, élő szolgáltatások. Ha valamelyik, hát akkor a Telenor a káosz szolgáltatója.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#14732) Roach válasza Landsmann (#14731) üzenetére


Roach
csendes tag

Semmi konkrétumot nem írsz az a baj. T-homeról mondanék pár szót, optikai netem volt 80/40es 2éves hűséggel, a kedvezmény lejárta után pedig sokkal drágább, lemondtuk időben. Legalábbis azt hittük, teknikalitások miatt 2 hónapot a teljes áron fizettünk és telefonon mondtak 1 dolgot, bennt az ügyfélszolgálaton egy másikat, az a lényeg 20rongy + netre mert miértne. Rettenetesek a számlás megoldásaik is régi ügfelekre nézve ráadásúl, bonusz pontok gyűlnek de ha nem vásárolsz folyamatosan elvesznek stb... ezért lesz vszinű muterom is telenoros, 2éves hűséggel. Menjél másik szolgáltatóhoz, majd rájössz nem jártál jobban. Ilyet meg még nem láttam, h nekik van hálózati problémájuk és ezért nekem van korlátlan netem. Tudnak róla, majd megoldják addig is nem az van, h nincs net vagy lassú, hanem korlátlan.

A másik dolog... hipernet... Melyik másik szolgáltatónak van ilyen egész országra kiterjedő hspa+ hálózata? Egyiknek se.

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14733) club1 válasza Roach (#14732) üzenetére


club1
veterán

Ja a Telenornak sincs. Viszont a Voda 3G netje közel kétszer akkora területet fed le mint a Telenoré. Az, hogy a döntésed próbálod megindokolni, tökéletesen érthető, standard emberi tulajdonság. De nem kell átesni a ló túlsó oldalára, ez a cég a magyar mobiltelefónia alja az elmúlt 2 év tevékenysége alapján (igen, még mindig Telenor flottát menedzselek, így tudom miről írok).

(#14734) Roach


Roach
csendes tag

Akkor az a lefedettségi térkép kamu? "Próbálom megindokolni" lol. Ha nem lenne telenor akkor most nem lenne normális internetem, olyan heyre költöztem. Nem nagyon kell próbálkoznom az indoklással a hipernetre. :) Az okostarifa 90 meg jobb, mint a többi mert szétnéztem, olcsó, keveset telefonálós korlátlan böngészéssel(nem hiba miatt, az mindig az) ezért döntöttem emellett. Még mindig egy érvet nem hallottam miért döntöttem rosszul az a baj. Csak ilyen politikushoz illő eltántorító szövegeket írtok, lehet van aki beveszi. Majd ha tapasztalok negatívat leírom azt is. Van több telenoros ismerősöm, 2-t most megkérdeztem és absz elégedettek. Mégegyszer akkor hol itt a próbálkozás? "Tedd vagy ne tedd de ne próbáld", tudod hogy van az. :)

[ Szerkesztve ]

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

(#14735) club1 válasza Roach (#14734) üzenetére


club1
veterán

A lefedettségi térképükön a fekete színt (illetve Dunakanyar és Vas-Zala térségében ahol az új 3G rendszerüket építik, ott a lilát) kell nézni, ráadásul ez a kültéri lefedettség, házon belül az ábrázolt terület több mint felén nem működik. Jó példa rá az egyik alföldi falu, ami a térképen feketével jelölt, de az utcán nyoma sincs 3G-nek nemhogy az épületekben. Vagy ott van a petőfiszállási adójuk, ami a kis falu határában már nem is észlelhető, ezek meg összesatírozták feketével a falu környékét is...
Én Budapesten már mázlistának érzem magam, ha 91 dbm alá (tehát föl) megy a térerő, miközben panorámás lakásban élek. Ha kimegyek a teraszra telefonálni, garantáltan néhány percen belül a hívás megszakad, mert a Telenor képtelen a sok cella között a hívásokat normálisan átadni.
Még mindig gond náluk helyenként a 3G-2G váltás hívás közben. Az M1-esen a mai napig van sötét folt (nem 3G, 2G!).
A Telenor Online-on végzett frissítések után egy rettegés az életünk, volt hogy hetekig nem lehetett rajta normális (elégséges) sebességgel dolgozni.
Az új ÁSZF-eket rendszeresen elszúrják, kétértelmű mondatokat írnak bele.
A weblapon a változtatásokat rendszeresen elszúrják, van hogy napokig nem elérhető néhány fontos oldal, vagy nem megfelelő/pontos információ van rajta.
A telefonadó áthárítás olyan jól sikerült, hogy extraprofitot érnek el az adón.
Egyébként pedig örülök hogy elégedettek vagytok (de tényleg), valószínűsítem hogy nem lesz ez így sokáig. Ha mégis, szerencsések vagytok, hogy jó helyen laktok...

(#14736) Landsmann válasza Roach (#14734) üzenetére


Landsmann
addikt

Na, ha példákat akarsz, akkor legyen. Évekig voltam számlás előfizető. Átkerwesztelték a tarifákat, lezárogatták, újakat találtak ki. Aztán ugy emost jött ez a csodás telefonadó. A kedves szolgáltatók, mivel nincs kartel, nem egyeztettek, hogy mennyivel is emeljenek. Aztán valahogy úgy hozta a sors, hoyg valahogy mindegyik többel emelt mint amennyi a tényleges telefonbadó. Persze ezt különféle trükkökkel érték el. Akik nem olvasgatják rendszeresen a közleményeket, azok majd az első számlánál néznek nagyot, hogy nocsak, mik ezek a kapcsolási díjak, és mi az, hogy le sem beszéltem a havidíjba foglalt perceket, mégis kiszámláztak hívásokat. Kérem szépen azért, mert a tarifába foglalt percek felhasználhatóságát minden csomagnál (a régi lezártaknál is) szépen megbontották. Általában 60-40% arányban (hálón belül és azon kívül) De van amelyikben 50-50 %. De m,ég ezt sem egyszerre tették. A Djuice Extránál később vezették be a kapcsolási díjat és a forgalom megbontását. Csak nem azért, hogy a 26 éven aluliak oda váltsanak, esetleg vesznek új készüléket hűséggel, aztán azt a tarifát is egyoldalúan módosítjuk. Persze a törvényi előírásnak eleget tesznek a közlemény kiírásával. De azért akkor is furcsa, hogy szinte hetente kell bújni, hogy megint miket találtak ki. Valkai összeszámolta, az idén talán 16 vagy 17 közleményt adtak ki. Ennyiszer módosítottak ezt-azt.
Aztán ott vannak a szeptember 1-től élő új csomagok. Ott is általában 50-50 %-ban megosztott a hívásirány. Aztán hofgynem, az egyiknél nincs ilyen kitétel. Csak némi homályos sejtetést hagytak benne, mert azt írták, a havidíj hálózaton belül teljes egészében lebeszélhető. Nofene, ez ugye nem azt jelenti, hogy a hálón kívüli hívásokat meg egyből számlázzák?
Itt most csak a beszédalapú dolgokról írtam mert engem ez érintett. De az adatforgalomról is voltak ám jó sztorik, többek között ugye a korlátos korlátlan net. Na ott is volt összevissza korlátozás, meg minden. Meg sem említem a ksiebb adatforgalmú csomagok irreális árát. De vegyük a Satrt Online-t. A horror árú 13 Ft/10 kb nem volt elég nekik. Újítottak rajta. Természetesen nem előnyére. Aki csak arra használta, hoyg naponta egyszer megnézte a levelezését, akkor hó végére durván 400 Ft-al nőtt a számlája. A módosítás után viszont 9000-el, ugyanis azt ötlötték ki, hogy ha egy bájtot is forgalmazol, akkor egyből levonnak 300 Ft-ot, de ezért a pénzért aznap összesen még 1! Mb-ot forgalmazhatsz. Ha meghaladod ezt a hatalmas forgalmi keretet, a többit számlázzák utána, igaz az már kedvezőbb díjtétellel.
Beszédforgalmilag a kártyások sem jártak jobban, mert nettó 2 Ft-al emelkedett a percdíj, plusz 2,5 Ft kapcsolási díjat is hozzávágnak. Na ez már gusztustalan. Még azzala +2 ft-al ki is lehetne egyezni, de mégis mivel indolkolják a kapcsolási díjat? Van egy manusz, aki dugdossa a kábeleket a hívás felépülésére és annak a munkabére a 2,50? Érdekes módon eddig nem volt külön költség a hívás felépülése. Szóval a sok ilyen kis dolog azért szúrja ám az embert. Most így hirtelen ennyi jutott eszmbe.
Ja, még valamit megemlítenék. A remek új hálózatot, ami szinte saját magával sem kompatibilis. Ezért sem tudják mérni és korlátozni az adatforgalmat. Leírok egy esetet, itt említettem már, de bizonyára nem olvastad. Szóval, nálunk durván egy évvel ezelőtt üzemelték be az új hálózatot. Durván egy hónapig jó is volt minden, aztán észrevettem, hogy a hívás felépülése után pár másodpercen belül 4-5 másodpercig én nem hallok semmit. A másik fél hall engem. GSM módban nem, csak 3G-ben volt tapasztalható. Jeleztem a hibát. Mi volt a válasz? - Készülékhiba. Na persze. Aztán emlegették még azt is, hogy mivel majdnem 10 éves a SIM, cseréltessem le, az is megoldhatja a problémát. Ezúton jelzem, még a mai napig sem oldódott meg a hangkimaradás, pedig tavasszal a kártyát kicseréltettem. Mindössze annyit értem el, hogy a telefon készenléti ideje az új szimmel 1-1,5 nappal rövidebb lett. Egyből rávágták, rossz az akkumulátor. Hát igen érdekes, hogy hajszál pontosan egybe esik a kártya cserével, de jó, nézzük meg új akkuval. Kéremszépen, az új akku sem tud egy perccel sem több készenléti időt, mint a majd 5 éves akkumulátor. Igen, ennyivel több áramot zabál az új SIM, bármennyire is tagadják, hogy ilyen nincs. Azóta persze megbántam a kártyacserét, mert a hiba sem múlt el és még a készenlét is csökkent. Azt is tanácsolták, ha GSM-ben nincs kimaradás, akkor állítsam át a telefont csak GSM módra. Ja igen, akkor egész nap meg hallgassam a rádióból tévéből, számítógépből a pamparampam-ot. Ügyes! Nem a hibát szüntetik meg, hanem trükközzek. Mintha a fájós fogat foghúzás helyett úgy gyógyítanák, hogy teletömik a pácienst fájdalomcsillapítóval. Az alapvető probléma megmarad, csak elkendőzzük. Ehh, de nem panaszkodok tovább.

[ Szerkesztve ]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#14737) sifarr válasza Roach (#14734) üzenetére


sifarr
senior tag

Az okostarifa 90 meg jobb, mint a többi mert szétnéztem, olcsó, keveset telefonálós korlátlan böngészéssel(nem hiba miatt, az mindig az) ezért döntöttem emellett.
Az okos 90 egy lezárt csomag, tehát ezzel érvelni a Telenor mellett nem reális.

Ha te úgy érzed, hogy jól döntöttél, akkor örülj. Használd egészséggel.
Akik itt más véleményen voltak, azok általános használói szempontok alapján is fogalmazzák meg a véleményüket.
Jelenleg a Telenor elérhető, netet is tartalmazó csomagjainak vitathatatlan előnye, hogy a böngészés, e-mail korlátlan. Aki döntően erre használja a mobilját, annak a Telenor a legjobb.
Viszont, aki telefonál is, ha a beszélgetési és a netes szolgáltatás egyformán fontos, azonos arányúak a felhasználásban, akkor már akár a Trének, akár a Vodának jobb csomagjai vannak.
Nézd a másik kettőnél a percdíjakat - jobbak önmagukban is. A Telenornál a magasabb percdíjra még rájön a 60/40 %-os lebeszélhetőségi korlát és a kapcsolási díj.

(#14738) csernak75 válasza club1 (#14733) üzenetére


csernak75
senior tag

De a Vodának "csak" 100 településen van DC-HSPA+ , míg a telenornak több mint 600 településen. Azért a DC-HSPA+ meg a 900Mhz-es 3G között nem kicsi a külömbség!

Voda: 900MHz-en 90%-os lefedetség és gyakorlatban max 4-8Mbit/s a sebesség!
Telenor: 2100MHz-en 61%-os DC-HSPA+ lefedetség és gyakorlatban max 15-25Mbit/s közötti sebesség!

Kinek mi tetszik, választhat :)

[ Szerkesztve ]

(#14739) Landsmann


Landsmann
addikt

Ja, még valamit amit elfelejetettem az előzőekből. Az adatforgalmi csomagoknál olyan káosz van, hogy jószerével a szolgáltató sem tudja melyik adatforgalmi típus hova sorolható be. Gondolok itt olyanra, mint multimédiás keret, egyéb, meg nem tudom mik vannak még. A számlázás ettől is átláthatatlan. Van ami beletartozik a korlátlanba, van ami nem. De hogy mi igen és mi nem, na, azt jóformán senki sem tudja megmondani pontosan.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#14740) club1 válasza csernak75 (#14738) üzenetére


club1
veterán

Elfelejted, hogy jelen pillanatban a hálózatban használt 3G eszközök 70%-a nem tud 6-7 Mbps feletti sebességet. Innentől kezdve meg ha mobilnetről beszélünk, szerintem fontosabb, hogy legyen valódi szélessáv mindenütt (de legalább a főutak, autópályák környékén mindenütt, mert még erre sem képes a Telenor), mint hogy mondjuk 1000 helyen 20 Mbps, de a többin EDGE...
Ráadásul az hogy egy településen ott a 20 Mbps, közel sem jelenti az a Telenornál, hogy a település összes lakója számára elérhető, mivel egyik-másik cellájuk annyira kicsi területet fed le, hogy néhány (néha csak 1-2) száz méterrel odébb már használhatatlanul gyenge a jelerősség.
Véleményem szerint a Voda május-júniusban (amikor elsőként továbbhárította a telefonadót) azért nem veszített az előfizetői táborából, mert áprilisban bekapcsolta a 900 MHz-et, így egy csomó helyen szerzett egy rakat új mobilnet előfizetőt.

@Landsmann: Ezzel már három-négy évvel ezelőtt is így voltak, ami szintén minősíti őket.

[ Szerkesztve ]

(#14741) bopeti98 válasza csernak75 (#14738) üzenetére


bopeti98
őstag

Békéscsabán mégsem sikerül a Telenornak normális DC-HSPA+ lefedettséget kreálni. Miközben sétálok be a belvárosba vagy 5x átvált EDGE hálózatra mivel nem hogy a DC-HSPA+-t de még a 3G-t sem tudják itt normálisan megcsinálni. A Vodának meg az egész városba van 2100MHz-es DC-HSPA+-a. Nagyon ritkán vált át 3G-re és EDGE hálózatra meg sohase. Ennyit a Telenor lefedettségéről. A T-Mobile ugyan az a helyzet mint a Vodánál csak itt nem DC-H+ van csak sima HSPA+

[ Szerkesztve ]

(#14742) csernak75 válasza club1 (#14740) üzenetére


csernak75
senior tag

Ok igazad van! De én a gépes nettre gondoltam ha hiper21-42-őt rendeled akkor tuti hogy DC-HSPA+ modemet is kapsz.

Szerk: bopeti98: Békéscsabán tényleg kicsit foghíjjas a lefedetség:

Mért vannak fehér pöttyök :W

[ Szerkesztve ]

(#14743) Landsmann


Landsmann
addikt

Én nagyon szerettem a Pannon GSM-et. Az első törés akkor jött, mikor a másodperc alapú számlázást megszüntették. Előtte 1-2 hónappal még javában nyomatták, hogy nálunk a 8 másodperc az 8 másodperc. Aztán minden név és arculatváltással egy fokot lejjebb léptek a lépcsőn. Most úgy valahol apince környékén járhatnak, nem tudom, hogy van-e még lejjebb lépcsőfok a pince alján, mert a sötétben nem látszik. Csak nehogy kitörjék a nyakukat, mert azt hiszik nincs több lépcső. De még van egy. Én még csak a szellemét sem látom annak, hogy valamit változnának. Marad a lehúzás, trükkösen megfogalmazott közlemények, amik többértelműek. Én most már azt sem bánnám, ha eladnák, vagy valami más cég felvásárolná, mert azt hiszem ennél rosszabb talán már nem jöhet. Hosszú-hosszú évekkel ezelőtt időről időre felvetette valaki, hogy az Orange megveszi a Pannont. Nem vette. Pedig lehet nem jártunk volna vele rosszabban. Én vissza tudom fogni a pofázást ha kell, így aztán nekem nem létszükséglet a telefon. De ha normális tarifával jönnének ki, nyilván váltanék én számlásra is. Hazsnáltam az 5 perc után 0 Ft-ot a megjelenésétől számítva 2 hónappal ezelőttig 690 Ft-os áron. De azon is srófoltak már korábban, így aztán kártyásra váltás után már nem rendeltem meg. annyit nekem nem ér. Azért érdekes ez, mert ha normális díjakkal állnának elő, úgyis többet költenék rá. Gondolom igen sokan vannak ezzel így. De most éppen az elelnkezőjét érik el. Extra díjemeléseket hajtottak végre, erre válaszul az előfizetők visszafognak mindent amit lehet. Kevesebb a bevétel, de hogy a haszon ne leygen kisebbm, újabb díjakat fognak emelni, akár alantos trükkös módon is. Ezzel egy öngerjesztő folyamatot indítottak el. Akit eltávolítottak ettől a szolgáltatótól, azt egykönnyen nem tudják visszacsalogatni. Azokban bízhatnak még, akik kártyás, vagy számlásként minimumra csökkentve úgymond alvó üzemmódban még megvannak. Az sem jó politika, hogy a hűségszerződéseseket megfejik. Azok úgy fognak menekülni majd ahűség lejárta után, mint patkányok a süllyedő hajóról. Azok tuti szolgáltatót fognak váltani és nem is jönnek vissza többet. Az alvó sejtek meg várják az alkalmas pillanatot, hogy egy új, reális árú szolgáltatást bevezesssenek, vagy tarifát és váltanak arra, vagy előfizetnek. De a végtelenségig ezek az alvók sem várnak. Egyszer jön a herceg a másik szolgáltató képében és Csipkerózsika felébred. Kinyílik a szemük és váltanak, mert hiába várnak, nekik babér nem terem a Telenornál.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#14744) bopeti98 válasza csernak75 (#14742) üzenetére


bopeti98
őstag

De akkor is megyeszékhely. Legyen már legalább normális 3G de az sincs.

Most megnéztem és a Voda HSPA se mutat túl szép eredményt :D :

De a T-Mobile HSPA jó itt:

Ez alapján csak a T-Mobile szolgáltat normális lefedettséggel HSPA+-t itt (Nem baj, úgy is T-mobilos mobilnetem van) :)

[ Szerkesztve ]

(#14745) tomp válasza hamyka (#14718) üzenetére


tomp
félisten

Ha jól tudom egy sms képes előfizetés és eszköz kell. Hipernet 5-7-21-42-nél van sms. Így elméletileg megrendelhető.
Év végéig a Telenor Magyarországi hálózatán nem számolják a forgalmát. Mindegy, hogy okostarifád, Smart tarifád, Mobile Online neted, vagy Hiperneted van.
Jövő évtől viszont a havi keretedet terheli. Azaz abból vonják le.

(#14746) club1 válasza bopeti98 (#14744) üzenetére


club1
veterán

Azért ne felejtsd el, hogy a T-k térképén kültéri, a Voda térképén beltéri lefedettség a sötétebb, azaz az összehasonlításnál a Voda térképén a sárgát a pirossal együtt kell nézd... Ráadásul egy utca szintűre nagyítható térképet összehasonlítani egy 100x100 métert lefedő pixeles térképpel sem a korrektség mintapéldája...

(#14747) bopeti98 válasza club1 (#14746) üzenetére


bopeti98
őstag

Mondjuk igaz. Ezért is csodálkoztam a térképen hogy én még Békéscsabán nem nagyon voltam olyan helyen ahol nem lett volna HSPA+ meg DC-HSPA+ és az ismerősöm pont egy sárgával jelölt részen lakik és ott is van 60-70%-os HSPA+ lakásban is.

(#14748) Littoral válasza Landsmann (#14743) üzenetére


Littoral
aktív tag

Igen, hát előbb vagy utóbb minden huszas megtanulja gyűlölni a pannont. De nem kell ezt elhinni, bőven elég lesz megtapasztalni.

(#14749) Landsmann válasza Littoral (#14748) üzenetére


Landsmann
addikt

Naja: "Nekem bizonyíték kell, nem ígéret!" :D

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#14750) Roach válasza Landsmann (#14743) üzenetére


Roach
csendes tag

Már megint hosszasan beszélsz a semmiről. Vodánál a hiperszuper mobilnet jó olcsó, legnagyobb csomag 42es és 20gbos adatforgalmat tartalmaz, de a harmadik hónaptól már csak a fele, 10gb... hasonló a helyzet téjéknél ahol a legnagyobb csomag 7k, 16gb adatforgalmat tartalmaz.
Ezekhez képest 8k-ért telenor ad 20gb-ot ami 20gb marad és csak nappalra érvényes mert 0-7am óráig van egy 100gb-os kereted is amit a 6k-s 21es csomagban is megkapsz. Hol van a vodának meg a t-onlinenak hasonló, mutassad bőbeszédű kolléga....

Látod, ezek konkrét tények amit leírok nem pedig összevissza zagyválás a semmiről. Egerben a város szélén egy völgyben lakom, a világ háta mögött és 20mbps-es a hipernet a speedtest szerint amit ma aktiváltak, még 30napig vissza is vihetem ha nem tetszik de nem fogom.

edit: 5k-ért adnak huawei hotspotot én azzal vettem, meg is spóroltam a routert itthonra ami lett volna 8k, és ez nem kicsit jobb.

[ Szerkesztve ]

"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.