- Asszociációs játék. :)
- Notepad++
- Android másképp: Lineage OS és társai
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Uzmany #106487 üzenetére
Már így a harmadik sisakvásárlásom után tisztában vagyok azzal hogy sisakot úgy kell venni hogy bemész a boltokba, felhúzol legalább 5 márkát azonos árkategóriában amit kinéztél, elvagy a boltban a fejeddel a sisakokban legalább 5 percet és érezni fogod melyik gyártó gyártja neked a sisakokat. Felejts el minden márkaberögzülést, húzd fel a kóreait a németet meg az olaszt is.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #106475 üzenetére
És miért nem jó neked Vácon vizsgázni? Tisztább, szárazabb, biztonágosabb érzés; nekem eszembe nem jutott emiatt Pestre rohangálni...
Rendes körforgó meg van a Tesconál ha arra vágysz. Csak vigyázz, mert sokan azon is elsőbbségadás nélkül átvágtáznak, hiszen ha ők egyenesen hajtanak akkor nyilván mindenki más is úgy fog.
Ja meg van a Mol kút mellett is. Meg a város túloldalán az M2-nél is. Kedvedre válogathatsz![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Tamás9x
őstag
Véletlenül nincs meg valakinek az 1P39FMB illetve az 1P52FMI service manualja? rögzítási pontok érdekelnének, hogy 1_1-be cserélhető e a 2 blokk.
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
runner 125
nagyúr
válasz hroberto #106488 üzenetére
Odavagyok érte én is. Pedig nem régóta használom és még abszolút tanuló fázisban nyomom terepen. De van olyan élményfaktora (sőt..), mint az 1.2-es VFR-emnek.
Abszolút, aszfaltra (pláne városon kívül) tényleg nem való. Nyilván, megfelelő áttétellel el lehet krúzolgatni vele ott is. De akkor vagy úgy gyorsul 100-ra, mint egy kamion, ha meg leáttételezi aszfalton az ember, szétforogja magát. Annak pedig nincs értelme. Olyan célra kell a 6-700 ccm, ha már 1 henger és pl. SM.
Az enyém most 15-47 lánckerekekkel van szerelve, de csak terepen használom, ez már viszonylag leáttételezettnek számít. Hangja alapján a kényelmes utazója most 85-90. A vége 130-140 körül lehet, viszont 1-2-ben kerék, és 3-4-ben is bárhol elrakja a seggét.
Egyébként nagyon durván tartja az árát.. sőt, mondhatni kúszik folyamatosan fölfelé. Iszonyú sokat kibírnak, lehet ütni vágni... Megfelelő kabantartás mellett nem esik szét egyhamar. Pontosan ezért vettem én is (meg cimborám is) ilyet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veze
őstag
kell új eredetviszga szerintem, minden átíráskor kell, bár mintha olyan is volna, hogy 1 hónapig érvényes egy eredetvizsgálat
A rendszám elhelyezkedése egészen egyedi
Bogyó bá'
kontaktlencse? és el lehet felejteni a szemüveg okozta kényelmetlenséget , volt nincs... ( tapasztalat)[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #106449 üzenetére
(#106449) etnies
Köszi, ez nagyon jó tipp volt, ezt az üléspárnát tényleg dicsérik, még a zselés komfortülésekhez képest is. Az ülésemet viszont valószínűleg átalakíttatom, az én méreteimmel jobb, ha hátrafelé nyerek még pár centit. Az üllői Berger Motort dicsérték itt többen is, oda fogom vinni én is. Olyasmi kell majd, mint amit a Somotonál csináltak. Átalakítva kényelmesebb lesz kis túrákra is, most egy órára elég az ülés kényelme.
(#106465) Uzmany
Nekem egy Nolan N44 Evo-m van, most nagyon jó áron adják (én 30 ezerrel drágábban vettem). Az állvédője könnyen leszedhető és nagyon jól szellőzik, további előnye, hogy lefelé és oldalra is órási látómezőt biztosít. Érdemes meggondolni. Ha felpróbálod és fülnél nyom, az normális, hamar betörik.
-
mm89
őstag
Na lemostam, vagyis nagyjából mert az előző tulaj nem tudom milyen lanckenőt használt de minden össze van b@szva vele jó vastagon. Vagy valami különös okból indulás előtt fújta... Na mindegy, majd leszedem.
[google fotó album]Viszont van egy viszonylag sürgős kérdésem, hátha tudjátok.
Kell ugyebár eredetiség vizsgálat. Ha az előző tulaj márciusban vette a motort, és csinált ugye eredetiség vizsgát és ezt elküldi nekem akkor azt elfogadják az okmány irodában vagy mindenképp kell új? Tök jó lenne spórolni (bocs, fillérbaszni) egy kicsit rajta.Hroberto
Ha tehetném visszamennék az időben és megvenném az összes drzt 5 évvel ezelőtt. Most meg jól eladnám. Iszonyat ára van..[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106486 üzenetére
Hogy szerettem én a DRZ-t. Csak aszfaltra már kevés volt. Semmi bajom nem volt vele, két évet használtam és drágábban adtam el mint ahogy vettem.
Pedig mikor megvettem az volt a legdrágább E verzió (2007-es gyártás).KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #106431 üzenetére
A 4 nap most kemény volt nekem is, 3 x 110km lett meg terepen.
Combjaimban rendesen izomláz van, annyit dolgoztam lábból. De azéjóvót."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
etnies
senior tag
-
HoaryFox
őstag
válasz Uzmany #106482 üzenetére
Zártnak mindig meglesz a súlyelőnye, hiszen a felnyithatónál van egy plusz mechanika és zárrendszer, amitől biztosan nehezebb, mint egy zárt.
Persze ez a felhasznált anyagoktól is függ.[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
julius75
aktív tag
válasz Micsurin #106475 üzenetére
Azért "A", mert egyszer kell megcsinálni, és egy életre elfelejtheted a vizsgázás nyűgjeit.
Én is A2-őt akartam, és hálás vagyok a motoros barátoknak, hogy addig b@sztattak míg végül korlátlan lett.
Te is minden tekintetben jobban járnál, ha most nem is hiszed el, de az idő majd úgyis bebizonyítja. Hallgass néha a jótanácsra.... -
Uzmany
őstag
válasz etnies #106476 üzenetére
A négynapos lazulás alatt olvasgattam pár fórumot, megnéztem egy csomó yt videót, voltam két nagy motoros boltban (Louis, Limbächer), és mindenhol ajánlották a Schuberthet. Nem mindenhol mindenki csak ezt, de ezt mindenki megemelitette, javasolta.
Nekem a felnyitható, valahogy nagyon komfortosnak tünt.Cordurát azért választanék, mert láttam elég praktikus modelleket, kivehető bélés, nyári viselet szerintem kellemesebb mint a bőr.
Illetve, még az is szempont lenne, hogy ne kelljen átköltöznöm munkahelyen. Vennék még egy farmer motoros nadrágot, és letudnám vele a munkaidőm. Persze, ez a nyári hőségben nem biztos hogy működne 🤣
Viszont visszatérve a sisakhoz. Tekintve, hogy az mt03al én a 200km közelébe sem kerülök, így nekem nem szempont a Schuberth dicsért csendessége. Jól gondolom?
[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #106472 üzenetére
Győrben is vannak hasonlók, csak térkővel, de nem emelkednek ki az aszfalt síkjából.
Pl. az Árkád mögött kettő is van egymás mellett. Senki nem szokta körforgalomnak tekinteni rajtam kívűl, simán átmennek rajta, én meg szabályosan indexelek is.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #106473 üzenetére
Pont a kijönne szóval van a gondom és örülök, hogy csak a kreszt toltam eddig be... visszakerestem ma az A1 és az A2 átképzés árát.... A2 különbözetin is 70-ért volt hirdetve majd valami varázsképlettel kijött a 122 ezer ami még úgy sem jött ki, hogy megvágtak egyszer mondván lámpához menet nem megállás után teszem ki üresbe és szerintük túlságosan a tükörre hagyatkozok és nem nézek hátra... Ala SpuriSuli Dunapláza
Néztem csigát is ha már Pest és nem Vác ők 5 hónapra ígértek gyakorlati időpontot, heti egyszeri vezetéssel...
Szóval felesleges copatásnak érzem az egészet folytatni, ha azt veszem egy SV / ER6 (igen akkor el kell engedni a KTM vonalat..) már ki kijön 800-850-ből és átírva, fojtva megállók picivel kerek 1 alatt, és a következő 4 évben biztosan nem fogom cserélni elvégre a határoló kétcsavar... 72 pacival meg már bőven el lehet lenni, három évig az a 31 is bőven jó volt..
A legjobban az zavar, hogy forgácsolom a keretem, ami valahol 900 - 1 milla közt van, már pedig elnézve a hirdetéseket SM nem lesz 900 alatt, 800 alatt nem, hogy motort nem kapok de jobban járok ha még 300-at költök a mostanira és kap egy 400-as BigBore kitet, mivel itt legalább tudom, hogy nem időzített bombát veszek.
700 körül pl már nem, hogy ER6 de SV sincs, csak vagy lezúzott és hegesztett idommal vagy 30 ezer kilométerrel ami szerintem mindenki tudja egy pl 2011-ben behozott SV-nél mit takarhat...
A B versa amit nem szeretnék ismét eljátszani attól azért szabálykövetőbb vagyok, hogy telibe nyomom a kategóriát és pont mint a kis sárgával hamarabb lesz motor mint kategória...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #106472 üzenetére
Pedig annyiból simán kijönne a különbözeti, és egy életre meg van oldva a korlátlan jogsi. Én is - az A1 után - A2-es kategóriájú motorban gondolkodtam (és lett a GS500), mégis a korlátlant csináltam meg, mert mi van ha rám jön a hoppáré, és vén fejjel egyszer vennék egy nagyobbacska csoppert? Totalbike fórumon beszéltek rá a srácok, hogy feltétlenül a korlátlant csináljam. Szerintem igazuk volt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Uzmany #106470 üzenetére
Érdekes nálunk soha nem kioktatás a téma, hanem a mit vettél mikor nézzük meg kategóriás beszélgetések. Na meg a mikor megyünk már egy kanyart.
MirekMotors mennyire korrekt? Elvileg 60-80-ból vállalnak fojtást 35Kw-ra (ebben a papírozás is benne van), érzem, hogy fogy a lelkesedés a korlátlan iránt. A francnak van kedve 4 éven belül háromszor vizsgázni A-ból, akkor már fojtatok valamit meg elmegyek egy bolya kerülgetésre, sokkal több értelme van mint megint a felfestett körforgalmakkal játszani Vácon.
Remek ötlet nem?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Uzmany #106468 üzenetére
Tudom, nem érzelmek alapján vásárolunk motort, de egyszerűen kell (kék-fekete).
Miért mi alapján? Szerintem meg az alapján mi fér bele a tárcájába az embernek, és minek a láttán fog el a birtoklási vágy... Ha azt nézném mivel célszerű közlekedni akkor a kis koreait felgyújtottam volna már a francba és a gokarttal járnék... nem épp azon agyalnék mi tetszik a nagyobbak közül.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Uzmany
őstag
Köszönöm a válaszokat.
Természetesen felpróbálom a sisakot, nem online vásárolom.
Nálam az mt03 egy villámcsapás volt. Megláttam, és... Tudom, nem érzelmek alapján vásárolunk motort, de egyszerűen kell (kék-fekete). Ezt a színt nem találtam használtban, de olyan kicsi az árkülönbség az új és a 2 éves közötti, hogy szerintem egyértelműen új.
Sisaknál 4-500€ körül választanék.® visions created with passion
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Uzmany #106465 üzenetére
A sisakot vásárlás előtt feltétlenül fel kell próbálni. A Schuberth C4 egy nagyon igényes sisak, de - más fórumokon olvasottak alapján - nem minden fejformával kompatibilis!
szerk: tehát lehet hogy semmilyen méretben nem lesz tökéletes rád!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Nem tudok ellenállni a csábításnak (mt03).
Kezdetnek sisak lenne a kérdésem. Olvasgattam, keresgéltem, és a Schubert C4 nagyon megtetszett. Valóban ilyen pozitív a tapasztalat vele?
Még gyorsban egy dzsekit is kell vennem.
Cordurát gondoltam. Viszont itt tanácstalan vagyok. Ruházatban is van ajánlott márka vagy gyártó?
Köszönöm.® visions created with passion
-
Bogyó bá'
nagyúr
Indult szombaton és vasárnap is pöccre, hidegen - melegen. Szóval most végképp nem tudom, hogy mi van vele. Töltőfeszültség is menet közben végig rendben volt....
Most vagy 2 hétig nem ülök motorra, ha akkor is indulni fog (nem merül le) akkor egyelőre nem veszek másik akksit. Azért jó volna tudni, hogy mi okozhatta a dolgot, mert nyugtalanít.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #106450 üzenetére
Nem is kellett volna bemenned terepre, ahol mi voltunk onnan 50 méterre még műút volt, ez pontosan Kisbér egyik végének a kijáratánál van.
Egy kis mellékút, ide érünk ki terepről ha Akának jövünk.
Találkozhattunk volna, bizony meglett volna rá az esély hogy endurót nézegetnél!hroberto Erre azért kíváncsi lennék, mi az indok, mi az ami végett nem vennél?
Volt mindegyikből, megbízhatóságban egyik sem jobb vagy rosszabb a másiknál, a Husqinak a dizájnja szebb, kecsesebbek a motorjaik.Nyami
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #106457 üzenetére
Fillérb*szás így a sonka mellé... de egy vaterás régi fém kanna miért nem lenne jó? Ha az UAZ-on elzötyögött csak túlél még titeket is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
Tudom, hogy van Európában is kapható, sőt, azt is, hogy 2 hivatalos viszonteladó is van, igaz, csak egyiküknek van honlapja. Dolgozom a témán!
Amit linkeltél, az egyrészt nem az én motoromra való, másrészt ezek a tankok drágák. Létezik az enyémhez is, az 3 gallonos (11,36 liter). Évente 1x-2x megyünk el túrára, ahhoz kell legfeljebb az extra üzemanyag, a helyi, helyközi csapatáshoz elég a 7,5 liter. Amúgy is a +4 literért sokallom 100eFt-ot (fillérb@szó).
Ezekkel a Rotopax tankokkal is az a bajom, hogy elkérnek érte 32eFt-ot, ami szintén irreálisan sok szerintem, még akkor is, ha tudom, hogy esésnél ebből nem folyik a nyakamba a benzin - márpedig terepezni megyünk, ergo esélyes, hogy esni fogunk. Amúgy pont ezért nem jók a pet palackok, a mol kutas kannák, és társaik. Úgy kell rögzítenem a benzint, hogy az sem motorozás közben, sem esésnél ne okozhasson gondot!
Létezik a Givinek is ilyen palackja, de az csak 2 literes (5eFt), és nincs rögzítés kialakítva.
Eddig ez a legjobb, csak még fillérb@szok pár napig, mert árban van sokkal jobb, csak nem biztos, hogy ideérne...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz hroberto #106455 üzenetére
"Amúgy van itthon kettő. Egy fűrész meg egy fűkasza. "
Hasonlóan reagált faterom mikor dumáltunk róla, hogy agyalok egy SM610-esen.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106451 üzenetére
Ez az új SMC-R nagyon drága. 3 330 000 plusz regadó, forgalomba helyezés.
Gondolkodtam, hogy lecserélem az enyémet, beszéltem is a Full-Gas-al, de több mint 2 milliót kellene ráfizetnem. Annyit meg nem ér.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #106451 üzenetére
Motard a hivatalos megnevezés azt hiszem.
Lásd Ducati Hypermotard vagy Aprilia Dorsoduro.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz vlevi #106441 üzenetére
Hát ezaz. Szerencsétlen motornál nem nagyon értem a koncepció lényegét. Túra supermoto, vagy mi akart lenni vajon?
Ebben a kategóriáan én a sima SMC vagy SMC R-t vinném, ha már KTM és sm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #106405 üzenetére
Attóül függ, hogy csak a motoros topicot nézzük, vagy az összes többit?(#106431) Gaboman
Bár nem tudtam volna bemenni terepre, de tegnap a bokodi tóhoz mentem angliából megtért pecás habverjaimat meglátogatni. Kisbért érintve. Találkoztunk volna, lehet megint enduró hirdetéseket nézegetnék. -
#31733248
törölt tag
Srácok, van valakinek tapasztalata az utólag feltehető zselés üléspárnákkal kapcsolatban? Örülnék, ha megosztaná...
-
Geresics
addikt
válasz Pocee #106442 üzenetére
Amit ledobtunk dobozt, annak a platnia ott maradt, és ahhoz rögzíteném, és annak a tetejére a táskát.
Egyelőre úgy fest, hogy a Rotopax csinál értelmes benzinkannákat, és 1-1,25 gallonos kellene. A baj csak az, hogy Amerikában van...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #106413 üzenetére
csak ötletképpen,a szikvizes 2 literes petflakon baromi masszív cucc.Esetleg Csorbaplast,Soltvadkerten fröccsöntenek,nagyon sok vegyszeres,gyógyszeres,boros kannát gyártanak.Mondjuk azt sem tudom,hol akarod utaztatni,tényleg táskában vagy odadrótozva a kormánymerevítőre ?
Mr.Brightside
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #106435 üzenetére
A gyári se néz ki jobban.
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #106435 üzenetére
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106435 üzenetére
Esőben kizárólag garázsban tartózkodunk.
KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
hroberto
veterán
A hangok miatt ne aggódj, ez KTM.
Elkerülte a figyelmem a Kakucs.
Nekem nincs bajom a kerékkel, de ezek a motorok nem a nagy sebességre vannak tervezve. 130 felett már kényelmetlen a menetszél miatt. Én is mentem ma 170 felett egy rövid ideig, de ez már tényleg "félelmetes" ezen a motoron. Ráadásul az egy hengeresek nem nagyon szeretik a nagy fordulatot huzamosabb ideig.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
mm89
őstag
válasz hroberto #106427 üzenetére
Köszi a tippet, kipróbálom a szilikont.
Nem tudok róla semmit hogy volt e bontva. A hangja nem rossz, bár a két kemény eléggé elnyomja a rendellenes hangokat
Majd ha lesz időm leszervizelem, ha több időm is lesz akkor nézek szelephézagot,meg ha már lent lesz a szelepfedél akkor rálátok a láncra. A gyertyát megnézem, ha túl nagy a hézag akkor csere.
Facebook csoportban már benne vagyok egy ideje
Láttad, hogy lesz Kakucson 690 nap? Vagyis még csak szerveződik.Ja meg majd az első kereket akarom centíroztatni mert 130-140 felett eléggé instabil. Neked milyen?
170et mentem vele max, de ott már rendesen féltem.. (elég fura a kawa után. De örülök hogy lassabban fogok menni ezentúl. Bár itt a 0-100 történik gyorsabban )[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
vendingo
veterán
Összeállt a menetrend a motor kipofozásához:
-Első, hátsó kerékcsapágycsere.
-Hátsó teló csapszegcsere.
-Hátsó teló komplett felújítás, vagy kerítek bele egy használt WP-t.
-Első hátsó lánckerék és lánccsere.
-Olajcsere.
-Légszűrőcsere.
-Voltmérő beszerelés.Még a kormánycsapágy cseréjén gondolkodok, de azt lehet inkább majd az első teló olajcseréjekor kellene megejteni, ennyi lóvém most sajna nincsen, öröm lesz ezt is kifizetni.
Gondolom ha ennyire meglesz bolygatva a gépezet, akkor előjön még pár apróság, amit érdemes lenne megcsinálni, ha már úgy is le van bontva a hátulja.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #106426 üzenetére
Köszi, én erről nem találtam infot csak egy TB-s cikket ahol kb volt amit cseréltek volt amit nem info volt. Akkor nem húzom le a listáról.
Van még valami ami 800-900 közt felbukkan és két hengeres? (ER6 - SV-t leszámítva, és viszonylag megbízható modell még ha nem is minta tulaj volt az előd)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hroberto
veterán
A műanyagokon egy kis szilikonnal tudsz segíteni. Nekem szép fényes. Rendszeresen szilikonozom.
Volt már bontva a blokkja, tudni róla valamit?
Ma voltam a Mátrában össze is futottam két 690 SM-el.
Ha érdekel a fb-n van egy 690 csoport.https://m.facebook.com/groups/291354368067813?tsid=0.15967333142517193&source=result
[ Szerkesztve ]
KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
Micsurin
nagyúr
ER6N vázrepedésről tudunk valamit (Elvileg a 2006-osok túlnyomó többsége érintett)?
Érdekes amúgy, vagy 2006-ost látok vagy 2009-est...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #106417 üzenetére
Szépen motorozol, tetszik ahogy magadra húzod a motort.
(#106418) vendingo
Mit ír a gépkönyv? Nekem azt írja, mehet bele, de próbáljak ragaszkodni a 10w-40-hez. Volt már benne 15w50 vagy 10w50, nagy különbséget nem éreztem, pedig ez V, hátsó henger mindig melegebb. Nyáron araszolgatva megsüti a tojásomat.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz Horvi #106421 üzenetére
Emag Hecht 5l - 1.389Ft
Emag Hecht 10l - 2.189Ft
Emag Hecht 20l - 3.291FtEgy hét nagyon max és ott vannak nála...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Horvi
őstag
válasz Geresics #106409 üzenetére
Bemész bármelyik kútra és tudsz venni 5-10 meg talán 15 lityiset is. Ha jól emlékszem nem is olyan horror összegért.
(#106408) mm89 Jó ez így is de azért majd jöhet még kép. Ok az eleje nem egy szépség de a hátsó traktus a dupla kidörrentővel nekem bejön
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
mm89
őstag
válasz hroberto #106412 üzenetére
Nekem képeken is tetszett.
Élőben csak a műanyag burkolatok minősége nem tetszik. Fakó, napszítta
A km-t hagyjuk szerintem.
Az utolsó hivatalos bejegyzés 52e. A km órája nem működött már akkor sem amikor az előző gazdája vette, vásárláskor kaptam hozzá egy újabb típusú bontott egységet, vagyis a srác fel is szerelte a héten. Ezt az adás-vételiben fel is tűntettük és megvan a régi óra is.
Tehát a következő km állások közül lehet választani :
A: 52e
B: 9e
C: senkisenemtuggyaELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
vendingo
veterán
Olaj témában kellene infó.
Gyárilag 10w40 az ajánlás, de tudtommal a többet futott motorokba és magas hőmérséklet mellé ajánlott a 10w50 is. Nem tudom, hogy az enyém 70 ezerrel sokat futottnak számít-e, viszont nyáron sokszor vánszorgok dugóban, határátkelőnél, fizetőkapunál, ahol kegyetlenül melegszik a gép a forró nyári napsütésben. Szerintetek érdemes lenne 10w50-re váltanom?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zgospel
őstag
Tegnap voltam délután pályán, megünnepelni a bejáratást, és végre nagyjából képet kaptam a motorról is (Street Triple RS).
TLDR ömlengésem következik, bocsi ha valakit nem érdekel (érdekel egyáltalán valakit? ) de muszáj kiírnom.Úgy be voltam zsongva egész délelőtt mint utoljára nem is tudom mikor, talán az első komolyabb randim előtt amikor tudtam hogy ebből szex lesz. Még előző nap letakarítottam a motort, egy porszem nem maradt rajta, a sisakom plexije meg utoljára újkorában volt ennyire tiszta. Kamera, diktafon, köridőmérő feltöltve, illetve elemek kicserélve, táskába minden precízen bepakolva, mehetünk. Fél órával előbb érkeztem, a kúton teletoltam benzinnel nehogy féltávnál ki kelljen jönnöm, illetve itt szoktam a guminyomást is beállítani ami most sem maradt el. Az egyik általános dilemmám hogy mennyire lehet pontos a benzinkúti kompresszor mérője, majd amikor ezen túltettem magam jött a következő: a gyári guminyomás elöl 2.3, hátul 2.9 bar, vagyis mennyit merjek leengedni? Az FZ6-nál nem volt ilyen problémám, egyrészt azért mert kitapasztaltam hogy elöl 2-2,1 körül, hátul pedig 2 barral jól működnek és rendellenes kopást sem tapasztaltam, másrészt ott mégiscsak kisebb volt a különbség a gyári 2,25 és 2,5-höz képest. A 2,9 és 2 közti különbséget kicsit erősnek éreztem volna, úgyhogy elöl 2,1-re, hátul kb 2,2 vagy 2,3-ra mertem engedni.
Regisztrációnál mondták hogy két csoport van: lassú vagy gyors, melyikben szeretnék menni? Fél másodpercre átfutott a fejemen amit egész télen a monitor előtt ülve számolgattam: "Ha az FZ6-tal tudtam 1:25-öt akkor ez a motor erősebb is, jobban kanyarodik, jobban megáll, garantált az 1:20-as kör" Majd a realista énem gyorsan közbeszólt hogy "új még a motor, azt se tudod mi van" ezért bekértem magam a lassúba. És milyen jól tettem, ugyanakkor milyen rosszul is.Kezdjük az elején: az első menetben azt sem tudtam merre vagyok arccal, ha lehet balfasz módjára motorozni akkor azt valószínűleg kimaxoltam. Aztán arra is rájöttem hogy a kondim jól leeresztett a télen, 10 perc után már be volt állva a vállam, a felsőhátam, meg persze a tenyereim. Szünetben a futóművön is állítottam, van egy gyári útmutató ami 4 különféle felhasználás szerint adja meg a javasolt beállításokat. Nyilván nem ugyanaz mintha profik állították volna az én súlyomra, de legalább van valami iránymutatás. Sport setuphoz állítottam, ami a pályabeállításoktól egy hangyafasznyival puhább, de az utcaitól sokkal feszesebb. Az Euroring aszfaltja mintha enyhén romlana, a keményebb féktávokon érzésre gyűrött a felület.
Második menet: Hasonlóan kétségbeejtő mint az első, de már voltak értelmezhető kigyorsítások meg féktávok, viszont jó ívet úgy kerestem mint rezidens a vénát. Itt már tudatosult bennem, hogy sokkal szögletesebbek és darabosabbak az íveim mint korábban, mert erősebb a motor és a fék is. Rengeteget számított viszont az hogy állítottam a futóművön, nem ült úgy össze kigyorsításon és féktávon sem bólintott be.
1:30-nál jobb kör nem sikerült.Harmadik menet: a menet felénél valamire ráéreztem, mert itt már folyékonyabbnak éreztem a motor kezelését. Bátrabb fékezések és mélyebb dőlések jellemezték a menetem, azonban itt már az ABS zavaróvá vált. Említettem hogy több féktávon is enyhén hullámos az aszfalt, és valószínűleg emiatt elkezdett enyhén kattogni keményebb fékezéskor. Nem mindig, de 2 körönként mondjuk egyszer már épp elég zavaró volt. ABS-ből 3 beállítás van a motoron: utcai, pálya és kikapcsolt. Egész idáig a motor sport módját használtam, amihez az utcai ABS beállítás párosul.
1:28-as legjobb kör és kezdett zavaróvá válni a forgalom.Negyedik menet: kezdtem ráérezni a dologra, menet előtt át is váltottam a pályamódra ami lazább ABS-t, lazább kipörgésgátlót - amivel egyébként már sport módban is észrevétlen / inaktív maradt, de az utcai setup elég hamar beleszól és még darabos is - és egy kvázi gyorsgázt jelent, hogy ne kelljen kicsavart csuklóval tökig tépni a gázkart. Össze is állt alattam a gép egy műszerré, a motor viselkedésére már nem is figyeltem mert úgy kisimult az egész, csak a saját ritmusomra és a hibáim kiküszöbölésére fókuszáltam. Egy menet egyébként 20 perces volt, tehát kellett 60 perc ahhoz hogy elkezdjem élvezni a dolgot és megtaláljam a beállításokat, amit biztosan lehetne még fokozni ha értenék hozzá.
Itt már kifejezetten zavaróvá vált a forgalom a pályán, tiszta köröm nem is nagyon volt, de már 1:27-re sikerült javítani, ami egyébként még mindig 2-vel rosszabb a tavalyinál.
A hátsó gumin megjelent egy rendellenes kopás a jobb oldal kb közepénél. Nekem a kopáskép alapján "cold tear"-nek tűnik, ami a túl magas guminyomás miatt szokott kialakulni, de nem volt nagyon extrém. Legközelebb lentebb engedem 2 - 2,1 barra és meglátjuk mi változik.Ötödik menet: itt már éreztem hogy a gyors csoportban kéne menni, ugyanis nem tudtam tiszta köröket futni egyáltalán. 1:25 tetejét már sikerült összehozni.
Hatodik menet: 1:25:74-nél nem lett már jobb, ami 3 tizeddel marad el végül a tavalyi időmtől. Az erőmmel is teljesen elkészültem a végére, este lefekvéskor úgy éreztem magam mint akit megvertek. Ezt az utolsó menetet idő előtt lefújták egyébként, mert egy gyerek alatt megállt a motor a pálya közepén.
A konklúzió az, hogy a motorban rengeteg potenciál van még és érzem hogy én is tudnék bőven javulni. Ez a 123 lóerő nem tűnik soknak papíron, legalábbis az ezresek 160-200 lóerejéhez képest, de annyival erősebb és hamarabb jön meg az erő a korábbi motoromhoz képest, hogy nem is sikerült még teljesen megszoknom. Ami nagyon tetszik hogy kigyorsításon a 600as gépeknek már erőből tudok elmenni, ez korábban nem ment. Amit szintén szokni kell, hogy másodikban nyélgázra kiemeli az elejét: volt egy-két kanyarból kijövet amikor még az íven már elemelkedett az eleje. Furcsa érzés, de nem rossz Nagyobb tempóval és hamarabb érek oda a kanyarokhoz, be kell még lőnöm ehhez a féktávokat.
Amiből következik a második hiányosságom, a féktáv. Egyszer-egyszer sikerült olyan rövidet és keményet fékezni hogy nem hittem el, nagyon meg tud állni amiből kifolyólag vagy túlfékeztem a kanyart és túl lassan értem az érintési ponthoz, vagy nem húztam elég keményen a féket, ami megintcsak időveszteség. Gyakorolni kell, egyelőre a régi fékerő van rögzülve a fejemben.
Harmadik pont pedig a dőlés. Szintén egy beidegződés a korábbi évekről, mert az FZ-nek hamar leért a lábtartója amihez hozzászoktam és csak addig döntöttem éveken át. Szerintem most már mélyebbre dőltem, de még sok van benne. Az első gumi bal szélén 1 centi a csík, a jobbon szemmel láthatóan kisebb, bár csak egy picivel.
Nagyon várom a következő alkalmat.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
Kezdek sárgulni!
@Boldi: már nézegettem ha kifogom akkor az LC4 blokk hatszor akkora nyalóka lesz mint egy szakadt bömös... Igaz nem olyan jampi a fagyizó előtt. Itt most az a vicc szóbelik után A és B-t párhuzamosan kell vigyem....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #106413 üzenetére
Hát, a platón felborulni nem fog, az biztos
Nem tudom, de, ha a műanyag kanna alá beraksz valami gumi lapot, akkor nem fog kidörzsölődni, mert a gumi felfogja az súrlódást. Írtad, hogy fennhagyod a csomagrögzítőt. Arra én tennék kétoldalas ragasztóval gumicsíkot, akkor biztonságban lenne a kanna.
Gondolom.
Vagy, tudom ajánlani a Givi E360 dobozt, ezt tapasztalatból mondom, hogy légmentesen zár.
Elindultunk reggel a hegytetőről, mire leértünk, behorpadt a légnyomás különbségtől, alig bírtam szétfeszegetni. Kár, hogy nem csináltam róla képet. -
emre
veterán
válasz Geresics #106413 üzenetére
Nézz körül, hátha van valahol elérhető áron 14 literes tank hozzá.
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Geresics
addikt
a vadász-viccet ismerem, de nem tudom hogy jön ide most
Persze nem motorral megyünk oda, hanem berakjuk a vasakat a Transporterbe, és csak Albániában vesszük ki - ha esetleg erre gondolnál.A motor kicsi, könnyű, és a futóműve több, mint alkalmas az Albán terepre. Tudom, bejártuk már az országot terepjáróval, nem vakon megyünk oda. Igaz, ez nem Afrika, de nem is 32L-es GS-el megyünk, és tudom, hogy a hegyekben mennyire "sűrűn" vannak elszórva benzinkutak.
A PET-palack nem jó, mert az állandó rázkódástól kicsiszolódik a széle, annyira gyenge az a műanyag. Persze táskán belül, ruhába csavarva nem, de azért érted... Szóval üzembiztos, és igényes megoldást keresek.A motorokból az előző tulaj végre kivette a cuccát, így a dobozokat végre le tudtuk dobni róluk, de a platnit meghagytuk, arra fel lehet kötözni a kannát, és arra a táskát szerintem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
emre
veterán
válasz Geresics #106409 üzenetére
vadász vadász te szopni jársz ide........
Nem elég hogy kicsi, hosszútávon kényelmetlen, viszonylag lassú, nincs mire pakolni, még a benya is kevés benne.
Kamera akkumulátorokat pakolj rendesen, mert ezt meg akarom nézni, majd ha egyszer hazahoznak.Givi dobozra lehet venni plusz kannát, nem kevés pénzért. Egyébként meg jó pár túramotoros videóban mindenki pille palackot használt. No de azok a Afrikában, Ázsiában, Ausztráliában tolták ahol adott esetben napokig kellett menni tankolás nélkül.
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Geresics
addikt
van bárkinek tapasztalat üzemanyag-kannával?
A májusi Albán túrát átszervezzük, és a nagyvasak helyett a kicsikkel megyünk, de a 7,5 literes tank nem hiszem, hogy elegendő lenne, ezért kell valami pót-tank.
AliExpressen találtam 3-5-10 literest is "sz@réhugyé", de nem hiszem, hogy ideérne 30 napon belül, ill. nem tudom, ezek hogy bírják vajon a terepezést?
Épp most jutott eszembe, hogy valami hajós boltban is érdemes volna körülnézni, hátha...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
mm89
őstag
válasz Horvi #106406 üzenetére
Majd lepucolom, aztán csinálok. Még csak egy van, de ez nem mond semmit mert rá van pakolva minden cuccom.
[link]
Első ránézésre nagyon csúnya volt a Z mellett. Ugye az a gyöngyház narancs iszonyat szép. Na ez meg egy sima anyagában narancs műanyag. De azon gondolkoztam hogy ha megmarad lehet lefóliáztatom. Fekete-neon sárga eléggé durva lenne
Amin meglepődtem, hogy 2012 es conti roadattack 2 van rajta. Na gondoltam is magamban amikor megláttam hogy legalább lesz mit lefüstölni. De úgy fog mint a zöld festék! Puha mint a vaj.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #106405 üzenetére
Most az övére gondoltam, nem a sajátomra.
szerk.: A lóf.szt! Csak 12x szerepel!
szerk. 2: A százegyedikben sincs, úgyhogy ha ezt a hsz-t nem számoljuk, akkor is 12 marad.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Grat!
Ez a plague doctor fejű?Na f*om ez is SM-re ül.. az is SpeedTriplere... én meg ülök és nem tudom mit is akarok. Nem lesz ez itten jó!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
mm89
őstag
Sziasztok!
Elment a Z750 :)
Vagyis beszámoltam egy 2007 es Ktm 690 supermotot :)
Kecskemétről hoztam haza Szegedre. Hát zsibbasztó volt, de aztán a városba érve folyamatosan vigyorogtam :D
Jóféle!ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok