Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41601) DigitXT


DigitXT
félisten

Megjött a LED-hez is jó indexrelé.:) Tökéletesen működik, közvetlenül cserélhető vele a gyári, meg minden. Egy gond van: nem tetszik a LED index színe/fényereje. (Ki fogom próbálni, de nem hiszem, hogy így marad. Nézek vmi alternatívát, majd.)

Viszont az is "botrány", amit a Malaguti gyárilag előad hátsó index címén... Ba15s foglalatban egy-egy 10W-os izzó, aminek egy narancs búra adná a színét. Ez még nem lenne baj, csak az okos mérnökök (?*) megfejelték azzal, hogy milyen faszán néz már ki, hogy a hátsó lámpatest "egységen" piros, így az egésznek egy PIROS búrán kell átvilágítania. Eredmény: gyér narancsos fény, piros udvarral. Gyönyörű...

*: inkább azon marketingesek, akik csak a kinézetet nézik, s nem a funkciót, LOL.

Szerk: főként a fényerővel van gondom amúgy. Nagyon szépen néz ki a képen, hogy a sok SMD LED világít, de valahogy köze nincs a 16W-os izzó fényerejéhez, ami szinte vakít. Persze kérdés, hogy kell-e az indexnek annyira vakítania (de a gyárban úgy gondolták, hogy igen), bár inkább kritikus a hátsó ebben a kérdésben (amiről meg úgy gondolták, hogy nem). Furcsa.:R

[ Szerkesztve ]

(#41602) Bogyó bá' válasza DigitXT (#41601) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Látom, belemásztál az index-izzó témába, hátha tudsz nekem segíteni. Nekem 4 db 10W-os gömbfejű, fehér fényű van a sárga színű búrákban. Hátulra szívesen tennék kicsit nagyobbat, de a 21W-os a "hosszú" búrájával már nem fér bele. Régen létezett gömbfejűben 15 és 18W-os is, de már sehol sem találok. Véletlenül nem találkoztál valahol ilyesmivel? (csak hátulra kellene, elöl maradna a 10W-os).

LED-es nem igazán érdekel, mert az az én indexeimbe biztosan nem jó (tükör van az izzó mögött).

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#41603) DigitXT válasza Bogyó bá' (#41602) üzenetére


DigitXT
félisten

Nekem is tükrös az első, azért is választottam olyat, aminek oldalra
is van fénye. Más kérdés, hogy a gyakorlatban ez elég harmatos.:F
Igazad van amúgy, hogy az alternatívaként linkelt LED nem az igazi,
mert úgy világít, mint egy zseblámpa, a foncsort nem használja, így
az index hátulról "pontszerűnek" látszana, nem világítana az egész.

Szóval még gondolkodom, mit kéne. Sajnos izzóra nincs tippem.:(
Berendeltem hátra is anno ba15s foglalatú LED cuccot, de nem jött.

(#41604) Dealer95


Dealer95
őstag

Sziasztok!

Egy kérdés:
Lenne egy Yamaha DT125.
2005-ös, olasz papírokkal.
Jelenleg 50-esként használják.
Mennyibe kerülne a forgalomba helyezése kompletten?

(#41605) Brogyi válasza kcsa (#41599) üzenetére


Brogyi
senior tag

Csak érdeklődöm, megnézted a Beverly-t? Mi volt a gond?

(#41606) killer1203 válasza SzlobiG (#41595) üzenetére


killer1203
senior tag

Castrol Actevo 4T 10w-40 igen ez csak résszintetikus, de előtte meg Repsol MOTO SCOOTER 4T 5w-40 volt benne és azzal sem volt olajnyomás meleg motor, tuti hogy valami más probléma lesz itt nem az olaj. :(

Xsara 1.6 16v | Motorola Defy

(#41607) Topiccsendőr válasza killer1203 (#41606) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A fotengelycsapagyazast hogy csereltetek?
Hogy allapitottatok meg, h mekkora meret kell? Utana a szerelo nem merte le a hezagot? Vagy valaki, aki szetboritotta?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#41608) killer1203 válasza Topiccsendőr (#41607) üzenetére


killer1203
senior tag

Azt a szerelő nézte át, de azok lehet nem is lettek cserélve mert hajtókar csapágyas lett a gép, és néztünk bele egy felújitott főtengelyt, és az lett belerakva.

Xsara 1.6 16v | Motorola Defy

(#41609) vaksi8 válasza Dealer95 (#41604) üzenetére


vaksi8
senior tag

Hali!
Ha meg van hozzá minden papír és te magad intézed akkor kb 70-80 ezer között van.Ha megcsinálják neked,arra még kb egy 20-ast rá kell számolni,ha nem többet :DDD

(#41610) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

125/50cm3

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#41611) kcsa válasza Brogyi (#41605) üzenetére


kcsa
veterán

Némi betegség és egyéb ügyek (fél fürdőszoba lebontva) közbejöttek, nem néztem meg, el is vitték. így jártam :)

(#41612) huszi.gyb válasza DigitXT (#39988) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Leddel még inkább hasonlít valami mesebeli lényre szerintem :DD

www.dongosofor.hu

(#41613) DigitXT válasza huszi.gyb (#41612) üzenetére


DigitXT
félisten

"Ezmiez?":))
Unfortunately this item is no longer available,
but you may be interested in the following.:F

(#41614) akos3 válasza Bogyó bá' (#41610) üzenetére


akos3
addikt

azért ez nem pont az az eset. Itt konkrétan semmije nem volt. Ha normálisan bukóban motorozol egy biztosítással ellátott 50-esnek titulált 125-el, tuti nem kapsz ennyit. Ha rendes a rendőr még ki is dumálhatod, h nem tudtad :D

(#41615) huszi.gyb válasza DigitXT (#41613) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Basszus most már nekem is :(( Madison volt ledcsíkokkal...

www.dongosofor.hu

(#41616) Den válasza killer1203 (#41606) üzenetére


Den
veterán

Biztos, hogy nem az olaj a gond. Ahogy nézem a kenési rendszer ábráját, a hajtókar csapágy a főtengely csapágyon keresztül kapja az olajat, tehát lehet hogy már azért ment tönkre, mert a főtengely csapágynál túl nagy volt a nyomás veszteség. Én először megpróbálnám egy tuti jó pumpával, mert azt egyszerűbb cserélni, és ha úgy sem jó akkor sajnos szét kell szedni, és kenési rendszer minden elemét ellenőrizni

www.simson4t.hu

(#41617) Den válasza akos3 (#41614) üzenetére


Den
veterán

Hát ha 125-ösről smkp adásvételit írsz, és még smkp biztosítást is kötsz, az okirat hamisítás is, annál még a minden papír nélkül motorozást is olcsóbban megúszod. Az meg hogy a rendőr mennyire rendes, attól is függ, hogy épp mennyire léptek a tökére a főnökei. Ha 48 kmh-nál gyorsabban mész a mocival, már simán büntethet, akármilyen papírjaid is vannak.

www.simson4t.hu

(#41618) dJ Peer válasza Dealer95 (#41604) üzenetére


dJ Peer
aktív tag

- 27.000 az egyedi forgalomba helyezés, műszaki
- kb. 25.000 a regisztrációs adó
- 6.000 forgalmi engedély
- 6.000 törzskönyv
- 8.000 a rendszám, ha jó tudom, bár ebben nem vagyok biztos.

(#41619) gabe_


gabe_
őstag

Két hét állás után gondoltam, megjáratom a crackert, hát nem akart beindulni. Önindító teker, ennyi. Megnéztem, szikra van, benzin folyik, wtf? Automata szívató kiszerelve, rendben működik.
Gondoltam egyet, egy fecskendővel nyomtam egy kis benzint a gyertya nyíláson át a hengerbe, láss csodát, azonnal beindult. Vajon mi történt a két hét alatt, ami miatt nem akart beindulni? Letapadt valami a karburátorban?

Sovány szakácsban sose bízz!

(#41620) DigitXT válasza DigitXT (#40785) üzenetére


DigitXT
félisten

A gyári 8500 helyett ez a Malossi verzió 1250-ért mindjárt barátibb.:W
Mi a trükk? Irreális a gyári árazása, vagy a Malossi gyengébb minőség?

(#41621) kcsa válasza DigitXT (#41620) üzenetére


kcsa
veterán

Nincs trükk. A gyáriak így vannak árazva :)

(#41622) killer1203 válasza Den (#41616) üzenetére


killer1203
senior tag

Kifogom próbálni, egyébként amikor az előző hajtókar csapágyas lett, akkor nem világitott az olajnyomás visszajelző, pedig legalább 2-3 mm holtjátéka van a hajtókarnak a főtengelyen.

Xsara 1.6 16v | Motorola Defy

(#41623) balazs1011 válasza kcsa (#41611) üzenetére


balazs1011
aktív tag

Ne bánkódj ,lesz majd másik. :K

---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----

(#41624) Dealer95 válasza dJ Peer (#41618) üzenetére


Dealer95
őstag

Köszönöm!

(#41625) Bogyó bá' válasza dJ Peer (#41618) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A rendszám 5.500,- forint volt nekem tavasszal. (Tök görbe volt a kis csótányon, ráadásul átfúrkálva, így kértem újat rá).

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#41626) kenta


kenta
tag

Üdv!

Honda Dio AF35, Valaki elmagyarázná hogy állítsam be a karbit?
Sport légszűrő van rajta, akárhogy állítom vagy nagy, vagy kicsi az alapjárat és leáll.
Most lett felújítva, tömítések, csavarok, fúvóka...

Eladó cuccok: http://t7.hu/15yk Megbízhatóság: http://t7.hu/15yl

(#41627) dJ Peer válasza Bogyó bá' (#41625) üzenetére


dJ Peer
aktív tag

Nekem is annyi volt, csak nem találtam meg a számlát, de így már beugrott. :)

(#41628) KrAt


KrAt
veterán

Ma végre sikerült eljutni megvenni a motoros cuccokat, végülis ezek lettek:

Dzseki: Shox Nordkap Flow
Kesztyű: Difi Drizzle
Sisak: Icon Alliance Solid Red

A sisak keresés érdekes volt, mert a Shox-ban felpróbáltam ~10 darabot, mindből kivolt az állam.. :( Nyújtott fejem van :D Aztán átmentünk a BázisMotorba, ott volt a fenti darab, pirosban, utolsó darabként 63e helyett 39e-ért.. Nézegettük, ahogy gondoltuk, feljebb van kb 1-2 kategóriával a Shox-os 30-40e-s árkategóriához képest (pl. dupla D gyűrűs a csatja..), a piros szín volt egyedül a kérdés, de gondoltam, az se rossz, majd feldobom valami frankó matricával :)
A kesztyűből is ez volt az egyedüli kényelmes, de ennek ellenére örülök neki, mert frankónak tűnik :)
Kabátból meg pont ilyet akartam, teljesen jó, vannak benne protektorok, majd egy gerincprotektor fog kelleni még, aztán első körben ennyi :)

(#41629) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

(#41630) huszi.gyb válasza AndrewTdi (#41629) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Realmotor jó hely :) Voltam már ott párszor, 18 évig egy faluban laktam a tulajjal.:)

Más: Ma beadtam a Tactot szerelőhöz, rendes, de k*** drága. Dio 10" bontott felnit 6k-ért akar adni, gumi nélkül. Mondtam neki, hogy inkább vinnék én, van úgyis bontott :DDD

Elhoztam haveromtól a Diot, hogy járok azzal. Naná, hogy nem értem haza, Árpád hídtól toltam. Kifogyott a benzin. Teletankoltam, csöpög (elég gyorsan)... kb 4 helyről 2csepp/másodperc... Hamar tócsa lett. A házba nem mertem már behozni ;] Kíváncsi leszek, reggelre mennyi marad benne.

www.dongosofor.hu

(#41631) -Mosquito- válasza AndrewTdi (#41629) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Cseréled a Nexust? ;] Ne tedd,törve volt mindkét oldala az Apriliának. :(

Huszi.gyb:
Jah tényleg jó hely. Kintről (Olasz) hozza be a motorokat ugyan olyan árakon adják mint az itthonit. Pl kérdeztem egy 650-es Burgit vagy 2M lett volna kb 10ekm valahány volt benne,szervizkönyv,na az nincs. Gumi cserélve volt rajta már.

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#41632) Grillo válasza KrAt (#41628) üzenetére


Grillo
senior tag

Kesztyűm ugyan ilyen van. Ma fázott már benne a kezem 20 perc után, de be nem ázott. Kell vennem egy muffot holnap.

Henteskötényt hol vegyek?

(#41633) huszi.gyb válasza -Mosquito- (#41631) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Motort venni náluk nem volt alkalmam. De a szerviz részüket többször látogattam... Ott rendesen dolgoztak. :)

www.dongosofor.hu

(#41634) -Mosquito- válasza Grillo (#41632) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Itt bárdot is kaphatsz sztem. :D [link]

Huszi.gyb:
Elhiszem. A kintről behozottakat rendbe kell rakni. :D

Andrew:
Bármelyiket választod dobozt kell rá venni,de az sem baj ha úgy veszed/adják hozzá. :K Gp 800 az egy állat,semmit nem lehet eltenni benne,max egy nyitott sityakot.

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#41635) AndrewTdi válasza -Mosquito- (#41631) üzenetére


AndrewTdi
addikt

A Nexus az utolsó robogóm (vagy ha mégsem, akkor az utolsó megálló egy GP800), ha cserélek, akkor minimum a 600-as váltós.

(#41636) Grillo válasza -Mosquito- (#41634) üzenetére


Grillo
senior tag

Köszi, imádlak. :DD
Karajból vagy tarjából legyen a rántotthús?

(#41637) huszi.gyb válasza -Mosquito- (#41634) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Vagy a haverok által, jogsi nélkül összetörteket :DDD Quad, NSR...

www.dongosofor.hu

(#41638) -Mosquito- válasza Grillo (#41636) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Mindegy csak sok legyen. :D

Huszi.gyb:
Neem,olyan ott nincs. :N

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#41639) huszi.gyb válasza -Mosquito- (#41638) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Persze, mind magánterületen belül történt, kis kalapáccsal :D

www.dongosofor.hu

(#41640) SzlobiG válasza AndrewTdi (#41635) üzenetére


SzlobiG
félisten

Én is agyalok, hogy jövőre mi legyen, vagy egyáltalán legyen-e vmi nagyobb. T-maxon agyalok csak épp abba az árba kapok egy jóval erősebb váltóst. :U

(#41641) DigitXT válasza SzlobiG (#41640) üzenetére


DigitXT
félisten

Te tudod, mire használod. Amire én, arra egy 600-as sportgép sz*r lenne.
Mondhatnánk, hogy a 400-as robi is felesleges, de ez csak részben igaz:
az erőtartalék néha nagyon jól jön (ezért "váltottam"), emellett kényelmes
és jobb a szélvédelme is stb. Ma pl. 6 fok volt, de abszolút nem fáztam...
Semmi thermobélés: vékony pulcsi a cordura kabát alatt/maszk/térdvédő,
téli kesztyű. Meg vastagabb zokni a bokám szélvédelmére. Amúgy erre a
csizmát lenne célszerű felvenni, nem csak szélvédelem kellhet: lustaság.
Motor a parkolóban, cuccom benne, mi hiányzik? Ezzel pl. bátran ki lehet
menni a városból is, ha arra van kedvem: a Majával kompromisszumosabb.
De alapvetően nem arra használom, szóval ez csak egy plusz lehetőség...

ON: jövőre fékrendszer felújítás, aztán le lesz a gond sokáig. Remélem.:D
Igazából most is csak a benzinlocsoláson + fogyin szenvedtem. Más baja
nem volt, gyakorlatilag nem kellett rákölteni: szomszédom csodálkozott is,
mert állítása szerint ő csak úgy locsolta a pénzt a 200-asára: vezérműlánc
szakadás, és egyéb nyalánkságok. Tegnap ugye kipróbáltam az első LED
indexeket, hogy elég "gyér" a fényük. (Mondja a szomszéd, hogy akkor ez
csalódás: mennyibe fájt? Mondom 2 dollár.;] Szóval kicsit sokat kell várni
a kínai ingyenpostára, de megéri. Ha nem lesz tökéletes, nem nagy bukó.)

Ja, megjött a hátsó index is. Vmi 50 nap után?:Y Mindenesetre az tetszik!
(Eleve kétfélét rendeltem (+2 dodó), ha a hosszabb nem férne be, de simán
befért.) Közel azonos fénye van a 10W-os izzóéval. Csak nem eszik annyit.

Viszont belefutottam egy furcsa anomáliába: ha az ÖSSZES index LED, a
vezérlés "megőrül": gyenge vészvillogóvá változik mindkét irány...:U (A relé
cserélve, szóval az biztos nem baj, ráadásul az még az elosztás előtt van.)
Írtam korábban, hogy tervezek vészvillogót kialakítani, NEM ÍGY gondoltam.
Arra gyanakszom, hogy a műszerfali visszajelző közösíti a betápokat, dióda
segítségével akadályozván meg a fenti jelenséget, ami viszont a csupa LED
index esetén túl nagy feszt kap (nem esik fesz egy index-izzón sem), így a
záróirányban is nyit. De ez csak egy elmélet. Mindenesetre az első LED-ek
úgysem tetszettek, szóval egyelőre oda ment vissza a gyári T10-es, W16W.
Vakító fénye van, ráadásul működik minden rendesen. Power leden agyalok.
Az azért már egy picit húzósabb árban van, hogy "próbára" berendeljem...:D

[ Szerkesztve ]

(#41642) kcsa válasza DigitXT (#41641) üzenetére


kcsa
veterán

Ezen már gondolkoztam sokat, de felteszem a kérdést inkább :DDD

Miért jó ha az index izzó keveset fogyaszt? Olyan sokat indexelsz hogy a megemelkedett generátor-terhelés miatt magasabb a fogyasztásod is? ;] (magasabb fényerő már más tészta, de láthatóan ez nem jön össze :) )

(#41643) DigitXT válasza kcsa (#41642) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem, nem a fogyi miatt, LOL.:DD A fényerő meg csak technika kérdése: van olyan
sok LED-es cucc, aminek megfelel a fényereje, az egy dolog, hogy előre nem jött
össze. Mondjuk a gyári vakítást is túlzásnak érzem, de mindegy: lehet, hogy arra
gondoltak, hogy kanyarlámpának sem utolsó, ha indexelsz, bár kár, hogy villog.;]

Szóval a miértre a válasz: ne "rángassa" az akkut, ezzel (közvetve) a xenon tápját.
Azt sem szoktam szeretni, hogy (gyári motor esetén!) a műszerfalvilágítás "villog",
ha megy az index. Azért van a visszajelző lámpa, hogy az jelezze, ne a "fedkomp"
háttérvilágításának elhalványodása legyen már a visszajelző, érted.:DDD Tudom, erre
szokták azt mondani, hogy normális akkut kell venni... (Elvileg belevaló van benne,
1 éves, garis.) Problémát nem okoz amúgy - a xenonnak sem -, elvből nem tetszik.
Régen okozott gondot a Maján, amikor a xenon nem volt rendesen bekötve. Habár,
ha jobban belegondolok, most a Madisonon is hasonló a szitu: a H4/HS1 csatijáról
megy a vezérlő, nem közvetlen az akkuról, ezért nem is az akku ~12V-ját "látja"...

Amúgy meg a LED azonnal reagál a tápfeszre, nincs felizzási ideje... Féklámpánál
ez kifejezetten hasznos.* Sok esetben gyárilag is LED-es féklámpákat használnak.

Ja, és még valami: ez tuti nem ég ki, mindenféle rázkódásra érzéketlen, stb.:R
Szerinted csak "úri huncutságból" raktak a 2014-es CB1300-ra LED fényszórót?:DDD

*: indexnél nem érzem a "közlekedésbiztonsági hasznát", ti. nem akkor kell egyet
gyorsan villantani, amikor már téped át a másik sávba, habár látni ilyen idiótákat is.

Szerk: a W16W lehet, hogy T15-ös. (Annyira nem vágom ezeket a foglalatokat.:B)

[ Szerkesztve ]

(#41644) kcsa válasza DigitXT (#41643) üzenetére


kcsa
veterán

Nem úri huncutság az, nem véletlen hogy féklámpák esetén, a harmadik szinte mindig led-es, relatíve sok métert lehet nyerni fékúton ha időben látod hogy világít. Csak indexnél fogom nehezen :DDD

Amúgy nekem idáig egyik motoron se villogott a műszerfal világítás ha indexeltem... Fene tudja :)

(#41645) DigitXT válasza kcsa (#41644) üzenetére


DigitXT
félisten

idáig egyik motoron se villogott a műszerfal világítás ha
Naná, mert akkora feszt tolt a generátor, hogy szétküldte az injektort is...

Bocs.;]

(#41646) kcsa válasza DigitXT (#41645) üzenetére


kcsa
veterán

háháá nem nyert :D

Most fizikai sérülésnek tűnik. Még jó hogy már nem az enyém :DDD

(#41647) DigitXT válasza Bogyó bá' (#41602) üzenetére


DigitXT
félisten

Ha már ennyire az index a téma: erre a típusra gondoltál?:R

kcsa: először a fesszab volt...;)

[ Szerkesztve ]

(#41648) -Mosquito- válasza DigitXT (#41641) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Az index izzókat én nem bántanám. Fényesebb jobb is mint a LED,így jobban észrevehető normál izzónál az indexelés. Ezeket ha LEDre cseréled meg fog hülyülni az index a jóval kevesebb áramfelvétel miatt. Relézheted is de ha netán tönkre fog menni egy LED akkor megint borul a bili. Amit érdemes LEDesíteni (hideg fehér fénnyel) az az első helyzetjelző,rendszámvilágítás,féklámpa (piros 180 fokos Piranha,minél több LEDes) . Még tehetsz a csomagtartóba is LED szalagot,na nem piros/kék/zöld disco fényre gondoltam. ;] Viszont ha túlzásokba esel akkor a generátor hiába termel,tölti az aksit ha nincs fogyasztod ami elhasználja a sok kraftot . Lehet fesszabályzod,aksid is tönkremehet e miatt.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#41649) Bogyó bá' válasza DigitXT (#41647) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nem, hanem pont olyan, mint a mostani 10W-os: teljesen gömb alakú az üvegbúra, csak éppen 15W-os kellene. 35 éve faterom Skoda 1000MB-jében volt ilyen! ;)

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#41650) dJ Peer


dJ Peer
aktív tag

Ha már világítás, nekem 2 db HS1 foglalatú izzó van bent, de nagyon gagyi, sz*rul világít. Viszont nem találtam ilyen foglalatúban +90% vagy megalight-os izzókat, van ezekben is valami jobb minőségű?
Ja, és nekem állandóra van bekötve a világítás, gyújtásra egyből ég. Érdemes kapcsolót betenni? Gányolni nem akarok, ha teszek bele, csak gyári kapcsolót.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.