Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz
DigitXT #42395 üzenetére
Elég optimistán van skálázva az a fordulatszámmérő
Mondjuk én azzal a simson schwalbival vagyok úgy, amit most építünk, hogy akarok vmi sebességmérőt, mert az eredeti a blokkból szedte a jelet, onnan meg már nem tudja, és csak ilyen 240-ig skálázottak vannak ami vicces lenne egy motoron ami 80-nál többet sose fog menni
-
huszi.gyb
senior tag
Nem. Van egy Tact AF31-em, amit használok.
És amiket bontok:
Dio AF27
Dio AF18
Tact AF16
Malaguti Madison 250 1999
Keeway Qjiang QJ50QT-18A Hondákkal mentem már, mielőtt elbontottam, AF18.ról még gumit is égettünk, sajnálom, azt használni akartam, de megbízhatatlan volt, most már dobozokban van.
Tehát végül is mondhatjuk, hogy egy milliomos k.csög vagyok, akinek nem elég egy robogó
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42395 üzenetére
Az biztos. Multivarral tényleg pörgősebb, de szvsz akkor sem adja úgy meg... Lehet, hogy csak a feeling más, ezt nem tudom, annyira még nem volt alkalmam egymásra hasonlító gépeket tesztelni... Madison Vs GS500 talán a ccm miatt közel áll egymáshoz, de mégis ég és föld...
Másra is való.
szerk.: Bár egy 70+LE-s robogó már elég gyilkos lenne, de szívesen összehasonlítanám a CBF-fel. Igaz, hogy 200-nál 16" alatti kerékkel... Ott már a CBF is gyilkos volt.
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #42394 üzenetére
váltóssal valahogy jobb előzni is. Visszapakolsz 1-2 sebességet, és goo
Egy multivarral ugyanezt, a gázmarkolat erőteljes megcsavarására a
varió györnyörűen megcsinálja neked... A gyári inkább takarékosabb,
így nem adja át azt a visszaváltok, felpörgök, elgyorsulok feelinget.
Gondolkodok ugye a Madisonba egy Multivaron, picit "ütne" szvsz.Szerk: a nagyobb kerékkel egyetértek. Ami nagymotoron még séta,
az egy kiskerekű robogón már "halálfélelem" tud lenni: az eddigi két
(végsebességre is tesztelt) robogómnál ez rendre 110- / 140-nél volt.
Mondjuk ahhoz képest szúrtuk neki 140 fölött is... Ki kellett próbálni.Alakul a fordulatszámmérő elhelyezése... Már csak az a kérdés, hogy
a vízhőmérőre nincs szükségem, vagy benzinszintmérőre? Muhaha.
Valójában középre kéne rakni fent, mint valami turbónyomásmérőt... -
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42393 üzenetére
Egyébként igen, valamit valamiért. Ezért mondtam, hogy szívem szerint legalább 2 gépem lenne, de most csak egy 50-esre futja
De ha többet használnám a gépet túrázásra (városon kívül)> nagyobb tempó, biztos, hogy a nagyobb kerék mellett döntenék. És váltóssal valahogy jobb előzni is. Visszapakolsz 1-2 sebességet, és goo
[Alkatrész][lámpa] Majd kiderül... Most egy 125-ösre vittek tőlem néhány alkatrészt... Kíváncsi leszek felmegy-e rá.
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #42386 üzenetére
Pont a robogók előnyét nem látom benne.
Egy előnye megvan: a kényelem... Városban azért fárasztó váltogatni,
de ezt te is írod. Persze, tisztán városozni meg egy picit batár, de hát
mit csináljon az ember, ha nem akar egyszerre két motort fenntartani?
Kompromisszumos lesz valamelyik használatra... Valamit valamiért.Amúgy az előző képhez a viccen kívül egy érdekes észrevétel! Elsőre
tök ugyanolyannak néz ki (a színtől eltekintve) a két motor, de jobban
megnézve egy picit eltérnek az idomok (díszítő elem, oldalidom, stb.)!
Szóval vizsgálni kell a kompatibilitást itt is mielőtt az ember bevásárol
egy (esetlegesen törött) idom helyett egy másikról, ami csak ccm-ben
egyezett, de évjáratban nem. Meglep, na. A lámpára kíváncsi leszek...
Azt hittem, hogy csak a műszerfal, és a tükör lett csereberélve. Aha...
Szerk: mármint az index. Mindig tükörre gondolok, régen egyben volt... -
DigitXT
félisten
Aham: szelepszár szimering! A komoly témák mellé egy kis OFF:
- Kérem fújja le a féknyerget ezzel, "tuning pirosra". 1 flakon lesz...
- Kicsit mellément a spray (mind a 8 flakonnal), maradhat? -
SirKero
őstag
Amikor megvettem a "gépállatot" első dolgom volt,hogy elvittem Érdre Tóth Lacihoz aki nagy Burgman mágus a Burgman.hu fórum "hivatalos" szerelője egy átnézésre. Ekkor szóba került az olaj fogyasztás is és ő azt mondta,hogy ez sajnos nem javítható konstrukciós hiba. El is magyarázta de mivel abszolút láma vagyok a motorikus dolgokhoz már pontosan nem emlékszem ( marhaságot meg nem akarok mondani )
Ezzel együtt kell élni ( rendszeresen ellenőrizni ) vagy mást venni. Én az figyeltem meg az enyémnél,hogy ha relatíve nyugodtabb tempóban használom akkor kevésbé eszi viszont ha húzom neki ( mondhatnók nyelezem) akkor jobban fogy az olaj.
-
huszi.gyb
senior tag
Bár ezekkel az olajfogyasztásos dolgokkal vigyáznék. Igaz, hogy nem robogós téma (bár amikor megvettem az enyémet tudtam, hogy 1L/1000km-t fog zabálni
) de fateréknak szerváltam egy Mitsubishi Lancert 1,3benzin.
Eszi az olajat, amióta hozzánk került (de most már rájöttünk az okára). Érdekes volt, hogy rövid utakon gyorsan ette, amikor fater elment dolgozni vele (2*800km) akkor meg semmit nem evett... Kiderült, hogy egy 2000Ft-os szimmering miatt tolja ki az olajat. Igen, kellett fél-1 év, hogy megfigyeljük, és rájöjjünk. Addig belement +1L olaj kb... Szóval szerintem az, hogy valahogyan fogy az olaj, még semmit nem jelent.
Tothgera30: Robogókat a csomagtartó miatt szeretem. Ha túrázni kellene, akkor mindenképp váltós motor. Nagyobb kerék, többségében jobb tapadás, és más súlyelosztás miatt is. Példa: CBF600 mögöttem egy 90kg-os emberrel (tud motorozni, a cseréig ő vezetett, én 75kg vagyok) sokkal kezelhetőbb volt, mint a Sym mögöttem egy 40kg-os csajjal... Mindkettővel mentem egyedül is. CBF simán odaverte stabilitásban, biztonságosabbnak tűnt. És sor4, nem 1 henger, 600ccm vs 125ccm...
Jók ezek a nagy robogók, de tudni kell milyen célra veszik. Hozzáteszem, Budapesten meghalnék a CBF-fel... Sok csomag (hátizsákban)..stb
-
válasz
huszi.gyb #42386 üzenetére
650 Executive van fater haverjának. Anno gurultam vele, de nagyon nehéz dög. Városban esélytelen, viszont 120km/h-ra pillanatok alatt felgyorsult, kissé félelmetes egy akkora bálnán. Jah, a srác (55 éves) 300km+ távokat tett meg vele egy nap alatt, mivel az ország keleti régiójából járt Bp.-re, volt hogy ketten mentek, csomagokkal, de akkor a súlypont is jóval feljebb kerül. Én 500cc-től nagyobbat nem ajánlok ilyen célra, főleg ha várost is érint vele a tulaj, inkább valami nagy kerekű 400-as.
-
Den
veterán
válasz
runner 125 #42374 üzenetére
Túl van ez az olajfogyás dolog misztifikálva. Az olaj kenőanyag aminek minden súrlódó felülethez el kell jutnia, így a szelepszárakhoz, és a hengerfalhoz, dugattyúhoz is. Ezeknek a sajátossága, hogy egyszerre érintkeznek az égéstérrel és az olajtérrel, egyszerre kell a kettőt elválasztani, de a kenést is biztosítani, valamennyi olaj itt mindig át kell jusson, ha az olaj lehúzó gyűrű szárazra húzza a hengerfalat, szétkopnak a gyűrűk meg a henger, ha a szelepszár szimering tökéletesen zár, szétkopnak a szelep vezetők. Van ahol több olaj fogy van ahol kevesebb. Nem ismerem a burgman blokkját, nem láttam még szétszedve, de simán el tudom képzelni, hogy mélyebbre sikeredett a hónolás és vastagabb olajfilm marad a hengerfalon, ezért több olaj fogy. Ha az olajfogyás konstrukciós eredetű, és minden blokkra jellemző, akkor nem probléma, kompresszió van, kartergáz nincs, motor működik, kenés van. Az olajfogyás akkor gond, ha újonnan nincs, tehát nem konstrukciós oka van, hanem kopás elhasználódás miatt lép fel, tehát egy azt jelzi hogy a motor a végét járja.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #42382 üzenetére
Őszinte legyek? Szerintem a Nexus akkor lenne jó, ha váltós lenne. Pont a robogók előnyét nem látom benne. Ez szerintem ugyan olyan, mint egy M5-M6 BMW automata váltóval...
Nyáron láttam élőben egy 650-es Burgit... Majdnem mentem is vele, csak a tulaj akkor ajánlotta fel, amikor túl voltam 2 sörön, így vissza kellett utasítanom az ajánlatot. Pedig szívesen kipróbáltam volna...
Bár ahogy elnéztem az elég batár, Budapesten belüli közlekedésre lehet, hogy már alkalmatlan lenne.(?)
szerk.: Képeket nézve elbizonytalanodtam... Lehet, hogy 600-as volt "csak"?
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #42383 üzenetére
Burgi 650.
De ez nem változtat azon, hogy nagyon "fújsz" a Burgi 400-ra...
Szerk: de le ne írd megint, hogy mert eszi az olajat, meg imbolyog a futóműve.Szerk: aki amúgy a kettő között vacillál, az valójában nem tudja, hogy mit akar...
Na az ilyenek szoktak a végén elmenni, és venni egy váltós motort kezdésnek. -
Den
veterán
válasz
xymate #42378 üzenetére
Ha a kipufogónak benzinszaga van, és az olajnak is, akkor egyértelműen túl sok benzint kap. A paraméterekből azt tippelem, hogy ez valami kínai robesz, azoknál az a tapasztalatunk, hogy valamilyen okból, mindig túl vannak fúvókázva gyárilag, önti a karbi a benzint a motorba. Nézd meg a gyertyát, sanszos, hogy fekete, kormos lesz. A főfúvóka valszeg 75-ös, cseréld ki 72-esre és hangold hozzá a karbit, és jó lesz. Persze csak ha tényleg kormos a gyertya. De ha nem értesz hozzá, bízd szerelőre. Ja meg még legelőször a légszűrőt mosd ki, mert az elkoszolódott légszűrő is ilyen tüneteket okoz. Mosás után. ha kiszáradt, fújd be légszűrő olajjal a légszűrő szivacsot.
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #42381 üzenetére
[GONOSZ ON]
Nem hát, mert mégis mi romolna el benne, amíg csak áll? Naponta csak nem
endurózol vele a pizzériába.Óraállás barchoba... Rákérdezek: 16700 km?
Ja, bocsi, azóta már eltelt másfél év, szóval belement még 500 km legalább...
[GONOSZ OFF]
Gonoszkodáson kívül: tényleg más egy rendesen használt gépről tapasztalatot
mondani, meg egy múzeumban tartottról, ami fűtött garázsban áll egész évben.Amúgy azt nem vágom, hogy runner miért van ennyire kiakadva a Burgi 400-ra:
volt valami afférja a Burgisokkal, vagy mi? Oké, hogy a Nexus a "legkirályabb",
de azért meredek minden egyes robogót ahhoz hasonlítva lefitymálni.Nem?
Miközben azért ha valaki Burgit keres, akkor ésszerűen, nem keres Nexust is.
(Mert a két motor ég és föld. Totál nem ugyanarra vannak kitalálva... Ennyi.)
-
válasz
-Mosquito- #42380 üzenetére
Nekem nem
.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Tothgera30 #42376 üzenetére
Így így..
A Piggio viszi a
pénzt.
-
xymate
csendes tag
Köszi a tanácsokat! Ezerféle oka lehet, és lehet, hogy a keverék, de én sem feltétlen arra gyanakodnék elsőre. Azt tudom, hogy a kipufogógáz eléggé benzinszagú, de a kipufogóban sosincs durrogás egyébként. SOHA. És amit még felfedeztem, hogy az olajam is benzinszagú. Bár ez egyesek szerint még egy vadi új autónál is természetes (egy bizonyos szintig). Amit a benzinszűrűről írtam az természetes, annak úgy kell működnie?
-
-
SirKero
őstag
válasz
runner 125 #42374 üzenetére
Nekem viszont kell. Amikor megvettem tisztába voltam ezel a típushibával de nálam ez belefér. Hol írtam hogy ettől e öröm e bodottá.
Egyébként tudom hogy a gilera a világon a legjobb robogó a többi meg ................. -
DigitXT
félisten
Eskü, be akartam írni ezt a variációt is, csak nem akartam túlkombinálni.
Az akkutöltőre akkor a 4K ajánlat még áll? Belinkelem ide is a jelenetet!
-
DigitXT
félisten
válasz
motorace #42369 üzenetére
Csak az évjárathoz tudok hozzászólni: a műanyag idomokba
bele van ütve, hogy az idomot (!) mikor gyártották: ha nagyon
összevissza vannak, akkor darabokból rakták össze a gépet,
de ha kb. egyeznek, akkor nagy valószínűséggel az a motor
évjárata. (Ritka, hogy a teljes burkolatot kompletten cserélik.)
Lámpa búrákban is benne van amúgy, stb. Mindenben.
Ha egy egy idomon van eltérés, akkor az volt csak a cserés. -
DigitXT
félisten
válasz
razzorr #42367 üzenetére
Na jó, de 2T-ben az olaj el is ég: az lenne meredek, ha nem fogyna. 4T-ben
meg csak a kenésért felel, így normál esetben nem fogyhat. Ha egy 4T úgy
eszi az olajat, hogy azt égeti (kéken füstöl), ott már nagy gondok vannak.SW600 néven keress rá, volt már róla szó: böszme gép, combos fogyival.
De azt mondják, akkor legalább már megy is. (Vmi 50LE körül van talán.)
-
razzorr
őstag
válasz
DigitXT #42361 üzenetére
Még jó hogy 2T volt, az az igazi robogózás
Hát akkor sajnálom a Gilerát. De tényleg az a lényeg, hogy kényelmes legyen a hátsó személynek is.És a kollega amit fent említett: Honda Silver Wing 600 mociról valakinek infója?
Ahogy nézegetem a hirdetéseket a neten, nincs azért nagy választék ebben a kategóriában.
-
kcsa
veterán
Ja és ha kell még valakinek, szóljatok. 2-3 darab biztos van még.
-
kcsa
veterán
Ha valakinek kell esetleg töltő... Aldiban jártam, és 3k-ért adták. Árában odaadom - ha ezzel segítek valakinek, már megérte
-
gabe_
őstag
válasz
Tothgera30 #42356 üzenetére
Ja, bocsi...
-
-
razzorr
őstag
Húú köszönöm mindenkinek a gyors válaszát.
Őszintén megmondva, a Burgi 400as jön be a legjobban, kényelmi és pakolási szempontokból is. De a Gilera azért is piszkálja a fantáziámat, mert azt meg újonnan tudnám brutál jó áron megvenni szalonból.
Az hogy mennyit adnék ki érte, az most mindegy, mert amúgy sem holnapután venném meg, hanem a jövő éves tervben van benne, ezért ha van valami jó, akkor áldozok inkább rá többet.Ez az olaj bibi nem gond, anno hozzászoktam, a 70es tuningolt robim 2 havonta megevett 1licit, igaz mentem is vele vagy havi 1500-2000et
De annak már vége, nincs se időm, se energiám szerelgetni, bas.tatni egész nap a gépet, így mindenképpen olyat akarok, ami megbízható is és ha lemegyünk vele a Balcsira, kb.200-250km, akkor ne kelljen bütykölni.
Ha már 90-100at tud utazóra, azzal is kibékülök.
Más típusok esetleg, ami számításba jöhet?
-
kcsa
veterán
válasz
SirKero #42358 üzenetére
Az elmúlt hetekben/hónapokban - nem titok - robogókat nézegettem.
Egyik szerelő/kereskedő amúgy mondott egy számomra abszolút hihetőnek tűnő dolgot a K6 előtti burgmanok olajfogyásáról: elmondása szerint a K6ig gyártott típusok bajának fő forrása az hogy vashengeres, és akinek fogyasztja az olajat, az (vagy az előző tulaj) járt vele úgy, hogy előtte nem melegítette be a motort legalább 2-3 percig. Ilyenkor (továbbra is elmondása alapján) a dugattyú palástja (ha jól emlékszem) sokkal jobban szorul a kelleténél és megroppanhat kicsit. Dugattyúcserével orvosolható, de a bemelegítés továbbra is kötelező.
(remélem nem írtam sok hülyeséget)
-
SirKero
őstag
válasz
razzorr #42339 üzenetére
A Suzuki Burgman 400 pont neked lett kitalálva
Megbízható kényelmes hosszú úton ( az utasnak is ) kis fogyasztás (3,5-4 l/100km ) hatalmas csomagtartó ( két teljes méretű bukósisak+pár apróság elfér benne) relatíve olcsó fenntarthatóság.
Az enyém két személlyel ( óra szerinti ) 100-120 közötti utazót simán viszi ebben a tempóban a világból ki lehet menni vele és akkor még jól is fogyaszt.
Az olajfogyasztás sajnos valós probléma de azért nem tragédia. Én az idén 5000 km. meg egy kicsit mentem vele és ez alatt 1,5l olajat evett meg. A rázós utakról csak annyit,hogy mindegy melyiket veszed meg 13-14 colos kerekektől ne várj csodát
Nem akarok a zsebedben kotorászni de újat 2-3 millió forintért csak ha nagyon nem tudod hová tenni a pénzed akkor vegyél. Egy guriga alatt már nagyon szép négy százasok vannak és a 2006 utániak már az olajat sem eszik. -
-
gabe_
őstag
válasz
xymate #42352 üzenetére
A gyertya elektródáinak színéből lehet következtetni a keverék tulajdonságaira: Ha világosbarna, esetleg fehéres, akkor túl szegény a keverék, ha sötét, feketés, esetleg olajos, akkor túl dús. Az optimális, ha közepesen barna (őzbarna, ahogy a régi szakik mondták).
Ha 2 liter alatt van a fogyasztás, akkor én épp nem a túl dús keverékre gondolnék...
-
huszi.gyb
senior tag
-
-
xymate
csendes tag
Sziasztok!
Van egy kínai 4 ütemű 50 köbcentis robogóm. Nagyon frankó, nagyon szeretem, nagyon szép a hangja, és jó a fogyasztása.És jól is megy -egy darabig-, de itt jönne a kérdés. Tökéletes az automata szivatóm, tökéletes az alapjárat, viszont ha teljesen meghúzom a gázt, akkor nem megy a motor, de abszolút nem. Teljesen mindegy, hogy állóhelyből húzom neki teljesen, vagy éppen 50ről engedem vissza egy pillanatra, és újra maximumra a gázt, mindig ezt a jelenséget produkálja. A gázkar kb 3/4-éig tökélesen fokozatosan húz (attól függően hogy mennyire húzom neki) de amint az utolsó negyedbe érek (kb) akkor olyan mintha teljesen elengedtem volna a gázkart, nemhogy nem húz, érezhetően nincs robbanás, motorfék van. Majd eltelik 2-3 másodperc (ez elég sok, mert szó szerint ennyi!) és újra elkezd húzni, ha ott tartom maximumon a gázkart. Elég kacifántosan írtam le, szóval összefoglalva, 3/4ig tökéletes a gázkar, afölött abszolút nincs húzás, majd 2-3 másodperc után hirtelen mégis van max gázon, és onnantól végig van erő, de ha csak egy pillanatra is visszább engedem, majd újra max, újra és újra ugyanez a jelenség. Valamint hogy még egy kicsit bonyolítsam a helyzetet, amikor 2-3 másodperc után "magához tér" akkor nem húz akkora erővel, mint mondjuk 3/4-ig húzva a gázkart. Tehát érzésre kb 3/4-ed gáznál a legnyomatékosabb a motor (és ott is a leggyorsabb, kb 55 km/h), teljes gázon "magához térés" után csak alig 50-nel megy, és jóval gyengébb. A fogyasztás 2 literen belül van. Egy másik fórumon arra gyanakodtunk, hogy a keverék nem az igazi, de aztán már fogalmunk sincs, eléggé összetett a rendszer. Indulás hidegen-melegen pöccre. Épp most -2 fokban is! Az alapjárat első 1-2 percben egyenleten, magas fordulaton pörgős az automata szivató miatt, majd 1-2 perc után lenyugszik, egyenletes lesz, ahogy kapcsol ki a szivató. A múlthéten cseréltem benzinszűrőt, az új átlátszó, szóval látom hogy mi történik benne. Az történik, hogy ahogy beindítom megtelik a szűrő teljesen, és (pl alapjáraton) hosszú percekig egyértelműen semmi nem történik. Ott van teletöltve benzinnel, és áll benne a benzin. De az alapjárat mindvégig gyönyörű egyenletes. Majd hirtelen egy szemvillanás alatt majdnem teljesen (de nem teljesen!) leszívódik a szűrőből a benzin, és újra teletöltődik kb 1 másodperc alatt. Én ezt eddig azzal magyaráztam, hogy az úszóból ahogy fogy a benzin újratöltődik egy bizonyos szint után. Valakinek bármi ötlete? Már nem tudom, hogy keverék probléma, vagy a benzincsap szar, vagy az úszóházban van probléma. Én legkevésbé a benzin-levegő keverék hibájára gyanakszom, mert az indítás is, és a nyomaték is tökéletes. (3/4-ed gázig) De aztán kitudja. Ti jobban hozzáértők, ha ilyet produkálna a motorotok, mire gyanakodnátok, hol kezdenétek?
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Hegesztés topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házimozi haladó szinten
- Pokoli lövölde pörgetné meg a GeForce-ok eladását
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest