Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34301) Kolondrum válasza golyani (#34297) üzenetére


Kolondrum
félisten

1 hónapja lett felújítva el és majdnem 2000km van benne. 1800 körül.
Nyáron alaphangon 6000km megy bele. Azért érdekes az élettartam nálam.

(#34302) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#34296) üzenetére


DigitXT
félisten

Én is hiszek neki, sőt! Magam is el tudom mondani, hogy a kis 180-as 4T
Majesty is viszi a 140-et: óra szerint, gyári állapotban.:K De engem inkább
zavart anno, hogy ennyit csal, a valós infó érdekelt inkább, ezért építettem
be egy SpeedoHealert, ami helyreteszi az órát, azóta halál pontos.:))
(Nem mellékesen én is azt tapasztalom, hogy valós 120 körül van a vége.)

Nem hiszem, hogy fel akartál volna vágni, csak a fogalmazásbeli hibák és
a nem mért óra csalás miatt mesésen adtad elő az FXR teljesítményét.:D

De tudod mit, ha úgy tetszik, kötekedtem: ha nem "köt bele" senki, akkor
az marad meg, hogy az FXR 140-ig tol, mint a gőzmozdony, és ott a vége.
Ez az állítás ebben a formában azért picit árnyalásra szorult. (Mondjuk az
is igaz, hogy az idő megszépít minden emléket, szóval biztos jó volt anno
látni az óra 145-öt: nekem egy 125 4T is brutál emlék utasként, 100 körül,
sisak nélkül... Persze lejtő kellett hozzá, meg a hülye vezető. Túléltük.:DDD)

(#34303) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#34302) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Ha már pontosítani akarunk sose mondtam FXR-em volt hanem SP-m bár ez teljesen mind1. Az meg hogy 140-ig egyenletesen húzott most nem fogok emiatt veszekedni veled, aki ismer tudja nem szokásom valótlan dolgokat állítani. Az idő elteltével meg nem találok ki plusz történeteket ha erre céloztál. Nem tudom mennyire értesz a dolgokhoz, de a kuplung, görgők, illetve a variátor beállítása erősen meghatározza milyen ütembe a húz a motor, és ha téged az zavar hogy neked nem úhygy viselkedik szerintem nem nálam kellene keresni a hibát.

A másik meg szerinted mi okom lenne valótlan dolgokat állítani?

[ Szerkesztve ]

(#34304) killer1203 válasza SzlobiG (#34288) üzenetére


killer1203
senior tag

120 ig próbáltam, nemvolt szivem tovább húzni, de nem is nagyon ment volna szerintem többet :D Multivar biztos dobna még rajta de elég sokba kerül az új, + szij meg akkor már kuplungot is érdemes lenne cserélni úgy meg már elég sokba van :D

Xsara 1.6 16v | Motorola Defy

(#34305) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#34303) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem valótlan dolgokat állítasz, hanem csak téveseket.:N
Nem új történeteket hoz az idő, hanem szebb emlékeket.

De hagyjuk a francba, mert csak felidegesitesz...:))

Megkérdezed, hogy "sokkal lomhább" a 4T? Mire én: nem
érzem nagyon lomhának. Erre te leoltasz, hogy irreleváns
a válaszom, mert nem próbáltam a 180 2T-t, ami húdehú!
Aztán kiderül, hogy azért nem egészen úgy van minden...

A miheztartás végett, ha egy jármű (nem légüres térben)
képes a végsebességéig egyenletesen gyorsítani, akkor
vagy nagyon szarul van beállítva (mert amikor még alig
volt légellenállás, miért nem húzott jobban?), vagy olyan
qrva erős, hogy végig csúszáshatáron van(nak) a hajtott
kerek(ek): több erőt egyszerűen nem tud átvinni az útra.

Szerintem az SP, vagy FXR (mindegy: 2T 180-as blokk)
nem rendelkezik ekkora erővel. Ergo az állítás téves.:U
Innentől kezdve pedig irreleváns, hogy mire emlékszel.

Világosan leírták, hogy 80-ig még előnyben is volt a 4T,
szóval már csak ezért sem lehet sokkal lomhább. De ha
ezek ellenére továbbra is ezt hiszed, lelked rajta...:R

Szerk: az egyenletes húzással semmi hiba... Csak attól
nem fog egyenletesen gyorsulni is a gép... De mindegy.

[ Szerkesztve ]

(#34306) Kolondrum válasza golyani (#34297) üzenetére


Kolondrum
félisten

Milyen távokra használod jellemzően? Pl szoktál vele menni ilyen 200km-eket / nap?
Én napi 20km melóba és mindenhova. A fő ok amiért pl nem indulok el Debrecenbe az az, hogy nem bízok benne. Még akkor sem ha amúgy a jelek szerint nagyon jól össze lett most rakva.
Ha megáll még szólni sem tudok senkinek, hogy ugyan vigyél már haza.

(#34307) korpicschess válasza Kolondrum (#34306) üzenetére


korpicschess
veterán

Forever alone.

;]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#34308) golyani válasza Kolondrum (#34306) üzenetére


golyani
addikt

nem szoktam. suliba járok ha jó az idő az oda vissza kb 40km meg ha még aznap elmegyek motorozgatni akkor még beleteszek 20-30-at. hétvégén csak a környéken motorozgatok az 2 nap alatt szintén max 70-80km. általában ~200km-ként tankolok 5-5,5 litert ez általában 5-7 napra elég. ha meg pakkom van akkor kocsival megyek. ha nem vagyok lusta akkor suliba bringázok. esőbe meg csak akkor megyek ki ha már nagyon nem bírok magammal mit kezdeni a házban, illetve ha elkap egy kóbor eső.

nálam igazándiból egy furcsaság van amire nem találtam még választ: random egy-egy hosszabb motorozgatás után ha megállok és 1 óra múlva indítanék egyszerűen nem indul. olyan mintha a karbiból elpárolgott volna a benzin. olyankor kis forgatás, illetve néhány rúgás után mikor nyit a vákuumcsap és lecsorog a benzin beindul rögtön. egyébként akár 1-2 hét állás után is pöccröff.

a karburálásom meg meleg időre van belőve. ha hűvösebb időben a krúzolós gázállás-t(40-45km/h) tartom akkor elmegy 45-ig ott meg elkezd lassulni és ha húzok egy kövérebbet akkor kicsit gondolkodik. nyáron melegben ez nincs. mondjuk a karbit is csak egyszer szedtem szét kíváncsiságból 5év után, de hát alig volt benne egy vékony réteg vízkő, amit ujjal kilehetett törölni az úszóházból. akkor kitisztítottam, de maradt minden ugyanolyan. gyertyaképen példaértékű őzbarna.( elektród egyik fele mondjuk kicsit sötétebb másik világosabb)

[ Szerkesztve ]

(#34309) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#34305) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Ú esküszöm néha-néha megtalálom az ilyen embereket!

De ráérek éppen:

- Nem leoltottalak, csak soha a büdös életben nem ültél 2T-n akkor azt se tudhatod hogy hozzá képest lomhább vagy nem. Elhiszem hogy jól megy a motorod, de egy pörgős 2 ütemű nem is összehasonlítható egy 4 ütemű motorral. Ezért céloztam arra hogy ezzel a válasszal nem lettem okosabb, de mint láthatod oltásról itt szó sem volt.

- Megfogtam a kis kezemmel a gázkart lecsontoztam, és egyenes aszfalton az óra 140-ig (igen tudom ez nem valós de óra szerint értem) egyenletesen ment fel, úgy hogy egy malossi variátor + görgők voltak benne ami normálisan be volt állítva, ez olyan hihetetlen? Vagy ez csoda számba megy nálad ilyen lehetséges? De nem értem miért okoskodsz ezzel kapcsolatban ha állításod szerint ilyen motoron még nem ültél. Elég sokat szereltem anno, egy példát említenék: ha görgök súllyá nehéz a variátorban, a motor végsebessége megnő, viszont a gyorsulás rovására megy, és fordítottan arányosan működik ha a görgők súllyá alacsonyabb. Azaz nagyon nem mind1 hogy van beállítva a motor, de ez csak egy dolog a sok közül, még ott van a kuplung rugó, ékszíj, karbi beállítás....stb. Azaz neked lehet az az evidens hogy megvetted a motorod, és úgy használod ahogy kijött a gyárból, de finomhangolással érezhető teljesítmény növekedést tudsz elérni akármennyire is hihetetlen (és itt nem azt mondom hogy be kell vásárolni full tuning cuccokat). De aki ért hozzá egy kicsit is tudja most miről beszélek.

- Szerintem az SP, vagy FXR (mindegy: 2T 180-as blokk)
nem rendelkezik ekkora erővel. Ergo az állítás téves.:U
Innentől kezdve pedig irreleváns, hogy mire emlékszel.

Ismételten hangsúlyozom, sose ültél ilyen motoron, akkor hogy állíthatsz ilyet? Vagy látnoki képességeid is vannak?

- Ilyet senki se írt hogy 80-ig előnyben volt, ezt már csak te adtad hozzá, de hogy pontosan elolvasd még1x itt van:

Azt tudom, hogy 180 fxr + malo vari konfiggal összefutottam egy 200vxr malo varis runnerrel és kb 80-tól mentem el neki.

[ Szerkesztve ]

(#34310) Kolondrum válasza golyani (#34308) üzenetére


Kolondrum
félisten

:R

(#34311) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#34309) üzenetére


DigitXT
félisten

Személyeskedésből visszavehetnél két Kamaznyit.:U

Ha annyira tudod, hogy a 180 2T oda vissza alázza a
180 4T-t (bár állításod szerint soha nem próbáltad* a
4T-t), akkor miért tetted fel a kérdésed? Bátorkodtam
megválaszolni saját+másoktól olvasott tapasztalatok
alapján, hogy azért olyan "eszement különbség" nem
igen lehet, mert ahogy megyünk feljebb köbcentiben
határozottan erősödik a 4T. Ha figyelmesen olvastál
volna, feltűnik, hogy a 180-as 2T-t nem próbáltam ki.
50, 80 és 250 krossz megvolt.:D 4T-ből meg 50, 125,
150, 180, 500. Az 50-es fos (de alig eszik), a 125 már
alakul (de itt még sokan a 2T-re esküsznek!), fölötte
meg már teljesen rendben vannak (erőben is) a 4T-k.

Más is írta: 50 ccm-ben ég és föld, 125-ben kisebb...
Próbáld meg extrapolálni. (Vagy olvass vissza picit.)

*: látnok-e vagy?;]

AndrewTdi HSZ-ét meg ne nekem idézgesd, amikor
Te nem tudtad értelmezni... Még azt is írták, hogy a
4T előnye (!) az lehetett, hogy alul nyomatékosabb.

De mondtam, hogy hagyjuk, nem ér annyit az egész.

(#34312) urbi73


urbi73
senior tag

Sajnos úgy látom hogy Benelli 491 tulaj nincs a fórumon ,kár mert más oldal sem létezik már erről a robogóról .Jó lett volna beszélgetni ilyen emberkével .

-

(#34313) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#34311) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Személyeskedés? Eszem ágában sincs, sőt olyannyira meglep ez, hogy átkellet olvasnom az elöző hozzászólásom, mert nem értem mire írtad. Arra hogy írtam hogy okoskodsz? De ha ez szerinted személyeskedés, akkor ne haragudj nem akartalak megbántani ezzel..:)

Én hol írtam ilyet hogy oda vissza alázza :F . Én annyit írtam hogy pörgősebb a kétütemű blokk, de ehhez nem kell ráülnöm egy 4T-re hogy megmondjam, mivel köztudott. De megint úgy látom olyanokat állítasz amit nem is említettem....

Az idézés meg jogos volt mivel olyat nem írt hogy előnyben volt a 4T, csak annyit hogy 80nál ment el, szóval ezt is te találtad ki mellé, ezért kellett felidézzem a hozzászólását.

De legalább örülök hogy megértetted a folyamatos húzást, vagyis erre nem reagáltál ebből gondoltam beláttad létező dolog.

Amúgy meg most már tényleg fejezzük be szerintem mind2en nagyon okosak vagyunk...:D

[ Szerkesztve ]

(#34314) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#34313) üzenetére


DigitXT
félisten

Bicskanyitogató stílusban magyarázkodsz, ugye tudod?:DD
Ne haragudj, hogy mobilról nem kezdem el mondatonként
idézni, hogy miket hol írtál és ezekből mi személyeskedés.

Tudod mit? Legyen gyereknap: az SP180 140-ig megy, de
úgy, hogy csak úgy pörög a km óra mutatója... Sajnos, ott
vége van, mint a botnak, de csak az áttételezés miatt, hisz'
kis tuning, és 200 km/h-ig elmegy. (Mit neki légellenállás!)

Ilyen motor nincs még egy a Földön! A VXR felejtős, mert
az köztudott, hogy a 4T (ccm-függetlenül) nagyon lomha.

Az "okoskodást" a görgőkről köszönöm, nagyon hasznos
volt! Hiszen én úgy használom a motoromat, ahogy kijött
a gyárból.;) (Ha egyszer kérdezik, hogy a Yamaha mióta
szereli Malossi Multivar 2000-zel a Majesty-t, tudom, kit
kérdezzek.) Legalább olvasnál vissza, ha nem emlékszel
miről beszélgettünk.:U Ne rugdalj már ennyire öngólokat.

Befejezni meg úgy kell, hogy nem írsz. Uff, én befejeztem.
---
Ha a fenti mondatokban túlzásokat találsz: szándékos!:)

(#34315) rsf


rsf
senior tag

Rendeltem pár alkatrészt egy piaggio nrg mc2-eshez.
Meg is jöttek pénteken, de az ékszíj úgy néz ki nem jó. Motorforce kevlár 18,4 x 805 a mérete a honlap szerint ezért rendeltem. A bent lévő Dayco mérete 18,5 *811 a tipusszám és a katalógus szerint. A mostani szélessége 17,9mm de már 5éve benne van.
Szóval az új szíj tolómérővel mérve (digitális meg egy simával) is csak 17,9 volt a szélessége a kerülete meg csak 788mm. Ezt mérőszallaggal mértem, de úgy, hogy a szallag lógott lefelé és a szijat hajtogattam körbe az egyenes szallagra, mert ugye a szallagot azt nem lehet rendesen ívbe hajtani, de a szíjat azt kilehet szépen egyenesíteni. A szíjon kerestem egy pontot és onnan kezdve kezdtem a mérést de a mérőszallagon a 10cm-ről indultam mível a mérőszallag végén a derékszögű kis beakasztó is pontatlanságot visz a mérésbe ugyanis itt nem lehet semmibe sem beakasztani.Aztán a mért értékből kivontam a 10cm-t. Természetesen a szíj külső kerületén mértem.
Többszöri mérés után felhívtam a boltot ahol először nem értették, hogy hogyan mérek miért nem a mérőszallagot hajtogatom a szíjra, de aztán megértették a mondandómat. A srác levett a polcról egy ugyanolyan szíjat és megmérte azt mondta 18,4 * 800 és biztosan az enyém gyári hibás, vagy elirták a tipusszámát és elküldi azt ami nála van és én adjam oda a futárnak a régit és nem fog semmibe sem kerülni ez a csere nekem. Ma meg is kaptam a másik szíjat, de a szélessége több helyen megmérve 17,9 - 18,1 és a hossza ugyanúgy 788mm. Már a cégnél és itthon is több tolómérővel/mérőszallaggal lemértem. Legutóbb egy műanyag szallagot feszítettem a szíjra és aztán azt mértem le de jó szándékkal sem tudom a hosszát 790-nél hosszabbra mérni. a szélessége meg egyértelműen rossz.
Ha azt mondta volna a srác, hogy ő is ennyinek méri és ez ilyen akkor választok más szíjat, de azt mondta, hogy ami nála van az jó méretű ezért mentem bele a cserébe.
Most mit csináljak? Hívjam fel őket megint, biztos nem fognak hülyének nézni mert gondolom ilyenért még senki sem reklamált.
Üdv.

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#34316) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#34314) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

- Majd ha géphez jutsz azért keresd ki a személyeskedéseket, komolyan érdekel. A stílussal meg nincs probléma, az tény hogy nem így szoktam hozzászólásokat írni, de a Te stílusoddal fel kell vennem a versenyt... ;]

- Még mindig nem értem számodra mi ezen a hihetetlen, hogy 140-ig (óra szerint) folyamatosan gyorsul, de mind1, maradjunk annyiba hazudok, és 12 éves szintre lementem hogy ezzel itt felvágjak! De már megint vetítesz szándékosan hogy kis tuning, és 200 km/h-ig elmegy, én gyorsulásról beszélem, de ám legyen, ezt is rád hagyom...;)

- Legyen a 4T fürgébb, ebben is legyen igazad...;)

- Ha ezt állítólag tudod, akkor tényleg nem értem miért nem érted amiről beszélek...:)

---------------------------------------------------------------------

Végeredmény: Mindent rád hagyva, győztél, neked van igazad, én meg végig hülyeséget beszéltem (hazudtam), még1x ne haragudj.... :)

Szerk:

Amúgy ezt most találtam, ez is elég egyenletesen megy 140-ig, de szerintem a videó megvan buherálva, ilyen nem létezik.... :U

[ Szerkesztve ]

(#34317) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#34316) üzenetére


DigitXT
félisten

Röviden és tömören HSZ-ek óta azt feszegeted, hogy az
én motorom így meg úgy (faszányos tévedésekkel, LOL),
meg hogy én mennyire nem értek hozzá, hiszen blabla...
(Ha ezt sem fogod fel, egyszerűbb, ha tényleg NEM írsz.)

Azt amúgy vágod, hogy a km óra százalékos(!) tévedése
hogy kelti az egyenletes(ebb) gyorsulás illúzióját?:))

Majd ha kalibráltad az órádat + GPS-szel is ellenőrizted,
térjünk vissza erre. Addig további jó homálykodást.:R

Ui: ne vegyél VXR-t mert csalódás lesz, olyan lomha fos.

(#34318) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#34317) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Majd ha kalibráltad az órádat + GPS-szel is ellenőrizted,
térjünk vissza erre. Addig további jó homálykodást.:R

+ beviszem még valami laboratóriumba is majd, mondjuk meg kell keresnem még a motort mert több éve eladtam...

Amúgy az a baj nem nagyon tudod milyen rendezvényen vagy most, csak vetítesz állandóan hogy végre neked legyen igazad. Állandóan mást állítasz amit valójában írtam. Maradjunk annyiba hogy 4T-t akarok venni, mivel azzal is jöttem ide, és csak annyit kérdeztem hogy mennyivel lomhább a 2T-hez képest. De te úgy hogy nem ültél soha 2T-n megmagyarázol mindent, még azt is hogy húz, jó hogy nem megmagyarázod azt is hogy volt e egyáltalán ilyen motorom.

A gyári óra meg lehet csal, de egy hozzávetőleges képet akkor is mutat, vagy szerinted kiengedték volna a gyártósorról ha tiszta hülyeséget mutat? Az oké hogy csalhat az órája 10-20 km-eket, de még egy kocsi órája se pontos. Az meg hogy egyenletesen húz, és ez látszik is szerinted egy hozzávetőleges képet nem mutat?

Na mind1, tényleg befejeztem, tényleg túl okos vagy. Hívd fel a gyártókat hogy ne keltsenek illúziókat másokban a kilométer óra miatt.

[ Szerkesztve ]

(#34319) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#34318) üzenetére


DigitXT
félisten

Az a baj, hogy nem tudod, mit jelent az egyenletes.
Linkelsz egy videót, ami szerintem totál öngól...:F
Szépen gyorsul!:K De nem egyenletes a gyorsulás:

Felhívom a figyelmet, hogy 15% óra kompenzációval
számoltam s az "ellenfél" nem VXR, csak a Maja.:B

beviszem még valami laboratóriumba is majd
DynoPadnak hívják, csak picit drága mulatság...:o

annyit kérdeztem hogy mennyivel lomhább a 2T-hez képest
Amire többen válaszoltak, hogy nem sokkal! De te
kötöd az ebet a karóhoz, hogy márpedig az SP180
az aztán úgy ment, hogy ahhoz más fel nem érhet.
(Még egy VXR200 sem, ami mellesleg +20 ccm...)

nem ültél soha 2T-n
Azóta sem fogtad fel, hogy konkrétan 180-as 2T-n
nem ültem? Ettől függetlenül: többek tapasztalata
szerint egyre nagyobb köbcentiknél, egyre kisebb
különbség a 2T javára + vannak más szempontok,
pl. te sem kerekezni keresel 4T-t, hanem spórolni.

Viszont röhej, hogy ezzel "érvelsz" az ellen, hogy
véleményem legyen (és azt leírjam!), miközben te
azzal indítasz, hogy nem ültél 4T-n, DE lomha.:DDD
Köztudott. Ilyen érvvel tényleg f*sznak vitatkozok.

Egyébként - bármiféle - mérés nélkül mégis hogy
akarod összehasonlítani? (Milyen választ vártál?)

Már ha az nem volt megfelelő, hogy 80-ig a VXR
simán tarthatja a lépést egy FXR-rel - és viszont.

Nem volt megfelelő, mert megmagyarázod, hogy.
Mindegy, nem érdekel már. Szóljál vissza valami
velőset reggelre - azt remélem sikerül lesz*rnom.

(#34320) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#34319) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

"annyit kérdeztem hogy mennyivel lomhább a 2T-hez képest"
Amire többen válaszoltak, hogy nem sokkal! De te
kötöd az ebet a karóhoz, hogy márpedig az SP180
az aztán úgy ment, hogy ahhoz más fel nem érhet.
(Még egy VXR200 sem, ami mellesleg +20 ccm...)

Imádom mikor folyamatosan kitalálsz dolgokat és még neked áll feljebb....

Írtam én olyat hogy SP180 hoz fel se érhet a VXR200? NEM, de te megint kitaláltad. Annyit írtam lomhább. Erre te ismételten meghazudtolod saját magad, és belinkeled hogy mások azt állították igen lomhább de nem sokkal...Most akkor mi van? Csak nekem van igazam nem? Már annyira belevígy kavarodva az egészbe hogy szörnyű.

A másik meg ezen az egyenletes gyorsuláson Te úgy agyon liheged magad hogy vicces már nézni, ilyen alapon minden témába belelehetne kötni, jó hogy nem mikroszkóppal fogod nekem felülvizsgálni a gyorsulást. Én annyit mondtam hogy 140-ig az óra egyenletesen ment fel végig, mint a talált videón is, te meg fél napja ezen lihegsz hogy az nagyon nem úgy van. Jó akkor csalt az óra, hülyeséget mutatott, de akadj már le erről a témáról, nevetséges már amit csinálsz.

Azóta sem fogtad fel, hogy konkrétan 180-as 2T-n
nem ültem? Ettől függetlenül: többek tapasztalata
szerint egyre nagyobb köbcentiknél, egyre kisebb
különbség a 2T javára + vannak más szempontok,
pl. te sem kerekezni keresel 4T-t, hanem spórolni.

Igen pont erről van szó, hogy amiről beszélek olyan motoron még nem ültél, az meg hogy 4 ütemű más motoron ültél már kit érdekel? Ha pl vezettél már egy egy 8 henger kocsit akkor az összes 8 hengerest ahhoz fogod mérni? Megint kacagnom kell rajtad olyan jó felfogásod van....

Már ha az nem volt megfelelő, hogy 80-ig a VXR
simán tarthatja a lépést egy FXR-rel - és viszont.

Látod megint meghazudtolod magad, előbb azt írod 80-ig előnyben volt, most már meg tartja a lépést....

Egy vicc vagy, azt se tudod milyen rendezvényen vagy, folyamatosan plusz valótlan dolgokat raksz a hozzászólásaim mellé, kicsit szerintem nézzél magadba most már.

Az öngólokat meg te adod magadnak folyamatosan ha nem esett volna le, nagyokos!

[ Szerkesztve ]

(#34321) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#34320) üzenetére


DigitXT
félisten

És még van pofád kérdezni, hogy hol személyeskedsz?:Y
Na, akkor olyan vicc vagyok, hogy akkor ma este utoljára:

2T-t ha nem próbáltad még akkor így nehéz lesz válaszolni a kérdésemre...:) Enyémnek 140 körül volt a vége de 140-ig folyamatosan húzott, eszméletlenül ment, pedig csak egy variátor volt benne...
Ebben mint kiderült, csak a 140 nem volt igaz (mert csalt az óra durván), meg azért ez a folyamatosan és eszméletlenül állítás (mert az meg szimplán fizikai képtelenség egy ilyen kis motornál, lásd légellenállás). Ugye véletlenül sem azt akarod ezek után mondani, hogy 120-ról "140-re" ugyanannyi idő alatt gyorsult, mint 40-ről 60-ra? Linkeltél egy videót is, ami feketén fehéren mutatja, hogy NEM. Ennyi.:R És én vetítek?:F Meg "látnok" vagyok? És nem személyeskedünk?:U

Aztán jött még az a rész, hogy én "soha a büdös életben", meg az okoskodásod a tuning alkatrészekről, de kérdem én: hogy jön ez ide? Megváltozik tőlük a fizika, vagy mi? Meg, hogy nálam (!) biztos nem megy úgy, de emiatt ne nálad keressem a hibát? Miafax?:F

Komolyan mondom, olyan lett ez az egész, mint valami tragikomédia...:DD Meg az a szöveg, hogy "néha-néha megtalálom az ilyen (sic!) embereket", de minő szerencse ráérsz, hogy leszólj a pórnéphez... És ezt az egészet amiatt kapom, mert elsütöttem egy viszonylag ártatlan poént, hogy mégis csak jobban hangzott, hogy vitte a 140-et, nem? Úgy felkaptad rá a vizet, mintha elvettem volna a játékodat: hihetetlen!:)

senki se írt hogy 80-ig előnyben volt, ezt már csak te adtad hozzá
Ha addig nem tudott elmenni mellette, akkor vagy előnyben volt, vagy head-to-head. Ezt lehet úgy is értelmezni, hogy tartja a lépést. De meghazudtolom magam, hát persze...:R
"ha jól értem, akkor 80-ig kb. egál volt."

De amúgy én pont leszarom, hogy melyik "jobb", mert 2T motort elvből sem veszek (nemigen bírom a jellegzetes illatát sajnos), a Runner meg amúgy sem begyere nekem, tehát kilőve. Éppcsak a fizikailag megkérdőjelezhető állításokra húztam fel a szemöldököm, de (nem most, már rég) beláttam, hogy nem kellett volna (megnyekkenni sem), mert tényleg sokkal jobban hangzik, hogy 140, meg a kutyafasza. Kár volt felvilágosítanunk arról, hogy valószínűleg nem volt annyi az annyi, hiába hitted évekkel ezelőtt annyinak, nem tudván az óra csalásáról, stb. Kíváncsi voltam, mi lesz a vége: hát, hosszúra nyúlt. LOL.:))

[ Szerkesztve ]

(#34322) B-L-A-C-K válasza DigitXT (#34321) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Else olvasom mert felesleges, de azért köszi az erölködést... ;)

(#34323) DigitXT válasza B-L-A-C-K (#34322) üzenetére


DigitXT
félisten

:R

(#34324) longwild


longwild
aktív tag

:)) :DD :DDD :Y :C ;] :W

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#34325) Tothgera30 válasza Doki16 (#34282) üzenetére


Tothgera30
Ármester

A pirosat hoznám, ráadásul PureJet, nekem is az van, nagyon jó kis gép, ha egy megkíméltet fog ki az ember.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#34326) DigitXT


DigitXT
félisten

Öreg Maja nem vén Maja...:D

(#34327) AndrewTdi válasza DigitXT (#34326) üzenetére


AndrewTdi
addikt

az igen. legalább még egyszer ennyit hiba nélkül.
És még hány motorba lehet ennyi amiről még a gazdája sem tud. :U

(#34328) Tothgera30 válasza AndrewTdi (#34327) üzenetére


Tothgera30
Ármester

És még hány motorba lehet ennyi amiről még a gazdája sem tud. - ...vagy nem akar ;] .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#34329) huszi.gyb válasza AndrewTdi (#34327) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

De a garantált 30 000-et futottat nem akarják elvinni :)

Egyébként én a '95-ös Hondát ~6500km-rel vettem :) Csak előtte nem tudom, hogy milyen szám lenne :) De ahogy nézem, idén eléri a 0km-es kort :P

@Tothgera30: gyorsabb voltál :C

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

(#34330) Tothgera30 válasza huszi.gyb (#34329) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Nekem se hitték el anno hogy a 98-as Honda robogóm 7300km-ert futott. Az MZ-ben is kételkedtek, mikor vitték. Így lesz ez az NRG-vel is.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#34331) huszi.gyb válasza Tothgera30 (#34330) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Én meg se néztem a km óra állást... Főleg, hogy frissen felújított a blokk... Szóval a 6500 eleve esélytelen :) De nem is érdekel. Menjen, álljon meg, világítson, dudáljon :)

www.dongosofor.hu

(#34332) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Beszereltem a multivart. Egy kis sufni tuningot is kapott a külső tárcsa. :D Kicseréltem a piros rugókat is sárgára igaz így lámpánál annyira nem lódul meg, de nem is érdekel mert már idegesített a piros.

(#34333) DigitXT válasza SzlobiG (#34332) üzenetére


DigitXT
félisten

Kíváncsi vagyok mennyit dob rajta! Jól feltuningoltad: 180 ccm, 4Road, Multivar.:)
Valószínűleg rá sem ismerne az előző gazdája a régi motorjára. Fogyit majd mérj!

(#34334) molnarpeter válasza SzlobiG (#34332) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mi lenne pontosan az a sufni? Variátorhoz nem értek annyira :B

(#34335) rsf válasza rsf (#34315) üzenetére


rsf
senior tag

Beszéltem velük, rendes volt a srác levett egy más márkájú szíjat a polcról ami ugyanúgy a hosszú blokkos piaggio-ra való volt de nem motoforce.
Azon is elvégezte a méréseket és akkor leesett neki, hogy az tényleg hosszabb 15mm-rel és szélesebb majdnem 1mm-rel mint a 2x is elküldött motorforce.
Megegyeztünk egy olyan szíjban ami az én mostani dayco szíjam kevláros változata, de ők nem tartják ezt majd elküldi nekem egy jövő heti rendelésemmel én meg visszáruban visszaküldöm a motorforce-ot.
Szóval hajrá egumorors.
Üdv.

“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“

(#34336) runner 125 válasza SzlobiG (#34332) üzenetére


runner 125
nagyúr

Faxa.

Síkba csiszoltátok a külső tárcsát? Azzal készült a vidi?
Indulásnál milyen? Jó lett volna, ha nézel egy gyorsulást, végsebességet a gyári tárcsával és a csiszolttal is.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#34337) SzlobiG válasza runner 125 (#34336) üzenetére


SzlobiG
félisten

Jaja azzal készült van 3db ilyen tárcsám azt úgy voltam vele ha szar lesz megy fel a másik. Elvileg így jobban kifut a szíj ezáltal többet megy végre és azonos sebesség mellett kevesebbet forog majd a motor minimálisan.
Nézhettem volna, csak most összeszerelésnél találtuk ki, hogy síkba csiszoljuk.

Még csak az utcába mentem vele de nagyon érezhető a gyorsulás az előző szetthez képest, majd lassan indulok városba ott elválik, hogy milyen lett.

(#34333) DigitXT 4.5 körül biztos lesz a fogyim így már, de mindenképp nézek kíváncsi vagyok rá.

(#34334) molnarpeter Runner leírta.

(#34338) kpal


kpal
veterán

(#34339) SzlobiG válasza kpal (#34338) üzenetére


SzlobiG
félisten

" A motor alig 4 lóereje pár méterrel a kanyar előtt úgy elfogyott, hogy 100 kilómmal nem bírt el. Pár rolleres rúgással kellett leküzdenem a dombot." :D

4literes fogyasztás és mellé nem is megy potom 668k-ért tök megéri. :U

(#34340) huszi.gyb válasza SzlobiG (#34339) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

De 1,5M-ból tuningolhatod :DDD

Annyiból vennék egy GSXR-t az legalább tempóra van tervezve...

www.dongosofor.hu

(#34341) kpal válasza SzlobiG (#34339) üzenetére


kpal
veterán

Csak belinkeltem mivel friss cikk . tudom annyit nem nem ér ,semmi éri+ újonnan ..... :B

[ Szerkesztve ]

(#34342) runner 125 válasza SzlobiG (#34337) üzenetére


runner 125
nagyúr

Jahm, azért is kérdeztem.
Szíjat nézted, nem ér bele a blokkba max. terhelésen?

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#34343) runner 125 válasza kpal (#34338) üzenetére


runner 125
nagyúr

Jó ez a cikk, és az alatta lévő tartalom is.

Ez az 50-es fojtás meg egy akkora, de akkora baromság, h önmagában vicc.
Nem is értem, h erre miért nem volt még valamiféle jogszabály változás előterjesztés.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#34344) kpal válasza runner 125 (#34343) üzenetére


kpal
veterán

Nem hétköznapi országban lakunk . Esetleg a rendszámozás lesz ,fojtásra fittyet hánynak .

[ Szerkesztve ]

(#34345) Kolondrum válasza kpal (#34338) üzenetére


Kolondrum
félisten

Alaphelyzetben életképtelen. Veszélyesebb 45-el menni mintha tegyük fel menne 70-et.

(#34346) huszi.gyb válasza kpal (#34344) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

A rendszámozás is csak a büntetések miatt (plusz a rendszámoztatás díja miatt) kellene... Ausztriában, rendszámmal jó ez, de a magyaroknál nem? Én nem piszkálnám a rendszert, csak mi szívjuk meg :DDD

www.dongosofor.hu

(#34347) Kolondrum válasza huszi.gyb (#34346) üzenetére


Kolondrum
félisten

Az szép dolog lenne, azonnal lenne sok ember aki leszállna a robogóról meg azonnal lenne sok alkatrész.

(#34348) huszi.gyb válasza Kolondrum (#34347) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Az biztos... De szép halál lenne, ha kitalálnák, hogy 2 évente műszaki vizsga... Főleg mondjuk egy Simsonnál :D :Y

Bár legalább az "50-es papírokkal" rendelkező járművel megszűnnének baleset forrásává válni...

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

(#34349) Kolondrum válasza huszi.gyb (#34348) üzenetére


Kolondrum
félisten

:))

Igaz nem a topicba tartozik, de fater mesélte, hogy a bank előtt állt egy dög, nem robogó és körbejárta, akkor látta meg a rendszámát ami vízszintesen állt és a kormányról damillal volt állítható! Vérben forgott a szeme. :DD

[ Szerkesztve ]

(#34350) huszi.gyb válasza Kolondrum (#34349) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Naja... Ilyet már én is láttam... Motoros találkozón néhány előfordul... Meg amikor a gumi égetés után ott "felejtette" a gumi csíkot a rendszámon (Ami a sárvédőre volt felszerelve)

Egyébként én azért remélem nem vezetik be (szükség lenne rá), de jó magyar szokás szerint, valami jóra hivatkozva elb...énáznák az egészet még jobban...

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.