Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
DigitXT
félisten
Ahogy átszaladtam a 400-as Majákon, 3 hirdetés tűnt szimpatikusnak:
2005/12 (519K) 32000, 2006/04, (659K) 14275, 2008/02 (770K) 24800
Na nem mintha lenne zsé most bármelyikre is. De azért a plusz erő
jól jönne, mikor nem akarok felkenődni a szembejövő darus Kraz-ra.
Ma majdnem benéztem egy ilyet, szerencsére nem kezdtem előzni.
Mi a faxért mennek az emberek (köztük a Kraz is) tompított nélkül?
Jóval nehezebb megállapítani, milyen messzi van, milyen gyorsan jön!
Vagy egyáltalán: részt vesz-e a forgalomban, és nem csak az parkol?
Amúgy ilyen gyönyörűségesen tört ketté a konzol. Ja, és persze az a
CO hegesztés, amivel a kiput megjavították, az is elengedte magát.
Délelőtt jó volt a gyári kipuval tekerni (egész nagy karikát lenyomtam):
szépen megy a gép, s legalább csak a szél hangos. A GPS tisztán
érthető, hangos volt egy sima fülessel, a telefonomról: leteszteltem.
(Gondolkodom, hogy kell-e egyáltalán a sisakba beépíthető headset?)
[ Szerkesztve ]
GodHeart
senior tag
Köszi!
Maradok még a REPSOL-nál, az eddig is bevált. Szerintem itt nem váltok. De köszönöm az infót!
molnarpeter
nagyúr
Rugós rögzítés? Persze attól függ, hogyan van rátéve a hengerre.
korpicschess: Simsonon akkor jó az alapjárat, ha elzárt benzincsappal kipöfögi ami a karbiban van, aztán úgy áll le, mintha elvágták volna a gyújtáskábelt Amelyik motoron nem ilyen csap van, ott persze máshogyan kell megoldani...
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Á, felejtős... Nem értek az ilyen gányoláshoz... De már kezd
a tököm tele lenni a helyzettel. Nem akar valaki esetleg megvenni
egy hibátlan 4Road dobot? Konzol és leömlő nélkül tompítóval?
SirKero
őstag
Ni csak a harmadik linken lévő gép zack kollégáé (#33443) zack
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
DigitXT
félisten
Ezen én is meglepődtem. PÜ-ben azt mondta, elég
lesz neki egy 250-es a városban szaladgálni...
DigitXT
félisten
Ezért nem szabad rámarkolni a hátsó fékre (sem).
molnarpeter
nagyúr
Fail Egyik nap kiszúrtam egy srácot valami csörgőkigyúval (jog talán), az is úgy fékezett, hogy a végén egy méteres csúszás volt mindig kb
canniball
nagyúr
"...szerencsére nem kezdtem előzni."
Na ez a veszély az ami engem nem fenyeget, legfeljebb lakott területen belül tudom előzni a szöszmörgőket, ha településen kívül szüttyög valaki akkor kénytelen vagyok beállni mögé...
(#34157)
Szép... Még szerencse hogy úgy látom a biciklisek szépen ki tudták kerülni, lehetett volna tömeges zakózás is a vége.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
DigitXT
félisten
Annyira nem is "szöszmörögtek" - csak én voltam sietős kedvemben,
és 60-ról 80-ra már nem lép úgy a gép, ahogy kéne. Amúgy odafelé
állandóan pofázott a GPS, hogy "Túllépted a sebességhatárt!"
Én meg visszapofáztam neki a sisak alatt ilyesmiket mormogva, hogy
"De még mennyivel!", "Nem mondod?!", stb.
Aztán rájöttem, hogy úgy lehet trükkösen rábírni, hogy végre kussban
maradjon, hogy állandóan fölötte megyek. (Így a szentendrein kifelé
tartottam a ~100-as tempót: egy bátortalan beszólás után kussolt.)
Visszafelé azért az indulás előtt kikapcsoltam ezt a baromságot.
(Nem volna amúgy rossz, csak azért közel sem 100%-os. Van ahol pl.
nem tudja, hogy mennyi az annyi, aztán ha csak arra hagyatkoznál...)
Ja és egy adalék a felhajtott állal kapcsolatban: az utolsó 100 méterre
az utolsó lámpánál felhajtottam az állrészt. Abban a pillanatban repült
bele a szemembe egy bogár (vagy kosz?) a napszemcsi alatt, de úgy,
hogy "félvakon" gurultam a garázsba: szúrt/csípett/könnyezni kezdtem.
Tempó? Kb. 10 km/h lehetett: peches széláramlat volt ami szembejött,
és hozta magával azt a sz*rt... Amúgy jelentem, az N103 1 kattanásra
felnyitott plexije 110 körül magától lecsukódik: ez bug, vagy feature?
Ui: remélem nem kapok csekket, belegondolva faxért száguldozok itt?
[ Szerkesztve ]
XSiGma
aktív tag
Honda Lead-del van valakinek tapasztalata?
canniball
nagyúr
"...hol laksz vagy hogy gondoltad..?!"
Vác mellett, Pestről cca. fél óra. Ha megfelel a fényképezős megoldás akkor ha erre jársz megejtheted, vagy ha ráér a dolog valamikor-valahol beszkennelhetem, de az nem tudom mikor lesz.
"am milyen a cg? Gondolom igénytelen kis gép."
Télen lett véve, a szezon nekem most kezdődött a hónap elején, úgyhogy sok mindent erről nem tudok mondani.
"Milyen erős..."
Komoly 11LE.
"...mennyit visz?"
Hát ez nem a féktelen száguldozásról meg a kanyarvadászatról szól, az biztos. A magam 100+ kilójával ránehezedve, a szélfogó üléspozícióval és plexi nélkül kb. óra szerinti 80kmph-ig jó, aztán jön az 5. és ugyan lehet neki húzni csak nem sok eredménnyel, ez a fokozat inkább már csak a sebesség megtartásáról szól.
"És milyen színű a tied?"
Kék, ilyen.
"am hh cg-t vettél? nekem akk már a ybr a felnije miatt joban tetszik talán."
Igen, én is először a Yamahákat nézegettem, mivel azon tanultam így tudtam milyen, meg olcsóbbak is, modernebbnek is mondható a formavilága*, de ez akadt az ismerősi körben eladó.
* Cserébe ennek szebb hangja van.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
canniball
nagyúr
"...60-ról 80-ra már nem lép úgy a gép, ahogy kéne."
Azt hittem 180-assal ez nem probléma. Az enyém 60 és 80 között is kb. ugyanúgy "megy" mint előtte, de aztán vége van mint a botnak.
"...állandóan pofázott a GPS... Én meg visszapofáztam neki a sisak alatt..."
Szórakoztató utad lehetett... Erről hirtelen a Placebo Meds című számának a refrénje ugrott be.
"Ja és egy adalék a felhajtott állal kapcsolatban..."
Nem is kell ahhoz olyan nagy "felhajtás": én pár napja csak a plexit hagytam nyitva ujjnyira, aztán kiérve a településről visszazártam, pár perc múlva meg azt látom hogy egy muslincaféle izé röpköd az orom előtt, persze a plexin belül.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
korpicschess
veterán
125-ös és 80-nál vége van?
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
huszi.gyb
senior tag
"Nem is kell ahhoz olyan nagy "felhajtás": én pár napja csak a plexit hagytam nyitva ujjnyira, aztán kiérve a településről visszazártam, pár perc múlva meg azt látom hogy egy muslincaféle izé röpköd az orom előtt, persze a plexin belül."
Ohh ahhoz még felhajtott plexi sem kell. 2 hete Győr-Budapest szakaszon 50-es robogóval, teljes bukóban lehajtott plexivel azt nézem, hogy valami fekete bent röpköd... Egy miniatűr légy volt...
www.dongosofor.hu
akos3
addikt
Oks, annyira most nem sűrgös, h ezért kimenjek lefotozóni, persze tuti akkor lesz vmi baja, amikor nem lesz nálam a leírás Majd megbeszéljük, ha meg addig, be tod szkennelni azt megköszönöm
Valóban nagyon baba állapotban van, elhiszem h inkább ezt vetted, ha ismerted a tulajt LE-ben nem is olyan kevés (cbr se sokkal több), de azt tippeltem h azért a 100at viszi. De tény, h aki ilyet vesz, nem azért veszi h száguldjon, hanem h b á r m i k o r eljusson A-ból B-be.
én mikor néztem 2 éve h milyen kis 125ös gépet is vegyek az xt, a ybr és a cbr között vaciláltam. aztán cbr lett
vaksi8
senior tag
Ezééé jó a nyitott bukó!
Bejönni se tud rajta...
canniball
nagyúr
Eddigi (kevés) próbálkozások alapján kicsivel 90 fölött van vége, de 80-tól már szenvedés. Plexivel, ráfekve, 60 kilósan lehet mást mutatna, de az a teszt nem velem lesz.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
canniball
nagyúr
"Valóban nagyon baba állapotban van..."
A kép csak szemléltetés, nem az enyémről készült. De azért nem tévedtél sokat, ez is kb. így néz ki.
"aztán cbr lett"
Annak is megvannak az előnyei, de én naked párti vagyok, meg szvsz eleve hülyén néznék ki egy ilyen kis sportgépen.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
DonThomasino
veterán
A robogón lévő dobfék betétet mikor kell cserélni?
Igényel ez karbantartást?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
SzlobiG
félisten
Ha elkopott... minimum 1mm-nek kell lennie.
SzlobiG
félisten
runner 125
nagyúr
Jah, mondjk Gixer után tényleg durva a 400-as Majesty...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
DigitXT
félisten
60-nál azért már elkezd laposodni a gyorsulás görbéje. Valós 60-ról beszélek.
180 ccm nem a világ: hivatalosan 15 s körül van 0-100-on, amiből az eleje ugrós.
GPS-szel valami ilyesmit mértem, piros lámpától, sík úton - végig nyélgázzal.
100 előtt el kellett vennem mindkét esetben, mert jött a következő piros, LOL.
Mondjuk óra szerint - ha nincs bent a SpeedoHealer - bőven meg lett volna a 100.
de aztán vége van mint a botnak
Nálam ez 120 körül van. De saját erőből 110 fölé sem szeret nagyon menni...
(Értsd: volt, hogy nyeleztem az Egér úton, és 105 volt a max. Szembeszélben.)
Mondjuk én sem vagyok kis darab, biztos belekapott a szél a vállamba.
runner 125: akadj már le erről a Gixer témáról... (Komolyan nem értelek.)
[ Szerkesztve ]
canniball
nagyúr
"...GPS-szel valami ilyesmit mértem..."
Áhá, amúgy is akartam kérdezni ki volt az aki korábban ilyesmi androidos programról beszélt, szóval te voltál. Hogyhíjják ezt az alkalmazást?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Bogyó bá'
nagyúr
Semmi pánik, az én kis csótányom sem sokkal fürgébb: hétfőn, szélmentes időben nagy nehezen fel tudtam zavarni éppen 100-ra, de ma este, kb. 20-30km/h-s szembe szélnél épphogy-épphogy el bírtam érni a 90-es végsebességet. Pedig vagy 5 percig csutkáztam neki.
szerk: Ja, negyedikben is ugyanennyit ment..
Amúgy a 70-80 fekszik neki, meg nekem is.... A fogyasztás elsőre jónak tűnik, mikor vettem, már csak tartalékon ment, 2500,- ért tankoltam bele 6 liter benyát, eddig mentem 240km-t és még nem kellett tartalékra váltani, a mutató is picivel a piros fölött van még. Szerintem 2,5liternél nemigen eszik meg többet százon ekkora tempónál.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
DigitXT
félisten
A mérést a (beszédes nevű) Android Speedometer állította elő.
A grafkont az exportált csv fájlból viszont én csináltam Excelben.
canniball
nagyúr
Köszi!
Amúgy két ilyen nevű app is van...az x-droid féle jobban hangzott, feltettem azt, kíváncsi leszek mit mutat az órához képest.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
canniball
nagyúr
"Pedig vagy 5 percig csutkáztam neki."
Na olyat én még nem csináltam. Meg amúgy amikor húzod-húzod mégsem megy (érezhetően) az számomra olyan illúzióromboló.
"Ja, negyedikben is ugyanennyit ment.."
Igen, úgy tűnik az csak sebességtartó-fokozat.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Bogyó bá'
nagyúr
Ha mélyebben belegondolsz, az egész A1 / B125 kategória illúzióromboló: amennyire jó városban az 50 köbcis kétüteműek helyett (nem taposnak el az autók), éppen annyira kevés az országúton (pont az a 10-20km/h hiányzik, amit egy gyöngébb 250-es adhatna). Igaza lehet azoknak, akik le akartak beszélni erről a kategóriáról (jogosítvány és motor/robogó), és eggyel nagyobbra akartak rábeszélni. Viszont nagyon olcsó fenntartású, talán kevésbé balesetveszélyes a gyakorlatlanok számára is, és - kompromisszumokkal ugyan - mégis a motorozás, a szabadság érzését adja.
kieg: Viszont az elmúlt héten, esténként, itt a környéken olyan helyeken jártam, ahol autóval még soha a büdös életben. Mert sose volt arra dolgom, miért is mentem volna az eldugott kis falvakba, kegyetlenül rossz utakon. Egyelőre nagyon tetszik a dolog!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
akos3
addikt
hát meg a cbr választásnál azért figyelembe vettem azt a +3LE-t is. Ilyenkor számít nagyon nem mind1 h 90 a vége vagy 120.
6. sebesség nekem se csinál semmit, csak a fogyasztást csökkenti.
molnarpeter
nagyúr
Én a földutakkal vagyok így, mivel nincs jogsim (még), bejárhattam volna mindet eddig is (akár traktorral ), de meg sem fordult a fejemben, motorral teljesen más Tegnap is akkor fordultam vissza, amikor nem tudtam, hogy a nagy fűben ilyen laza a gurulás, vagy lápos területre értem
Bogyó bá'
nagyúr
Milyen géppel nyomulsz / miért nincs még jogsid?
(#34181) akos3: Nekem a kis CBR az ára miatt sem jöhetett számításba (250k-ba az átíratással együtt bele kellett férni, meg 20k-t költöttem hirtelen légszűrőre, gumira, gyertyára, apróságokra), meg hát egy ötven éves, reumás öregember nem szeret a tankra hasalni! A kis csopperem is - elvileg - 14 lóerős, de a testtartás, a szélesebb hátsó gumi megeszi a lóerőket. (Vagy csak sz*r a moci, ez sincs kizárva, bár az eddigi 2,5 literes fogyasztás alapján nem gondolok erre.)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
akos3
addikt
ja értem. én hál'Isten többet tudtam rászánni, de így is sikerült kifogni jó áron egy megbízhatót a közelben kb 40 ezerrel olcsóbban el tudtam hozni mint amire számítottam. Az fedezte is az átírással járó dolgokat.
Miért, most végül nem is tudom, h milyen gépet vettél, csak tudom h beszéltünk róla...
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
PC4200
tag
sziasztok!
Honda NX 125-ről vélemény? Tapasztalatok? Esetleg?
CSAK a puffin :)
akos3
addikt
óh, ez elkerülte a figyelmem! Hát nem egy tömeg motor az tuti Am szépnek tűnik fotóról, de ahogy olvasom volt vele gond, de az a fő, h meg tudtad csinálni. Igen ez valóban kényelmesebbnek tűnik mint egy cbr
hidd el városba hasznos az, ha hangosabb a kipuff, az általad említett okból. féket meg nézd meg, lehet már cserés. és a gumival se spórolj, hisz az az egyik legfontosabb, az a tapadási felületed.
molnarpeter
nagyúr
Sámson S51N, kezdő váltósnak kiváló Fater vett anno kettőt (több helyen volt folyamatban, aztán egyszerre jöttek, egyiket el is passzolta hamarosan), ez a '86-os maradt nála. Érdekessége, hogy gyárilag fojtatlan porlasztója volt Egyszer aztán félreállt, mert elkezdett nagyon rohadni a tankja, így állt kb tíz évet (én teszek ellene, tegnap este kapta a második réteg Miranolt, remélem beválik). Előszedtük, takarítás, babetta gyújtás, meg pár apróság, azóta használom én. Jogsival úgy állok, hogy az M-nek nem láttam értelmét, a B-t meg jövő hónapban kezdem, ha minden jól alakul. Az ilyen kisebb vasaknál úgy látom a tapasztalatokból, hogy igencsak függ attól is a tempó, hogy ki ül rajta, te mint írtad, nem boyracer vagy, nem is baj
[ Szerkesztve ]
üszök
őstag
Az N-esek a kiömlőnél voltak folytva. Bennük volt hagyva vagy 4mm.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
canniball
nagyúr
Ahogy mondod. Amúgy még mindig adott a lehetőség hogy (relatíve) olcsón elmenj különbözetire.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
molnarpeter
nagyúr
Karbinál a súber nem emelhető olyan hosszan (N1-nél gyűrű, N3-nál alacsonyabb már az öntvény), kipunyílás a hengerben kisebb 3,5 mm-rel, kipukönyök jó 20-30 centit belóg a dobba, konfúzor helyett egy lemez van 8-as furattal, és a hangtompítóból kijövő cső is szögletesre van összenyomva. Csak hogy pontosak legyünk Nekem eredeti mivoltában egyik ilyen sincs meg (lehetőségeimhez mérten eltávolítva), kivéve a hengerben
[ Szerkesztve ]
canniball
nagyúr
Hja, nem lenne rossz még némi kraft; de mint írtam a CBR nekem nem igazán lenne testhezálló, ezen kívül amit néztem 15LE körül (Honda Varadero, Yamaha YZF R) azok meg sajna jóval drágábbak lettek volna.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
PC4200
tag
Yamaha Jog-on milyen karbi van? Illetve hol lehet hozzá kapni Szivatót? Van rajta autómata de az kalap szar nekem Kézi manuális kellene. ilyen csak nemtom h ez jó e rá.
CSAK a puffin :)
SzlobiG
félisten
Scooterracing-ről ne rendeljetek semmit.
Raknám össze az amico kihajtását és amit rendeltem variátor szettet hiányos és mellé még nem is ugyanaz mint ami a képeken szerepel nagyobb csapszeg átmérője van. Se csapszeg, se kuplung rugók, se hézagolók nincsenek hozzá.
[ Szerkesztve ]
Bogyó bá'
nagyúr
Az f*sza! Amúgy ígérem, nem fogok rendelni tőlük semmit!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
SPD-ről vélemény? Onnan is hallottam rosszat. Viszont piszok gyorsak. Du 4kor rendelek, másnap 10:50-kor a kezemben a cucc.
SzlobiG
félisten
Őket nem ismerem ja itt is jó gyorsak voltak cirka két hetet vártam.
Amik idáig jók voltak: Robogowebshop, Italmondo, Egü.
DigitXT
félisten
Én onnan rendeltem a Multivart: bontatlan dobozos, hiánytalan volt. Meg a KOSO fordulatszámmérőt, KOSO hőmérőt, stb. Sőt, még a LeoVince kipu is onnan van, az is dobozos, hiánytalan volt. Szóval nekem még nem volt velük gondom. Csak hogy árnyaljam a képet... (Amúgy próbáltál már reklamálni, hogy mi van?)
Én eddig csak SPD-ztem. Most mi lesz amúgy?