Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11451) Gergello válasza stufen2 (#11444) üzenetére


Gergello
addikt

Én tudom, mennyit kell. Csak arra voltam kíváncsi neki mennyit mondtak. :))
Amikor még nem tudtam, akkor 1000-t mentem a szerelő miatt. 70-est járattam vagy 100 km-t, de az nem teljesen új volt. :DDD

(#11452) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Most adtam el a motorom, holnap viszik el :B . Kissé sajnálom :K .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#11453) Bling95 válasza akos3 (#11436) üzenetére


Bling95
őstag

én ugy tervezem hogy amit a 17. szülinapomra összetudok szedni pénzt abből lesz a jogsi, amennyit meg addig össze tudok gyüjteni, abból a motor

(#11454) stufen2 válasza runner 125 (#11448) üzenetére


stufen2
tag

pont hogy fordítva én azért jobban vigyáznék egy MHR Team 2re mint egy fostos DR re, de amúgy járassa mindenki, rosszat vele nem tehet, én járattam a Top Trophy mat is meg a S6 modulart is meg egyből amúgy se lehetett volna élesre lőni őket, pláne a modulart nem. De pont venni kellett egy új Honda WB30 XT szivattyút, és azt is bejárattuk egy óra alapjárati pöfögéssel a hét végén.

[ Szerkesztve ]

Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.

(#11455) Gergello válasza Tothgera30 (#11452) üzenetére


Gergello
addikt

Az MZ-t?
Mi lesz helyette?

(#11456) Tothgera30 válasza Gergello (#11455) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Az, ,ár ma kifizette, plusz ítunk adásvételit is, holnap délelőtt ígérték hogy viszik is el :O . Jog R vagy F15 lenne a kinézett típusok közül való, de ha SR50R vagy NRG DD lenne jó árban és kevés km-el, az is lehet hunyó ;] .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#11457) nLali válasza Tothgera30 (#11456) üzenetére


nLali
senior tag

Írtatok, vagy ittatok? ;]

(#11458) runner 125 válasza stufen2 (#11454) üzenetére


runner 125
nagyúr

???

Most komolyan meg akarod nekem magyarázni, h egy vas hengert nem kell bejáratni, míg egy alut igen? :D

Egy vas hengernél a két gyűrű, illetve eleve a henger is vasbú' van, így a kettő azonos anyagnak össze kell kopnia, ehhez szükséges a járatás különböző nagyságú gázfröccsökkel, különböző fordulaton.

Míg egy aluhenger nicasilos rétegegéhez nem lehet/nem kell hozzákoptatni az egy gyűrűs dugattyút. 2 különböző anyag.

Továbbra is tartós bejáratásról beszélek, és nem arról, h összerakás után az alut is lenyelezi az ember. Annak elég pár perc alapjárati pöfögés, és lehet szabni a motor szarvát.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11459) DigitXT válasza Tothgera30 (#11452) üzenetére


DigitXT
félisten

Grat: nehéz szülés volt...:DDD Amúgy én is épp ma adtam el.
Pontosabban tegnap. Pontosabban beszámíttattam az újba.


SYM VS 150 (2006) - szemből, hátulról

Egyrészt szomorú dolog, mert 3800 km alatt megszerettem...
De örömteli is, mert erősebb motort akartam, és az lett, illetve
rendszámos motort akartam, és az lett.:K Persze egy kisebb
vagyon volt a forgalomba-helyez(tet)és (Yamaha Majesty 180),
de végtére megérte, mert kellemesen megy az új gép. Persze
a fenét új, hiszen 2003-as, csak nekem új. Egyetlen hátránya,
hogy a világítása baromi gyenge (meg az akksit sem cserélték
újra, ezért nem triviális az indítása, de azért pöcc-röff az, csak
éppen pöcc-pöcc-pöcc-pöcc-röff... vagy valami ilyesmi, LOL.:DDD)

Vigasztaljon a tudat, hogy a SYM-et még drágább lett volna
papírozni (2006-os, bár én tavaly 2009-esnek vettem, illetve
150-es pedig én 125-ösnek vettem - adásvételivel, de szinte
rögtön akartam rá a rendszámot, végül egy év alatt nem jött
össze). Igaz, ezen kb. egy év alatt a kizárólag Bp-n megtett
3800 km során bár láttam rendőrt (motorost is), igazoltatni
sosem igazoltattak. Mondjuk nagy baj nem lett volna, mert
korlátlan jogsim van, csak a motor volt egy kicsit nagyobb...
Ahogy runner 125 anno fogalmazta: még egyszer nem.:R

[ Szerkesztve ]

(#11460) Tothgera30 válasza nLali (#11457) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Írtunk, csak elírtam :B .

#11459 DigitXT : Sok sikert neked az új géphez :K . Hát igen, most jött az illető, és rögtön kinyögte hogy neki ez kell, fél óra múlva egy próba után adta is a hirdetésben szereplő összeget ;) . Ma jön érte, szóval egész nap itthon vagyok hogy segítsek felrakni neki futóra :) . A Majestyre visszatérve az nagyon az szép motor és eléggé nyomatékosnak tűnt nekem mikor olyat próbáltam, bár az 250-es volt :DDD . De azért végre neked is meglett a "kívánságod", szóval most ez is összejött :C .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#11461) bajnokpityu válasza stufen2 (#11454) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nem feltétlen az a legjobb bejáratás,ha fix alapjáraton üzemel,de nem akarok beleszólni.
alu vas henger bejáratásával viszont 100%ig egyetértek Runnerrel.aki nem igy gondolja,az hüyeséget beszél...

az,h én direkt nagy hézaggal kértem a honolást,dugóillesztést,mert nem volt időm bejáratni,az meg szintén az én dolgom.de még igy is lehetett érezni azt,h a vashenger idomodik.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#11462) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Utolsó képek :W :U :O .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#11463) akos3 válasza Tothgera30 (#11462) üzenetére


akos3
addikt

Nah csak összejött azért jó áron! ;)

(#11464) Tothgera30 válasza akos3 (#11463) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Hát, azért sajnálom, már most hogy elvitték :U . Bár pozitív oldala is van, az hogy most már kezdődhet a motorvásárlás :D .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#11465) akos3 válasza Tothgera30 (#11464) üzenetére


akos3
addikt

Hú én annak idején hány éjszakán át ültem a net fölött és böngésztem és csak böngésztem. Like ez az érzés, h tod, h mindjárt új motorod lesz, már csak ki kell választani e legjobbat :))

(#11466) Tothgera30 válasza akos3 (#11465) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Azért annyira még ne siessük el a dolgokat. Majd csak ősszel/télen/tavasszal tusok motort venni, szóval lehet eltolódik a jövő évre, addig meg valahogy csak kihúzom nélküle is. Bár még azt sem tudom mit vegyek, a nagy robogók felé is terelődik az irány (Burgonya 250, 400), de azt is vinni műszakira, meg minden f@szság, és alig mennék vele, vagy az 50-es robcsik lennének még jók (Aerox, SR, F15, Jog R, NRG,...), bár azokat meg alaposan át kell nézni hogy tényleg hibátlant vegyek.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#11467) akos3


akos3
addikt

Lenne egy kérdésem: a számozott főutakon ugye lehet menni segédmotorral is?

(#11468) Tothgera30 válasza akos3 (#11467) üzenetére


Tothgera30
Ármester

:( :U :W

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#11469) runner 125 válasza akos3 (#11467) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ez eléggé omg kategória, oda kellett volna figyelni KRESZ-en. ;] :P

Autópályán, és autóúton nem mehetsz vele, többi úton igen. (Kerékpárúton lakott területen kívül max. 20km/h)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11470) Samus


Samus
addikt

Egy kérdésem lenne, leginkább runner 125 kollégához, mert emlékeim szerint neki van/volt (eladó is volt) Nexus 500as gépe.

Arra lennék kíváncsi, hogy mit gondolsz erről a típusról. Nekem, ami irtózik a váltástól, a kényelem híve, egy nagyrobogó lenne jó, de nem tudom, hogy megéri-e. Olvastam a bemutatókat, megy majd' 180nal, nem eszik többet 6 liternél, nagyon kezesbárány. De a kérdésem leginkább az lenne, hogy mennyire lehet kordában tartani egy ekkora "állatot". Mert a CVT az CVT. A saját robogóm, 50es, meg régi, megy kicsi, de akárhogy húzom, vagy alig megy, vagy megindul, és akkor nem áll meg. Szabályosan nehéz haladni, mert ha folyamatosan húzom, akár csak félgázon, felkúszik a mutató. Tehát mindig húzom, elengedem, húzom, elengedem...Egy ilyen, 40 lovas gépnél ez sokkal durvábban mutatkozhat. Vagy a nagy motor, a négy ütem és az injektor nem pörög úgy ki, mint a pici kettes? Sokkal jobban szabályozható? Mert egy váltósnál ugye ahogy húzza az ember, úgy megy, mindig. Nem variál a váltó, a kuplung nem vár egy adott fordulatig. Leginkább ez érdekel. Mennyire szabályozható az erő és a sebesség? Nagyon köszi a választ.

A másik. Nemrég kilencvennel száguldoztam dombról lefelé. Közben ment a GPS a zsebemben, kíváncsi voltam mennyi az annyi. Örültem, mint majom a farkának, mert a 90et alulról súrolta. De a mosoly hamar lefagyott a képemről, mikor megnéztem a Garmin adatait. Az a majdnem 90, inkább csak majdnem 75... Vagyis amikor azt hiszem, hogy városban 70el száguldozok, az igazából épp hogy 50...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#11471) runner 125 válasza Samus (#11470) üzenetére


runner 125
nagyúr

Őszintén szólva beb@szott a válság nálunk is, így nem adtam el a gépet, valszeg idén nem is fogom, mert nincs lóvé másikra, így megvan még.

Igazság szerint nehéz nem elfogultságból írni róla, de persze joggal vagyok elfogult. Tisztában voltam az előnyeivel / hátrányaival - ilyet kerestem, ilyet vettem, és nem bántam meg. /Ha Te egy kényelmes, pakolható túramaxit keresel, akkor ez nem a Te géped.. A sisaktartója akkora, h az én zárt Nolan-em nem fér bele.., mellesleg az üléspozíció sem az a nyújtózkodós/

Egyébként most múlt 2 éve, h nálam van a Nexus, a 2év alatt raktam bele 13000km-t. Röviden leírom a tapasztalatokat. Meghibásodás hála Isten semmi nem volt. Tuningot kapott, de azokat annó ide is beírtam. (Malossi varió, kuplungba rugók, sportszűrő, kipu, dupla xenon, kis plexi)
Ezeken kívül 6.000km-enként cseréltem benne motorolajat, és idén januárban egy akksit.
Ennyi.

Motoros topikban éppen pár napja dicsekedtem el a fogyasztással. :) Voltunk a hétvégén Kakucs-ringen (Sopronból..) Motoroztunk majd 600km-t, s a ezzel a tuninggal a fogyasztásom 4 liter alá jött ki! Pontosabban 3,8 volt azt hiszem. Volt benne autópálya 140-150, város, és pályázás is. A 6 litert nem tudom hol olvastad, de nekem az életben nem evett 4,5-nél többet.

Azért egy 50ccm-es, 4 lovas gép teljesítményleadását ne akard összehasonlítani egy gyárilag 40 lovas gépével. :) Totál más, hiába CVT mindkettő. Vezettem már jó néhány robogót, és van is itthon mindig valami kisebb, de tényleg más. Gyári kuplungrugókkal 2000 környékén már megindul, enyémben a Malossi rugók miatt 3500-nél nyit a kuplung, így indulásnál "megugrósabb" 3500-től, de én ezt akartam elérni.
Nem is nagyon ragozom ezt tovább, itt van 40 lovad, és minden gázfröccsre szépen reagál, nem beszélve a motorfékről...

..h a végsebességre is kitérjek, 181-et sikerült kihoznom belőle óra szerint, úgy, h jelenleg 5,5 sec körül 100-on van 0-ról.

Igazság szerint ennél pontosabban nem tudom neked leírni, ki kellene próbálnod egy ilyen maxit.

Sajnos az órák felső(!) tartományban - főleg robogóknál - piszkosul csalnak. A Runner-em órája is csalt vagy 15km/h-t.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11472) Samus válasza runner 125 (#11471) üzenetére


Samus
addikt

Az szép. Tudod, mit keresek? Nem kell pakolható túramotor. Az álmaim, a naked bike-ok (street bike, ki hogy hívja) sem pakolhatóak, csak jól néznek ki. Nekem annyi kell, hogy kényelmesen lehessen rajta ülni, vagyis ha leszállok, ne fájjon mindenem. Egy utas fel tudjon pattanni mögém, ha kell, de Balatonra nem ezzel fogunk menni. Nem fogyasszon sokat (egy sportmotoros "bemutatóban" írta valaki, hogy 5-6 liter a fogyasztás, más tesztekben 5 liter körül beszéltek), de menjen. Nem kell, hogy letépje a fejem a sebesség, de 90et kényelmesen, autópályán 120at menjen, és legyen benne tartalék, ha előzni kell. Ha ráhúzom, akarjon menni. Egyvalamire nem tértél ki. A szabályozhatóság. Ha elindulsz, fogsz egy gázt, és azt tartod, elmegy egy fokig, ott megáll, és tartja? Ha tovább húzod, felgyorsul, de megint csak bizonyos fokig? Vagyis a gáz állásával szépen szabályozható, hogy épp mennyivel fogunk utazni?

Egyszerűen vonzz a robogók kényelme. Megvan a sportmotoroknak is maguk varázsa, biztos jó, ha háromban 9000el 120at megy, és sikít a motor, de nem igazán erre vágyom. Vonzz az, hogy tankolok bele, elindítom, és ha menni akarok, gázt adok, ha megállni, akkor féket húzok. Tudom, furcsa állatfaj vagyok, az ilyen járjon 50es rakétával...Régen soha nem akartam motort, mindig autóra vágytam, aztán elkezdtem a jogsim, és a vége felé a hátam közepére sem kívántam az autót, idegesített, hogy nagy, és nehéz, és nézni, mikor mi mellett milyen közel megyek el, hol van hely parkolni, hogy tudnék szépen parkolni...itt gondolkodtam el azon, hogy egymagamnak mennyivel is jobb egy motor. Látom mekkora, ott van minden körülöttem, parkolni szög egyszerű, ha nem jó, odébb tolom. Nincs akkora veszély előzéskor (kisebb test). Valami ideál alakult ki bennem. Csak hát a váltótól ódzkodtam. Nem akartam a lábammal kalimpálni, meg a kezemmel bőszen dolgozni, másik lábammal meg féket taposni...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#11473) stufen2 válasza runner 125 (#11458) üzenetére


stufen2
tag

nem azt mondtam hogy nem kell de az alura ötször jobban oda kell figyelni, volt már pár alu meg vas hengerem is mindenki úgy csinálja ahogy akarja, csak megjegyezném hogy nálam 12850et forog a s6 modular(a vasam meg jóha 9-10et) egy gyűrűs ezüstözött síkra polírozott sokkal élesebb cucc mint egy fostos vas ami pl top trophym volt ami került 25be, ez meg 72be mindenki úgy csin, ahogy akarja nem vitatkozom bár tom itt mindenkinek high end meg mid race kat tuningja van:D, a másik ne vitatkozzunk már egy Honda szervizes tanácsaival vicc:D amúgy elmondanám hogy az alu hengereknél is nicasilos a fal épp azért nem lehet megfúrni csak minimálisan honolni, lenyelezni az alut pár perc pöfögés után láccik életedben nem ültél alun, egyrészt élesre hangolni azonnal lehetetlen kell kb 2-300 km hozzá plusz 1000km után is bemelegítéssel kell kezdeni indulás előtt mert hiába nyelezem lehörög nem megy.

[ Szerkesztve ]

Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.

(#11474) stufen2 válasza runner 125 (#11469) üzenetére


stufen2
tag

bicikli úton idéntől felejtős:D

Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.

(#11475) runner 125 válasza Samus (#11472) üzenetére


runner 125
nagyúr

Értem, alapvető kényelme ennek is megvan. Egyenesen ülsz rajta Te is, és az utasod is, épp mint egy naked-en. Azért ez már nem az a kat. , h Balcsira ne lehessen vele legurulni. :) Exemmel jó párszor elmentünk vele 4-500km-eket egy hétvége alatt.

Persze, ennek nem kell csőgáz, és csak akkor pörög fel - azt hittem egyértelmű. Húzol neki egy fél gázt, és totál egyenletes gyorsítva eljut addig, és tartja is, ha húzol neki még x adagot, akkor annyit fog gyorsítani. De ez így van rendjén, csak az 50-es kis teljesítményű, kopott motoroknál nehezen lehet ezt előcsalogatni.

Egy speed 6000-en 130-140-et is megy, nekem 100%, h valami sport lesz a következő. Gixer vagy CBR - S ezekkel is ugyanúgy tisztában vagyok. Kényelmetlen, mint a pcsa, pakolás 0, de ez kell, most vagyok fiatal. Majd 60 évesen biztos átülök egy cruiserre.

Hidd el, ezzel a Nexus-szal a speedek előre köszönnek, ..és minden más motoros is. ;) Adott a megjelenés..
Mellesleg a Finster kipufogóval sportmotorokat megszégyenítő hangja van, aki esetleg volt valamelyik EGÜ talin hallotta már, piszok durva. Amikor mentünk fel Sopronból, Egü mondta, h 200 méterre mögöttem jöttek utánfutóval, amikor előztem nem tudták mi az... azt hitték, h a futón "zörög" valami. :)) Városban meg kifejezetten jó a nagy hang, 2 gázfröccs és nyílik a sor. - Kisebb az esélye, h elqrnak.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11476) runner 125 válasza stufen2 (#11474) üzenetére


runner 125
nagyúr

Igen? Nem mint ha engem érintett volna valaha, úgy őszintén ki a tköm megy kerékpárúton...

A motorosokra vonatkozókat meglestem, ezt nem láttam, de köszi.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11477) stufen2 válasza runner 125 (#11476) üzenetére


stufen2
tag

nekem is úgy szóltak hogy büntetik

Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.

(#11478) Mania válasza stufen2 (#11477) üzenetére


Mania
senior tag

"A kormány a 2009. november 25-i ülésén jóváhagyta a közúti közlekedés szabályait rögzítő 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet (KRESZ) módosítását.

A döntés értelmében mintegy hatvan ponton új vagy módosított előírások szerint kell közlekedni a gyalogosoknak járművel utazóknak egyaránt.
Az alábbiakban a január 1-től beépülő, illetve megváltozó részek olvashatók.

"e) "Kerékpárút" : a tábla a kétkerekű kerékpárok közlekedésére kijelölt utat jelez; a segédmotoros rokkantkocsi, a gépi meghajtású kerekes szék és a kétkerekű segédmotoros kerékpár lakott területen kívül a kerékpárutat igénybe veheti, ha ezt jelzőtábla nem tiltja. A kerékpárúton más jármű közlekedése tilos;""

[ Szerkesztve ]

(#11479) Samus válasza runner 125 (#11475) üzenetére


Samus
addikt

Na igen, Anyám 3000km-es SRjén még lehet szépen szabályozni a sebességet, ha meleg a motor (hidegen darál, mint az enyém, nem hiába, régi jó karburátoros megoldások, pedig vehettek volna Di-Tech-et is...), de az enyém, lassan alulról súrolja a 20k-t, és eddig csak gyertyák és komplett hengertömítés lett cserélve nemrég, ahhoz képest jól bírja, mikor cseréltük a tömítést, néztük a dugót, nagyon szép állapotban volt, a forgórész sem kotyogott, szóval jó. Csak hát szabályozni nem lehet. Persze ebben közrejátszhat az irreálisan nagy karburátor is (hogy hogy került bele 20as...valaki írta visszább, hogy 64es fúvókát érdemes-e cserélni. Az enyémben gyári 74es...valószínű ennek is köszönhetem az öt literes étvágyat is, a kopott motor mellett). Egyébként egy jó tanács. EVO NEO-t kétüteműbe robogóba ne tankoljatok. Elvileg kénmentes a benzin, de olyan büdös kénszagú lesz a kipufogó végterméke, hogy valami hihetetlen. És nem is megy jobban a gép. Viszont a fogyasztásra elsőre kevesebbet eszik, nem mértem, de érzésre többet mentem vele, mint 95el... Még kipróbálom a Shell V-Power-t, aztán maradok a jól bevált 95ös-nél...

Viszont most erősen gondolkozom ezen a sportrobogón. Csak ugye még kellene egy "A" jogsi (legkevesebb 130k), és egy Nexus, ami úgy rémlik, az új modellszéria használtan (2006+) olyan 800-1 millió körül mozog (vagy több). Te mennyiért hirdetted a sajátod?

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#11480) runner 125 válasza Samus (#11479) üzenetére


runner 125
nagyúr

800 alatt tuti nem adnám el most. 23000km van benne, végig Motul full szinti olajat kapott. Illetve a + cuccok sem két fillér volt.

A hivatalos kereskedői új ára 1.9m.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11481) runner 125 válasza stufen2 (#11477) üzenetére


runner 125
nagyúr

Jájj, látod így terjed a pletyka. :) A legtipikusabb este, h "úgy hallottam". Hát ezek szerint rosszul.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11482) dajani


dajani
tag

Hy.

Robogót szeretnék venni, munkába járni. 100-150E Huf-ig
Az elvárásaim: 2-3L/100Km, 50ccm(hamar kiszúrják a sünök, ha nagyobb, mint 50ccm? érdemes kockáztatni?) 80-95Km/h-át menjen(90Kg vagyok), megbízható legyen, megfizethető alkatrészek a javításához, nagyjából ennyi.

Ezek közül melyiket érdemes lenne megvennem?

-Aprillia SR 50(ebböl melyiket érdemes: Di-tech, injektoros vagy karburátorost?)
-Gilera Runner;
-Malaguti F12 v. F15;
-Peugeot Speedfight v. XFight;
-Piaggio NRG MC2 v. MC3;
-Yamaha Aerox

Válaszaitokat előre is köszönöm.

(#11483) stufen2 válasza runner 125 (#11481) üzenetére


stufen2
tag

hja átbasztak,:) mindegy, nem ebbe a topikba való de eltörölték a luxusadót 125kw feletti tütükre? mert arról is azt hallottam hogy igen?

Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.

(#11484) bajnokpityu válasza dajani (#11482) üzenetére


bajnokpityu
félisten

a 2-3 literes fogyival,kb magad kiszűrted: a ditech és a purejet ami tudja,a többi többet eszik.de nem annyira megbizhatóak,mint a roxiék,és a röbbi karbis,pláne nem olyan olcsó hozzájuk az alkatrész.

tehát a végeredmény:nincs ilyen robi,ami neked kéne.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#11485) bajnokpityu válasza runner 125 (#11475) üzenetére


bajnokpityu
félisten

talán egy régi speed.régi CBRem 6000es 6osban 120al ment,mostani 115körül.ahogy egyre pörgősebbek,annál inkább rövidülnek az áttételek.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#11486) dajani válasza bajnokpityu (#11484) üzenetére


dajani
tag

Akkor a felsoroltak közül, a fogyasztást figyelmen kívül hagyva, melyiket ajánlanád?

(#11487) bajnokpityu válasza dajani (#11486) üzenetére


bajnokpityu
félisten

mindnek más az előnye:
aerox a legsportosabb,legkompaktabb,legkönnyebb.és zseniális a villája.legjobban fékez,király kanyarban
runner:legstabilabb,de hosszú mint a tehervonat
nrg:ócska a villája
SRek,malák is simán jók,picivel kevéssé divatosak külsőre,meg mindenből kicsivel kevéssé élesek,mint pl aerox,de olcsóbbak.az uj SR műszakilag teljesen azonos amúgy a régivel,csak uj ruhát hord.
pözsókat nem vágom,de egyedi a blokkjuk,sok jó ötlet van bennük,de ritkák

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#11488) stufen2 válasza bajnokpityu (#11487) üzenetére


stufen2
tag

én annyit fűznék hozzá hogy az sr ditechtjei közül igen ritka a jó, én eddig csak problémással találkoztam, az egyikre emléxem haverom úgy adta el hogy 200on megette a gyertyát meg odaírta az adásvételire hogy semmilyen módon nem veszi vissza meg nem vállal felelősséget érte - 3 hét múlva hívta a gyerek hogy rotty:D kanizsán 3 szerelő plusz a boglári se tudott mit kezdeni vele,a másikat míg legózgatták és a végén alkatrésznek lett eladva mert a motor jó volt amihez meg vették ott meg az elektronika volt jó és összeházasították ,meg pláne hogy ha gond van az elektronikával akkor a dolog 60nál kezdődik, egy s6r/t 24est ami az egyik legjobb de + full szívórendszerrel membránnal mindennel ki lehet hozni 35-36ból (25+10)

[ Szerkesztve ]

Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.

(#11489) bajnokpityu válasza stufen2 (#11488) üzenetére


bajnokpityu
félisten

ismerek olyan ditechet,kettőt is,ami 40e-t ment el gyári hengerrel,soha nem volt vele gond.
ezek uj,korrekt gépek votak,nem hulladékok.

inkább az a baj velük,h bonyolultak,és a szerelők 98% nem ért hozzá.
a vizes ditechhez még alkatrész is van,60e feléért megvan pl az elektronika,de ez sem szokott kelleni,csak van egy pár eldugott szűrő,amit nem cserélnek.majd a szerelő jól lehúzza a tulajt.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#11490) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Nagy szívás ez az eladás :U . Még én fogok fizetni az államnak, azért mert eladtam a motort és pénzhez jutottam, ezért adóznom kell ebből is :O . Nagyon fasza lesz, annyi pénzem marad majd, ami elég egy felújított Simsonra :W .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#11491) akos3 válasza runner 125 (#11469) üzenetére


akos3
addikt

Én is így emlékeztem. De nem vtam benne biztos, gondoltam inkább megkérdezem. De akk lehet!

(#11492) Gergello válasza Tothgera30 (#11490) üzenetére


Gergello
addikt

Jelentsd be, hogy ellopták. :DDD

(#11493) Tothgera30 válasza Gergello (#11492) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Áh, úgy néz ki megoldjuk :K , vagy ajándékként eladott motor lesz :P , vagy valami 30-40 ezer forintos árat ráírunk :DDD , oszt' vigye ;] .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#11494) stufen2 válasza bajnokpityu (#11489) üzenetére


stufen2
tag

amit én mondok az eggyel előző karosszériások voltak az egyik tetsuya harada volt, de nekem roxom volt és másra nem is nézek rá

[ Szerkesztve ]

Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.

(#11495) DigitXT


DigitXT
félisten

Az hogy lehet, hogy egy frissen műszakizott motoron
nem ég az egyik helyzetjelző*, a hátsó fékkarra kicsit
későn reagál a féklámpa, az aksi szar, és a szívató is
problémás? Én eddig abban az illúzióban éltem, hogy
a műszaki vizsgára felkészítik a járművet, s ha friss a
vizsga, akkor "nagy baj" nem lehet vele, ehhez képest
kétszer nem tudtam eddig dolgozni menni vele. Fasza.

Persze meg tudom ezeket javíttatni, csak kérdés, hogy
akkor mi a szarra van a műszaki vizsga: hogy ment át?
(Nem én intéztem, hanem megcsináltattam mindent...)

*: már a vizsga előtt sem égett, az 100%, pedig ugye a
világító és fényjelző berendezések ellenőrzése alapvető.
Mondjuk menetközben ez nem látszik, mivel mindig ég
a tompított: egy lámpatestben vannak, szóval ez legyen
a legkevesebb gondom, csak leírom, mint furcsaság.:o

(#11496) runner 125 válasza Tothgera30 (#11490) üzenetére


runner 125
nagyúr

Mit vársz? Köcsöghonban így megy. :)

..van egy nagyjából idekapcsolódó story-m; Ausztriából vásároltam egy Suzuki Vitara-t, 91-es, jó kis 3 ajtós terepjáró. 500ajrót kértek érte, baráti alapon. A "honosítása" mindennel együtt majd 250k lesz. Szerintetek?! Fórumokat bújtam, nincs még egy olyan ország ahol ilyen mértékű a regisztrációs adó!
Undorító.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11497) runner 125 válasza dajani (#11482) üzenetére


runner 125
nagyúr

bajnokpityu válaszolt, nem meglepő de az én véleményem is az. :D

Bár azt nem írta, de Runner fan lévén én is bevallom", h azoknak is szar az első teleszkópjuk. Bár az összes kis Piaggio-é fos.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11498) runner 125 válasza stufen2 (#11488) üzenetére


runner 125
nagyúr

bajnokpityuval ismét egyetértek.

Az első Morini blokkos Di-tech SR-ek voltak problémásak, az új Pigi blokkosok piszok jók.
..de nyilván jóval drágább, mint egy karbis.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#11499) dajani


dajani
tag

Köszönöm a válaszokat, megfontolom még ezek alapján mit vegyek.
Üdv.

(#11500) Brogyi


Brogyi
senior tag

Egy kis anekdotazas a sok muszaki gondok utan. A heten vettem egy porszivot.Nincs abban semmi csakhat robogoval akartam hazavinni.Sulya 10,5kg. Ez nem sok, de a merete vazz.
33x40x56,5cm.Nekem DNA-m van aki nem ismeri annak leirom a testhelyzet, a kenyelem kb. mint egy GSXR v. CBR-en. Csak joval lassabban megy. Fel oraig sakkoztam mig vegre elindulhattam. Mig gondolkoztam egyszer csak egy nagy koppanast hallok, es egy auto huzott el a hatam mogott. A paraszt lekoccolta a hatizsakomat a visszapillantojaval. Semmi megallas, semmi reagalas.Hat ez nem nagyon segitett a gondolkodasban.A lenyeg szepen hazaertem, de az autos tarsadolom osszes hulyeje megtalalt.A csomag miatt lassan mentem. Dudaltak, beszoltak.Mondom megnezem mennyivel megyek ilyen oreg papasan.
50km/h!!! Termeszetesen savot nem tudtam valtani, mert mindenki joval efolott tepett.Ez peldaul az Apad hid budai lehajtojanal volt. Kb. 5 percet kellett varnom mig savot tudtam valtani.Ezek utan aki azt meri irni ,hogy eleg az 50ccm varosba az hulye.Hat osszessegeben szep mutatvany volt. Az utvonal Arpad hid pesti hidfotol a Moszkva terig. :)
Utolag mar csak mosolyogni tudok rajta, de kozben azert rinyaltam a 32 fokban a fekete zart sisakomban.Csaa fiatalok.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.