iPhone-t használók OFF topikja
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/tim82.gif)
Tim82
nagyúr
Már feltéve, hogy felveszik valóban a beszélgetést. Nagyobb szolgáltatóknál, nagyobb cégeknél igen, de éppenséggel általánosságban mondtam és érdeklődéssel, nem pedig reklamációkkal, vitás ügyekkel kapcsolatban... (Btw, kb. négy évnyi CC-s tapasztalattal van arról némi fogalmam, hogy mi minősül bizonyítéknak és mi nem, de azért köszi, hogy megpróbáltál felvilágosítani!
)
Egy kis cégnek inkább írok emailt. Nagyobb cégeknél meg nem egyszer van pl. hibabejelentő felület (oké, technikailag nem email, de megnézem, hogyan hamisítod).
Van egy haverom, aki rendszeresen Facebook-on reklamál egyébként a Vodafone-nál a számlája miatt.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA