Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gorgo
őstag
Az a baj, hogy tök igazad van, de:
1. csak 74 gramm, ami még a 20-as panánál is könnyebb;
2. irgalmatlan drága a 23-as, a 35 sem olcsó.
3. Nagyon durván karcol.
4. másfé FÉ ugyan, de a formátum miatt csak 2/3 igaz, gyengébb mindenhogy.
Szóval nincs alternatíva, és kis vázra pont jó. És a látószög alapján igazi kis mindenes. (más kérdés, hogy a pana legnagyobb hibájának tartom a mai napig, hogy kihozta a 20-as mkII-t és ugyan olyan elbaszott tetűlassú és hangos. Lehetőség lett volna a 14-es villám és néma AF motorját beletenni, helyette kozmetikázott mindössze). A Fuji hibája meg az, hogy a 27-est nem f2-vel hozta ki.
[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
Téma tudnivalók
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!