A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-11-13 08:31:56
LOGOUT.hu
Hozzászólások
KAMELOT
titán
föccer
nagyúr
Másold át az egészet egy másik lapra, transzponálással, végezd el a sorba rendezést, majd másold vissza szintén transzponálással. Nincs előttem xls, de ezek szerint nem működik a kijelölt sorral történő sorba rendezés? (sosem próbáltam. )
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
KAMELOT
titán
Lényeg, hogy érthető legyen.
A legfelső sorban láthatóak számok. Én azok szerint akarom sorba tenni úgy, hogy az az abban az oszlopban lévő összes adat is átrendeződik.
A kijelölt sorral való rendezés az melyik funkció? Nekem szlovák EXCEL van ezért lenne jobb ha valaki képet is rakna melllé lépésenként, hogyna járjak le.
80 oszlop és 2300 sor van a táblázatban
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
föccer
nagyúr
Nincs előttem excel, mert az itthoni gépemen nincs.
Ctrl+A-val kijelölsz mindent, majd Ctrl+C-vel másolsz, másik munkalap A1-cellárája ráállsz, jobb klikk, irányított beillesztés, alul kipipálod, hogy transponált és okéval beillesztesz. Ha Excel 2007-el dolgozol, akkor nem gond neki, hogy 2300 oszlop lesz, az 16k oszlopot tud kezelni. Ezután a megfelelő oszlopot kijelöd, majd rányomsz a sorba rendezésre, a felugró ablakban bővíted a kijelölést pontot válsztasz, majd okézol.
És imádkozol, hogy elég legyen a memória.
Nem tudok szlovákul, szóval még fordítani sem tudok.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
0P1
aktív tag
transzponálgatás nélkül is megoldható:
Kijelölöd a táblázatot, Rendezés és szűrés->egyéni sorrend->Beállítások gomb -> balról jobbra (felülről lefelé helyett) -> OK -> kiválasztod, hogy melyik sor alapján rendezze (első) és OK
szlovákul nem tudom, de angolul:
Editing, Sort&Filter/Custom sort/Options/Sort left to right -> select sort by row (first one) , OK
[ Szerkesztve ]
Aladaar
tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni, bankkivonat rögzítését szeretném automatizálni, azonban a bankból nem lehet egy épkézláb excel, még táblázatot sem lekérni, max rtf formájú nyomtatandó kivonatot. Azt még megoldottam, hogy a különböző típusú tranzakciók különböző mennyiségű sorból állnak, és ezek szerkezete sem egységes, viszont minden oldal eleje fejléccel kezdődik, és néha egy tranzakcó eleje és vége más oldalra kerül, így excelben nem tudok megfelelően hivatkozni a keresett sorra. Feltöltöttem egy mintát,
tehát azt szeretném, hogy bemásolom az rtf-t az eredeti fülre, a munka fülön A2 cellától kezdődően adja vissza úgy, hogy kiveszi az üres sorokat, és ha egy sor "Terminál" karakterekkel kezdődik, akkor törölje a sort, és azt követő 5 sort is.
Illetve még azt kérném, hogy hogyha munka C oszlopában a fv értéket hoz:
-és E oszlop #HIÁNYZIK hibát dob, ezen sorok D-H mezőit másolja a hiányos fülre,
- a többi sor D-H mezőit pedig az output fülre, ha a H oszlop értéke "bankktg" vagy "kártyás", akkor ezen sorokat összegezve, csak egy-egy sorban.
előre is köszi, gondolom ehhez már makró kell, abban sajnos nem vagyok jártas.
további szép napot,
A.
0P1
aktív tag
Hello,
Nem , ehhez nem makró kell (azzal is lehet, de feleslegesen túl bonyolultan) , viszont a worksheet függvényezést, segédtáblázást is felejtsd el. Ehhez Beolvasás/átalakítás (Get&Transform) funkció kell. Azt többek között pont ilyen feladatokra találták, azzal kb 3-4 perc (pár kattintás) egy ilyet leautomatizálni. Cak egyszer kell megcsinálnod, utána csak a forrást kell kicserélned, és frissíteni az outputra. Excel 2016-ban (és O365-ben) benne van alapból, 2010-hez és 2013-hoz PowerQuery add-in szükséges .
Magyarul:
https://www.microsoft.com/hu-hu/download/details.aspx?id=39379
Angolul:
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=39379
Írd meg, milyen nyelvű és verziójú az exceled és , és annak megfelelően megírom a lépéseket. Ha egy mintát fel tudsz tölteni, hogy pontosan milyen formátumú legyen az output (amit aztán rögtön be tudsz importálni a rendszeredbe) akkor pontosan olyanra tudom alakítani röptében a beolvasás/átalakítással .
0P1
aktív tag
Na inkább megcsináltam gyorsan, mert nem válaszoltál, én meg nem leszek most netközelben .
Kattints a "Forrás" query-re, és browse-old be a forrás file-odat, ami olyan formátumú, mint amit megosztottál az előbb. ( kis fogaskerékre kattints a Source mellett)
Csak az "eredeti" és "segédtábla" munkalapok fontosak (azok legyenek benne, ilyen formátumban és ilyen névvel)
ezután frissíts a query. (Jobb egér - frissítés, vagy Adatok->frissítés -mind frissítése)
Megjegyzés: MKB SZÉP KÁRTYA Csoportos átutalás jóváírás azért üres ofset eseményhez, főkönyv
, partnerkód, ofset közleményhez oszlopok, mert a segédtábládban sincs ilyen rekord. (gondolom, még nem végleges)
Ha kitöltötted, akkor csak frissíts rá a queryre megint.
Még egy észrevétel: a segédtáblát talán érdemesen külön file-ban tárolni, mert az "törzsadat" nem ugyanabban, mint a rendszeresen frissítendő tranzakciós adatokat.
Majd ha lesz egy kis időm, elmagyarázom lépésről lépésre, hogy állítottam össze (összedobni kb 5 perc, de ledokumentálni/elmagyarázni majdnem egy óra
Aladaar
tag
Szia,
Office 2007-et használunk, de kb egy hónap múlva váltani fogunk Office 2016-ra.Ezt a beolvasás/átalakítás funkciót nem ismerem, de ha tényleg ilyen egyszerű, akkor talán menni fog. Addig majd kölcsönzök egy Office 2016-t
olyan végeredményt szeretnék, amit leírtam:
ha munka C oszlopában a fv értéket hoz:
-és E oszlop #HIÁNYZIK hibát dob, ezen sorok D-H mezőit másolja a hiányos fülre,
- a többi sor D-H mezőit pedig az output fülre. ha a H oszlop értéke "bankktg" vagy "kártyás", akkor ezen sorokat összegezve, csak egy-egy sorban.
köszi
Sziasztok!
Van egy A:E adattáblám. Az I2-es cellában van a feltétel, amit a C oszlopban lévő adatokkal tudok összenézni (I2: alma, C oszlop: alma, kört, szilva stb.). Ki szeretném listázni az A, D, E oszlopokból azokat az értékeket, ahol a C oszlop értéke megegyezik az I2-vel, de úgy, hogy ne legyenek üres cellák. Először ezzel próbálkoztam, de ennél tele van üres cellákkal a táblázat:
=HA($C2=$I$2;$A2;"")
Nekem az kell, hogy egymás alá kerüljenek az értékek, ne abba a sorba, ahol az az érték az eredeti táblában szerepelt.
Köszi
0P1
aktív tag
Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam, az Excel 2016 óta elérhető beolvasás/átalakítás funkció mellett (2010-hez és 2013-hoz PowerQuery bővítménnyel pótolható, 2010-nél korábbi Excelek viszont már nem támogatottak) nincs szükséged segédtáblákra, és nyakatekert worksheet függvényekre se, így a munka" nevű worksheeted is teljesen kiküszöbölhető.
És én is így oldottam meg a feladatod. Ez a lényege az egésznek. Elismerem, hogy sok munka volt a sok nyakatekert függvényekkel, de beolvasás/átalakítás mellett nincs semmi ilyesmire szükség Ami kell: az input file (amit az rtf-ből bemásolsz) és a könyveléshez szükséges paramétereid, ( ami a "segédtábla" nevű worksheeten van).
Nem kel semmi egyéb, a beolvasás/átalakítás funkcióval át tudod alakítani a kívánt outputtá az inputodat, legyen az input bármennyire strukturálatlan illogikus szemét, és legyen a kívánt output bármilyen.
(azért bizonyos keretek között, valamennyi minimális logikának ezért kell a lennie a struktúrában, hiszen ellenkező esetben nem csak mesterséges, de természetes intelligenciával se lehetne feldolgozni az inputot)
Szóval, pliz felejtsd el amit csináltál eddig, csak azt add meg, hogy milyen struktúrájú legyen az output pontosan, amit aztán be tusdz olvasni a könyvelőprogramodba / integrált rendszeredbe (lehet bármilyen, bármi megoldható, tényleg .... )
[ Szerkesztve ]
PistiSan
addikt
Szia, nincs kedved egy rövid videó tutorialt készíteni a PowerQuery használatáról?
Hihetetlenül hasznos eszköznek tűnik, talán így lehetne a legkönnyebben bemutatni a képességeit.
Csináltam anno jó pár videó tutorialt, tudom hogy rá kell szánni az időt, de szemléltetve, magyarázva lehet a legjobban megérteni.
Magyarul nem igazán találok hozzá jó példákat.
Aladaar
tag
ha egy sorban csak egyszer szerepel érték, akkor szerintem fűzd össze őket.
Aladaar
tag
este küldök PM-t
bsh
őstag
üdv,
egy másik alkalmazásból generálok (vba) egy nem látható excel táblázatot, majd mikor készen van, feldob egy save as dialogot. ezzel csak az a baj, hogy sokszor a háttérbe dobja fel, és úgy, hogy még csak a tálcán sem jelenik meg mint futó ablak, szóval első ránézésre úgy tűnik, mintha megállt volna az alkalmazésban futó vba makró, pedig valójában csak a save as dialog boxra vár.
erre nem találtam semmi trükköt, amivel előtérbe lehetne hozni a dialogot, anélkül, hogy az excel-t magát megjelenítsem vagy külső library-kat kéne használjak. nem tud valaki valami egyszerű megoldásterre?
Fferi50
őstag
Szia!
Miért van a SaveAs dialóg ablak. A SaveAs metódusnak megadhatod, hogy milyen paraméterekkel mentse el a fájlt és akkor nincs ablak. Viszont, ha mindenképpen szeretnél dialógus ablakot, akkor a VBA alkalmazásban teheted meg, hogy bekéred a paramétereit, majd az előző mondatban írtak szerint beadod azokat a mentéshez. Esetleg próbáld meg az
Application.FileDialog(msoFileDialogSaveAs).Show metódust.
Üdv.
bsh
őstag
tudom hogy kell elmenteni egy fájlt. ez szándékosan van így csinálva, hogy más néven is lehessen menteni, ha nem akarja a user felülírni a fix nevű fájlt. ha nem menti el a user, akkor a mégse-re kattintva megjeleníti az excelt. és nyilván a show-val mutatom meg a dialogot. a kérdés az, miért a háttérben jelenik meg, és hogy tudom előtérbe hozni. appactivate-tel nem megy.
Fferi50
őstag
Szia!
Az Excel alkalmazást a visible tulajdonsággal tudod láthatóvá tenni. De mivel ezt nem szeretnéd, ezért nem látszik a dialógus ablak sem.
Ezért írtam az elején, hogy a "gazda" VBA-ban kell bekérned a paramétereket akár egy userform, akár inputbox (nyilván többszöri) használatával.
Üdv.
botond2225
csendes tag
Szia,
Arról lenne szó, hogy FKERES-el kikeres értékeket, de ha nem talál, akkor ezt írja a cellába:
#HIÁNYZIK
Erre gondoltam, hogy makrót írni, hogy egy sima cserével az oszlopban, ahol ez szerepel: #HIÁNYZIK cserélje le üres értékre.
Ha makróba elmentem, mégsem fut le, ha nem makróval futtatom, akkor meg megcsinálja.
Ez mitől lehet?
Ez lenne a makró:
Sub HianyzikotKitorliJo()
'
' HianyzikotKitorliJo Makró
'
'
Columns("AM:AM").Select
Selection.Replace What:="#HIÁNYZIK", Replacement:="", LookAt:=xlPart, _
SearchOrder:=xlByRows, MatchCase:=False, SearchFormat:=False, _
ReplaceFormat:=False
End Sub
sztanozs
veterán
felesleges a makró:
=HAHIBA(FKERES(...),"")
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
botond2225
csendes tag
Köszi a segítséget, működik.
géeles
aktív tag
Sziasztok!
Ugyan nem excel, de google-táblázatokban online hogyan tudok több munkalapot egyben szerkeszteni?
TV Box Amlogic S905X4 4GB+64GB 8K 2.4G/5G X96Max, OnePlus Nord2-5G, "P."
föccer
nagyúr
excel esetében shifttel, vagy ctrl-el több munkalapot ki lehet jelölni és akkor minden munkalapon végrehajtódik a művelet, amit elvégzel a legelöl lévőn.
Így estére eszembe villant, hogy kellene csinálni egy "minden lehetséges eset" táblát. Gyors számolgatás után arra jutottam, hogy kevés lenne az 1 millió sor. Legszűkösebb esetre is ~5M sor kellene.
Hogyan lehetne ezt egyszerűen megcsinálni? 9 változóm van, változónként több-kevesebb felvehető értékkel. Van amiben 10, van amiben 4. Hogyan lehetne az összes lehetséges variációt soronként kirakatni külön cellába?
Egyébként lehet nem is 5M, mert a sorrend nem felcserélhető. Juhé, akkor lehet elég az 1M sor. Kellene menni aludni.
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
0P1
aktív tag
Szia, röviden:
MS Excelben egyszerűen megoldható (csak kijelölöd az összes változtatni kívánt munkalapot, és elvégzed a változtatásokat) , de Google Spreadsheetsben sehogyan sem (nem véletlenül ingyenes )
[ Szerkesztve ]
lumpy82
csendes tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy nagyon sok munkalapos táblázatom, és ebből van 7 db, ami azonos felépítésű, és a bennük lévő adatok is elég hasonlóak. Szeretnék ezekből egy összegző táblázatot, úgy, hogy megtartom a munkalap felépítését. Arra nem tudok rájönni, hogy az ismétlődésekkel mit csináljak, és hogyan keressem ki, adjam össze? Példa: Munka1, 2, 3, 6, 7 füleken az A1 cellában van alma, B1-ben Munka 2, 3, 7 fülön rendre 10, 20, 50, C1-ben minden fülön 20, 20, 30, 50, 10. A célom az, hogy az összesítőn csak 1 db alma legyen az A1-ben, de a többi 7 munkalap B1+C1 értékeit egy cellába összegezze. Megoldható ez?
#65388800
törölt tag
Hát mit szívok ezzel
Felbontottam a zárójelet most így néz ki:
B15=-B16^2*a+2*B16*b*a-a*b^2+c
B17=-B18^2*a+2*B18*b*a-a*b^2+c
B19=-B20^2*a+2*B20*b*a-a*b^2+c
Eredeti:
B15=-a*(B16-b)^2+c
B17=-a*(B18-b)^2+c
B19=-a*(B20-b)^2+c
Cellák számát írtam inkább bele.
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Magyar Excel 2003-am van.
Nincs benne SZUMHATÖBB
függvény, pedig pont arra lenne szükségem. Hogyan tovább??
Előre is köszi!
J.
Delila_1
Topikgazda
Sziasztok!
A 2015. májusi érettségi feladatsorból az alábbi feladatot nem tudom megcsinálni, és sajnos a megoldókulcs sem volt túl segítőkész:
Gyűjtse ki a K11 cellák alá a „csomag” szolgáltatást választók sorszámát, érkezési és
távozási idejét, valamint a hivatalban töltött idejét (más adat róluk nem kell)!
Így próbáltam meg megcsinálni, de csak akkor lenne jó, ha hézagok nélkül jelennének meg az adatok, egymás után.
föccer
nagyúr
Simán szűréssel nem megoldható?
Építésztechnikus. Építőmérnök.
De. Minden áron képletben gondolkoztam, és ez eszembe se jutott. Köszi!
lappy
őstag
Gondolom a "c" az egy konstans és így talán lehet rendezni az egyenletet.
Írj egy konkrét példát, azt old meg papírosan, majd ha ez kész akkor látni fogsz benne olyat hogy ki van fejezve az "a" és így tovább "c"-ig
ha ezek megvannak akkor jöhet csak az excel addig nem tudod megcsinálni.
Bámulatos hol tart már a tudomány!
lappy
őstag
igen megoldható bár nem egyszerű.
szumha függvény kellene és fkeres de ráadásul még tömbképletben kellene lehet gondolkodni is
Bámulatos hol tart már a tudomány!
#65388800
törölt tag
És nincs valami lehetőség ami kifejezi nekem a-ra b-re c-re. Kicsit nagy ilyenkor a hibázási lehetőség hogy elírom valahol.
Wolframalpha vagy más hasonló megoldó program nem tud ilyet?
föccer
nagyúr
#65388800
törölt tag
közben az a-t és c-t kiszámoltam. Most jött volna a b hát az 4 A4-es oldal lett de valamit elszámoltam mert nem jött ki.
köszi átnézem.
#65388800
törölt tag
lappy és föccer
köszönöm szépen a segítséget Végre kijött
terencehIII
tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
A képen bal oldalon látható halmazból szeretném képlet segítségével a mellette lévő eredményt kapni.
tehát például a táblázat közepén keresném, hogy az "alma" szóhoz mi tartozik.
F,VKERES-el próbáltam de nem ment.
Tudna valaki megoldást erre?
[ Szerkesztve ]
sztanozs
veterán
Ez alapján meg lehet csinálni: [link]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
Sziasztok!
Magyar Excel 2003-ról áttértem Magyar Excel 2016-ra.
A problémám az, hogy a kérdéses excel doksiban a magyar számformátumot (tizedesvessző) mindenhol átkonvertálta amerikaira (tizedespont). Most átraktam az Excel 2016 alapértelmezett nyelvét magyarra (a virtuális gépen amint fut a Windows angolra van állítva, innen szedhette az angol nyelvet), de ettől nem javult meg a dolog.
Tehát mit kell tennem, hogy a táblázatokban visszaváltson tizedesvesszősre a számformátum?
Előre is köszi!
J.
megoldódott:
Windows területi beállításaiban kellett a magyar számformátumot beállítani...
Sziasztok!
Nem tudom melyik függvény kell ehhez a feladathoz!
szeretném az Edzésnapló!G
oszlopában található megjegyzésekben megkeresni (ha benne van) az Alapadatok!L
oszlop kulcsait. A képen látható, hogy a "HHH sétaút" szöveg 4X szerepel. engem ebből a négyből csak az a kettő érdekel, ahol Az Edzésnapló!D
oszlop tartalma "=Futás"
.
A cél az lenne, hogy a futással (Edzésnapló!D) megtett szinteket (Alapadatok!N) minden hétre összegezzem, hogy a heti adagot majd meg tudjam grafikonon is jeleníteni.
Milyen függvényre van szükségem?
(Magyar Excel 2016)
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Pulsar
veterán
Sziasztok,
excelben csinált már valaki timeline-t?
De hogy még cifrázzam a timeline eleje mindig a pillanatnyi idő legyen, a timeline vége pedig a mostani idő + 14 óra legyen. Ilyen megoldás létezik, kezdjem el kutatni a netet, vagy ilyenre nem lesz képes?
Köszi
föccer
nagyúr
=MOST()+14/24
ez visszaadja a 14 óra múlva esedékes időpontot, minden újraszámolásnál frissít. Ha ebből csinálsz egy sorozoatot, mellé rakod a megjelenítendő adatokat, akkot diagrammot is készíthetsz vele, ami minden frissítésnál "arrébb csúszik"
ps: kicsit félre értettelek. A megoldás ugyan ez, csak az első cellába megy a most(), a többibe, pediglen erre hivatkozol. a fenti varázs összefüggéssel. 1 óra az 1/24-ed nap. Az excel a dátum-idő adatot úgy tárolja, hogy 1 nap az egység, így az 1 egyenértékű az 1 nap, 0 óra, 0 perc, 0 másodperccel, a 1+1/24 pedilgen 1 nap, 1 óra, 0 perc, 0 másodperc stbstb.
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
föccer
nagyúr
Egy lépésben csak úgy tudsz függvénnyel kerestetni, ha az alapadatok L oszlopában kerestetsz, soronként és ha találat van, akkor kitöltöd az adott sort. Ennek következménye az lesz, hogy az alapadatok L oszlopa "lyukas" lesz. Ha ez nem jó, akkor makró kell, mert sima függvénnyel nem tudod megcsinálni.
üdv,f öccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Két lépésben is tökéletes
Tehát arra gondoltam, hogy az Edzésnapló
lapon (az itt található napi adatok vannak hetenként összegezve és grafikonon megjelenítve) létrehozok egy új oszlopot, ami az Edzésnapló!G
oszlopban található szöveghez keresi meg a hozzátartozó szintet (amennyiben van ilyen, mert ugye csak néhány útvonalon van szint) az Alapadatok
lapon található Útvonalak táblázatból. A keresésnek akkor kéne eredményesnek lennie, ha az Alapadatok!L
oszlopban található szöveg benne van az Edzésnapló!G
oszlopban található megjegyzésen. Az Alapadatok!L
természetesen több bejegyzést fog tartalmazni, nem csak a képen látható egyetlen egyet.
Például, ha az Alapadatok!L
oszlop egyik cellájának tartalma például "HHH sétaút
" és az Edzésnapló!G oszlop egyik cellájának tartalma "HHH sétaúton lassú kocogás
", akkor legyen illeszkedés és az Alapadatok!N
oszlopának megfelelő sorának tartalma kerüljön be az Edzésnapló!
valamelyik (itt nem látható) oszlopába.
A kereséshez itt milyen függvényre lenne szükségem?
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
xTREem
tag
Sziasztok!
Az alábbi (remélem tucat)problémával fordulok hozzátok.
Az miért van, hogy ListObject táblázatból másik ListObject táblázatba őrülten lassan másol (csak értékek beillesztése), míg ha a másolás célja egy üres lap, majd onnan teszem be a másik ListObject táblába, akkor ez azonnal megtörténik? Ráadásul az első esetben többszörös undo-t generál, Ctrl+Z-re csak az adatok egy részét vonja vissza!
Valaki látott már ilyet?
Köszi!
bumlet
csendes tag
Sziasztok!
A következőben szeretném kérni a segítségeteket. Van egy excel táblázatom amiben, több különböző makró van:
1. A táblázat tartalmaz egy naptárat, melyhez három makró kapcsolódik.
2. Tartalmaz egy olyan makrót ami outlook levelekből szedi ki a megfelelő információkat, és egy userformon keresztül rögzíti az adatokat a megfelelő munkalap megfelelő soraiba.
Mindegyik makró működik, viszont ha lefuttatom a 2. makrót, ezt követően az első makrók a következő hibaüzenetet dobják: "object variable or with block variable not set". Ezek a makrók egy keresést hajtanak végre, olyan mintha nem találnák meg az értéket, viszont ha bezárom az excelt és újra megnyitom, az első makrók megint működnek, és lefut a keresés is, megtalálja az értéket, egészen addig amíg nem futtatom le a 2.-at.
Nem igazán értem hogy milyen hatással lehet a 2. makró az elsőre. Funkciójukat tekintve más munkalapokra dolgoznak, más forrásokból. Változókat más-más néven deklaráltam, objektum változók kiürítve a Sub-ok végén, screenupdate, calculationmode szintén visszaállítva minden kód végén.
A netet végigböngésztem és nem találtam semmi használhatót. Találkozott már valaki ilyesmivel?
Előre is köszönöm, üdvözlettel:
Bumlet.
Pulsar
veterán
akkor megvalósítható. Köszönöm szépen. Lesz időm neki esek