Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61020) V/ válasza <Adamsky> (#61019) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg nem tudom magamat eleget ismételni.
Az amit kaptál számot 158-al kezdődik és hosszú a végén az irányítószám, az nem postai kézbesítésű, hanem az Express One fogja költség nélkül kézbesíteni.
Csak a Posta kér díjat, ők is csak akkor ha vámolás történik.
Javasolt megoldás az hogy a vásárlásnál a szállítási mód AliExpress Standard szállítás, ez esetben az Express One futáros szállítással érkezik, amely mivel nem postai nem díj köteles, amit megadtam oldalt ott látod a szállítási folyamatot, amikor az Express One megkapja a Cainiao-tól akkor az ő oldalukon látod hogy mit csinálnak vele, a kézbesítés napján küldenek értesítőt is, de látod hogy mikorra várható a futár és lehet átütemezni is a kézbesítést ha neked nem lenne jó.
Másik választható szállítási mód még az AlIexpress Saver szállítás, ezt ugyan a Magyar Posta kézbesíti de mivel egy belga postai azonosítót kap és a Magyar Posta Belgiumból kapja meg nincs vámolás, nincs díj fizetés.
Ez utóbbi szállítás alkalmanként "felminősítésre" kerül és az AlieEpress standard móddal az Express One kézbesítheti.

A Postánál nincs értelme reklamálni, haszontalan.
Ha olyan fordulna elő hogy a Posta még az áfát is kérné, akkor sem érdemes velük foglalkozni, hanem ahogy leírtam az Összefoglalóban az AliExpress-től kell a vásárláskor nekik kifizetett áfát visszakérni. 50 napon belül visszaadják, míg a Posta 120-150 nap után is csak "nyavajog" hogy ők nem hibáztak, pedig jogtalanul kérték.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.