Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petyus_
senior tag
Sziasztok!
Van egy rendelésem, Bpost oldalán március 5-ei az utolsó info, annyit ír, hogy úton van MO-ra. Parcelsappban viszont azt látom, hogy 03.18-án (tegnap) "Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days ". Ezt a csopmagot a posta fogja hozni? Hiába írtam be a számát, nem talál ilyet a posta rendszere.
Két szám tartozik hozzá, UH833771542BE és LP00496529316949. -
Yager01
senior tag
Sziasztok.rendelni akarok aliról víztisztítóba membeánt. Az írja, hogy VAT included. Kínából érkezne a cucc. Számíthatok vám + áfa fizetésre? Azért kérdezem mert rendeltem mostanában pár apróságot és teljesen kiszámíthatatlanul kellett rá fizetnem vámkezelési díjat a postán vám és ÁFA nélkül...
-
Topikgazda
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Van két különböző csomagom. Mindkettő UHxxxBE. Az egyik 7.-e, a másik 9.-e óta Out of delivery. Mind az Ali mind a ninja nyomkövetőjében. Hol lehet ezt napra készen nyomkövetni?
-
Topikgazda
válasz herrká #60155 üzenetére
Sehol, hiszen nem könyvelt. Megnézheted a posta nyomkövetőjében is, úgy számolj hogy ha majd megjelenik az hogy Továbbítás belföldre Nemzetközi Posta Kicserélő Központ azután pedig 2-12 nap múlva a A küldemény továbbítása kézbesítésre Település x posta szöveg azután 2-5 nap hogy kézbesítik
-
cof
veterán
válasz herrká #60160 üzenetére
Milyen rendelés volt, saver shipping mert látom UH...BE számot kaptál. Ha igen akkor érdemes 3-4 dolgot nagyjából egy időben rendelni és akkor az EO hozza, nem 2 hónap hanem 2 hét alatt itt van, persze ha az EO elkerülése a cél akkor nem szóltam. Kettő LS...NL csomagom is már jó 20 napos és még közelében sincsenek az országnak... Bónuszként meg majd ballaghatok a postára értük mert nem férnek a ládába.
LP... csomagom meg elszökött, Cainiao Super Economy for Special Goods rendelés de bánom, biztos elnéztem mert a saver 20 centtel volt drágább és február 7-i rendelés.
28 Feb 2022
11:52
Arrive at destination country CAINIAOAztán semmi több infó, mert nem ír alternatív számot sem a parcelsapp.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Megvariálták az ali felületét... segítsetek pls, 2 szállítási címem volt elmentve. Eddig fizetés előtt a kosárba rakott termék fölött láttam mindkettő címet és ki tudtam választani h hova kérem a terméket. Most ezek a címek onnan eltűntek. Azért is volt jó úgy, mert a 2 cím eltérő ország volt, így átkattintva láttam mindig h az adott termék épp melyik országba rendelve olcsóbb...
Hol lehet kiválasztani mostantól a szállítási címeket?
[kép]
Kb. a "Shopping Cart" fölött volt még néhány napja a két mentett címem.
Köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
cof
veterán
válasz runner 125 #60164 üzenetére
Kosárban sosem volt cím. A képeden rámész a BUY gombra és a következő oldalon lesz a cím és a fizetési mód is. Nem kötelező megvenni, vissza gombbal ugyanúgy visszaléphetsz a kosárba következmények nélkül.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
herrká
senior tag
-
katy2018
kezdő
Sziasztok!
Adott egy csomag CU........DE tracking number.
Elvileg Kínából küldik, de március 5-e óta csak azt látom, hogy az elektronikus adatokat a feladó elküldte a DHL-nek. Lehetséges, hogy csak, akkor frissül ha megérkezik Németországba? Nem értem.
Előre is köszönöm a segítséget! -
Topikgazda
válasz katy2018 #60168 üzenetére
Igen majd akkor, majd a német posta küldi ide miután Németországban átadták nekik. Ha nem CN a vége azok mindig elmennek az adott országba, az NL Hollandiába, a BE Belgiumba, DE németbe és majd az ottani posta juttatja Mo-ra. Kína és az adott ország közt csak egy konténerben szállítják több csomaggal, nem egyedi a szállítás és nem is postai.
[ Szerkesztve ]
-
katy2018
kezdő
Szia!
Nagyon szépen köszönöm a válaszod!
Most, akkor valószínű, hogy úton van? Mert 2 hete semmi változás. Addig nem is látok semmit merre jár amíg nem érkezik meg Németországba? Mennyi idő lehet még a szállítás? Akkor ez nem is vámköteles?
Nagyon szépen köszönöm a segítséged! -
Topikgazda
válasz katy2018 #60170 üzenetére
Ennyi idő után ott szokott lenni, de most vannak némi nehézségek azt gondolom hogy jövő héten lesz előrelépés. De nem tudom hogy hol követed, ezen a két oldalon is nézz már rá mert van amikor nem minden esetben frissülnek az adatok.
Parcelsapp.com linkje.
Postal.Ninja linkje -
katy2018
kezdő
A német DHL oldalon és a parcelsapp.com - on néztem. Megnéztem a posta. ninja-n is, de ott is csak azt látom, hogy 5-én az elektronikus adatok bekerültek a rendszerbe. Mivel Németországon keresztül jön, akkor is vámköteles?
Úgy tudom, hogy Shenzhen Cityt 2 héttel ezelőtt lezárták a covid miatt. És a csomagok szállítását törölték. Tudsz esetleg erről valamit? -
Asteroth86
kezdő
válasz mályva #55246 üzenetére
Szia mályva,
Nekem èppen 2 ilyen csomagom ami 3 hete "Import clearance success" státuszban van ami ugye annyit tesz hogy a vàm szabadforgalomba bocsátotta a csomagokat. Ugye addig amig a vàm nem èr ehhez ponthoz addig egy vàmraktàrba kerülnek a csomagok amit a Ghibli nevű cèg üzemeltett. A One express a Ghiblivel van leszerződve ès miután a vàm szabadforgalomba bocsàjtja utána a Ghibli átszàlitatja a One express budapesti központi raktàràba.
Mályva nekem az lenne a kèrdèsem felèd hogy az ilyen csomagodat ami hosszú ideig ebben a státuszban volt/van nem tudom azt vègül később megkaptad???
Nekem ez egy új keletű problèma mert eddig minden Aliexpress csomagom a vàmeljáràst követően max. 5 napon belül a express one-nàl volt. Hozzáteszem azóta 5 később rendelt csomagomat is màr kiszállította azóta az Express one.
Előre is köszönöm a válaszodat.
-
Topikgazda
válasz Asteroth86 #60175 üzenetére
Annyit tennék hozzá hogy nincs itt semmi vámraktározás és szabadforgalomba bocsájtás sem úgy működik, mert ezek 150 € értékig vámmentesek. A Cainiao intéz mindent a régiós központba Budapesten aminél ez a Ghibli csinál valamit. Pl. 17 Már 2022 13:03 az A behozatali vámkezelés sikeressége után 18 Már 2022 18:38 Az Express One központi raktárában a csomag.
Én egyáltalán nem találkoztam egyébként ezzel az általad írt céggel a szállítási folyamatban, mert az hogy ők szortírozzák a Kínából érkező küldeményeket ebben az Európai régióban, nem igazán jelent különösebb dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Asteroth86
kezdő
Veled V nem szeretnèk vitatkozni mert tudom hogy te ezekben a témákban topon vagy de elmondom mièrt írtam amit irtam. Miután feltűnt az késlekedés elkezdtem utánajárni. Első az express one volt aki tàjèkoztatott hogy a csomagok mèg vàmraktàron vannak ès nem lettek mèg àtszàllítva a központi raktárba. Kèrdeztem ki az üzemeltető. A Ghibli. Felhívtam a Ghiblit ès hosszú telefonálgatàsok utàn megkaptam közvetlen a Ghibli által üzemeltetett reptéri raktàr vezetőjènek a telefonszámát. Felhívtam aki elmondta hogy a vámraktàrukban csak addig tartózkodnak a csomagok amíg a NAV ellenőrzi az IOSS-ból feltöltött szàmlàkat ès miutàn minden rendben van kap a raktàr egy listát ami alapjàn felpakolják a kamionokat ès iràny az express one központi raktàr. Az úriember megnézte a csomagszàmokat ès közölte hogy nàluk nincs. Utána felhívtam a NAV reptéri igazgatósàgot akik szintèn utànanèztek ès ezt a vàlaszt kaptam Email-be.
"A keresett csomagokkal kapcsolatban tájékoztatom - a szabad forgalomba bocsátás során nyilatkozattevőként eljáró gazdálkodó tájékoztatása alapján, hogy azok szállítása folyamatban van. A kiszállítást az Express One Hungary Kft. fogja végezni."
Ennyit èrtem el hogy egymásra mutogatnak ès közbe sehol sincsenek a csomagok.
Ne haragudj ha valamit itt a proceduràba nem helyesen irtam le de pontosan azt irtam le amit a NAV ès a Ghibli mondott nekem.
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
-
Asteroth86
kezdő
Igen! Köszönöm. Na most bocsànat hogy reagálva erre itt folytatom. Igen persze V igazzad van ők a hàttèrben vannak ès szortiroznak,raktároznak picit de mègis a folyamat rèsze mègha nem is làtod egy nyomonkövethető bejegyzèskènt. Szàmonkèrhetőek is hisz ha a központi raktàrba nem èr be a csomagod akkor annàl a folyamatnàl mègha nem is làtjuk valami logisztikai problèma van.A statisztika is azt mutatja hogyha több mint 3 hete ahogy a Navos Úriember irta az emailben hogy a gazdálkodó szerint a csomagok szállítása folyamatban van akkor itt valami baj van.
-
Topikgazda
Olvastam, a képen látod a Cainiao logót? Vagy miért idézted? Több országba szállítanak amivel meg vannak bízva így hogy ők is a Cainiao-nak is dolgoznak az egy dolog. De nem lenne értelme a Cainiao közép és kelet európai régió központnak Budapesten ha ők nem csinálnak semmit. Akkor minek akkora terület nekik? Nem értem.
[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz Asteroth86 #60175 üzenetére
Lehet elkeverték, mert én meg a héten kaptam egy svédországba tartó csomagot. EO hozta egy csomagba, 5-ből 4 volt az én nevemre.
Nyilván ha valaki megkapta a tiedet ott már nem lesz több bejegyzés. Mostanában olvasok ilyenekről itt is, meg fb ali csoportban is.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz Asteroth86 #60177 üzenetére
Ha nem találták meg ennél a Ghiblinél a csomagodat akkor lehet hogy nem is került hozzájuk?
Amit a NAV írt neked ott szerintem a Cainiao lenne a nyilatkozattevőként eljáró gazdálkodó.
Szóval nekem meg az jött le hogy nem ők intézték a te csomagodat, nem érintettek benne.Nekem sosem mondott az Express One vámraktárat, hiszen ők egy belföldi szállító lennének, de lehet hogy akkor megváltozott, bár a mostani csomagom sem Ghiblizik, de ha privátban elküldenéd a raktár telefonszámot akkor hétfőn pontosítok velük, hogy az enyém volt-e ott.
Aztán ha tényleg rajtuk keresztül jön a csomag akkor tudjuk hogy kit kell nyaggatni ha 5 napig nem történik semmi.[ Szerkesztve ]
-
Asteroth86
kezdő
Igen ha a tàplàlèklànc csúcsát nèzzük akkor a gazdálkodó szerv a Cainiao de a munkát a Ghibli vègzi ès az Express one esetèben a Nav Reptèri Igazgatósàg is megerősítette hogy az express one àlltal kezelt küldemènyek kivètel nèlkül a Ghibli kezei között fut àt. Ez a nem talàltàk törtènettel az baj hogyha tényleg nincs ott fizikàlisan akkor a kèrdès hogy hovà vittèk? Melyik kamionra raktàk? Annyira nincs messze az központi raktàr. Az express one azèrt mondta el nekem hogy velük vannak leszerződve mert kerestem azt a felet ahol kèrdezösködhetek hisz ök mèg nem vették át akkor valahol kell lennie. Persze elküldöm.
[ Szerkesztve ]
-
Asteroth86
kezdő
Ezzel kapcsolatban most amit írsz szkeptikus vagyok a saját esetemben ugyanis az OE nyomonkövetősi szàmok utolsó 7 szàmjegye ha Magyarország mindig 360-val kezdődik ès az utolsó 4 szàm pedig a lakcímed irányító szàma . Tehát mikor arról beszélünk hogy valaki olyan csomagot kap mint te akkor màr eleve mikor a rendelèseid azonosítót vàltottak mert ugyebàr a koedukàlt csomagunk kap egy generàlt nyomonkövetősi szàmot, akkor ott az utolsó 7 számjegy is gyanús lesz. Pl. Èn Kőszegszerdahelyi vagyok tehát az èn utolsó 7 szàmjegyem mindig 3609725-re fog végződni ès ez nálam stimmel.
[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz Asteroth86 #60184 üzenetére
Ne az EO számot nézd, de ha már eleve azt az azonosítót adta neked az eladó az más. UH...BE azonosítóknak pl. ilyen formátumú az eredeti azonosító száma LP00500213319762. Csak a postán jövő csomagnál van a csomagoláson is UH...BE azonosító, mert ha EO-val jön akkor nem megy el Belgiumba hiába a BE azonosító.
Ez a csomag ami hozzám került tévedésből, mert láthatóan Svédország a célország [link] és kapott is közben új számot LS045002412NL de nyilván ennek már mindegy mert nálam landolt tévedésből. Na most ha a te csomagodat is véletlenül más csomagjával csomagolták egybe, akkor arról már több bejegyzés nem lesz, mivel kikerült a rendszerből.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Asteroth86
kezdő
Annyit mèg hozzà kell fűzni hogyha meg a koedukàlt csomagnàl stimmel az utolsó 7 szàmjegy tehát orszàgkód ès irányítószám akkor el tudom képzelni hogy az önálló rendelèsek OE szàmai mielőtt alà rendelődnek ennek a koedukàlt OE szàmnak hogy màr ott eleve èrdemes ellenőrizni ezt a szàmot.
-
Asteroth86
kezdő
Megnéztem a tièdet. Nem az èn csomagjaimnak nincsenek ilyen szàmai. Csakis OE szàmot kapott minden rendelèsem aztán került egy màsik alà ami ugyebár a koedukàlt màr. Sőt mindegyiknèl ott a bejegyzés hogy beèrkezett a budapesti reptère. Majd ezután a többi folyamatot követően elkallódott.
-
cof
veterán
válasz Asteroth86 #60187 üzenetére
Ezt akkor most nem értem. Tehát kaptál a vásárlásnál az eladóktól 2 különböző EO számot, és ebből lett egy combined delivery szállítás, és egyesítették 1 EO szám alatt a csomagokat? Így tracking nélkül nem egyértelmű számomra a rendelésed.
Mindenesetre ha már van az EO-tól "Központi raktárba érkezett (HU - Budapest)" bejegyzésed akkor az már tényleg náluk van, viszont 3 hetet nem szoktak ülni rajta. Amíg nincs ilyen bejegyzés addig nem került még hozzájuk.
Az "Import clearance success" bejegyzésnél meg bármi lehet simán benne van, hogy másnak továbbították, mert ezután 1-2-3 nappal már megérkezik az EO központi raktárába.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Asteroth86
kezdő
Nem nincsen sajnos nincsen ilyen bejegyzèsem hogy az EO központi raktárába èrkezett volna. Nekem màr több mint 2 hete hogy a 2 koedukàlt csomagom "Import clearance success" bejegyzést kapott.
Most tegyük fel igazzad van ès màsnak továbbítjàk. Akkor is ha ezen a szàmokon nem èrkezik több bejegyzès akkor pedig szàmot kellene vàltania ès valami másik szàmra kellene èrkeznie valami informâciónak nem?? Èn nem tudom elkèpzelni hogy ez ezutàn nulla infóval eltünik az ètterbe.
De èn nem gondolom hogy ez a helyzet hisz mikor a Ghiblinèl a raktárvezető rànèzett a csomagszàmokra akkor nàluk a pontos nevemet ès címemet mondta vissza. Akkor hogy menne egy másik címre?
-
Tosee
őstag
Indítottam egy vitát múlt héten (más csomagja volt az enyémek között, amit rendeltem az pedig hiányzott).
Töltöttem fel képet amin látszik, hogy egy másik címzett van a borítékon, illetve maga a kapott termék is. A vitát az aliexpress elutasította. Azt elismerte, hogy logisztikai hiba történt, de ennyi. Illetve kért még képet az eredeti címzésről amin látszik az eredeti csomagszám, súly, és a címzett. Nagy nehezen sikerült leszedni a felső címkét, amit elküldtem nekik de elutasították vitát továbbra is. Az eladó is töltött fel képet, hogy márpedig Ő a rendelt terméket küldte. Szóval pénzt egy forintot sem kapok vissza, de gazdagabb lettem egy hófehérkés matricával
Még szerencse, hogy nem nagy értékű csomagot kevertek el a szállítás során. (Aliexpress saver shiping)A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
cof
veterán
válasz Asteroth86 #60189 üzenetére
Most tegyük fel igazzad van ès màsnak továbbítjàk. Akkor is ha ezen a szàmokon nem èrkezik több bejegyzès akkor pedig szàmot kellene vàltania ès valami másik szàmra kellene èrkeznie valami informâciónak nem?? Èn nem tudom elkèpzelni hogy ez ezutàn nulla infóval eltünik az ètterbe.
Pedig ez történt a svéd csomaggal is amit nekem tévedésből küldtek. Nem lesz több bejegyzés, kikerült a rendszerből, nincs mire új számot adni ha maga a csomag már másnál landolt. Azon is konkrétan svéd címzés, név stb... adatok szerepelnek. Csak az EO vagy szerintem még a Cainiao ezeket egybecsomagolja itt Budapesten és az EO-hoz már úgy érkezik, de inkább a Cainiao mert mit keresne egy svédnek címzett csomag a magyar EO-nál.
De èn nem gondolom hogy ez a helyzet hisz mikor a Ghiblinèl a raktárvezető rànèzett a csomagszàmokra akkor nàluk a pontos nevemet ès címemet mondta vissza. Akkor hogy menne egy másik címre?
Az elektronikus adatoknál persze hogy a te adataidat hallottad vissza hiszen eredetileg neked címezték, a te adataid vannak a csomagon is. De ő is csak az adatbázisból mondta vissza neked, nem volt nála a csomagod fizikailag.
Tényleg nem tudok ezzel kapcsolatban többet mondani, mert se szállítási módot, se tracking számot (eredeti amit az eladó beírt) nem tudok. De hidd el, 3 hétig sehol nem parkol kettő EO-s csomag országon belül.
Tessék, itt van felettem is egy példa, újabb félrement csomag. (#60190) Tosee
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz Asteroth86 #60189 üzenetére
Nem azt írtad hogy nem találták meg? Akkor jól értem ők nyilvántartják, levámoltatják stb. azután meg nem tudnak róla semmit hogy mikor és kinek adták át? Nagyon nem tiszta ez a dolog már.
Másik dolog az akkor miért csak Cainiao kezelési bejegyzéseket látok és ők meg nincsenek megnevezve? De holnap kiderítem, de nem értem. -
Asteroth86
kezdő
Akkor jól értem ők nyilvántartják, levámoltatják stb. azután meg nem tudnak róla semmit hogy mikor és kinek adták át?
Igen V nagyon jól megragadtad a lènyeget. Pontosan ezt törtènt.
Másik dolog az akkor miért csak Cainiao kezelési bejegyzéseket látok és ők meg nincsenek megnevezve?
Igen csak a Cainiao kezelèsi bejegyzèseket làtod illetve èn is mert ugyanazokkal a platformokakkal dolgozzom mint te. A Ghibli munkássága a folyamatok között csak a hàttèrben lètezik de van.
-
Topikgazda
válasz Asteroth86 #60194 üzenetére
Komoly egy cég lehet ez is, mint a Magyar Posta.
-
Asteroth86
kezdő
A csomagokat a Cainaio kinàban a koedukàlt raktárban egybecsomagolja tehàt ök hibáznak ha az 1-1 csomag más-más közösített csomagba kerül.
Nèzd nem akarok senkit fárasztani feleslegesen a csomagszàmaimmal mert èn is ugyanazokat a platformokat hasznàlom amit ti is ès èvek óta èvi 500+ rendelèst zavarok le tehàt annyit fogsz làtni amit èn is leírtam.
Abban igazad van hogy adatbázisból közlik az információkat a NAV ès a Ghibli is ès tulajdonképpen senki nem làtta soha fizikálisan a csomagokat. Tehàt vègsoron bàrmi lehet.
Engem leginkàbb az èrdekel ami mèg nem tiszta de ki akarom deríteni hogy ki vàllalja a felelősséget vagy melyik az a szerv aki vègsoron vissza tudja valahogy követni hogy mi törtènhetett.
[ Szerkesztve ]
-
Asteroth86
kezdő
Az! 226 ember dolgozik a Ghiblinèl ès mielőtt eljutottam a Ghibli reptèri raktárvezetőhöz előtte az első szemèly a Ghiblinèl aki felvette nekem a telefont azt mondta hogy ő senkit nem tudd kapcsolni aki èrdemben tudna segíteni. Nyilvàn ezt nem nagyon nyeltem be ès addig èrveltem amig szàmról-szàmra eljutottam a megfelelő szemèlyhez. Nekünk ebből a 2 csomag eltűnése miatt közel 400 ezer ft-os szervizelési projekteink làtjàk kàràt ès nem beszèlve arról hogy az ügyfeleinknek nem tudunk mondani semmi elfogadható magyarázatot.
-
cof
veterán
válasz Asteroth86 #60196 üzenetére
A csomagokat a Cainaio kinàban a koedukàlt raktárban egybecsomagolja tehàt ök hibáznak ha az 1-1 csomag más-más közösített csomagba kerül.
Tehát akkor már kínában egybecsomagolják a combined szállításokat? Mondjuk így már akkor világos, hogy miért lehetett az én EO-s csomagomban is egy svédnek címzett csomag, mert gondolom van a Cainiao-nak a svédeknél is lerakata. Meg olvastam oyat is hogy valakihez USA-ba címzett csomag kerül, annak meg végképp tényleg semmi értelme nem lenne ha ide repülőztetnék kínából. Akkor ez így már tiszta.
Nem a konkrét csomagszámod érdekelt volna, hanem a rendelés típusa meg ,hogy eleve EO számmal indult-e már el. De ahogy írod a kettő csomag értéke közel 400k Ft, akkor gyanítom, hogy úgy van ahogy írod, volt kettő EO számod és ebből lett egy combined delivery EO szám.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Asteroth86
kezdő
Leírom pontosabban de a törtènet szempontjából nem releváns. 7 rendelès összesen. 2 koedukàlt csomag. Az egyikbe 3 a másikba 4 rendelès került. Èn az Aliexpress saver illetve standard shippinget hasznàlom minden esetben. Èn tudom hogy nem minden esetben lesz ebből UH...BE stb. Viszont èn màr többször tapasztaltam hogy nem mindig van ebbe logika hogy melyik kap èlből EO szàmot vagy Belga szàmot stb. Eladó függő is. A 7 rendelès összèrtèke 130 ezer ft kerekítve de mivel Vas megyèben egy szórakoztató elektronika szervíz vagyunk igy ebből az következik hogy maga a 400 száz ezer ft. a kiesett eddigi bevétel a kèsedelem miatt. Hisz itt vannak bizonyos chipek, egyéb alkatrészek melyek elengedhetetlen a szervíz munkàkhoz. Alibaba-ról csak olyan dolgokat rendelünk pl. ami nagyon gyakori fogyó alkatrész ès tènyleg èrdemes akkora tètelben rendelni.
-
cof
veterán
válasz Asteroth86 #60199 üzenetére
Leírom pontosabban de a törtènet szempontjából nem releváns.
Egyébként az mert csak most derült ki, hogy ez 7 különböző rendelés, mert tegnap 2 közösített csomagról írtál. Én azt hittem, hogy 2 csomagot tettek egybe.
Még az sem mindegy, hogy 7 különböző eladó (mert az 7 rajtszámot is jelent) vagy csak 1-2 mert általában egy számmal küldik a többes rendelést az eladók, nagy ritka ha nem.
Azért azt én sem gondolom, hogy 7 különálló csomag csak úgy eltűnik, mert akkora pech nem létezik.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- PlayStation 5 Pro teszt
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- TCL LCD és LED TV-k
- Okos Otthon / Smart Home
- Mobil flották
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest