Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60851) LouiS22 válasza gyula701 (#60848) üzenetére


LouiS22
veterán

Soha nem keresett az Express one, nem küldött mailt, sms-t, semmit, hogy kézbesítenék?

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#60852) V/ válasza LouiS22 (#60851) üzenetére


V/
Topikgazda

Megnézted a nyomkövetésükben hogy átkerült hozzájuk a Cainiao-tól, volt-e kézbesítési kísérlet? A nyomkövetési szám az Express One, de csak akkor viszik és értesítenek, ha meg is kapják, a vámolási bejegyzésed után lenni kell egy Központi raktárba érkezésinek.
Ha nincs ilyen, akkor a Cainiao nem adta át nekik, így értesíteni sem tudtak, tehát elveszett.

[ Szerkesztve ]

(#60853) gyula701


gyula701
friss újonc

Van egy frisseb rendelés is. Újra rendeltem, mert nagyon kellene at áru. Az ugyan igy járt, de az még csak 19.-étől van ebben az állapotban. Sikeres vámkezelés és kész. De mi az hogy nem posta? 10 éve rendelek az aliról 99%-ban minden megérkezett. Igaz, hogy régebben "tisztességes" tracking numbereket kaptam, ami megjelent a magyar posta trackingban is, többnyire.

(#60854) V/ válasza gyula701 (#60853) üzenetére


V/
Topikgazda

De mi az hogy nem posta?
Az hogy nem minden AliExpressen vásárolt küldeményt a Magyar Posta kézbesíti. Vannak futárcéges kézbesítésűek is.
Az a nyomkövetési szám szintén "tisztességes" a futár cégek nem a a postai szabvány nyomkövetési azonosítókat használják.
2021 július 1-től változott a rendszerm az hogy előtte mi volt az nem igazán számít.
Az a jó hogy így nem kell a kézbesítésért külön díjat fizetnünk, mert a Magyar Posta csak azért kér pénzt hogy elektronikusan elküldje a vám-árúnyilatkozatot a vámosoknak amiért a 399/799 Ft az nagyon sok. Aztán ha nincs szerencséd még az áfát is elkérik újból és akkor már több pénzt kérnek az adat feldolgozásért, az is sok.
Hol nézed az adatokat? Kiindulási alapnak ezt javaslom, még postai küldemények esetén is.

[ Szerkesztve ]

(#60855) gyula701


gyula701
friss újonc

Köszönöm az infót, és azt is, hogy ilyen gyors. A Cainiao szerint az elsö rendelésem utolsó bejegyzése a sikeres vámkezelés. De erröl már lemondtam. A frissebb rendelésemnél a sikeres vámkezelés után van még "Arrive at transit country or facility" bejegyzés...Illetve lehetséges, hogy az zavaró tényezö, hogy én postát adok meg szállitási cimnek postánmaradó csomagként?

(#60856) V/ válasza gyula701 (#60855) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor kiderült a probléma, ezeket a postán nem lehet átvenni, a futárcégek oda nem kézbesítenek.
Ha ilyet szeretnél akkor neked nem érdemes Aliexpress standard esetleg AliExpress saver szállítással vásárolni hanem a China Post Registered Air Mail-el és a Cainiao global szállítások, de ez utóbbiaknál is átfordulhat futárosra.

(#60857) gyula701 válasza V/ (#60856) üzenetére


gyula701
friss újonc

Köszi, valószinüleg ez van. Hozzáteszem, jónéhányszor kézbesitettek már futárcégek a postára. Igaz, hogy ez még az áfa-téma előtt volt. Nem tudtam, hogy ez változott.

(#60858) SunMount3r válasza V/ (#60856) üzenetére


SunMount3r
nagyúr

Gondlom, akkor nincs is olyan ami a kettőt "ötvözni" tudja? Tehát nem is a VÁMFÁS posta, de a postára adják le.

(#60859) V/ válasza SunMount3r (#60858) üzenetére


V/
Topikgazda

De van, az AliExpress saver az a legtöbbször belga postai azonosítót kap és azt a Magyar Posta kézbesíti.
De ahogy gondoljátok, 10 éve rendszeresen vásárolok az AliExpressről, de a Magyar Posta az azóta a megbízhatatlan kategória, még a változások előtt is mindig nyomkövetős, fizetős szállítással rendeltem, hogy biztosítva legyen.
Sose postán maradóként, mert még a könyveltek esetén sem értesítenek ha már átvehető és nagy a rizikó a tárolási módjukban is, és képesek "elveszíteni" a csomagokat. Inkább egy másodlagos átvételi lehetőséget biztosítottam, csak ne maradjon a kezük közt, legyen kihozva. Ráadásul most már fizetni is kell érte, ha nem EU-s az azonosító.
Még céges címre sem kérem.

[ Szerkesztve ]

(#60860) LouiS22 válasza V/ (#60859) üzenetére


LouiS22
veterán

+1. Rugalmatlan, macerás, a kínai dömpingre válaszul "nem fér be a postaládába szerintünk, nem visszük ki", sértődött kommünikék a kínai rendelésáradatra, stb. Talán az elmúlt 10 év egyetlen értelmesnek mutatkozó fejlesztése az volt, hogy haladva a korral képesek sms-t küldeni arról, hogy érkezett valamid és ballagj be a postára. Ja, meg a printelt "értesítő cetli". De egyébként továbbra is a szocializmus egyik megmaradt szigete az egész cég.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#60861) V/ válasza LouiS22 (#60860) üzenetére


V/
Topikgazda

A postán maradókról tudtommal nem küldenek értesítőt, csak azokról amit nem hoznak ki a postaláda méret miatt. Több belföldes ajánlott esetén ezt tapasztaltam, nekem kellett figyelnem a nyomkövetést hogy mikor írják be hogy megérkezett, még 2 hónappal ezelőtt is így kaptam meg.

[ Szerkesztve ]

(#60862) gyula701 válasza V/ (#60859) üzenetére


gyula701
friss újonc

A posta kontra futár témában, egyik kutya másik eb. A futárok törtek már össze pótohatatlan dolgokat, távollétemben beadják az árút a szomszédomhoz, akivel 10éve fasirtban vagyunk stb. A postán maradót azért választottam, mert a feleségem ott dolgozik. De nagyon sokat romlott az egyébként sem világszínvonalú szolgáltatásuk. Belföldön úgy ahogy elmegy.

(#60863) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Sziasztok

Március 17-én rendeltem egy napszemüveget Aliról, aminek kaptam akkor egy RVxyxyxyxyxyCN TN-t... ami a mai napig semmit nem ír a csomag állapotáról.

Mi lehet vajon ezzel? Készüljek arra, hogy duplán sarcolnak és fizethetek ki mindent?

(#60864) draco31


draco31
veterán

18.-án rendeltem egy cucot, ma megérkezett. Szerencsém volt, vagy gyorsult a szállítás? Kínából jött.

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#60865) cof válasza draco31 (#60864) üzenetére


cof
veterán

Nekem is itt volt 10 nap alatt a múltkor egy R...CN-es csomag.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#60866) V/ válasza Atomgeszi (#60863) üzenetére


V/
Topikgazda

Mármint hol nem írnak? Az AliExpress szállítási információknál? Ha ott sem illetve nem is kapott másik számot akkor nem lett elküldve.

(#60867) V/ válasza draco31 (#60864) üzenetére


V/
Topikgazda

Ki volt a szállító és milyen azonosítóval jött?

(#60868) draco31 válasza V/ (#60867) üzenetére


draco31
veterán

Express One hozta.
3016382816107494
Ha erre gondolsz.
Vagy még ez a szám van:
158271900037909013604946

[ Szerkesztve ]

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#60869) V/ válasza draco31 (#60868) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem a Posta kézbesíti akkor gyors szokott lenni, volt akinek 1 héten belül hozta az Express One, nekem általában 10-12 nap, a 158-al kezdődő a valódi nyomkövetési szám.

(#60870) Atomgeszi válasza V/ (#60866) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Se az Alis szállításinál, se a postai nyomkövetőben..

(#60871) tknof1871


tknof1871
őstag

Üdv! Hol lehet leiratkozni az emailben küldött reklámokról?

Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió

(#60872) quadxyz


quadxyz
csendes újonc

Sziasztok!
Rendeltem egy kínai oldalról, és kaptam egy AG......CN trackinget, de az emailben ezt írják:
Generally it takes 12-20 business days for delivery depending on your location by Swiss Post Registered Air Mail. While the carrier transit time and customs clearance time are beyond our control, some parcels may takes more days. Please email us if your package is not delivered after 4 weeks so we can contact post office to trace it for you.

Akkor most a Swiss Post hozzá és ők intézik az ÁFÁT vagy nekem kell?

(#60874) V/ válasza tknof1871 (#60871) üzenetére


V/
Topikgazda

Megkeresed a böngészős oldalon és ha használod akkor a mobil appban az értesítési beállításokat és nem engedélyezed.
Böngésző:
Account, Setting, Activate email notifications, Disable (szürke színű). Ha az Enable gombot látod sárga színnel akkor nincs bekapcsolva.
Mobil app:
Account, fogaskerékNotification setting, balra húzod ami most engedélyezve, de ennél az Orders és az Others jó lenne ha maradna, az utolsó a Receive Email Notification lenne az e-mail-es elérés, azt kapcsold ki és a Promotions-t, de ezek Orders, Promotions, Others a mobil app-on belül jönnek
Mondjuk én nem kapok semmiféle e-mailt, pedig engedélyezve van.

(#60875) V/ válasza quadxyz (#60872) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a vásárláskor nem fizetted a kereskedőnél az áfát akkor majd az itteni kézbesítő cég fogja beszedni, de az biztos hogy nem a svájci posta, mert itt Magyarországon a Magyar Posta a partnerük.
Biztonság kedvéért itt nézegesd, mert azért elő fordulhat hogy még sem a Magyar Posta hozza, mert változhat a szállítási szolgáltató.

(#60876) SunMount3r


SunMount3r
nagyúr

Böngészőből rendeltem eddig mindig az Ali-ról, de van értelme feltennem mobil-ra az Ali-s app-ot? Olyanokra gondolok, hogy kedvezmények, kuponok...? Pl. ugye én már nem vagyok "new user", de ha most rakom fel először az app-ot, ugyan ezzel az user-el, akkor kapok érte valami kupont?

Köszi!

(#60877) V/ válasza SunMount3r (#60876) üzenetére


V/
Topikgazda

A mobil app-ot használva van fizetési árkedvezmény, ott lehet a gyűjtött érméket felhasználni, kuponra váltani, a játékokkal vannak pont, kupon szerzési lehetőségek és csak mobil app-os akciók.
Szerintem nincs első használatos kedvezmény, mert annál lényegesen több kedvezmény fordul elő.

(#60878) LouiS22 válasza SunMount3r (#60876) üzenetére


LouiS22
veterán

Ha másért nem is, az pl. egy hasznos funkciója az appnak, hogy a tracking változáskor értesítést küld (pl. megérkezett az országba szerintük a pekidzs).

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#60879) vadasz70 válasza V/ (#60846) üzenetére


vadasz70
aktív tag

És tudok úgy vásárolni hogy ne legyen vám vagy nem?

(#60880) V/ válasza vadasz70 (#60879) üzenetére


V/
Topikgazda

Leírva az idézett részen az Összefoglalóban.
150 € értékig nem kell vámot fizetni, annak ellenére hogy vám-árúnyilatkozat szükséges ezekhez is.
Attól felfelé is előfordul hogy 0% a mértéke, az a terméktől függ hogy a vámtarifa szabályozásban mi van megadva a mértékére.
Szóval lehet úgy vásárolni hogy ne legyen vám, ha nincs vagy 0%-os.

A külföldről érkező dolgokra viszont áfát kell fizetni, ezt vagy az eladó szedi be vagy a szállító, itt nincs értékhatár. 0,1 €, $ értéktől fizetendő.
És még egy, ha a Magyar Posta kézbesítő és a küldemény nem EU-s feladással kerül hozzájuk akkor ők kérnek vámkezelési szolgáltatási díjat.

[ Szerkesztve ]

(#60881) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

Új kártyát hogyan lehet böngészőből megnyitott aliexpress.com oldalon hozzáadni?

Azt megtaláltam, hogy a régi kártyát hogyan lehet eltávolítani, de arrafelé semmi nyoma új kártya hozáadási lehetőségnek :((

Azt tudom, hogy majd egyszer, ha fizetek, akkor megadhatok új kártyát, de most szeretném ezt elintézni, később nem akarok ezzel foglalkozni.

Vagy legalább azt hol lehet beállítani, hogy ne alipay-el, hanem PayPal acc-al fizessek?

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#60882) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

4 terméket rendeltem egyazon napon.
Mindet AliExpress saver shipping -el, hogy jó eséllyel össze legyen vonva és az ExpressOne hozza ki.
Erre az első termékhez Cainiao trackinget küldött a eladó...
Van még így esély, hogy egyszerre jönnek majd?

#?*@&!

(#60883) V/ válasza Donki Hóte (#60881) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem változott semmi, továbbra is fizetéskor lehet hozzáadni a böngészős felületen vagy nem adod hozzá ha egyébként is PayPal-al fizetsz, mert minek vagy a mobil app-ban adod hozzá (Account, Services rész, Wallet)

[ Szerkesztve ]

(#60884) V/ válasza zeon.hu (#60882) üzenetére


V/
Topikgazda

Jó eséllyel az Saver fajtáknak nem szokás összevonódni, lehet hogy végig a belga számmal jön. Vagy fel lesz minősítve és Standard-ként jönnek. Erre nincs kialakult rendszer, véletlenszerűség van.
Milyen Cainiao számot kaptál, az már a nyomkövetési szám vagy a küldemény azonosító?

(#60885) Donki Hóte válasza V/ (#60883) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Eddig nem volt beállítva a PayPal, eddig alipay mögé volt bankkártya beállítva.

Szóval alipay-ről hogyan lehet PayPal-ra áttérni?

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#60886) zeon.hu válasza V/ (#60884) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

S00000257410513

Parcellsapp szerint:

"Tracked with couriers Cainiao Yanwen Logistics"

[ Szerkesztve ]

#?*@&!

(#60887) V/ válasza zeon.hu (#60886) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát ez sajnos nem AliExpress Saver lett hanem Cainiao super economy.
A vásárlás Order details-ra kattintva Logistics providers-nél mi van írva?

[ Szerkesztve ]

(#60888) V/ válasza Donki Hóte (#60885) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel Alipay úgy már nem létezik, csak kártyás fizetésed volt már több mint 2 éve. Fizetési opcióknál a PayPal-t választod.

Mivel már törölted a kártyát ez jön elő neked fizetéskor:

[ Szerkesztve ]

(#60889) V/


V/
Topikgazda

Csak tudjatok róla:
To celebrate International Workers' Day, many of our sellers will be on holiday from April 30- May 4 (Beijing Time). During that time, order processing and shipping time may be delayed. For this reason, the seller response time for disputes created between April 30-May 4 (Beijing Time) will be extended from 5 to 10 days.

(#60890) vadasz70 válasza V/ (#60880) üzenetére


vadasz70
aktív tag

Akkor úgy látom itt befejeződött a rendelésem nem fogok minden kütyü után 800ft fizetni. Annyiért már itt is meg vehetem.

(#60891) Donki Hóte válasza V/ (#60888) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Köszi a segítséget, nem gondoltam volna, hogy új kártya hozzáadásához csakis fizetés indításakor van lehetőség :(

Mivel most van időm a beállításokkal foglalkozni, ezért inkább rendeltem valamit. Így feljött az új kártya hozzáadási lehetőség, meg a PayPal opció is.

Mivel a PayPal rögtön azzal kezdett, hogy az EUR-ban meghatározott összeget átrakta GBP-be és mindjárt le akart húzni a váltással, inkább rögzítettem az új kártyámat az aliexpressen és tudtam a kiválasztott EUR pénznemben fizetni (EUR van a kártyámon).

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#60892) V/ válasza Donki Hóte (#60891) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne fárasszál már semmi dupla konverzió, mindenkinek a PayPal-on van lehetőség a banki váltásra állítani és akár fixen is.
Ugyanis ha maradsz az AliExpress-en a $ (€) devizánál akkor a PayPal-on a kártyának azt adod meg hogy $ (€) legyen az alapdevizája, ezért amikor fizetsz a PayPal-al a $-os (€-os) terhelést küldi el a bank felé, semmiféle váltás nem történik, így bankod fogja forintra vagy akármire konvertálni.

[ Szerkesztve ]

(#60893) zeon.hu válasza V/ (#60887) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Mobil alkalmazásban nem látok ilyet.

#?*@&!

(#60894) V/ válasza zeon.hu (#60893) üzenetére


V/
Topikgazda

Ott a vásárlásnál a Tracking gomb és középen látod hogy mivel, milyen számon és alatta a neved, címed.

(#60895) zeon.hu válasza V/ (#60894) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Ja, azért kezdtem azzal, hogy Cainaio, mert ott láttam meg.

#?*@&!

(#60896) Donki Hóte válasza V/ (#60892) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Dupla konverzió annak nincs, aki tudja, hogy mire készül a PayPal, de aki nincs résen, azt lehúzzák.

Most próbáltam, EUR devizára volt állítva az aliexpress pénzneme, a kosárba a cucc EUR pénznemben meghatározott összeggel került be.

Viszont ha a fizetési módoknál a PayPalt választottam ki, akkor GBP-ben jelent meg az összeg, amit a PayPal nagylelkűen átváltott volna EUR-ra. Végül persze bankkártyával fizettem, így EUR-ban vonta le a pénzt (a számlámon EUR van, nekem az EUR terhelés volt a megfelelő).

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#60897) V/ válasza Donki Hóte (#60896) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom Revolut kártya és azért GDP, állítsd át a PP-n akkor €-ra ennyi a megoldás, ezután mindig €-osként kezeli a PP.
A Wise kártyám nekem is €-osként van megadva, mert többet vásárolok €-ban, mindenféle konverzió nélkül megy a fizetés. Ha meg más devizában kell fizetnem akkor pedig átállítom a fizetéskor, mivel eleve az alap a PayPal konverzió több éve, de mutatja a váltási lehetőséget nagyon nehéz lenne elfelejteni a váltás beállítást.
Annyit változott a koncepció hogy neked kell eldönteni hogy a bankkártya milyen devizával fusson, régen meg azt adtuk meg hogy a bank váltson, de ez az új is a banki váltást biztosítja csak egy kicsit máshogy.

(#60898) tillatrilla


tillatrilla
senior tag

Sziasztok! Mostanában nem rendeltem,éppen nem volt szükségem semmilyen vacakra :D De tettem a kosárba néhány dolgot,amit most meg vennék.Viszont megváltozott a fizetési felület,és amíg nem tiszta számomra,marad minden a kosárban. Ugye nekem van forint lakossági számlám,a kártya adatokat valamikor megadtam az Ali felületén.De azelőtt Alin PP-al szoktam vásárolni,a beállításokban pedig az volt,hogy ne a PP váltson,hanem a bankom,USD-ben,mint ahogy a leírásban is szerepel.Most,hogy más a felület,megkérdezi,hogy a szokásos Visa kártyámmal fizetek,vagy PP-on keresztül? Már én sem tudom,hogy hogyan kellene,illetve ki váltson Ft-ról USD-be. Valami infót megköszönnék.

Üdv: Attila

(#60899) runner 125


runner 125
nagyúr

Sziasztok,

Adott az alábbi március 19-ei rendelésem, amit a "track order" info alapján április 6-án kézbesítettek is. Noh most, ez a rendelési cím édesanyám osztrák lakcíme volt, a termék tegnap jutott el hozzám és akkor tapasztaltam h a rendelt 2db helyett 1-et küldött az eladó. Nyilván ő csak átvette, ki sem bontotta.. A csomagból is egyértelműen látszik, h csak 1-et küldött, mert a kartondoboz pontosan ugyanakkora, mint a rendelt termék..

Nem vagyok egy gyakori ali-s vásárló, írtam az eladónak, de semmi válasz tőle.
Próbáltam vitát nyitni, de nem engedi a rendszer.
Hogy is van ennek a pontos folyamata? :D Értékelnem kellene először és utána tudok vitát nyitni, a kifizetett összeg felét visszakövetelni? Vagy kifutottam az időből? Valahol mint ha olvastam volna olyat, h a kézhezvételtől 15 napom van reklamálni, ebből nyilván kicsúsztam már, ez a gond?

Köszi!

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#60900) V/ válasza runner 125 (#60899) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglaló 3. pontnál és a hozzátartozó leírásban benne az információ.
Az AliExpress védelem a kézhezvételi leigazolástól számolt 15 napon belül vagy miután a letelik a szállítási védelmi idő és lezárja rendszer onnantól számolt 15 nap.
Az értékelésnek nincs hozzá köze.
Ha PayPal-al fizettél volna akkor viszont a vásárlásnapjától számolt 180 nap az idő, ami azt jelenti hogy AliExpress idejének lejárta után is lehet reklamálni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.