Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60401) vasi89


vasi89
addikt

úgy látszik én nem vagyok szimpatikus a postának :DDD habár az amelyik 1 hete úgy áll, hogy megérkezett, kissé kezd bosszantani. Kíváncsi leszek telefonon mit mondanak, ha végre elérem őket. De gyanítom a német postás csomag sem könyvelt ahogy semmi sem az.

(#60402) V/ válasza vasi89 (#60401) üzenetére


V/
Topikgazda

Azzal az a gond hogy látszik hogy az USA az indulási ország

(#60403) vasi89 válasza V/ (#60402) üzenetére


vasi89
addikt

mindegy, kifizetem a 400ft-ot csak történjen már valami. Egyébként nem tudom hogy lett ez DHL, mert assze UPS-nek írták, azt hittem nem is a posta fogja hozni.

[ Szerkesztve ]

(#60404) V/ válasza vasi89 (#60403) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az a gond, hogy 399 Ft, hanem az hogy lehet hogy áfás vámolása lesz, ha ők is az USA indulást látják és mivel postát váltott nem biztos hogy előkerült az IOSS-os vám-árúnyilatkozat mert az az eredeti nyomkövetési számhoz tartozik.
De lehet hogy német küldeményként van azonosítva. A 6 nap esetleges NPKK tartózkodás mostanában nem rendkívüli, sajnos.

(#60405) vasi89 válasza V/ (#60404) üzenetére


vasi89
addikt

dbrandtől rendelt telefon fólia, nem nagyon láttam ilyen irányú panaszt, szóval gondolom megvan a módszer náluk is.

(#60406) cree válasza V/ (#60386) üzenetére


cree
csendes tag

Akkor marad a 2 módszer el lehetetlenítés! ;]

Tudás ingyen van csak a tudatlanságot kell megfizetni!

(#60407) djsunstealer válasza V/ (#60398) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Ki is hozta ma a postás, holott 24 mm-nel vastagabb, oké, ismerem a postás nénit, nagy forma. Legalább ennyi. :) Gondoltam lefotózom a csomagot, hátha van rajta valami bejegyzés, kézzel írott dátum. De mivel nem a postán kellett átvennem, saját számot sem adtak neki, így fölösleges.

(#60408) féldekás


féldekás
aktív tag

Sziasztok!
Megérkezett a Fasttech csomagom, amit a PostNL szállított. Tudom, így picit OFF, viszont már korábban is itt kaptam csak segítséget.
Bár bepipáltam és be is fizettem a Fasttech oldalán a TAX díjat, úgy tűnik vámolni szeretnék a csomagot ettől függetlenül.
Kaptam egy kódot a postától SMS-ben, de az oldal miután ezt beírom hibaüzenetet dob: [kép]
Próbáltam már többször délután hibaüzenetben.
Nem tudom mennyi pénzt kérnek, ha esetleg az egészet áfázni akarnák, akkor azt mindenképpen ki kell fizetnem és Fasttech supporttal rendezni(tudom, nem ez lenne a módja, viszont a Posta nem foglalkozik ezzel, legalábbis itt ilyesmi tapasztalatok voltak korábban).
Elvileg már a csomagküldéskor megkapta a hatóság a vám-árunyilatkozatot, ezt a tracking is írta: [kép] [kép]
Mi a teendő, várjak, hátha jó lesz a rendszer, esetleg PC-n is próbáljam meg az oldalt megnyitni?

[ Szerkesztve ]

(#60409) V/ válasza féldekás (#60408) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen böngészőt használsz mert működik.
Ezen a linken próbáltad?
Annyi gond van hogy mivel holland postai azonosítóval jött ahhoz nem járna vám-árúnyilatkozat, hiszen EU-n belül nem vámolnak (azon lenne az IOSS száma ennek a cégnek, ha van nekik, mert ha nincs akkor jogos a Posta eljárása)
A hollando vám lehet hogy megkapta, meet ez ottani bejegyzés, de ők nem foglalkoznak vele, mert amit látsz vámolást az nem az NL-s küldeményedhez tartozik hanem a kínai konténerhez, viszont mivel Hollandiában kerül újból feladásra ide ami EU-n belül van, nem biztos hogy ide is el lett küldve. Persze a Postának tőled be kellet volna kérni ha úgy gondolják Kínából jön, de nem szokták megtenni.

(#60410) winotto


winotto
tag

Sziasztok
Az Alin évekkel ezelőtt freemail.hu cimmel regisztráltam
A freemail fiókomat pár hónapja végleg töröltem mivel nem használtam csak a gmailt.
Az Express One most oda küldött csomag értesítőt amit persze nem kaptam így meg és buktam a csomagot :-(
Szerettném átállítani az az alin lévő freemailes cimet gmail ra de nem tudom mivel az ellenőrző kódot a már nem létező freemailra küldi ki. próbáltam a Contact Customer Service ben de csak a robot Eva jelentkezik nem tudok szót érteni vele.
Nincs esetleg más lehetőség? Nem szeretnék másik fiókot regisztrálni mert akkor elvesznek az előzményes vásárlások infói stb....

(#60411) V/ válasza winotto (#60410) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor náluk munkaidő van az Eva tud emberhez kapcsolni, reggel 9 óra után kellene próbálkoznod és végig menni az e-mail cím csere lépéseken.

[ Szerkesztve ]

(#60412) cof válasza winotto (#60410) üzenetére


cof
veterán

És nem tudod már létrehozni ugyanazt a freemail címet? Bár ha jól rémlik ha megpróbálsz belépni akkor felajánlja a helyreállítás lehetőséget.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#60413) winotto válasza cof (#60412) üzenetére


winotto
tag

Ha már törölve van sohasem állítható vissza ugyanaz a cim az infó szerint

(#60414) cof válasza winotto (#60413) üzenetére


cof
veterán

Akkor írj a freemail ügyfélszolgálatnak, hogy állítsák visza. Ha te törlöd és nem regisztrálható az a cím akkor az bizony nincs törölve véglegesen, hivatkozhatsz a GDPR-re is.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#60415) Jahno válasza cof (#60414) üzenetére


Jahno
őstag

Én ezt nem értem. GDPRnek pont ez a lényege, hogy ha törlést kérek, akkor az törölve legyen. És Freemailnál nem fogja tudni igazolni, hogy övé volt a cím és pont ezért nem lehet újra kiadni, nehogy később más visszaéljen a címével...

(#60416) féldekás válasza V/ (#60409) üzenetére


féldekás
aktív tag

Értem. Egyelőre látni kellene, hogy mégis mekkora összeget kérnek(gondolom ez alapján neked is könnyebb lenne tanácsot adni), mivel az SMS-ben is az van írva, hogy vámkezeltük, így gyanítom rászámolták az Áfát is.

Telefonról safari(adguardot használok), gépen viszont megpróbáltam frissen telepített chrome böngészővel és ott is ugyanazt a hibaüzenetet dobja be, mint telefonon.

Most nézem a vámkezelős oldalt, miután beírom az azonosítót meg a kódot, hogy a keresés gomb fölé van írva az alábbi üzenet: “A megadott azonosítóhoz nem tartozik vámhatározat. Kérjük, próbálja újra az azonosító beírását vagy várja meg, amíg értesítjük a vámhatározat elkészüléséről.”
SMS szövege:
“Nemzetközi küldeményét (LT*********NL) vàmkezeltük. Online dìjfizetés, bövebb informàciòk: posta.hu/szolgaltatasok/vam Hozzàférési kòd: ****** Magyar Posta”

Úgy látszik ellentmondás van a nyomkövetés, az SMS szövege és a vámkezelő oldal írása alapján.

[ Szerkesztve ]

(#60417) V/ válasza féldekás (#60416) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor valami nem jó. De a Chrome helyett inkább Firefox.
Áfa nélkül is vámkezelés történik, mert a vám-árúnyilatkozat benyújtása is ezzel a szöveggel megy.
Ha a Postai nyomkövetésnél is látod az Online fizetés elérhetőséget akkor lehet fizetni. Esetleg rossz a kód, azon az oldalon a kód nélkül is be lehet lépni, kell a küldemény azonosító és az irányítószám.

(#60418) cof válasza Jahno (#60415) üzenetére


cof
veterán

Pont ezért írtam a GDPR-t, hogy akkor mégsincs teljesen törölve ha újra regisztrálni meg nem lehet mivel most tettem egy próbát és azt írja a törölt címemre, hogy ez a fiók használatban van. Akkor mégis csak tárolnak a fiókról adatokat. Egyébként lehetne igazolni, név, születési dátumot meg lehetett adni regisztrációnál, na meg a jelszót is tudja hozzá nyilván.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#60419) féldekás válasza V/ (#60417) üzenetére


féldekás
aktív tag

Igen, itt is az van, hogy online fizetés elérhető.
Firefoxnál is ugyanaz a helyzet, mint a többinél.
Sajnos irányítószámnál sem ad ki semmit.
Mondjuk a dokumentumokhoz kell mindenképpen a kód, de még az irányítószám esetében is hibaüzenetet dob a rendszer.

(#60420) cof válasza féldekás (#60419) üzenetére


cof
veterán

Akkor ez jobb esetben csak valami hiba lehet, és azért is nem tudsz fizetni. A parcelsapp-ban mit látsz induló országnak? Elvileg ha Hollandia akkor nem kell fizetni, bár eddig is inkább a követési számra hagyatkoztak csak.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#60421) féldekás válasza féldekás (#60419) üzenetére


féldekás
aktív tag

Egyébként ilyen előfordult már, hogy ennyire nem akar semmit kiadni, pedig fizetni kellene?
Érdemes holnapi napot még megvárni, hátha? Ha nem, akkor meg felhívni őket valahogy?

(#60422) V/ válasza féldekás (#60419) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a küldemény azonosítóra és az irányítószámra sem jön elő semmi, akkor az szokott lenni hogy nem a tiedről van szó. Itt nagy valószínűséggel csak a tied lehet, de akkor valami rendszer hiba van a te adataidnál.
Nekem működik ez a vámolásos fizetési oldal.

[ Szerkesztve ]

(#60423) féldekás válasza cof (#60420) üzenetére


féldekás
aktív tag

[kép]
Egyébként követési számot másoljak?
Hátha úgy több infót kaptok róla. Vagy nyilvánosan nem szokás megadni?(én nem szoktam, viszont ilyen még nem is volt, ahol szükséges lett volna).

V/
Értem. A hibakód megegyezik a korábbiakkal, az irányítószám és a kód megadása között nincs különbség.

[ Szerkesztve ]

(#60424) cof válasza féldekás (#60423) üzenetére


cof
veterán

Szerintem ugyanazt látnánk mint te. Lehet rászálltak akkor ezekre a küldeményekre is. Nekem is a Hollandoknál van egy éppen majd kiderül.

De holnap felhívnám az ügyfélszolgálatot hogy ilyenkor mi van.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#60425) féldekás válasza cof (#60424) üzenetére


féldekás
aktív tag

[link]
Csak emailt találtam, ahol vámolással kapcsolatban lehet érdeklődni? Ez mennyire lassú? Vagy kell lennie telefonszámnak is?
Közben megtaláltam:
Vámkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás: 06-1-421-7235

[ Szerkesztve ]

(#60426) V/ válasza féldekás (#60425) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóban ott a telefonszámuk is a vámolási leírásnál.7. pont.
Vámkezelési kérdésekkel kapcsolatos hívás: Magyar Posta ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00-16:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon 3-as vagy 4-es gomb.

(#60427) féldekás válasza V/ (#60426) üzenetére


féldekás
aktív tag

Köszönöm, elsiklottam felette.
Holnap estefele megosztom, hogy mit mondtak.
Gondolom érdekes lehet számotokra is, bár remélem nem lesz huza-vona a dologból.

(#60428) V/ válasza féldekás (#60427) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd, eleve Hollandiából kapták meg, ottani március 15-i feladással és ezért ezt nem kellett volna vámoltatni, szimplán szívatás.
Ők is csak ezt látják és majd jön feltételezés hogy ez Kínából érkezett pedig nem, Hollandiából jött és nincs vám-árúnyilatkozat a küldemény mellé, anélkül meg törvénysértő vámolni még a Kínából érkezőket is. Szóval majd lesz valami kamu szöveg.
Ja és lehet hogy nem azonnal veszik fel, 5-10 perc is lehet és a Csilla az nagyon hülye.
De persze érdekel hogy most épp mi az aktuális meséjük.

[ Szerkesztve ]

(#60429) féldekás válasza V/ (#60428) üzenetére


féldekás
aktív tag

Értem. Remélem lesz időm meló közben, ha más nem, akkor ebédidőben rászánom az időt.
Ráadásul én bepipáltam a TAX-ot is, így többet fizettem, ezt az oldal külön jelezte, mivel itt nincs egyből az árban.
Valamire kell figyelnem, hogy ne baltázzanak át? Vagy ezek tények és ennyi?
Gondolom mondjam, hogy Hollandiából érkezett, csomagszám, kaptam sms-t, de se a kóddal se irányítószámmal nem ad ki információt a vámkezelési oldal.
És hogy nem értem miért szeretnének vámolni egy Hollandiából érkező csomagot.

[ Szerkesztve ]

(#60430) EXIEZ válasza féldekás (#60429) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Illetve az, hogy te már egyszer kifizetted a taxot az oldalon is, nem érted miért kell megint, főleg egy olyan csomagra, ami holland, amelyre alapból nem kellene semmit sem fizetni.

[ Szerkesztve ]

(#60431) V/ válasza féldekás (#60429) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha tényleg fizetni kell akkor 48 órád van 29-én 13:08-tól számolva a kifizetésre, azután már több lesz a díjuk minimum 400 Ft-al. 399->799 Ft
1. És hogy nem értem miért szeretnének vámolni egy Hollandiából érkező csomagot.
Hollandiában feladott és ugyan milyen vám-árúnyilatkozatot találtak hozzá mert ezekhez nincs.
2. hogy Hollandiából érkezett, csomagszám, kaptam sms-t, de se a kóddal se irányítószámmal nem ad ki információt a vámkezelési oldal.
Közben folyamatosan telik a 48 óra és a technikai hibájuk miatt többet kell majd fizetned és ez nem korrekt.

[ Szerkesztve ]

(#60432) féldekás válasza V/ (#60431) üzenetére


féldekás
aktív tag

Köszönöm!
Ami új, hogy közben frissült a tracking.
[kép] [kép]
Ez alapján akkor valóban téves volt?
Gondolom, ha kellett volna fizetni, akkor nem frissült volna a tracking.

(#60433) cof válasza féldekás (#60432) üzenetére


cof
veterán

Nem biztos mert attól még jön tovább, nem várnak vele fizetésig.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#60434) V/ válasza féldekás (#60432) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, mert a szállítás az nem áll meg, akár kifizeted , akár nem fizeted ki 48 órán belül.
Annyi fog történni hogy ha letelik az idő akkor már 799 Ft fizetendő lesz, addig legfeljebb a helyi postán tárolják, de most még az OLK-ba került át és ők küldik le a kézbesítő postára és itt nagyon úgy nézni ki mostanában hogy 1-15 napig is tárolhatják

[ Szerkesztve ]

(#60435) féldekás válasza V/ (#60434) üzenetére


féldekás
aktív tag

Rendben, ma felhívom őket.

(#60436) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Valami történt a postánál megtalálták a csomagomat ? [kép] hol volt 14 és 30 között ?
de ez még nincs a helyi postán ez még további napok mire ide ér csak nehogy visszaküldjék adathiány miatt

(#60437) V/ válasza lacoka55 (#60436) üzenetére


V/
Topikgazda

Végre, de miért tőlünk kérdezed hogy hol volt, egyikünk sem dolgozik a Postánál ezen a területen. Csak ők tudják rá a választ. De valamelyik logisztikai részlegen lehetett.

(#60438) atala válasza lacoka55 (#60436) üzenetére


atala
addikt

Nálam is most indult meg. 27 napot töltött a posta kicserélőben. :((

(#60439) féldekás


féldekás
aktív tag

Most beszéltem az ügyintézővel, minden érték 0Ft, így nem szükséges fizetnem. Ezt látta legalábbis a csomagszám és irányítószám alapján, és mondta, hogy hagyjam figyelmen kívül az üzenetet.
Hozni fogják a csomagot majd elvileg.
Így végülis rendben vagyok?

[ Szerkesztve ]

(#60440) V/ válasza féldekás (#60439) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, jó lenne hiszen nem kellet vámolni, bár hanem R betűvel kezdődik akkor Postán kell átvenni ha 24 mm-nél vastagabb. És bizonyíték arra hogy valami megint nem jól működik náluk.

(#60441) atala


atala
addikt

Csak érdekesség képpen!
Most jött meg két csomagom ami majdnem egy hónapot állt a központban.
A postásunk panaszkodott, hogy ma jött egy zsáknyi külföldi csomag.
Valamiért jól vissza tartották a csomagokat.

[ Szerkesztve ]

(#60442) V/ válasza atala (#60438) üzenetére


V/
Topikgazda

lacoka55 csomagja ki jött onnan március 14-én, szóval az övé inkább a továbbszállító logisztikai raktárakban bujkált. A te 27 naposod az lehetetlennek tűnik, 27 nap után jelent meg hogy Továbbítás belföldre a Bejövő küldemény átvételi bejegyzéstől?

(#60443) atala válasza V/ (#60442) üzenetére


atala
addikt

2022.03.03 Továbbítás Belföldre. Ma kézbesítették.
[link]

(#60444) Digitalis válasza atala (#60443) üzenetére


Digitalis
senior tag

Köszi, megnyugodtam, nekem meg csak 20 nap telt el a továbbítás belföldre státuszban, akkor semmi gond, türelmesen várok. (harminc nap múlva csak továbbítják)

Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.

(#60445) V/ válasza atala (#60443) üzenetére


V/
Topikgazda

Erre gondoltam, nem az NPKK-ban voltak a tieid sem, 3-án és 6-án ők továbbították. Ráadásul a Budaörsi OLK-ból nem került ki Budakalászra, szóval ez egy kicsit gáz.
Nagyon úgy tűnik hogy most az OLK kiszállítási vonal a szűk keresztmetszet az egész országban, mert közben én is próbáltam érdeklődni hogy mi a probléma. Küldemény mennyiség, jármű és ember gond.

[ Szerkesztve ]

(#60446) féldekás válasza V/ (#60440) üzenetére


féldekás
aktív tag

Szuper, köszönöm a segítséget! :R

(#60447) Digitalis válasza V/ (#60445) üzenetére


Digitalis
senior tag

OLK: küldemény mennyisége a probléma, FKF-nél, télen, meg a hó. Mindig van valami bánat. Hogy is van a vicc, ha a kupleráj nem megy nem a bútorokat kellene lecserélni, hanem a kurv@kat?

Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.

(#60448) V/ válasza Digitalis (#60447) üzenetére


V/
Topikgazda

Ja, valahogy így.

(#60449) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Sziasztok
Új fejlemények a csomaggal kapcsolatban UHxxBE nem könyvelt kicsi zacskó néhány kis alkatrész benne lementem ma a helyi kis vidéki postára volt 1 csekkem amit befizettem és miután láttam hogy A küldemény továbbítása kézbesítésre helyi posta voltam olyan bátor hogy meg mertem kérdezni hogy esetleg jött e egy csomagom a kedves fiatal postás lány egy nagyobb dobozban végig nézte a beérkezett csomagokat talán 15-20 db és megtalálta az enyémet mondta hogy ez ma jött de csak holnap tud sms-t küldeni róla mondtam rendben
nem értem hogy miért kellett volna erre várni még 1 napot hogy megkapjam
próbáltam megkérdezni hogy ha megérkezik a csomag átmegy a vámon akkor miért kell még 15-20 napot várni arra hogy megkapjam a fiatal postás lány próbálta mondani hogy a sok csomagot át kell vizsgálni a vámon én mondtam neki hogy EU-s csomag nincs vám a postának nincs mit vizsgálni erre a másik lány valószínűleg a vezető megszólalt felemelt hangon hogy én ne náluk reklamáljak és hogy elege van már belőlem mert évek óta ezt csinálom és már rosszul van tőle ha engem meglát pedig nem gyakran jön csomagom amiért a postára kell lemenni és csak érdeklődni szerettem volna hogy miért kell mostanában ilyen sokat várni semmi sértőt bántót nem mondtam

(#60450) stomi61 válasza lacoka55 (#60449) üzenetére


stomi61
tag

Engem pont így utálnak a helyi postán, mert mindig van valami kínom. :DD
Persze ha rendesen dolgoznának, nem rinyálnék.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.