Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [HThomas:] Az ideális home office monitor nyomában
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
RaZroX
addikt
Trinus VR-ral kapcsolatban mik a tapasztalatok ?
This is the way
hangszoro
tag
Tapasztalat nem sok, de szerintem van akkora késleltetése a telefon + hálózat + PC komponensekben, hogy ne legyen korrekt... Márpedig az egyik legfontosabb dolog a VR használatban.
A 4 napos szünetben lehet kipróbálom, aztán majd leírom.
[ Szerkesztve ]
Komplikato
veterán
Kábelen lényegesen kisebb a késleltetés, mint Wifi-n, nem? Persze nyilván kevésbé kényelmes megoldás.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
spanglee001
addikt
youtube video szerint 40ms latency van kábelen.
más 360 videóknál, ajánlott a forgószék használata nekem eszembe sem jutott, csak az egyik vidi elején volt, hogy kényelmesebb
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
beta
aktív tag
Az nagyon sok.. összehasonlításképp a dk2 latencyje ~16ms.
spanglee001
addikt
de aki tv-n keresztül játszik? 50ms vannak olyanok az ujabb tévéknél is 20-30ms a
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
beta
aktív tag
Ok, de ez nem tv hanem vr, itt motion-to-photon latencyről van szó.
RaZroX
addikt
Nagyon elfilóztam egy cardboard-on, de akkor már inkább egy fokkal komolyabbat vennék.
Ilyesmikről van valamit tapasztalat ?
Vagy ilyen árban valami értelmes ?
This is the way
RaZroX
addikt
Illetve még ezt néztem. [link]
This is the way
spanglee001
addikt
vegyél hozzá kontrollert is, mindenképp jobbak ezek mint a cardboardok, vannak olyanok amiknek külön appjuk és támogatásuk is van pl a fibrum de ez már másabb árkategória és színvonal, viszont nem csak negyed millás telókkal kompatibilis mint a gear
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
ablack
senior tag
Mister_X
nagyúr
El is mentem az Allee-ba, sajnos csak egy prezi videó fut a Gear VR-on. A lencse koszos volt, a pánttal szórakoztam tíz percet, mert vagy beszűrőrött a fény (ezt nem sikerült kiküszöbölnöm), vagy lecsúszott a fejemről/szorított. Eleinte fókuszálni se sikerült, mert rövid ideig mutatta a dolgokat. Játék bemutatóvideói kritikán aluliak lettek így, mert se a fókusz nem volt jó, pixelesek voltak és a koszos lencse se segített. Meg olyan sok interakciót se igényeltek. De amikor berakott a moziterembe, akkor felkiáltottam, hogy "na!", mert az már egyből kategóriákkal jobb élményt adott, a 360 fokos képeknél meg tátott szájjal forogtam, mint a kotlóstyúk. Az már élmény volt
Nem tudom, hogy a mozis terem egy gyári program-e és lehet-e saját dolgokat kivetíteni, de az már egyértelműen élmény, a képek is lenyűgözőek voltak.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
spanglee001
addikt
gyári és váltogatható tipusok vannak, vetíthető saját film igen hatalmas élmény, főleg headsettel
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
clyvejhamma
aktív tag
A tested csapata tesztelte a Vive-ot néhány demóval.
16:31-nál jól belecsap a gépbe a csávó... Room scale fail
(#1415) Menthirist válasza clyvejhamma (#1414) üzenetére
nincs jól felvéve a szobaméretük. Be lehet (kell) állítani még mielőtt játszani kezdene az ember, és akkor a chaperone rendszer jelezné ha kimegy/kinyúl ebből a területből.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
(#1416) clyvejhamma válasza Menthirist (#1415) üzenetére
clyvejhamma
aktív tag
Jelezné igen, de egy ilyen hirtelen mozdulatnál jelezhet akármit a mozdulat közepén, attól még belecsapsz a lecsóba... később bele is fejeltek egy polcba
A videót megnézve egyébként az egyetlen értelmes dolog a Hover Junkers volt (a varázslós is érdekes, mint koncepció). A többi demónak éppen jó, de mint játék...
(#1417) Menthirist válasza clyvejhamma (#1416) üzenetére
de megint... ha megfelelően választod meg a méreteket, tehát hogy ne addig érjen a "fal" hol már 1 mm-rel mögötte porcelánbabák vannak, hanem normálisan, ráhagyással, akkor nem lenne ez probléma.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
clyvejhamma
aktív tag
Tölthető a Crytek: Back to Dinosaur Island 2 VR demó!
A DK2-ő tulajok beszámolhatnának, hogy sikerül-e működésre bírni és, hogy milyen...
RaZroX
addikt
Ez megy trinus vr-ral ?
This is the way
clyvejhamma
aktív tag
Nem. Csak a Rift-el, és talán a 2. fejlesztői csomaggal (DK2).
(#1421) Komplikato válasza clyvejhamma (#1420) üzenetére
Komplikato
veterán
Szerintem a Trinus még sehol nem volt, amikor már volt olyan video ahol telefonos megoldásra hackelték a DK2 demókat. Más kérdés mennyi a késleltetés ha annyi mindent kell emulálni? Alapból gyárilag biztos nem megy vele.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Komplikato
veterán
Samsung’s New Headphones Trick Your Inner Ear to Move You in VR
Szóval már van ilyen is, hurrá. Megint kilőve egy dolog a listáról, amitől rosszul lesz a user.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Xaels
félisten
Sziasztok.
Hoztam pár hírt/cikket hátha érdekel titeket.
NOBODY WANTS A VR PLATFORM WAR, BUT OCULUS MAY START ONE ANYWAY
-
Star Wars: Trials on Tatooine trailer is the best endorsement yet for the HTC Vive
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Az első cikkről ennyit:
"Update 3/14/2016: An earlier version of this article stated Steam does not work on the Oculus Rift. That is not correct. The article has been updated to reflect that."
Nem olvastam végig a cikket, de már az első komment azonnal írja hogy a steamvr támogatja a rifteket, sőt más szemüvegeket is. Szóval vakon valószínűsítem hogy a kevés ismeretből adódik a cikk sok feltevése.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Xaels
félisten
Igen többször is frissítették az írást, de ettől függetlenül érdekes dolgokat feszeget.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
de mit is?
- az oculus/facebook baromi sok pénzt fektetett be sok studioba is, így most speciel jóval több seated/standing experience játék (nem csak demó) jön mint room scale, 360 fokos mozgással.
- az oculus/facebook is tudja hogy a fő bevétel nem a hardverből fog jönni, hanem a szoftverből. senki sem cserkészegyesület. Ezért is akarnak letenni egy külön vr-ra épített boltot, amiben minden egyes játékot tesztelnek az ajánlott gépigény és a támogatott eszközök szemüvegek (jelenleg rift és gearvr) kapcsán, szóval hogy 290/970 kombón egy rift cv1-en kutya kötelessége lesz mennie a játéknak hogy kikerüljön. Egész egyszerűen itt szigorúbban kell nézni a tartalmak minőségét, mert nem a 60 helyett 55 fps lesz a legnagyobb bajod, ha szar a kód.
- a steam nem egészen így működik, és a "vr részleg" is jelenleg leginkább egy felcímkézett lista csak. Nem néz nagyon semmit, csak hogy a megfelelő apik implementálva legyenek, aztán majd bevonják ha tömegesen jön hogy szar a játék.
- a steam bolt támogatáshoz steam és steamvr api implementálására van szükség, az oculus boltjának használatához az oculus api-jainak implementálására. A fejlesztő dönthet úgy hogy mindkettőt implementálja, vagy két build verzió lesz belőle a két platformra, papíron egyik szerződés sem köti a fejlesztőt egyikhez sem. Ahhoz vannak kötve, hogy ha oculus store-ba akarják tenni a progit, akkor annak tartalmaznia kell az oculus sdk-t, míg ha a steam boltjába akkor annak a steam/steamvr sdk-t.
- igen, jelenleg az oculus boltja csak a gearvr-t és a riftet támogatja, ott megy az egymásra mutogatás hogy az oculus betenné a támogatását a vive-nak, de nem engedik nekik, itt nem tudni pontosan kinél is van az igazság (vannak pro-kontra érvek az rift és a vive oldaláról is).
Szóval a boltokban való megjelenésnek és publikálásnak vannak igényei és követelményei, és a szerződések elvileg (sok fejlesztő állítása szerint) nem kötik meg őket hogy csak az egyikre fejlesszenek, a másikra nem. Az oculus/facebook több pénzt nyomott erre a területre, így több fejlesztővel vannak kapcsolatban, ezek biztosan beépítik az oculus sdk-ját. Több más fejlesztő csak simán beépíti a steamvr-t, különösen ha már úgyis steam-en utaznak, esetleg később tesznek bele oculus sdk-t is ha az oculus store-ba is akarnak menni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Dyingsoul
Topikgazda
No igen. A probléma az, hogy szerintem hosszútávon elkerülhetetlen a harc. Még nagyon az elején vagyunk, de ha elterjed, akkor a HTC-Valve és Oculus mellett 100%, hogy megjelennek más gyártók és igen sokat fog számítani a mellékelt szoftverek minősége és az APIk. Szinte elkerülhetetlen, olyan mint amikor mobiltelefonokról vagy számítógépekről beszélünk. Persze lehet egy nagy közös bennük, lehet egy nagy közös API, de az kiknek az érdeke? Maximum adott szoftverfejlesztői gárdának, akik szeretnék a terméküket több platformon terjeszteni.
Jelenleg ott tartunk, hogy a VR új. És a gyártóknak kell megtenniük mindent azért, hogy megvegyék a HW-t. Ezért optimalizálni próbálnak elsősorban a saját készülékeikre. Később, ha eléggé elterjedt a dolog, a legtöbb usernek lesz megfelelő vasa és esetleg pénze újabb HW-re, akkor ott fog tartani, ahol most a PC körülbelül: többféle HW, különféle optimalizációs sikerekkel, megoldásokkal és egy-kettő mögé odaáll a HW gyártó is (mint ahogy VGA-knál is van).
Én így látom a jövőt, kivéve ha nagy változás lesz a PC piacon vagy akár egy másik gyártó (Apple vagy bárki más) előrukkol valami észvesztő saját megoldással. Bár ez utóbbi nagy fejlesztéseket jelentene, végeredményben drága terméket produkálna ami gátolja az elterjedést. Ördögi kör.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
sto1911
veterán
Debrecenben (vagy a kozelben) van barmilyen Riftje valakinek aki hajlando lenne egy jatekot kiprobalni velem? Privatban irjon mar ram, ha van ilyen ember, koszonom!
Xaels
félisten
Ennyire nem vagyok otthon a témában. Szimplán csak azt, hogy ezzel a hardver és szoftver fragmentáltsággal hosszútávon nem, hogy nyerünk hanem veszítünk függetlenül a cégektől.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
én azt várom hogy a "zaj" kihulljon egy kicsit a hmd-k közül. Mármint értem én hogy a vr most sláger, de tényleg kell majdnem már a Kellogg's-nak is saját hmd-t fejlesztenie? Be kell látni hogy a vr hardveres fejlesztése is sok pénzbe kerül, és nem gondolnám hogy akár egy StarVr-nak esélye lenne megfelelő mennyiségben fogynia a három nagy (vive, rift, psvr) mellett.
Xaels: mindenképp probléma, de azzal is egyetértek, hogy ha első naptól mindenkinek szabad utat engedünk minőségben, annyira sokféle lesz a végeredmény, hogy az emberek többsége inkább elkönyveli hogy ez szar. megfelelően válogatott és tesztelt alkalmazásbolttal lehet csak biztosítani azt a minőséget, ami be is mutatja a vr erejét. Ezt pedig a hardver és szoftver kézben tartásával lehet első körben megcsinálni. Később, amikor már nagyobb "headroom" lesz a hardverekben, hogy a kevésbé jó kódot is jól jeleníthessék meg, talán ez változni fog. Most még viszont szorosan kell fogni a gyeplőt. Hardver töredezettségtől annyira azért nem tartok, attól függetlenül hogy most boldog boldogtalan hmd-t fejleszt. A fejlesztők úgyis csak a legnagyobb sdk-kkal fognak foglalkozni, az pedig az openvr/steamvr, az oculus sdk-ja és majd ami kell a psvr-hez. Mondjuk az openvr épp támogat sokféle hmd-t, szóval az is jó ha azzal megy más szemüveg, de a végső minőség kérdéses a kis szemüvegeknél.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Dyingsoul
Topikgazda
Arra én is vevő lennék, ha lenne ilyen. HW adott, G27 kormányom is van és kamera, Yeti Blue mikrofon is, szóval YT videót is tudnánk csinálni. Ha találsz valakit szólj, 3-asban is tudunk marhulni.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
sto1911
veterán
En konkretan a Pinball FX2 VR-t szeretnem kiprobalni, marcius 28-an jelenik meg
Nekem ilyenem van flipperhez.
Ok, szolok
[ Szerkesztve ]
ehh, ki akartam próbálni a return to dinosaur island 2-őt dk2-őn, de csak az xbox kontrollert támogatja, mással nem is hajlandó elindítani az egészet. nevetséges.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
beta
aktív tag
Mindenkepp ajanlott beszerezni egy xbox kontrollert, mert csomo jatek/demo csak azt tamogatja.
Mas, megjott az AMD "standalone" headsetje, integralt APU-val, 8gb rammal, ssd-vel: https://www.youtube.com/watch?v=zPT4-nRP7Bk
Sztereo passthrough kamera van benne, amit ebben a demoban eleg latvanyosan kihasznalnak: https://vimeo.com/158922156
[ Szerkesztve ]
sosem volt olyan amit ne tudtam volna az F710-esemmel irányítani.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
beta
aktív tag
Pedig ez nem egyedi dolog vr demoknal. A legtobb fejlesztonek xbox kontrollere van, ergo neked is az javasolt ha nem akarsz szivni kulon a konfiguracioval (ha egyaltalan van ra lehetoseg). Illetve xinput emulacioval lehet probalkozni, de annak meg vr-hoz tul magas a kesleltetese.
Mondjuk most latom az F710 tamogat xinput-ot, szoval lehet nalad valami mas problema lesz.
RaZroX
addikt
Van rá mód, hogy az Oculus Home ne csak Gear VR-ral menjen ? Éjszaka volt nálam kölcsön egy Gear VR és majd ha megjön a saját (kínaim), akkor jó lenne az Oculus tartalmakat használni.
This is the way
sto1911
veterán
Tenyleg, van mar kinai Oculus koppintas, tizedaron?
RaZroX
addikt
azt nem tudom, én telefonhoz nézek egyelőre
Szerintem Trinus VR-ral többre megyek mint egy kínai komplett headsettel pc-hez, mert az nem lesz 1440p-s az biztos
[ Szerkesztve ]
This is the way
Komplikato
veterán
"Mindenkepp ajanlott beszerezni egy xbox kontrollert, mert csomo jatek/demo csak azt tamogatja."
Emlékeim szerint valamelyik topikban ajánlottak múltkor olyan (kínai?) szoftvert ami kb. bármiből "csinál" Xbox kontrollert ami kéznél van. Magyarán kenje a hajára aki ilyesmire korlátoz.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
(#1441) koko1238640 válasza Komplikato (#1440) üzenetére
koko1238640
tag
Egy kis infót hoztam srácok. Ma folyik szépen lassan a Sony konferenciája, bejelentették a PS VR árát, 399 USD lesz, októberben fog megjelenni, aki szeretné esetleg követni az eseményeket ezzel kapcsolatban:
https://live.theverge.com/sony-playstation-vr-gdc-2016/?_ga=1.194138533.96556898.1458034613
(#1442) Menthirist válasza koko1238640 (#1441) üzenetére
Nice, kb erre saccoltam. Gondolom kamerának a move kameráját használja, így ebben az árban gyakorlatilag csak a szemüveg lehet. még akkor is ha a kamera csak vagy 50-60 dollár körül van.
bár még benne van az a külső dobozka is, ami az elosztást meg némi kép-visszatranszformálást csinálja.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Dyingsoul
Topikgazda
Huhh az kemény, köszi az infót! Számítottam rá, hogy sokkal olcsóbb lesz, mint bármelyik VR HMD ami persze nem mobilos. Nagyon kíváncsi leszek arra, hogy konzolon mit fognak ebből kihozni tartalomban, de a célközönségre is kíváncsi vagyok mennyire viszik majd. Később kipofozom kicsit a topik összefoglalót.
Apropó ezzel kapcsolatban tud valaki valamit? Csak pletykákat olvastam külföldi oldalon ami kínai pletyka forrásra hivatkozott... Nem tudom a GDC-n mi volt, nem találtam semmit, de amiatt aggódom, hogy az áprilisi nvidia konferenciáig semmi nem derül ki.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
koko1238640
tag
A tartalomra én is kiváncsi leszek, bár már most is van pár cím amire kiváncsi vagyok, ilyenek pl. RIGS, Robinson: The Journey, Golem illetve most említettek meg GDC-n egy VRosított Battlefrontot, abból gameplayt nem láttunk, de nem hangzik rosszul. Na meg azt is megemlítették a konferencián hogy kb. 230 fejlesztő csapat dolgozik PS VR-os címeken. Hozzávetőleg egyébként elvileg nem kell hozzá PS Move, se Kamera, bár ennek még utána kell nézni.
Személy szerint mivel nekem nincs gamer pcm, viszont van egy PS4em, valószínüleg ebbe fogok belefektetni pénzt a 3 fő headset közül. Természetesen ehhez az ár, a vélemények(főként angol youtuberek) és a platform elterjedtsége, népszerűsége is hozzá tesz.
[ Szerkesztve ]
(#1445) Menthirist válasza koko1238640 (#1444) üzenetére
külső referenciapont, ergo kamera kell a térbeli érzékelés pontosításához (mégha a pozícióadatok túlnyomó része belső szenzorokkal is születik mint a vive és a rift esetén), tehát max a move-ot úszod meg, ha nem azzal akarsz lóbálózni, kamera szvsz kelleni fog. Az a 230 csapat az tele lesz indie csapatokkal, amik jó eséllyel ugyanúgy dolgoznak a többi platformra is. Bár akkor is benne lesz már a takarítócsapat is.
a vr-osított battlefronttal kapcsolatban azért vagyok szkeptikus, mert vr-ban nem működik az a fajta mozgás mint ami az általános fps-ekben van. Tehát az eddigi fps-eket el kell felejteni vr-ban ebben a formában.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Mister_X
nagyúr
Move-val azért elég jól megoldható, én rengeteget Killzone-oztam Move-val és sokkal eredményesebb is volt a játék, mint kontrollerrel. A recept egyszerű: a második karon ott az analóg, azzal mozgatod a karaktert, nézelődni PSVR-ral fogsz, célozni a "fagyival", mintha sima fegyver lenne. Ezt lehet kombózni az élmény érdekében kiegészítőkkel (puska izé, amibe belerakhatod a két kontrollert és olyan lesz fogásra, mint egy fegyver).
Persze megint más kérdés, hogy egy kamera lévén leárnyékolhatod a Move fényét a kamera elől és olyankor ugrik a pontosság is.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
(#1447) rambustibi válasza koko1238640 (#1441) üzenetére
rambustibi
őstag
Sajnos itt EU-ban 400font/eur: [link]
Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
itt a mozgásról van szó. vr-ban, amikor rendesen ott vagy a játékban és nem egy keretben látod magad előtt a történéseket mint egy tévé esetén, akkor teljesen máshogy reagálsz arra, hogy azt látod hogy a karaktered megy, miközben te nem. ez van akinek szédítő. Ezért csinált több vr fps is teleportálgatást.
és igen, egyetlen kamerával igen be vannak határolva a lehetőségeid. Csak a szemüveg követésére teljesen alkalmas, de onnantól hogy bejön a move kontroller ÉS a forgolódás a képbe, már problémás.
EZ
vs
EZ
vs
EZ
A psvr a "főzzünk valamit a meglévő dolgokból" elvet követte. Adva volt egy ps kamera, egy ps move, egyetlen hdmi kimenet, amit már foglal a tévé. Egyiket sem vr-ra tervezték. Ebből lett az hogy kell egy kis doboz ami szét tudja osztani a képet a tévére és a szemüvegre, ebből lett az hogy a move azért nem baromi sok ponton van detektálva hanem csak egy ponton (a fején) + belső giroszkóp, és hogy az egész késleltetése elfogadható szinten belül van, de mégsem annyi, mintha erre tervezték volna a komponenseket. De legalább olcsó.
rambustibi: az még nagyon jó ár is, mert amúgy adókkal, vámokkal és dollár árfolyammal több eurónak kellene lennie. Itt a Sony vagy benyel némi "kárt", vagy van valami spéci hálózata az EU-ban is.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
boost
addikt
Tudom, kicsit off, de sokan próbáltátok már a Cardboard-ot is. Tegnap kaptam egyet, de nekem valahogy nincs szinkronban a két kép. A kép közepén levő fehér pötty nincs egy helyen, ezért dupla képet látok. Valami megoldás?
a lencsék jó irányban vannak benn? nekem fordítva voltak (vagy a két lencse ellentétesen egymáshoz képest), és emiatt nem volt jó a kép.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)