Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-06 17:10:11

LOGOUT.hu



Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1701) clyvejhamma válasza hangszoro (#1700) üzenetére


clyvejhamma
aktív tag

Állítólag a fresnel lencse miatt van. A Vive-nál is van, de más a struktúrája a lencsének és picit más jellegű ugyanez a problem.

(#1702) hangszoro válasza clyvejhamma (#1701) üzenetére


hangszoro
tag

Lencse miatt utánhúzás? Érdekes.
Legalábbis én azt láttam a videón.

(#1703) clyvejhamma válasza hangszoro (#1702) üzenetére


clyvejhamma
aktív tag

Nem utánhúzás, hanem olyan mintha "sugározna" a betű. Majdnem mint a volumetrikus fény csak kicsiben.

(#1704) Menthirist


Menthirist
veterán

Kipróbáltam a Farlands-et, nagyon aranyos kis játék, tetszett :) Mókás és ötletes karakterek, szép grafika, korrekt irányítás. Tolni fogom még mert érdekel a következő pálya (dzsungel, de csak holnap válik elérhetővé)

Kipróbáltam az Elite Dangerous-t is, valami miatt nem volt hang (wtf), és amikor felnyomtam defaultból mindent ultrára meg vagy 4-8x-os AA-ra, akkor megdolgozott keményen az async timewarp, mert sehol nem voltam a 75 fps környékén (ez látszódott a mogáson), de a fejkövetés pöccre reagált, így egy pillanatig nem voltam rosszul. Szóval királyság, már csak tényleg a hanggal kell valamit kezdeni, illetve hogy valahogy lehessen resetelni a kamera állást, mert nevetséges mennyit kell vele szívni, hol kilógott a fejem az űrbe, hol a fülem helyett láttam a kezeimet. A betűk alig olvashatóak dk2-ben (nem is a felbontás a legnagyobb gond, hanem a baromira erős screen door és pentile panel), illetve pl az űrtérkép nem tudom hogy működik jól vr-ban, a menü mindenesetre remekül működik, és a többi irányítással sem volt különösebb gondom. Az még mindig beszarás amikor elnézel a fejed felett hogy hol van az állomás bejárata, és játszi könnyedséggel manőverezel be rajta :)

+1 a dream deck még mindig király. Megnéztem a t-rex a múzeumban demót, hiába nem gondoltam egy percig sem hogy valóságos amit látok, amikor elmegy felettem, ott egy kicsit azért "rajzolt a vége" :D Azt hittem egy pillanatra hogy bekap, és nem volt jó érzés :D

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1705) Segal válasza Menthirist (#1704) üzenetére


Segal
veterán

Én meg visszatettem a 0.8-as szoftvert. Tény és való hogy vannak jópofa dolgok az áruházba de én szimulátorozás végett vettem dk2-őt és sajna semmi más sem akart menni aminek köze van a steamhez így nálam hanyagolva lett az áruház.
Viszont ha már töröltem akkor leírom a fejleményeket mivel nincs uninstal se az áruházba, se az alkalmazásoknál de még csak a programok és szolgáltatások részbe sem kerül be az alkalmazás viszont az oculus szoftverét törölve mennek ezek is a levesbe. Gondolom ha csak egyik-másik nem kell akkor a szoftver mappából csak ki kell törölni.
Viszont aki esetleg hasonló módon döntene és visszarakja a 0.8-at az ne ijedjen meg törlés után szegény dk2 nem kicsit hülyül meg egyfolytába ki-be kapcsolgat (narancssárga led be-ki) és a hangjelzést is erőlteti a számítógép. Tulajdonképpen olyan mint ha valaki ki-be dugdosná az egyik kábelét.
Hiába indítod újra a számítógépet csinálja megunhatatlanul egészen addig amíg meg nem kapni a 0.8-at. Akkor elkussol és szép narancssárgába világít hogy kész a használatra.
Na mentem is Project Cars-ozni valaki majd írja ki ha működni fog a steam akkor majd teszek egy újabb kisérletet.

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#1706) hangszoro válasza Segal (#1705) üzenetére


hangszoro
tag

Nem hozzátok meg az ember kedvét a mókához, az biztos. :)
Mondom, minél többet olvasok, annál kevésbé akarok a részese lenni ennek a VR őrületnek.
Kell még neki idő, azt meg csak türelemmel lehet elérni.

(#1707) Menthirist válasza Segal (#1705) üzenetére


Menthirist
veterán

van fenn redditen switcher amivel játszi könnyedséggel válthatsz 0.5, 0.8 és 1.3 között... nem kell túldramatizálni az egészet.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1708) clyvejhamma


clyvejhamma
aktív tag

(#1709) beta válasza Segal (#1705) üzenetére


beta
aktív tag

Közben megjött steamvr-hoz is az update:

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=3180-UPHK-0900&l=english

[ Szerkesztve ]

(#1710) clyvejhamma


clyvejhamma
aktív tag

Elite Dangerous gameplay CV1-el.
Eddig nem éreztem késztetést, hogy ki kellene próbálni a játékot, de ez a videó elég meggyőző. :)

(#1711) Menthirist válasza clyvejhamma (#1710) üzenetére


Menthirist
veterán

A fickó is mondja, hogy hiába van mondjuk 50 fps-e, a timewarp-pal egyzerűen remek marad az egész élmény. Megerősíthetem.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1712) Segal válasza beta (#1709) üzenetére


Segal
veterán

Most nem tudom hogy sírjak vagy nevessek :O
Én mindenesetre most meló előtt el nem kezdem feltenni majd talán este. Valahogy engem annyira nem győztek meg az áruházba való ingyenes alkalmazások.

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#1713) Menthirist válasza Segal (#1712) üzenetére


Menthirist
veterán

az azért várható volt hogy napokon belül jön az 1.3-as támogatás, pláne mivel jött vagy 6 patch az elmúlt 3-4 napban.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1714) Dyingsoul válasza hangszoro (#1706) üzenetére


Dyingsoul
Topikgazda

Azt ugye tudod, hogy a topiklakók DK2-vel próbálják összehozni az új frissítést amit elsősorban a CV1 miatt dobtak ki? És azt is vágod, hogy a Steam teljesen független az Oculustól? Ha olyanjuk lenne akár meg is gátolhatnák a Rift támogatását, arról nem is beszélve, hogy látod felettem már linkelték a steamre is kijött a Rift support. A Launch szerintem teljesen profi módon és zökkenőmentesen zajlott le, CV1 tulajok még nincsenek is a topikban, így nem értem mi a gond. :F

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#1715) clyvejhamma válasza Dyingsoul (#1714) üzenetére


clyvejhamma
aktív tag

(#1716) Menthirist válasza Dyingsoul (#1714) üzenetére


Menthirist
veterán

Szerintem messze nem profi szinten megy a start, de azért annyira vészesen sem. A szállításokkal gondok vannak, de majd megoldják. Mert itt ugye elsősorban arról van szó hogy az emberek nem tudnak napokat, heteket sem várni hogy megkapják a cuccukat.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1717) BiP válasza Menthirist (#1716) üzenetére


BiP
nagyúr

Gondolom jóval nagyobb az érdeklődés, mint a kapacitás.

(#1718) clyvejhamma válasza Menthirist (#1716) üzenetére


clyvejhamma
aktív tag

Nem azzal van a gond, hogy nem tudnak napokat, heteket várni.
Azzal, hogy semmilyen kommunikáció nincs az oculus részéről, hogy mi a helyzet, várhatóan kb. mikor kerül sorra xy ember. A fórumon és a redditen is emiatt háborognak elég rég óta. Most ez megint felerősödött mert elvileg szállítás van és még mindig semmi infó.

Amikor szeptemberben legördült az első Rift a "gyártósorról", akkor azt mondták, hogy elkezdték felhalmozni a készleteket. Ehhez képest nemrégen volt olyan infó belsős embertől, hogy gyakorlatilag nem volt készlet a preordert megelőzően. Ez is érdekes.
Valamibe vagy belenyúltak még, vagy nem tudom. Nem hiszem hogy nem mertek előre legyártani, 50- 100.000 db-ot. (vagy amennyit a 3-4 hónap alatt lehetett volna)

[ Szerkesztve ]

(#1719) BiP válasza clyvejhamma (#1718) üzenetére


BiP
nagyúr

A legrosszabb mindig az információhiány.

De azért lássuk be, kicsit elkényelmesedtünk, ez a gyors információáramláshoz szokás hátránya. Korábban ha pár napig, 1-2 hétig nem tudtuk mi van, elkezdtünk kicsit aggódni, de azért kibírtuk, míg megjön a cucc. Ma meg ha nem tudjuk online követni mobilos alkalmazáson keresztül, hogy épp melyik polcon van a cuccom vagy mi az alvázszáma a fuvarkocsinak, már telesírjuk a netet.

[ Szerkesztve ]

(#1720) clyvejhamma válasza BiP (#1719) üzenetére


clyvejhamma
aktív tag

Pontosan.

Az embereknek sokszor csak annyi kellene, hogy érezzék "törődik" velük a cég.
Ha most Palmer kiállna és azt mondaná: elb@sztuk, nem volt készlet, 23x több előrendelés futott be, mint gondoltuk, így nem tudjuk megmondani kihez mikor ér oda a cucc, akkor a háborgók 98%-a lenyugodna és azt mondaná: ok, van ilyen.
De nincs semmilyen kommunikáció, minden a legnagyobb rendben van...

Engem nem zavar, mert úgyis csak valamikor júniusban jön az enyém, de elhiszem, hogy sokaknak ez kiveri a biztosítékot.

A Vive ebből most jól profitál, szerintem néhány ezer + ügyfelet biztosan szerzett a HTC.

[ Szerkesztve ]

(#1721) hangszoro válasza Dyingsoul (#1714) üzenetére


hangszoro
tag

Igen, mindent tudok, olvasom a topikot, meg mást is.
Van jó pár dolog ami nem tetszik, de ebbe most ne menjünk bele. Egyelőre úgy érzem, hogy nem kell báni, ha nem vagyok az elsők között. A köd kicsit felszívódott. :)

[ Szerkesztve ]

(#1722) zpeti2 válasza clyvejhamma (#1641) üzenetére


zpeti2
tag

Meg is jött a válasz a kérdésemre, amit linkeltél szétkapós videót #1708 hsz-ben 2perc50-nél mutatja a freshener lencse lényegét, nem csak a fókuszban látod élesen a képet hanem szinte mindenhol, bármerre nézel. Amit eddig nem tudtam, hogy ezek szerint az okulus is freshenert használ, nem a dk2-höz hasonló gyüjtő lencsét.
Ebből megint az jött le nekem, hogy a lencséhez tett kamera felvétel nem tudja visszaadni amit a szemedhez beállított riften keresztül látsz. Nálam így már biztos rift a nyerő.
Valakinek válaszolt már a support a rendelés törléssel kapcsolatban?

(#1723) clyvejhamma válasza zpeti2 (#1722) üzenetére


clyvejhamma
aktív tag

Nem éles mindenhol sajnos, de sokkal nagyobb tartományban éles, mint a DK2 volt.
A Vive is fresnel lencséket használ, de picit más a struktúrájuk, ezért az optikai hibák máshogy néznek ki benne. Ott inkább koncentrikus kör alakúnak írják le az anomáliákat.

Valóban nem adja vissza a kamerás felvétel, de azért a felbontást egész jól szemlélteti.

(#1725) Chal válasza clyvejhamma (#1718) üzenetére


Chal
addikt

Hát igen, valami tuti nem stimmel a készlettel, hiszen engem is az utolsó napokban rúgtak ki a start előtt. Ebben az időpontban a rájuk voksoló, bennük bízó előrendelőket kivágni az nagyon negatív PR fogás, gondolom igen erős indok kellett hozzá hogy bevállalják. Az pedig mi lehetett más, mint az, hogy nagyon szarul áll a készlet?

(#1726) Dyingsoul válasza Chal (#1725) üzenetére


Dyingsoul
Topikgazda

Nekem csak tippem van erre: Elsősorban az USA-t célozzák meg a termékkel, kedvezőbb logisztikai feltételek, könnyebb terméktámogatás, garancia ügyintézés. Szemben az EU-val, ahová plusz logisztikai megoldás kell, rákényszeríti az EU a 2 éves jótállást is plusz gondolom nehezebb kiépíteni a terméktámogatást is (külön iroda az EU-n belül, vagy más időzóna miatt biztosítani az USA-ban is terméktámogatást, de az persze nekik kb éjjel ami nálunk nappal).

A beígért EU-s országokat így is támogatják persze, de szerintem ide sokkal kisebb készletet szánnak első körben, mint az USA-ba. Ha most ezzel is tudnak készleteket átcsoportosítani, mint pl a te esetedben, hogy olyan országba szóló bankkártyával fizetnek, ami nincs a támogatott országok listáján vagy külföldi csomagtovábbító szolgáltatást használók esetében is visszavonják ezeket a készleteket és átcsoportosítják a fókuszpontban lévő területekre. (függetlenül attól, hogy korábban az egyik ügyfélszolgálatos milyen utasításokat követett, ezek a jóváhagyások simán változhatnak a marketing és a terjesztés maximalizálásának érdekében).

Mondhatjuk úgy is, hogy tőled kapnak egy fekete pontot, de ugyanezért a döntésért kapnak máshonnan 3 piros pontot. Amúgy a fene tudja, mivel nincs hivatalos álláspont erről csak találgatni tudunk de én ezekre tudok csak gondolni, mivel a pénz pénz és nekik mindegynek kellene lennie, hogy honnan kitől kapják meg a dollárt (csak abban különbözik szvsz amit fent leírtam).

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#1727) Chal válasza Dyingsoul (#1726) üzenetére


Chal
addikt

Én is erre jutottam, szinte biztos hogy valami ilyesmi áll a dolog hátterében. Egyébként le is sz***m mostmár, ha hajlandóak lesznek arra, hogy megkapjam a perorderrel járó jóságokat később (pl. EVE), akkor lehet hogy beszállnék újra nyár végére, vagy őszre. Úgy gondolom hogy a félrevezető válaszuk miatt ez minimum járna, de egyelőre kommunikálni sem lehet velük.

(#1728) Dyingsoul válasza Chal (#1727) üzenetére


Dyingsoul
Topikgazda

A supportnak gondolom írtál még az ügyedben, válaszra sem méltattak? :F

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#1729) Chal válasza Dyingsoul (#1728) üzenetére


Chal
addikt

Nem hát, de ez náluk "normális". Mikor nem indult még el a szállítás, akkor is átlagosan 1 hónap volt a válaszidejük, most gondolom még rosszabb a helyzet, ráadásul kényes a kérdés. Én ezek alapján úgy tippelem hogy nem fognak válaszolni egyáltalán. Ha kicsit lenyugszik a helyzet, akkor majd írok egy hosszabb levelet nekik.

(#1730) Dyingsoul válasza Chal (#1729) üzenetére


Dyingsoul
Topikgazda

Na igen ez a probléma. Sokan nem gondolnak bele, hogy egy teljesen új termék mögé kell tenni támogatást is. Itt vagy Te, egy ügyfél akinek a panaszát kezelni kellene. Erre csak akkor van kapacitás, ha kiépítik a megfelelő technikai hátteret, telefonos vagy online segítségnyújtó központot, amihez hadd ne kezdjem el sorolni mennyi minden kell. És akkor csodálkozunk miért lett 600$ a Rift. :DDD

Azért én még reménykedem benne, hogy fogsz valamikor választ kapni a kérdésedre, annyit minimum megérdemelnél, hogy a rendelés törlésének valódi okát megírják.

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#1731) beta válasza Chal (#1729) üzenetére


beta
aktív tag

Csak nem akarod megérteni, hogy nem fognak válaszolni. :D

Azt várod a support majd megírja jól, hogy azért volt a cancel, mert magyar ip címről magyar kártyával fizettél? Hát hogyne, és egy megbízható vpn szolgáltatót is ajánlanak majd, amit legközelebb igénybe vehetsz. ;]

Nem adnak tippeket hogyan lehet megkerülni a korlátozást.

(#1732) Chal válasza beta (#1731) üzenetére


Chal
addikt

Write only? Többször is leírtam már, hogy szerintem nem fognak válaszolni, ugyanakkor arról nincs is fogalmad, hogy mit kérdeztem meg. Nem a szabályaikra meg trükkjeik vagyok kíváncsi, pláne hogy nem is tartják be őket. Arra hogy miért törölték, meg kizárásos alapon úgyis tudom a választ.

[ Szerkesztve ]

(#1733) izitom válasza zpeti2 (#1722) üzenetére


izitom
tag

Nekem ezt írta a support pár napja:
"Thank you for contacting us regarding your order.
We’ve re-reviewed the cancellation and have determined that the purchase is unable to proceed with the information provided.
Please note, we are unable to provide any further details regarding specific order cancellations.
We appreciate your understanding."
Ez egy előre megírt sablon üzenet
Másnap meg küldtek egy linket, ahol értékelhetem az ügyfélszolgálatott :DD

(#1734) beta válasza Chal (#1732) üzenetére


beta
aktív tag

Nem, R/W :)

Azt nem mondanám, hogy nem tartják be a szabályt, sőt elég hatékonyan betartják. Van rutinjuk benne, mert a DK2-vel nagyon sok orosz/kínai próbálkozott. Nyilván most meg fel vannak rá készülve, h a listán nem levő többi EU országból sokan fognak "érdeklődni".

[ Szerkesztve ]

(#1735) Segal válasza clyvejhamma (#1720) üzenetére


Segal
veterán

Azert veri kismillio elorendelonel a biztositekot hogy nem erkezik idore a riftje mert a szemetladaja mar ugy meghirdette ebayen a cuccot hogy meg csak meg sem erkezett hozza es jol jonne neki a 600-800 dollar extra meg kellemtlen dolog lehet magyarazkodni...
Kb minden harmadik licit eltunik az ido lejarta elott de aki azonnal megvehetobe rakta ki es valaki megvette tole az nem egyszeru szitu.

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#1736) clyvejhamma válasza Segal (#1735) üzenetére


clyvejhamma
aktív tag

Szerintem a többség csak játszani szeretne és dühíti, hogy nem teheti. :)

[ Szerkesztve ]

(#1737) Chal válasza beta (#1734) üzenetére


Chal
addikt

Viszont amit nekem írtak, azt nem tartották be.

(#1738) beta válasza Chal (#1737) üzenetére


beta
aktív tag

Ne mondd már, hogy a support garantálta neked, hogy ki lesz szállítva a rifted. Mondjuk tényleg nem tudom, hogy mit kérdeztél tőlük pontosan, csak fura lenne ha ilyet mondtak volna.

(#1739) Chal válasza beta (#1738) üzenetére


Chal
addikt

Jó, akkor csak neked mégegyszer: van egy angol cím, ahova nem vagyok ugyan bejelentve, de gyakran előfordulok ott. Oda rendeltem a Riftet. A rendelés után leírtam nekik a szitut, kiemelve, hogy magyar kártyát adtam meg. Szóljanak ha nem oké, különösen hogy a kártyához tartozó ország unsupported country, de a cím amúgy rendben van, és mivel nekem fontos a dolog, megoldom a fizetést máshogy, ha kérik. 1 hónap után válaszoltak hogy semmi gond, ha elfogadta a shop akkor részükről oké, nekik amúgy is csak a szállítási cím a fontos, sőt, még tippeket is kaptam, hogy ha nem fogadná el, akkor próbáljam meg azért másik magyar kártyával akár, mert a 3rdp payment processorukon is múlik a dolog, és nem kell egyből feladni ha elsőre nem sikerül. Erre múlt héten töröltek.

A garanciát meg megint te keverted ide, nincsen semmiféle garancia. De most tényleg ezzel kéne takarózni? Vagy ha te nem tartod a szavad, akkor azzal szoktál érvelni hogy nem adtál írásos garanciát? Alapvető bizalom is van a világon, és elég egyértelmű volt a kérdésem és az arra adott válasz is az volt.

Egyébként most azt kérdeztem meg tőlük, hogy tekintve a válaszukat és a szituációt, ki tudnak e mégis szolgálni.

Mellesleg én nem akarok erről itt periodikusan rinyálni, mert annyit nem ér az egész. Egyszer leírtam múlt héten, azóta viszont folyamatosan belém kötnek páran mikor felmerül a "törölt megrendelés", hogy mit képzelek én, nem vállaltak garanciát, csaló vagyok, biztos forwarderhez rendeltem, stb.... Ez volt az utolsó hogy a témában nyilatkozok, vagy hogy tisztázni akarom a kérdést, mert már roppant unalmas.

[ Szerkesztve ]

(#1740) hangszoro válasza Chal (#1739) üzenetére


hangszoro
tag

Az egy dolog, hogy a mi kis hazánkban nem lehetünk kiváltságosok, bár én ezt sem tudom megérteni.
Ami miatt én jobban aggódom, hogy mégis mikor óhajtják ide is elhozni a cuccukat és milyen módon fogják tenni?
Rohadt nagy a csend, mintha maguk sem tudnák mi lesz a jövőben.
Én hülye még az év elején facebook részvényeket akartam venni, mert hogy jön a nagy durr, erre a nagy dur egy kis fing lett, amit innen nem is érezni. :)

(#1741) beta válasza Chal (#1739) üzenetére


beta
aktív tag

Egyetértek, kár ezen pampogni. Tanulság: legközelebb figyelni kell az apró részletekre, hamár arra adod a fejed, h megpróbálod kijátszani a rendelési feltételeket :)

(#1742) clyvejhamma válasza hangszoro (#1740) üzenetére


clyvejhamma
aktív tag

Hát ez az!
Előrendelés: 2016 január
World premiere: 2016 március 28
Mostanában előrendelt Rift várható szállítása: 2016 július (év közepe!)
Szabadon megvásárolható boltban, vagy azonnali rendelés teljesítés kb. 2017 január....
Ez vicc, úgy ahogy van..:)

(#1743) -Solt- válasza clyvejhamma (#1742) üzenetére


-Solt-
veterán

Szabadon megvásárolható boltban, vagy azonnali rendelés teljesítés kb. 2017 január....

Ez az infó honnan van?

www.smart-bus.hu

(#1744) clyvejhamma válasza -Solt- (#1743) üzenetére


clyvejhamma
aktív tag

Csak írtam valamit.
A jelenlegi tempót figyelembe véve, kb. ott valahol lesz.

[ Szerkesztve ]

(#1745) Chal


Chal
addikt

Dehát az 576-ban lesz, nem? :))

(#1746) -Solt- válasza clyvejhamma (#1744) üzenetére


-Solt-
veterán

Csak az ilyenekből vannak aztán a félreértések...

Ha most megrendeli valaki, akkor júliusban nála van, ez az idő már jó ideje nem változik. Ebből az következik, hogy a rendelések kifutása után megjelenik a "polcokon" is... nyilván nem tízesével, de szép lassan a nyár végére bárkinek elérhető kell, hogy legyen. Az ünnepi szezonra már az "akciókon" kell gondolkozzanak, nem azon, hogy még el sem érhető kereskedelmi forgalomban!

Nem indult fényesen a kiszállítás és a készlethalmozás, de azért ne essünk át szerintem a ló túloldalára sem. :)

www.smart-bus.hu

(#1747) hangszoro válasza clyvejhamma (#1744) üzenetére


hangszoro
tag

Na ja, kb. az alapján amit most látunk, reális is lehet.
Nem sok olyan terméket tudok, amit szerettem volna, volt rá pénzem, de nem tudtam megvenni.
Tesla autót-t nem ér felhozni ellenem, mert arra nincs pénzem (és nem tudom hol feltölteni). :)
Én csak azt tudom elképzelni, hogy egyszer csak mindenki tud rendelni, bárhonnan. De valamiért semmi ilyen infó nem kerül ki.

(#1748) clyvejhamma válasza Chal (#1745) üzenetére


clyvejhamma
aktív tag

Jah, azt el is felejtettem! :)

(#1749) Dyingsoul válasza hangszoro (#1747) üzenetére


Dyingsoul
Topikgazda

Itt szerintem az egyetlen érdemi infó az lenne, ha publikálnák a készletek számát és a gyártókapacitásukat nameg a megrendelések számát. Láttál már hasonlót bármelyik hasonlóan nagy cég bármelyik terméke kapcsán? Nem véletlenül nem. :) A versenytársak akkor tudnának ezzel kalkulálni és elég nagy előnyre tehetnének szert. Aki picikét is benne van a kereskedelemben az hamar látja miért nincs semmi infó ezen a téren. :)

Én azért reménykedem benne, hogy a preorder megindítása után kinyílt a csipájuk és látják mekkora a kereslet és felturbózzák a gyártókapacitást és ahogy Solt is írta, nyárra mindenki számára elérhetővé válik (januártól számítva júliusig: fél év elég kell, hogy legyen egy ilyen művelethez egy ekkora figyelmet kapott termék és egy olyan cég esetében ahol van tőke).

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#1750) Segal válasza Dyingsoul (#1749) üzenetére


Segal
veterán

A nagy kérdés hogy júliusig még mennyi előrendelés érkezik mert az még 1-2 hónapra tovább tolhatja a boltokba kerülés idejét.

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.