Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#87519) ShiTmano válasza Tothgera30 (#87518) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

Nem használtam még latexet csak olvastam, hogy minden nap pumpálni kell.
Te versenyző vagy, nálad kihegyezettebb a dolog. Gondolok itt arra, hogy alacsonyabb, nyomáson nagyobb tempóval, kanyarokban jobban bedöntve használod stb.

Nálam ezek miatt történt a váltás.

1. Mind két gumim és az első felnim tubeless komp.
2. Nyertem vele több mint 600grammot.
3. Mérések szerint jobb a gördülési ellenállás.
4. A tej miatt nő a szúrásos defektvédelem.
5. Sokkal nehezebb kígyóharapásos defektet kapni. (Volt egy cikk ahol írták, hogy azért a külsőt is be lehet úgy csípni, hogy lehet).
6. Nagyon elterjedt dolog, egész iparág épül rá a legnagyobb nevekkel (összes gumigyártó, felnigyár). Gondoltam akkor annyira rossz nem lehet.
7. Autóknál évtizedek óta szinte kizárólag ezt a rendszert használják. Igaz ott kiforrottabb a technológia, pl. tej nélkül is működik.
8. Oldalfal kiszakadásnál a belsőnek is annyi, szóval tök mindegy. De mivel a tubeless külsőknek erősebb az oldalfala, ezért kevesebb az esély erre.
9. Rohadt kíváncsi voltam, hogy meg tudom-e csinálni. :)

A gyakorlat meg majd megmutatja, hogy milyen valójában.

Gyorsan megyek is egy kis kört, hogy kipróbáljam.

[ Szerkesztve ]

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.