Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Fall-N
veterán
Azért a külsérelmi nyomokon, meg az általános kinézetén látszik egy biciklin, hogy mennyire vigyázott rá a gazdája. Ha ütött-kopott akkor nyilván nem kímélték. Akkor sem ha a hajtás csupa kosz és olajsár. De ha valaki arra lusta, hogy lemossa a biciklit és csupa sárosan teszi fel hirdetésre, arról sem lesz jó véleménnyel az ember.
Az igaz viszont, hogy sokszor úgy tud megsérülni a karbon, hogy nem látszik, viszont a laminálásnál végig van repedve belül. Általában én is csak új alkatrészt veszek (meg is szívtam a Bontrager kerekekkel), a váz volt használt, de szinte új volt látszott rajta. Egyébként nem vettem volna meg. Igaz ez alu, karbonnál résnél kell lenni.
Autóban meg ha van az embernek rá keret akkor vegye. Én viszont nem vennék újan, mert hatalmas összeget bukik az ember rajta ahogy kigurul a szalonból. Persze ez mindennel így van, de autónál az értéke miatt nagyságrendekkel nagyobb ez a bukta.
[ Szerkesztve ]