Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2288) RichieTri


RichieTri
senior tag

a masik fontos dolog szerintem az igazsagos skill/fejlodes/xp szerzes, esetleg bizonyos cuccok unlockolasa.

orulnek neki ha bizonyos fegyverek megszerzese nem csak attol fuggene, hogy ki milyen hosszu ideje "csucsul"a jatekban(EVE) es mennyi penzt kolt konyvekre..
a mar emlitett jatekot akkor kezdtem hanyagolni mikor rajottem, hogy marhara mindegy, hogy mekkora hajoban vagy es milyen cuccokat aggatsz ra ha nincs annyi es olyan skilled akkor cseszheted.

arra gondolok, hogy jo erzekkel es ugysseggel gyorsasaggal le lehessen szedni meg az idosebb karaktereket/hajokat.
tovabba ugy gondolom, hogy amelyik karakter nem olt x szamu ellent az ne kaphasson fejlettebb fegyverre lehetoseget. igy a skill az tenyleg a skillen mulna es nem csak egy index lenne vagy egy anyagi lehetoseg.

szerintem egy ilyen kaliberu jatekba (gondolom ezt nem fel evre tervezik) siman belefer ha az ember tobb hetig akar honapig farmol egy hajora/tipusra vagy eltolt egy csomo bounty missiont, hogy egy szamara szimpatikus agyu skilljet feljebb tolja esetleg egy kiegeszitot megvegyen hozza (amire egyebkent lenne penze, de skillje meg nem)

live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.