Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1151) Diopapa válasza Vesa (#1150) üzenetére


Diopapa
addikt

Ha megnézed, a hajóból kinézni az ablakon teljesen effektmentes, kintről befele meg színes és torzít is. Nem nehéz megoldani, hogy a hajóból ne látszódjon ez az effekt.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1152) Malibutomi válasza Diopapa (#1151) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Arról nem szólva, hoyg ha már ezer találat ér, akkor áll a hajód...ergo halott vagy. :)

(#1153) Vesa válasza Diopapa (#1151) üzenetére


Vesa
veterán

Én nem arra gondolok, hogy az én hajóm előtt rohangál az effekt! Engem az zavarna, ha az általam támadott hajó körül állandó csilivili lenne, miközben meg célozni alig tudok, mert az állandó villogástól nem látom a hajót. Egyik dolog az, hogy egy demo videóban hogyan mutat valami, és egy másik az, hogy élesben, játék közben mennyire lesz praktikus, hatékony, vagy éppen idegesítő...
Volt olyan játék korábban -nevére nem is emlékszem-, ami 10 percet töltött a gépemen amiatt, mert a robbanás effekteknél a teljes képernyő full kifehéredett majd stroboszkóppá vált. A szemem meg az ötödik kilőtt hajót követően kifolyt a helyéről, nem beszélve a fejfájásról amit okozott. A rossz effekt miatt játszhatatlan lett az egész. Ezt a legnehezebb eltalálni...csodás grafika és effektek de csak olyan mértékben, ami nem megy a jétékélmény rovására.

A tudomány a valóság költészete!

(#1154) Szőrös  válasza Vesa (#1150) üzenetére


Szőrös 
veterán

Szerk: ja másik hsz-ben már írtad mi zavar. Mondjuk ez nem igazán storboszkóp effekt de gondolom még finomítanak rajta. Ennyi alapján ne írjunk már le valamit...

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1155) Malibutomi válasza Vesa (#1153) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Nos erre való a dogfight modul meg az alfa és a beta, hogy ezeket be lehessen lőni.

(#1156) Drenadar válasza Malibutomi (#1155) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

bárcsak tartanánk már ott :D

(#1157) Volfram42 válasza Szőrös  (#1154) üzenetére


Volfram42
senior tag

Remélem én is, hogy csínján bánnak az effektekkel. GW2-ben is ha már ketten voltunk azt se tudtam mit történil előttem olyan volt mint egy fraktál. :)

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#1158) helgi


helgi
aktív tag

Csak 1 kérdés. Van e már kialakulóban valamiféle klán vagy corp?

(#1159) Drenadar válasza helgi (#1158) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

igen van... de ezek szerint nem nagyon olvastál bele a fórumba

(#1160) helgi válasza Drenadar (#1159) üzenetére


helgi
aktív tag

annyit láttam, hogy alakulgat. de azt nem ,h lenne már.

(#1161) Drenadar válasza helgi (#1160) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

hát még nincs, mivel még játék sincs... így elég nehéz lenne klánt/guildot alapítani. szerintem.

(#1162) Malibutomi válasza helgi (#1160) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Eléggé felesleges lenne még kapkodni 1.5 évvel megjelenés elött...

(#1163) Szőrös  válasza Malibutomi (#1162) üzenetére


Szőrös 
veterán

Mondjuk a weboldalon nemsokára meglesz a funkció szóval ott bejegyezhetjük magunkat.
Ha sikerül megállapodni a tevékenységi kör(ök)ben meg egy jópofa nevet is ki tudunk találni.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1164) Malibutomi válasza Szőrös  (#1163) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Jaja, kérdés ki mit akar csinálni :) Én inkább kereskedem, meg ilyesmi, kalózkodás nem vonz, max csempészés és társai :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1165) Tnil


Tnil
tag

Srácok, valaki meg tudná mondani, hogy a szülinapos videóban mikortól beszélnek a Corporationokról?

(#1166) Malibutomi válasza Tnil (#1165) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

49:10-től kb.

(#1167) Szőrös  válasza Malibutomi (#1164) üzenetére


Szőrös 
veterán

Az egy dolog hogy nem vonz , a másik az hogy valaki teljesen elzárkózik e tőle ?

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1168) Diopapa


Diopapa
addikt

Engem minden érdekel. :) PVP főleg, jöhet kalózkodás, bounty hunting, de szivesen szállítok is :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1169) Malibutomi válasza Szőrös  (#1167) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Alapvető beállítottság neutral/good :)

Amúgy agyaltam. Szerintetek ebből a soksok befolyt pénzből mekkora százalék már az, hogy a backerek magukénak érzik a gamet/ élvezik hogy egy kialakulo global phenomenon tagjai, és emiatt is tolják bele a lét: "hú mindjárt 22 milla, eh üsse kő upgradelem az aurorát...nyomjuk meg fiúk"

Persze benne van az is hogy öngerjesztően terjed a játék ismerettsége, minden új tag újabbakat fűz be, stb...

[ Szerkesztve ]

(#1170) Diopapa válasza Malibutomi (#1169) üzenetére


Diopapa
addikt

Igen, és CR egyre látványosabban nem akar már új contentet tenni a játékba. :) Lásd, 24m-es goal. :)

Persze megértem, szerintem látják, hogy nem fognak végezni a határidőre.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1171) Malachi válasza Malibutomi (#1169) üzenetére


Malachi
addikt

"hú mindjárt 22 milla, eh üsse kő upgradelem az aurorát...nyomjuk meg fiúk"

ez felesleges, és káros is. egy ideje azt érzem, akkorára fújják ezt a lufit (sajtó és a feltüzelt "szurkolók") hogy a vége törvényszerűen koppanás lesz. persze a cégnek szüksége van a felhajtásra, mert a felhajtás=reklám=pénz, de nem tudom, hol lesz a határ. jó lenne húzni egy vonalat, hogy oké, eddig volt a pénzgyűjtés, mostantól koncentráljuk csak és kizárólag a fejlesztésre.

én nem terveztem, hogy bárhová is belépjek, előre legalábbis biztosan nem. meg akarom ismerni a játékot, meg az egész világ működését, és utána egy lazább közösségbe szívesen csatlakoznék. esetleg értékes szállítmányt kísérni viszont szívességért, részesedésért, ilyesmi. :)

de a gazdaság, cégesdi, ilyesmi egy kicsit sem mozgat még.

(#1172) Malibutomi válasza Diopapa (#1170) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ez szerintem jó, mert úgyis ez volt mindíg a fő rinya minden cikknél, hogy minek mindíg pluszokat berakni, nem fognak végezni. Persze ettől nem bánom ha a pénz gyűlik tovább, és csiszolják a gamet.

Amúgy arra nagyon jó volt a szülinapi videó, hogy láttuk, párhuzamosan készül a játék minden része, a földi rész, a dogfight, az economy.....jól csinálják szerintem.

(#1171) Malachi
Nem hinném, hogy lesz olyan hogy azt mondják köszi, de nem kell több pénz, mostmár csak melózunk. :)
Így a jó, hogy nagy contentet már nem raknak be, de a pénz jöjjön csak.

[ Szerkesztve ]

(#1173) CSiPet2


CSiPet2
tag

Engem is eléggé aggaszt ez a folyamatos goal hajszolás. Már 20 milla előtt azon gondolkodtam, mikor mondja azt CR, hogy nah srácok akkor tovább nem tervezünk új contetet, mert kizárt hogy többet be tudjunk pakolni határidőre. Úgy fest nem akarnak/nem tudnak a jelenleginél sokkal nagyobb fejlesztőbrigádot (így is már 100 fő környékén vannak) viszont ennyi emberrel nem tudom hogy fogják tartani a 2015 elejét, hát még ha pakolják be a plusz tartalmat.
Mondjuk ennek hatásai már látszanak a 23millás strechgoal-on, egyértelműen bullshit. Kíváncsi leszek mikor durran a lufi és tör ki a tömeges wine, hogy fizetünk, mégse kapunk érte semmit. A legtöbb ember nem fogja fel, hogy szinte semmi nincs kész a játékból, és hogy mennyire alfa is ez...
Személy szerint én jobban örülnék annak, ha a további pénzeket inkább gyorsabb fejlesztésre (több fejlesztőre) költenék, mint új contentre. Ha ezt ügyesen be tudnák adni a community-nek lehet hogy el lehetne kerülni a sírást, máshogy komoly gondok lesznek. Túl gyorsan túl sok pénz jött be, egyértelműen nem számítottak ennyire (mondjuk nem csoda).

(#1174) Szőrös  válasza CSiPet2 (#1173) üzenetére


Szőrös 
veterán

Mondjuk ha megnézed a goal-ok többsége egyértelműen nem olyan amihez 1 milla dodóra lenne szükség és rengeteg munkára. Elég csak az utolsóra rápillantani.
Ettől függetlenül igaz ami igaz lassan meg kellene állni.
Én azt mondom a 25 millás Battleship-et még tegyék ki , érjük el aztán annyi elég is lesz. :D

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1175) Diopapa válasza CSiPet2 (#1173) üzenetére


Diopapa
addikt

Ha a 23m-es parasztvakítás, nézd meg a 24m-eset. Olyan strechgoal vna, amit már hónapokkal ezelőtt megígértek.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1176) Drenadar válasza Szőrös  (#1174) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

de olyan csábító hajót venni... mééég mééég méééég... és milyen jó lenne ha használni is lehetne valamire :D

szerintem nem fognak leállni a gyűjtéssel, max ilyen semmilyen goalok lesznek, vagy adnak ilyen olyan extrát a backereknek....

és tényleg ki kellene találni, ha alapítunk valamit, akkor az milyen lesz :D

(#1177) CSiPet2 válasza Diopapa (#1175) üzenetére


CSiPet2
tag

Nah én pont a public transportosra gondoltam ami bullshit, úgy rémlett az lesz a 23-as, ezt a Xian scout-ot totál kifelejtettem. Ez mondjuk még egy egész érdekes feature is lehet a sebessége miatt, főleg pvp-ben.

(#1178) Vesa válasza Malachi (#1171) üzenetére


Vesa
veterán

Én is pont ettől tartok. Nem ez lenne az első eset. Az ilyen fel hypeolt játékoknál ez egy elég sokszor látott jelenség. És itt még tetézi a dolgot a közösségi finanszírozás, mert így a rajongók sokkal többet várnak mint egy kiadó által finanszírozott játéktól, mert jobban magukénak érzik, kvázi azt hiszik, csak nekik és értük készül. Ez egy pszichikai jelenség. Minél nagyobb az elvárás, annál nagyobb az esélye a buktának, mert esetleg nem pont az lesz, amit várnak.

Én is azon az állásponton vagyok, hogy megvárom a játékot és a közösség értékelését.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#1179) Malibutomi válasza CSiPet2 (#1173) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Nem hülyék ám, a goal-ok többsége olyan amit amúgy is beleraktak volna. Én nem aggódom, látszik hogy szépen alakul a dolog.

(#1180) Malachi válasza Malibutomi (#1179) üzenetére


Malachi
addikt

ez így van, írtam már korábban, hogy ezek a goalok nem új ötletek, csak olyanok, amiket amúgy is beletettek volna, csak így már a megjelenésre benne lesznek a teljesben.

csak arra gondolok, hogy nagyon elment az egész a pénzgyűjtésbe, ami végül is nem gond, jobb lesz tőle a játék, csak most inkább mutassanak is már valamit, mielőtt eljön az a pont, hogy a backerek kezdik követelni. érted, nagy pénz, nagy tervek, nagy elvárások. magukat hozták ebbe a "nehéz" helyzetbe, szerintem ők sem hitték, hogy ilyen siker lesz a játék.

ahogy itt írják alattam, ez már tömegpszichózis, és elég valami ostoba bukkanó, amitől tömegével válhatnak az eddigi lelkes, pénzzel támogató emberekből követelőző, habzó szájú vadak. láttad most a live közvetítés után is mi ment a fórumon, pedig ez még semmi. én maximálisan jóhiszemű, és türelmes vagyok, az idő nekem dolgozik - kévőbb kell gépet fejlesztenem, több időm van gyűjteni rá, hehe.

(#1181) Diopapa válasza Malachi (#1180) üzenetére


Diopapa
addikt

Ami engem elkezdett aggasztani, hogy valamelyik dev írta, hogy az m50-es modellt hónapokkal ezelőtt félre kellett tenni, mert mást kell csinálniuk. Most is látszik, hogy nincs elég emberük.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1182) Drenadar válasza Diopapa (#1181) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

az, hogy egy projectet skippelnek még nem jelenti azt, hogy nincs elég emberük. Lehet fontossági sorrenddel dolgoznak, vagy akármi...

(#1183) Volfram42


Volfram42
senior tag

Vesznek fel embereket, most nyitnak új irodát ez volt az előadáson is. Azt hiszem manchersteri lesz a részleg.
Azt azért nem árt tudni, hogy hiába van több pénz van aminek nem lehet gyorsítani a fejlesztését, mert fizikailag lehetetlen. "Ha egy nő kilenc hónap alatt hord ki egy gyereket akkor kilenc nő nem fog egy hónap szülni, van amit nem lehet összerakni." Ezzel a hasonlattal azt hiszem pont CR élt.
Az after interjúban megemlítette Chris Roberts, hogy éppen a destroyert csinálják ami nem pici hajó tuti lefoglalja a grafikusokat.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#1184) Malibutomi válasza Diopapa (#1181) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Én azért nem aggódom, mert egy éve lógok a projecten, és most a szülinapi videóban hatalmas fejlődést láttam. Főleg mivel párhuzamosan dolgoznak a dolgokon. Most a designerek lehet a battleshipet csinálják, de azzal együtt azért a maradék 3 hajó nem hiszem hogy elviszi a hátralévő 1-1,5 évüket teljesen...szépen elkészülnek sorban.

(#1185) Diopapa válasza Volfram42 (#1183) üzenetére


Diopapa
addikt

Mondjuk a hajó modellezés pont egy olyan dolog, ami tök jól párhuzamosítható lenne. Jah, plusz emberek... Felvette a testvérét :) Remek :) Mondjuk már a Wing Commanderen is együtt dolgoztak, szóval én nem bánom. De attól a hátamon feláll a szőr, hogy hónapok kellenek egy új hajómodellhez és egyesével csepegtetik őket.. :(

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1186) Malibutomi válasza Diopapa (#1185) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Gondolj bele, hogy pre-pre-pre alfa verzióban látod készülni a játékot...

Mondok egy példát...szerinted a GTA V-ről miért 4 év fejlesztés után jött az első pár screenshot meg info? Hogy állhatott egy év után a fejlesztés az 5 évből...ehhez viszonyíts.
Normál esetben most télen látnánk pár screenshotot, jövöre, néhány ingame videót, aztán jövő összel talán egy zárt bétában látnának belőle valamit páran.
Nem véletlen mondja el CR rengetegszer, hogy pl amit most a hangárból látunk azt még kiadónak sem mutatná meg...ez persze 50% bullsh...t, de van benne igazság.

Szerintem így kibicként nem nagyon illik ilyeneket mondani, mert gondolom egyikünk sem sikeresebb game developer mint azok ott...szóval lehet ők jobban meg tudják szervezni az ilyesmit.

[ Szerkesztve ]

(#1187) Szőrös 


Szőrös 
veterán

ööö egyébként nem tudom feltűnt e srácok de az Aurora videónál amikor az LN-n cserélgetik a puskákat akkor rövid időre már számszerű adatokat is mutatnak hozzájuk.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1188) Malibutomi válasza Szőrös  (#1187) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Én néztem, de gondoltam, csak ilyen eye-candy.

(#1189) Szőrös  válasza Malibutomi (#1188) üzenetére


Szőrös 
veterán

Hát most megnéztem , azok is változnak. Na most jó kérdés hogy ez már "végleges" vagy csak beírtak valamit hogy legyen.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1190) Volfram42 válasza Diopapa (#1185) üzenetére


Volfram42
senior tag

Nem hinném. Gondolj bele kell még ember, mert a jelenlegiek nem bírják. Pályázatot kell kirakni megvárni míg összejön elég jelentkező utána ez elbírálni, majd mikor már megvan az a néhány ember meg kell mutatni mi a dolguk, bele kell rázódniuk az új közegbe. Ez nem egy két nap, sőt. Ugyanakkor mi van ha kész egy valag hajó és már nem kell annyi jelenleg, de felvettek egy valag embert, hogy hamar készen legyenek. Három opció van vagy fizetik őket és nem dolgoznak cserébe, vagy kirúgják és akkor meg megy a hír jajj leépítenek a cégnél, pedig még kész sincs a a játék. A harmadik, hogy határozott idejű szerződéssel veszik fel őket, de arra ki tudja mennyi megfelelő tehetség jelentkezik. Illetve a pályáztatás és betanulás attól még itt is áll.

Torz on borz: Tuti változtatnak. Balanszolni kell majd az biztos, bár irányértéknek lehet, hogy megfelelőek.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#1191) Vesa válasza Volfram42 (#1190) üzenetére


Vesa
veterán

Leragadtok a hajóknál. Egy ilyen játékban az csak egyetlen szegmens. Kb. ezer dolgot kell még megcsinálni, akár a grafikusoknak is. Űrállomások, bázisok, ellen hajók, transportok, NPC karakterek, bolygók, naprendszerek, stb. stb...Nyilván, az egyszeri játékost a hajó érdekli, de alapvetően egy ilyen sandbox világot lemodelezni iszonyat meló...X-rebirth 6 éve készül...2011 Q4-re ígérték, végül most jelenik meg, 2013 nov. 15. És borítékolom, hogy tele lesz buggal, kell még 2-3 hónap, mire játszható állapotba patchelik...

A tudomány a valóság költészete!

(#1192) Volfram42 válasza Vesa (#1191) üzenetére


Volfram42
senior tag

Teljesen igazad van.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#1193) Volfram42 válasza Szőrös  (#1187) üzenetére


Volfram42
senior tag

Sőt most lestem meg megint a videót. Először félszemmel láttam csak. A konténercserénél a végén van olyan érték, hogy erő, gondolom pajzs nélkül ott lövik meg akkor nincs áru. Illetve egy szigetelés érték is van. Lehet nem lesz mindegy mit viszel, egy vastömb kibírja az űrt, de valami érzékenyebb nem biztos. Ésszel kell majd kalózkodni. Ennek örülök.

A videó zenéje nagyon bejön, jól összeraktak.

Fene megint dupla Bocsi.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#1194) Diopapa válasza Volfram42 (#1192) üzenetére


Diopapa
addikt

Nem, nincs igaza és neked sem. :) Ha megnéztétek pl a szülinapi műsort, ott elmondták, hogy gyakorlatilag teljesen külön team gondoskodik pl a hajótervezésről (vagy egy részéről, ők a mexikói CGBOT) mint pl a bolygókról, vagy az űrállomáskokról, vagy a karakterekről, vagy akár a frontend/backend webes részről. Nem kell felvenni senkit, ki kell adni olyan tehetséges stúdióknak mint pl a fent említett CGBOT, akiknek köszönhetjük a Bengal Carriert vagy a Hornetet. Szóval lehet ezt és csak pénz kérdése. Vannak nehezebben párhuzamosítható feladatok, -szerintem ide tartozik a programozás is, de lehet csak hazabeszélek :DDD - De a concept artokból 3d-s modellek gyártása pont nem tartozik ide szvsz :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1195) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Előbugáztam a régi webcamom, és kipróbáltam a War Thunderben a facetracknoirt. Egész használható, de azért van jópár hátránya...rágózni, vakarózni, beszélni nem nagyon lehet közben, mert ezekre is reagál.
Van eg ykis késése is, de minimális. Azt furamód megszoktam hamar, hogy forgatom a fejem, de a képernyőt nézem. Mondjuk ennyiben jók a wide monitorok, úgyis a kápernyú széle felé fordulsz :)

Mondjuk kemény 20fps-t tud a cam :)

[ Szerkesztve ]

(#1196) Diopapa válasza Malibutomi (#1195) üzenetére


Diopapa
addikt

Milyen érdekes, hogy említed, haver épp az előbb hívott, hogy jó lenne, ha megint WT-znék kicsit, gondolom nincs már kin röhögni.. :DDD

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1197) Drenadar


Drenadar
Topikgazda

mikor fogunk már játszani? :D

(#1198) Szőrös  válasza Malibutomi (#1195) üzenetére


Szőrös 
veterán

Jó hogy mondod , múlt héten kipróbáltam Én is . Hááááát végül is ingyé' nem rossz de egy rendes pontérzékelős cucc biztos hogy köröket ráver. Nagyon függ a fényviszonyoktól az érzékenysége plusz a finom mozdulatokat már nem nagyon érzékeli. Ez leginkább FRB-nél jött ki WT-nél amikor pásztáztam zoom-al az eget és prédát kerestem volna de annyira remegett a kép hogy nem nagyot találtam meg senkit. :(

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#1199) Malibutomi válasza Szőrös  (#1198) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Hát igen a trackir tuti sokkal jobb. Bár kiváncsi lennék 60fps cammal milyen.
Az jobban zavart, hogy rágóztam, és fel-le himbálózott a kamera :DDD

(#1200) Szőrös  válasza Malibutomi (#1199) üzenetére


Szőrös 
veterán

ja ez meg a másik , ásítottam egy bazi nagyot és megszokásból kezemet is emeltem...egyből elvesztette az érzékelő a képemet :D

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.