Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz #16741888 #2397 üzenetére
próbáld ki ezt: húzd le a kicsi venti csatlakozóját, majd gyújtás rá, légkondi bekapcs. ha felpörög a nagy, akkor járj vele így pár napig. nem hinném, hogy olyan veszettül melegedne az a motor, hogy ne bánna el vele egy...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz #16741888 #2390 üzenetére
amíg nem túl meleg, addig csak a nagyobb venti megy, de ha nagyon bemelegszik akkor beszáll a második kicsi is... valszeg a kicsi lesz a ludas - illetve csapályas...
ha a klímát bekapcsolod, akkor automatikusan pörgeti a kicsit is (álló motor + gyújtás + klímánál is), és ettől jöhet elő a rázkódás...
a csere 10 perc, csak kell hozzá egy tecsó gazdaságos 250 forintos torx kulcs, meg maga a venti cseredarab...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
The7up
tag
[Szerkesztve]Igazán makacs madár a sün. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.
-
Peter789
senior tag
válasz #16741888 #2387 üzenetére
rángasd meg mindkét ventit, hogy mekkora a lötyögése... ha valamelyik venti ráz, tuti érzed (inkább húzd le az akkusarut, nehogy felpörögjön a kezedben!)
én most 2 hete cseréltem a nagyobbik ventit, utángyártott 12e volt. gyári csillagászati árú, nem is hozzák raktárba csak rendelni lehet... ha bármilyen VW alkatrész kell, akkor irány ide: [link] - általában itt a legolcsóbb minden... a márkaszervízekbe csak legvégső esetben tévedj be, mert horribilisek az áraik, min 2-3 szoros, de nemritka a 10x eltérés se!----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
#16741888
törölt tag
najó, de akkor és ráz ha a csak a venti megy, vagyis beindul, a klimát ha beindítom, nyilván azért kezd rázni mert beindul a ventillátor is.
Ha nem megy a klima akkor teljesen rendbenvan, viszont hajtom vagy a dugóban araszolok, beindul a venti és ugyanúgy elkezd rázni mint ha a klimát indítottam volna.
Eleje tuti volt törve, viszont nem totálra, a tornyok fényezése tuti gyári, meg a rajta lévő matrica is 100% hogy gyári! -
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2387 üzenetére
Ékszíjtól (elvileg) nem rezonálhatna.
Meg kéne nézetned egy klímással, mert lehet hogy már egyszer széthullott az autóban a klíma valami miatt (nem volt az eleje karambolos?), és lehet hogy csak össze kókányolták eladásra. Lehet hogy egyszerűen ferde a venti tengelye. Így viszont szétrázhatja neked az egész motorteret.
A nagykőrösin van egy klímás társaság. Nagyon korrektek, és rettenetesen értenek a dolgukhoz.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
#16741888
törölt tag
Persze azt vágom, leegtöbb autó ilyen, nem azon voltam meglepődve hanem azon hogy mennyire hangos volt, és mennyire razonált a kasztni, tényleg olyan mintha menne a motor, sőt, ha megy a motor még az autó hangját se hallom alapjáraton, megnem is remeg, akkor kezd remegni ha bekapcsolom a klimát és bekapcsol a venti.
Csapágyas lenne a ventillátor? Szenzorral se hiszem hogy probléma lenne, mert ugye bekapcsol, a klima meg hideget fúj szóval azzal se hiszem hogy nagy probléma lenne.
Lehet egyszerűen csak ékszíjjat kell cserélni -
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2385 üzenetére
Azt hogy miért rezonál, így látatlanban nehéz megmondani.
''leálltottam a motort, a ventik még mentek, olyan mintha menne a motor''
Ez természetes. Minden VW group-pos autó ilyen. Amíg a víz nem éri el a kellő hőfokot, addig járatja a hűtő ventillátort.
Ha kell egy normális szerelő, szólj. Priviben megadom az elérhetőségétMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
#16741888
törölt tag
Jönnek elő a problémák, bekapcsol a ventillátor, egyből 2 és berázza a kasznit, vajon ez miért lehet? Van valakinek ötlete? Még a kormány is berazonál, ugyanúgy megy, tökéletesen, semmi probléma, csak hangos, leálltottam a motort, a ventik még mentek, olyan mintha menne a motor, valakinek 5let?
-
Kicker
őstag
válasz #16741888 #2383 üzenetére
azt elhiszem, de én ezzel az 1.6-ossal is meg vagyok, nem csalódás.
a váltó azonban az... a polo váltója sokkal jobb, és a 307-esé is jobb volt... nem akar finoman mozogni a helyén.. van valami orvosság vagy simán ilyen?
''pont tegnap óta''Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2379 üzenetére
''4esbe 2000alatt elkezdett húzni''
Képzeld ha nem kezdene húzni. Állnál egyhelyben?
''igaz nem egyenletesen, hanem egyre jobban''
Na, ez a lényeg. Az 1.8T 2000-nél is már úgy tol, mint leszabályozás környékén. Pont ebben van a különbség
Egy hozzá értő barátomat idézve:
''Az 1.8T nyomaték karakterisztikájának görbéjén billiárdozni lehetne, olyan egyenes''
[Szerkesztve]Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Kicker
őstag
üdv
nos tegnap beléptünk a ''seat toledo klubba''... egy 2004-es /régi forma/ 1.6os darabot sikerült megvennünk. 38.000 Km-mel, Autómata klíma, könyöklő, alufelni stb van benn... és teljesen jó a kocsi... ezelőtt egy 307 HDI-nk volt, a fogyasztása biztos nem lesz olyan, de remélem a megbízhatóság kárpótol majd érte, na meg a megjelenés és a kényelem már most bejön...
fekete VW Polo mellé szerintem passzol a Toledo... az ereje nem kimondottan sportos, de megfelelő.
Anno egy golfban volt szerencsém tapasztalni a könyöklő flegmaságát... nagyon bejött!!!!! amit még el tudtam volna képzelni, az a félig-vajszínkárpit, valamint sötétebb üvegek... erre még lehet fóliázni? mert elvileg ez már színezett üveg...
használ valaki hasonló gépet?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
#16741888
törölt tag
Ezt nem írom alá
hihetetlen rugalmas, tegnap próbálgattam 4esbe 2000alatt elkezdett húzni, és igaz nem egyenletesen, hanem egyre jobban húz olyan 180ig
Kipróbáljuk, az ő A4e ugyanez az évjárat, alap tuningmentes, baráti gyorsulás, full kiváncsiságból megnézzük, mit tud a két motor egymással kezdeni. -
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2376 üzenetére
''a gyönyörű 5hengeres motorhang, ez az amit az 1,8T nem tud''
De azért azt sem rossz hallgatni, amikor nyomok egy kövéret, üvölt a Zeus, majd egyszer csak szusszan egy hatalmasat a lefújó. Na ez az, amit a turbó nélküli autó nem tud
Komolyra fordítva: Én azért vagyok turbó párti, és azért vadásztam egy 1.8T-t, mert ezzel a mocival 1600rpm-től leszabályozásig folyamatosan és egyenletesen tol az autó, nem is kicsit. Ezt egy szívó motor sem tudgya, bármilyen jó.
Arról nem is beszélve, hogy ha valakinek van egy kis motor tuning ambiciója, egy szívóból kihozni valamit nagyon nehéz és drága. Na de egy túrbósból.........
Én is most készülök egy kis turbó nyomás emeltetésre. Egyből egy kevéske 35-40 plusz lovacskaMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
[HUN]Tyson
senior tag
Á, nem, az már nekem túl nagy falat sajnos. Fél misi körül lehet max, sajnos.
Ha komolyabbat szeretnék, rohadt sokáig kellene még félrepakolgatni, és már elegem van a kölcsöntrabiból.
Ilyesmire gondoltam: [link] (Nem kimondottan erre, konkrét darab még nincs kinézve.)
Ajánlott, vagy nem ajánlott kategória? Alkatrészárak, fogyasztás szempontjából? Mennyire jók ezek a régi dízelmotorok? Turbóst vagy szívót? -
#16741888
törölt tag
1,8T haver megnézte, elmondása szerint kb ugyanúgy megy, mint az 1,8T csak máshogy, de végeredmény ugyanaz. Leszámítva hogy sokkal jobban tetszett neki, mert egy fantasztikusan gyönyörű hangja van, nem az a hangos elviselhetetlen, hanem a gyönyörű 5hengeres motorhang, ez az amit az 1,8T nem tud.
Fogyasztás a computer szerint átlag 11,3 namost ezt úgy hogy azért próbálgattam, ha így maradna jólenne, de remélem 11alá le lehet vinni, ami viszont teljesen jólenne. Korrekt egy 2,3 motortól, a 2.0 vectra is ennyit eszik, meg haver 1,6ja is.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
-
#16741888
törölt tag
Azt mondom, tényleg nekem tökéletes, pont annyira megy amennyire szeretném, ez még nem a veszélyes kategória, viszont tempós, és kényelmes.
Viszont ki kell takaríttatnom, durván, tud valaki egy céget akik ilyet csinálnak olcsón? Plussz cigiszagtalanítanak, sajnos cigiszag van benne, legszívesebben levágnám a kezét aki beledohányzott. -
marsu
veterán
válasz [HUN]Tyson #2371 üzenetére
Szia, nekem is volt, de benzines, de annak ''delfin orra'' volt ...
Press any key to continue ...
-
[HUN]Tyson
senior tag
Helló klubtagok!
Tervezek venni egy dízel ''malacorrú'' Passatot. Tudtok nekem erről néhány tapasztalatot mondani, pro és kontra? Az tetszik benne hogy viszonylag elérhető árú és bazinagy.
Köszi! -
#16741888
törölt tag
hello,
köszi, megvan már az autó, szóval végülis mind1, ha totálkáros volt akkor sem tudok vele mit csinálni, így nem is akarom tudni, így is ízgulok kicsit hogy beszopom e, ha azt mondod hogy össze volt hajtva akkor biztos depressziós leszek, mert amúgy szép állapotban van. -
#16741888
törölt tag
Megvan a gép, nem rossz, akik azt mondták nem fog menni, nem volt igazuk, megy, én elégedett vagyok vele, oda se figyel az ember és 180on van, pillanatok alatt.
Kicsit félek még hogy beszívom vele, de remélem ez majd elmúlik, legfeljebb eladom. -
Octi
aktív tag
válasz tomcsi23 #2358 üzenetére
''Itt van még egy nagyon jónak tűnő alternatíva, még nem sikerült megtekinteni''
Az a km nekem igen kevéskének tűnik. És ha már a km-ben füllentenek.........
''rákattantam az RS-re, már csak nem lesz 1.6-os belőle''
A barátom is ezt mondta az első hónap utánMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
tomcsi23
veterán
-
Peter789
senior tag
válasz tomcsi23 #2358 üzenetére
úgy hallottam hogy normális, a bőr sokkal előbb lesz fényes, kopott, mint a műanyag...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
tomcsi23
veterán
Köszi, ez az előélet történet még jól jöhet.
Megnéztem ezt is [link], jóval lelakottabb volt - mondhatni használatbeli amortizáció, de tényleg nem látszott törés. Egybe volt futóműre, motorra is - már, amennyit egy kör alatt érezni lehetett. Viszont a kormány jócskán le volt kopva - 90e-nél ez már normális egy bőrözöttől?
Itt van még egy nagyon jónak tűnő alternatíva, még nem sikerült megtekinteni [link]
#2327 Octi : rákattantam az RS-re, már csak nem lesz 1.6-os belőle ,
persze, van más alternatíva is, de az off lenne itt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#16741888
törölt tag
Hát figyu én 12es fogyival kalkuláltam, a tulaj azt mondta 10, a németek forumokon azt írták 10-11, én egygiknek sem hiszek hiszem ha látom, 12es fogyi belefér.
Én abban reménykedek hogy 1tankkal olyan 500kmt elmegyek, 55liter, ez olyan 11literes fogyinak felel meg, ez korrekt lenne, elválik.. azzal győzködöm magam hogy a tulaj 9-10ről beszélt, akkor 11-12 csak kijön.
[Szerkesztve] -
Octi
aktív tag
válasz Peter789 #2355 üzenetére
Ez is relativ
Ami az enyémben van (KK03) 40e HUF-ért kapható vadi újonnan
Na, ha neked az 1.6 ilyen fogyit produkált, akkor a 2.3 vajon mennyi lesz?
Sógoromnak volt 2.3-as volvója (igaz turbós). 3 hónap után eladta, mert nem járt el városban 15-16L alatt.
Átült egy 1.9PDTDI passatbaMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Peter789
senior tag
nem több baj van vele mint bármi mással, csak maga a turbó egy drága hibalehetőség, amely a szívón ugye nincsen...
nekem az 1.6-os eszik könnyű városi forgalomban nagyon finoman hajtva 8 liter körül, de picit odalépbe, dugóba állva a 12 litert se nehéz beletolni... ezért ülök át a dízel astra-ba...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2339 üzenetére
''enni ugyannyit kajál mint az 1,8T''
Ebben ne legyél biztos. Egy kollégám 8.5L-el eljár a városban az RS-sel. Azért ettől a mocitól ez egy igen szép teljesitmény lenne. Szerintem ha 10L-nél megáll a városi fogyid, össze teheted a kezed. Azért ez majdnem 2.5L.
''és talán tartósabb egy megoldás mint a turbos''
Miért is lenne tartósabb?
Elfogadott tény, hogy a 20 szelepes 1.8T egy rettentően túlbonyolitott, viszont nagyon megbizható motor. Én 70e km alatt egy darab termosztátot cseréltem benne (2.700 HUF).
Az tény, hogy minden turbós motornál be kell tartani bizonyos dolgokat. Ha ezeket betartod, semmivel sem megbizhatatlanabb mint egy szivó motor.
Olajcsere szigorúan 10e km-ként, és ne sajnáld a minőségi olajat tőle. Ha elhoztad kapásból egy olajszervizzel kezd, bármit irnak vagy mondanak az autóról. Én már beszoptam, mert hittem a márkaszervizes pecsétnek vásárláskor
Jó választás, sok sikert hozzáMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
#16741888
törölt tag
válasz Peter789 #2344 üzenetére
azt hiszem vigyáztak rá, az biztos 10ezrenként fogom az olajat cserélni, tiszta sor, km nekem is gyanús volt, belülről meglepően kevéssé van kopva, sokkal kevésbé mint azok az autók amiket megnéztem és szintén 100ezer kmerrel álltak. Ebből gondolom hogy kevesebbről lett visszatekerve.
namost ez egy láncos motor, érdekes 5hengeres V5ös.
Németek jókat írtak róla.
Súlyján én is gondolkodtam, ha abból indulok ki hogy a Vectra ugyanekkora súlyjal kevesebb lóerővel hogy megy, nekem egyenlőre elég lesz. -
Peter789
senior tag
hát igen... swiftben 170-nél már jött a halálfélelem, az octiban meg 220-nál is jól éreztem magam...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
na jah, de a rizsrakétában meghalsz ha szembeszáll egy légy, az 1200-1300 kilósban meg nem... valamit valamiért...
ez inkább egy sportos kinézetű családi autó a csomagtartójával, kényelmével, biztonságával...
[Szerkesztve]----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
ugyanolyan nehéz mint bármelyik passat, octavia, A4, vagy hasonló méretű kocsi. mind 1200-1300 kiló között ingadoznak extráktól függően...
én meg jövőhét kedden adom le a skodát, és kapom helyette az astra-t... sajnálom is, de már nagyon várom...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz #16741888 #2339 üzenetére
aztaqrva, nem is tudtam hogy létezik ilyen moci... :nyammm:
alapjában véve tuti megbízhatóbb, mint az 1.8T, mert mindkét motor 20 szelepes (hidrotőke kopog, kopik, előbb-utóbb csere, de 300e alatt nem illik kimennie), viszont a turbóson ott a turbó plussz hibaforrásnak...
cserélgesd az olajat 10e-enként (ne foglalkozz a longlife kamuval), és lehetőleg minőségi 10W40-est tegyél bele, az jó kenést fog adni neki... hígabb (0W és 5W) felgyorsítja a hidrotőkék kopását, amelynek darabja úgy egy tizes körül alakul - és ebben egyben kell a 20 darabot cserélni...
a 99e km kissé gyanús, vidd majd el egy szakihoz, aki végigturkálja a fedélzeti computert, és megmondja hogy mennyi az ECU belső valós km-e (sajna a kiírt és a belső két külön tárolt szám ). ebből lehet tudni hogy mit kell rajta hamar csináltatni: vezérműszíj, vízpumpa, benzinpumpa, etc... meg ha valami hibakódot betárolt annak is érdemes utánajárni...
jó kocsi lesz, ha vigyázott rá az előző tulaj...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
marsu
veterán
válasz ToRR3nt3 #2340 üzenetére
Szia, nekem 5 éve volt 90-es táblánál 153km/h ...
Mivel nem volt korábban szabálysértésem, ezért 15.000.- illetéket kellett befizetnem és levontak 1 pontot.
Két év után elévül. Azóta is óvatos vagyok, nem volt azóta sem gyorshajtásom. Egyszer még fizettem helyszinen ezer forintot, mert nem volt bekapcsolva a biztonsági övem.
Nem tudom azóta mennyire szigorodtak a szabályok és a büntetések.Press any key to continue ...
-
ToRR3nt3
senior tag
Ma szépen zárult a napom. Mentem hazafelé melóból, településtábla egyből utána balos kanyar, a kanyar végén mérőautó...
83, 50 helyett, ami elég gáz mert 60k ra büntethetnek továbbá 1 hónaptól 1 évig terjedően eltilthatnak a vezetéstől... Apropo most akkor elvehetik vagy elveszik a jogsit? Bár amennyire most rá vannak izgulva a gyorsajtókra tuti elveszik vagy egy fél évre, hiába h még sosem volt ellenem szabálysértési eljárás...
[Szerkesztve]...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
#16741888
törölt tag
hellosztok
hát Audi révén írhattam volna már ide,az csak fanatikusság volt, de holnap elhozom az igazi hús-vér autómat. nagyon várom már:
[link]
1,8T t kerestem, aztán feladtam, egyszerűen nincs jó állapotban lévő, ezt megnéztem és beleszerettem, nagyon bejön, sokkal jobban mint VW konszern beli testvérei, így sokat lendített az 1év korrektnek tűnő garancia, meg a nyílt tulaj.. ha beszopom beszoptam.
Igazából, enni ugyannyit kajál mint az 1,8T, biztosítás, révén mutter az üzembentartó nem vészes, és talán tartósabb egy megoldás mint a turbos. Ki fog derülni, ha beszopom akkor nekem kellett vele beszopnom. -
marsu
veterán
Csak óvatosan a gyorshajtással ....
[link]
Press any key to continue ...
-
marsu
veterán
válasz Tresquante #2335 üzenetére
Szia!
2307-2311-ig esett szó erről a kellemes kis Porsche-Ibizáról ...
Jó kis autó, de sajnos már elég rég óta nem gyártják, pedig a maga idejében ott volt nagyon!Press any key to continue ...
-
Tresquante
csendes tag
Szia mindenkinek!
Lehet, h ennek a témának egy saját topic kellene inkább, de megpróbálom nálatok, hátha....
Az alany egy SEAT Ibiza 021A2000 motorblokk sorozaból, 20 éves, a tetejére Porsche System van firkálva gyárilag.....
Ha valakinek vannak tapasztalatai eme özönvíz előtti autóval, örülnék, talán akkor nem egyedül kellene rálelnem minden egyes apró kis turpisságra az autóban. A magyar nyelvű szerelési útmutató kissé...szűkszavú.
Elöre is kösz, jó utat mindenkinek!
Üdv.:
Tres -
marsu
veterán
Ennek a gépsárkánynak mennyi lehet a teljesítményadója?
[link]Press any key to continue ...
-
Octi
aktív tag
válasz tomcsi23 #2325 üzenetére
Talán nem véletlen, hogy nincs sok kép az autó külsejéről
Egyébként nagyon nehéz jó és szép állapotú 1.8T-t találni. Egyik skodris haverom, több mint fél évig keresett egy normálisat. Teljesen esélytelen volt. Vagy szét voltak gyilkolva, vagy rommá törték őket, és össze tákolták eladásra. Végül feladta, és vett egy gyönyörű 1.6-ost.
Egyébként tapasztalatból mondom, hogy jóval költségesebb egy 1.8T fenttartása, mint egy pl. egy 1.6-é. Én bizony 10e-ként hordom olajcserére a turbó miatt. Ráadásul nem szabad sajnálni tőle a minőségi olajat, ami ugye nem olcsó.
Most volt fékgenerálon. Háááát, baráti áron is igen mellbe vágó költség volt.
A kötelezője sem piskóta, bár nálunk céges autóként szerepel.
Ha kihasználod a moci teljesítményét, igen torkos tud lenni. Persze valamit valamiért
És hát ugye idén nyakunkba kaptuk a teljesítmény adót. Na, ez pont kétszrese annak, amit eddig súlyadóként fizettem.
Szóval sajnos a legtöbb tulajdonos sajnálja ezeket a többlet költségeket az autótól, és ezért van ennyi lestrapált, szétgyilkolt példány.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
marsu
veterán
válasz tomcsi23 #2325 üzenetére
Nem rossz az autó ... De azért a szélvldőn a 20 centis repedés az sok. Bár most friss vizsga van rajta, de azért egy szélvédőcsere azért mégis aktuális lehet. A km óra állást a szervízfüzettel össze tudod hasonlítani, persze ha van neki. Alvázszám alapján tudok előéletet mondani ...
Press any key to continue ...
-
tomcsi23
veterán
Üdv!
A héten megnéztem eme járgányt [link].
Megkímélt, szép, sérülésmentes..
Bakker, első spoiler le lett fújva kavicsok miatt , azt nem is RS spoiler volt. Csomitartóban a zárnál levő széles műanyag olyan kopott volt, mintha a roncstelepről vették volna le egy 20 éves autóról. Azt már nem is mondom, hogy a szélvédőn egy 20 centis repedés - szintén kavics, pár helyen apró benyomások a kasztnin - nem tudom, mitől (oldalt, tetőn..). Ülések normális, kormány egész jó, váltó szintén, de a fentiek fényében számomra már a km sem tűnik hihetőnek....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
marsu
veterán
Tegnap mentem haza melóból .... Kb 2 órát araszolgattunk a baleset miatt. [link] Az egyik egy VW Polo ...
Press any key to continue ...
-
Peter789
senior tag
-
marsu
veterán
Szegény autó ....Press any key to continue ...
-
DeadMeat
nagyúr
-
DeadMeat
nagyúr
velemeny a roomsterrol?Lehet benevezek egyre.
Esetleg valaki tud valami szeriahibat,ect akarmit rola?Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
The7up
tag
Régen jelentkeztem, vizsgaidőszak meg ilyenek...
De megjött a verda!
Az elmúlt két hétben 1500 km került beleIgazán makacs madár a sün. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.
-
Peter789
senior tag
közben eszembe jutott, hogy nem csak a turbóból származhat az az olaj, hanem a kartergáz visszavezetésből is. környezetvédelmi okokból vezetik vissza a retket a motorba. lehet túl lett töltve az olaj, vagy nem tetszik a motornak a fajtája. én hamar ki fogom kötni az enyémen egy külső szűrőre. az octin is be lett tervezve, csak már nem jutottam hozzá...
ilyenkor ajánlott lebontani az intercoolert, és brigéciollal, gázolajjal alaposan átmosni kívül-belül. hamar telemegy porral és bogármaradványokkal a külseje is, és nagyban lerontja a hatásfokát. egy jó intercooler 15-20%-ot is dobhat a motor teljesítményén. ha felére esik a hatásfoka, akkor azt már a kocsi menetdinamikáján is rendesen meg lehet érezni...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap ismét kigyulladt az elektronikus motorvezérlés lámpája. (Octavia Tour) A körülményekről annyit, hogy feleségem beindította a riasztó belsőtér védelmét, majd az azt követő indításnál már nem aludt el.
Haza jött a kocsival. Utána mentem vele kb. 10 km, indítottam kb. 5x, majd én is beindítottam egy riasztást. Ezután elaludt a lámpa.
A legutóbb, amikor ilyen történt, akkor is hasonlóan zajlottak az események, csak akkor nem volt riasztó élesítés. Kb. 10 km megtétetele után elaludt a lámpa.
Akkor elvittem szervízbe. A vizsgálat eredménye: Nincs tárolt hiba. Azóta is ment minden rendben.
A gép könyv szerint ha kigyuladt ez a lámpa, akkor csökkent teljesítménnyel üzemel csak a motor, és gyorsan go service. Esetemben nem tapasztaltam teljesítmény csökkenést.
A riasztósok azt mondták, hogy Ők egy Golf-val jártak így, csak szerelés közben. A jelenség uez.
Most akkor mi is van?
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
marsu
veterán
válasz AMD Power #2307 üzenetére
Szia!
Régebben, még 1996-ban dolgoztam egy cégnél, ott a cégesautók között volt pár ilyen is. Nagyon fürge jószág... Úgy tudom volt olyan széria is, amiben porsche motor volt. Én nagyon szerettem, bár nincs túl sok extra benne, és elég műanyag belűl minden. De hozzá lehet szokni.Press any key to continue ...
-
Peter789
senior tag
válasz russodeby #2300 üzenetére
lehet a turbó kopik, kimegy a tengelye mellett az olaj, és az áll meg az intercooler radiátorban... semmiképpen sem örömhír...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
russodeby
csendes tag
Köszönöm a válaszotokat!!
-
AMD Power
titán
.
[Szerkesztve] -
<>jana<>
senior tag
válasz russodeby #2300 üzenetére
nah meg is van
''
Az intercooler, vagy szép magyar nevén töltőlevegő-hűtő a turbófeltöltő hatásfokát javítja. A turbóból a hengerek felé haladó töltőlevegő a nyomás és a súrlódás hatására felmelegszik. Ezt hűti le az intercooler. A hűvös levegőnek számos előnye van: egyrészt sűrűbb, másrészt kevésbé hajlamos a benzinnel keveredve az idő előtti öngyulladásra, így magasabbra lehet srófolni a töltőnyomást, ami nagyobb teljesítményt eredményez. ''
[link]
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest