- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
veterán
válasz
Tikakukac #98949 üzenetére
Igen, teljesen igazad van, bennem is az van hogy pl. a 2 linkeltnél is sose tudjuk meg hogy van-e különbség és ha igen, mi.
De a többinél se tudhatom biztosan hogy tényleg jobb-e mint ezek, van aki szerint a Total hibátlan, van aki meg azt mondja rá hogy felejtős.
De csak példa a Total, és valóban egyik se vizsgálta őket laborban, tehát gyakorlatilag egyik vélemény se megalapozott igazából csak ‘érzésre’ mondott vélemény.
Szóval tényleg nehéz megalapozottan választani. -
Tikakukac
titán
Jó szerelő, a kérdés, hogy mi alapján mondja azt, amit mond
Mert bocsássa meg nekem innen is, mert nem ismerem, de szerintem az olajokhoz úgy labor szinten, ahol tényleg van már objektív kifutása a dolgoknak pont annyi köze van, mint nekem.
A Mannollal nekem olajoknál a minősítés körüli köd a bajom. Mert hiába mondják, hogy xyz-t tudja, aki ezt bizonyítaná az nem is hallott erről. Ez inkább a para. Amúgy meg nyilván a GM sem megváltás, ára alapján se, de én úgy vagyok vele, hogy amennyivel olcsóbb, annyival többször cserélhetem adott pénzből és mivel retek sok a hidegindítás, így inkább lett GM. Pedig mondom, amúgy nem kedvelem.
-
gban
veterán
válasz
Tikakukac #98947 üzenetére
Ezzel sokan nem értenek egyet, a szerelőm is jónak tartja a Mannol-t.
Aki nagyon jó szerelő.
Ettől még lehet igazad, az F-be én is GM-et tettem sokáig, gond nélkül.
De én gyakorlatilag képtelen vagyok különbséget tenni köztük, sose volt gondom egyikkel se, egyikből se kellett sose rátölteni, ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre.
Akkor eddig egy szavazat a GM-re. -
gban
veterán
A16XER-be eddig Mannol 5w-30 OEM Opel-t tettem, hasonló árban van az Energy Premium 5W-30 is, ismeri, próbálta valaki?
Bár ha engem kérdezne ilyenről valaki, tuti nem tudnék különbséget tenni az eddig használt olajok között, de hátha... -
vipviform
senior tag
Sziasztok, Opel Corsa D 2014-es autón téli- nyári kerékcsere után kigyulladt a keréknyomáshiba jelző. Volt már tavaly is ilyen, akkor a szervízben kiütötték. Állítólag házilag is ki lehez ütni. Tud valaki segíteni?
-
mephi666
nagyúr
Na, 8500ból kapott új vízcsövet a verda: azóta 25-30km és tartja a szintet
(néha azért rálesek még... vagyis pár hónapig még gyakran nézem a szinteket)
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Z14XEP alapjáraton kicsit dízeles hangja van, amint pici gázt adok, teljesen csendes, jól húz.
Twinport csatlakozót, ha lehúzom, semmi változás.
Mi okozhatja? A kocsiban 110e km van. -
#24845312
törölt tag
válasz
v.attis #98933 üzenetére
A beszívott levegő hőmérséklet érzékelő van ott. Én is arra gondoltam amikor nálam csinálta ezt, mert nálam valami miatt a külső hőmérséklettel állt összefüggésben a dolog. De aztán mivel a motorcsere után abból is ugyanaz került vissza, és többet nem jelentkezett a hiba, így nálam valószínűleg nem az okozhatta. Cserélve semmi nem volt, egyedül egy vákumcső volt vagy elrepedve, vagy összeolvadva, azt cserélte ki a szerelő, így akár az is lehetséges, hogy pont azzal állt összefüggésben a dolog.
Az alapjárat amúgy rendben volt, állhattam akár a piros lámpánál üresben, haladhattam is akár km-eken át alapjárat mellett (a gázt olyankor nem én adagolom, hanem a motorvezérlő), teljesen mindegy volt, nem volt semmi gond. A motorleállás egyértelműen a kuplung benyomásával állt összefüggésben, de akkor viszont késlekedés nélkül egyből leállt. -
v.attis
őstag
válasz
#24845312 #98932 üzenetére
Megtisztítottam a légtömegmérőt, meg ami előtte van a levegő filter felől, talán levegő hőmérséklet szenzor? (egy kis piros dióda vagy mi lóg be a levegő csőbe...)
Utóbbi korom fekete volt, vastagon el volt koszolódva.
A légtömeg szenzor szép tiszta volt.
Pénteken megyek hosszabb útra, akkor kiderül használt-e valamit neki. -
#24845312
törölt tag
válasz
v.attis #98931 üzenetére
Nem, sajnos nálam soha nem derült ki, hogy mitől volt. Én az esetek döntő többségében nyáron használtam az autót (mondjuk májustól szeptemberig), nyaralásokra, kirándulásokra. Az évi 10-15ezer km is ebben a pár hónapban ment bele. Az év többi időszakában alig volt használva, így engem nem is igazán zavart a dolog, 1-2 alkalommal kellett csak szembesülnöm a dologgal, de néhány év után azért már gyanús lett, hogy körülbelül mindig pont ugyanakkor kezdi el csinálni, és hagyja is abba. Pár szerelőnél azért rákérdeztem a dologra, de ők se tudtak mit hozzászólni, úgyhogy annyiban is maradt. Aztán sajnos volt egy motorcserém (kettérepedt menet közben a hűtő oldalán a műanyag rész, azonnal kiömlött az összes víz, a motor pedig megfőtt), és bár minden alkatrészből a régi került vissza a motorcserénél, a hiba mégis teljesen megszűnt a továbbiakban. Hibakód se előtte, se utána nem volt nekem.
Első körben a hibakódot töröltesd ki, és utána meg kell nézni, hogy visszajön-e újra.
-
#24845312
törölt tag
válasz
v.attis #98929 üzenetére
Nálam is jelen volt ez a hiba, de ami a legérdekesebb volt benne, hogy csak bizonyos külső hőmérséklettartomány esetén csinálta (ha jól emlékszek 10-15C fok között, de az is lehet, hogy 5-15C fok között, pontosan nem tudom már). Minden más esetében teljesen hibátlan volt. Hibakód nekem nem volt semmi.
-
v.attis
őstag
válasz
mohabá 007 #98928 üzenetére
Sosem rángat, fogyasztás 6,5 liter átlagban. Semmi baja nincs csak amit korábban leírtam: meleg motornál, ha lenyomom a kuplungot és leveszem a lábam a gázról, azonnal leáll.
-
v.attis
őstag
válasz
mohabá 007 #98919 üzenetére
0100
-
bul07
nagyúr
válasz
body007 #98924 üzenetére
Brunox rozsdaátalakító , egy videó részlet aki nem tudná hogy mi
body007 nem neked te tudod mi az
-
Zolabol
tag
Sziasztok.
Lehet nem jó topicba írom, de nem találtam hasonlót.
Leszedtem a küszöb borításokat, és a jobb hátsó sarkon találtam rozsdásodást, mellékelem képen.
Amit csináltam vele, alaposan átcsiszoltam, 2x átkentem korant-al, majd gyári fényt kapott.
(Száradási időket, és a megfelelő tisztítást a rétegek közt betartva.)Az lehetett a baj, hogy befolyt a víz az alvázvédő alá, és kikezdte idővel.
Kérdésem, hogy most a fény után mi a legjobb megoldás, nyomjak még rá lakkréteget, vagy lakk + alvázvédőt, vagy csak alvázvédő elég? Abból is van ecsettel felhordható és rücsi spray.
(ez a terület nem fog látszani, műanyag takarja, fény nem volt indokolt, de ez volt itthon )köszi
-
SPF
senior tag
Kiegyenlítő tartály csere után miért jelezhet az autó, hogy alacsony a szint? Természetesen elég hűtővíz van benne. Astra J, 1.6 benzin.
-
Integrale
veterán
Ha F17-es váltót keresek, akkor az mindegy, hogy milyen modell alól veszem ki (Astra, Zafita, Vectra), csak az a lényeg, hogy C vagy W illetve az utolsó 3 szám?
-
v.attis
őstag
Sziasztok!
B Vectra X20XEV motorral. Tavaj nyáron meleg motornál amikor lenyomtam a kuplungot, leállt a motor. Akkor valami jeladót mutatott a diagnosztika (nekem alapjárati jeladót mondtak...). Kicserélték, egy Delphi van benne, de most, hogy jön a meleg és a motor is hamarabb melegszik, újra kezdi.
Még nem vittem el hibakód olvasásra, de gondolom ugyanaz lesz a hiba.
Tudnom kellene valamit ezzel kapcsolatban? Van valami trükk, van valami rejtett szabály ami nem 7 hónapra oldja meg a problémát?
Jelzem, az alapjárat egyébként egyenletes, nincs vele semmi baj és amikor leáll (ha megállok), ráindítok és azonnal indul, tartja is az alapjáratot. Ellenben közlekedésnél, jön a kereszteződés, kuplung lenyom és már világít is a műszerfal... Úgy esik le a fordulatszám nullára, mintha muszáj lenne! -
mephi666
nagyúr
válasz
cappa72 #98916 üzenetére
20-29 éves koráig nálunk van az F: vízzel soha nem volt baj... vagy cserélve volt már minden normális minőségűre, vagy pedig mákosak voltunk
valami levegőcső lett cserélve, amiből a régi már úgy nézett ki, mint amit az egerek megrágtak, de más csőbaj nem volt 9 év alatt (azért nem kiabálom el, nehogy eladás előtt még pártízezres költséggel meglepjen
)
-
ldn218
tag
Sziasztok.
Opel corsa C autórádió ( phillips car 2004 ) kódjának megtudakolására milyen lehetőségeim vannak.
A gépkocsit most vásárolták könyvek szervíz dokumentáció nélkül.
Válaszokat köszönöm. -
joiner007
aktív tag
Sziasztok, Astra classic II- be milyen hangszórók valók? Rádió bármilyen jó bele? Vagy van valami sajátosság amire oda kell figyelni? Köszönöm a segítséget!
-
mephi666
nagyúr
előbb ezt csináltam: felső vékony csövek teljesen szárazak, csak az a vastag nedves alul... a k*rva
kíváncsi leszek, hogy álló helyben mennyi folyik el hétfőre... reggel utántöltöm és elgurítom a szerelőhöz (5km, csak nem akkor megy szét teljesen, amikor belement így apró szivárgással 2 hét alatt 100 városi km...)
-
zgospel
őstag
válasz
mephi666 #98910 üzenetére
Ebben a korban jön be, hogy elöregednek a gyári vízcsövek, elkezd szivárogni a hűtő. G-vel már végig csináltam, kb fél évente elrepedt vagy szivárgott valami, most a H-nál is már két vízcsövön túl vagyok, és az a gyanúm hogy majd jön apránként a többi is.
Lehet egyszerűbb lenne egyszerre cserélni mindet, aztán 10 évre le van tudva a vízszivárgás kérdése. -
-
Tikakukac
titán
válasz
mephi666 #98905 üzenetére
Nem feltétlen lesz ennyitől kávés az olaj. A beöltő sapkát szokták azokosok nézni... nézheteitek, a miénken ősztől tavaszig mindig olyan és egy csepp víz sem fog, az egyszerű kondenzáció.
Mikor már indul a latte folyamat az olajnál, akkor ott teljes elfogyások vannak. Zárt rendszerből pedig víz nem tűnik el, ez tuti, mindegy mid van eldugulva. -
Tikakukac
titán
válasz
mephi666 #98901 üzenetére
Fagyálló erősen nyomot hagy, szóval ha nem látsz eszetlenül mocskosodó részt, akkor azt a motor eszi. Nekem ahol nem volt meghúzva a fűtéscső, alatta 2 hét alatt minden egy merő dzsuva volt, utána lett így a hiba.
A heti szinten 1-2 deci az mocsok sok, az olyan nyomot hagy kívül amit látnod kell. -
mephi666
nagyúr
na, továbbra is fogyogat a hűtővíz: heti szinten 1-2 deciket töltöttem rá eddig, hogy minimum fölött legyen picivel... kocsi alatt nincs víz, motortérben nem látom melyik csőnél csöpöghet, nívópálcán és olajbetöltőn opelosan "tiszta fekete" az olaj (nem mustár), nem érzünk fagyállószagot... termosztátház volt cserélve 1 hónapja, hűtő nyáron (még garanciális), hengerfejmunka is akkor volt... remélem hogy csak valami megbújó szivárgás van valahol, ami olcsón-gyorsan orvosolható (hét elejére bejelentem szerelőhöz a kocsit, hogy nézzék át alaposan)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro - Deep Purple - Használt, karcmentes
- Bomba ár! HP Elitebook 8570P - i5-3GEN I 8GB I 180GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- SzoftverPremium.hu
- Beszámítás! Oculus Rift virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest