- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Na olajcsere update. A c corsarol van szo, amirol multkor meseltem, hogy idos tulajtol hoztuk el, 78k km-el, aztan apos elvitte olajcserere, majd az en szerelom mondta hogy a 4 ezret futott olaj valamo borzalom.
Vettem total 9000 5w40-et, mann szurot es elvittem ma ledobatni az olajat. Valami eszmeletlen dzsuva volt, olajsapkat leveve habos cucc latszott, tapintasra ragadt az olaj, kepzelhetitek milyen kenest biztositott. Vagy atbasztak apost es le se csereltek az olajat vagy valami olcso tescos szart raktak bele.
Csere utan sokkal finomabb jarasa lett, szinte nincs is hangja.
Szerelovel megbeszeltuk, hogy 6-8 ezer utan ledobjuk ezt is, lehet valami motormoso cuccot is kap majd a kovetkezo cserenel.
Meg mielott a habos olajra valaki irna, hogy hengerfej, a viz nem fogy es nem olajos.
-
kszabolcs82
csendes tag
válasz
mindthecrap #65196 üzenetére
http://www.telostudor.hu/olajvagygaz.html hasznos kis írás
-
Szada85
aktív tag
válasz
Luck Dragon #65192 üzenetére
A Gsi-hez csináltattam korábban, de ott ugye se központi, se immó, ott még egyszerü Volt a történet, az valami párezer Ft volt
A G-hez részben saját magam megnyugtatására ( van második kulcs, ha az elsö lemerül/elromlik ) szereztem, plusz annyiszor olvastam már ilyet, hogy új tulaj megvette az autót, majd pár napra rá lába kelt az autónak, sokszor "gyári kulccsal"... Lehet ezt mondani túlkombinálásnak, vállalom.
Másrészt pedig eladáskor a két gyári kulcs is pozitív képet sugall - ez már önmagában borzasztóan tud zavarni, mikor csak 1 kulcs árválkodik az autóhoz, hogy a manóba lehet eltüntetni egy kulcsot " véletlenül ". Èn is alkudtam emiatt ( is ), és biztos vagyok benne, hogy a tüchtig kis németek is azonnal ugranának egy ilyen hiányosságra, már lélekben sodrom az idegrostjaimat egyébként is, hogy bírják a kiképzést ha egyszer meghírdetem, lesz kabaré, abban biztos vagyok.
-
mindthecrap
aktív tag
Tegnap néztem hátsó lengéscsillapítókat meg fékbetétet, de nagyjából minden márkáról ódát zengtek a webáruházak úgyhogy nehéz volt dönteni mit válasszak. Végül Kayaba lett a gátló és TRW a fékbetét, ezekkel van valami tapasztalat, pozitív, negatív?
illetve nekem folyik a két hátsó gátló amiből arra következtetnék hogy olajos, de amiket meg a webshopok ajánlottak mind gázos. melyik a jobb egyébként, vagy mindegy?
-
KrAt
veterán
válasz
zolikaDB #65184 üzenetére
Egyelőre nem tudom, nem teljesen hideg motorral indultam el, de szerintem a 80 fokot elérte 3-4 km után, olyan 5 km körül stabilizálódott a 88 fok.
Amire nagyon nagyon kíváncsi leszek, hogy asszem az előző swag termosztát is így kezdte, majd szépen visszaesett pár hét-hónap után a 82 fokra..
szerk: ma este megyek vidékről haza, itt még lámpa sincs, első 4 km város 50-nel, utána 90-nel 10km, akkor meg tudom mondani, milyen gyorsan melegszik
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
trialboj #65188 üzenetére
Szia.
Nekem a 2003-mas G-mhez Volt csak 1 kulcs, mikor vettem, és szerettem volna mellé másodikat, sosem lehet tudni alapon, én mondjuk a legdrágább megoldást választottam ( biztosan van mellette másik opció is, ez csak az én
maximalizmusom/ hülyeségem), szóval ez nem feltétlen mint követendö példaként írom, inkább infóként, összehasonlítási alapnak a többi megoldáshoz, én márkaszervízben a kulcs kódja alpján rendeltettem újat. Új komplett kulcs tanítással együtt Volt 45 Ezer Ft.
-
trialboj
őstag
Üdv,
2002es opel astra G-nek, megkotlott mindkét kulcsa, nem hajlandóak sem nyitni sem zárni az autót, csak ha úgy gondolják. Ha megnyomom a gombot van hogy hosszú mpkig világít a kis led. Volt szakinál is, azt mondta már nem tud vele mit kezdeni, mert ez valami típushiba, hiába forraszthatja tovább. (az elején megjavította, de csak 2 hetet ment)
Na most ez nem egy akkora probléma, de mégis rendkívül zavar a dolog, és sokszor előfordul hogy kellemetlen kézzel nyitogatni, tehát jó lenne valamilyen megoldás. Viszont nem tudom hogy van-e.
Ez egy rettenet régi autó, persze népszerű is, de fogalmam sincs hogy lehet-e hozzá kulcsot kapni, lehetőleg ne valami kínai gagyit. Azt a kulcsot elég csak bedugni, kontaktra rakni és úgy párosítani vagy muszáj szervizhez látogatni?
Köszönöm
-
gban
veterán
-
Zsolt!!
aktív tag
válasz
lsebestyen #65179 üzenetére
Hát ha ez lenne a hiba akkor még szerencse h 1 év múlva lenne a vezérlés csere. (Csak nálam csiga lassú a prohardver?)
-
KrAt
veterán
Ma én is beálltam a sorba, termosztát csere..
Febit kapott, most szépen odaszögezte a mutatót a 88 fokhoz. Remélem sokáig marad is ilyen..
Meg cseréltem fűtőventi előtét-ellenállást, dejó nőgyógyász meló... (pont a Bárdiba menet romlott el.. Szeretem..
)
-
Dr. Gonzο
senior tag
-
Zsolt!!
aktív tag
Ma nekiálltam lecserélni a nyári szélvédőmosót G Astrámban mielött belefagya tartályba akkor látom, hogy hiányzik a fagyállóból pár deci. Rendesen ideges lettem Talán egy 1 hónapja néztem akkor csak egy hajszálnyival volt kevesebb de most rendesen megugrott. Olvasgattam utánna semmi más jelét nem mutatja a hengerfejes hibának nem gyenge a motor nincs fehér füst tiszta a fagyálló, az olaj.Néztem hogy esetleg szivárog valahol de nem láttam semmit már amennyire láthattam. hogyan lehetne kiszűrni mi a hiba? Mindenképp megnézetem szerelővel de kiváncsi vagyok esetleg a fűtés miatt fogyhatott ennyire ott lehet rossz utóbbi 1-2 hétben már kell fütenni rendesen.
-
G.Peter
aktív tag
Sziasztok!
C Corsában balra indexelésnél amikor visszatekerem egyenesbe a kormányt nem kapcsol ki az index. Jobbra kanyarodásnál nincs ilyen probléma. Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet a baj?
Előre is köszönöm! -
válasz
Markizmark #65162 üzenetére
Ennek szakija nem vagyok, majd kiderül.
-
trassher
addikt
Dr. Gonzο & zolikaDB & Petyyyyy: Köszönöm az infókat.
Most álltam be, indult szépen. Hátha nem igényli már megint még mindig a törődést.
Amúgy ma érdekes módon jártam. Nővéremnek nézegettünk autókat a debreceni úton nyiregyen. Jó kis renault twingo kemény tolótetővel, ez az igény. Közben nézelődtem, hopp egy szép g astra. 2000. 8. havi 5 ajtós 1.8 elegance. Gyári felni, motorháztetőn kulcs okozta karc de egészben szép és full fekete bőr, ülésfűtés. Na mondom ez érdekes lesz. Végignyomogattam mindent, órában 218.000 km, minden megy ahogy kell. Bőr kb mint az új, sehol egy repedés de még karcolás sem a kárpiton. Nézem az árát, 729K névre írva, forgalomba helyezve 2 év műszakival. Kérdezem a neppert, hogy mi a gond a kocsival. Válasz: Szerinted van vele baj? Mondtam, hát miért ilyen olcsó. Szerintem ritkán kérdeznek tőle ilyet, érdekesen is nézett. Mondja, hogy legyen drágább talán? Most vagy nem tudja, hogy csak a belső több mint 100K vagy valami nagy gond van vele.
-
Markizmark
addikt
válasz
Luck Dragon #65157 üzenetére
Nyeles tengely üresben, felengedett kuplunggal is forog, akkor is adna hangot, ha tényleg ő lenne a hibás.
-
válasz
Markizmark #65152 üzenetére
Nyeles tengely csapágyra gyanakodnak, most a "dokinál van" és majd kiderül.
Jelenség, kuplung benyom, beteszed egyesbe vagy mindegy milyen fokozatba, szépen be is veszi. És amikor elindulnál vele, vagy már ha haladsz az autóval, nagyon csúnyán szól.
-
trassher
addikt
válasz
Doggy dog #65144 üzenetére
Magyarország 2016.
Mintha nem azért fizetné mindenki a kötelezőt, hogy ilyen esetben 10 perc alatt el lehessen rendezni a kárt. Az az évi +5000 forint amivel nagyjából emelkedik rengeteg.
Más: 1.4-es G-be mekkora akksi fér a tálcába? Most egy 44-es bosch silver s4 van, ma délután már elég döcögve indult az autó. Nem biztos, hogy cserés de inkább utána néznék milyet és mekkorát érdemes venni, nem akkor kapkodni amikor már be sem indul.
-
Doggy dog
senior tag
Ez pirosnak néz ki.
Van két SX4,tégla vöröses a színűk.van 1 f astra combi,piros,tegnap látta párom mellettünk parkolni tolatva,ferdén.Garázsos,így őt vadásznom kell,de rá tippelünk.+ van még 1 f piros 5ajtós. -
Markizmark
addikt
válasz
Luck Dragon #65150 üzenetére
Miket produkál a váltó?
-
válasz
Luck Dragon #65150 üzenetére
Ouch, az se olcso mulatsag.
-
-
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Mennyire normális, hogy ennyit változik az előgyújtásom szöge?
Alapjáraton ugrál elég jól a videó végén.
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Luck Dragon #65134 üzenetére
Nálam múlthéten hogy kiégett a bal első H7es,akkor minden indítás után kiírta a kijelzőre,hogy ellenőrizzem a bal izzót.Képen is mutatta.Akkor ez is extra lenne?
-
Calogero
addikt
válasz
Luck Dragon #65134 üzenetére
A Test mode-be nem lehet állítani semmit. (vagy csak nem tudok róla)
Azt a funkciót régen külön extraként kellett kérni, Emlékeztető csomag néven futott és 10 000 Ft volt.
Facelift után (2008) ha kértél BC-t akkor már ezt a csomagot is megkaptad alapból.
Ekkor az autó figyeli a folyadék szinteket, izzókat, illetve ha 3,5 foknál hidegebb van kint akkor üzen hogy jeges lehet az út.Utólag TECH2-lehetet programozni, ha az érzékelők be lettek szerelve.
Gergőke88: Neked 130-nál mennyit pörög a benzines?
-
válasz
bodojani #65132 üzenetére
2500rpm, a pillanatnyi fogyasztás 2.3
. A gyári adat szerint vegyesben az átlag 3.9 L, szerintem e körül lesz a valós is.---> Komolyan mondom mintha egy robogó fogyasztását olvasnám
Gergő, nagyon szuper a fogyasztása a tiednek is. Hihetetlennek ezek az új vaspapripák.
Calogero
Az előző gazdija mondta hogy amikor vette az autót, mondták neki hogy ebben a menüben lehet valamit plusz csinálni hogy a fényszóró ki ég akkor azt jelezze egy feliratos mondattal. Az melyik lehet? -
AMD Power
titán
válasz
pistike666 #65110 üzenetére
Én már nem fogok ezzel nagyon foglalkozni. Ha bejön a "nagy" hideg tolok a hűtő elé egy kisebb karton lapot. Meleget akkor is fúj a kocsi ha alig van a kék jel fölött. Nem érdekel.
Most jöttem a szerelőmtől. Csütörtökön viszem a gépet vizsgázni így átnézettem vele a gépet. Talált két szilentet , a hátsó féknél már kicsit vékony a tárcsa de még nem vészes. A hátsó lengéscsillapító szerinte még mindig jó. Alja szép, nem, rohad stb.... de majd csütörtökön kiderül ,hátha látnak valamit a műszakin.
Gergőke88 Ez a fogyasztás szinte már vicc. Nagyon jól eszik a gép.
-
bodojani
csendes tag
válasz
Gergőke88 #65130 üzenetére
Meg kellett próbálni, hogy megy
. 136LE Diesel.
Vettem rá téligumit összesen 196000 volt a 4 felni, gumi, nyomásszenzor + le és feltanítás. A szerelés ingyen. Eddig 3500 km van benne, az összfogyasztásának átlaga 4.9L, igaz van benne egy csomó város.
130 - nál 2500rpm, a pillanatnyi fogyasztás 2.3. A gyári adat szerint vegyesben az átlag 3.9 L, szerintem e körül lesz a valós is.
-
Gergőke88
addikt
válasz
bodojani #65129 üzenetére
Látom ti is toltátok neki
Neked ugye a 130 lovas dízel van?
Téli gumit vettél már rá?
Mi most elvittük egy köztes olajcserére (4,5e km van benne), 20e ft volt márkaszervizben.
Szerintem ennyiért teljesen rendben van.szerk.: Nálad is van ez a jelenség:
Rádióban amikor elmented alul a sávon kiirja az adót, de leállítás után elfelejti és csak az állomás hzt ír ki. -
Chiftain
aktív tag
válasz
AMD Power #65117 üzenetére
A mutató 3-4 km alatt eléri a 80-at. Aztán 80 alá nem is ejti be többet, csak ha leállítom persze. De 80-90 között félúton megáll a mutató afölé nem megy. Annyira nem aggódok egyébként mert az előző termosztáttal a 80-at csak 25fok feletti kinti hőmérsékletben sokat állva érte el.
Hallottam ezt is azt is. Hogy hogyan jó, valaki szerint az a jó ha gyorsan 90 lesz és ott is marad ha törik ha szakad. Valaki szerint így legalább látszik hogy "él" a gép. Olvastam olyat is hogy tök mind1 mit mutat a műszer. Nem attól függ a motor üzemi hőfoka...
Én személy szerint nem tudok igazságot tenni ebben! -
Calogero
addikt
válasz
Luck Dragon #65124 üzenetére
Test mode-ba, 4 dolgot néztem: aktuális sebesség, üzemanyag mennyiség, víz hőfok, akku feszültség.
HW:- Version / Date of manufacture
SW:- Software Freeze Date / VersionCode:= Code Index No.
Ver:= Code Index Version
LCD Temp:- Temperature of DIS unit
SCL LS - ?
Heat St:- ?
SCL MS - ?Mode: PWM (Pulse Width Modulation)
U-Term 30:Voltage at permanent live supply to screen
Input: Dimming set-point from CIM
U-Reference:13.5V Value of reference voltage
Chart:100% Dimming value for display
LED:100% Dimming value for LEDs
LED / LCD Temp: Temperature of display
Brightness: ? Stays on 0000
Delay A/B: ? Stays on 0000Dist-RC: 0.0m/s - Vehicle velocity in metres / second
Speed: 0 km/h - Vehicle speed in kilometers per hour
Coolant: 65.C - Coolant temperature
Sensor: 1.5.C - Uncorrected temperature from outside temp sensor
Display: 1.0.C - Corrected temperature value for display on screen
ICE-Enable: ON - Ice warning activated in display
ICE-Active: ON - Ice warning active - outside temp <3.5.C
ICE-Ack: ON - Ice warning acknowledged by driverInj-RC: 0.0 ml/s - actual fuel consumption in millilitres per second
Range: 93km - Calculated range remaining (this is displayed in KM even though it shows as miles on the main BC screen)
TC Inst: Tank instantaneous measurement
TC-Time: Tank averaged
TC-Dist: Tank further averaged
RC Inst: Current consumption (as in BC displayed)
RC Time: average consumption (last minute (?))
RC-Dist: average consumption (last 50km (?))
FCO: OFF - Fuel cut-off mode (ON=active)
RFC: OFF - ?
CSD: OFF - ?Számítások:
TC-Dist / RC-Dist = Range
Inj RC: instantaneous consumption [ml / s] (* = 3.6 l / h) -
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Luck Dragon #65124 üzenetére
Egyre gondolunk!
Nagyon tuti kis "menü"! Köszönet érte a fórumtársak,aki beírta ide! -
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Luck Dragon #65121 üzenetére
Mire gondolsz? Setting/Bc kombósra?Vagy valamit nem vettem eddig észre??
-
pistike666
csendes tag
válasz
Luck Dragon #65121 üzenetére
De az nincs annyira az ember szeme előtt. Vagy az digitálisan már pontos értéket mutat. De g-nél nagyon sok embertől hallottam, hogy a 90-et nem éri el a mutató.
-
válasz
pistike666 #65120 üzenetére
Bedig van benne vízhőfok mutató csak nem a műszerfalon, hanem a közép konzolon lévő digi kijelzőn.
-
-
senzaj
senior tag
Sziasztok!
Nem is tudtam, hogy van opelos topik, örülök, hogy idetaláltam.
Van nálunk a családba egy h astra kombi (nekem januárra van tervbe egy GTC).
Enjoy felszereltséggel sajnos nincs hozzá króm díszcsík az ajtókon. Ilyet utólag lehetne rá valahogy applikálni? Eléggé feldobja az összképet szerintem.
A képen látható, hogy mire gondolok. -
-
Calogero
addikt
válasz
Luck Dragon #65112 üzenetére
-
zolikaDB
veterán
válasz
trassher #65106 üzenetére
Bocsi
Nem tudom, miert volt a fejemben 16XE...
Delutan 3-kor elindultam Jozsarol, a Klinikaig mentem. Onnan ki a Lukoilhoz a Balmazujvarosin, majd ki a 10 szam ala egy ceghez. Hazafele menet be a Metroba. Onnan meg haza, belvaros.
Most OBD-n is mertem, ugyanazt mutatta, mint az ora. Hazafele meg kellett allni a vasuti atkelonel, ott felment 83-ig, majd 50-es tempo hazaig, es leesett 80-ra, meg az alá.
Szoval, csere lesz ez.Ertitek, ott a gond, h jot mer a muszer, hisz OBD-n ugyanaz lathato.
Meg amugy elmegy a f.szba az osszes szakember. Penteken voltam a szomszedban, h kellene polirozni a lampat. Oke, atkuldi a fiat. Nem jott.
Szerdan megyek, h mizu. Hivjam fel. Felhivtam, be is jott megnezni, elvallalja. Penteken fel 10-kor beallok, megcsinalja.
Ma 11-kor atmegyek, h na mivan? Vigyem ebedido utan, 13:00-kor.
Atmegyek, na? 13:00-kor kaja (?), utana nekiall. Oke, de 3-kor mennem kell. Addigra kesz.
Ottvagyok negyed 4-kor, latom matt mindket lampa... Fasza. 10 perc oszt kesz. Uh fel negykor kesz is lett.
Igazabol hasra nem estem tole, szep tiszta lett, de nem lett belole xenon, jobb, de attol Astra marad.
Majd beallittatom ebben az ingyenes programban...
Uh, tököm kvara kivan a sok mesterrel.
Jovore veszek polirgepet...
Ilyen lett: [link] -
Azt szeretném megtudni hogy a J Astra esetében van faceliftes változata? És ha igen, mikortól? Neten csak pár helyen írtak róla de nem volt egyértelmű.
-
mindthecrap
aktív tag
voltam ma Óbudán ebben a szereld magad műhelyben, egyelőre teszt gyanánt csak egy olajcserére, de maximálisan pozitív az összkép.
csak annyi árnyékolta be, hogy az előző "szaki" megszakította a menet végét a leeresztő csavarnál, és teljesen becsavarva elforog...
-
pistike666
csendes tag
Nem lehet, hogy csak a mutató nem pontos? Nekem is 90 fok alatt áll mindig, de obd-n torque 90-et írt, amikor néztem.
-
kocolaci
csendes tag
Tudomásom szerint a mutató nem pontos értéket mutat, korrigálja a kapott jelet a műszercsoport. Nekem anno a G Astra újkorában mindig 90-en állt, 6-7 éves kora körül kezdett lejjebb megállni. Termosztát csere, gyári, minden maradt ugyanaz. Ekkor mértem rá beindítástól üzemmeleg állapotig. Valahol 90 fok körül volt a tény a mutatott kb 80-85 helyett. Akkor azt mondták, hogy fárad a műszercsoport. Ennyiben hagytam. Ez egy 2001-es 1.4-es volt.
-
beg
veterán
Ma minden opel fázik? Azt hittem csak az enyém didergős, 110 km után a 90 fokot alulról csiklandozza, de inkább 80-85 lendületes haladós menetszélnél.
-
vans?
őstag
udv,
van egy Meriva A-m, nem melegszik fel 80-85 fok fole hossza palyazasnal sem, ez normalis?
-
zolikaDB
veterán
válasz
Luck Dragon #65103 üzenetére
Mert pl trassher kollega autója hozza a 90 fok körüli hőmérsékletet. Mindketten debreceniek vagyunk, neki Z16XE, nekem Z14XE.
-
-
Petyyyyy
addikt
Kicsit vicces, de így egy év után sikerült összekontaktolni a kellő figurákkal, hogy megtudjam hol és ki a jó lakatos-fényező vagy épp motordoktor. Előbbihez hónapokat kell várni, de profi és legalább drága.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Dolce Gusto
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Futás, futópályák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Gombászkönyvek egyben