Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Öregszem
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz diegho #64880 üzenetére
Meg kellene emelni,és a kereket két kézzel megfogva vizszintesen,és függőbe is erőteljesen megmozgatni,hogy nincs e érezhető szabad kotyogása.Valszeg a vezetőcsukló (talpascsapszeg),vagy gömbfej kopott,ezért a kerék mozog.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
titán
válasz diablo1984 #64897 üzenetére
700 km-t minden korulmenyek kozott elmegy egy tankkal, igy latom mikor kell tankolnom. Raadasul miota fel lett ujitva a motorvezerloje az atlagfogyasztas lement 5 literre.
-
titán
válasz diablo1984 #64895 üzenetére
Nem mutat semmit mar vagy 8 eve.
-
titán
válasz diablo1984 #64893 üzenetére
A tankban levo jelado rossz valoszinuleg.
-
odorgg
addikt
válasz HoaryFox #64884 üzenetére
Futómű beállításon voltam amikor megvettem, mert jobbra húzott kicsit. (Agusztus)
Üresben nem jelentkezik a probléma, illetve a kormány mozgatására sem, csak nagyobb gázadásra 1-ben és 2-ben. Persze lehet kormányösszekötőnél is a hiba, nemtudom.Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
HoaryFox
Topikgazda
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz lsebestyen #64874 üzenetére
Szép munka, szerintem igenis jól állnak neki a színtelen indexlámpák, bár ott a jobb oldali sarkában az nem tudom mi, de fura
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
AMD Power
titán
válasz lsebestyen #64874 üzenetére
Szép lett.
Nekem mostanában azt csinálja a gép ,hogy "hidegen" indulás után húz jobbra az autó. De miután megyek vele már csak minimálisan húz jobbra. Úgy mondom ,hogy hidegen 50-nél húz jobbra rendesen, rá 20 perc múlva M2 autópálya 120-nál meg már szinte alig.
-
odorgg
addikt
Bal oldalt, pedálok felől daráló hang, rázás, nagyobb gáz adás esetén 1-2-ben? Ha finoman gyorsítok nincs probléma.
Szerelő váltóra, féltengelyre tippel, de ugye szét kéne bontani, persze most nem ér rá
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
diegho
nagyúr
Mi okozhat olyant, hogy a kormány jobbról tökéletesen visszaáll középre, de balról nem? A középállás előtt megáll és könnyen el is mozdul a középállásból jobbra, ha úthiba van.
-
lsebestyen
addikt
válasz szentkuti11 #64877 üzenetére
Szerintem nem néz ki rosszul. Igazából sosem akartunk direkt ilyet, amikor 10 éve össze lett törve, akkor a "szerelő" ezt rakta bele, az eredeti helyett, aztán gondolom a mostani meg úgy gondolta, h szándékosan ilyen van benne, ezért megint ilyet vett bele. Viszont a lámpákat ő is benézte, mert ezek a classic-hoz valóak, a hűtőrács pedig a simához. De legalább most két egyforma van bent, meg úgyis csak az veszi észre aki tudja h mi a különbség. De a mostani legalább becsületesen megcsinált rajta mindent, szuper lett.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szentkuti11 #64877 üzenetére
Szerintem sokkal modernebbnek hat. És szebb is. Fiatalabbnak tűnik.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
szentkuti11
addikt
válasz lsebestyen #64874 üzenetére
Az illesztések így képről nem tűnnek rossznak, viszont a színtelen indexbúra kicsit furán áll neki.
-
trassher
addikt
-
válasz lsebestyen #64874 üzenetére
Így képről szépen meg lett csinálva.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
lsebestyen
addikt
válasz mohabá 007 #64872 üzenetére
Ma úgy mentem vele reggel, nem ugrott vissza.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz lsebestyen #64868 üzenetére
Ha jól tudom, a belső keringetés 10perc után automatice kikapcsol.Próbáld meg, hátha magától vissza kiugrik a helyére.(kikapcsol)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Fkris
őstag
válasz lsebestyen #64868 üzenetére
Jol rávágsz kettőt, csak visszajön!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
lsebestyen
addikt
válasz flegga92 #64824 üzenetére
+ Intercreptor & necsak: Köszi a válaszokat! Több kevesebb sikerrel megcsináltam. Egyrészt eltört a rádiónak a beépítőkerete, nem tudom hogyan, szerintem anyagfáradás. Mindenesetre enélkül is a helyén van, és nem is zörög, lötyög semmi. A másik pedig a belsőkeringetés-kapcsoló. Van az a kis pöcök ami belemegy a nútba, vissza is raktam, de két ki-be nyomás után beragad és belsőkeringetésen marad. Hogyan kell ezt visszarakni? Amúgy frankó lett ezeken kívül.
-
Freeman007
senior tag
válasz Freeman007 #64817 üzenetére
Erre senkinek semmi ötlet
"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
Petyyyyy
addikt
Megeshet hogy kérdeztem már és az is, hogy csak akartam: G Astra hatchback és G kombi ajtajai egyforma hosszúak?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #64862 üzenetére
Én ha valamitől akkor az 1.9-es fiat dízeltől nem félnék. Pont ma beszélgettünk egy ismerőssel autóvásárlásról. Ő nagy audis, most akarja lecserélni 12 év után a 80-asát. Konkrétan szervízkönyves mióta nála van, mondhatni gyári állapotban. 2005-2007 körüli a4-et keres és ott is van évjáratonként is akár több motorkód, 8 szelepes, 16 szelepes dízel. Mondta neki olyan kell ami 10 évig autó lesz csak tudja tervezni a költségeit. Oké, legyen 200K egy felújítás de akkor tudja, hogy 4 évig jó megint, otthon el van rakva rá a pénz és nincs meglepetés.
Most megnyugtattál ,hogy nem csak az enyém nyekereg mióta belém jöttek hanem más példányok is. Legközelebb ha venném inkább a keretem feléért vagy még annyiért sem vennék egy lerugottat, megcsináltatnám a maradékból és akkor tudom, hogy mi van kicserélve, mi milyen. Persze ehhez főleg idő kell de inkább ez mint egy újabb "nyugdíjas tulajtól megkímélt állapotban" fospisztoly.Redmi Note 7
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #64856 üzenetére
En ezt megertem.
Valahogy ugy vagyok, hogy a fapad meg a kis motor feelinget cserelnem le. Ha 2004-es lenne a vas, akkor annyi. Csak ez a recseges-ropogas, bamulok ki -2 fokban a paras ablakon a hidegben, zabal, nem megy Ez kicsit sokba kerul havi szinten, immar 4 eve, ezt neked nem kell mondanom. Ezert paraznek pl az 1.9 dizeltol, sok rosszat hallani rola - es draga a javitas.
Mindegy, ha kifogok jobbat, akkor majd gondolkodok. Most nincs kedvem penzt adni masik bizonytalanert, 3 eves kocsira meg nem telik/sajnalok sok penzt kocsira. Uh marad a fapad -
Gergőke88
addikt
-
Calogero
addikt
válasz zolikaDB #64855 üzenetére
Szerintem nem bonyolultabb mint a H Astrákba.
Ha szerencséd van és már benne van a kuplungnál a kapcsoló, illetve be van vezetékelve, akkor csak indexkar csere és TECH2-vel tanítás.
Ha nincs akkor kell egy kapcsoló + vezetékezés is.Nálam H Astrába csak indexkart kellett cseréni+ tanítás műveletet kellett elvégezni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gergőke88
addikt
4e km van a K-ban, kicsit meghajtottam ma, és azt kell mondanom, hogy felesleges bele ilyen erős motor
2e km átlaga 6.5l város 70% tobbi országút.
Holnap irány vele Békéscsaba kolbászfesztivál[ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
G Astra-hoz ez jó ugye? Tudom oda van írva, de a különböző kiviteleknél egyforma e eza rész, azt nem tudom. Nekünk 5 ajtós ferdehátú van.
Ami most van rajta mindkét oldalon szét van rohadva és állandóan aláhullik a levél ami esős időben faszát ott tartja a nedvességet.
Esetleg ha valaki tud jobb áron ilyet - szigorúan újat - ne tartsa magában
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #64837 üzenetére
Ennyi idos dizelnel en mar nemnagyon nezem a km-t.
Tenyleg nezem a fejegyeget, gagyesz... Vectra-Signum clubban arulnak amugy gyari fejeket, nem horror penzert, legalabb nem kazettast.
Ulesekkel mi a gond? Legalabb tisztak Borbe nyaron beleizzad a segg!Igen, 2004-es a kocsim.
-
_q
addikt
válasz trassher #64843 üzenetére
Köszi, hogy megnézted. Csatolok egy képet és megpróbálom azon elmagyarázni. Kicsit móricka ábra, de a lényeg remélhetőleg kivehető lesz némi magyarázattal.
Tehát az 1-es pontal jelöl rész a jobb oldalt látható módon néz ki nálam nagyjából, ahogy néztem. oda kell bepattintani a 2-es pontal jelölt tengelyt az zöld szín alapján. A gond ott van, ahogy a kék ábránál jelölt rész is mutatja, nagyon vékony az a rész, ahova bepattanna, a tengely méretéhez képest. Ide próbáltam beerőszakolni, de egyszerűen nem akart bepattanni. 98-as g astraról van szó, nem tudom hogy esetleg itt még más volt-e a lapát vége.
Egyébként kipattintani is baromi nehéz volt. El is törtem a tengelyt középpen, úgy tudtam csak "kifeszegetni" a helyéről, de így is ugyan úgy használható, mert a tengely maga ott van és így nem annyira feszes az egész, széthúzva a tengely közepénél van akkora hely a törés miatt, hogy valahogyon könnyebben visszapattan.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
reszben +1
Viszont azert ez a CC nem csak a varos+20km jo szerintem tenyleg jo gumi, nagyon jol szerepelt a teszteken, alsobb kategorias teli es nyari gumikat is leverte ha jol emlekszem.
Ami ugye kerdes, hogy mit mutatna egy teszten, ha hasznalta az ember mondjuk 2 szezont telen nyaron, mert ugye a teli gummaval is ez a baj, hogy az anyaga farad el es azert lesz csereerett, nem elsösorban a minta miatt. Szoval mondjuk kemeny nyari forrosagban 1000km ekeket palyazva, utanna vajon mennyivel gyengül az anyaga akarmilyen csudakaucsuk is, nagyon csodalkoznek ha nem lenne mar lathato elteres a következö evi teli teszten.
-
beg
veterán
válasz Declare #64842 üzenetére
Aki városban vagy 20km körzetében csosztorál, annak jó. Amihez neked kell, arra mindig célszerszám kell. Nem baj ha van, de én is azt vallom, ha sok autópálya/autóút van, akkor inkább a külön szett.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
válasz montyx #64839 üzenetére
Hiaba teljesit nagyon jol a negyevszakosokhoz kepest a teszteken, azert az akkor is egy mix. A nyari gumi azert nem valo telre, mert a mintazata es az anyaga sem olyan, mint egy telinek es forditva. Azert mert jol szerepel a teszteken (ugye azert nem hozza azt, mint egy jo nyari es egy jo teli) az nem jelenti, hogy a Mischelin CC = 4db michelin nyari gumi + 4 db michelin teli mondjuk.
Magamnak a sok autopalya, nagy terheles miatt (nagy sebesseg, akar nehez auto több ember/cucc...), olyan gumit veszek, ami erre valo. Telen is nyaron is Raadasul szeretek is vezetni, szeretek sportosabban is menni neha, nem csak A bol B be csorogni
Azert nem a csodat alkotta meg a Michelin, nem veletlenül nem vettek le a teli es nyari gumikat a palettarol ,csak egy rettentö jo vallalhato alternativat csinaltak
-
trassher
addikt
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #64829 üzenetére
Kamu km, ülések, digitklíma van de egy rendes gyári fejegység már nem jutott bele. A te autód is 2004-es nem?
xboy89: Itt helyben ahova járok autósboltba. Mi a gond a bepattintással? Eltörni nem igen tudod csak ha izomból feszíted hátrafelé az ablaktörlő kart. A műanyag fedelet meg fel lehet hajtani alul ahol a tengely van.
Redmi Note 7
-
montyx
aktív tag
válasz Declare #64832 üzenetére
Vannak jó kapcsolataim a Michelinnél, és nagyon dicsérik az abroncsokat. Apám kocsijára is már CC-t vettünk, mert ez már nem négy évszakos besorolású, hanem teszi a dolgát.
Igazság szerint sikerült egy tök új műkaucsuk keveréket, és egy fasza mintát megalkotniuk. Emiatt a kettő miatt lett végre normális téli-nyári abroncs belőle. Ami a lényeg, hogy az új keverék miatt télen nem merevedik meg a keverék, és nyáron viszont nem kopik a meleg miatt.
Amint lekopott a téli gumim, a bálna is kap egy új szett CC-t. Akar a tököm vacakolni a gumicserékkel, meg tárolással.
[ Szerkesztve ]
Aláírás
-
montyx
aktív tag
Na ma lesz az első autópályázás az új verdával. Kíváncsi vagyok, hogy szuperál a kisöreg. Budapest-Nyíregyháza viszonylat jó kis teszt lesz szerintem.
Aláírás
-
AMD Power
titán
válasz Gergőke88 #64828 üzenetére
Én is valami jobb minőségüben gondolkoznék persze. Főleg ha már 4 áráráért "8-at" vennék". Ehhez a az F-hez már én mondjuk nem szeretnék gumit venni. Nem hiszem ,hogy nálam lesz még annyi ideig ,hogy egy csont új 4 évszakost vegyek hozzá. Illetve a nyáriakat tavaly vettem újonnan. A téliek már mondjuk messze nem újak, de nincs probléma velük.
Luck Dragon Az újabbak biztos jobbak.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #64828 üzenetére
Erdekes....en sileccel szoktam sielni, a szallasig meg manapsag fekete aszfalton 10 fokban szoktam menni
Amugy beszeltük ezt mar itt....a Michelin CC t en is bevallalnam ha nincs nagy terhelesnek kiteve. AMugy ha jol tudom a CC nem is tartozik a gyarto szerint a 4 evszakos kategoriaba, mert azoknal sokkal jobb es a tesztek is ezt mutattak. Ha nem palyazik valaki sokat, meg nem az alpokban lakik, annak siman jo alternativa lehet szerintem is
-
_q
addikt
válasz trassher #64802 üzenetére
Hol vetted annyiért? Én bárdinál 3400-ért kaptam meg Arról nem is beszélve, hogy mikor rájöttem, hogy milyen nehéz a cseréje (bepattintani nehézkes, félek eltörök valamit), meggondoltam volna hogy biztosan akarom-e cserélni.
Ha már felmerült, akkor megkérdezném, hogy cseréljem ki úgy, hogy ne törjek el semmit. Próbáltam beerőszakolni a a helyére, de annyira szoros a bepattintás helyénél a műanyag, hogy nem akart sikerülni
-
Petyyyyy
addikt
válasz zolikaDB #64829 üzenetére
Km állást nem is piszkálom, de azok az ülések...méltatlanok egy Signumhoz szerintem. Oldaltartás rulez.
De amúgy nincs elszállva a gép nagy felnikkel meg hasonlók. Azt tippelem megértő gazdija lehwtett, aki tudta mit kell várni a géptől.
A telefontartó miatt megfúrt középkonzoltól rendre tökön szúrnám magam.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
zolikaDB
veterán
Na, ez így elsőre tetszik! -> Signum 2.2 DTI xenon
Boncolgassuk akkor, mi sz.r! -
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #64826 üzenetére
Tegyük hozza hogy az újabb prémiumok már jelentősen jobbak.
Nekem Michelin CC van és teljesen jó. Télen síelni is voltam vele. -
HoaryFox
Topikgazda
válasz lsebestyen #64822 üzenetére
Tanúsíthatom, én is ez alapján csináltam, az óracsoportban volt egy, ami ki volt égve, meg a fűtéskapcsolóknál, én egy csavarhúzóval megcsináltam, igaz, béna vagyok és egy jó 2 órát elszüttyögtem vele
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
válasz AMD Power #64825 üzenetére
Én azt javaslom hogy ne tedd.
Most nekem az van fent Pirelli P2500 euro:. De egyrészt hangos nagyon az autó, mintha a téli gumikat használnád mint a négy évszakban. Más részt szerintem téli időszakban nincs olyan jó mint a kimondottan a téli gumi.De ez egy szubjektív vélemény.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
Kicsit OFF de mégse. Nem olyan rég elég sokat beszélgettünk itt ezekről a gumikról.
Ne féljünk az újtól: a négyévszakos abroncsok jobbak, mint valaha
Én is kezdek nagyon hajlani egy ilyen irányba.
-
flegga92
senior tag
válasz lsebestyen #64822 üzenetére
Én ez alapján csináltam meg pár hónapja, nem bonyolult, max 45 perc volt mindennel együtt.
Foglalat nélküli rizsszem izzót kérj. Ha a kijelzőbe is kell oda a pontos típusa B8.5d, de így nem sok helyen fogják tudni, inkább vedd ki és vidd el. Azt csak két csavar fogja, könnyű cserélni. -
Willie
őstag
válasz lsebestyen #64822 üzenetére
Szia!
Tényleg így lehet cserélni, nem olyan bonyolult, mint ahogy kinéz, hamar megvan. A bajuszkapcsolókat nem kell kivenni, rizsszemizzó kell bele, mint ahogyan a leírás elejében is írva van.
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok! F Astrán ideje lenne kicserélni a középkonzol izzókat működőkre. Ezt a leírást találtam. Tényleg le kell bontani ehhez ennyi mindent? A bajuszkapcsolókat csak ki kell húzni, vagy van valami praktika? Nem szeretném eltörni. Illetve valaki tudja, h milyen izzók kellenek ide pontosan? Rendelni most nem szeretnék, itthoni boltból kéne a cucc.
-
albert
újonc
sziasztok nekem olyan problémám van 97-es b-s opel vectra menetköben berángatott fulladt levettem a gázról a lábam nyomtam óvatosan és gyorsult tovább az autó.Ezután gázadásnál fulladt állt meg,ezután csökkent a teljesitmény,most már nagyon nehezen indul és ha be is indul nem megy minden henger majd felpörög 2-3ezres fordulatig akkor reagál a gázadásra majd ha leesik az alapjárat nem minden henger meg gázadásra ujra fullad tud-e valaki segiteni?Köszönöm minden jó tanácsot elfogadok.hogy merre keresgéljem a hibát.köszönöm
-
Freeman007
senior tag
Sziasztok. Valaki tudja vagy tudtok olyan oldalt linkelni ahol megtalálhatom a 2000-es G astra 1,4 benzin világításkapcsolónak a lábkiosztását vagy az ahhoz passzoló foglalat kiosztását?
Köszönöm előre is."A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
Ferike81
senior tag
-
Ferike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #64807 üzenetére
Nekem is csinált valami érdekes koppanást, de megnézettem a futóművet, és minden rendben volt. Nekem amúgyis kemény a futómű + a 19-es felnik mindent felvesznek. De ha a csomagtér roló be van húzva nem hallani. Vagy már lehet hozzászoktam.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Pitterix
őstag
válasz Luck Dragon #64793 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
Ezeknek alaposan utánajárok.
A mostani kocsimat 232000km-el vettem 2011-ben. Egy 98-as Corolláról van szó. Ott rákérdeztem mindenre, meg is mondták kerek perec, hogy pl egyszer koccantak vele előröl,m eg sosem cserélték a vezérm. szíjat. Fehérváron vettem egy használt autó kereskedőtől.
Akkor vittem magammal egy ismerős szerelő srácot is. Azóta is ez a gép van, de kicsi nagyon.
Ez a "rendőr" Astra meg nagyon tetszik, mióta kijött, meg talán elég strapabíró is lenne."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
-
B-L-A-C-K
titán
De az miért adna koppanó hangot? Az elvileg fix...Amúgy azok elvileg nemrég voltak cserélve hátul, persze ettől még lehet az nem értek hozzá. Viszont ez nálam igen is hiba, mert elég idegesítő, de amúgy hangon kívül nem befolyásol nálam se mást. 1 hét múlva csütörtökön azért kíváncsi vagyok mit mondanak rá...
-
gban
veterán
válasz B-L-A-C-K #64807 üzenetére
Nálam J-nél ugyanez van - a féknyereg kopog - lötyög, nem hiba csak zajos. És minél kisebb magasságú és minél sűrűbb az úthiba, annál jobban hallani. Magyarán minél kisebb és sűrűbb a rezgés. Nálad is ez van?
Legalábbis szerelő ezt mondta. Meg hogy ha akarok, nézzek felújító készletet, más gyártóknál is előfordul, és azoknál lehet kapni ilyen készletet, Opelnál nem tudta pontosan hogy van-e ilyen.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
B-L-A-C-K
titán
Ide is bedobom hátha mond valaki valami érdemlegeset.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fizz.hu - vélemények, tapasztalatok
- Milyen monitort vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Asszociációs játék. :)
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest