Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
zolikaDB #26388 üzenetére
mert régen úgy tanították és sokan nem upgradelték a tudásukat a mai autókhoz.
(#26390) Dluinet: "többet fogyaszt az autó": mítosz.
(#26398) hdman: motorfékkel sokkal hamarabb áll meg az autó, ezért nem azt kell nézni, hogy motorfék alatt nulla a befecskendezés, üresben meg 0.5-1 liter/h, hanem azt, hogy mész 800 métert rendes gázon, meg 200-at motorfékkel, akkor vagy ugyanott, mintha 1 km-t üresben gurultál volna, és a 800 méter teljes fogyasztása több, mint ugyanennyi üresben.
(#26399) Dluinet: "kb ahány köbcentis a motor, annyi l/óra": fel is gyújtanám, ha ennyi lenne...
-
Calogero
addikt
válasz
deicide #26392 üzenetére
hdman: utólag mennyire gány rakatni bele tempomatot?
Ha szerencséd van akkor kapcsoló beszerelése és programozás kb 25000 Ft
De lehet nem elég a index kart kicserélni hanem kell kuplung kapcsoló és vezetékezés is valamint az előfordulhat műszerfal egységben kijelzőbe nincs visszajelzés.Nekem 2007-ben szakszervizben 17 000-ért rakták be (munkadíjat nem kellett fizetnem). Szerencsém volt csak az index kart kellett cserélni, meg felprogramozni. kb 20 percet vártam az autóra.
-
zolikaDB
veterán
válasz
deicide #26392 üzenetére
Kérdés:
- ha motorfékkel megyek, akkor nem melegszik a fék? Buta vagyok, akkor lassul magától, és nem kell fékezni.
- fogyasztás szerintem sem egyértelmű: múlt hónapban én is motorfékeztem a városban, fogyasztás 9.66L/100km. Ha üresben gurulgatok, akkor 8 körülre kijövök, v vmivel több. Plusz erős a motorfékem, nagyon lassul a kocsi vele.
- tempomat: egyáltalán nem gány, G Astrához komplett leírás van a CC led oldalon, cikkszámokkal. -
deicide
veterán
válasz
diablo1984 #26393 üzenetére
Köszönöm, ma megint tanultam újat!
Ez ahhoz fogható, amikor kb 2 év után jöttem rá, hogy az F-ben ha a lámpakapcsolót kifelé húzom, akkor felkapcsolja a belső világítást. De teljesen véletlenül, furán nyúltam hozzá és kihúztam. Egészen addig csak ajtónyitáskor volt fény.szerk: Akkor egyelőre nem erőltetem, hosszabb utat a közeljövőben nem tervezek.
-
diablo1984
veterán
válasz
deicide #26392 üzenetére
aham, mert az óracsoport világítását lehet vele halványítani, vagy erősíteni! megtévesztő az ábra, de sötétben egyértelmű majd meglátod!
bár az opelhez nem tudom, de más hasonló autókban az elektronikában való engedélyezés a legnagyobb meló, szerintem a vezetékelés is ki lehet építve, a can-bus rendszer tanítása viszont csak tech2-vel lehetséges szerintem.....
-
deicide
veterán
válasz
diablo1984 #26387 üzenetére
Hmm, holnap kipróbálom, mert a tekerőn az ábra egy kilométerórafélét ábrázol, mutatóval, ha jól néztem.
zolikaDB: Ha hirtelen manőverre van szükség, gázt adni nem tudsz, a fékek elmelegedhetnek (bár ez nálam nem volt gond, mert nem fékeztem ott). Viszont a fogyasztás kérdése nem egyértelmű, mert motorfékkel ugye még az érdi lejtőn is lelassulok és gázt kell adnom, hogy tartsam a sebességem, míg üresben még gyorsulok is az aljáig, igaz ott meg az alapjárathoz üzemanyagot használ. Szerintem kb egálban lehet a dolog.
hdman: utólag mennyire gány rakatni bele tempomatot?
-
deicide
veterán
válasz
zolikaDB #26382 üzenetére
Az Osztrák hegyek megváltást hoztak, igen, volt hogy 10-12km-t lehetett gurulni üresben 130-140 körül lefelé, na akkor én is pihentettem a lábam. De üresben gurulni azért erősen lutri kategória volt, ezt mai fejjel már nem csinálnám.
Van egyébként olyan autó, ami hosszú távon 46+-os lábnak kényelmes? Tudom, a tempomatos, de egyik autóm sem az jelenleg.
-
zolikaDB
veterán
válasz
deicide #26381 üzenetére
Tempomat nélkül, gyári üléssel a G Astra se kutya. Kínomban nem tudtam, mit csináljak a lábammal (amik 48-asak). Alig vártam a hegyet, h lefele motorfékkel jöjjek... Illetve, volt h gyorsítottam, majd gurultam a külső sávban, h mozgassam a lábfejem.
Seth: ez jó hír, akkor mostmár vadászhatok frankó B Veki ülést is, a szép Astra sportülés ritka és drága. (ez alatt értem pl a Linea Blue-t) -
Habsteve
tag
Sziasztok. Opel Astra G 16v 2000es,133e km. Napokban hoztam el a gépet hengerfej műtét után. Már hónapok óta a következő jelenséget produkálja. Nagy sebességű szakasznal ha benyomom a kuplungot teljesen leesik a fordulatszám és leall a motor. Van amikor uugy lelassulok es elkezd rangatni a motor. Fojto szelep, egr szelep tisztítás is megvolt. Mivel lehet a probléma?
-
diablo1984
veterán
válasz
adidas4death #26376 üzenetére
rugó, csillapító, szilent. bármi lehet(bár a rugó szélsőség). nálam pl a szilentek hidegben nyikorognak, gondolom egy kis wd40 elhallgattatná, de legalább nem koppan!
-
TasiA
senior tag
válasz
_seth_ #26371 üzenetére
Futómű: IMÁDOOOOM
Tudod nekem volt 10-centistől kezdve minden a régi A Vekiben. Ez nagyon tetszik! Úgy kanyarodik, mint az álom. Nagyon jó a biztonság érzetem benne és nagyon jól jelzi, ha közel van a tűréshatár.
ÜLÉS. Rövid távon semmi gond, csak ha sokat mész. Túl van kagylósítva és keményítve. -
TasiA
senior tag
válasz
bajusz15 #26374 üzenetére
Opel általában 3700K vagy 4300K-t használ. Személyes tapasztalatom: 4300K-nál nagyobbat én nem vennék. Nekem volt 5K - 6K- 8K. A 4300 az teljesen fehér, egy lehelletnyi halványka kékes beütéssel(amit manapság jégfehérnek hívnak), de épp csak annyi, amit talán észre sem veszel, de a fehér felfestések és a táblák jól világítanak tőle. SZóval nevezzük fehérnek. Ami ennél magasabb számú, abban egyre több a kék szín, és egyre kevesebb a fényerő.
-
adidas4death
aktív tag
Hátul eléggé gyászosan elkezdett kopogni valami, már kisebb úthibáknál is iszonyat módon felüt és koppan egy nagyot, valamint a hátulja is lentebb ül mint kellene szerintem.Rugó lenne ez? még nem voltam ma kint nem néztem meg hogy az törött-e el.
Mennyibe fájhat a párban való cseréje? Ilyenkor szoktad lengéscsillapítót is cserélni?
(B veki 1.6 16v) -
bajusz15
senior tag
Időközben rájöttem, hogy D2S a foglalat és már az izzók is megvannak.
Előző tulajtól sajnos nem tudtam meg semmit, hogy hány kelvines volt benne, pontosabban jelenleg is. Elég kékesnek tűnik, remélem kevesebb mint 6000K, mert most egy olyanra esett a választásom, hétfőn lesz benne, kíváncsi vagyok hogy muzsikál majd, youtube-s videókat ugyan néztem, de szerintem élőben máshogy mutat. -
_seth_
veterán
Akkor én csak örülök annak, hogy nem sport ülésem van
Legnagyobb út amit egyben megtettem vele az 800 kilométer volt amiből kb 300 60-80 közötti tempóban tehát még csak gyorsan le sem tudtam zavarni és akkor sem volt kényelmetlen az ülés.
Tempomat van a tiédben?
Futómű hogy tetszik? Igaz nekem sedan így eltér de mégis csak hasonló -
F_Gergely
őstag
Gyerekek hogy jartam el se hiszem... Mentem a kocsiert, volt olaj es szuro csere, izzitogyertyak meg hosszbordasszijj. Hat indultam el a kocsival check engine lampa folyamatosan vilagit az auto meg max 50 jo ha megy eroltlen, 2 ezernel tobbet nem is porog es semmi ero nincs benne... Megallok motorhazteto kinyit gondoltam a turbo szart be de nem, olajfolyas nincs. Kocsi vissza a szerelohoz... Azt mondja szerinte a legtomegmero, de holnap megnezi es kiolvassa a hibat.
Ismeros ajanlotta a szerelot ( o is jott velem a kocsiert mrg aztan haza is hozott) de eleg hulyen veszi ki magat hogy szarabb lett az auto mint volt... Arra tippelnek hogy a legtomegmero kabele nem erintkezik rendesen es kontakthibas, ami igaz is lehet mert a kocsi elektromos resze borzaszto. Remelem holnap johereket kapok...
De csak en tudok igy beletenyerelni.... -
soo277
őstag
Na meg van a hibám Astra G 2.0 dti
Adagoló, azon belül valami dugatyu besült vagy mi pöcs+szűrök+munka
140-150be fog fájni -
mikoljan
tag
Sziasztok,
Kicsit off lesz, de hátha tudtok segíteni.
Tavaly november 16-án volt egy koccanásos balesetem, amiben egy német rendszámmal rendelkező hobbiterepjárós hölgy belém jött. Az összes biztosítási ceremóniát a biztosítócég egyik partnerszervízére bíztam. Rá öt nappal megtörtént a kárfelmérés, a kárszakértő körbefotózta a technikában keletkezett kárt.
A helyzet jelen pillanatban az, hogy majd két hónap után (tudom volt egy karácsonyi időszak is) még most is várom a "véleményt", a jogalapot.Van erre valamilyen szabály, rendelet, utasítás, parancs, stb., hogy a kárfelméréstől számított adott időn belül meg kell hozni a biztosítótársaságnak a jogalapot és elkezdődjön az autó szervízelése?
(Mondták, hogy külföldi rendszámos autó esetében ez hosszabb idő. Na de, nettó 1,5 hónap, bruttó majdnem kettő?)Köszi előre is!
-
F_Gergely
őstag
válasz
Jim Tonic #26355 üzenetére
A motorhaztetot felnyitva nem is latszik semmi (egy keves olaj volt a turbo burkolatanak a tetejen) , alulrol nezve viszont tiszta olaj minden. Azt meg nem tudom pontosan honnan folyik, de ha jol lattam ott folyik ami a turboba megy cso. De annyira olajos minden hogy ezt is csak tippelem, en azt hittem a motor engedi az olajat, de a szerelo azt mondja a turbo.
-
válasz
F_Gergely #26354 üzenetére
Ugyanolyan lesz, mint egy új turbó. Ugyanannyi bír. Turbótól, műhelytől függ, 70-120 között. De nem nagyon értem, honnan folyik az olaj. Mert ha a turbó házába folyik bele, ahová szokott, az Te nem látod. Ha kívül, akkor vagy a csatlakozásnál folyik, vagy valami nagyobb gebasz van.
-
-
Jön az olaj, 7l, plusz a szűrök. 20 rongy. És akkor még ki is kellene cserélnem.
-
#81556480
törölt tag
Az összes szivargyújtó dugó egy nagy "..." sajna..
-
adidas4death
aktív tag
válasz
F_Gergely #26348 üzenetére
Akkor nem csak nekem van ez a gondom a Vekivel. Engem is már az agyvérzés kerülgetett amikor a GPS-t akartam tölteni és mindig kimozdult meg lötyög benne meg minden baja van... azt hittem egyedi gond de akkor nem.
aztán vettem egy olyan fejegységet amin van USB és azóta töltöm arról...
-
F_Gergely
őstag
Talalkoztatok mar olyan jelenseggel, hogy a szivargyujtoba nem tudjatok belerakni az egyebkent belevalo fejet? Telefonomhoz van gyari autos tolto, de kb egy centit ha betudom tolni utana elakad. Kerdeztem ismerost mondta neki is van ket toltoje egyik belemegy a szivargyujtoba a masik ugyan ugy mint nekem elakad es kiesik. Ez mitol lehet? Marhara zavar hogy ott a meregdraga autos tolto es be se tudom dugni
-
F_Gergely
őstag
Most hívott a szerelő, nem a motorból folyik az olaj, hanem a turbóból.
Majd pénteken megyek a kocsiért, aztán egyeztetünk mennyi időbe és pénzbe fájna a javítása. -
bajusz15
senior tag
Sziasztok!
Pár hónapja tulajdonosa lettem egy 2005-ös H-s Astrának
( Z17DTH ) Azóta belekerült pár dolog, nemrégiben viszont észrevettem, hogy a bal oldali xenon nem kékes-fehér, hanem inkább sárgásan világít hosszabb úton, mikor régóta megy a xenon. Gondolom a vége felé jár, így gondolkozok egy páros izzócserében, viszont nem tudom, hogy milyen a foglalata
Elvileg mivel gyári, így D2S-nek kéne lennie, legalábbis erre találtam "nyomokat" a neten. Megnéztem volna a lámpatesten lévő kis papírt is, amire szerintem rá van írva, de sajnos azoknak csak a helyét találtam meg, kis papír hiányzik mindkettőről.
Aki már cserélt izzót, illetve tudja, hogy milyen a foglalat, az kérem írjon, nem szeretnék felesleges ezreket kiadni olyan izzókra, amik nem is jók a kocsiba.Előre is köszönöm!
-
#81556480
törölt tag
pedig nekem most az kell
-
TasiA
senior tag
válasz
_seth_ #26333 üzenetére
Hát én nem vagyok egy langaléta
A deréktámasz az inkább a vesémet nyomja, ha kitekerem. Maga a háttámla kissé kagylósított , de felül a lapockám körül, mintha véget is érne a kagylósítás és kicsit ki áll. Na meg a szivacs is rendesen kemény.Azt hittem ki van ülve, de megnéztem többet is, mind ilyen. Kollégám is alacsony, neki is ugyan az a baja, mint nekem. olyan 200 km-ig teljesen jó, majd onnan egyre rosszabb. Szerintem bepróbálkozom egy ilyen kispárna+ univerzális deréktámasz kombóval, amit egészem mélyre tudok helyezni. Úgy tűnik, mintha olyan 190-200 centire lenne tervezve. Az A Vekiben 2 helyen is lehetett állítani, legalul+felette.
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #26339 üzenetére
A dobfaragásról annyit hogy én gyári dobból csináltam sportosat. Megvolt a két lezáró vége plusz a be és kimenő csövek. Ez beborítottam lemezzel, és körbehegesztettem, majd lefestettem hőállóval. Tök úgy nézett ki mint a gyári, csak nincs benne fojtás. Közép dobom van még, katalizátorom nincsen. Így remek hangja van a kocsinak, nincs is ezzel probléma, csak a vége nem tetszik gyáriassága miatt.
Seth: Ma egy fórumon láttam 40 euróért irschmer dobot! elgondolkoztam rajta, csak angolból jönne
-
adidas4death
aktív tag
válasz
#81556480 #26337 üzenetére
Hát mostmár lassan(inkább gyorsan
) nekem is aktuális, mert a hátsó dobom már inkább egy kigyerek "csörgője" lehetne annyira szétvan benne minden (bár egész jó hangja van igy
) csak mondom megvárom a tél végét a dob cserével, de hát itt nem nagyon volt eddig effektive TÉL szóval...
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #26336 üzenetére
Passz, gyári
Én egy irmscher hátsódobbal vettem, szerencsére még az egyben van így nem kell keresgélnem bár szerintem ha cserélni kell majd gyárit rakok fel. Hangja ennek annyi sincs mint a gyárinak hiába a nagy kerek dupla saválló vég
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #26336 üzenetére
Ugyan ezen asportdob kérdésen pörgök vagy 2 hónapja. De nem találok olyat amit egy az egybe fel kell pattintani. Univerzálé lenne dögivel, de még nem vettem rá magam (fel tudom tenni nem arról van szó)
Régen volt a paraginak de már nincs, ez a nagy bánatom. 3 napja volt egy nagyon zsír paragi dob a vaterán,rálicitálta, erre mire felkelek tegnap há elvitte valami szemét
-
adidas4death
aktív tag
válasz
_seth_ #26335 üzenetére
Igen én is ezt olvastam a régebbi hsz-ekben, hogy inkább "boyracer"-kedésre való mintsem érdemi haszna lenne
tudsz/tudtok esetleg valami izléses sportdobot ajálnai b veki alá? 20k lenne most a keret, és nem kellene ilyen vad hangú valami fostaliga mert nem szomszéd ijesztgetésre kellene, valami kis szolid de morgós hangú történet érdekelne.
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #26334 üzenetére
Nekem kadettben volt, tetszett, szép hangja volt, igaz mosni, olajozni kellett időnként viszont ma már nem foglalkoznék vele, az a 0,1LE amit hozzáad a rendszerhez elhanyagolható
Többet ér még az is ha sima 95 helyett valami prémiumabb üzemanyag kerül bele pl már a shell nitrot is észre lehet venni, hogy jobban veszi a fordulatot vele.
-
_seth_
veterán
válasz
#81556480 #26332 üzenetére
Katalizátor nélkül nincs is nagy haszna vagy inkább értelme, viszont azokból is hiányzik vagy meg sincs amibe kellene.
TasiA: passz, nincs tapasztalatom a sport ülésekkel, egyszer ültem csak olyanban amiben az volt, ott talán a combtámasz részt ki is lehetett húzni de abban sem vagyok biztos, hogy az eredeti b veki ülés volt, nem tűnt rossznak de gondolom ez magasság és alkat függő is.
A vekiben is van még hátul két kapaszkodó is megvilágítva a biztonság kedvéért... mentségére legyen mondva, hogy ha esetleg a belsőtérvilágítást rajtahagyom akkor magától lekapcsolja idővel
F_Gergely: A 72-es 720-as volt a jelenlegi 54-es 520-as indítóáramot tud, ez is elegendő
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #26330 üzenetére
Szekunder levegő pumpa. Feladata az, hogy plusz levegőt juttasson a katalizátorba az indítást követően és ezzel hosszabb élettartamot érjen el. Indítás után rövid ideig zúgnia is kell akkor működik helyesen.
-
adidas4death
aktív tag
Tiszteletem!
A pirossal bekarikázott szerkezet az mi a történet?
(többnyire első, hideg inditáskor zúg egy ideig elég rendesen, de egy idő után elhallgat)
a képet "gugliból" vadásztam, nem a saját vas, most este már lusta voltam kimenni fotózni -
bambano
titán
ilyet nekem akkor csinált, amikor egyszer jobb tisztító képességű olajat raktam a motorba, az ki is pucolta a dzsuvát, bele az olajnyomás szabályozóba és az nem zárt többet.
az ilyen tisztító adalékokkal vigyázni kell, mert valójában nem tisztítanak, csak áthelyezik a dzsuvát.
-
nzozz
aktív tag
Sziasztok!
Mostanában egyre furább dolgokat művel a gépezet (Z14XEP Astra G). Miután az olajgomba (mellett) kinyomta szinte a teljes motorolajmennyiséget, az olajgomba ki lett cserélve, max. szintig fel lett töltve olajjal a motor. Most még kapott egy Liqui Moly hidrotőke tisztítót, hátha segít.... de mintha hangosabb lenne. A régebben említett önindító zsírozás nem oldotta meg az indításnál fellépő csörgés. És most azzal "újított be" az autó, hogy minden indítás után világít az olajnyomás lámpa, de egy pici (1200-1500RPM -es) gázfröccs után kialszik.
Na ez mi lehet?Köszönöm
-
TasiA
senior tag
válasz
Jim Tonic #26325 üzenetére
szasz, csak neked, csak most
30 dízel C veki kombi kicsit már bontva, mindenestől 290 ezer ft
-
hdman
őstag
válasz
Jim Tonic #26320 üzenetére
- szivósor+tömítés
- hosszbordás szij
- gen. szabadonfutó
- olaj ( L Moly)
- összes szűrő ( Mann )
- munkadij~ 2 kiló.
Valamit lehet kihagytam. Lehet az EGR is dugózva lesz, azt még megbeszéljük. Jövő pénteken viszem, addig nem is használom.
Ezen kívül szerintem lassan egy kettőtömegű+ kuplungcsere is kinéz...
Mondjuk lassan már minden fő elem cserélve lesz
-
F_Gergely
őstag
válasz
Jim Tonic #26321 üzenetére
Elvileg van ulesfutesem, a konzolon ott a kapcsolo, ha benyomom vilagit, de az ulesfutes nem mukodik. Vettem uj ulest ami futheto, csak nem tudom melyik az ulesfutes csatlakozoja. (Ismerosnek ugyan ilyen kocsija van es szeretnenk tudni hogy neki bevan e kabelezve es csak kapcsolo kell).
-
F_Gergely
őstag
Tudja valaki, hogy nez ki a B Vectra ulesfutes csatlakozoja? En a sarga csatirol gobdoltam hogy az, de azt mondtak az a legzsake. Na de akkor melyik az ulesfutese?
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #26315 üzenetére
Köszi köszi
-
#81556480
törölt tag
Valaki eltudja mondani Vectra b1-es lámpában melyik égő micsoda ?A legnagyobb foncsorral rendelkező az mi ?
-
soo277
őstag
válasz
F_Gergely #26309 üzenetére
Pontosan,1x csak nem indult,vagyis elöször csak nehezen,azt meg semmi,behúzatuk elindult, lementem vele szerelöhöz,nézegette 2 napig aztán aksit cserélt
(jo szar is volt)
2napig indult is az auto rendesen,aztán semmi,megint behúzatuk,és most van kimondott Diesel Motor speckoknál,ma várom a választ ,hogy mi lesz -
F_Gergely
őstag
válasz
zsambek #26304 üzenetére
B oszlopra van ragasztva függőleges gumi csík, ami a kasztnin fut végig, tehát az kellene ami magán a kocsin van, nem az ajtókereten.
(#26307) soo277:
Na igen, ilyenkor mondom azt, lehet hogy én is szívok az autóval, de ha dupla ennyiért vettem volna, azzal ugyan így járhatnék... Egyébként az adagolót én is beleszámoltam, viszont azt egyszer kell kiköhögni utána 250 ezer km-ig nincsen vele gond. Mi volt a hibajelenség? Egyszer csak nem indult az autó és ennyi? -
zsambek
aktív tag
Lefotóztam pár hibakódot, nézzétek meg Ti is, talán többet tudtok belőle meg, mint én
B1S1 levegü/ü. anyagarány (1. hengersor, 1-es érzékelő) - SZEGÉNY
B1S2 lambda-szonda fűtés (1. hengersor, 2-es érzékelő) - AKTÍV
B1S1 O2 érzékelő (hengersor 1, érzékelő 2) - 156
B1S2 levegő/ü. anyagarány(1. hengersor, 2-es érzékelő) - Szegény
B1 O2 érzékelő kör(1. sor) - Zárt
B1 rövid távú üzemanyag korrekció (hengersor 1) - 31KÉSŐBB mikor adtam neki egy kis gázt, akkor ilyen értékeket adott
B1S1 levegü/ü. anyagarány (1. hengersor, 1-es érzékelő) - SZEGÉNY
B1S2 lambda-szonda fűtés (1. hengersor, 2-es érzékelő) - AKTÍV
B1S1 O2 érzékelő (hengersor 1, érzékelő 2) - 293
B1S2 levegő/ü. anyagarány(1. hengersor, 2-es érzékelő) - Szegény
B1 O2 érzékelő kör(1. sor) - Zárt
B1 rövid távú üzemanyag korrekció (hengersor 1) - 2Reméljük a lambdaszonda cserével minden megoldódik. cca mennyibe kerül egy lambdaszonda? 50e?
zsambek`
-
hdman
őstag
Na megjöttem a szerelőtől, hát nem vagyok túl boldog. Elvileg a szívósort cserélni kell, mert totál el van kopva, plusz pár helyen olajfilm van a motoron
A szabadonfutónak is van egy kis hangja.
Ezek a tipushibák vannak:
1.9 CDTi motoroknál a generátor sűrűn megáll 80-90e km-nél. Sajnos alul van méretezve.
Z19DT folytószelepbe belejut az olaj és elromlik.
Z19DT EGR elromlik és lekormolja miatta a részecskeszűrőt.
Z19DTH szívótorokban a leffentyűk összekötője lehulik, majd akár az egész leffentyű is kimozdulhat a helyéről. Gyakorlatilag a szívótorok elkopik kb 150.000 km-enként.
Z19DTH kipufogósor tőcsavarjai eltörnek a 4-es hengertől kezdődően.
Z19DTH 3-as henger befecskendező csatlakozója szokott rosszalkodni.
-
zsambek
aktív tag
válasz
zsambek #26270 üzenetére
Sziasztok,
Elvittem a szerelőhöz. Megnéztük, EGR szelepet kitisztítottuk, de még mindig rángatott. Gyertyákat kicseréltük, még mindig rángat(fogyasztás egy picit csökkent). Újra rádugtuk gépre, kiolvastuk. Lambdaszondát írt most hibának, ha mindenigaz
Holnap visszaviszem, aztán meglátjuk mi lesz a vége
Z16XER-t eddig nem nagyon szeretem.
zsambek`
-
bambano
titán
válasz
F_Gergely #26279 üzenetére
muszáj volt megcsináltatni, kellett a szekér... így indulnak azok a történetek, hogy van egy kis folyás, apró meló, majd megoldják, azután amikor megbontják az autót, akkor sorban jönnek a telefonok, hogy ez se jó, az se jó... egy kis hátsó főtengely-szimmering cseréből egy komplett autó-szétborítás lett, kuplung-készlet cserével, egyébbel.
utána meg harsány ordítozás mindenkivel, hogy miért lett dupla szám a számla végén. szerintem ha bepereltem volna őket, a kártérítésből egy fél autó kifutotta volna.
-
F_Gergely
őstag
Végignyálazva a netet, úgy tűnik nyelestengelycsapágy csere kellene a kocsin...
De azt mondják ha mázlim van egy váltóolaj megoldja a gondot, ha nem akkor csere, csak ahhoz szét kell szedni teljesen az autót. Csak a munkadíjra 60-70 ezer forintot harangoztak be... -
F_Gergely
őstag
válasz
realmadrid #26289 üzenetére
Hát az opel szerviz 10-20 ezres összeget mondott csak a lekérdezéshez. Az első forgalomba helyező nem tudom ki volt, mert 98-as az autó, és 2004-ben lett MO-on forgalomba helyezve. De még puhatolózok, egyenlőre az olajfolyás most jobban aggaszt
-
Okuyama
tag
válasz
F_Gergely #26287 üzenetére
Nézd ,ha ez segít a döntésben 20 ért tudok neked adni komplett zárszettet 2 gyári kulcsal 2 db gyári távirányitóval közpintízár modullal ,immo csippel és immo karikával stb .[link] .Én azt mondom még azért járd körbe a bontókat , esetleg böngészd át a netet milyen megoldást lehet rá találni .Ha végképp a zárcsere mellett döntesz és érdekel a cucc irsz és megbeszéljük a részleteket .Maga a csere nem nehéz egyébként ,még a kormány oszlopból sem nehéz kivenni a zárhengert
-
F_Gergely
őstag
válasz
Okuyama #26284 üzenetére
Igen én is erre gondoltam, de akkor új zárak, új gyujtás, stb.
Fogalmam sincs anyagilag hogy jövök ki jobban. Meg kéne találnom olyan helyet ahol ezt megcsinálják.
És ugye gyári kulcs kéne nekem, nem valami kinai olcsó hulladék ami fél év múlva besz@r..#26286) Findzs:
És még lesz is, a tetőkárpit le van rogyva, azt is rendbe kell majd rakni, a hátsó ajtó komplett csere mert rohad és törve is van, a hátsó kerékivet cserélni kell majd mert rohad, a kocsi hátulját fényeztetni kellene majd mert be van mattulva. 400 volt a kocsi meglássuk mennyi lesz a rendberakás költsége. De abban biztos voltam hogy kell rá költeni, mert elég lelakott, látszik hogy marhára nem foglalkoztak vele. Én úgy gondoltam 400-at megért, aztán persze lehet nagy bukta lesz az egészből -
Okuyama
tag
A Vectra B Kombim regadóztatása sajnos csúszni fog mert a fényező televan munkával
Pedig ittvan egy rakás extra amit már kézzel lábbal építenék befele
-
Okuyama
tag
válasz
F_Gergely #26283 üzenetére
Hát nemtudom hogy ha megis van ez a kód menyiért lehet berendelni a kulcsot az opel -nél .Én félnék mivel kitudja kinél van a másik kulcs , mivel bárki hozzáférhet a kocsidhoz ha felismeri ....... Én fognám kibasznám az egész zárat és új szettet raknék bele távirányostól hogy még csak véletlenül se működjön a régivel
-
F_Gergely
őstag
válasz
realmadrid #26282 üzenetére
És ezt honnan lehet beszerezni?
Kocsiból nem lehet kiolvasni?
-
F_Gergely
őstag
Mikor vettem az autót 1 db kulcsot kaptam hozzá. Most beszéltem egy ismerőssel, azt mondja kéne valami 4 jegyű kód ami alapján nyers kulcsot lehet rendelni a kocsihoz majd azt betanitani. Ha nincsen meg ez a 4 jegyű kód, akkor le lehet kérdezni németországból de az kb. 20 ezer és utána lehet kulcsot rendelni majd azt betanítani. Tényleg ennyire problémás egy kulcsot pótolni? Megpróbálom felhívni az előző tulajt de sztem neki sem lesz kulcsa sem kódja, mert a többedik tulaj... Járt már igy valaki?
-
F_Gergely
őstag
Ma volt a kocsi atvizsgalason es kiderul folyik belole a motorolaj...
Szerdan viszem egy ismeros altal ajanlott szerelohoz, de eddig nem volt olajfolyas es 1 ora alatt egy tenyernyi olajfolt keletkezett. Van tippetek ez mitol lehet es nagysagrendileg mibe fajhat?
A turbo tolja az olajat azt tudom, de itt most valami mas folyhat. A turbo draga lesz azt tudom, bar orulnek neki ha csak valami tomitest kene cserelni -
_seth_
veterán
Nálam 72-es exide premium kb 8 órát bírt, ajtók nyitva (ilyenkor ugyan nem minden csak az ajtók + belsőtér világítás + csomagtér világítás megy) a zene az a tápkondi + 2 erősítő + 8 hangszóró és egy mélyláda. 8 óra elteltével már bikázni kellett, hogy beinduljon és csak azért vettem észre, hogy lemerült az akku mert a két erősítő protect módba kapcsolt az alacsony feszültség miatt.
-
zsambek
aktív tag
válasz
bambano #26268 üzenetére
ezt még megcsinálom, akkor holnap a szerviz előtt
nagyon szépen köszönöm a segítséged!
a kutas írásodra visszatérve, sajnos nem a kút a ludas, mivel amikor még a régi benzin volt benne, akkor is rángatott az ótó.Majd írok, hogyha van valami!
Gyermeknek, hogy ment az első félév?
vizsgákkal hol tart?
zsambek`
-
bambano
titán
válasz
zsambek #26260 üzenetére
elkeserítő, elkeserítő, én évekig ugyanarra a labanc kútra jártam tankolni, majd kétszer tankoltak olyat, hogy szerviz lett belőle, azóta kagylósra megyek nitróért.
világ változik, használt autó is elromlik egyszer...
lehet, hogy nem tankolnék sima 95-öst, azokkal nekem csak a bajom volt. emlékeim szerint 9 forinttal drágább csak a nitro. a labancoknál meg maxmotiont tankoltam (vagy hogy nevezték...). a régi szép időkben árult a mol gyalog 98-ast, az volt a kedvencem.
-
bambano
titán
válasz
zsambek #26262 üzenetére
berakod abba a fokozatba, amivel 5000 fölé lehet tekerni a fordulatszámot úgy, hogy az adott útszakaszra érvényes sebességkorlátozás szerint még nem lő fejbe a yard.
mész folyamatosan úgy, hogy egyszer se menjen 5000 alá a fordulat. én úgy szoktam, hogy legalább két teljes szám lemenjen közben a rádióban. de volt már olyan is, hogy hosszabban kellett nyomni, hogy észhez térjen a szekér (az nem az enyém volt, évekig nem ment ki a városból. azzal mentem vagy 30 kilométert, mire érezni lehetett a változást). -
_seth_
veterán
válasz
bambano #26257 üzenetére
Volt is benne igaz csak 72-es, a gyári előírás az 54-es, kétszer vettem 72-est mindkettő meghalt, az egyik savat engedett a másik zárlatos lett, a töltést megnézettem mindkétszer és jó volt, most is az, generátor csapágyazva lett de annak is csak hangja volt attól még töltött rendesen. Legutóbb már csak 54-est vettem tescoba exide-ot 8-9e forintért kiárusításban. Nincs eltérés indításkor a korábbi exide premium 72-eshez képest pedig ez csak exide excell azaz alap változat. Igaz az autó egy benzines 2 literes tehát semmi extra ez akár egy 35-ös akkuról is indulna. Egyedül arra figyelek, hogy ha nem jár a motor akkor kikapcsolom a hifit is és más fogyasztót is, korábbi 72-es akkukkal úgy voltam, hogy azért van nagy, hogy bírjon még egy kis zenehallgatást állva is vagy laptopozást szivargyújtóról. Igaz a mostanival is megoldható csak jobban figyelek (rádióra pláne a 2 erősítő miatt).
Zolika: Champion ablaktörlőm volt már és éveket bírt, szerintem jó.
-
zsambek
aktív tag
válasz
diablo1984 #26263 üzenetére
Km-ben?
Nem lesz baja a motornak, hogy sokáig 3-asban 120-al megy, magas fordulatszám miatt?
zsambek`
-
Spancer RE
aktív tag
válasz
zolikaDB #26256 üzenetére
Ennyi pénzért komoly a kérdés?
Ez egy kopó holmi, amit én minden télen cserélek. Az ideit a madaras teszkóban vettem, darabját 350Ft-ért és tökéletes. Jövő télen kidobom és veszek ismét egy garnitúrát ugyan ilyen áron.
Gyanítom ez a Csempion is gatya lesz addigra az idei jégtől és a nyári napfénytől.
Szóval szerintem egyáltalán nem ér ennyit. -
zsambek
aktív tag
válasz
bambano #26255 üzenetére
Szia,
Rángat, fix 2200-as fordulatszámon is. Az 1500 kicsit túlzás volt, de kb. ha 1800-2400 között fix-en tartom a motor fordulatszámát, és nem megy se fel, se le, akkor el kezd rángatni
Úgy gondolom, hogy az lesz, hogy holnap visszaviszem, megkérem, hogy tisztítsuk ki az EGR-t, ha azzal végeztünk, akkor megkérem, hogy nézze meg a gyertyákat, és mondjon róla valamit. Aztán, ha valami nem tetszik neki, akkor veszek gyertyákat is. Csak kicsit elkeserítő, hogy 1,5 hete vettem, próba úton semmi hasonlót nem tapasztaltam, az átnézetéskor se mondtak semmi hasonlót a márkaszervizesek, nálam meg rögtön kijön. SHELL FuelSaver van benne, a másik két itthoni ótó is ugyanezt eszi. Remélem az EGR-vel megoldódik
Illetve, a fogyasztás is regenerálódik valami normális értékre, mivel most alapjáraton megeszik 1,7l-t. Ha pedig utazok vele, akkor a folytonos gyorsítás miatt (mert nem lehet vele menni folyton ugyanolyan fordulatszámon) 12.8 l a BC szerint
zsambek`
-
adorjant
őstag
válasz
zsambek #26253 üzenetére
Nem jelez mindig,ilyenkor egy takarítás sokat segít,de valamennyire normálisak a kis "rángatások".
Amit leírtál,komolyabb baj lesz. Első körben meg kell hajtani nem kímélve,mert az Ecotecnél előfordul,hogy beragadnak a szelepek,az is okozhat hasonló tüneteket. De akár trafóhiba, vagy valamilyen jeladó is szóba jöhet, ez esetben kapnád a csekkendzsint -
zolikaDB
veterán
-
bambano
titán
válasz
zsambek #26250 üzenetére
na most akkor álljunk meg egy pillanatra:
rángat a kasztni vagy beremeg? rángatni akkor szokott, ha a motor nem a számára kedvező fordulatszám tartományban jár, remegni meg másért. úgy értem, üzemszerűen ezért rángat, ha más ok miatt is rángat, akkor tényleg szerelő kezére kell adni.nekem például akkor remegett az autó, amikor bemaródott a féltengely csukló és emiatt rezonancia keletkezett. viszont ha 1500-nál lassan lelépek a gázról, akkor az enyém is rángat, ahogy lassulni akar a kocsi, de ezzel szembemegy a motorvezérlő, ami nem akarja lefullasztani a motort.
gyertyacsere jó ötlet lehet, ha van benne gyertyakábel, akkor azok cseréje is. a jól működő gyertyának meghatározott színe van, jó szerelő kicsavarja, meglámolja, megmondja.
ami még az ilyen mágikus hibáknál esetleg segíthet, hogy nem tankolsz többet azon a kúton. esetleg azt is fel kell venni a szokások közé, hogy időnként meghajtod az autót pályán, mint állat. sok trutyit kitakaríthat belőle az ilyen.
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #26251 üzenetére
akkor az indítással nincs gondod! hidegen tekerősebb, melegen jobban indulósak ezek az opelok! a japán toyotáknak volt olyanja, hogy pöccröff, de abban az indító motor is pörgősebb volt, meg a motor is adagolós....
tehát szerintem nálad okés, majd nagyobb hidegeknél jöhet ki ha az izzítás véletlen nincs rendben....
zsambek: szerelő csak megnézi, hogy van-e hibakód, nálam dízelnél néha bedobta a motorhibát, mikor az egr el volt koszolódva, de nem volt a hiba mindig jelen!
-
F_Gergely
őstag
válasz
fero02 #26249 üzenetére
Hat idaig ha hidegen inditottam kb 2 masodperc alatt indult, melegen meg poccre. A gyujtasra mar en is gondoltam, de azt en tudom hazilag cserelni nem? Csak izzitogyertyat kell vegyek es kicserelni, vagy ez nagy melo? Egyebkent az indulassal eddig (lekopogom) nem volt gondom, de kb 3 hete van meg a dragasagom meg ismerkedunk, csiszolodunk.
-
zsambek
aktív tag
válasz
bambano #26245 üzenetére
Szia,
A legnagyobb problémám az, hogy már ilyen 2300-as fordulatnál is elkezd rángatni az autó. Az kb 50km/h 3-asban. Mit csinálok rosszul? Konkrét példa, jövök haza. 50km/h 3-as, tempomatot bekapcsolom (de tempomat nélkül is ugyanaz )a biztonság kedvéért, fordulatszám 2000-2300 először csak párat rángat, utána meg folyamatosan, de úgy, hogy az egész kasztni kb. beremeg. A frusztráló az egészben, hogy nem tudok normálisan menni az ótóval. Ha berakom 2-esben, és úgy megyek 50-el, akkor természetesen nem rángat, de bőven 16 l felett eszik az ótó, és véleményem szerint ez nem normális. Valami ötlet? A szervizes azt mondta, h cseréljünk gyertyákat, Ti mire tippeltek? Vagy csak én csinálok valamit rosszul?
Köszönöm a válaszaitokat,
zsambek` -
bambano
titán
válasz
F_Gergely #26243 üzenetére
nekem anno régen az 1.6-os dízel kadettem olyan 55-60 amper között izzított és másik 60 amper körül tekerte az önindító. A modernebb, kicsivel nagyobb vectra többet fog enni, de nyilvánvalóan nem 5-6x annyit.
igazság szerint se a 66Ah nem számít, se a 680A csúcsáram nem számít, ha egyébként az autó és az akksi rendben van. Ami igazán számít, hogy a tönkremenés felé haladó akksi belső ellenállása nő, ezért nagy áramnál már nem ad le akkora feszültséget, mint amire esetleg szükség van, ezért nem indul be. Egy jó minőségű, jó állapotú akksi 200-300 ampernél még simán 12 volt fölötti kapocsfeszültséggel megy.
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #26241 üzenetére
Koszi, reggel meglesem, es a vekinek mekkora indito kell, 680? Erdemes egyebkent lecserelni 72 ah-sra vagy ha stimmel az inditoaram akkor nem szukseges? Ezzel jarok dolgozni igy fontos hogy ne legyen gond indulaskor.
-
zsambek
aktív tag
Sziasztok,
Van egy OPEL ASTRA H, benzines, 1.6-os, Z16XEP motorral. A problémám az lenne, hogy 3-4-5 fokozatban, de lehet, hogy az összes többiben, csak annyira nem feltűnő. Szóval 3-4-5 fokozatban 1500-2000körüli fordulatszámon, ha szép lassan elveszem a lábamat a pedálról, akkor elkezd rángatni, a leginkább akkor érezhető, amikor már tényleg csak alig van a gázpedálon rajta a lábam. 58.000 km-t futott, motorolaj tavaly márciusban lett cserélni 53000 km-nél. Most 8 éves az autó. Valami ötletetek nincs, hogy mi lehet az autó problémája? Olvastam EGR szelepről, meg lambaszondáról. Talán ezek? Holnap viszem el szerelőhöz, és gondoltam adok előtte pár tippet neki
Válaszaitokat előre is köszönöm!
zsambek` -
Imy
veterán
válasz
realmadrid #26236 üzenetére
Ott dolgoznak dolgok, folytószelepet állítgat, vagy valami más. Sztem természetes....
-
realmadrid
aktív tag
Halihó ! 2006, H Astra Z14XEP, gyújtás ráadásakor, rövid sípoló hang a motortérben. Bentről nem hallani. Ez mi lehet ?
Köszi, davee_92 (#26232)
-
_seth_
veterán
válasz
davee_92 #26233 üzenetére
Az ECU írást átgondolva lehet igaza van, ugyanis az Immo tanítás vagy légzsák vagy bármi másnak külön vezérlője van az nem az ECU, neten olyat találni csak, hogy adott 2005-ös c corsából kiolvassa az ecu-t majd vissza is írja a diagnosztikai programmal, persze érdekes lenne, hogy másik autóba is be tudja-e írni a korábban kiolvasott adatot.
-
davee_92
csendes tag
válasz
Jim Tonic #26229 üzenetére
"Olvasni tudja, írni nem. Hidd el, láttam."
Személy szerint nekem szenzor adatok realtime követésére és hibakód kiolvasásra/törlésre kell, ezek működnek vele, mivel nekem egy egyszerű NZ-s Corsa B-m van így többet eleve nem tud.
Egyébként G Astra tanítást is láttam már vele, így az sem teljesen igaz, hogy írni nem tudja, csak nem mindent valószínűleg.
-
davee_92
csendes tag
válasz
realmadrid #26222 üzenetére
Január 20. és Február 10. közé van kiírva, talán fél úton ideér, volt amit megkaptam 2 héten belül volt amit már a kiírt idő után, pontosan nem tudom megmondani.
Ha OBD1-es csatlakozód van tehát 10pines akkor kell egy átalakító kábel, az is van 1300 ft-ért, ami itthon 3000.
Ha megjön majd jelentkezem, hogy mi a helyzet, addig is egy kis olvasni való ezzel kapcsolatban ha érdekel:http://opelmuhely.com/tipp-reszletei/9/az_op_com_diagnosztikai_interfesz_es_a_8v_motorok__1__resz_
http://opelmuhely.com/tipp-reszletei/10/az_op_com_diagnosztikai_interfesz_es_a_8v_motorok__2__resz_
Üdv Davee
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #26229 üzenetére
Az eredetinek frissíthető firmware van és teljeskörűen kezeli az opeleket, ezzel szemben a klónnak nem frissíthető és nem is működik minden funkció. Azonos firmware azonos hardvert igényelne és ha azonos lenne akkor a gyári szoftverrel is működhetne de nem működik vele. A klón ismeri a kwp és can bus szabványokat amiket még másik félmillió diagnosztika is ismer. Hozzátéve, hogy az opcom szerint is teljesen más és legfőképp gagyi cucc a másolat ami az övékkel nem egyezik így csak az jön ki, hogy hasonló burkolatba egy másik cucc van, mivel a másolatnak saját driver kell tehát az sem egyezik az sw sem egyezik így nem látom, hogy lehetne másolat a hardver része. Az pedig, hogy kívülről akár rá is írák, hogy op-com, de ahogy láttam már van amelyikre csak opel van ráírva tehát visszatérve még ha rá is írják is mi történik? Tekintve, hogy a ph is tele van a samsung feliratos klón telefonokkal.... Ez kicsit olyan, hogy lehet üldözni de ha közben más klónról még teszt, logout cikk, külön topik is van akkor talán annyi más eszköznél is belefér, hogy le lehessen írni, hogy egyáltalán létezik és működik a hibakódok olvasása és törlése valamint más funkciók egy része is, pláne akkor ha már úgyis ki volt tárgyalva itt többször is. Olyat már láttam, hogy ECU-t olvastak ki majd írtak vissza.
Egyébként ezt nem én írtam: [link]
Tekintve, hogy neked eredetid van, lesz még hozzá később új szoftver vajon? Szervizes ismerősömnek eredeti változata van és csak az utolsó előttivel hajlandó működnie, nálad gond nélkül ment az átállás a c-sre?
-
válasz
_seth_ #26228 üzenetére
Amit bemásoltál, abba nem fér bele a kínai OP-COM, mivel a vezérlő szoftvere is lopott, a diagnosztikai program pedig tört. Erről pedig nem lehet itt társalogni.
Ez a warez az oldal szerint. Amíg nincs szó az opcom szoftver feltöréséről, működéséről, Pont ez a téma. Segítséget nyújtasz illegális termék használatához...
Az pedig elkerülte a moderátorok figyelmét, vagy egyszerűen nem tudják, miről van szó.Olvasni tudja, írni nem. Hidd el, láttam.
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #26223 üzenetére
"Warez”: a szerzői és szomszédos vagy egyéb vagyoni jogok (vagy általában jogszabályok) által védett bárminemű szoftver / adat / képanyag / hanganyag / filmanyag / stb. jogosulatlan használatának elősegítése (információ megadásával, linkeléssel, bárhogyan); segítségkérés, használatra buzdítás (például: szoftver illegális regisztrációjához, működéséhez szükséges kód vagy azt kijátszó eljárás; elektronikus készülék szoftverének jogellenes megváltoztatása, kijátszása, megváltoztatása a szolgáltatótól való függetlenítéshez, fájlcserélő oldalak meghívói)."
Ez a warez az oldal szerint. Amíg nincs szó az opcom szoftver feltöréséről, működéséről, letöltéséről valamint arról, hogy hogyan kell az opcom kínai változatát elkészíteni addig nem warez a szabályzat szerint + árulni sem szabad (ennek ellenére ilyet is lehet találni az oldalon: [link], fél éven át upolta...).
Egyébként még kapható az eredeti változat? Az utolsó akciójuk 2011 év végén volt, a szoftver sem frissült már lassan 2 éve, egyébként maga a szoftver ingyenesen letölthető.Mit értesz az alatt, hogy nem kommunikál az ECU-val? Hiszen mindent az ECU-ból vagy azon keresztül olvas ki, 96-tól a legújabb autókig mindegyikkel működik. A hibakód pedig kivétel nélkül mindegyik opellel esetleg saabbal olvasható és törölhető de ennél komolyabb feladatokra is képes.
-
F_Gergely
őstag
Szerintetek kombi B Vectra csomitartójába befér az első két ülés+hátsó üléssor+4 ajtókárpit?
-
válasz
realmadrid #26222 üzenetére
Ez warez!
Amúgy tényleg nem viszik az ECU-t a kínaiak. -
F_Gergely
őstag
Kombi es szedan B Vectra ajtokarpitjai es ulesei atrakhatoak ugye?
-
diablo1984
veterán
válasz
Dragon1004 #26217 üzenetére
tudtommal az első lökösben van! ha alásasolsz látni fogod, hogy egy dupla eres vezeték megy(viszonylag vékony) a jeladóig(gombáig).
-
#81556480
törölt tag
válasz
Dragon1004 #26217 üzenetére
Az első lökhárító mögött van, közvetlenül a rendszámtábla közepe mögött
Én úgy szedtem ki, hogy kivettem a hűtőrácsot és ott benyúltam. -
Dragon1004
csendes tag
Sziasztok
Van egy 1997-es kombi b vectrám és a külső hőmérséklet jeladót hol találom? Tudna valaki pontos leírást adni ill. képet is, ha lehetne. A válaszokat előre is köszönőm. -
davee_92
csendes tag
válasz
F_Gergely #26215 üzenetére
Szerinted az itthon árult verzió nem a kínai?!
Ugyan az csak többért eladják, az eredeti OP-COM-ot az Autó-M3 Kft gyártotta és 150 ezer forintba kerül.
A kínaihoz kivehető USB kábel van, az eredetiben be van kötve a kábel.
Innentől fogva egyről beszélünk, csak nálunk ilyen áron megy.
A program az csak egy dolog, nekem megvan a magyar változat és az angol is, amit hozzá adnak a lemezen az nem sokra való.
Most rendeltem én is ebay-ről 1.45-öst 4200 körül. -
amargo
addikt
válasz
F_Gergely #26210 üzenetére
Ha megéri neked onnan a 2-3x os árat
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #26211 üzenetére
Hatha igy - bocs csak mobilrol vagyok.
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #26209 üzenetére
Szerinted ezt megeri megvenni?
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #26208 üzenetére
nem ebből gondolnék erre, hanem hideg motornál van csak ez a hiba, ha valamelyik izzító gyertyád nem jó, lehet, hogy érzékeli már járó motornál, hogy 1 vagy több hengernél nem minden kóser, ezért gondolnám. egy hibakód olvasásból rá lehet jönni, meg lassan jönnek a hidegek(január közepén illene), akkor majd a motor indulásából is sok mindenre rá lehet jönni!
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #26207 üzenetére
Izzitas ikonjat en hianyoltam is a muszerfalrol, mert ismerosnek van egy ikonja, de nekem egyel regebbi muszerfalam van es vagy nem eg az ikon vagy nincs. Gyujaskor ami felvillan nekem:
Biztonsagi ov, kezifek, akksi, meg az abs azt hiszem. Izzitas nem. Lehet ez a gondja? -
-
F_Gergely
őstag
B Vectra hideginditasnal, felgyullad a check engime lampa, de 1-2 perc jadatas utan ha felnyomom a fordulatot elalszik, illetve ha csak egyhelyben jar a motor, kb 4-5 perc utan elalszik. Ez csak akkor jelentkezik ha teljesen hideg motorral indulok. Ez mitol lehet?
Masik hogy a turbonal van egy kis olajfolyas latszik hogy kopkodi kifele az olajat, ezzel mit lehet kezdeni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest