Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gurabli
senior tag
Hát, én nagyon szeretem az Opelt, de ha ültét már SuperB-ben, akkor szerintem elfelejted hamar az Opelt Persze ez nagyon szubjektív, véletlenül sem lebeszélni akarlak!
Most csak találomra: Link Link2 Link3 Link4
Igaz, ezek nem annyira sportos autók, talán még a leggyengébb Civic az, de csak találomra kiszúrtam párat, a relatíve olcsóbbak közül.
Francia autót felejtsd el (szerintem), de ha igazán jót akarsz, akkor BMW! Sportos, legjobb minőség, hatalmas ménes. DE! Nagyon nehéz jó állapotút találni (megint csak: szerintem).
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
bambano
titán
ezek közül melyiket lehet egy lapon emlegetni egy astrával? egyiket se. pláne, ha azt is nézed, hogy erős motort akar.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
gabipaci
addikt
Radasul, ha az OPC formavilaga tetszik Neki, akkor a linkelt autok pont el is bujhatnak...
Az a civic meg mindenkeppen kuka.
Logitech hardware tester
bzoley
veterán
Ha lenne 4 millám, biztos nem Opeleznék tovább
Minimum a régi kedvencemnél kezdenék nézelődni. Bár inkább a 2.5-ös.
[ Szerkesztve ]
bambano
titán
azé' egy bubu az más kategória, mint a honda...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
gurabli
senior tag
Sziasztok!
Felvettem ma hidegen a motort. Munkából hazaértem, megvártam még teljesen lehűl a motor.
Az első videó hidegen indítva. Az elején hallani a csattogást pár másodpercig, majd megszűnik. Gyújtás ráadásánál van egy sípoló hang, gondolom ez normális.
Mit szóltok hozzá? Ez így rendben van? Ha nem, akkor mi lehet a gond és mit kell vele kezdeni? GM dexos2 5W30 van benne.
A második videó pár perccel később készült, még szintén hideg motorral, de már nem hallani a csattogó hangot.
Remélem nem komoly a gond és ez így rendben van. A kicsit "dieseles" hang is állítólag normális ennél a motornál...
Köszönöm előre is a segítséget, ez most nagyon nem hagy nyugodni, mert az autószerelő ismerősöm erőltetni a min. 10W40-es olajat én meg kitartok most az 5W30 mellett. Szerinte azonnal le kellene cserélni, de ő ugye régi "motoros".
[ Szerkesztve ]
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
bzoley
veterán
Hát igen, a bubu, az bubu.
Ezt még nem láttam, tetszett(megjegyzem ettől az új formától rosszul vagyok, a sedant tudtam értékelni).
bambano
titán
a bubu világéletében ronda volt, mint a pokol, de nem ezért szerettük.
egyszer vezethettem lezárt pályán sti-t, művelt érdekes dolgokat pedig a gyorsulása nem volt annyira mellbevágó, a fékezése az kb. a vectrám alatt volt, de a kanyarok, uhhh, na azok durván mentek
mondjuk ugyanakkor vezettem evo-t is, az is nagy élmény.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
deicide
veterán
Nézegettem imprezákat is, de attól félek, azok mind szét vannak hajtva
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
deicide
veterán
Na, ez jól néz ki, köszönöm.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Ezek marha jó autók. Megbizhatóak, és spec. nekem nagyon bejön.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
TasiA
senior tag
Azért 170 ló szerintem egyáltalán nem gáz, főleg, hogy van hozzá nyomaték is rendesen.
(#23065) KonzolKartel válasza KonzolKartel (#23063) üzenetére
Megpróbálok megválni az autómtól. Elegem lett belőle. Megint egy hónap legalább, míg megcsinálják. Van még rajta valamivel kevesebb, mint 700e hitel. Arra gondoltam, hogy beviszem kereskedésbe, hogy számítsák be, és akkor kalkulálják át a hitelt. Szerintetek érdemes így betolni kereskedéshez, vagy nagyon le akarnak majd húzni? Ha nem érdemes, inkább valahogy kicsengetem a fenn maradó hitelem. Azért csak 5e km-el ezelőtt lett cserélve a lendkerék, kuplung, generator meg még mit tudom én mi kutyaf***a.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
bambano
titán
de ha ez nem a te hülyeséged volt, akkor most miért?
ha már megcsináltattál rajta lassan mindent, ami zűrös, akkor már kár eladni, úgysem fogja ezt megfizetni egy kereskedő sem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Jim Tonic
nagyúr
Egyetértek Bambanoval. Most már pont nem érdemes váltani. Gyakorlatilag új kocsid van. Csak megkockáztatsz egy másik zsákbamacskát.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
gurabli
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok erre véleményt mondani, szerintetek ez a hang induláskor (és később is) rendben van?
Köszönet!
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
deicide
veterán
BP-n nem volna valaki, aki el tudna jönni megnézni egy GTC Astra-t és ért is hozzá olyan szinten, hogy ne fussak bele valami totálkárosból újjáépített autóba? Budaörsi út 120 lenne a cím, mondjuk a holnapi nap lenne a legjobb és ha minden oké, meg is venném. Természetesen nem ingyen, mondjuk 5k + útiköltségért.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
deicide
veterán
Találtam szerelőt, holnap meg is nézzük és ha rendben van, duplán Opel-es leszek
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
gurabli
senior tag
Szia!
Sok sikert az autóhoz, remélem jó lesz és tetszeni fog! Kicsit félre értettem, hogy pontosan mit keresel, amikor linkeltem azokat az autókat Csöppet más kategória Azt hittem, hogy csak a lóerő számít és elég 170-200 körül
Megint okoskodok, és akik profi autósok azok biztos csak mosolyognak rajta, de ennyiért nem lehet pl. Porschet venni (Németországból)? Mert én egyszer vezettem egyet (igaz, pl Imprezát vagy ilyen Astrát nem) és az valami félelmetes volt. És itt már szerintem a név is számít Aztán lehet, hogy hülyeséget írok.
De én különben is fanatikus német-párti vagyok, autóból csak németet (esetleg japán, Ferrari vagy régi amerikai), motorból csak BMW vagy Ducati. Akarattal nem írtam olaszt Persze mind ezt csak akkor, ha nem számít a zseton
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
tomyoy
senior tag
adidas4death
aktív tag
a lámpamosóé lehet talán? csak 1 ötlet nem tudom biztosan, de a kábel nagyon arra felé áll
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
tomyoy
senior tag
az elektromos vezeték, a szivattyú alján van a csonk, vagyis volt, mert le van törve, azért is szedtem szét. Beleöntöttem a mosót és alul kifolyt...
ezen nincs fényszórómosó, lehet már olyan vectrából lett áttéve, amin van.
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
_seth_
veterán
Igen, az a fényszórómosóhoz tartozna eredetileg. A tartályod is nagyméretű, 5 literes, az alap csak 2,5 literes 1 szivattyúval. Ha cserélnéd sima 1 szivattyúsra és nem kell a tartály akkor a pumpával együtt átvenném
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
pukibacsi82
tag
ma en is opel tulajdonos lettem g astraval csak egy par velemenyt szeretnek hogy milyen auto koszi sziasztok
Az élet nem habos torta.
bambano
titán
szeressük. elpusztíthatatlan, pedig az asszony erősen ráfeküdt a témára
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
gurabli
senior tag
Sziasztok!
Sürgős segítség kellene! Delphi rendszernél hogy kell kiszerelni a ventilátor motort? A kesztyűtartót leszereltem, de itt most megállt a tudomány. Igazából a zsalu lapát tengelye tört el, a rácsos rész a tetején, azt kellene kiszednem és a belső levegő keringető motort is, hogy a leírás alapján kiépítsük a végállás kapcsolókat.
Sürgős lenne, köszönöm!
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Kesztyűtartó ki, ott lesz egy rakat csavar, ami a ventilátor házát tartja, azokat szedd ki, motortérben az eső csatorna műanyag takaróját, le kell szedned, ott látsz egy rácsos nyílást, csavarozd ki, és ott is lesz még 2, vagy 4 csavar, ami tartja a házat.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
Valaki aki esetleg jobb nálam gugliból, segítene keresni egy-egy képet Astra H klíma boxról?
Kéne a két oldaláról kép, de nem találok :\. Ennél a képnél nagyobb, meg valamivel jobb minőségű kéne.
Másik kérdés. Csöpög az anyósnál a kondenzvíz, ha jól gondolom, azért, mert el van törve a hűtőradiátor "háza", és lecsapódik a pára. Külön a házát nem lehet cserélni, mert egyben van az egész box. Lehet ezt valamivel tömíteni, ragasztani, bármi?
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
gurabli
senior tag
Szia!
Köszönöm! Most már rám sötétedett, holnap munka után tudom csak megpróbálni.
Bejelölnéd a képen, h melyik csavarokat kell kitekerni?
A rács két oldalán lévő fenti csavart kitekertem, de még mindig tartja valami, nem tudom, hogy hol. A motor kicsit elvált a rácsos fedéltől, de nem teljesen.
Lehet, hogy az eső csatorna alatti csavarok tartják még? Azt nem néztem. Hogy kell levenni az eső csatornát? Bonyolult?
Bár attól még a motor aljának le kellene jönni, lövésem nincs, hogy mi tarja még. A bal oldalt lévő három csavar a pollenszűrő fedelét tartja csak, tudtommal.
[ Szerkesztve ]
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
tomyoy
senior tag
Egyelőre nem cserélem, kezd egyre érdekesebb lenni a verda
nyiknyiknyiknyik
Túl kicsi a kép, ezen nem látom a csavarokat. Linkelnél egy nagyobb felbontásút?
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
gurabli
senior tag
realmadrid
aktív tag
Szia, 4hosszú csavar tartja még a motortér felől is. A műanyag alatt lesz, azt is le kell venned.
A sas nem vadászik legyekre
gurabli
senior tag
Igen, kiderült azóta, köszi!
Amatőr kérdés, de nem akarom szétbarmolni:
1) hogy kell leszedni az ablaktörlőket?
2) hogy kell leszedni az esőcsatorna műanyagot?
Az egész motor kijön így vagy csak a rácsos teteje a kis servó motorral?
Nehéz az egészet visszaszerelni?
Köszönet!
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Imy
veterán
Csavarokat leszeded ami fogja, és lehúzod.
A műanyag lejön, a szélvédő alatti gumicsíkot leveszed, s a műanyagot kiemeled, akkor hozzáférés amihez akarsz.
gurabli
senior tag
OK, köszi!
Meglátom, hogy mire jutok.
A venti hol van rögzítve a pollenszűrő házhoz? Vagy ha ki akarom szedni az egészet, akkor le kell kapnom a pollenszűrő fedelét is?
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Imy
veterán
Nem tudom, még nem szedtem szét.
gurabli
senior tag
Hát, elvileg a szellőző motort nem is kell kiszedni, elég csak a rácsos tetejét, ahol a lapát van és a kis motort.
Kíváncsi leszek, hogy mire jutok Köszönöm a segítséget!
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Imy
veterán
Majd csinálj róla képeket, hogy mi hogyan van, én is kíváncsi vagyok rá. Ok? és opelfórumba majd dobd fel.
Ha minden csavart megtalálsz, akkor le esik a motor is. A javításhoz nem szükséges kiszedni a motort. Az esőcsatorna felől érdemes kiszedni a csavarokat. Az ablaktörlőkart külön lehúzóval szokták leszedni, de nekem se volt. Kicsit rázogatod, ha nem elég akkor meg ütögesd meg finoman. Az esőcsatorna takaróját patentek rögzítik, sajnos hajlamosak törni, de patentdepoban 50ft körül van darabja.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
gurabli
senior tag
OK, készítek róla képeket, de nem én leszek a legjobb "így kell csinálni" szerző, mert nem igazán értek hozzá, inkább csak lelkes vagyok, némi szerszámmal. Pl. 5 1/2-es racsnis kulcsom sem volt, a 6-os volt a legkisebb, és persze a Delphi 5 1/2-est használ
Arra már felkészítettek, hogy baromi nehezen jön le az ablaktörlő kar, mert rágyógyul. Remélem sikerül leszednem. Ha nagyon rá van szorítva, WD40-el ha lefújom segíthet? Csavarlazítóm persze nincs.
Utána bekenem majd rézpasztával.
Hát, remélem nem törik el a műanyag patent, fogalmam sincs hol szerzek ilyet Pécsen, ha mégis.
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
WD40-is jó lehet, csak ezek nem ilyen pikk pakk szerek. Eltelik egy, akár két órába is, míg hatni kezd. Ha jól gondolom a törött külső-belső keringető zsalut szeretnéd javítani egy fémcső darabbal. Oda be kell kötni egy áramkört, vagy egy ellenállást, mert ha túl jól sikerül a javítás, előbb fog leégni a motor, mint törni a zsalu.
Én vékony szivaccsal be burkoltam az áramkört, majd szigetelőszalaggal rögzítettem rajta, végül pedig gyors kötözővel rögzítettem, hogy ne zörögjön nekem.
szerk.:
Te nem fogsz ennyire rá látni, mert én egybekötöttem a műveletet a műszerfal kiszedésével.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
gurabli
senior tag
Igen, a zsalu tengelyének a bal, motor felüli oldala tört el. A motor még működik, mert folyamatosan zúg, ezért szeretném minél előbb lekapni és DartVödör leírása alapján kiépíteni a végállás kapcsolókat, ami tehermentesíti a motort. Előtte persze a zsalu tengelyét is rendbe kell raknom, remélhetőleg minden darabja megvan.
A fene sem gondolta, hogy ilyen bonyolult kiszedni Illetve nem az, ha tudod, hogy mi hol van és van hozzá megfelelő szerszám, de még akkor is van mit szerelni. Az igazi gond az 50 fok volt árnyékban az este és a szűk hely a kesztyűtartónál.Nincs garázs vagy udvar, így a parkolóban kell csinálnom az egészet.
Hát, még féktisztító van otthon WD40 helyett, de gondolom az nem jó erre.
Éppenséggel vehetek egy csavarlazító sprayt, ha szerintetek érdemes azzal lefújni az ablaktörlő rögzítését, nem szeretném eltörni. és jobb, mint a WD40.
Kíváncsi vagyok, mi lesz ebből ma este
[ Szerkesztve ]
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Imy
veterán
Nekem feszegetére elengedte, nem volt rárohadva. Igaz utána amikor visszaraktam megzsíroztam.
deicide
veterán
No, holnap már nálam lesz a GTC, van 3 hibája, az egyik ajtó fényezve volt, de a szerelő haver azt mondta, hogy vállalható, illetve 3-asba váltáskor recseg magas fordulaton, a szinkrongyűrű és esetleg akkor már a kuplung is cserés, klímát kell még megnézetni, tölteni. (plusz a szokásos olaj/szűrők/benzinpumpa csere). Ezek fényében a 2.7-re tettem egy 2.4-es ajánlatot és belement az eladó, elég régen árulhatta, mert a hátsó tárcsa kicsit már rozsdás volt. Viszont a turbó nagyon durvát szól 1-es, kettesben
H astra-nál a vezérlést hány km után kell cserélni? Bár ha tekerve volt az óra, az óraállás nem mond semmit, érdemes azt is mindenképpen cserélni?
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
fero02
veterán
A tárcsa felülete akár 1 nap állás után képes besárgulni. Ha viszont komoly a rozsda, akkor lehet érdemes volna leszabályoztatni, mert csak szétb*szná a betétet.
A turbó meg gondolom ford.szám tartomány függően hallod, tehát szólnia kell annak 3.-ban, 4.-ben is...legfeljebb azokban a fokozatokban nem huzatod annyira.
A szervíz intervallum nem típusjelzés függő, hanem a motorhoz (motorkódhoz) határozzák meg. Általánosságban 120e km-enként kell szíjat (és a szokásos sallangokat) cserélni. Én új autó vásárlásakor szó nélkül kukáznék mindent a saját érdekemben, kivéve ha csak nem vmi megbízható helyről/ismerőstől van.
deicide
veterán
így lesz, cseréltetni fogom a teljes vezérlést, olcsóbb, mint ha elszakad...
Nem volt alkalmam kihúzatni 3-4-ben, majd holnap hazafelé pályán, biztos ott is szólni fog as turbó, még nem volt ilyen erős autóm.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bontatlan Új BOSE QuietComfort Ultra Headphones, bézs-aranyLimitált kiadás
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD
- ASUS TUF F15 FX516PE 11th Gen intel i7 RTX 3050 Ti 4GB 16GB DDR4 ram 512GB NVME SSD 144Hz Full HD
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W