Hirdetés
-
LOGOUT.hu
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sasi001
senior tag
válasz Calogero #88500 üzenetére
Van ahol jó van ahol nem(Lg), csak már unalmas olvasni, hogy szar a Samsung szervíz. Először nálam is rendesek voltak utánna már jött a kötekedés. Megoldódott nem panaszkodtam. Addig jó ameddig nem kell igénybe venni. Mindenkinek más az elvárása prioritása de én csak azért nem vennék meg egy terméket mert jó a szervize.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz Calogero #88502 üzenetére
Ja. Hát mondjuk az aztán tényleg méltányosság kérdése, mi is anno adtunk ilyesmit 1 max 2 hónapon belül, de ott elvárás volt, hogy mondjuk az ügyfél hozza be éves szervizekre a laposokat.
TV-nél nem tudom ezt hogyan kezelik, de amiatt mert méltányosságin belül nem cserélnek valamit annyira nem vennék fel a fegyvert.Sasi001: 2023-ban ha valaminek jó a szervize az az alap. Onnan indulunk felfelé. Mivel minden hitvány, a csúcs a bármiből is, ezért én azon szoktam meglepődni pont, hogy gané supporttal is vesznek eszetlen drága elektronikai termékeket emberek
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sasi001
senior tag
válasz szkutyi #88494 üzenetére
Oled tv-ről volt szó. Én is tudok mesélni Lg-szarakodásról amikor a tv-n két tenyérnyi lila folt volt (led tv)és nem javították pedig garanciás volt. Simán elhajtottak minden alkalommal. Egyéb Lg termék garival kapcsolatban meg inkább nem mondok semmit. Tény, hogy az oled-hez másképp állnak de ez sem mindig igaz.
-
bigdigit
addikt
válasz Tikakukac #88504 üzenetére
Kb 3 embernek volt itt valamiféle panasza amiből 1 eleve nem volt alapból jogos mert ahol vette eleve ráirták bemutató darab. Ha itt felmerül a samsung neve egyből lecsapnak rá mint a véres rongyra. A másik kettő meg nem az oled tv-k miatt lett ilyen rinya gép hanem másik topikban olvasta. Egy tény rohadtul unalmas és én eleve rosszul lennék ha már kicsomagoláskor azon aggódnék vajon itthon barmolják szét az új tvém vagy intézhetem a garis cserét. Na ha erre is rákeresel hány tulaj járt így ami nem samsung meglepődnél.
-
Sasi001
senior tag
válasz Tikakukac #88507 üzenetére
Samsung support-al egyszer beszéltem ios SmartThings rosszul mutatta a panel üzemidőt ezért mondtam nekik, hogy szeretném tudni a tényleges üzemidőt. Engedélyeztem a táv hozzáférést és máris láthattam a valós panel üzemórát. Nekem nincs rossz véleményem velük kapcsolatban.
-
Tikakukac
titán
válasz Sasi001 #88508 üzenetére
Nyissak egy üres füzetet és kezdjem felírni az ismert típushibákat onnantól kezdve, hogy kinyitom a szemem? A falban lévő csövekkel kezdem, mehetünk a falazóanyagokon át a burkolatokig és a festékekig, utána a bútorok elemeire, majd a minden felhasználói tárgyadra ami bent van a térben. Ahol most ülök, az 2,5mx2,5m, van úgy 100 féle elektronikai eszköz idebent. Nagyjából mindenre tudok írni 2-3 ilyet. Akkor ugye minden, de minden méltányossági hiba? Nyilván nem, csak valahogy rontani kell az LG-t is ilyen sztorikkal, mert a Samsung botrányos viselkedése egyeseket lelkileg tipor valamiért.
Ha neked ennyi elég volt és happy, hajrá. Nekem tele a zsákom velük. Ez a garipapír kérés és társaik nálam már kaparják azt a szintet, hogy jogira rakom egyszer a sztorit és kérek egy állásfoglalást, hogy hogyan tudják a jogszabályokat is felülírni. Mert azt csinálják.
bigdigit: Szervizeltem nem kevés ideig. Az egy jogos szervizelési igény volt. Perre kellett volna vinni és felmosni mind a két céggel a padlót. Már leírtam anno, hogy miért mindegy mit írtak és hova, de ha ez valakinek bejön, lehet hajtani a kereket tovább, kérdezzen meg erről egy jogászt ha nekem nem hisznek.
Én amit fixen tudok, hogy a teló garizás botrány, a monitorok minőségi szórása és az erre adott reakció botrány, amit a nagyon nem olcsó Samu okostábla felől tapasztaltam "support" részről pedig egészen nevetséges.
Ez mind a saját, illetve a cégben betöltött IT szerepemből fakadnak, nem olvastam sehol, senkitől, semmit, én magam nyomtam végig az összeset. És erre jönnek azok amiket olvasok meg hallok még a máshol dolgozó kollégáktól. Tetszik, nem tetszik, pixelhibákkal felhívtam az LG-t és kérdezték mikor hozzák az új panelt. Részemről sztori lezárva, az irodába az utolsó Samu cuccok tették be a lábukat, én nem kérek még egyszer szívességet belsős dolgozótól, hogy szerezzen már nekem telszámot egy rendes termékfelelősért, mert a sima support már azt sem érti meg, PN és SN után, hogy amiről szó van, nem Google alapú cucc, nem sima TV és nem tudok rá adni távoli elérést. Azt meg főleg nem, hogy a Fix és a support állítólag évek óta nem érti meg, hogy Fixék nem adnak szoftveres supportot, meg kb. semmit, csak tényleg a szervizelést[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Calogero
addikt
válasz Tikakukac #88504 üzenetére
Távol áll tőlem, hogy fegyvert fogjak.
Az új kiszemelt tv-k között van a 77G3 vagy a 82G3 is Csak itt mindig megvan említve, hogy az LG szerviz így cserél, meg úgy cserél Oled tv esetén gari után is. Csak leírtam hogy nem mindenkinek.
Ha az általam beégett panel cserélt utasította volna el, akkor azt mondom hogy így jártam. De így, hogy állítólag gyártási hiba miatt fordul elő ez a hiba jelenség... kicsit rosszul esett az elutasítás. -
Sasi001
senior tag
válasz szkutyi #88509 üzenetére
Nekem 1-éven keresztül panelt cserélgettek mind rossz volt. Örültem a csere utalványnak és ezek után nem volt kérdés, hogy Lg szóba sem jöhet bármilyen legyen is a szervíz. Azóta boldogan nézem a tv-t és nem a szervizzel szórakozom. Akinek bejött és nem zavarja a kevésbé homogén kijelző vagy szerencsés és jó annál nincs probléma. Nekem szemből rózsaszín foltos volt mind. Nem véletlen született meg a panel lottó fogalom.
-
Tikakukac
titán
válasz Calogero #88513 üzenetére
Csak ismételni tudom magam a témában. Ha már 1 fogpiszkálót kiküld gari után is előrébb vagyunk, mint ami alapból járna. Minden ami efölött van, csak extra.
Ahhoz képest, hogy fénykép után még mindig kérte a Samu, hogy nyomjak rá arra a menüre ami nincs is ott. És ültem a gép előtt, hogy ilyen nincsA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sasi001
senior tag
válasz Tikakukac #88512 üzenetére
Ha méltányosságból cserélik akkor egyes ügyfeleket miért hagynak ki? Nem pálcát török felettük, de akkor ez milyen hozzáállás. Mint írtam is engem nem érdekel, de mindkét félnél vannak hibák. Nem mindenkinek megy könnyen a panel csere, de nagyon unalmas a Samsung fikázása. Egyébként többen kerestek meg privátban, hogy hogy sikerült csereutalványt kicsikarni mert panel hibával elhajtotta az Lg. Nem mertek beírni mert itt mindenki ugrik ha az Lg-t nem isteníti valaki. Lehet hogy rossz a topik név, nem oled hanem Lg-oled topik.
-
Borisz76
veterán
Synology NAS DSM6 - Összefoglaló : https://logout.hu/bejegyzes/borisz76/synology_nas_osszefoglalo.html
-
Tikakukac
titán
válasz Sasi001 #88517 üzenetére
Ha méltányosságból cserélik akkor egyes ügyfeleket miért hagynak ki?
Kérdez meg tőlük, attól, mert nem ismersz valamit ne verd az ajtót, hogy dögöljön meg a tehenész.Ezt írták priviben, hogy nem mernek beírni? Erősnek érzem, szerintem ez inkább úgy volt, hogy írtak neked, mert volt ilyen és neked sikerült, azt a részt, hogy nem nem mernek írni barokkosnak vélem
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
S@c@
őstag
Nekem tegnap jott meg az 55c21es keszulekem
Ilyen a panel grey hatternel:
ez meg jobb lesz vagy csere? Tegnap erkezett, most volt idom beallitani. A 3 nap holnap jar le. -
Sasi001
senior tag
válasz szkutyi #88524 üzenetére
Tessék. Itt egy új példa felettem. A foltosodás banding javulhat. Viszont sajnos látok benne rózsaszín tintinget ami nem fog javulni. Kérdés mennyire lesz látható normál tartalomnál vagy mennyire zavarja a felhasználót. Sajnos aki egyszer észreveszi utánna azt fogja keresni.
[ Szerkesztve ]
-
lala666
senior tag
-
lzolka
csendes tag
Vakuljak meg de sehol nem látom az LG hivatalos oldalán hogy a G3 tudná a DTS-t, ilyet csak a tesztekben olvastam.
Ahogy azt is hogy az MLA csak a 55-65-77"-ban van, a 83-ban nincs.
Egyébként ez utóbbi vajon mennyire érzékelhető többlet funkció? -
S@c@
őstag
Akkor szerintettek 3 napon belul jelezzem az lgnek, h kerek egy masikat?
-
morfondőr
őstag
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz lzolka #88531 üzenetére
Az mla hiánya kulcsfontosságú tényező, ha nem mla akkor teljesen más tv, nagyon érezni a hiányát.
Ja meg mla-n nincs tinting.[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi tesztelés: youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A█Jeti Specbos 2501 hires 2nm
-
Sasi001
senior tag
válasz Tikakukac #88538 üzenetére
Pusztán azért mert a fórumon azt a választ kapta, hogy mindegyiken van Tinting örüljön, hogy csak egy minimális, csere esetén rosszabb is lehet. Viszont mindegy, hogy mennyire minimális ha őt mint felhasználót zavarta ezért kérdezte privátban. De nem ő volt az egyetlen. Ameddig nem gariztattál Samsung oled tv-t addig felesleges fikázni. Nem hajszárító topik. Ha majd lesznek hibák es nem javítják, akkor valóban lehet szidni. Egyébként aki ilyen tv-t vesz nem az utolsót adja ki rá. Ha jól megnézzük egy jó telefon ára. Három év után az is megy a gyermekemnek, gondolom három évet elmegy a tv is. Addig sem a javításával foglalkozom hanem használom, legyen a szervíz jó vagy rossz.
-
Yodamest
veterán
Help PLZ!
Ez a 2 azonos tv egy szobában és távirányítók összeakadása téma engem még mindig érdekelne: A mostani BT-os remotokkal is fennáll még ez a probléma, még akkor is ha párosítva vannak a számukra megfelelő tv-hez?https://www.youtube.com/watch?v=3aTDBVzNI48
Ebből a fenti videóból kiindulva, pl. ha van 2 samsung tv-m egy szobában és így párosítom a saját távirányítójukhoz őket, ahogy a videóban van mutatva, akkor vajon külön vezérelhetők lesznek vagy össze fognak akadni a távirányítók? (elvileg ez a párosítás pont arra hivatott, hogy csak 1 eszközzel működjön a remote, de biztosra kellene tudnom...)
Vhiktor nálad sok tv megfordul, 2 samsunggal nem próbáltál még ilyet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen okostelefont vegyek?
- Öregszem
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- PlayStation 5
- Milyen notebookot vegyek?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest