- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- caplagi: Samsung S25 Ultra 256GB
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Sasi001 #113289 üzenetére
Nagyotmondás
#113290pjen
mint írottam volt, sokáig volt bőrkanapénk, szüleimnek mai napig van, le van pokrócozva. Tartósságra valóban tartósabbak ha kezeled,(aztán jön egy macska a házhoz)
de nem komfortosabb és tartósság ellenében a kényelem fontosabb éves távlatban.Én szeretek félmeztelen gatyában ülni, feküdni rajta. Használati tárgy.
A drága kanapé miatt én is önigazoltam egy ideig, utána inkább szembe néztünk a valósággal. Hasznosabb. -
válasz
Sasi001 #113286 üzenetére
Ez nem ízlés kérdése, hanem a bőr tulajdonsága.
Állandó hőmérsékletben is hidegebb érzet a bőr ezt még a korrektebb eladók is elmondják ugyanis nem túl jó hőszigetelő azaz a többihez képest jobban vezeti a testhőt.
Ha ilyen kanapéd van akkor tudhatnád.
Ha meg műbőr akkor nincs miről beszélni, ott más a probléma.
Tisztítani valóban könnyebben lehet talán.
Mikor kiöntötten a bézs kanapénkra a vörösbort és pánikba esve azonnal kisúroltam nyom nélkül már ebben se vagyok biztos és akkor még spéci impregnáló sem volt rajta.
Önigazolni viszont mindig lehet.offoff
-
válasz
Sasi001 #113284 üzenetére
Nálam is volt egy buta vásárlás miatt bőr kanapé, . Legrosszabb döntések egyike.
Szépnek szép, szoba díszének jó, de az ‘ülési’ komfortja ezerszer jobb egy plüsskárpitnak.
Kocsiban ugyanez. Ott már annyival power userebb voltam, hogy fűthető szellőztethető bőrrel vettem.
Szellőztetés nélküli bőrüléses kocsit venni manapság a legnagyobb blama a hőmérsékletnek való kitettség miatt, kanapéban viszont ritkán fordul elő. -
KTTech
veterán
válasz
Sasi001 #113282 üzenetére
Sajna nem 😃 mondjuk bőrt akkor vennék max. ha fegyverrel fenyegetnének (télen hideg, nyáron meleg, ha meg leterítem, mi értelme van...? Kivétel persze ha hűtött/fűtött kivitel, de az majdnem drágább, mint egy OLED 😃)
Normál kanapéknál bőven van 15-30cm különbség. Most cseréltem le 2 üléses reclinert egy normálra, és igen nagy a magasságbeli különbség az előző javára (sajnos a fej részen is). De az asszonynak fájt a háta a másikon, így kisebbségben maradtam... -
pjen
félisten
válasz
Sasi001 #113261 üzenetére
Tulajdonképen az előtét fal is csak egy óriási kábel csatorna. Tipli csavar helyét nem nagyon javítom. Leragasztom fehér tapétával és szín azonosra javítom. Reméljük ez az egész oka fogyott lesz. Én két helyen nézem a sweet Tv t, kipróbálom. Nincsen csak a hálózati kábel. A hang rendszer is BT. csatlakozik.
-
Borisz76
nagyúr
válasz
Sasi001 #113259 üzenetére
Nálam van bevésve a kábelcsatorna.
A szoba adottságai miatt csak azon a falon lehetett megoldani....
Egyik oldalon utcafronti ablak.
Vele szemközt ajtó.
Harmadik fal külső ahol elég nagy helyen lett kívülről rombolva , gyengítve a fal a villanyóra szekrény miatt.
Ezért egy fal mardt csak talonban....az viszont csakis a TV , házimozi , PC-nek lett szánva.
Ennek már 4 éve.....nem is tervezem átalakítani. -
-
John D'oh
aktív tag
válasz
Sasi001 #112944 üzenetére
Valószínűleg az zavart a leginkább benne hogy PINK!!! volt. Egyszerűen nem bírtam tolerálni a legkisebb mértékben sem, hogy rózsaszín paca van a képen a fehér helyett. Ha mondjuk valami természetesebb szín lett volna mint pl. zöld akkor talán, de a pinkből nem kérek köszönöm.
Szerk. nagyon bíztam benne hogy a G5-nel ez javítva lesz, de külföldi fórumon már sajnos megcáfolták.
Továbbra is marad a panel lottó wolednél ebből a szempontból. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Sasi001 #112913 üzenetére
Mondjuk pont a gyártó tud gyári csomagolásra, és teljesen gyári állapotra visszaállított TV -t küldeni. De senkinek nem akarok bogarat ültetni a fülébe, nem valószínű, hogy az LG ilyennel szórakozik.
Főleg, hogy a kereskedők simán árulnak kiállított, illetve bontott darabokat amit a legtöbb ember észre sem vesz. Inkább náluk lehet ettől tartani.
-
alaves
addikt
válasz
Sasi001 #112873 üzenetére
Az ASBL-t azért nem láttad valószínűleg, mert a HDMI forrásaidon be van állítva képernyőkímélő rövid időre (1-5 percre), a belső alkalmazásoknál, menünél pedig bekapcsol 1 perc múlva a Samsung képernyőkímélő. Az ASBL (szerviz menüből kikapcsolható) állókép esetén (illetve minimális mozgókép is lehet) kapcsol be ~5 perc múlva és 2-3 perc alatt leveszi a fényerőt ~5-re. Az ABL (szerviz menüből nem kikapcsolható) azonnal visszaveszi a fényerőt, ha nagykiterjedéső fehér (világos szín) jelenik meg hirtelen a képernyőn (nagy SDR fényerő használata esetén).
-
alaves
addikt
válasz
Sasi001 #112866 üzenetére
Akkor így meg pláne nem lesz beégés ~120 nit-en. Samsung-nál egyértelmű 'Logó fényerő módosítása', tehát ha magasra veszed, nagyobbat módosít, amely azt jelenti, hogy jobban leveszi a logó fényerejét. Viszont 32-es fényerőn gyakorlatilag nem látszik az algoritmus munkája, mint ahogy az ABL sem látszik, amikor hirtelen egész kijelzős fehér lesz a videóban, filmben. Ezek az algoritmusok nagy fényerőnél látszanak eléggé, van akit zavar is.
-
alaves
addikt
válasz
Sasi001 #112863 üzenetére
Az SDR filmmaker mód gyári fényerő beáll. 36 (ha jól emlékszem), max.fényerő pedig: ki, így kicsi a valószínűsége a beégésnek. Nyilván a W segéd alpixel + MLA kijelző beégésállóbb.
Ha tippelnék, akkor akinél beég a QD-OLED (és/vagy):
- SDR 48-50 fényerőn használja
- napi 8+ üzemóra
- több órán keresztül van azonos statikus elem (HUD/logó)
- a logó fényerő módosítás ki van kapcsolva vagy alacsonyra van véve
- a pixelshift kikapcsolva
- használaton kívül sokat van áramtalanítva
- a nagy igénybevétel ellenére nincs kézi pixelfrissítés futtatva (min.500 óránként). -
hunspikey
őstag
válasz
Sasi001 #112850 üzenetére
Ezt adom, viszont én megnéztem a Vincent videóját ahol ezt a kettőt teszteli úgy, hogy kitesz 1 percig egy 100-as SDR értékes fehér négyzetet, aztán fekete slide és arról szól a dolog, hogy meddig tart a ghost. A G3 / G4 kiheveri kb 5 másodperc alatt, míg a Samun világít még vagy egy percig, amiből arra lehet következtetni, hogy többszörösen beégés hajlamos a Samu a MLA LG panelhez képest.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Sasi001 #112010 üzenetére
Bevallom, nálam most többet ment a normál TV adás is, mert április 17 -től 23 -ig kódolatlan HBO napok vannak One -nál. Néha van egy-egy film, amit szívesen megnézek és annyira nem fontos, hogy jobb minőség legyen.
Olyan filmekre gondolok elsősorban, amit már elfelejtettem, hogy létezik. Vagy még nem is láttam. Múltkor például a Bíborszín (2023) ment, és számomra nagyon pozitív meglepetés volt.
Nem fizetnék az HBO csatornákért havonta, de ingyen, néha teljesen jó. Ilyenkor legalább nem sajnálom, hogy van TV előfizetésünk, de nem is miattam aktív... Meg mondjuk jár hozzá néhány kiegészítő előfizetés is. Mint például az említett RTL+.
-
blakey
titán
válasz
Sasi001 #111946 üzenetére
Ha az C2, akkor szerintem nem 55” vagy nagyobb, hanem a kisebb méret és azok között sok a nem EVO paneles. Az 55” vagy nagyobb C2 sarkai élesebbek, nem ennyire lekerekítettek. Minden modellnél előfordulhat valamilyen hiba, nem törvényszerű, hogy hibás lesz. 2022-től jobbak a panelek.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Sasi001 #111924 üzenetére
Azonos kategóriájú TV volt, mint az S90, csak mini LED. QN90 -es széria. Tehát nem egy 100 ezres TV volt.
De ebből a szempontból mindegy, mert alapvetően a kijelzőt érintő garanciális ügyintézésről írtam. Abban az esetben meg igazából tök mindegy milyen TV -ről van szó. Ez a szabály a Samsung -nál. Akkor is, ha egyértelmű a hiba.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Sasi001 #111921 üzenetére
Kívánom, hogy ne is legyen rá szükség.
Samsung -nál nekünk többször is kellett képeket küldeni. Természetesen minden alkalommal többet is küldtünk.
Valószínű náluk nem egyértelmű hiba, ha az egész kijelző tiszta fekete csík pár milliméterenként.
És még azt is bizonygatni kellett, hogy 2-3 méterről is látszik. Ez után még szerettek volna videóbeszelgetést is, ami technikai hiba miatt nem jött össze.
Hogy ezt szigorúnak nevezzük vagy nem normálisnak, azt mindenki döntse el maga. Viszont van egy fix. folyamat, amitől nem nagyon szoktak eltérni.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Sasi001 #111919 üzenetére
Én nem jártam meg egyikkel sem. Nem az egyedi vagy általános véleményeket igyekeztem erősíteni, hanem magát a garanciális folyamatot. Előbbire van elég hozzászólás, korábbi történet, Békéltető Testülettel, egyebekkel.
Egyébként LG -vel októberben volt panelcserém. Kész felüdülés volt, hogy nem kellett a supporttal 66x egyeztetni, nem kellett bizonygatni, mire eljutottam a szervizig. 10 nap alatt lement az egész, a helyszínen cseréltek panelt.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
Sasi001 #111917 üzenetére
Erről beszéltem, hogy egy-egy példát kiemelhetünk. Samsung -nál is volt már 10 napos ügyintézés. De ettől még tökre nem ez a jellemző.
Amikor küldesz képeket, de küldjél még képeket, meg legyen tesztábra is, amin egy csomó hiba nem fog látszódni. Meg amúgy jöhet akkor a videóbeszelgetés, aminél elmondják milyen távolságra állj a TV -től, amin persze a telefon kamerája miatt megint csomó minden nem fog látszódni.
Ez pedig nem egyedi kijelzőt érintő hibánál. Én is garanciáztattam mindkét márkánál, és pont azt tapasztaltam, ami általában jellemző.
Különösebb problémám egyébként nem volt a Samsung -gal, mert van elég TV otthon. Nekem belefér 20-30 napos ügyintézés. De LG -nél lényegesen gördülékenyebben megy, mert nem ennyire szigorú a policy. Ezáltal jellemzően egy Samsung ügyintézéshez képest az LG lezavarja az egészet fele vagy harmad annyi idő alatt.
Két probléma van a Samsung ügyintézéssel. Egyik a körülményes, szigorú eljárás, aminél a fogyasztó azt érezheti, hogy keresik a kifogásokat. A másik pedig az, ha valaki az Oktogon szervizhez tartozik, akinek amúgy sincs túl jó híre. És ugye nem csak Samsung TV -nél találkozhatsz velük. Oké, nem egy TMX, de azért én is örülök, ha nem kell velük kontaktusba kerülni.
Szerk.:
Használok LG és Samsung OLED -et is. Utóbbit ezután is szívesen veszek, mert úgy gondolom a QD OLED miatt megéri. Sőt, ez az egyetlen ok, amiért még Samsung TV -t veszek. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Sasi001 #111862 üzenetére
Sajnos én már valamiért többször is kaptam hibás, illetve feltehetően gyári hibás TV -t. Minden esetben másnap jeleztem a csere és/vagy elállási szándékom, és lezajlott rendben a dolog.
Tapasztalataim szerint szolgaltatóknál megy elég lassan az ügyintézés. Sokszor 20-30 nap. Kereskedőknél nekem gyorsabb volt.
Normális üzletnél nem kell foglalkozni a futárral, mert intézik a cserét vagy az elállást ilyen esetben is. Eleve nekik lenne bizonyítási kötelességük, hogy a TV már a kézbesítés után sérült meg. Mivel a futár nem várja meg a beüzemelést, és erről nem tudsz megbizonyosodni, így elég nehéz lenne nekik.
-
Nheo047
kezdő
válasz
Sasi001 #111770 üzenetére
"Tudd biztonságban készülékedet, hosszabbítsd meg tévéd garancia idejét akár 5 évre, egyúttal biztosítsd véletlenszerű károsodás és lopás esetére is, fix havidíjjal, önrész nélkül! A biztosítást a Kosár oldalunkon kérheted!"
rákérdeztem, és nem kerül pénzbe! persze lehet venni havidíjért 4e/hó mindenre is garit, de hosszabbítható az alap gari 3ról 5re
-
blakey
titán
válasz
Sasi001 #111653 üzenetére
LAN-on max 100-at tud…
- akarod írni, etherneten, esetleg LAN-kábelen, mert a LAN a helyi hálózatot jelenti, azaz a vezetékes és a vezetéknélküli csatlakozás is a része, ha LAN-kábelt írsz, akkor értelemszerűen vezetékes csatlakozásról van szó, de ha simán LAN-t írsz, akkor az állításod nem igaz. -
-
Macrob77
csendes újonc
válasz
Sasi001 #111480 üzenetére
Na most voltam a Samsung szervizben megnéztem a tvt és láss csodát nincs a csattanó hang csak amit anderledani mondott, az a halk kattanás ami tényleg csak a tévé mellett állva halkan hallod. Javítás nem történt elmondásuk szerint, de megtagadták, hogy megnézzem a tápegységnek a sorozatszámát, mert februárba azt cserélték és nekik adminisztrálni kellett. Elküldtem a videot egy tv meg minden elektronikában jártas embernek, aki ugyan azt mondta, hogy ez nem normális jelenség és magától ez nem szűnhet meg. Nálam hetekig be-ki kapcsolásnál 10-8x csattant. Szóval most itt tartunk, valószínű akkor fogyasztóvédelem lesz belőle.
-
Macrob77
csendes újonc
-
Macrob77
csendes újonc
válasz
Sasi001 #111276 üzenetére
Na most kaptam meg a levelet a Samsungtól, közölték, hogy mindent rendben talált a szerviz, a tévének semmi baja. Csak nem értem, ha a szerelő itt azt mondta a táp a ilyen hangot és szerinte az hibás. Tudok ide valahogy feltölteni videot? Kiváncsi lennék, hogy más találkozott már ilyen jelenséggel.
-
Tyrone89
aktív tag
válasz
Sasi001 #111382 üzenetére
A DV is dinamikus metaadatokon alapul, de ott is csak a P7 FEL DV ér ténylegesen többet a normál P5-Streaming és P8 DV vagy sima HDR-hez képest. De még oda is szem kell hogy lásd a különbséget, azt is jobbára egymás mellett nézve látnád, egymás után szinte biztos hogy nem mondanád meg melyiket nézted épp
Szóval azon kívül hogy a tv HDR10+ logot feldobja, semmi látható változás nem lesz igazából
-
eL Geri
őstag
válasz
Sasi001 #111330 üzenetére
Igen, persze, azt tudom, hogy eredeti nyelven vannak Atmos-os tartalmak.
Nekem is egy (alap) Atmos-os házi mozi rendszerem van.De nekem az is meglepő volt pár hónapja, hogy már van 1-2 magyar hangú kontent is Atmos-ban. De őszintén szólva nem jöttem rá, hogy csak Atmos konténerbe tett anyag, vagy valóban vannak felső hangsávok is. Nem úgy hallgattam épp, hogy ez érezhető legyen egyértelműen.
-
vata666
tag
válasz
Sasi001 #111314 üzenetére
Én váltottam. 24-ig lehetett nekem. 1850 helyett 2590. Google pay lemondva. Visszatérítés igénylése. Már vissza is ért a pénz. Utána a Max 80-as számon elérhető. Adtak egy kódot, hogy maradjon a kedvezmény. Bár először ki kellett fizetni a 3890 et, de visszaküldték a differenciát is.
-
-
Vajga
tag
válasz
Sasi001 #111297 üzenetére
Hali, neked hogy van a zidoo bekötve, házimozin keresztül? Nekem ugyanez a tv van, ugyanez a zidoo, Denon házimozin keresztül de nem bírom megetetni a tv-vel a 120Hz-et. Sok jelentősége gondolom nincs, mert jelenleg úgy van beállítva, hogy automatikusan maximális felbontás, és automatikus képfrissítés. Így jelenleg beáll szépen 4k YUV 4:2:0-ra, a képfrissítés meg annyi amennyi. Ha a film 23.976, akkor annyira, és megy is minden szépen annyin amennyin kell. 120Hz-es filmem meg úgy sincs, max a zidoo menü menne 120Hz-en esetleg néhány youtube tesztvideót néznék meg (van youtube mert g firmware van a zidoon).
A probléma az, hogy így automatikusan max 60Hz-re áll be, ha manuálisan 4k 120Hz-re teszem azt nagy nehezen megeszi néha, viszont nincs hozzá pl 20-30 hz közötti filmhez YUV4.2.0. Ezen kívül vagy eldobja a HDMI jelet, vagy ha el is indul valami, akkor valami random YUV beállítással és max 60Hz körül. De volt hogy 59hz pl egy 23.967 filmhez... Mégis csak bosszantó. Gondolkoztam egyéni EDID beállításon. Tanácstalan vagyok mi a problémája a 120Hz-el. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Sasi001 #111295 üzenetére
Elképzelhető, hogy már 0 napos korától jelen van, csak nem mindenkinél látható szabad szemmel. Tehát van valamilyen elváltozás(?).
Nálam semmi nem volt tesztvideón sem. Később jött a probléma, egyre erősebben. Az új panel meg kb. tökéletes. Tavaly novemberben volt cserém, azóta nincs gondom.
Szerk.:
Azt tudom, hogy páran azért szenvedtek ezzel a problémával. Hiába cseréltettek panelt. -
ρσгτσ
addikt
válasz
Sasi001 #111286 üzenetére
Biztos van ilyen. Valószínű nem egy eset. Sőt, az is valószínű, hogy Samsung javítás is lement már 1 hét vagy 10 nap alatt minden gond nélkül. De ettől még nem ez a jellemző.
Én mondjuk továbbra is szívesen veszek LG OLED -et. De az is biztos, ha nekem olyan sztorim lenne, mint a fent említett eset, akkor én sem vennék soha többet LG -t.
-
Macrob77
csendes újonc
válasz
Sasi001 #111255 üzenetére
Kezdte azzal, hogy elment a kép, de hang volt, 2-3 kikapcsolás vagy áramtalanítás után vissza jött. Alaplapot cseréltek benne, utána lefagyott újra indult, de ez is random, volt 3 napig semmi aztán órákon keresztül 3-5 percenként. Következő csere tápegység, ami után ugyan úgy megmaradt a lefagyás újra indulással. Kértem a 3. csere előtt, hogy mivel eltelt 30 nap és még a hiba fent áll visszatérítést kérek. Ezt elutasították és kicserélték megint az alaplapot. Most bekapcsolás után kattanás és 5-10 mp után kapcsolt be a tv, illetve kikapcsolt állapotában is csinálta azt a kattanást vagy csattanást. Meg a kép is sokszor beremegett, vagy szétesett, de nem teljesen hanem bizonyos részeken, ahhoz hasonlítanám mikor a videokártya nem tudja a felbontást. Most várom mi lesz az ítélet.
-
ChrissTa
tag
válasz
Sasi001 #111262 üzenetére
Koszi. Ez jol hangzik. Akkor valszeg marad a TV es ha nagyon elkezd zavarni az a pixel, akkor gariztatom.
Amugy tenyleg nagyon tetszik a kepe a tv-nek. A 9 eves LG led utan meg foleg nagy elorelepes. Meg vilagosban is boven eleg a fenyereje, ha nem valami nagyon sotet hangulatu filmet nezek. De ahhoz amugy is sotetseg kell, hogy meg legyen a feeling.
Az alapjan, amit a hangjarol olvastam eddig sokkal rosszabbra szamitottam. Persze mely basszusokat nem lehet hallani, de egy panelben legalabb nem fogom vele bosszantani a szomszedokat, amig egy soundbart nem veszek hozza.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- PlayStation 5
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest