Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Ha nem tudna kártyát csinálni!!!
Renault power
Somatom
veterán
Jaaa!!! Azt hittem, hogy ő a kártyás ember is.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok!
Adott egy Megane 3/3.
2 dolog idegesít.
1, ha kiveszem a kártyát, minden lámpát lekapcsol. Adott esetben szükség lehetne valamilyen álló világításra/parkoló fényre.
2, ha leállítom az autót és várakozok akkor a műszerfal nagy fehér reflektora az arcomba világít, ez sötétben nagyon idegesítő.
Kérdés, lehet ezeken valamilyen módon változtatni?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Sziasztok.
Megane 2-ről szeretnék informálódni.
Ha most vásárolnék ( kialakításától és motortól függetlenül) Jó választás lehet még ez a típus az elkövetkező 1-1,5 évre?
Van olyan motor amit ajánlott az elkerülése? (mindegy ,hogy benzin vagy dízel)
Esetleg szerkezeti vagy típus hiba amit érdemes lenne megnézni vásárlás elött?
Egyáltalán van olyan kombináció amivel kis hazánkban ajánlott keresni?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Kornelius07
csendes tag
Szia. Kérhetek elerhetőséget?
Az egyik L3 szabad kezes kártya haldoklik, itt a környéken horror árat mondanak (75e) a pótlásra.
rob210
Topikgazda
Nem igazán értem amit szeretnél.
De beltér világítás van.
A nagy reflektoron meg a műszercsoportot érted? Mert annak a fényereje lejjebb vehető.
Renault power
rob210
Topikgazda
Én azt szoktam mondani abból élek, hogy az M2 létezik.
Meghibásodás elég sok van, csakúgy mint típushiba.
Ha teheted ph2est (2005.05. utánit) vegyél.
Motor, na ez az amibe nem lehet belekötni, se benzines se diesel fronton.
Mindegyik elpusztítható, de komolyan tenni kell érte.
A legjobb választás egy 2.0dci kombi manual 6os váltóval, de ez nagyon ritka.
Amit én nem vennék az az 1.4 benzin 98le. Nagyon nem megy.
Illetve a 106 le dpfes 1.5 dci, ezzel előfordulnak komolyabb bajok.
Amit meg kell nézni vételkor:
Minden elektromos dolog működjön.
Hátsó lámpák, csomagtérajtóban a kábelátvezető, első hátsó rugók. (Alaposan meg kell nézni, van, hogy nehezen vehető észre a rugótörés.)
Motortartó bakok, ha nyitott motorháztetőnél meg tudod rángatni a motort, akkor az nyomatékra gondolj bele mekkorát mozdul.
Diag legyen nálatok, hibakód mentes legyen.
A többi úgy is vétel után derül ki
Renault power
Értem , szóval ha PH2-est nézek , akkor 1.6-2.0 benzin és 1.9-2.0 DCI jó választás lehet ?
Fene a gesztusomat de a szedán tetszik a legjobban.
Körbe nézek és visszatérek egy két jelöltel.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
rob210
Topikgazda
A sedan török gyártás, ezt vedd számításba.
Nem rossz egyébként, de a sedanságnak van hátránya is nem csak előnye.
De a piacon nagyobb választék van belőle.
Az 1.5 dcivel is veheted, csak ne a dpfes106ossal.
Renault power
Rendben
Amugy az 1.9DCi befecskendezése sem Bosch ? Megbízhatóbb konstrukció mint az 1.5?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Mezga Aladár
veterán
Elmegyek valahova.
Leparkolok, várakozok. Motor leállít, és ilyenkor ha a külső világítás le van kapcsolva a műszercsoport nagy fehér km órájának a fényereje maxon megy. Csak akkor kapcsol le ha kártya ki. Úgy viszont a rádió sem megy. Ha a rádiót bekapcsolom akkor ez is bekapcsol.
A műszercsoport fényerejét ebben az esetben nem lehet lejjebb venni.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
rob210
Topikgazda
Az 1.5 se mind delphi!
2005 után már bosch.
Az 1.9 nekem személy szerint nem a kedvencem, de sokan szeretik.
Renault power
(#87813) diablo1984 válasza Luck Dragon (#87810) üzenetére
diablo1984
veterán
Mi lett a h astráddal, vagy rosszul emlékszem?
Az a baj, hogy elektromos anomáliák a ph2es megane2 esek esetén is előfordulhatnak, igaz kevesebb mint a ph1 esetén, de ne feledjük 15 év körül van a legfiatalabb belőle. 1,9 dci és 1,5 dci esetén a hajtőkar csapágy gondok előfordulhatnak, sőt valszeg már ennyi idő alatt túlvan egy(vagy több) cserén, ha hosszú olajcsere periódust tartottak, akkor biztos. Az a legnagyobb gond, hogy dízelből viszonylag olcsón is lehet venni, de könnyen a vételárat rá lehet locsolni egy nagynyomású rendszerre, nem hiába az 1,4 benzin és 1,6 benzines drágább, benzines fronton a gyújtótrafó is tud hiba lenni, de egyébként szög egyszerű motorok, de az elektronikai hibák nem véletlenül nyomták rá a renaultra a bélyeget, hogy szar az elektronikára, ezt a 2000es években érdemelte ki a clio 2, megane2 és laguna 2 idejében(is), előtte-utána nem jellemző.
Én ennyi idősen és pláne astra h 1,6 16v után úgy gondolom nem a kihívásokat keresed, így a dízeleket nem ajánlanám(ki lehet fogni jót is, de sok a fos közöttük, sajnos több mint a jó).
rob210
Topikgazda
"elektronikai hibák nem véletlenül nyomták rá a renaultra a bélyeget, hogy szar az elektronikára, ezt a 2000es években érdemelte ki a clio 2, megane2 és laguna 2 idejében(is), előtte-utána nem jellemző.".
Ezzel tévúton jársz.
Megane 2 2003tól van. Clió 2ben nem túl sok elektromos hiba lép fel , csak az elhanyagoltakban, ahol hagyják szétrohadni a kábelkorbácsot, mert az esővíz elvezető eldugul és nem takarítja ki a tulaj.
Laguna 2 na igen az egy komoly szégyenfoltja a renaultnak. De ahogy és amit leírtál az teljes kavar és messze van a valóságtól.
Ettől még nem mentegetem a renaultot, mert a 2es megane ph1 elég rosszul sikerült, és a lag 2 egy hibahalom. De az 1es megane pl. 2003ig volt és egy ritka megbízható autó ami nem is rohad!
A 2 es megane is elenyésző hibákkal rendelkezik ph2es verzióban.
Sokat javítottak rajta az első genhez képest.
Renault power
diablo1984
veterán
Clio2 est és thaliát is ismerek, amit egyszerűen nem jöttek rá, hogy miért nem indul, ott is kábelköteg hiba volt, de egyszerűen szerelőtől-szerelőre járt, volt aki nem is foglalkozott vele, mert szar francia, az idejét nem pazarolja rá...
Tesómék thaliája is mióta megvan 3 hengerezik hidegen, ők is voltak vele mindenfelé, végül a renaultnál 4 gyújtótrafót cseréltek benne egy vagyonért, de ugyanúgy 3 hengerezett utána is, azóta is, de senki nem jött rá, hogy miért.
Megane 2 ben is vannak ilyen hibák, megane 1, laguna 1 vállalható autók voltak, elektronikája is megbízható, valamit utána szúrtak el.
rob210
Topikgazda
Jah , hogy van rossz szerviztapasztalatotok!
Egy dolgot ne felejts el, a rossz szervizelés nem az autó hibája!!!
Ebből pedig messzire menő következtetéseket levonni felelőtlenség .
Én ismerek pár clió, thalia, tulajt azt hiszem
De egyiknek se háromhengerezik a kocsija, már...
[ Szerkesztve ]
Renault power
diablo1984
veterán
Itt Hajdú-biharban csak rossz tapasztalat van, ha francia autód van ami valami elektromos hibával rendelkezik, annak is örülhetsz ha valaki ránéz.
Anno azért nem vettem megane2est vagy laguna2est, nem szeretek gyalogolni, ha gond van!
De amúgy rossz szervíztapasztalat, volt már pár autóm, de még hálisten elkerültek a megmagyarázhatatlan hibák, volt laguna1esem is 2 literes benzin motorral és 1,9dti is, bár sokáig egyik sem volt meg, de most a megane 3al hosszabb távra tervezek.
[ Szerkesztve ]
Josi
aktív tag
Fluence szabadkezes 4 gombos kártyát tavaly 40 ezerért csináltattam Tapolcán.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Kornelius07
csendes tag
Ez nem is hangzik rosszul!
sesomaru1989
aktív tag
nem értem miről beszélsz semmi baj az m2 vel. szép betű mögötte egy szép szám.
@ Luck olyantol kell vásárolni mint én, aki az isten pénzét is rakölti a kocsira, mégis negyed évente előjön vmi szarság :)
[ Szerkesztve ]
Somatom
veterán
Ez ismerős. Amióta megvan az Espace, azóta soxor dúdolok egy régi, Limahl slágert:
Never Ending Story.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
(#87822) Luck Dragon válasza diablo1984 (#87813) üzenetére
Szia , áhh egy régi ismerős arc
Jól emlékszel , tényleg volt egy olyanom is három éve ezelőtt .
Azóta egy céges 2017-es Dacia Logan 1.5DCI-el tettem napjaimat , ami vissza olvasható Dacia csoportban . Amit az elején utaltam , de a végére nagyon megszerettem , közben volt egy 1.0SCE borzadály szintén Dacia Logan céges bestia , az azt hiszem 2020-as volt talán .
Mivel munkahelyet váltottam , így kell valami amivel az elkövetkező egy évben tudok ide-oda járkálni
Minap egy ismerősöm jött értem egy Megane 2-el és így jött az ötlet , hogy utánna nézzek milyen árban mozognak.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
(#87823) diablo1984 válasza Luck Dragon (#87822) üzenetére
diablo1984
veterán
A 2017es dci az már golyóállóbb cucc mint a 2000es évek dci-je. Azok is jól fogyasztanak, ha épp nem a végét járja bennük a befecskendező és a műszerfalon nem írja ezt. Biztos lehet jót kifogni, de rosszat könnyebb, ha rizikókerülő vagy akkor benzinesben veszel, annak sokkal kevesebb nyűgje van, kasztni ügyileg nem rohadósak, peregni tud róluk a lakk, beltérre tudnak pusztulni, a vezető ülés szét tud málni ennyi idősen, kormány is csúnyán kopik, de sokat visszapörgetnek, sok volt taxi, vagy mivel a békasegge alatt van az ára nem költenek rá. Van a dízelekben rizikó faktor, a benzines, akár az 1,4 98 ló, igaz nem túl fürge, de nincs sok bermuda háromszög benne, max a 3 hengerezés, de arra Rob tudja a megoldást.
rob210
Topikgazda
Én senkinek nem javaslom az 1.4est.
Bátyám most árulja a sima breake 1.4est, mert megvette annak ellenére, hogy mondtam neki ne tegye 2 hónapig bírta vele.
Gyenge nem megy .
Renault power
diablo1984
veterán
Focus mk2,5 kombink is van 1,4 80 lóval, előtte volt 69 lovas yarisunk is, nagyon nem tud meglepni az 1,4 98ló
Josi
aktív tag
Vagy facebookon keresd Ormosi Bulcsut. Budapesti, lehet ő is megoldja.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
t.imi
addikt
Na, meg volt a 4 csúcs csere. Kettőn nem tudtak mérni semmit sütés után, másik kettő 130 és 170 kohm.
Bíztam benne, hogy valamennyit számítani fog, de hogy ennyit.....
Mondták, új autót kaptam, csak a rendszám maradt.
Gondoltam ha-ha. 4k-ért két újat is
Eddig 90 paci körül lehetett, most már a forgalmiban szereplő 110 körül.
Kb ugyanabban a tempóban haladva - néha megküldöm azért - 50-100%-al csökkent a pillanatnyi fogyasztás, az átlag is meredeken zuhant.
Perpill 4.5/100km-en vagyok - ennyit a télről - és még tanul az ECU állítólag.
5.7-en állt meg csere előtt.
Városban 6.7-el verekedtem át magam mikor megnézték 3 hete.
Pénteken 5.1 volt visszafelé , és álltam a Könyves Kálmánon eleget.
Maradhatna így, el tudnám viselni
(#87828) Luck Dragon válasza diablo1984 (#87823) üzenetére
"A 2017es dci az már golyóállóbb cucc mint a 2000es évek dci-je."'
Közel öt év alatt és lassan 200,000 -km megtétele után nem mondhatom azt, hogy a motorral bármi baj lett volna. Igazából semmi.
-De hátsó fék egyszer szétesett .
-Izzókat úgy ette, mint Bud Spencer a hagymás chilis babot.
Topciban ( Dönci) beírásával olvasható vissza története.
1.0 SCE fuuu
20,000-kM alatt volt pedálhoz tartozó mechanika, motortatóbbak cserék, meg ami nem jut eszembe.
De a topicban (Sanci) nevet beírva lehet olvasgatni a beszámolóimat.
Vissza Megane II kutatásához.
Ez nem is tűnik annyira rossznak. Bár a kutatást most kezdtem igazán mert most lett rá időm.
Szerintem maradok a benzines vonalon.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
(#87829) diablo1984 válasza Luck Dragon (#87828) üzenetére
diablo1984
veterán
Ritkábbak a nagy benzinesek és nem túl takarékosak, lehet a kettő összefügg.
Régen az biztos, hogy a laguna2esekben az IDE blokk volt kerülendő, de azt 2008ra szerinten kigyomlálták már.
rob210
Topikgazda
Renault power
rob210
Topikgazda
Ha megnézve is szép akkor ez megvevős.
Az ilyen (reméljük) jó állapotúakat nem sokáig hirdetik.
Renault power
PofaJenö
senior tag
Sziasztok
Clio 2 1.2 16v-n van, Debrecen környékén ki a guru?
Most még semmi gond nincs de hova menjek el, 2008-as a kicsike, másik téma a Meyle HD szilentek tényleg erősebbek azt is be lehet szerelni?
Lumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
lsebestyen
addikt
Hát pedig a képek szerint ez a nyáron volt fotózva.
(#87834) Luck Dragon válasza Luck Dragon (#87828) üzenetére
Ebben az árban már a Lagunák is benne vannak. Ez a széria jobb mint az előző kettes?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
hermanyi
őstag
Urak tanács kellene . Autócsere előtt álok a kiszemelt egy Grand Senic 1.6 Dci 131 pacis 2012 es gyártás . Tudom nem fiatal de sürgősen kell autó. Hitelbe meg nem akarok belefutni .
Kérdésem ,hogy mire kell ennél a típusnál nagyon odafigyelni ?
Ajánlott konstrukció? Gyerekbetegségei mik ?
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
(#87836) diablo1984 válasza Luck Dragon (#87834) üzenetére
diablo1984
veterán
Sokkal jobb és a 2 literes, láncos dci az nagyon jól megy!
(#87837) Luck Dragon válasza diablo1984 (#87836) üzenetére
Ebben az árban nagyobb választék is van és jobban is tetszik. Akkor Megane törölve és meg van az új irány.
Még annyi, amihez társítva van az automata váltó (elég gyakori) azok hagyományos bolygóműves felépítésű vagy ez már az EDC ami kerülendő?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
rob210
Topikgazda
Itt azért a diesel vs. benzin megint előkerül.
Ha ehhez hozzá kell nyúlni, bár leszögezem szerintem a 2.0 dci a világ legjobb diesel motorja, akkor az zsebbe nyúlós.
Viszont ritkán kell hozzányúlni.
A kényelem a menetdinamika, a nagyautós érzés, teljesen más a 2 es meganehoz képest.
HA teheted és nem napi 5km-re veszed akkor egyértelmű laguna3
Csak eddig erről szó se volt.
Meg azért a diesel kínálatnak sose szabad az alját megvenni.
Renault power
Ck.
addikt
Érdekességként ide is bemásolom, meglepő márkakereskedes látogatásunk volt.
A kérdés hamar eldőlt a dci vs tce témát illetően, ugyanis a márkakereskedés közölte, hogy dieselt egyáltalán nem hoznak már újonnan, még ügyfél kérésére sem, teljesen elhatárolódnak a gázalajos autóktól. Hiába konfigurálható online, a valóságban nem rendelhető.
Anglia egyik legnagyobb Renault és Dacia márkakereskedése, a tegnapi látogatás és tesztvezetés során.
Itt délen csak ők vannak, összesen asszem eleve csak 3 cég van országszerte. Egyébként nem először hallom ezt, más márkáknál is olvastam hasonlót, ha valahonnan mégis sikerülne, az nem hiányzik hogy pár év múlva problémáim legyenek az eladással. Már 2 évvel ezelőtt is, amikor az akkor 3 éves BMW F10 520d adtam el 80 ezer km-rel, csomó helyről elhajtottak, hogy dieselt nem vesznek.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Szia.
Le kell venni a cooler csövét, ha tejeskávé színű trutyi van benne akkor ott kell hagyni.
Egr hűtő átszakadás, nem olcsó se cseréélni se megszerezni a módosítottat.
Amúgy szerethető kényelmes, nagy autó, jól pakolható.
Nem sok betegsége van.
De van itt fórumtársnak aki megjárta már vele a hadak útját
Renault power
rob210
Topikgazda
Sima lag 3 ban nincs edc!
Renault power
Tudom , hogy nem volt előtérben a Laguna . De az árban adott mindkettő típus , akkor egyértelmű a döntés .
Az hogy most benzin vagy dízel azt az elején is írtam , hogy számomra mindegy .
Sima lag 3 ban nincs edc!
Ez szuper , ha hagyományos , akkor még jó is lehet .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
hermanyi
őstag
Köszönöm szépen az infót
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
(#87845) diablo1984 válasza Luck Dragon (#87843) üzenetére
diablo1984
veterán
Persze, mert megane 2 facelift benzin arany árban van, laguna 3ból 2 literes dízel az ritka, mint a benzines motor lagunában.
polonic
félisten
Meg lettem szólítva?
rob210
Topikgazda
Ha már egyszer te itt vagy és 1.6 dcit.-hajtasz
Renault power
polonic
félisten
Ja, nem gond. A sírós smiley a szívások miatt van.
hermanyi
őstag
Tudható, hogy téged mivel szívatott ?
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
polonic
félisten
Az említett egr hiba. A generátor meghalt. Bár ez bármelyik autónál előfordulhat. Most pedig a fűtés szivat. Vezető oldalon nem az igazi.
Aztán pedig bakok vagy kettőstömegű probléma lehet. Bár ezek is inkább kopó alkatrészek.
Kihagytam valamit Robi?
[ Szerkesztve ]